08.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
já si to eště musím přečíst :-))
neboj, jakmile to nejni u slípink, nikdo nebude mít s ničím problém :-)
vážím si tvýho času
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
myslim, že kecáš :)
ale tenhle způsob života člověku nejspíš svědčí - i ten bukowski se dožil na svůj životní styl naprosto neuvěřitelnýho věku :)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
tak nějak mi to přijde jako pokus o bukovy sračky
ten rozdíl je evidentní - bukowski musel psát, pít, šukat a pobuřovat; sám to říkal a je to z něj cítit
u tebe to vnímám jen jako pokus nakrknout konservativce a trošku si zamachrovat :-)
nic ve zlym
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
no...některý ty rýmy jsou mírně čtenáře paralyzující :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
je to pekelná věc
skvost mezi blbůstkoidním materiálem :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
(Ne každý nebožtík
se jmenuje Alois..
ale Aloisové
jsou ze všech nejmrtvější)
:-))) to je strašně dobrý
evidentně si libuješ v absurditě a srandůstkách :-)
hele - já zpaměti zacituju něco, co mi to připomnělo a omlouvám se, jestli to podělám
půjč pane bože
básníkům své blesky
půjč jim je na minutek pět
a uvidíš, jak vyčistíme hezky
ten zaneřáděný ti svět :-)) (tuším, pan machar:-))
milej počin
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
já místo blbinky četla bublinky :-))))
brou noc ! :)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
já vím...mně ta voda inspirovala
ale ona je, myslím, spíš neperlivá :-)
(jinak teda slípink - jestli ti to něco říká :-))
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
jsem to četla :-)
a kdybych nebyla poměrně konservativní, asi se mi to líbí ještě víc :-); místy docela pěkný věci - postřehy, který by se určitě daly prodat nějaký reklamy vyrábějící společnosti; máš umění být trefný; a nebrat se zbytečně vážně :-)
jsou to pěkný blbinky :-)
|
28.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
dík za diskusi :-)
|
28.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
právě jinovato
jsi omezen tím, že se něco děje - že nevysychá
to je jak vědět, že nemůžeš spáchat sebevraždu
klíďo se emancipuj, tvé nalomení je zřejmé :-)))
|
28.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
"nevysychá" je podle tebe váhání a významově otevřený verš a ne suché konstatování faktu ? :-)))) aha
---
jednotný styl f_moll ani v nejmenším neupírám; bohužel pro ni
|
28.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
ke kurzívě; napsals : Nechtěl jsem tím vysvětlit a obhájit f_mollinu kurzivu obecně.Kdybych chtěl, zmínil bych asi to nejběžnější: prostě si přečíst kurzívu samotnou a s tím počítat. A měnit důraz. Nemyslím si, že by tam bylo jiné pravidlo... ledaže bych se mýlil.
ano, pravda, o tohle mi šlo; sama jsem tvrdila, že kurzíva de facto nemá jiného významu než ovlivňovat důraz básně - což jsem také napsala...; zbytečné dupání si, zbytečné podceňování čtenářovy inteligence, najít si to podstatné samostatně; to je to, co rowenna nazvala polnicí :-)
------
ke čtverce : jinovato, tak mi to dokaž :-). vytáhni nějakou pasáž z básně, která váhá...kde se objevuje něco jiného než návod nebo konstatování
-------
mohl bys mi objasnit, co přesně míníš termínem "jednotná stylizace" ? Je to jen to, co to říká, nebo se jedná o poetický termín, který neznám ? :-)
|
27.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
avi
|
27.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
Lyryk : k té první reakci - v podstatě nemám co podotknout - máš, obávám se, pravdu :-). Snad jen - sama jsem opomněla zdůraznit, co jsi už řekl, že autorce chybí nadhled.
Ale k té kurzívě - jsem - vzhledem k tomu, že zůstávám nejspíš jediná, kdo to ještě nechápe - měla pocit, že musí existovat nějaké - aspoň v rámci autorčiny tvorby - obecnější pravidlo, podle kterého se kurzívuje nebo nekurzívuje. Zřejmě neexistuje.
Asi si tudíž - jak f-moll říká - nejsem schopná "v básních najít to svoje", což považuju za kompliment :-).
Jinak dík za čas.
to Jinovata : zřejmě máme různé pohledy, na to, zda texty, mající těžiště čistě v psychologické rovině, jsou ještě poesií. Takovouto "poesii" totiž pak de facto není možné napadnout.
4 - v pořádku; autorka je váhající žena - samozřejmě; já mluvila o jejích básní, které váhat neumí; nenašla jsem v téhle sbírce jedinou pasáž, která by to vyvrátila :-)
Měla jsem za to, že se snažíme bavit vážně a nikoli dle momentálních rozmarů - pokud je ty uvadíš jako argumenty, které se pak dají jako rozmary obhájit, musím, pravda, kapitulovat.
:-)
|
27.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
dream : ke kurzívě - jistě, proč ne, ale proč ano ? Neustále jsem tu ze strany autorky napadána, že použití kurzívy "prostě nerozumím". A ještě mi ji nikdo nedokázal vysvětlit.
Jinovatova verse jaksi nesedí :-); akcent je zvýrazňován natolik, až jsou ty básně poněkud dunivé :-)
o "dôveryhodnosťi výpovede" jsem, tuším, nikde nespekulovala; šlo mi o způsob
děkuju :-)
|
27.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
děkuju za reakci
s dovolením bych začala číslovat, aby bylo možné se v diskusi orientovat
1 – tady se musím asi omluvit – pokud má poznámka vyzněla ve smyslu, že považuji autorku za „betonovou“. Vztahovalo se to totiž k její poesii – nedovolila bych si takto proti f_moll jít hned od začátku osobně.
2 – k tvému prvnímu výňatku z básně (který jistě i f_moll uzná jako nevytáhlý z hlubšího kontextu – narozdíl od mého). - musím říct, že na něm nevidím žádnou demonstraci toho, že by snad autorka dávala svým básním možnost jiného pochopení, než „toho svého“. Respektive možnost vícero pochopení než jen toho jednoho, který je evidentní (pomineme – li rovinu čistě doslovnou).
Ty tvrdíš, že je možné onen (berme to jako) monolog chápat nejen jako určený pouze pro dotyčnou (autorku), ale jaksi „universálněji“. Obávám se, že možnost, že by „čáry mohly být i na ruce někoho jiného“ vylučuje sama autorka názvem celé sbírky. Ostatně – sám ve své předchozí kritice uvádíš, že jde o intimní dia / mono log mezi dvěma, de facto jednou schizofrenní osobou. Nikomu jinému.
A k její druhé části – píšeš, že „nastupují oči“. Nic nenastupuje, Jinovato. To pouze ta mystická „ona“ právě moudře říká, co všechno oči TEORETICKY můžou. V podstatě tak pouze vysvětluje předchozí doporučení, ať se dotyčná „jen dívá“. O žádné akci to ani zdaleka nevypovídá. A tak se ta báseň dost prokazatelně dotýká toho, co mi vadí. Všechno je jako poučka, jelikož je to teoreticky. A proto se také těžko může jednat o pocit. Nikde se nic neděje, jen jakási slečna poučuje.
Použití kurzívy vysvětluješ naznačováním pohybu (bloudit, vydávat se). Jen bych tě – pokud sis toho v básni nevšiml – upozornila, co ještě je kurzívou psáno: „po jejich okrajích“, „a“ – jistě, s tou spojkou jsem neskonale trapná. Jen si dovoluji být puntíčkářka, když už máme co dělat s tak miniaturními básněmi a autorka si za kurzívou skálopevně stojí. Mám takový pocit, že f_moll prostě pro efekt či zdůraznění pointy čas od času napíše nějaký ten veršík kurzívou a tyhle maličkosti mě v její nesmyslnosti jen utvrzují.
3 – s tím, co napsal Lyryk, de facto souhlasím a nepovažovala jsem za nutné to zdůrazňovat. Tvou poznámku proto chápu ještě jako reakci na něj.
4 – prosím povšimni si, že já jsem – co se Citadely týče – nemluvila o „moudrosti“, ale o jistotě tvrzení. Exupery, na rozdíl od f_moll umí váhat. Ačkoli k tomu má mnohem méně důvodů.
5 – k obraznosti bych užila příklad pro změnu já
„Je slovo
hlas
a poušť
kde se volává
Je srdce
cit
a tělo
kde se bloudívá
Je čas
obydlet ta místa“
- je, je, je. Na tebe to opravdu působí, jakože autorka bere tuhle pravdu „čistě osobně“ a nedává jí universálnější ráz ? Samozřejmě můžeš říct, že ano a já budu mít pramálo šancí názorně demonstrovat opak.
A co se obraznosti týče – já jinou rovinu, než tu čistě doslovnou a onu přenesenou, která se snad vnutí i vyloženě zabedněnému čtenáři, nevidím.
Ta sbírka je špatná.
A místy mám pocit, jako bys sám nabýval dojmu, že není taková, aby si zasloužila natolik nekritické zhodnocení, jakým ji častuješ.
:-)
|
26.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
myslím si, že chroust je minimálně stejně tak objektivní jako já nebo jinovata; řekla bych, že i víc
v podstatě je lhostejné, zda jde o pocity, či o cokoli jiného; svým podáním a volbou slov připomínají tvé básně poučky; takhle to JE a takhle to NENÍ
|
26.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
tak jo - jinovato, snad nepotřebuju k reakci tvůj souhlas :-)
pošlu avíza - pokud někomu budou vadit, omlouvám se; reakce nečekám a nevyžaduji :-)
to Jinovata :
Máš pravdu, pokud říkáš, že autorku je těžké napadnout. Vždy je těžké napadnout něco, co je betonové. Po přečtení sbírky jsem došla k pocitu, že básně f_moll jsou jako oslové (pokud tě to slovo uráží, doplň si laskavě pro sebe přijatelnější tažné zvíře), kterým autorka při prvním verši ováže kolem krku lano, a pak je až do verše posledního vleče, aby náhodou nesešli z cesty, která vede k místu, kam f_moll chce a musí dojít. V básních nejsou žádná rozcestí, nepřipouští diskusi, téma neotevřou k dalším otázkám, ale pouze konstatují. A aby toho nebylo málo, mají její básně také dokonale zabedněné (platí to co u oslů) závěry. Autorka si často posledním veršem musí přisadit k již napsanému, aby náhodou nebylo diskuse o čemže a jakže to psala. Místy to působí až humorně – projde-li člověk sbírku od půdy po sklep.
Spekuluješ ohledně toho, „kdože si to přisedá“. Já v přisedání vidím jen záminku ulehčit si práci. Na „a řekla…“ je velice jednoduché „navázat“ básní. Ať už proto, že se pak lépe obhajuje fakt, že text spíš než jako poesie působí jako definice (přítele, žen, …), nebo prostě proto, že autorka pak může využít řady prvků (Že ….), jak báseň začít, když si s úvodem neví rady.
Ty tohle všechno zdůvodňuješ tím, že ona přisedající „káže pravdu“. Oukej, otázkou však zůstává, zda jsou moralismy, konstatování a naprostá jistota tvrzení ještě poesií.
(V tom se, mimochodem, výrazně liší od Citadely – ta totiž – ač se dá chápat jako kniha mouder – už díky tomu, že její hlavní postava se učí – umí váhat. Používá také výrazy „nerozumím“ anebo třeba „mám pocit“. Pocity naproti tomu sbírka nemá, ta má JEN PRAVDU.)
A tím se dostávám ke slovní zásobě. Básně jsou krátké, ač obvykle co verš, to slovo nebo dvě (tohle je asi na vkusu, mně osobně přijde tohle natahování stupidní). A přesto se v nich často setkáme se slovy, která se opakují (poušť, znění, ženy, písek,….). Jistě, „osobitá“ slova. Jen škoda, že sbírka potom nenabízí ani široký sortiment významů, ani zajímavou volbu slov.
Neustálé používání slovesa „být“ v různých tvarech jen umocňuje dojem slovníku.
Nevyhne se ani klišé (jsou ženy / studny / v pouštích).
Musím říct, že žasnu i nad způsobem, jakým autorka používá kurzívu. Čtenáři sice pointu většinou vmete do obličeje během básně, případně jí – jak už jsem zmiňovala – báseň uzavře – ale neodpustí si ji ještě zvýraznit písmem.
Sbírka, která ve svých básních nezlomně konstatuje a které naprosto schází obraznost pro mě není sbírka poesie, ale naučných definicí.
:-)
bára
|
10.12.2004 00:00 |
K dílu: Je Bůh?
|
evian
|
Bůh je
pro mě je to stejně jasná páka jako vlastní tep :); nehledám složitý definice - ty nejpodstatnější věci bývají velice prosté
|
12.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
hele...že já tě znám :)
*
|
12.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
oj :-))
***********
|
10.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
tobě toho v písemných výlevech nehraje dost
podle současných stanovisek vědy - netrpí; nic lepšího po ruce není
|
10.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
co takhle změna názoru a přehodnocení vlastních návyků - se ti nikdy nestalo :-))))) ?
ovšemže trpí
stejně jako trpí děti v dětských domovech...i když nebyli nikdy jinde
nějaká verse nervové soustavy stále není (ať plkalové poudaj cokoliv) u rostlin dokázána - pravděpodobně netrpí
|
10.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
símtě, těchhle debat tu už bylo...
faktem je, že si to velké procento mladší generace (díkybohu) myslí, zestárlá generace samozřejmě ne
a jelikož ta první snad brzo v té "aktivní" části existence nahradí tu druhou, blýská se, doufám, na lepčejší časy
|
10.12.2004 00:00 |
K dílu: Žalm za Sleeping_beauty
|
evian
|
jo, to je blbost :)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
skvělá :-)
nějak nabíráš na počtu řádků :-)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
akorát teda nechápu, kdo se podlamoval a co jsou to sypatie
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: BELLADONNA
|
evian
|
a(le) - tohle je asi vrchol hrůzy, co se na písmáku na tohle téma děje
:)
**
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
myslím, že dohromady jste dost sexy :)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
:-))
pablo je větší pacifista než ty ? :-)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
není můj vzor
jen jsem nesouhlasila s tím, co jsi výše prohlásil :)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
nemáš tak docela pravdu :-)
------
THE BLACKBIRDS ARE ROUGH TODAY
lonely as a dry and used orchard
spread over the earth
for use and surrender.
shot down like an ex-pug selling
dailies on the corner.
taken by tears like
an aging chorus girl
who has gotten her last check.
a hanky is in order your lord your
worship.
the blackbirds are rough today
like
ingrown toenails
in an overnight
jail---
wine wine whine,
the blackbirds run around and
fly around
harping about
Spanish melodies and bones.
and everywhere is
nowhere---
the dream is as bad as
flapjacks and flat tires:
why do we go on
with our minds and
pockets full of
dust
like a bad boy just out of
school---
you tell
me,
you who were a hero in some
revolution
you who teach children
you who drink with calmness
you who own large homes
and walk in gardens
you who have killed a man and own a
beautiful wife
you tell me
why I am on fire like old dry
garbage.
we might surely have some interesting
correspondence.
it will keep the mailman busy.
and the butterflies and ants and bridges and
cemeteries
the rocket-makers and dogs and garage mechanics
will still go on a
while
until we run out of stamps
and/or
ideas.
don't be ashamed of
anything; I guess God meant it all
like
locks on
doors.
--------------
For Jane:With All the Love I Had, Which Was Not Enough:-
I pick up the skirt,
I pick up the sparkling beads
in black,
this thing that moved once
around flesh,
and I call God a liar,
I say anything that moved
like that
or knew
my name
could never die
in the common verity of dying,
and I pick
up her lovely
dress,
all her loveliness gone,
and I speak to all the gods,
Jewish gods, Christ-gods,
chips of blinking things,
idols, pills, bread,
fathoms, risks,
knowledgeable surrender,
rats in the gravy of 2 gone quite mad
without a chance,
hummingbird knowledge, hummingbird chance,
I lean upon this,
I lean on all of this
and I know:
her dress upon my arm:
but
they will not
give her back to me.
--------
girl in a miniskirt reading the bible outside my window
Sunday, I am eating a
grapefruit, church is over at the Russian
Orthadox to the
west.
she is dark
of Eastern descent,
large brown eyes look up from the Bible
then down. a small red and black
Bible, and as she reads
her legs keep moving, moving,
she is doing a slow rythmic dance
reading the Bible. . .
long gold earrings;
2 gold bracelets on each arm,
and it's a mini-suit, I suppose,
the cloth hugs her body,
the lightest of tans is that cloth,
she twists this way and that,
long yellow legs warm in the sun. . .
there is no escaping her being
there is no desire to. . .
my radio is playing symphonic music
that she cannot hear
but her movements coincide exactly
to the rythms of the
symphony. . .
she is dark, she is dark
she is reading about God.
I am God.
-------
- tři moje nejvoblíbenější :-)
nejsou skandální, nejsou šokující a není v tom porno...v podstatě :-)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
já si nemyslím, že by byl třeba takovej bukowski autor vyloženě sračkoidní :)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
to je princip toho podvůdku :-)
ale nedělám to jen já
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
hele, gabio, upřímně - většina těch věcí, kterým mí čtenáři nerozuměli, byly totální kraviny, které dobře vypadaly, ale sdělnou hodnotu měli na bodě mrazu :)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: matrix
|
evian
|
rozumíš ? To je skvělý :-)
ano, snažím se o to
a strašně jsem se bála, že "srozumitelně" nepísnu ani...nic :); děkuju
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: porto
|
evian
|
v kufru s náma teďka na dovolenou pojede dero (snad to není důvod obtěžovat ho avízem :-))
ale nechápu jak to myslíš :)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: porto
|
evian
|
a my, ze třetí kvalitativní skupiny, tak píšeme, enem když máme dobrej den :-)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: porto
|
evian
|
vždycky musím mít ve sbírce jednu zrůdičku :-))
gabio, jsem zamilovaná, vzpomínám, ale tohohle textu se to netýká :))
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: a odpaďáky tam vysypávaj každých pět minut
|
evian
|
je autentická :)
děkuju
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: a odpaďáky tam vysypávaj každých pět minut
|
evian
|
pan redaktor pšišél ! :-)
děkuju
|
09.12.2004 00:00 |
K dílu: v knihovně; kniha:
|
evian
|
jé, já jsem dostala báfeň ! Krásnou ! :-))
děkuju
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: v knihovně; kniha:
|
evian
|
to je strašně dobrý :-)****
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: V mé tůni utopím tě
|
evian
|
***
ve své by bylo lepčejší .-)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
jé hele...mně se snad poprvý něco tvýho nelíbí :-)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
pló ! :-)
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
nemusí bejt
momentálně sbírám názory :-)))
dík
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
šp rýmaři ! :-))
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
je
já vo ní a ještě vo jednom verši přemejšlim...možná je vyhodím
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
bych to asi dělala i kdybys mi to neřekla :-)
d*
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
dis : on fór je v tom, že to není vymyšlený; nic z toho nejni vymyšlený; jsem napsala všechno, co jsem dneska viděla...skoro všechno :-)
jé, kdo přišel :-); dík, lyryku
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
projížďka
z jednoho kraje brna na druhej...ohromně inspirativní :-)
dík
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: winter smogging
|
evian
|
jsem si myslela, že si fšimneš :-))
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: Bezprostředně; ona
|
evian
|
na okraji úsměšku...to tu bylo včera :-);
ale jinak pěkná***
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Nadkritické množství
|
evian
|
mě ta věc téměř emociálně zasáhla
musím o sobě přemýšlet :-)
****t
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: Polární záře
|
evian
|
já ti nevím...co je na polární záři nevysvětlitelnýho ? :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
to je ale sladkej překlep...určitě ho někde zužitkuješ :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
jé :-)
chrouste, ta je skladká
|
08.12.2004 00:00 |
K dílu: Žízeň
|
evian
|
skvělá
mně se líbí, co píšeš :)*
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
podivně krásná
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Zemřela Zuzana Navarová
|
evian
|
swan : co víš o tom, kdo si co zaslouží
:)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Zemřela Zuzana Navarová
|
evian
|
mám-li být upřímná, taky nechápu, proč to tu dneska musí být
tolikrát
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Zemřela Zuzana Navarová
|
evian
|
já vím a je mi to líto
ale dneska už po sedmé
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
:-)))
to je skvělý
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
jsem se těšila na nějakýho novýho, nebo aspoň staronovýho beatníka...:-)
ale tohle mě poněkud uspávalo
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: …a noc první
|
evian
|
ty dycky takovej stručnej a pak tam picneš "jako by chtěli" :-)
ne že bych tomu moc rozuměla, ale místy se mi dost líbí :)***
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
to je strašně dobrý :)*
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
skoro bych poslala avízo :-)
vyslals sondu do ženské nejen duše ? :-)
*
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
jak to budeš číst - s hlavou mezi dlaněmi ? :-)))
navíc - to "protože" je na takhle krátkou věc příliš luxusní ukecanost
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
takhle blbý závorkování sice nikdy nepochopím
ale kolem a kolem se mi líbí :-)*
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
.....
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Jsem v slámové žluté zavržen
|
evian
|
super věc
"slámová žluť" je mé oblíbené slovní spojení .-)); naprosto hnusný :-)
*
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: u lineckýho
|
evian
|
pěkná :-)
linecký ! ***:-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Deprese
|
evian
|
v podstatě kravina
ale nevěš hlavu
:-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
hele....to je docela chytrá věc; naopak - ty ses slovů, která a priori klišé jsou, nevyhýbal, a přesto to působí fine :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
mně to teda přijde poněkud debilní
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
pitomně ? :-)))
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
to nic
zřejmě jsem ještě neměla tu čest se všemi tvými přednostmi
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
mladá a už ztrácí ideály ! :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
jsem zklamaná :)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
já myslím, že když někdo nemá mozek, vnímá dřinu snadněji :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
tak to je naprosto nechutný ! :-)
eštěže maso nejim :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
musíš být sexy :)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
tys počítal řádky ? :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
dyť říkám - časem
:)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
hele, až tu budeš eště o něco dýl, než teď, přestanou tě nějaký véčka zajímat ouplně a začneš toužit po krutých a aspoň několika procentně konstruktivních negativních kritikách...na víc než jeden řádek :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
no to je mi jasný
ale v redakci to začíná....bejt přeplněno :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
hele...pablo ještě žije :-)
*
|
10.12.2004 00:00 |
K dílu: Zas a znova
|
evian
|
much better :-))
d*
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Zas a znova
|
evian
|
je skvělá
ale totálně jsi ji podělala tou závorkou :-)
***
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu: Mám city
|
evian
|
:-)
se mi líbí
|
10.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
já už jsem ji četla
a raději jsem sem nenapsala "blábol" :-)...s dalším čtením musím uznat, že to jakous takous myšlenkovou váhu a sdělení má, za poesii bych to ale neoznačovala...je to hrozně ukecaný :)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
*************************************
v podstatě silná věc :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
příliš intimní otázka na příliš veřejném místě
tvé pohrdání jimi ale nesdílím
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
a2a2a : nic se nestalo
kida : jsem katolík ! to je rouhání se ! ...asi s tebou přestanu mluvit :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
kida : voloďa ne ?
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
a máš pak eště někoho kromě pavlíka ? :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
a2a2a : mrzí mě, že mě sem přitáhlo až avízo od kida
kida : no jasněže ne :-); mě jenom baví, jak dream zuří :-)
|
07.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
evian
|
spíš ne :)
|