09.01.2013 12:50 | K dílu: Na písmáku | černá_vdova |
:) Jop, * |
||
11.05.2010 13:54 | K dílu: Dopis | černá_vdova |
Díky mata11111 ... a já ti na to ráda odpovím :) To nemá závěr, příběh zůstává otevřený jako je otevřená otázká, jakým směrem se lidé budou ve světě ubírat. Já sem jen zapisovatel chvil, které poukazují na některé skutečnosti. Každopádně je to dílko pěkně staré ;) Psala sem ho asi v 15 letech ;) | ||
15.02.2010 00:11 | K dílu: Bláznivé učení | černá_vdova |
:)... v materiálech to podle mě vypadá daleho hůř, než to pak bude. Nebo spíš, pak je to Normální. Skoro na všechno se dá zvyknout. A Děkuju za koment ;) Č. v. | ||
13.02.2010 11:54 | K dílu: První | černá_vdova |
Doporučuji kliknout na Applaus, dostanete se na stranky s jejich pisnemi... L. | ||
13.02.2010 10:51 | K dílu: První | černá_vdova |
Jojo, to bych ani tak nečekala ;) Nemusí být unikátní, stačí průměr, vysvětlím proč. Můj plán je, aby to mělo stejnou kvalitu jako samotná píseň Prvá od Applaus (aby text nevyčníval), ale zároveň se nechci dopouštět školáckých chyb (jako je dvakrát byl atd.) Text má podle mě optimální kvalitu... Budu moc ráda, když se společně zamyslím :) Přece jenom bych ráda věděla, jestli tě nenapadá jak nahradit Bylo to jen (z posledního verše sloky). Díky! Č. v. | ||
13.02.2010 10:44 | K dílu: Úkryt pod troskami | černá_vdova |
Juuu :) to bylo příjemně dojemné čtení... Je to stále atraktivní téma, ale vskutku, poprala si se s ním se ctí ;) Kde jsi brala inspiraci? (kniha, film, rozhovor, dějepis...) S pozdravem Č. v. | ||
13.02.2010 10:37 | K dílu: První | černá_vdova |
Komentujte přátelé... Jedna věc je ta, že si nevím rady s posledním veršem sloky. Máte nápad? PS. poslechněte si u toho píseň ;) | ||
12.02.2010 23:02 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
Ach, to bylo tak kouzelné! Sedět v kýčovitě vymalované chodbě, dávat si ten neskutečně umělý čaj z automatu zesvé poslední kapesné, poslouchat na jedno ucho hudbu pro rozjímání a přitom přemýtat nad: neslyšným cinknutim... CINK A pak PONG - kritika a bylo po pozemské nadobyčejně neobyčejné pokojné chvíli... Chvála čaji. | ||
12.02.2010 22:55 | K dílu: Chyba s měkkým i? Nesmysl!!! | černá_vdova |
Víš kolik mě tehdy bylo? Šestnáct! Pamatuju si, jak jsem byla zničená z neustálého: jojo, chyby tam mám, vím, nejsem na gramatiku... Takže to bylo jen takové zoufalé, nehaňte mě, vždyť můžu být autor i bez důkladné znalosti Gramatiky. Jsem jako Xindl X ;), také je disgrafik a to bez potvrzení. Dokázu jakž takž vyjádřit co chci jen díky hromadě knih, které sem přečetla :D | ||
12.02.2010 22:43 | K dílu: Léto | černá_vdova |
Ahoj, trochu sem si přečetla něco o tobě a chci jen říct, že kritikami... těma sem prošla nejspíš dost podobně jako ty. Jak mě to občas zabolelo ;) Ale jen kvůli kritice se nepřestane psát, že :D Ale k Létu... Jo léto, to už je pryč. Tak ho přivolejme. Líbilo se mi: Letní dny jsou v tahu, s nimi i pocit slunce žáru. I když to vlastně není tak ("ru či hu") rýmované. Dokázala sem si do textu vložit své vlastní myšlenky: léto jako symbol chlapce... ach ti chlapy:D lezou i do myšlení ;) Ale tohle: Teplý den láká na koupaliště, kde dítě usedne na pískoviště mě přišlo už přízemní. Níc neměň pokud ti nepřijde, že bys to chtěla měnit;) Hezký večer, Č. V. | ||
12.02.2010 22:33 | K dílu: Jen v noci | černá_vdova |
Jo to znám ;), i když styl napsání mě nechytl, uuu... Ale věčné téma... kupa popsaného papíru, zbytečná námaha, tolik ztracených večerů! Prožité v šeru zatracené lampy a věru; měla sem s chvěním s romantickým laděním prožívat je: s ním... Č. v. PS. předběžně: hezkého valentýna :D | ||
12.02.2010 22:20 | K dílu: Pravidla | černá_vdova |
Nesouhlasím ;) | ||
10.02.2010 17:29 | K dílu: inzerát na chlapa | černá_vdova |
"Dekadente!..." Čechov: Racek. | ||
10.02.2010 17:27 | K dílu: inzerát na chlapa | černá_vdova |
"Dekadente!..." jak je psáno: Čechov, Racek. | ||
10.02.2010 17:26 | K dílu: inzerát na chlapa | černá_vdova |
"Dekadente!..." jak je psáno: Čechov, Racek. | ||
09.02.2010 21:49 | K dílu: Čokoládová zmrzlina | černá_vdova |
Já to ani nemohu číst, jak mě to rozesmutňuje... :) zajímavé ;) Každopádně se tu vytrhuje časový úsek před a po sedmi letech. A já (se snažím;)) zastáv(at)ám názor, vždycky je naděje... | ||
09.02.2010 21:44 | K dílu: Čokoládová zmrzlina | černá_vdova |
Já to ani nemohu číst, jak mě to rozesmutňuje... :) zajímavé ;) Každopádně se tu vytrhuje časový úsek před a po sedmi letech. A já (se snažím;)) zastáv(at)ám názor, vždycky je naděje... | ||
09.02.2010 21:41 | K dílu: Čokoládová zmrzlina | černá_vdova |
Dá se říct ;), specifikuji to. Zrovna sem četla Čechova, který svá díla pojmenovává po symbolu celé povídky/hry. Například Višňový sad: v porovnání s lidským životem bezvýznamý kus pláně. Mluví se o něm v celém díle (nebo spíš o devastaci jeho i domu přilehlého). Majitelé sadu jako kdyby si ponechávali své šťastné a bezpečné dětstvý/vzpomínky, tedy "radost", v něm. Nechtějí se jej vzdát... - pozoruhodný faktor (Nechci tu nastiňovat hlavní myšlenku románu, tak tomu není. Myslím si však, že z Čechova si člověk nemůže odnést výchovné "poučení", ale soubor postřehů.) A na čokoládovou zmrzlinu je zde pohlíženo jako na drobnost, která poodhaluje větší šíři... | ||
08.02.2010 20:56 | K dílu: Čokoládová zmrzlina | černá_vdova |
Tady je o ní zmíňka: "Tak se s ním o tý zmrzlině prostě nebav." a "Jasně, těším se, až nám ji jednou dovezeš. (Po chvíli) Ale víš že čokoládová už není moje oblíbená? Hmm, třeba, by mohla být dobrá" Nechtěla sem příliš osvětlovat, avšak nejspíš jsem to s tou náznakovostí přehnala ;) | ||
07.02.2010 08:37 | K dílu: Překlep | černá_vdova |
Omlouvám se všem zájemcům o "přečtení" tohoto vtípku, ale obrázek sem si zapomněla uložit do svého počítače a ze stránky ji stáhli :/ Č. v. | ||
06.02.2010 18:44 | K dílu: Naděje | černá_vdova |
Za tu dobu,co sem to sem dala se vzdávám veškerých autorských práv!!! To je děsný ;) L. | ||
06.02.2010 00:22 | K dílu: Doporučeně: do vlastních rukou, černá 53 | černá_vdova |
Herci: Já 1 - Lenka Já 2 - Lenka Druh druha = Já - někdo jiný Děkujeme všem, kteří se podíleli na tomto projektu. Speciální poděkování patří Rukou, naše korporace Lenka s.r.o. děkuje za oddané služby při vytváření projektu Doporučeně: Lenka Lence. Také chceme zvláště poděkovat Očím, které se značně podíleli na dokončení tohoto díla a v neposlední řadě také Mozku, který byl ústřední direktor a scénárista. Enjoy your meal! | ||
05.02.2010 23:14 | K dílu: Nezvalova Infekce | černá_vdova |
... že jste také četli Manon Lescaut? Černá vdova | ||
12.11.2009 17:00 | K dílu: "Můj mladíče" | černá_vdova |
Ok, dík za kritiku ;) | ||
11.11.2009 23:10 | K dílu: ...pohádku, abys chápal | černá_vdova |
Koukla sem na to. Mám tedy chápat, že tato povídka se mi rozpadla na monitoru v bezvýznamnou sutinu textu? Hlavně ti chci říct toto: Dííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííky za zájem ;) | ||
17.08.2009 23:20 | K dílu: Do pekla | černá_vdova |
Zdravím všechny návševníky Do pekla ;) Ráda bych znala vaše dojmy... Č. v. | ||
17.08.2009 23:12 | K dílu: Do pekla | černá_vdova |
Zdravím všechny návševníky Do pekla ;) Ráda bych znala vaše dojmy... Č. v. | ||
15.08.2009 07:25 | K dílu: | černá_vdova |
Nazdar Honzo :) Jak že se posílá avízo? Nějak na to nemůže přijít ;) Ps. zkusím ti jedno poslat, ale myslím, že ti to nepřijde | ||
16.06.2009 11:48 | K dílu: Drahý Alberte | černá_vdova |
Milý mladý starče, přečetla jsem si tvé dílo s pečlivostí (už pro naše dlouholeté ;) přátelství) a četlo se mi to vskutku příjemně. Žádné hulvátské řeči dnešních dětí, nic, co by mě rušilo od čtení. Oprášil si své brko a já se vždycky budu těšit na tvá díla... Ráda se dostanu pryč z ruchu života, do snění. To u tvých děl mohu :) Zdraví Vdova v Šedém (vyjadřuji svůj radostnějším přístupu k životu... ) | ||
12.04.2008 15:03 | K dílu: Torza | černá_vdova |
teda... Honzo az na ten konec (prosim te, tichonce zaseptal, to me prijde jako trochu rychli obrat). A samozrejme s prihlaskou do knihovny plne souhlasim... Jen si rikam: "A jsi stastny?" ;) L. | ||
29.11.2007 13:37 | K dílu: Dobrá doba - výkladová doba | černá_vdova |
Taky se to tak dá myslet;) Ale se smutným nádechem musím poznamenat, že toto je spíše neschopnost autora, než neschopnost překladatele :D. Ale budu pilně pracovat na opravě ;), jestliže máš chytrý nápad, tak sem s ním... Já mám hezkou verzi a to: 2 stopý trochej s předrážkou 3 stopý trochej s předrážkou, 4 stopý trochej, 5 stopý trochej... ale ještě sem to nestihla opravit... ale děkuji za tvou poznámku. S pozdravem, Černá Vdova | ||
29.11.2007 13:29 | K dílu: Jsi vinen | černá_vdova |
Fajn že:)) To víš, nerada se škatulkuju a tohle má formu miniatury, jen jaksi přesáhla miniaturu :) Ale vem to tak; Ve Francii se zrodila nová 'podoba' románu, tento směr se označuje jako "Nový román", teké známý pod názvem "antiromán". Díla se řadí pod romány, přestože prvky románu popírá. Dílo jako například: Žárlivost, Gumy... atd. A jak to vlastně souvisí s mou prací? Řekla bych, že každý si může určit, co pro něj -podle jeho názoru- dílo znamená, přestože typické znaky to nemá... Pro mne je to miniatura. Miniatura a tečka. Nevím proč, ale toto dílo ve mne evokuje pocit: 'Je to miniatura.' To je vše.. S pozdravem Černá vdova. | ||
19.11.2007 09:48 | K dílu: Dobrá doba - výkladová doba | černá_vdova |
K těm "překladům" nad tím ;) Vypadá to jako strom... jen sem tím chtěla naznačit, že to je přece jenom trochu logické, i když omilem :) Je to v podstatě jenom taková sranda... | ||
17.11.2007 14:06 | K dílu: Kresba na použité plátno | černá_vdova |
:) Hodně síly, nový začátek je totiž těžký, zjistila jsem... ale dá se to. | ||
19.09.2007 12:42 | K dílu: Nová doba, dobrá, dobra | černá_vdova |
REDHOT: Wanastovky neposlouchám, Lucii přímo nesnáším... Takže trošku vedle | ||
18.09.2007 14:27 | K dílu: Nová doba, dobrá, dobra | černá_vdova |
Děkuji, děkuji všem za jejich názory :)) PS:Oleandr - S tou vdovou se to snažím nepřehánět ;) | ||
18.09.2007 11:02 | K dílu: Nová doba, dobrá, dobra | černá_vdova |
Napište mi sem něco, milí, zlatí,... alespoň "Ahoj", že ste tady byli. | ||
04.04.2007 12:15 | K dílu: Můj milý... (má milá.) | černá_vdova |
Milý Honzo... - - - - - (opravdu dlouhá pomlka) ... ještě že jsem si už na tebe zvykla. Mimochodem(typ ledovce, tzn. že to nikdo prostě nemůže PLNĚ pochopit, ale právě to je ten Zázrak tohoto stylu!,takže si nedělej vrásky - které stejně maš ;P - s tím, že si to nepochopil), do telefonu mluvily dvě dívky. S pozdravem a úsměvem (zeugma ;) Černá Vdova | ||
04.04.2007 11:38 | K dílu: Terapie | černá_vdova |
To víš, milý Nový Starče... pouhá sebeterapie. | ||
03.04.2007 14:46 | K dílu: Trochu brečet | černá_vdova |
Honzo... Vyjímečně použiji sprosté slovo... doprdele, kdybych nebyla nemocná, dám si zmrzlinu!!! Ano, velice mi to připomíná historky starého dědka, opírajícího se o hůl, naříkající na svůj zkaženej život a na to, že mu předvčerejškem prodali prošlou nudlovou polívku a kromě toho, že byla hnusná jako vždycky si pak celý den seděl na záchodě! Kéž by sme si mohli pobrečet... A víš co? Co by asi Pavla řekla? Muhahaha :)), já přece vím jak miluješ smajlíky ;) | ||
28.03.2007 17:00 | K dílu: Nic, to nečtěte! | černá_vdova |
vezmu=vzala ;) | ||
28.03.2007 16:59 | K dílu: Nic, to nečtěte! | černá_vdova |
Kurňa! Tak s tím sem nepočítala... Kdybych to vezmu zeširoka, a já to vezmu ze široka, když už sem se nad tím zamyslela a ztratila tak mnoho času, kterého by pak, kdybych jej nevyužila právě na odpověď pro tebe, bylo škoda, máš pravdu... Teď trošku vážně, všechno je takové zbytečné a prázdné, jestliže to nedělá pro někoho, nebo s někým. Jestli člověk nemá nikoho blízkého, je jako flek na bílé stěně... tohle si domysli sám. | ||
28.03.2007 11:30 | K dílu: Můj milý... (má milá.) | černá_vdova |
Děkujiti, myslim že je to výstižné a přesné. Souhlasím s tvojí kritikou! Tak tedy: ... | ||
14.12.2006 12:46 | K dílu: Ty dvě holky | černá_vdova |
Vau, tak to bych je ráda slyšela :)) (vlastně viděla, ale to je docela bezpředmětné psát:)) ... S pozdravem Černá vdova | ||
14.12.2006 12:41 | K dílu: KÍRPEN | černá_vdova |
S promínutím musím požadovad dosvětlení, neboď vaše velice krátka a řízná odpověď není jaksi, jak bych to řekla, až tak jasná... S díky zdravím Černá vdova | ||
11.12.2006 14:42 | K dílu: Ty dvě holky | černá_vdova |
to víš (občas se to stává), že chci něco pořadně vysvětlit (a to se stava často) a pak to dopadá (proste tak jak to dopadlo tudlecto nahoře) že je to přeplacané (jako ty placky co dělám maminka) a že vlastně (abych se nad tím ještě jednou pořádně zamyslela) pak ztratí příběh (jestli vůbec nějaký byl) pointu... Tak to byla ukázka mého psaní :) Strašně miluju závorky :)) | ||
08.12.2006 14:35 | K dílu: | černá_vdova |
Pane knihovníku, opravdu jste nebo spíše se v budoucnu chcete stát knihovníkem? Některé vaše díla jsem měla to štěstí(?)přečíst (ten otazník je jenom maličká ironie, neber te to vážně:)). Neboď každý z nás touží po nějaké kritice, chtěla bych vám napsat svůj názor(bude to ovlivněno jen malou částí vaší tvorby, tak aby ste pochopil, že nereaguji na všechno). Váš styl se hezky čte je podeben domácí šlehačce, avšak občas se mi chuť na jazyku ztrácí... Jde o témata, na které píšete a ne se vším se dá souhlasit. S pozdravem Černá vdova | ||
08.12.2006 13:56 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
Pane Wronc... tedy smozřejmě jsem chtěla říci Alexei, mohu-li navrhnout osobni korespondenci, možná bychom nezatěžovali, už tak zaplněnou stránku kritik k tomuto dílu a vyřešili tak mnohem více. S mírným úsměvem a nabídnutou ručkou k políbení zdraví Černá vdova | ||
08.12.2006 13:48 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
Ach pane Wroncki, to je nemístné líbat vdovu na ucho, zvláště na veřejnosti! Můj dotaz nebyl zaměřen tak, aby jste chválil a líbal mé dílo (a nebo snad mě osobně, ach skandální... ), ale má touha po zlepšení, nenechavajíce vás tak lehce zmizet v mlze kritiků, nabádala mě požádat o obsáhlejší zhodnocení,jež by osvětlila úskalí a chyby mé tvorby. Srdečně zdraví (zaskočená, mírně pobouřená,)Černá vdova | ||
07.12.2006 21:38 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
SENIOR: Ty mě dokážeš vždycky tak krásně potěšit, že i já tě musím potěšit přinejmenším přemilou odpovědí, že které kape, nebo spíše, ze které se lije ironie na chodníky tvého jména... Jsi mi tím nejmilejším kritikem, který mne kdy napsal a ohodnotil mé dílo. Piš, piš dál... S vřelým pozdravem Černá vdova | ||
07.12.2006 21:33 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
Ach pane Wroncki, náhlým neklidem tak rozrušena natolik, že chybička se vloudila. Není vás více, jste pouze jeden milý pán... | ||
07.12.2006 21:30 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
Alexei_Wroncki: Milí pane z ruských krajin, dovoluji se vás dotázat, co jste mi zamýšlel sdělit slovním spojením "zas taký hip hap hop". Doufám v brzkou odpověď, jež mi plně objasní vaše mínění ať je jakékoli... Doufajíc s prosebně sepnutými dlaněmi-Černá vdova | ||
07.12.2006 21:21 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
rebecca13: Díky že jsi to přečetla celé... Ono vlastně to hlavní je teprve na konci. Trochu si říkám, že objasnit toto, ehm, dílo, by bylo zřejmě příhodné. Celé je to jedna velká ironie. A proč? Přesně takové verše sem vždycky nesnášela, přesně to jakým stylem to je psáno jsem zavrhovala, přesně tímto "skrytým" vyjádřením jsem opovrhovala(říkám si že to asi nemá být psané v minulém čase, ale v přítomném to zní blbě:)). Je ironie, že se to jmenuje Óda na báseň, protože já básně vlastně nemám ráda. Sama sebe haním a peskuji za to, že vůbec něco takového píši... Vlastně to také říkám v prologu :)) Toď vše. S pozdravem Černá vdova | ||
07.12.2006 21:12 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
Super že jste si to přečetli :)) Beru na vědomí | ||
07.12.2006 15:57 | K dílu: Óda na báseň | černá_vdova |
S díky, tisknu tvou ruku tou svojí, jež je navlečena do staré zežloutlé krajkové rukavičky... S pozdravem Černá vdova | ||
04.12.2006 09:56 | K dílu: V kuchyni je tlakovej hrnec /experimentálně/ | černá_vdova |
Jo to je pravda, ale SENIOR prudí schválně :)) I mě napsal hrubou kritiku a přitom tomu vůbec nerozumí ;) Hezký den přeje Černá vdova | ||
01.12.2006 09:48 | K dílu: V kuchyni je tlakovej hrnec /experimentálně/ | černá_vdova |
To je opravdu úzasné... myslim, že nejméně zakamuflované z toho co sem do teď od tebe četla - a věru to také nebylo špatné :))- velice osobní, tím to také chytne za srdce. Jenom tak trochu přemýšlím jaký asi mohl být konec... (mimochodem ten SENIOR je ale blb co?) | ||
23.11.2006 14:59 | K dílu: KDyž neumíte psát | černá_vdova |
To jo a veliiikýýýýýýýýýýýýýýý... Hele to je tak-všichni jsme blázni, ale jenom někdo si to přizná. Tak zdáááááááááááááááár a hezký deeeeeeeeeeeeeen S vřelým pozdravem (teď již důstojně) Černá vdova | ||
23.11.2006 14:56 | K dílu: Překlep | černá_vdova |
Tak si říkám že přestanu psát a pouze posbírám úsměvné hloupůstky... ale když to tak vezmu, člověk se nemůže pořád smát, ani by nás to nebavilo :)) | ||
23.11.2006 14:49 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
Díky ti přemilý a drahý Dante, že si si ve svém nabitém programu našel i kousku času pro mne a napsal mi svůj názor, děkuji ti a zdravím... Chvála čaje | ||
23.11.2006 14:46 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
Ale teda už je to poněkud trapné | ||
23.11.2006 14:46 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
a všechny sou odemě... jak to?! | ||
23.11.2006 14:45 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
tyjo, to je ale kritik... :) | ||
23.11.2006 14:45 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
!! | ||
23.11.2006 14:45 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
záhada! | ||
23.11.2006 14:44 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
... | ||
23.11.2006 14:44 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
SAMO | ||
23.11.2006 14:44 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
!! | ||
23.11.2006 14:44 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
tyjo jestli se mi sem budou vrstvit moje vlastní komentáře, zvláště, když jsou pořád a pořád a pořád... stejné, tak si asi začnu připadat jako magor (či schizofrenik), který sem píše své odpovědi, jen aby zde shlédl své vlastní jmééno... Ale věřte mi, já za nic nemohu, to samo! | ||
23.11.2006 14:32 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
Ten_co_davá_avíza: Samozřejmě, že to má velice hluboký smysl, tak smyslný, až ti jsou smyty ty sliny z hu...čky. Znáš to, básník je natolik vychytralí, že v jeho dílech lidé nachází snad ten nejhlubší smysl, nesmysl. (,při kterém i sám autor zůstává stát s otevřenými ústy... ráda přivítám případné verze výkladu:)) | ||
23.11.2006 13:55 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
Ten_co_davá_avíza: Samozřejmě, že to má velice hluboký smysl, tak smyslný, až ti jsou smyty ty sliny z hu...čky. Znáš to, básník je natolik vychytralí, že v jeho dílech lidé nachází snad ten nejhlubší smysl, nesmysl. (,při kterém i sám autor zůstává stát s otevřenými ústy... ráda přivítám případné verze výkladu:)) | ||
23.11.2006 13:49 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
Ten_co_davá_avíza: Samozřejmě, že to má velice hluboký smysl, tak smyslný, až ti jsou smyty ty sliny z hu...čky. Znáš to, básník je natolik vychytralí, že v jeho dílech lidé nachází snad ten nejhlubší smysl, nesmysl. (,při kterém i sám autor zůstává stát s otevřenými ústy... ráda přivítám případné verze výkladu:)) | ||
23.11.2006 13:43 | K dílu: Bla bl.a | černá_vdova |
no není to dokonalá volovina? ;) | ||
21.11.2006 09:41 | K dílu: Dve tvař(sv)e(ty) | černá_vdova |
gelais/gelée: ... jenom si tak říkám, že člověk by se neměl jenom zastavit pohledem k zemi. Někdy je totiž třeba hledět pouze vzhůru. | ||
21.11.2006 09:38 | K dílu: Dve tvař(sv)e(ty) | černá_vdova |
SENIOR: Zacinam te mit docela rada :) Myslim totiz, ze kritika-nehodnoceno-je proste genialni... Ech, delam si jenom srandu. Je dobře, že se nesnažíš vpasovat někam, kde to neznáš S pozdravem Černá vdova... | ||
20.11.2006 11:45 | K dílu: Dve tvař(sv)e(ty) | černá_vdova |
Přesně tak:)) Je to taková spíš miniaturečka. No ale kdyby si slyšel vybrnkávání kytary... je to rozverné a bije se to s tím textem :)) | ||
14.11.2006 14:44 | K dílu: ...tam kde jsi ty. | černá_vdova |
No tak předně se musím omluvit, že jsem nenapsala dřív :)) Tak začnu od konce... to víš trošku netipicky :) ... a kdo si na něco nehraje? Ale popravdě, příběh vzniku Černé vdovy byl asi takový ... Já: "Honzóó, co si mám dát za přezdívků." (ty čárky jen znázorňují prosebné protahování samohlásek) Nejmenovaný Kamarád: "Já nevím, tak třeba... no... něco co se týká tvé tvorby." Já: "Když já nevííím..." (to už plačtivě) Nejmenovaný Kamarád: "Tak... (zadumal se až skoro usnul) já nevím!" Když jsem mu vylíčila, jak depresivní díla píši... už jen podle názvů - Smrt na tisíc způsobů - xyz (mimochodem velmi zajímavý název, že?:)) - no a další, vypadlo z mého Nejmenovaného Kamaráda Honzíka: "Když píšeš takové ehm smutné věci, co takhle Černá_vdova?" Já: "Když já nevííím... tak jóó..." povídám mu a tak tedy vznikla, zůstala a stále žije moje přezdívka. Když mám náladu, která mě dostává ke dnu, děkuji že mám nějaký pocit, že žiji, že mohu (díky tomu) napsat nějaké dílo, do kterého obtisknu právě tu konkrétní chvíli. Když si výskám, tak křepčím většínou někde s práteli a ne sama, doma u papíru. Díky za ocenění :)) Vážím si, že i když můj styl není kdoví jak hvězdný, oceňuješ myšlenku (?), nebereš si servítky (a taky proč bys měla že :)). Ale nebude mi vadit, když mi minulá (i ty co se nastrádali po tom dlouhém čase co jsme se "neviděli":)) díla zkritizuješ. Klidně se dej do toho :) Teď tedy k té nákražce - ano je to náhražka, zapracuji nad tím :) Zdraví tě, stále se usmívající, depresivně píšící ...Černá vdova | ||
14.11.2006 14:17 | K dílu: | černá_vdova |
Tím,že všechny zkritizuješ, máš alespoň nemalou šanci, že ti lidé budou psát rozzlobené zprávy a že si tě vůbec všimnou (tím poukazuji na to, že i já se nechám tímto způsobem polapit). Smekám nad tímto nápadem, avšak pouze smeknutí naznačím, neb mě zastaví jedna z důležitějších věcí, které nemohu a ani nechci opomenout. Odpousť mi tu přímost (pročpak se ti omlovat, ty si taky nebereš servítky:)), ale pokud nejsi srab, tak kritizuj za sebe a ne za druhého autora, kterého si vytvoříš jen jako Kritika s velkým K.(nebo snad nemám pravdu?!) Zdraví tě mile se usmívající rukou ti potřásající ...Černá vdova | ||
14.11.2006 12:20 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
Jenyk:Tedy jak si to čtu, tak to vypadá, jako kdyby sem si stěžovala na tvou kritičnost... ehm... tak sem to nemyslela :)) Neb je vážně míňeno to, co jsem řekla. | ||
14.11.2006 10:34 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
SENIOR: James Joyce - Odysseus, moderní prozaik To jen pro úplnost | ||
14.11.2006 09:49 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
Jenyk - děkuji za kritiku, jsem ráda, že si vyjádříl svůj názor, ono.. o čem by to bylo, kdyby se jen chválilo že? (zváště když se vždycky dá něco zlepšit :) | ||
14.11.2006 09:49 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
člověk_který_není: jsem ráda, že ti chutnal. Jinak yoggí čaj, můžeš ochutnat i reálně. | ||
14.11.2006 09:49 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
SENIOR - vidím, že čaj byl pro tebe moc hořký. Raději ti připravím limonádu ;) (mimochodem, nešlo mi o pointu, vůbec mi nezáleželo na nějaké myšlence... jediné co jsem chtěla vystihnout bylo náladu, taková ta vzácná chvíle, která ti utkne v hlavě a musím s hrdostí konstatovat, že s tím to posláním jsem se vypořádala se vší důstojností... Znáš dílo Odyseu (moderní próza) od ehm.. to dodám později :) ten napsal na 1000 s. jeden jediný den. Co myslíš že tam psal?:) | ||
14.11.2006 09:46 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
Physis-maš pravdu :)) Oprava neli hned, tak v brzké budoucnosti :) | ||
14.11.2006 09:46 | K dílu: Staré železo | černá_vdova |
jojo :) věčné i vděčné :) Zvláště, když píše o tom co zná a zjistí, že to znají i další mnozí :) | ||
14.11.2006 09:44 | K dílu: Na zdraví aneb imaginární pití čaje | černá_vdova |
ok, ok lidičky... zakusim si to opravit, ale hlavní je, pokud jste alespoň trochu ochutnali... | ||
09.11.2006 11:27 | K dílu: Staré železo | černá_vdova |
(jen tak mimochodem Proč nejsem b., tak asi proto, že - barbar - nemám ráda poezii, je to paradox, ale je to tak a zůstane to tak. Jediná báseň kterou uznávám, možná ještě nějaké ale to není podstatné, je Zdechlina...) | ||
09.11.2006 07:50 | K dílu: Staré železo | černá_vdova |
Tedy nevím, co myslíš tím DRDOL, ale já prostě nejsem básničkářka a za tím si stojím :)) (zcivilnila? Mě se to líbí jak to je, až na drobnůstky, které já prostě, ech, neumím předělat :)) | ||
09.11.2006 07:48 | K dílu: Překlep | černá_vdova |
Nemusíš, stejně je to jen taková blbost, za kterou skoro odmítám dostávat tipy ;)) (JO ale kdyby si moc chtěl :) tak tam klikni na "Přidat tip" a odešleš mi tip, tedy myslím :)) Zdraví, Černá vdova | ||
22.10.2006 14:37 | K dílu: Jak se píší kritiky | černá_vdova |
Supr... (To ještě nebyla kritika) Samozřejmě že střídání sprostých slov se spisovnou čestinou je hovadina a celé je to prostě blbost, ale v jedné věci s tebou souhlasím... Viewegh píše naprostý kecy. Doufam že ses dostatečně nažral... Howg (domluvila sem :)) L. | ||
20.10.2006 09:39 | K dílu: Divá Bára | černá_vdova |
Zajímavé Pájo, jen si oprav pár chybiček, které tam máš... jinak musím říct, že nikdo kromě naší třídy nemůže pochopit, takže tento humor je jen pro velmi úzkou skupinu lidí... Zkus si dělat srandu z někoho, koho zná víc lidí L. | ||
18.09.2006 11:58 | K dílu: Za zvřenými dveřmy padají kapky deště - Zpověď | černá_vdova |
Tohle dílo je bohužel hodně osobní, takže to tady bude jenom chviličku... je to jen vypsání, které mi opravdu pomohlo s pozdravem Černá_vdova | ||
18.09.2006 11:54 | K dílu: | černá_vdova |
Lidičky moje díla jsou různorodá, takže si každý může vybrat cokoli chce... ale nezaručuji úroveň, která se asi zapomněla právě na rozcestí různých stylů... Pozdrav všem posílá Černá vdova | ||
19.05.2006 19:02 | K dílu: Jsi vinen | černá_vdova |
Hups, he, no já jsem se překlikla ;) Jako miniaturu to nechci prezentovat, ale vůůůbec se mi nechce... :) No nic no... | ||
28.04.2006 10:50 | K dílu: Totální kravina | černá_vdova |
No Pájíku, nemůžu říct, že by to bylo špatné. Ale... nechceš mě někdy ukázat v pozitivním světle, ne jako vymaštěnou holku co si zpívá, říká jedamane nebo kecá o podzemí?!!! Jinak dobrý ;) L. | ||
10.04.2006 19:34 | K dílu: Chyba s měkkým i? Nesmysl!!! | černá_vdova |
Jo, jo. To teď už taky vím. Napsala jsem to, jen abych se pobavila;) Ale kritiky mě už zas tolik neberou(jako dřív, kdy jsem z toho byla vážně skleslá). Člověk nesmí brát moc věcí vážně, jinak se z toho opravdu zblázní :) | ||
04.04.2006 11:28 | K dílu: Reflection in the mirror | černá_vdova |
jagara: Tos myslel vážně? Jestli jo tak dík :) | ||
03.04.2006 14:19 | K dílu: co už ... | černá_vdova |
To je móóóóóc hezký. Jen místo burčáku bych si dala svařáček ;) | ||
03.04.2006 09:19 | K dílu: Naděje | černá_vdova |
Incognito: Musím být proti sobě, ale s Bossmanem máte pravdu. (jenom mě naštval, že prý že tam nemám myšlenku, což není pravda) To se stává no... Ale na to že nijak moc neholduji poezii sem na sebe hrdá ;) | ||
01.04.2006 12:14 | K dílu: Moucha | černá_vdova |
Tak to se mi líbí... Hezké. |