04.04.2020 21:25 K dílu: Všech bláznů den zákeš

A tenhle vtípek o BLONDÝNKÁCH znáš? 

Co udělá blondýnka, když je jí zima? 

Jde do kouta, tam je 90 stupňů...... 

01.04.2020 21:27 K dílu: Všech bláznů den zákeš

Víš, že Chuck Norris je jediným člověkem na světě, který nás dokáže uškrtit bezdrátovou myší od počítače? 

26.03.2020 21:37 K dílu: Má vlídná filosofie ducha zákeš

Děkuji za uznání, je pro mne prvořadé. Co Tě přimělo k tomu, abys pokračoval v četbě? 

25.03.2020 21:44 K dílu: Má vlídná filosofie ducha zákeš

Voříšku, W. A. Mozartovi taky vytýkali, že do partitur píše "hodně not". Tak bych to zase nebral vážně. A teď rychle, hybaj, na pružníky.... 

25.03.2020 21:42 K dílu: Má vlídná filosofie ducha zákeš

Je to snad pokus o surrealismus? Kdyby ne, tak mě prosím nasměrujte na správnou cestu. 

25.03.2020 20:31 K dílu: Má vlídná filosofie ducha zákeš

Právě o to mi šlo, aby báseň byla dost netradiční. 

02.03.2016 20:25 K dílu: Růže pro Janu (2016) zákeš

Be careful with that axe..!!!

Já jsem ve své básni nepsal o růži, kterou měla Pyšná princezna, to jen zahradník na zámku růže sázel. Tak s tím Vodníkem jsi to ale opravdu přehnala. Já jsem pomocí těch ukázek chtěl naznačit, že lidi by se měli více zajímat o literaturu. Také mne potěšilo, že ty ukázky znáš a dobře se v nich orientuješ. To ta literární negramotnost mladých lidí (15 - 22 let) mě zaráží. Znají kdejakou písničku z diskotéky nebo hru z pc, ale vzít do ruky knihu se jim nechce.

Zatím ahoj a buď si vědoma toho, že mne žádný komentář neodradí v tom se zlepšit v básn. tvorbě.

 

 

29.02.2016 21:28 K dílu: Růže pro Janu (2016) zákeš

Slovutný Mistře,

Děkuji blahosklonně za Tvoje komentáře k mé básni. Vezmu je na vědomí. Já jsem tu básničku psal tak, jak mě napadla a jak mě vedla pomyslná ruka inspirace. Přece se nikým a ničím nenechám formálně a pokrytecky svazovat, když si razím svůj styl. Přiznávám se, že jsem to dílo stvořil podle tlukotu svého srdce a tak, jak mi radila moje duše.

Psát bez inspirace by mi nevyhovovalo. Pak by muselo jít o nejméně celoroční příval inspirace, aby člověk obrok chrlil básn. sbírky nebo romány.

Tvoje přirovnání ke stylu postmodernismu mě přinejmenším překvapilo. Je to váně ten případ? Proč si myslíš, že jde o postmodernismus? Není to jeden z těch - ismů, které se ve 20. stol. vynořily?

Ten fakt, že recituji úryvky z klasiků, pramení z toho, že lidi přestávají číst knihy. Nemyslím tím kuchařky..... Chci jim připomenout, že moderní doba je uspěchaná a že mobily a tablety nejsou terno světa. Je na každém, co si v básni najde, mě jde jen o ty indicie, podle kterých se staví příběh.

Pokud se mé osoby týče, já bych si pro pravdu a romantiku nechat vrtat koleno. Jsou to pro mě zásadní věci v životě.

Přeji hodně uměleckých i osobních úspěchů

Zákeš

 

 

 

 

28.02.2016 21:21 K dílu: Wasted zákeš

Ahoj

Ono v té básni stručně řečeno jde o to, že básník je odcizený a frustrovaný. Je to stav, kdy se cítí elementárně zničený, od základu zničený, a elegantně zničený. Je naprosto odlidštěn. Prostě takový pária v pokrytecké společnosti.

Zdraví Zákeš

 

 

28.02.2016 18:36 K dílu: Wasted zákeš

Překlad bohužel není a nebude, chci Vás přece jenom trochu potrápit. Ostatně tento text je na středoškolské úrovni. Tedy nic náročného.

01.08.2015 11:23 K dílu: Holdujte vínu, lidé (2015) zákeš

Hele, ty barone ze Slušovic, jdi už někam s takovejma invektivama. Vážně pochybuji o o tom, zdali jsi v životě něco pořádnýho napsal. Pořád jenom nesmyslně kritizuješ a provokuješ.

31.07.2015 16:58 K dílu: Holdujte vínu, lidé (2015) zákeš

Pane Miroslawku, já nikoho ze svého obsáhlého výčtu lidí nevyjímám, abyste věděl. Moje báseň je pro všechny, s absolutní platností.

25.05.2015 20:39 K dílu: Země zaslíbená zákeš

Ano, uznávám. Do pravidel se podívám, přestože je teď v té záplavě knih v poličce nemohu najít. Opravdu se ti moc omlouvám, nechal jsem se zbytečně unést. Excusez-moi, monsieur, SVP.

24.05.2015 15:04 K dílu: Země zaslíbená zákeš

Vidím gramatickou chybu: kámen jež stavitelé zavrhli. Nemá tam v tom textu být jenž - když je to mužský rod?

Zdraví Zákeš.

10.05.2015 18:04 K dílu: Zaměstnán dočasně zákeš

Take it easy. Co vlastně myslíš tím označením kýčovitý výraz? Ze svého pohledu učitele musím říct, že jsi mne urazil. Já žádné takové prostředky nepoužívám, to seš pěkně na omylu. Co se tvorby týče, snažím se psát tak, jak mi zobák narost. Dávám těm básním svůj osobitý nádech, a o to jde, ne?

08.05.2015 21:43 K dílu: Zaměstnán dočasně zákeš

Moje žeč :)) ....možná by se dala vypustit nebo eliminovat ta pasáž o myšákovi a té dálnici. Jinak bych v té básni nic neměnil, připadá mi, že jsem se vyjádřil nadmíru explicitně.

07.05.2015 21:41 K dílu: Zaměstnán dočasně zákeš

Čau

Snaž se vnímat celou tu atmosféru, nejenom ta jednotlivá slova. Ta jsou jen středobody v mlze......

30.03.2015 21:38 K dílu: Čarokrásné Velikonoce zákeš

Znáš nějakou lepší velikonoční básničku než obligátní Hody hody doprovody...? Už mi tato průpovídka přišla po těch letech jako vyšlá z módy.

30.03.2015 21:36 K dílu: Čarokrásné Velikonoce zákeš

Jenže když se to tak vezme kolem a kolem, jsou Velikonoce a hlavně pondělí pro ženy rasárna. Některé si pak nemohou týden sednout. :(( Já jsem se v tom Mrskutu nikdy moc nevyžíval, protože ty ženy lituji. Stačí jemné baci baci a je to. Např. ségra nebo sestřenice se mi svěřily, že nenávidí ty sadisty s gumovýma žílama, od kterých to mrskání tolik bolí. Takže všeho s mírou a hlavně s čistou hlavou (od alkoholu).

29.03.2015 20:45 K dílu: Čarokrásné Velikonoce zákeš

Děkuji Vám oběma. Také Vám přeji pěkné Velikonoční svátky. Jenže svůj osud si řídí každý sám a tudíž nemůže na 100pro předpokládat, jak se události budou vyvíjet. Je výborné, že nám Pánbůh tam nahoře s tím osudem pomáhá. Kdo ví, jak by ty životní situace bez Něj dopadly....

17.03.2015 21:38 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

V tom Mahenově divadle na můj dopis reagovali asi tím, že mi poděkovali za příspěvek a za to, že se zajímám o jejich představení. Také mi však vytkli, že moje kritika je příliš tvrdá a že jsem neústupný. Ale celkově pozitivně kvitovali to, že aspoň nějaký divák má zájem o formální stránku díla.

17.03.2015 20:52 K dílu: Sny a surreálno zákeš

Blondy: Ano, to vše uznávám, samozřejmě to přijímám, to schvaluji. Zřejmě jsem se nechal unést tím faktem, že můj proud vědomí byl silnější než potřeba nějaké sebereflexe a následné autocenzury. Budu se nad sebou muset zamyslet. Někdy ta slova tryskají z hlavy ven tak ohromným tempem, až je člověk není schopen dirigovat a usměrňovat. Každopádně děkuji za příspěvek a za Tvoje cenné rady.

15.03.2015 20:20 K dílu: Cesta domů zákeš

Cos myslel tím, že Já neznám pravidla na použití - nebojme se to nazvat vědecky paradigma - i a y? Uveď mi konkrétní případy, ať vím, odkud vítr fouká. Já sám za sebe mohu prohlásit, že jsem v hodinách ČJ dosahoval vždy nejlepších výsledků a byl jsem primus třídy. Proto si myslím, že mě kritizuješ neoprávněně. V každém případě děkuji za Tvoje příspěvky do diskuse. Každý, kdo mi napíše Kritiku, mi udělá ohromnou radost. Připojte se všichni, ať je na Písmáku veselo.

15.03.2015 20:12 K dílu: Sny a surreálno zákeš

Aspoň že z té básně máš nějaký dojem.  Lidi bez vlastního názoru nenávidím. Taky si prohlédnu Tvoje dílo, abych věděl, na čem jsem.

15.03.2015 16:33 K dílu: Sny a surreálno zákeš

Ahoj Miroslawek:

Já se opravdu za svoji přítomnost nikomu omlouvat nemusím,

protože:

Kam vejdu tam celá společnost září

když spatří široký úsměv na mé tváři.

A co jsi chtěl poznamenat k mé básni? Jaký z ní máš dojem? Já předpokládám, že tu jsme od toho, abychom hodnotili díla jiných, ne? Proto neznevažuj něčí snahu se vyjádřit a buď rád, že se Ti lidé za nějaký malý nedostatek omluví.

 

15.01.2015 12:00 K dílu: Cesta domů zákeš

Promiň, nějak mi nedošlo, že ty verše nepatří do kategorie Vázané verše. Ano, máš pravdu. Tak alespoň si to budu pro příště pamatovat. Pokusím se svoje definice kategorií trochu přizpůsobit obecnému písmáckému vkusu.

13.01.2015 21:40 K dílu: Cesta domů zákeš

Milý básnický kolego, sám asi jistě víš, že se verše někdy hledají na vystihnutí skutečnosti těžko. Někdy to naskočí, Múza Tě najednou políbí, a jindy ne a ne, nemůžeš začít ani za boha. Já si osobně myslím, že v této básni jsou zastoupeny alespoň nějaké dobré básnické obraty a verše, přestože se to  nezdá, podle mne fungují. Takže jsem neviděl žádný důvod k tomu, abych tu kategorii vyplňoval jiným způsobem.

12.11.2014 19:42 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

Jo, možná, naposledy jsem přechodníky četl u Jiráska nebo Komenského.

31.10.2014 21:37 K dílu: Oslava burčáku zákeš

Taky děkuji za Tvoje uznalá slova. Podívej se, ty vlnovky jsou tam na začátku proto, že básničky kopíruji z Wordu. Já si je potřebuji ukládat na disk a potom publikovat na Písmáku. Nebudu je přece porát opisovat jako nějakej mnich. Ještě jednou díky za pochvalu.

31.10.2014 21:34 K dílu: Oslava burčáku zákeš

Ahoj, díky za ta pochvalná slova. Udělalo mi to radost po velmi náročném dni plném všelijakého vyřizování. Takže díky moc za uznámní, které jsi mi propůjčil.

31.10.2014 21:29 K dílu: Ahoj, ahoj, ahoj!!! zákeš

Nevím, co jsi tím myslel, zřejmě to s tou básní nesouvisí. Já stejně raději chodím do mražáku....

26.10.2014 21:15 K dílu: A dál nic - 2014 zákeš

Hrušková: Ahoj díky za tip. Jaký je Tvůj názor na tuto báseň? Chtěl bych vědět, jaký postup k ní zaujímáš.  

26.10.2014 19:38 K dílu: A dál nic - 2014 zákeš

Ano, mě spíše než forma zajímá obsah výpovědi. Někdy prostě nejsem schopen text napsat veršovaně jako např. KH Mácha, apod. Myšlenky vytrysknou skoro automaticky. Jenže to není druh automatického psaní, které využíval třeba Jack Kerouac, ten se totiž vždycky pěkně opil a zdrogoval a pak přišla inspirace. Z druhé strany pohledu se mi třeba On The Road velmi líbilo.

Myslím si, vážený básníku a spisovateli, že bychom si mohli nakonec tykat. Bereš to anebo se Ti to ekluje?

 

16.10.2014 21:18 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

Jak můžeš hodnotit divadelní recenze, když jsi za celý život, jak říkáš, byl v divadle jen dvakrát?

Já uznávám, že recenze má být formální útvar, ale tento můj text je spíš otevřeným dopisem pro vedení divadla, který jsem skutečně zaslal. Pro Vás to byla jen taková malá zkouška toho, co vydržíte. Nebo jsem chtěl alespoň rozproudit debatu.

Tím pádem ze stylu recenze raději odcházím a budu se věnovat tomu, čemu je server Písmák určen - poezii. PS. Vaše hodnocení bylo v mnoha ohledech až nadmíru tvrdé. Ale to je život.

 

16.10.2014 12:36 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

Jestli se na to cítíš, tak mi zkus odpovědět v angličtině.

16.10.2014 11:28 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

OK, but be careful: What is considered as old isnt modern anymore. Moreover, you cant teach an old dog new tricks.... does it ring the bell? So go to hell with obsolete transgressives, will you? I cant speak on behalf of the majority of people who go to the theatre but I will speak a piece of mind for myself. I will let you know what I think later. Did I make myself clear, and are you with me?

14.10.2014 21:38 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

Takže pěkně po pořádku: u těch titulků mi vadí fakt, že nebyly napsány v současné češtině. Myslím tím to nadbytečné užívání přechodníků (kdo je dnes vůbec zná a používá?) a slovesných tvarů na -ti. U překladů zahraničních oper mi vadí tytéž dvě věci. Ty ostatní myšlenky jsem přece taky rozdělil do odstavců, aby ten text byl přehlednější. Takže všechno nechcu míchat dohromady. Já jsem totiž byl na slohovky talent....:)) Ono je dobré vždycky, když píšeš kritiku, nakonec pochválit to autorovo úsilí, se kterým dílo vytvářel. Proto jsem chválil jaksi všeobecně. Tento text bych nepovažoval za legraci, to už vůbec ne.

14.10.2014 20:28 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

Tak mi prosím Tě poraď jak.

13.10.2014 21:09 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

Možná to tak je, ale to, co jsem napsal, je očividně realita. Fakt se mi na tom představení víc věcí nelíbilo než líbilo. Jenže všechno se dá vylepšit a tak zůstávám svému divadlu věrný. Byla to přece první inscenace v tomto roce. Mimochodem, viděl jsi v Brně představení Veselka od Wyszpanského (POL) ? To je ta největší slátanina matlanina, co jsem v divadle zažil. Odešli jsme ještě před první přestávkou. Holt když si člověk koupí předplatné, tak si potom nemůže zpětně vybírat to, co by se mu líbilo. Doufám, že toto roční období přinese i své divadelní plody.

12.10.2014 19:13 K dílu: Nespokojený návštěvník divadla zákeš

Dobře, myslím tím Janáčkův festival v Brně? Když budu mít čas, rád se na nějakou operu zajdu podívat.

14.09.2014 19:37 K dílu: Venušina nezměrnost (Souznění duše) zákeš

Díky za pochvalu. Já jsem to především myslel tak, že ta Venuše je čarokrásná.

14.09.2014 14:38 K dílu: Vidíte to co já? zákeš

Byl to jen experiment, to neber vážně, já se věnuji hlavně poetismu. Jak vidíš, jde o starší věc, z roku 95, tak je třeba brát s rezervou. Trochu jsem ji oprášil...

20.06.2014 20:06 K dílu: Výzva pro básníky a milovníky angličtiny zákeš

Já bych tu píseň přeložil asi takto:

An Explorational Flight

Ever since the undiscovered ancient times

The man has been aiming high

He overcomes a much fingered ceiling

And the gravity itself

He starts fighting with nature

Burning with desire

To experience the desert's cruelty

And the infinity of the seas.

 

As it is the people's law

Nobody can change it

They want to fly in spaceships across the universe

Until the point which they can see.

As it is the children's law

Nobody can change it

They tie their mother down

And fly away alone.

 

A legend about mythical countries is told

It is a path towards the sun

Directly to the south

None of us but the migratory birds know the way

You're gonna build a house with an orchard there

On the coasts of Atlantis.

 

You're gonna play cards with the castaways

Looking over the sea

You're gonna hear music from the distance

And people will sing.

 

After that your wife will send you on your last explorational flight

The world will send back the children

Whom you gave names.

I know you could accomplish

This flight into the Uknown

It just suffices to spread your wings from these fields of grass

And then the wings will carry you by themselves.

 

Velice se omlouvám, že jsem ty verše tam nějak nedokázal dostat. Měl bych pár poznámek: 1) použití čárek v angl. textu je zavádějící. 2) jako v každé správné angl. básni jsem tam připojil velká písmena na začátku. 3) trochu jsem to modifikoval do lepší angličtiny. 4) proč tam je v tom Tvém textu dad a ne mother? 5) v textu jsem použil přivlastňovací částici pro vyjádření 2. pádu v pasáži the desert's cruelty. Tím se to celé vykrátí.  Možná že Ti ten můj překlad pomůže. :)))

Čau Zákeš

 

 

 

 

10.06.2014 13:59 K dílu: Příběh o Ondrášovi a Blaženě (2013) zákeš

Dobře, zařídím se podle Tvých rad a svoji práci vylepším.

Zákeš

04.06.2014 15:11 K dílu: Výzva pro básníky a milovníky angličtiny zákeš

Ahoj

nemám nic proti Tvé angličtině, ale nepíše se česky správně sklaDbu? Úplně mě to trhá za uši.

Zákeš

04.06.2014 15:10 K dílu: Výzva pro básníky a milovníky angličtiny zákeš

Ahoj

nic proti Tvé anlgličtině, (i tam vidím trochu mezery asi tak na úrovni něco pod FCE), ale nepíše se česky skladbu?

Zákeš

01.06.2014 21:12 K dílu: Imaginární rozhovory z Marsu zákeš

Ahoj Janino

teď Ti zhruba odcituji to, co říkal náš velmi zábavný učitel na vysoké škole (Pedagogická fakulta MU Brno) PhDr. Pavel Doležel, CSc. (aprobace anglická literatura) na téma sci-fi a fantasy literatury:

"On je to problém. Tento žánr existuje vlastně od středověku. Nazývá se ovšem Hrdinský epos. Ti rytíři procházejí krajinou, bojují s draky, přecházejí Diamantové hory a Sněžná údolí. Tento fakt je jasně vidět na příkladě novodobých seriálů: tam ti rytíři nemají brnění, nýbrž ty muskle."

Tak to je jiný pohled na tuto tématiku. Inspirující, že?

Dobrou noc

Zákeš

 

 

01.06.2014 21:04 K dílu: Imaginární rozhovory z Marsu zákeš

Ahoj Radko

uznávám, že v těchto ohledech je povídka nekonzistentní. Já byl vždycky na matiku blbej.... (ach ty letopočty). Ten děj je ale o něčem jiném než o drogové mafii: je o závislostech na drogách. Proto varuji před užíváním jakýchkoli omamných látek, jestli tomu rozumíš. Nevím, jaký postoj k nim zaujímáš ty, ale já jasně záporný.

Ad shoda v rodě a čísle v češtině: tuto možnost mi nabídl korektor češtině ve Wordu a já to jako osel přijal.

Hluboce se omlouvám za tyto nedostatky a budu se snažit se takovýchto chyb do příště vyvarovat.

Srdečně zdraví

Zákeš

 

 

31.05.2014 20:03 K dílu: Imaginární rozhovory z Marsu zákeš

Ahoj Janino

hrozně by se mi líbilo, kdybys tu moji povídku mohla zařadit do Povídky měsíce. Já se povídkám teď moc nevěnuji, protože píšu spíš básně. Podle mě je ta povídka dost obskurní, chtělo by to ji opravdu rozvést do románové podoby. Tento tvůj nápad byl vynikající. :)) Jenže.... já ani netuším, jak bych mohl přistupovat k popisným událostech a psychologizaci postav, natož zápletkám a protikladným situacím v ději. S tím si nejsem pevný v kramflecích. Každý člověk je jako zrcadlo a proto se podobá své bolesti. Tak přeji hodně utorské inspirace

Zákeš

 

 

31.05.2014 10:15 K dílu: Imaginární rozhovory z Marsu zákeš

Ahoj Janino

já právě o tu kritiku stojím. Omlouvám se, jestli jsem Tě svým postojem namíchnul. Nevím, zdali jsem tu povídku zamýšlel prvoplánově jako parodii, snažil jsem se psát vážně. Pokud to Tangensovi vyznělo jako parodie, tak to je jeho vlastní názor. Díky za odpověď.

Zákeš

30.05.2014 20:01 K dílu: Imaginární rozhovory z Marsu zákeš

Ahojka

Chtěl jsem se zeptat: Když už tak moc kritizuješ, uvědomuješ si, že člověka něco napadne a potom už závisí na autorově rozpoložení, jak to všechno  zpracuje? Je to snůška mnoha faktorů. Tak se pak nediv, že se budu pídit po tom, jestli taky píšeš povídky.... Já píši tak jak to cítím a můj styl asi těžko někdo předělá. Pokud máš v zásobě nějakou povídku(y), tož sem s nimi. Jo a ten nápad na rozvedení této povídky do románové podoby je fantastický. Ani mne to samotného nenapadlo. Ty letopočty však neber vážne, jsou pouze orientační. Dnes večer přidám další díl povídky, který tě jistě potěší na srdíčku.

Čau Zákeš

 

29.01.2004 00:00 K dílu: Podzimní metalové haiku pro manžela (teda jako pro Kvíču Doudu) zákeš
Children of the Grave Black Sabbath Is gonna U save Zákeš
30.01.2004 00:00 K dílu: Baletka I. zákeš
Je to pěkné, ale moc pesimistické. Doufám, milá Afrodito, že nežiješ život plný smutku a zklamání. Ale každý má někdy svůj den. Good times bad times....... Zdraví Zákeš
24.02.2004 00:00 K dílu: Vězeňská knihovna zákeš
Je to dobré, příteli Danny, pozdravuj na Śuplíku! Zdarví Tě dosud skrytý (nový autor) Zákeš
30.01.2004 00:00 K dílu: zákeš
Ahoj priteli z Leitnerky a velky astronome!! Davam Ti tip a libi se mi vse, protoze to neni eroticky ladene(jako ty Tvoje ostatni prace, ze). Tereza, jedine Tereza........ A Marketa, moje hodna sestra..... Zdravicko Zákeš
29.01.2004 00:00 K dílu: Modli se se mnou zákeš
God bless you, you are divine, dear Falka. Zákeš
29.01.2004 00:00 K dílu: Modli se se mnou zákeš
God bless you, you are divine, dear Falka. Zákeš
01.02.2005 00:00 K dílu: Zloděj zákeš
Pochopitelně, každý má své lepší a horší já, černou a bílou (někteří jenom to a proto jsou omezení), nejlepší na opravdovém člověku je to, že je mnohovrstevný... je to pěkná báseň.
16.08.2004 00:00 K dílu: zákeš
No děkuji za rady, pokusím se zlepšit. I když v tom filmu ten název překládali jako Svatá zloba. Nesmíme se nechat ovlivnit někým jiným. Takže ještě jednou díky a ahoj Zákeš
15.08.2004 00:00 K dílu: zákeš
No na pěkné ránko to nevypadá..... a kdo by ti měl těch 20 melounů dávat? Já vím, je to srandička. Životopisná díla se mi však nelíbí. Ahoj Zákeš
25.08.2004 00:00 K dílu: Transparentní experiment zákeš
Život je hra, někdy tajuplná, inspirovalas mě. tip Zákeš (Tu vas voir mes poemes?)
15.09.2004 00:00 K dílu: Středeční srdeční ráno zákeš
Ahoj zde vidím známky rodícího se nového směru po postmodernismu, nevím jak to nazvat, třeba Generace 2000 a dál. Je to jasný, Tip Tě nemine. Zákeš PS. Čau u dalšího čtení!
31.07.2004 00:00 K dílu: Jak zamilovanej blázen zákeš
Ta francouzská věta znamená: Jak psát snadno poezii? Čau Zákeš.
24.02.2004 00:00 K dílu: Partie karet zákeš
Ahoj, hraješ mariáš, prší nebo sedmu? Stejnak tři starouši králové se nezmůžou na jednoho kluka! A jak jsi mohla vidět v kině, i král Aragorn se klaní malému hobbitovi. Přeji hodně štěstí ve hře i v lásce čau Zákeš
24.02.2004 00:00 K dílu: Mlha nad močálem zákeš
Velmi pěkné, ať už ten Harry Potter zvadne jako prašivka. Neblahá konkurence se musí potírat. Oceňuji a dávám tip. Ahoj Zákeš
11.02.2004 00:00 K dílu: uchopen zákeš
Je to trhání obočí podle Borise Viana? (Pěna dní) či jen normální úprava zevnějšku? Čau Zákeš
29.01.2004 00:00 K dílu: SLUŠNÁ DĚVČATA Z PRVÁKU zákeš
Si myslíš, že můžeš něco změnit? Leda svoje vysvědčení!! Mladická nerozvážnost po pubertě (snad) přejde....... Nazdar Zákeš
29.01.2004 00:00 K dílu: Nádraží zákeš
No, co takhle: Mladí už nekřičí vždyť ústa lze jim ucpat i tlukot slavičí lze stiskem ruky uspat a jásat s Herodesem tleskat v dešti díků než někdo za závěsem zvedne v pěsti dýku Habet znělo to stejně jako prve Habet jen trochu víc tam bylo krve Habet to značí palec směrem k hlíně /:za ruce v klíně:/ (Karel Kryl, Rakovina, píseň Habet) Je hodně inspirace na světě, ale nevím, zdali všechno je správný a vhodný...... Zákeš
15.09.2004 00:00 K dílu: Zabloudil jsem zákeš
Čau doporučil bych Ti se podívat na obal-leaf cover (a hlavně poslechnout) si CD Whitesnake:Slide It In, ty Hade jeden proklatej. To koresponduje s Tvojí básní, docela konsekventně. A jinak, o moje fanynky a Děvče už nezavadíš ani písmenkem, kapišto?? (jinak Ti donde hozená rukavice). Zákeš PS. Alles Gutte!
23.03.2004 00:00 K dílu: zákeš
Čau, no máš v té písni nějaký chibi, ale to zas tak nevadí. S kterou skupinou hraješ/ píšeš texty komu? Je to nadějný, jen neháyet flintu do žita. Ahoj z Brna Zákeš
Nahoru