26.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
perfektní, perfektní a zase perfektní
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
jojo, zastavte Vitanu
|
17.02.2004 00:00 |
K dílu: Před oponou (samota)
|
Feanor
|
líb, máš mít tip
|
27.12.2003 00:00 |
K dílu: Brýle na klaviatuře ležící
|
Feanor
|
roztomile :)
|
22.08.2005 00:00 |
K dílu: Čarodějka
|
Feanor
|
jojo, come on, baby, light my fire
~
|
08.07.2005 00:00 |
K dílu: Ranní fantazie
|
Feanor
|
má vtip. moc hezká.
|
29.01.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
jo, ještě~
|
29.01.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
geniální,
ona má, dle mého názoru, hudba k přírodě velmi blízko (alespoň u některých skladatelů)
|
26.12.2003 00:00 |
K dílu: Jen tak
|
Feanor
|
Hezké, je v tom cítit velká životní síla a odvaha
|
29.09.2005 00:00 |
K dílu: Rock'n'Roll,sex a drogy
|
Feanor
|
A et O
|
26.12.2003 00:00 |
K dílu: Rock'n'Roll,sex a drogy
|
Feanor
|
berte tuto kritiku s rezervou
Abych se přiznal, přijde mi báseň poněkud kostrbatá (tak na mě působí). Přijde mi, že báseň postrádá formu básně, je to "čirý obsah"
Poselství je v dnešní době dle mého názoru upadajících hodnot velmi aktuální...(nechci tu vyvolat nějakou diskuzi o hodnotách)
Zahlédl jsem názor Zoroastra, možná by někdy nebylo od věci sáhnout k Nietzschemu. V něčem s ním souhlasit nemusíš, v něčem má ale určitě pravdu.
|
25.11.2004 00:00 |
K dílu: Noc v klášterní knihovně
|
Feanor
|
perfektní
t
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: voda
|
Feanor
|
asocijuje Debussyho. a docela líbí
~
|
28.12.2003 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
perfektní ale doopravdy hutné
|
30.12.2003 00:00 |
K dílu: Metamorfóza
|
Feanor
|
poněkud nihilistické
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Jarní
|
Feanor
|
poněkud nadhodnocené, ale vcelku sympatické
|
31.12.2003 00:00 |
K dílu: Hádanka
|
Feanor
|
kouzelné; kratké, hravé, výstižné, tip
|
21.09.2004 00:00 |
K dílu: Diskuze klubu: filosofie
|
Feanor
|
stavitel: řekl bych, že nic
|
01.02.2004 00:00 |
K dílu: Diskuze klubu: filosofie
|
Feanor
|
Nechci přerušovat nit vašich učených sporů, ale také by mě zajímala odpověď na jeden filosofický problém, mohu-li se otázat?
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: (S)Nová láska
|
Feanor
|
možná trochu infantilní
|
03.01.2004 00:00 |
K dílu: My a svět po roce 2000
|
Feanor
|
Zastávám názor, že naše lidskácivilizace, tak jak ji známe, brzy stane (možná, že již dokonce stojí) před svým neodvratným koncem. (neodvratným proto, že jakákoliv snaha o jeho odvrácení by vedla ke konci civilizace) je to slepá ulička
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: parbrukar
|
Feanor
|
tak na tohle si pamatuju. Byli jste perfektní. No, popravdě jsem vod tý doby nic lepšího při loučení neviděl.
~
a díky moc
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Čas a přátelé
|
Feanor
|
uááá to je strašný.
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Revoluce
|
Feanor
|
máš to mít
~
dobrej skaut
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Problémy
|
Feanor
|
zajímavý obrat. ano, rodina, to je púoklad, i když se to někdy nezdá
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Pod strání...
|
Feanor
|
dobrá pointa~
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: myslím na Tebe
|
Feanor
|
zajímavé obraty~
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Zmizení
|
Feanor
|
:))))))))
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Když si veselý
|
Feanor
|
děs běs, jak by řekla jedna má gymnaziální profeorka
|
15.06.2004 00:00 |
K dílu: Nasrdcevzetí
|
Feanor
|
nejlepší věc o neopětované lásce, jakou jsem tu kdy viděl*****
(asi také jediná z úhlu pohledu třetí osoby:)
|
27.07.2004 00:00 |
K dílu: Výkřik do tmy
|
Feanor
|
živé, žhnoucí, silně líbí
~
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Čtyřverší pro Tebe V.
|
Feanor
|
Tohle má vtip
~
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Čtyřverší pro Tebe IV.
|
Feanor
|
ta voda, zajímavé
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Čtyřverší pro Tebe III.
|
Feanor
|
ale jo, i když, v druhym verši nevychází rytmus
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Čtyřverší pro Tebe II.
|
Feanor
|
tvář/zář - bože, kolikrát jsem to jen viděl.
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Čtyřverší pro Tebe I.
|
Feanor
|
běžné, příliš běžné
|
23.07.2005 00:00 |
K dílu: zapadá....
|
Feanor
|
asi nejlepší ze všech
~
|
23.07.2005 00:00 |
K dílu: utopená...
|
Feanor
|
hezký nápad
|
20.03.2004 00:00 |
K dílu: Balada bouřlivé noci
|
Feanor
|
líbí, dost úzkostlivá atmosféra, velmi živé, povedené
|
03.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
hm ha ha huha
viz Bloncka
|
11.07.2005 00:00 |
K dílu: SPASITEL BILL
|
Feanor
|
~~~~~~
|
23.07.2005 00:00 |
K dílu: Proč ona?
|
Feanor
|
křehké, ale obyčejné.
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Na cokoli...
|
Feanor
|
je v tom sympatická lehkost (anebo ji alespoň teď pociťuji).
~
|
22.07.2005 00:00 |
K dílu: Příchod bouře
|
Feanor
|
...až do světla. místy kolísá, ale jinak líbí.
|
12.07.2004 00:00 |
K dílu: Prokletí básníci
|
Feanor
|
máš ho mít ~
|
03.08.2005 00:00 |
K dílu: Sonet s kocovinou
|
Feanor
|
ton poême est le plus beau poême qui je lisais aujourd'hui
~!!!!!
|
03.08.2005 00:00 |
K dílu: Sonet II.
|
Feanor
|
il y a des poêmes meilleurs, mais il me plait
|
03.08.2005 00:00 |
K dílu: Sonet
|
Feanor
|
trés sympa
~
|
14.09.2005 00:00 |
K dílu: Vegetarián
|
Feanor
|
takže nakonec to dopadlo dobře. je ohavné, co může rodina udělat s děskou duší, jak ji může pokřivit, roztáhnout a znovu zkroutit do všemožných úhlů od těch nejtišších až po ty nejbujnější záhyby perverze. Někdo by měl napsat něco podobného o KŘESŤANSTVÍ a vůbec, o všech náboženstvích. Áno, na manipulaci manipulaci, co se dá dělat. Však on jednou Honzik dospěje a vydá se vlastní cestou. Do té doby, MASU ZDAR!
|
14.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
slušná práce, ale povídka to moc není. Kde je oblouk? kde jsou další postavy? Co se děje venku? Velmi, velmi slušná komponenta k povídce.
|
07.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
Divka
1. krasnej člověk - taky jich pár znám. není jich zas tolik málo. jenže oni nebyli nikdy v tak důležitých fcích. Jakkoliv je krásnej, jako president v pozdějších letech nenaplnil zcela mé očekávání a myslím, že s tímto názorem rozhodně nejsem sám
2. statečny chlap - před listopadem. Po listopadu už tak nějak statečnosti třeba nebylo
3. vyrazny umělec - áno, výrazný. toto slovo je plně výstižné. Ovšem otázkou je, do jaké míry by byl výrazný bez statutu disidenta
-------------------------
jinak souhlas s Emptym a Showem
|
06.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
:) tohle se povedlo. Tak už občas láska končí
|
06.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
no, nic proti, ale trocha invence by neuškodila
|
14.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
Naděje, ta má peří!
|
06.09.2005 00:00 |
K dílu: Co je to?
|
Feanor
|
no, úvaha jako taková to moc není. Přesto je to velmi sympatický textík, jemuž by nevadil nějaký širší rámec. Napsal's ji velmi křehce a i když se zdáš občas balancovat na hraně klišé, "úvaha" neztrácí na své kvalitě. A v záplavě podobně motivovaných výtvorů na zdejším serveru se rozhodně jedná o práci nadprůměrnou.
|
06.09.2005 00:00 |
K dílu: When The Saints Go Marching In
|
Feanor
|
podařené
|
06.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
tak ten závěr je jako nečekaný úder kladivem na konci nějaké klidné písničky.
ale jó, ~
|
07.09.2005 00:00 |
K dílu: PERIODICKÁ TABULKA PRVKŮ
|
Feanor
|
fíhá... díky Z_w_v_ř
|
05.09.2005 00:00 |
K dílu: PERIODICKÁ TABULKA PRVKŮ
|
Feanor
|
díky holky. mě ta tabulka přijde ok, jen tam chybí pár informací typu relativní atomová hmotnost a tak.
|
03.09.2005 00:00 |
K dílu: Symfonie No.1 (Noc květin)
|
Feanor
|
tohle docení málokdo. něco tak originálního, pomalu hudba slovy vyjádřená, přijde mi. ~ a hlas tvé hudby v podzemí, nechť dále zní. Až se rozední.
|
03.09.2005 00:00 |
K dílu: ARS ALCHYMIAE
|
Feanor
|
no, po pravdě, dlouho předlouho mě to svádělo, ale nakonec... bohužel. Otiskl jsem to ve školním časopise. a jestli počkáš do zítřka, mám ještě další chemický vypalovačky
|
02.09.2005 00:00 |
K dílu: Jak jsem ve školce zjistila, že to tu není až tak dobré
|
Feanor
|
1) politici na trvale udržitelný rozvoj kašlou. lobby čehokoliv je silnější než cokoliv
2) a nikde není morální člověk, jehož by k sobě mohl přivinout.
3) ke konci rukou země nedojde. Nostradamus nám vypráví, samozřejmě krom zvyšování spotřební daně, útěku Krejčíře a narození toho hezkého delfínka, co byl včera na Nově, také o nějakém tom roce 3500
4) západní civilisace, toť Řím. Přijdou barbaři a Řím padne. Takto zkončí náš svět
5) barbaři si to občas rozdají mezi sebou - uvaž to
6) Lze zachránit Řím? minutu po poledni? bush není Caesar. maximálně Nero
7) minimálně
8) rozhodně ne Cicero (to jentak na okraj)
9) lidi se nepoučej
10) asi to blbě dopadne
11) jsem optimista;)
|
02.09.2005 00:00 |
K dílu: Katakomby
|
Feanor
|
hlavně že tam není papež. To asi nebudou Vatikánské katakomby, že?
|
05.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
;)))
|
02.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
hmm, slyšel jsem, že obzvláště v Hradci stála demonstrace za to. Kolikpak že vás tam bylo? Tři?
|
06.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
Zvláštní minimalsmus. ale proč ne? i když mě nějak nesedí.
|
04.09.2005 00:00 |
K dílu: 11. září - fraška nebo na entou?
|
Feanor
|
;) ale jo, to by ještě šlo. Horší by bylo, kdybychom měli číst třeba Vatikánskou ročenku nebo něco takovýho. Dalo mi dost práce, než jsem uvěřil, že se země točí okolo slunce, a z představy, že bych se to musel zase přeučit mi běhá mráz po zádech.
|
04.09.2005 00:00 |
K dílu: 11. září - fraška nebo na entou?
|
Feanor
|
tady se nakousla zajímavá věc, pojďme tedy evokovat, nebojíte-li se stínů - rádi totiž pijí krev;)
Che tady ťuknul do zajímavé otázky, ale už ji nerozvinul. Pokusím se tedy o to já. Jednou se mi dostaly do rukou Haló noviny a s nimi i jakýsi rozhovor s kubánským ministrem kultury, který vychvaloval školství a kulturu a já nevím co ještě na svém ostrově svobody. Podivuhodný byl pro mě tento článek, neboť co má paměť sahala, nevzpomínal jsem si, že by někdo mluvil o Kubě podobným tónem. Ba právě naopak. Jaká to dialektika. Problém poznání.
Že by lhaly Haló noviny? předpokládat se to z jejich pověsti dá. zastupují určitý myšlenkový směr, který se neštítí lhát svým občanům.
Že by lhaly ostatní informační prostředky? předpokládat se to dá. Zastávají určitý myšlenkový směr (reprezentovaný především USA a jejich věčnou touhou ovládat všechno za každou cenu) a nebylo by to jaksi poprvé, kdy by tento myšlenkový směr lhal.
Co s tím uděláme drazí přátelé? Kde je pravda?
|
01.09.2005 00:00 |
K dílu: 11. září - fraška nebo na entou?
|
Feanor
|
ävi
|
01.09.2005 00:00 |
K dílu: 11. září - fraška nebo na entou?
|
Feanor
|
"Havrani, leťte domů!
Pošeptejte svému pánu,
co jste tu na Rýně zaslechli!
Dejte se kolem
skály Rebečiny.
Plamen, jenž dosud tam šlehá,
Busche dovede do Evropy!
Protože konec bohů
už nezvratně nachyluje se,
vrhám tu pochodeň
do Evropy, honosné tvrze"
"Intoši, můj oři,
buď mi vítán!
Výš ty, příteli,
kam tě to vedou?
Tam v zářivém ohni
leží tvůj pán,
Demokracie, můj zesnulý rek.
Řehtáš radostně,
že chceš za ním?
Láká tě tam
ta veselá výheň?
Cítíš, jak i má hruď
žhavě rozněcuje se?
Jasný oheň
chvátí mi srdce.
Pevně ho obejmout,
být mu v obětí,
mocně ho milovat,
snoubit se s ním!
Hej hola, Intoši!
Pozdravuj přítele!
demokracie! demokracie!
Ve smrti zdravím tě!"
|
01.09.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
o: to není pravda. inlajn se proměnil ve vlaštovku a odletěl za slunečním kotoučem. bylo mi to ve snu zjeveno.
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Virgin Islands
|
Feanor
|
áhoj a sodíku zdar
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Virgin Islands
|
Feanor
|
v tom případě Ti, zdá se, dlužím omluvu. Tak jen nezaujatě sviť lampo:)
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Virgin Islands
|
Feanor
|
Nicol, co si mám o tomhle myslet? teď večer, na takovém diskutéry opuštěnm místě...
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Virgin Islands
|
Feanor
|
ale né, pointa by právě byla v tom, že by se to nedozvěděla. tělem jó, ale neví, že to byl sex a právě pro to po tom neustále touží:)
taky nikdo neříká, že by to byla povídka na reálném základu
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Virgin Islands
|
Feanor
|
no, ale nepopřeš, že pak se v myšlení dívky něco změní. alespoň touha po tom poznání...;)
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Virgin Islands
|
Feanor
|
no přece poznání, že už to má za sebou:) potom se bude stále chovat jako panna;)
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Virgin Islands
|
Feanor
|
Panenství, jak se v poslední době často zdá, je mnohem více stavem duševním než tělesným. představme si situaci, kdy bychom tyto dva způsoby panenství od sebe oddělili a vytvořili např. postavu, která je i přes několikeré zasunutí stále duševní pannou dle všech pouček příslušných filmových dokumentů (viz polovina teen produkce)
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Vražda plná záhad
|
Feanor
|
jednoduše: dopiš expozici, kolizi, prostě všechno to, co tak nějak k příběhu patří
|
01.09.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
reccared: sory, že se do toho pletu, nbylo to směřováno na mě, ale
1) pokud vím, dosud jsem nepotkal mnoho lidí, kteří by mi byli schopni vyargumentovat špatnost komunismu pomocí samotné ideové náplně komunismu. všechny mé ovečky jenom plácají o historii. To umím také, o není umění. Myslím, že i opice se dokáží opičit. To k reakci každého normálního člověka
2) že je křesťanů víc mě velmi těší. kastráti se moc rozmnožovat nemohou, že? Crowley o křesťtanech ostatně ví své a podpoří mě, n'est-ce pas?
3) čímž přeskočíme k Aleisterovi - neschopnost zakončit život komunismu je tedy nakonec jen ukázkou neschopnosti demokracie, stejné neschopnosti, která činí jen otázkou času, kdy si národ opět vybere nějakého milého maskota s knírkem
4) ekonomická stránka je směšná. vskutku. Trh se žene jednou sem, jednou zas tam, hmmm, jaké to divadlo. Tu a tam se připletou trhu pod kola lidé - doufejme, že se dostanou k Šivovi, jak bývá v těhle hrátkách s vozem dobrým zvykem. Posedlost "konkurencí" a neustálou produkcí vede též, kromě otupování konzumentů, jinak již zcela přecpaných, k nesmyslnému plýtvání se surovinami. Nadprodukce je něco přebytečného a konkurence na tom nic nemění. požadavek na zkvalitnění života spotřebytelů by měl být alfou a omegou vývoje, ne nějaké tupé předstihování v tom, kdo více utrží.
5) trh je slepý, o tom není pochyb. Má rozum o sobě, není řízen, tedy řídí.
6) Cr: řekni mi, kde se v antice udržela republika (tato otázka má, i přes svou zjevnou tupost, určitý futurologický přesah)
7) Io Pan, Io Pan, come over the sea a řekni mi, co si mám v tomto ohledu myslet o katolické církvi. Že se omluvili? No a co? odpustíme NSDAP, když se omluví? Vítězové píší dějiny.
|
01.09.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
Ad F. revoluce: jediné věci mě na této události mrzí. Že chrám svatého víta je stále chrámem svatého víta a nikoliv stánkem na oslavu Rozumu či Nejvyšší bytosti.
15. Fructidoru 213
|
01.09.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
che: cesta k realisaci... ano, složitý problém. to by bylo zas na jinou diskuzi... Víra? Může být fanatická - do té se dá nakonec implantovat cokoliv. Představ si, že by se islámští ajatoláhové spikli a vydali fatwu, že v Koránu je chyba a že ten, kdo se chce dostat do ráje, musí skočit z útesu. naskákali by teroristé do moře? - je to jen nadsázka, problémem je, jak implantovat to co cheme. a hned tu máme řešení - mnoho lidí o víře pochybuje, čas od času, a já myslím, že by je správným postupem šlo dostatečně nahlodat. Třeba peníze ve správném čase a množství dokáží víc než Kirčin proutek;)
Drinkie: zajímavé. sartre mi lezl poněkud na nervy, ostatně jako všichni existencialisté. Já raději svatého Augustina. to je mi panečku filosof - dokázal uplácat ze svých onanisticko-manichejských výčitek celou filosofii. A jak dlouho nám platila. Na rozdíl od nějakého Sartra. Ale to je mimo;)
Když tě tak pozoruji, dám ti radu. Nedívej se moc dlouho na komunisty, mohl by ses také jedním stát.
Rozdíl mezi komunismem a nacismem - komunismus volá po sociálně spravedlivé vládě a státě, který, řízen těmi nejvhodnějšími (bohužel, ovšem jako vždy. i tvá demokracie má své Ceucesky), bude matkou i otcem všem lidem. nacismus říká totéž, ovšem pouze o jediném národu případně rase. patříš-li jinam, máš smůlu. Jenže zatímco po převratu komunistickém by správně měli třídní rozdíli zmizet (což se nestalo), po vítězství nacionalismu se nic nezmění. prostě jen jeden národ, žádné bratrství.
A prostředky? Ptáš se. ÚČEL SVĚTÍ PROSTŘEDKY. Říkal to už Macchiavelli a pokud vím, odjakživa se touto bohumilou radou řídí vládcové jak demokratičtí, tak komunističtí, tak nacionalističtí. Což našim chlapcům dává jistou názorovou jednotu, ba přímo svornost. Jak vidíš, ani se nakonec moc nelíší (a to nemluvím o profi deformaci mocí). Až na ten účel.
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
dívka: já alespoň dočítám a jak vidno z tvých reakcí, mohu tě požádat jen o jedno: už mě nečti. Zatím jsi přijala princip, který jsi tak popírala, o využívání jiných jinými a považuješ ho za správný. nyní se stáváš demagogem, když vytrháváš slovní spojení z věty. Vsadím se, že ještě chvilka diskuze a vstoupila bys do strany;)
Che: no, u toho islámu by to za pokus stálo. Ty navyklané ještě více zvyklat materiálními požitky a fanatiky poštvat proti sobě. myslím, že víru lze odnaučit - podívej třeba na 40let socialismu u nás.
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
1) to ale trochu narušuje tvou vizi správných lidí;) alespoň, že to připouštíš
2) ae zruším. Zkompromituji, zesměšním, znemožním. až nezbyde ani špetka vážnosti, nezbyde ani moc oveček. víra, i když se zdá pevná, je nakonec vždy jen fanatismem sám sebe ničícím anebo pochybností, jež nemá daleko k popření, nedostane-li se jí důkazů
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
1) k tomu, aby se člověk udržel na špičce konzumního žebříčku, což je cílem, musí zákonitě využívat práce těch pod ním
2) národy zakázat nejde, instituce ano. V čem je problém? Když Putin znárodnil jukos, proč by berlusconi nemohl zabavit Vatikán?
3) ano, zde jsem logicky ujel. zdá se, že jsi vyhrála
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
divka:
1) společneské zřízení představuje v podmínkách trží ekonomiky nutnost, která dělá příživníky z potenciálních příživníků
2) ano, podívejme se na Němce. Aktéři se omluvili. NSDAP byla zrušena. Byla by zrušena, i kdyby se třeba omluvila (jakože by to bylo k ničemu). Totéž u některých komunistických stran v jiných státech. Proč tedy nezrušit církev?
3) to, co dělají někteří členové, je ohavné, ale tady jde mnohem více o samotnou ideologii. i nekomunista a nepravičá se může chovat dost ohavně, ale je to chyba člověka
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
D. Hm, zajímavé. možná o tom časem něco napíšu. děkuji za hezké povídání
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
Jeremy: zatím jsi tu člověk s nejmoudřejším názorem
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
dela: uspokojí mě odůvodnění vylývající přímo z podstaty komunismu - z marxistického pojetí světa.
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
dívka: neboť tato strana je nositelem etických a názorových schémat a stanovisek převzatých z křesťanství, které sice koncentrační tábory nestavělo, ale Židy jaksi mimochodem také upalovalo, nehledě na ostatní zločiny proti lidskosti, kterých se křesťanství dopustilo.
Z hlediska tvého pohledu na slušného člověka je taktéž tržní systém systémem příživnickým, neboť dává svou podstatou šanci přiživovat se na práci jiných
dela: ano, stále se ptám, proč je komunismus špatný. Dusud mi to tu nikdo nesdělil - tzn. neosvětlil na podstatě marxistického pojetí světa. proto tě nyní žádám, abys tento čin provedl
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
delahaye: právě že tentokrát se pleteš. všichni říkají, že komunisté jsou špatní. říkal jsem to také. bohužel bez vnitřního odůvodnění, které nyní od vás žádám
janek: ok, ale jaký byl v tomto případě přínos do naší diskuze (kromě vyjádření tvého názoru, který respektuji)? říct malému dítěti "nesahej na plotnu" bez nějakého odůvodnění nemá didaktickou hodnotu. Chybí mi aposteriorní část poznání nutná pro rozpoznání špatnosti komunismu a tudíž žádám důkaz a priori.
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
janek: prosím, odpověz mi, alespoň ve stručnosti, na mou otázku, neboť jak se zdá, jsi takové odpovědi schopen, uvádíš-li spisy, o nichž jsi si jist, že onu odpověď obsahují.
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
drinker: podobných organisací je spousta. to bych musel vznést otázku na legalitu KDU-ČSL. minulost zapomínat nesmíme, není však radno v ní přežívat. Vzato s ohledem na minulost a paralelismus, věříč, že KSČM opravdu ohrožuje současnou demokracii, jak jí to vtiskáváš v rovině obecné, a pokud ano, jakým způsobem to provádí?
Janek: jaké jsou základy komunistické ideologie, popírající demokratičnost komunismu?
divka: jak zní definice lepšího člověka? Pojem lepší v souvztažnosti ekonomicko-sociální je pouze relativním pojmem, který je fakticky roven nadřazenosti ve smyslu genově evolučním (neboť jak známo, ti nejlepší jsou vítězi přirozeného výběru) - což tedy znamená, že kladeš lidstvo na roveň zvířecí říši (to není nic špatného, stačí jen. když prohlásíš, že to tak myslíš - respektuji to)
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
Z hlubin svého chudáčkovství, žádám tě spravedlivý, abys mi prozradil argumenty pro svůj názor, který zcela respektuji.
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
K otázce: Ano, považuji KSČM za demokratickou stranu
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
...jo, občas až děsivě velkej:)
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Je KSČM demokratickou stranou ?
|
Feanor
|
co by asi řekl Aleister?
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
budu koukat:)
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
Feanor
|
docela hezký kousek, ale použití bych spíše viděl v nějakém větším celku. jinak taková milá věcička
|
31.08.2005 00:00 |
K dílu: Ornamenty
|
Feanor
|
no, zvláštní práce. místy trochu krkolomná, místy trochu dost, ale ten závěr nění zas tak špatný.
|