30.04.2011 00:03 |
K dílu: Kde začíná laciný humor?
|
(v)anilinová
|
Netuším, o jaké dílko šlo, lacinost ale možná vidím v těch vtípcích, které jsou předvídatelné a které v daném okamžiku napadnou masy, takže když je čtu, nic mi nedají. Sice se jim zasměju, ale nový a tím pádem zajímavý pohled autora mi nenabídnou. Spíš jako by psal ne to, co jde z něj samotného, ale o čem si myslí, že lidé od něj očekávají. Jakoby ve snaze pobavit masy (něco na způsob Trošky). A pokud je tohle (čtu-li mezi řádky) čtenáři podsunováno svým způsobem násilnou formou, tak se šprajcnu.
No - nevím, jak to jinak popsat, ale takhle to cítím já.
|
29.04.2011 23:46 |
K dílu: Místo
|
(v)anilinová
|
V tu chvíli jsem to jako metaforu neviděla, ale máš pravdu - uchopeno to bylo nešťastně.
|
21.08.2007 16:48 |
K dílu: Vyvolení "Bodies"
|
(v)anilinová
|
jé a já to zprvu brala jako nějakou reportáž - kam na ty nápady chodíš? :-)
|
15.08.2007 18:14 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Jarda Jágr - moje nejoblíbenější, fakt - čtu to už po několikátý a řežu se u toho..
|
28.11.2006 23:14 |
K dílu: MISS INTERNET 2006
|
(v)anilinová
|
jo jo - známá byla v první desítce, ty co se umístily, tak prý jedna se s někým vy..., další je zas dcera někoho, kdo šije modely a ta třetí už nevím, taky prý protekce.. Takže ta rovnátka zas tak moc nezapůsobila..
|
16.04.2006 03:00 |
K dílu: ADMINI, NECHOVEJTE SE JAK PIČE!!!
|
(v)anilinová
|
tak půl hodiny píšu příspěvek a nakonec se neodešle - takže další technickej problém..
|
16.04.2006 02:59 |
K dílu: ADMINI, NECHOVEJTE SE JAK PIČE!!!
|
(v)anilinová
|
Je mi jasný, že nelibozvučný výraz použitý výše byl ironický pokus vzburcovat některé osoby. Já se zas na pár z nich obrátila s jedním technickým problémem, bohužel ten, který by mohl pomoct se s odpovědí neobtěžoval, čekala jsem chvíli, vím, že se tu ještě vychytávaj brouky - tak jen doufám, že se tu na to tak úplně nekašle.
PS: ovšem není to jen na Písmáku - prostě se nelze zavděčit všem..
|
24.06.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
jo. Z chyb se člověk učí, tak proč by se nepoučili jiní? (jsou-li nějaké chyby) a taky je to dobrý pro srovnání.
|
20.06.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
fajn!
|
01.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
jo jo
|
18.01.2005 00:00 |
K dílu: Záhadná zmizení aneb ponožkožrout
|
(v)anilinová
|
Fajnový! Už jsem četla jednu moc zajímavou TEORII. Tuším, že existuje i nějaký klubík (ztracených ponožek), ale to bych možná kecala...
|
06.01.2005 00:00 |
K dílu: Domov důchodců
|
(v)anilinová
|
|
11.02.2005 00:00 |
K dílu: (Ně)Kolikrát
|
(v)anilinová
|
KOLIKRÁT člověk tvrdí, že jeho dílo nepatří do správné kategorie a NIKDY nepřipustí, že by tak tomu být mohlo :) tip!
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: Neuvěřitelný život kamaráda
|
(v)anilinová
|
Pokud člověk najde smysl života, dějí se zázraky. Moje kamarádka, taková šedá myška, neprůbojná, učení průměr, možná hůř, nikdy se moc neprosadila. Pak se seznámila s jednou skupinou křesťanů (snad to nezní jako propagace) a během půlroku: stala se mezi spolužáky velmi oblíbenou, známky dokázala zlepšit na samý, učitelé o ní mluvili jako o zázraku a velmi ji uznávali, ona sama si svým zdravě sebevědomým projevem dokázala každého získat a na svém vzhledu taky zapracovala...je toho hodně...ale chci říct, že to všechno záleží na tom, setkáme-li se s někým, kdo nám ukáže, jak jsme jedineční....
|
11.01.2005 00:00 |
K dílu: Přátelství
|
(v)anilinová
|
Náhodou, čekala jsem labuť a utřela jsem :))
(a mimochodem, ty seš ta Kačaba od Yfči?Jestli jo tak gratuluju!!)
|
28.02.2005 00:00 |
K dílu: O seznamu StB
|
(v)anilinová
|
Mám pocit, že společně s těmi seznamy lze stáhnout korespondenci, v níž osoby v seznamu uvedené tyto své osudy popisují, a vysvětlují či zdůvodňují, proč tomu tak je.
|
14.04.2005 00:00 |
K dílu: Lyryk dětem
|
(v)anilinová
|
No, teď jsem něco od Lyryka četla poprvý a docela jsem se bavila... Ale myslím, že každý má právo na svůj názor. S čím souhlasím je - že písmák dětem znamenají říkanky atd..
|
29.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
úsměv! (jako reklama na zubní pastu)
|
11.01.2006 00:00 |
K dílu: Leporelo
|
(v)anilinová
|
Děkuju za avi, zajímá mě, jestli vznikla první básnička nebo její název - obé dokonale sladěný - hezkylehkobarevně melancholický*líbí
|
26.11.2004 00:00 |
K dílu: Jsem stará!
|
(v)anilinová
|
Ach jo, nezadala jsem text kritiky. Jenže co kritizovat???
Dóóóbře - takže klasicky: TIP a avi
|
01.02.2005 00:00 |
K dílu: VZKAZ NA LEDNIČCE
|
(v)anilinová
|
To mi připomělo toto:
|
24.01.2005 00:00 |
K dílu: K jednotkám SS
|
(v)anilinová
|
Ano, tak nějak začínali a končili němečtí řadoví vojáci. A nejen ti. A někteří byli mnohdy vyděšenější než jejich oběti a to má k zabíjení moc blízko.S tou naivitou bych si nebyla tak jistá, ona ta propaganda dost zafungovala.
Mě to zaujalo a tak si típnu...syrový - stručný - vypovídající však mnohé..
|
24.01.2005 00:00 |
K dílu: Sirotek
|
(v)anilinová
|
Souhlas s Deltexem - a nazvala bych to "Po čem toužím".. Jen by mě zajímalo, co Tě k těmhle povídkám motivuje? Když jsem přečetla první (myslím že to bylo o tom Němci - ss-manovi), libilo se mi to díky té údernosti a myslela jsem, že je to úmyslně. Tenhle příběh spíš na mě působí trošku těžkopádně, jako by ses ze sebe honem snažil vyventilovat zážitky tvoje nebo tvých známých, a to dost zbrkle - vyhrála bych si spíš s postavami.
|
04.07.2005 00:00 |
K dílu: Letecká havárie
|
(v)anilinová
|
je noc! Tak proč řvu????? :)))))
|
10.07.2005 00:00 |
K dílu: Směj se, vždyť nejsi sám
|
(v)anilinová
|
PS: Ale samozřejně taky záleží, kdo mi o to stojí, že? :)
|
10.07.2005 00:00 |
K dílu: Směj se, vždyť nejsi sám
|
(v)anilinová
|
Vidíš a já si nejprv myslela, že to je naopak. Že tím kontrastem chceš poukázat na to, že lidi si jen žijou a hledí svýho. A že zapomínaj na ty hrůzy.. Ale nesouhlasím s těma odpustkama. Copak květiny kupují lidi, kteří jsou příčinou toho všeho? Tohle dělaj lidi, který to nějakým způsobem momentálně zasáhne. Pro někoho možná jsou kytky jen gesto, pro někoho ale taky prostředek k vyjádření aspoň psychické podpory, soucítění s postiženými.. Myslím, že i to jim pomůže, když vidí, kolik lidí je s nimi. Že se nad tím pozastavili, aniž by se jich to týkalo. Že se ještě dokážou nad něčím zamyslet. Málokdo v tom okamžiku ví, jak víc pomoct, co je v jeho možnostech. Taky jsem patetická..
|
26.11.2004 00:00 |
K dílu: "KRISTOVA NOHA"
|
(v)anilinová
|
a ještě avi :) (Pardon, že to tu zas...ám)
|
26.11.2004 00:00 |
K dílu: náhodná shoda
|
(v)anilinová
|
zajímavé, asi teda nejsem rozmazlená, i když jsem jedináček.. :) fňu
|
01.04.2005 00:00 |
K dílu: Dnešek
|
(v)anilinová
|
Je to zvláštní, hledala jsem svou starou kritiku a vyjel mi odkaz na tohle dílko...mno nic, tak když už jsem tady...tu poslední větu bych tam prostě nedala.. jinak moc líbí
|
28.12.2005 00:00 |
K dílu: Sms
|
(v)anilinová
|
Tak hrozný to není, chce to jen vybrousit, aby se to lépe četlo (chybí mi tam rytmus), slovní obraty nejsou špatné.
|
28.12.2005 00:00 |
K dílu: Dopravní špička
|
(v)anilinová
|
Tvoje próza mě baví - škoda, že to není častějc ;o)
|
05.12.2005 00:00 |
K dílu: Fejeton měsíce
|
(v)anilinová
|
A já bych volila nějaké fakt profláklé téma, na které je těžké napsat něco, co napsáno ještě nebylo..např. reality show ;o)))
|
04.12.2005 00:00 |
K dílu: blechy a vzpomínky --
|
(v)anilinová
|
Sladké....* Škoda jen, že pokud to setrvá do dospělosti, je člověk za magora ;o)
|
04.12.2005 00:00 |
K dílu: Opojná
|
(v)anilinová
|
kruci, to mělo být soukr...
|
04.12.2005 00:00 |
K dílu: Opojná
|
(v)anilinová
|
To je zajímavé srovnání..tak nevím, jestli se mám smát nebo brečet ;o)
..ale trošku mi nesedí - možná to je jen můj pocit - složení slov na řádku - špatně se mi to čte.. Je mi jasný, že chceš určitá slova či výrazy takhle vypíchnout, ale třeba "asi že" - nějak jsem se v tom trošku ztratila - jestli to patří k řádku výše nebo k tomu dole. Možná to byl záměr, pak ale nechápu jeho smysl. Sorry, jsem šťoura - radši kritizuju než píšu ;o) čau
|
02.12.2005 00:00 |
K dílu: Radujme se - tři, dva, jedna, teď!
|
(v)anilinová
|
2Big_George>
Omlouvám se autorce, ale dlouho jsem tu nebyla a teď kulím oči - totiž - kdyby se nejednalo o téma Santa Clause, které bylo vyhlášeno - ohradili byste se (ano, myslím vás - správce Klubu levého fejetonu), že to zas tak úplně fejeton není - spíše zamyšlení, jak říká RMM kritika, tak mi není jasné, to to dělá KLF. Navíc je toto téma tak proprané, že jen velmi dobrý autor by se ho zhostil s originalitou a špetkou ironie. Nemám nic proti tomuto dílku, je slibné, jen se pozastavuji nad tím, jak se mění hodnotící kritéria některých zde..prostě jen stačí, že je to na dané téma?
|
11.11.2005 00:00 |
K dílu: Až já budu velký, nebudou už selky
|
(v)anilinová
|
Na jedné drobnůstce jsem trošku škobrtla, ale v tomhle případě by bylo trapný to rozebírat - výborné jako vždy - písnička naladila, básnička pohladila a poslední dva řádky hořkosladce pobavily - t. a poděkování za avízko :o)
|
15.11.2005 00:00 |
K dílu: Prostá
|
(v)anilinová
|
Obdivuji Tvou vůli na sobě zapracovat, dlouho jsem Tě nečetla.. Nevím co napsat, jen zopakuji něčí slova - "báseň v próze", která naladí. Na někoho je to možná příliš mnoho metafor, třebaže nenásilně podaných - ale to je jen můj názor laika. Mně osobně to přijde jako z jiné doby, ovšem tím spíš to osvěží..
nedá mi to neposlat avi
|
15.10.2005 00:00 |
K dílu: [ve_vlaku R 743 na Chlumec]
|
(v)anilinová
|
FAkt bomba! (tady mi někdo neposlal avízo, co? ;o)
|
28.09.2005 00:00 |
K dílu: Přání
|
(v)anilinová
|
Jen kdyby se to dostalo do správných rukou, viď?
|
26.08.2005 00:00 |
K dílu: Ve velké půjčovně...
|
(v)anilinová
|
No divím se, že se tu neprojevilo moc čtenářů..:o( - asi píšeš málo kritik ;o)
Věčný téma netradičně zpracovaný - taky přidávám hvězdičku..(!)
|
23.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
správně uhozený a po tom prášku v kombinaci s kafem (s rumem?) není divu :o) ...avízuju...
|
05.09.2005 00:00 |
K dílu: Experiment
|
(v)anilinová
|
Dík, že ses sem přes ty závorky "probourala" :o)
Abych pravdu řekla, snažila jsem se, aby bylo jasné, co má ten tvor v úmyslu. Aby byla jasná jeho soupeřivost, která podle mě bývá základem každého vývoje. A emoce - proč ne? Nejsem žádná spisovatelka, abych dokázala představit čtenáři naprosto odlišnou kulturu, no možná by se mi něco podařilo sesmolit, ale ne tak, aby čtenář porozuměl úmyslům Pozorovatele.
Ale i tak - proč by nemohl být zrovna takový? Ještě jednou dík za návštěvu a názor - a je pravda, že k tomu bohu jsem se to snažila přirovnat, možná naznačit, že se jedná v podstatě o totéž. ;o)
|
16.08.2005 00:00 |
K dílu: Experiment
|
(v)anilinová
|
mánemá, Sun > díky že jste věnovaly tomuhle "výplodu" čas;
z tý polopatičnosti mám taky takový pocit, přiznám se, že je to odbytý, (už mě bolel zadek), co se týče přímé řeči, byla tam záměrně minimálně > pro zvýšení napjatosti situace (tak to nevyšlo :o), byl to vlastně jen popis posledních okamžiků, ve kterých se toho moct říct nedá. Přiznávám, že jsem si mohla víc pohrát s postavou Pozorovatele - u něj jsou myšlenkový pochody jaksi kostrbatý, hodně shrnutý, jak to teď čtu. Prostě náhlý nápad rychle hozený do kompjútru... Možná, až budu mít někdy chuť, to ještě properu. (ale já Vás v prologu varovala :o))))
|
12.08.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Souhlasím s Locem a netroufám si kritizovat, mně se to líbilo, kdyby ne, stejně bych nerada rozpitvávala něco, co považuji spíš za zpověď a pokud to není hledání úlevy v psaní tak klobouk dolů! :)
|
23.08.2005 00:00 |
K dílu: MORFEOVY BLITKY
|
(v)anilinová
|
Já si zas myslím, že u snů je každý detail důležitý a pokud se hledají souvislosti mezi dějovými liniemi, už se dle mého jedná o dedukci. Sen, který má kontext, mi nepřijde pravděpodobný. Já se naopak bavila nad tím, jaký (na první pohled) kraviny se zdaj a dedukovat má čtenář.
Mimochodem sen, který měl dokonalý děj, se mi zdál jen jednou v životě, po probuzení jsem jen tři hodiny psala a psala a když jsem to pak po sobě četla, nelíbilo se mi to, přišlo mi to hodně nevěrohodný..jako kdybych si to vymyslela..
|
10.07.2005 00:00 |
K dílu: Drama restituční
|
(v)anilinová
|
Souhlas s Vesuvankou, trošku krkolomně se to četlo..mimochodem proč stojíš zrovna o MOU kritiku??
|
10.07.2005 00:00 |
K dílu: Proč vlastně když něco říkáš, tak lokomotivy kouří modře, aneb když už hystericky vyhodili chrousta, tak někdo sem ty dlouhé názvy musí dávat... Ostatně, je tu někdo z Vyškova?
|
(v)anilinová
|
neboj, chrousti jen tak nevyhynou!! ;o)
|
12.07.2005 00:00 |
K dílu: Z čeho jste dojatí? (krom tohohle klubu)
|
(v)anilinová
|
mě dojímají silné situace, které nejsou brány (naoko) příliš vážně.
|
10.07.2005 00:00 |
K dílu: A Ty nevíš
|
(v)anilinová
|
Vida, tohle jsem nějak přehlídla :)
Napůl souhlasím s Pampelin. Myšlenka se mi líbí, ale malinko ohraná. Chtělas něco vyjádřit, něco slovem, něco barvama... Ale nevím proč, hůř se mi to četlo, přišlo mi to trošku krkolomný a to šedivý malinko polopatický... Jasně, je to určený NĚKOMU, takže rozpitvávání je jaksi mimo mísu, ale jsme na Písmáku, né? ;o)
|
18.07.2005 00:00 |
K dílu: Lví diskuze....
|
(v)anilinová
|
To je hezkýý :o) (uf - jsem se lekla, že se jedná o nějakou rozpolcenost ;o) - každá jste jiná)
|
16.07.2005 00:00 |
K dílu: Lví diskuze....
|
(v)anilinová
|
vesuvanko, tohle je Tvůj druhý nick? To jsem se tedy dozvěděla brzo :o)))
|
12.07.2005 00:00 |
K dílu: Lví diskuze....
|
(v)anilinová
|
|
12.07.2005 00:00 |
K dílu: Lví diskuze....
|
(v)anilinová
|
|
12.07.2005 00:00 |
K dílu: Lví diskuze....
|
(v)anilinová
|
|
03.07.2005 00:00 |
K dílu: Ach ta letošní móda
|
(v)anilinová
|
Jo! To je ono!! Aspoň někomu tady slouží paměť. Ale myslím, že jsem se sekla, tohle je zas o úplně něčem jiném, ovšem zasmála jsem se tu víc!
|
30.06.2005 00:00 |
K dílu: Ach ta letošní móda
|
(v)anilinová
|
PS:Ale TENA dobrá :)))))))))*
|
30.06.2005 00:00 |
K dílu: Ach ta letošní móda
|
(v)anilinová
|
Připomínáš mi Žáčka:
..u moře se letos nosí
zralá ňadra, pasy vosí
..a dál si to už nepamatuju :))
|
10.07.2005 00:00 |
K dílu: lesy [ale_mohla_by_to_být_klidně_vodoměrka]
|
(v)anilinová
|
Díky trnce za avízko, bohužel tyhle texty umím číst jen z papíru, tak se ještě vrátím..
|
03.07.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
PS: Jo.Takže souhlas s MeTB.
|
03.07.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Snad někoho neopakuju, příspěvky výše jsem nečetla všechny: pokud se najde způsob, jak umožnit výběr mezi několika vzhledy jsem PRO. Ale zvolila bych nějaké, lidský zrak šetřící, barvy. Modrou bych tak nezatracovala.
Zelenkavá je taky fajn. (promiň Alojsi :)))) Zkus třeba založit ještě klub BLUESmák :))))
|
03.07.2005 00:00 |
K dílu: Když mám radost
|
(v)anilinová
|
Hezoučký, jemný, stručný a přitom výstižný. Člověka fakt příjemně naladí (i ta melancholie). Toť mé dojmy, víc už asi ze mne nedostaneš :)*
|
30.06.2005 00:00 |
K dílu: Som out
|
(v)anilinová
|
Teprv si to přečtu, ale už teď říkám, že je "in" být "out" :))
|
04.07.2005 00:00 |
K dílu: Nemocniční pohled
|
(v)anilinová
|
je to citlivě psáno, věc, kterou si všichni uvědomují, jen si ji nepřipouští. něco, co prožili u svých blízkých a nechtějí se k tomu znovu vracet, pokud se jich to bezprostředně netýká. Jen mi dělá radost, co v květnu vídám přišpendlených žlutých květů.. *
|
14.06.2005 00:00 |
K dílu: Tell me
|
(v)anilinová
|
Jen ti přeju, abys nikdy neměla důvod ztratit svoje iluze - a nebyl by, kdyby každej koukal tvýma očima :)
|
14.06.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
ťutííí :)*
|
28.05.2005 00:00 |
K dílu: Smutek není klišé
|
(v)anilinová
|
Potrubí:
|
28.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Alte - Promiň za avi, vidíš, zase jsem doplatila na to, že se pletu, kam nemám. Jenže já to myslela obecně, nejen v souvislosti s Chroustem (předpokládám, že to tak myslela i autorka).
Jinak souhlas se StvN-em :) Ať se nám ten mozek nezavaří :)
|
28.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
..a zastání Ti nic neříká? Ono kdyby se to týkalo přímo Tebe, budeš mluvit jinak..
Ale asi to má něco do sebe, řídit se heslem "nehas co tě nepálí".. a to jen proto, abych neohrozila svou existenci na svém oblíbeném serveru. Prostě se tvářit, že jsem nad věcí.
Omlouvám se, zas jsem se nechala strhnout :-(
|
27.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Tak už zase něco? Já se už radši k tomu nebudu vyjadřovat, abych nebyla nařčená z toho, že se motám do něčeho, o čem nemám ani páru. Pokud mi někdo vysvětlí, oč přesně se jedná popřípadě od té určité diskuze hodí avízo, můžu reagovat. Takhle je to o ničem...
|
25.05.2005 00:00 |
K dílu: Chceme růžový svět
|
(v)anilinová
|
|
20.06.2005 00:00 |
K dílu: Může být atheista spasen?
|
(v)anilinová
|
To Tvoje taky :)
|
14.06.2005 00:00 |
K dílu: Může být atheista spasen?
|
(v)anilinová
|
Zda může být atheista spasen?
Nabízí se i takováto teorie - údajně skutečná odpověď v testu střední úrovně z chemie na univerzitě ve Washingtonu. Odpověď jednoho studenta byla tak "hluboká", že se profesor rozhodl podělit se o ni s kolegy na internetu:
Otázka Extra (Bonus): "Je peklo exotermické (uvolňuje teplo) nebo endotermické (absorbuje teplo)?"
Většina studentů napsala své domněnky na základě Boylova zákona (plyn se ochlazuje, když se roztahuje, a zahřívá se, když je stlačován) nebo nějakou variantu. Jeden student ale napsal toto: Nejprve musíme vědět, jak se hmota pekla mění v čase. Potřebujeme tedy vědět poměr, ve kterém duše přicházejí do pekla, a poměr, ve kterém z něj odcházejí. Myslím, že můžeme předpokládat, že duše která se dostane do pekla, již nevyjde. Tudíž neodchází žádná duše. Pro představu, kolik duší přichází do pekla, se podívejme na jednotlivá náboženství v dnešním světě. Většina z nich tvrdí, že kdo není příslušníkem dané církve, přijde do pekla. od okamžiku, kdy existuje více než jedno náboženství a lidé nepatří do více než jedné církve můžeme předpokládat, že všechny duše přijdou do pekla. Na základě poměru mezi natalitou a mortalitou můžeme očekávat, že počet duší v pekle exponenciálně roste . Nyní se podívejme na poměr změny objemu pekla, protože podle Boyleova zákona pro udržení stejného tlaku a teploty musí objem růst úměrně k počtu přijatých duší. To nám dává dvě možnosti:
1) Jestliže se objem pekla zvětšuje pomaleji než v poměru, v jakém přicházejí duše do pekla, teplota a tlak pekla porostou, až peklo vybuchne.
2) Jestliže peklo roste rychleji než v poměru k přicházejícím duším, teplota a tlak budou klesat, až peklo zmrzne.
Která z možností je správná? Jestliže přijmeme postulát, který nastolila Tereza v prvním ročníku, čili "Dříve bude v pekle zima, než se s tebou vyspím" a se zřetelem k tomu, že se mnou vyspala včera, musí být správná varianta číslo 2, peklo je tedy nepochybně exotermické a již zmrzlo.
Závěr této teorie je, že pokud peklo zmrzlo, nepřijímá další duše, zaniklo a zůstalo pouze nebe, což je důkaz boží existence, který vysvětluje, proč Tereza včera v noci křičela "Ach můj Bože!"
Tento student prý jako jediný dostal 10 bodů....
|
24.05.2005 00:00 |
K dílu: nahlas
|
(v)anilinová
|
Tohle už mi přišlo, jako bys neměla o čem psát. Kdybys to trochu něčím ozvláštnila... Psát jednoduše o všedních věcech (i o postřezích mezi tím) - za pět minut zapomenu. Čtla jsem od Tebe mnohem lepší...
|
02.05.2005 00:00 |
K dílu: Byl První Máj, byl lásky čas..
|
(v)anilinová
|
Jo jo, "láska je láska", že? :))
|
02.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Copak se to děje??????
|
29.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
jo, tak tohle jo :)))*
|
04.05.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
V prdeli je malá dirka,
do tý se vejde jenom sirka...
(to pro případ, že vás tam někdo pošle...)
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: Klišé
|
(v)anilinová
|
Tou poslední větičkou jsi to zachránila !!!
(aby to nebylo klišé):)))))
......ba ne :)
|
24.04.2005 00:00 |
K dílu: Nevěřte vodníkům
|
(v)anilinová
|
K dílu: Já osobně jsem se u toho pobavila, možná proto, že použité vtípky neznám, tudíž mi to jako klišé nepřišlo. Ono kdyby se každé dílo mělo rozpitvat, nezbyde z něj nic. Já ho vnímala jako celek a ztráta času to pro mě nebyla.
Ovšem s ostatním souhlasím s Havrankou, konečně se někdo ozval proti někomu, jehož kritiky vpravdě nejsou, jak se zde říká, konstruknivní, jen odradí. Kritika u jedné začínající autorky mě taky dostala, náhodou tatáž, kterou zde již několikrát H. citovala. Sám jsi StvNe kdesi prohlásil, že když jsi tu začínal, Tvoje díla nestála za nic. To nemůžu posoudit, protože je průběžně mažeš. To je Tvoje věc, do toho nemám co kecat. Ale určitě jsi nenarazil na nikoho, kdo by Tě způsobem Tobě vlastním od psaní odrazoval. Je dobře, že se tu konečně někdo ozval. Tohle sice JE literární server, ovšem když autor brání jiného autora, myslím, že je to k věci. O žádné napadání autora přece nejde. Jen když dojdou argumenty, dochází k osobním útokům skrytým za "obranu ducha Písmáka". Řeči jako "Tohle je literární server blá blá, tohle já tu nemíním řešit blá blá, jseš mimo mísu atak dále.
A co se týče Havrančiny kritiky ohledně díla, možná to špatně chápu, ale myslím, že jen Stývna parodovala - jenže ona to aspoň dovedla ve vší slušnosti zdůvodnit. Jestli má pravdu či ne, nemíním řešit. Tohle je totiž AMATÉRSKÝ literární server a budu-li umět psát, abych u StvNa obstála, nepůjdu sem, ale do vydavatelství.
Myslím že debata zde rozvinutá konstruktivní byla. Ne pro autory, ale pro kritiky.
|
22.04.2005 00:00 |
K dílu: Nevěřte vodníkům
|
(v)anilinová
|
Havranka5..
|
19.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Souhlas se Sun, zrovna jsem jí chtěla poslat avízo a vidím že zbytečně :)
..........A JSEM DVACÁTÁÁÁ, DVACÁTÁÁÁÁ :)))))
|
19.04.2005 00:00 |
K dílu: Chci na procházku!
|
(v)anilinová
|
Marty73-já myslím, že pokud se u čtení někdo necítí příjemně, tedy prožívá příznaky nudy, která je v díle popisovaná, řekla bych, že to je to nejlepší, co může bejt - zažít tu "atmošku". No a pak ta pointa :)))
|
14.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
proscutto: máš pravdu, koalky by tam chudinky chcíply, dyž nebaštěj nic než ten eukaliptús. Zato ti v koalici přežijou všechno - pravděpodobně by se uchýlili ke kanibalismu. A s Austrálií vřelý souhlas :)))
|
13.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
StvN:
Aha, děkuji
peely:
pro někoho ne ;o)
Jade:
no vidíš, já si říkala, snad to už nenapadlo někoho přede mnou..ale to je normálka, stejnému člověku říkám vtipy dvakrát a když mi hlavou prolítne nějaká blbost, už je to otřepanej ftípek a ani o tom nevím..smůla..
Smích..:
tak jo nebo nevíš? :-)
mějte se všici!!
|
13.04.2005 00:00 |
K dílu: ...MOŽNÁ...
|
(v)anilinová
|
..vroucný to teda je, nejvíc se mi líbí ta poslední věta - drsná, úderná. A zkusila jsem si přečíst jen ty kouřové věty a to taky stojí za to!
ohvězdičkuju trnko
|
06.04.2005 00:00 |
K dílu: Přepere víla Amálka Makovou panenku?
|
(v)anilinová
|
Já vím, že to není fejeton ;o)
|
05.04.2005 00:00 |
K dílu: Přepere víla Amálka Makovou panenku?
|
(v)anilinová
|
chjo, ..jsem se těšila, jak hodím hlášku "toto není fejeton" :))) a ona to úvaha. Tož tedy: "Toto není úvaha!" (ale fejeton)
Tak si to přeber jak chceš :)))
Je to dokonalý, ba poučný (populárně naučný) !!
Jo a ještě jsi zapomněl na kategorii "ostatní nezařaditelné", ovšem zdá se, že každý touží být kamsi zařazen - snad jen ne na "nepatřičná místa" :) Tip jak hrom a dovolím si avi
|
05.04.2005 00:00 |
K dílu: Adélkám
|
(v)anilinová
|
Tak to by sis dal, doktůrku :)))))
(pro vysvětlení - myslela jsem, že strie jsou jen po porodu, no člověk se pořád učí)
Ale když se to tak vezme, jsem na tom pořád líp, než taková Klaudie Šifrů - mám totiž něco, co ona ne : CELULITIDU !!
|
05.04.2005 00:00 |
K dílu: Adélkám
|
(v)anilinová
|
..jsem si myslela, že strie se týkají bžucha..a né prdélky.. :)
|
05.04.2005 00:00 |
K dílu: Numerolog
|
(v)anilinová
|
"Najednou zbledl a zhroutil se na sedadlo 13C. "
:)))) Tak tohle mě dostalo !!! t.
PS: Koukám, že se správným určením kategorie bojuješ i tady :)
|
31.03.2005 00:00 |
K dílu: Superstar
|
(v)anilinová
|
jéééé a já si myslela, jak si počtu.. Ale tohle mi vyvolalo na tváři úsměv taky..
A vůbec, co máte všichni proti Mistrovi? ;-)
*
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: Taky o kritice...
|
(v)anilinová
|
Tak nějak i mně to bylo nesrozumitelně srozumitelné (doufám) a souhlasím s Tady.
Ještě než vstřebám pocit, který ve mně přečtená báseň vyvolá, následuje v kritikách rozpitvávání formální stránky textu. Teda u díla, které se mi zdá vydařené. Jenže třeba jen z mého pohledu. Vkus čtenářů a jejich umění číst jsou odlišné a autorova schopnost psát taky. Nikdy nebude jisté, zda jsou připomínky kritiků na místě a jestli si to dílo zaslouží.
|
29.03.2005 00:00 |
K dílu: Detaily
|
(v)anilinová
|
Je vidět, že si píšeš hlavně pro sebe, všechna Tvoje dílka si jsou něčím podobný..
|
10.04.2005 00:00 |
K dílu: Please help, I need somebody, help...
|
(v)anilinová
|
..hm, potřebuješ poradit rychle a nemuset nic vyhledávat.. Nechci poučovat, ani Tě k ničemu nutit, ale teď to určitě není naposled, co budeš přechodníky potřebovat. Kdyby sis to vyhledal, jak radí Miroslawek a zkusil u toho i myslet, nejenže by ses dopídil výsledku, byl bys už poučenej i propříště. Budeš si teď myslet že ne, ale tímhle způsobem si to člověk fakt zapamatuje. A nebudeš pak nucen "helpovat"..(a věř svýmu úsudku)
|
27.03.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
možná nic nevidět je lepší než být hluchý :) Ale stejně škoda, že nejde otipovat - tak aspoň obrazně *
|
27.03.2005 00:00 |
K dílu: e-mail
|
(v)anilinová
|
skvělý!
Jen možná v poslední větě bych vynechala slůvka "je to", aby v tom zůstal ten švih.. Ale otipuju!
TIP!
|
26.03.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Posílat avíza nebo do prdele - víš co? Mě v obojím příště vynech a kochej se výběrama. (To ale taky nejni všechno...) Zdar!
|
24.03.2005 00:00 |
K dílu:
|
(v)anilinová
|
Nevzpomínám si, že bych od Tebe něco četla ba že bych chtěla něco víc, tak proč to avízo? Alespoň jsem se pobavila :)
|
16.04.2005 00:00 |
K dílu: Bílá Vrána
|
(v)anilinová
|
|