13.12.2017 21:58 | K dílu: Velká válka | Zelený_ráj |
Spletl sis datum asi, ne, Leviathane? Archaičnosti toho textu by asi odpovídalo datum 14.VIII.1917. Kde si celou tu dobu spal? Říká ti něco slovo vývoj, nebo jsi stále nic nepochopil? |
||
01.06.2013 00:34 | K dílu: národnobuditeľské - cigánsky problém | Zelený_ráj |
teda nechci sem vnášet národnostní rozbroje, ale skutečně jsi si jistý že sousloví na stráž je vaše írečité slovenské? Štůr se asi obrací v hrobě :)
jinak po vší té nudě tady ta radikálnost v tvojich textech aspoň osvěží... tak tip |
||
01.06.2013 00:25 | K dílu: *** | Zelený_ráj |
vpodstatě všechny nový umělecký směry v naší kultuře vznikaly tak, že nějak reagovaly na styly stávající ... ať už tim, že je ňák přesahovaly nebo se vůči nim vymezovaly porušením nastavených pravidel - takhle se umění vyvíjí ...a to staré se prostě stává historií, kterou tobě podobní pošuci do nekonečna opisují a myslí si, že tím tvoří umění, ale vlastně jenom vykrádají to, co před nimi už udělali jiní. Ale ty si takový tupý hovado, že ti sand nikdy nedojde, že když namaluješ monu lízu stejně jako da vinci, tak tě s tim všude pošlou do prdele. Doporučuju ty jatka
jo a ještě jsem ti chtěl napsat, že seš nejenom hrozně talentovanej básník, ale seš taky hrozně vtipnej. to s tim chobotem je fakt ohromná prdel |
||
30.05.2013 17:57 | K dílu: *** | Zelený_ráj |
tak už se s tim smiř, ne? že jsi blb bez jakýhokoli poetickýho potenciálu, co není schopný vymyslet nic vlastního a tak jenom opisuje klasiku. To člověku hrozně pomůže, když se s tím srovná. pak můžeš jít dělat konečně něco smysluplnýho, co odpovídá tvojí úrovni, třeba na jatka |
||
30.05.2013 17:34 | K dílu: *** | Zelený_ráj |
uklidni se! Bež si třeba něco opsat, prej to pomáhá |
||
30.05.2013 17:21 | K dílu: *** | Zelený_ráj |
všiml jsem si, žes mi pod nějaký otřesný dílo z roku razdva nasypal neméně otřesný komentář, aniž by ti došlo, že celý můj seznam děl tady je jedna velká sranda .. je docela tristní, žes pod ty moje bláboly schopnej napsat to samý, co píšeš pod fakt dobrý texty a ukazuje to jenom na fakt, že nejseš schopnej rozpoznat totální brak od ucházející básně, protožes evidentně vývojově zastydnul někde u dekadentních básníků předminulýho století .. jo, a líbí se mi, jak všichni ješitní uražení chudáčkové tvého ražení fungují podobně - nejdřív se staví strhat oponentovi nějaký dílo a pak mu to jdou natřít pod to svoje. Navíc je dojemný tvůj exkurz do historie a vývody ,které z něj činíš jsou známkou opravdu brilantní dedukce. Tak nic, no, běž si opisovat dál, ty kvalito... |
||
30.05.2013 15:31 | K dílu: přísloví trochu jinak (56) | Zelený_ráj |
to jo, ale se včerejškěm se nemanipuluje tak dobře jako s minulym stoletím...i když ono je to vlastně kolikrát jedno... |
||
30.05.2013 15:20 | K dílu: sedí | Zelený_ráj |
slušná |
||
30.05.2013 15:18 | K dílu: Předčasný konec expedice Araneae Neuronis | Zelený_ráj |
archaické |
||
30.05.2013 15:16 | K dílu: přísloví trochu jinak (56) | Zelený_ráj |
jo, to je moudrý, hlavně když se to napasuje na dějepis |
||
30.05.2013 15:13 | K dílu: Po ránu | Zelený_ráj |
a nemluví a co? Asi bych to víc rozvedl Ten poslední řádek je tam proč? Pro opravdu nedůvtipnýho čtenáře? |
||
30.05.2013 15:06 | K dílu: *** | Zelený_ráj |
řemeslně vcelku Ok - to ano, tohle řemeslo se dá poměrně jednoduše naučit, materiálu je spousta, leží ho ve všech knihovnách tuny. Stačí dobře opisovat. Člověk se tak stane takovým strojem na přepisování starých mistrů - z jedné strany do něj nacpeme něco a z druhé strany vypadne to samé, jen prefabrikované, zrecyklované (a to ještě v tom lepším případě). Kdyby to všichni dělali podobně, tak dneska ještě čáráme po stěnách jeskyní |
||
30.05.2013 14:47 | K dílu: zpověď | Zelený_ráj |
Zkus Ziprexu nebo Rispen. |
||
17.01.2013 16:23 | K dílu: Miláčku | Zelený_ráj |
Samodojímací melancholický nihilismus. čeho se tu člověk ještě nedočká... |
||
17.01.2013 16:21 | K dílu: jdu berlí | Zelený_ráj |
Má to něco z Charmse, ale spíš převládá takový melancholický brnkání ala Pomerančová (a k doktrorům bnechodím - jedno oko nezůstalo suchý). Zaopatření poémy závěrem je vpravdě dojemné. |
||
17.01.2013 16:12 | K dílu: úvaha z hodiny literatury | Zelený_ráj |
To budou určitě Oživené hroby. Triviální otázka! |
||
17.01.2013 16:09 | K dílu: Byrokrat a tabák | Zelený_ráj |
Miluju exkrementální poezii, ale nesmí být o hovně. Druhá je lepší. |
||
17.01.2013 16:07 | K dílu: Milostná romantika aneb Už se kouří z komína | Zelený_ráj |
Koukám ani po letech žádná změna k čemukoli, natož k lepšímu |
||
08.04.2011 03:07 | K dílu: Jak to máme | Zelený_ráj |
:) t | ||
08.04.2011 03:06 | K dílu: Modlitba zhora | Zelený_ráj |
t | ||
08.04.2011 03:03 | K dílu: KURVO!-ZAŠIFROVANÉ MILUJI TĚ | Zelený_ráj |
Prekérní situace. Jinak napsaný je to hrozně. Ten slovosled by možná obstál na konci národního obrození. | ||
08.04.2011 02:53 | K dílu: Krásný jarní den | Zelený_ráj |
Osobně si myslim, že by se takový tradičně živý euroamerický bláboly jako rozechvělé srdce v haiku vůbec objevovat neměly. | ||
08.04.2011 02:48 | K dílu: Nečekané setkání se spolužačkou po létech aneb rozjímání v baru | Zelený_ráj |
Vždycky, když si znovu řikám, že ty tvoje říkanky otevírat vůbec nebudu, přepadne mě pocit - co kdyby to konečně bylo vtipný. "Je to krátký", říkám si, "vždycky čtyřverší, to tě nezabije". No a pak tradičně opět trapná povrchnost hozená do hávu fatálně otrhaného kabátu. Příště přijdu zas, přesvědčit se o tom, jak přešlapuješ na místě. | ||
07.04.2011 14:06 | K dílu: OSVĚTLOVAČ | Zelený_ráj |
Kdybys byl fakt machr, tak si počkáš alespoň na tu uklízečku ;) | ||
07.04.2011 14:03 | K dílu: Ukolébavka vlčích máků | Zelený_ráj |
Připadám si jako na koncertě XIII. STOLETÍ :) | ||
07.04.2011 11:49 | K dílu: Písmáčtí blbůstkáři v roce symetrickém - 2002 | Zelený_ráj |
To muselo dát práce. Se musí ocenit-* | ||
07.04.2011 11:48 | K dílu: Děsivá láska | Zelený_ráj |
Možná se Ti dobře podařilo vyjádřit co jsi chtěla, ale rozhodně jsi nepřišla s něčím, co už tady v mnoha lehce obměněných podobách už je. | ||
07.04.2011 11:44 | K dílu: znamení | Zelený_ráj |
Koleje koleje, bába Tě poleje: nessovský? A čteš taky něco jiného než básničky na písmáku? Mám na mysli třeba překlady baskytských a jihoamerických básníků minulého století. Ale i v prostředí písmáka se dají najít autoři, kteří používali podobné konstrukce daleko dříve. Jeden čas to tady dokonce byla móda a všechny ty tělnaté přívlastky používané metaforicky pro popis projevů psychických dějů z děl jen lítaly. Já nevim, přečti si třeba Markétu nebo Craerrasy. | ||
07.04.2011 10:21 | K dílu: Ze dřeva | Zelený_ráj |
Přesně, jednoduše, úsporně! | ||
07.04.2011 10:19 | K dílu: V ZÁJMU STÁTU aneb JAK MNE NESEČETLI, ALE JEN ODEČETLI A NAKONEC PŘECE SNAD SEČTOU... | Zelený_ráj |
Jasně, kategorie povídka, nebo prozaická miniatura by spíš víc odpovídala, nicméně ta arogance státu vůči svým sponzorům je tady vykreslená tak, že to sedne jak prdel na hrnec. | ||
07.04.2011 10:13 | K dílu: znamení | Zelený_ráj |
Je úžasné, že to víš a nestydíš se za to! :) | ||
07.04.2011 10:10 | K dílu: Úlevná básnička pro pana marvina o zmrtvíchfstání | Zelený_ráj |
Koukám, že se to tu stále řídí heslem Srandy není nikdy dost :) | ||
07.04.2011 10:08 | K dílu: Lidské miniaturky | Zelený_ráj |
Pořadí | ||
22.03.2011 23:07 | K dílu: Z ohňa fúziou | Zelený_ráj |
Verzálky vždy dodají básni ten správný švih! | ||
22.03.2011 23:02 | K dílu: Další den | Zelený_ráj |
Existenciálno obroušené o hrubou zeď nejbližší omítky. Finanční oratorium. Vražda odplavená vylitým pivem. Mořský břichomluvec, s banální chutí na vrátného. Čekání na myšlenku. zurčící potůček jako z jiného světa. Potřeba závislosti! Alelůjáá! | ||
23.11.2009 11:59 | K dílu: Vychrtlost se nevyplácí | Zelený_ráj |
Jenom kostnaté? Už vím na které se zaměřím! :o) | ||
16.11.2009 17:55 | K dílu: Opus delicti | Zelený_ráj |
tak to jo :) | ||
16.11.2009 17:12 | K dílu: Je čas | Zelený_ráj |
Hele Boby mc Ferrin! :o) | ||
16.11.2009 17:10 | K dílu: Mikulášká jako od Lady aneb už se to blíží | Zelený_ráj |
Lada? Divné jméno pro čertici. Se mi vůbec teda nezdá. Navíc anděl namá šulínka, to si akorát vymysleli hloupí barokní sochaři. | ||
16.11.2009 17:05 | K dílu: Le quattro | Zelený_ráj |
Aha, ono se nám to změnilo. Ano, pizza je dobrá. Hlavně když je na ní hodně všeho. | ||
16.11.2009 17:03 | K dílu: Bitva | Zelený_ráj |
Což o to, nepřeju si to, jsem spíš skromný, jen to na mě tak působí. | ||
16.11.2009 16:34 | K dílu: Vychrtlost se nevyplácí | Zelený_ráj |
Já myslel, že je to dneska znak krásy, tak už zase ne, jo? | ||
16.11.2009 16:32 | K dílu: Opus delicti | Zelený_ráj |
Kobein to byl ten milovník teskných melodií? Co na tu kejtru zkusit třeba Mudhoney? :o) Trpný autore, jetli ono to nebude tim, že ona jmenovaná markéta prostě dá do výběru všechno co neni úpa blbý (jen domněnka) :o)) | ||
16.11.2009 16:21 | K dílu: Bitva | Zelený_ráj |
To jsou čtyři různé začátky čtyř různých básní? | ||
16.11.2009 16:19 | K dílu: doufám | Zelený_ráj |
Si tu esemesku nějak blbě poslal, že ti tady zůstala viset. | ||
16.11.2009 16:17 | K dílu: Chtěl bych zase umět snít | Zelený_ráj |
Ztratilo se úplně? To je ovšem průšvih! | ||
16.11.2009 16:15 | K dílu: úvaha vášnivého cyklisty mimo sezonu | Zelený_ráj |
:o))) boží | ||
16.11.2009 16:14 | K dílu: Le quattro | Zelený_ráj |
Proč ne die vier Jahreszeiten? Jinak ještě větší nuda než ten ital (možná v jeho době, ale vyrukovat s tím dnes? Bóže!) | ||
09.02.2009 18:12 | K dílu: Balada ako vášeň | Zelený_ráj |
Zabíjíš krásně to je vzácnej hřích bolí to vážně jenom chvíli J.S.H. | ||
09.02.2009 18:10 | K dílu: Slunce | Zelený_ráj |
Nad slunce jasná | ||
25.11.2008 11:08 | K dílu: Zasloužili se o Písmák | Zelený_ráj |
Nechápu, co se vám nelíbí. Posílání hromadných avíz od diskuzí tady vždycky býval běžný sport (a kdyby jen od těch, žeáno) Navíc jsem na sebe chtěl upozornit, když se tu zas po letech objevim, žejo. Jsem egocentik, nemůžu za to. JiKo: když je nemůžu vymazat, tak jim dám alespoň metál za přínos republice? Nu, přinejmenším zajímací přístup. | ||
04.11.2008 10:05 | K dílu: O Životě... | Zelený_ráj |
Krásné gramatické verše. A ta hlubina a neotřeplost myšlenek ve všech Tvých dílech. Úžasné! | ||
04.11.2008 09:20 | K dílu: Zasloužili se o Písmák | Zelený_ráj |
Byla boží a byla všude a byla s ní ohromná bžunda! Co víc chtít? | ||
04.11.2008 09:11 | K dílu: Zasloužili se o Písmák | Zelený_ráj |
Udivuje mne, že nikdo ještě nezmínil dlouholetou největší písmáckou ikonu Sleeping_beauty! ...a na příkladu nominace Velly je krásně patrná krásná, až renesanční lidská vlastnost rychle zapomínat na všechno špatné :o) | ||
30.09.2008 12:41 | K dílu: Zpoplatnění registrace | Zelený_ráj |
Aleluja | ||
18.09.2008 14:55 | K dílu: Pouť | Zelený_ráj |
Napadlo mě zeptat se, co Tě vede po tolika letech na Písmoni k publikování takových otřelostí. Jako by jich tu nebylo tak dost. No, ale že jsem se přihlásil zrovna pod rájem, budu mlčet. | ||
18.09.2008 14:49 | K dílu: Pochovati snadsynáčka | Zelený_ráj |
:o)))) nářez! | ||
18.09.2008 14:47 | K dílu: Lojza | Zelený_ráj |
Fešák ten Lojza! Kombinace červené a bílé je takový střet čistočisté čistoty a elegance s rozpustilou agresí. | ||
18.09.2008 14:35 | K dílu: Zpoplatnění registrace | Zelený_ráj |
1. je, ale je to blbost 2. pro strádající děti v Americe | ||
18.09.2008 14:29 | K dílu: pod okny | Zelený_ráj |
Zajímavá grafika. Ale to je asi tak vše. | ||
18.09.2008 14:25 | K dílu: pukanie | Zelený_ráj |
dobrý | ||
18.09.2008 14:25 | K dílu: a | Zelený_ráj |
Zkoušel jsem to a normálně se označit dá. | ||
18.09.2008 14:23 | K dílu: Páření | Zelený_ráj |
Jé, Ty taky. Tak to bychom si mohli rozumět! | ||
08.09.2008 15:02 | K dílu: Kdo | Zelený_ráj |
což je svým způsobem nemilé | ||
04.09.2008 12:38 | K dílu: Kdo | Zelený_ráj |
mohla by být i odpadní, ale ta zas nemá kolena z plechu | ||
17.06.2008 20:45 | K dílu: oh my god | Zelený_ráj |
Podle toho, co si představuješ pod pojmem Bůh Já například, studené pivo na zídce za barákem a to zaručeně existuje! smajlík | ||
17.06.2008 18:19 | K dílu: Nikam | Zelený_ráj |
Alespoň že to bezeš s humorem... smajlík | ||
17.06.2008 17:42 | K dílu: Kam; pozornost | Zelený_ráj |
Každá sloka je tak trochu jako z jiné pohádky. umíš líp. | ||
17.06.2008 17:41 | K dílu: Nikam | Zelený_ráj |
Další, co by hrozně chtěl psát a nemá o čem? | ||
17.06.2008 17:36 | K dílu: aha | Zelený_ráj |
Jejda, co nám to tu autor touží sdělit? | ||
17.06.2008 17:30 | K dílu: Přírodu mužského i ženského | Zelený_ráj |
Jsem se zapomněl usmát na konci ještě... | ||
17.06.2008 17:29 | K dílu: Přírodu mužského i ženského | Zelený_ráj |
Se mi líbí tvůj přístup. Takový městsky-davově-antikonzumní.* | ||
17.06.2008 17:26 | K dílu: Kdo | Zelený_ráj |
Roura od kamen? | ||
23.05.2008 16:43 | K dílu: Móda | Zelený_ráj |
Co to je za bláboly? Že ty si děláš srandu? To by šlo ale i kulturněji. Takhle je to fakticky jenom trapas. Ale zase je dobré vědět, že máte tu povrchnost v rodině. | ||
01.04.2008 21:22 | K dílu: Veřejné záchodky zavírají v devatenáct hodin | Zelený_ráj |
Pevně věřím, že jsou to spíše octomilky, než masařky! :o) | ||
01.04.2008 21:04 | K dílu: Veřejné záchodky zavírají v devatenáct hodin | Zelený_ráj |
Sláva vám! Konečně někdo s konkrétním programem! | ||
01.04.2008 20:44 | K dílu: Veřejné záchodky zavírají v devatenáct hodin | Zelený_ráj |
A kde že se nalézá ta tržní ekonomika? U nás ve Zlíně když přijdeš v 19.01 je už zavřeno. Když přijdeš v 19.00 je už zavřeno. Když přijdeš v 18.55 oznámí ti paní hajzlbába že už je po sedmé. Když přijdeš v 18.40 oznámí ti paní hajzlbába že už má vytřeno. Když přijdeš v 18.30 jsi vpuštěn, ale dostaneš mokrým hadrem přes čuňu. Navíc pokud přijdeš s větším směnidlem, než je směnidlo, jehož nominální hodnota činí padesát korun, můžeš si jím ten otvor vytřít někde venku. Největší poptávka bývá okolo desáté, kdy zavírá většina hospod a WCčka jsou nedobytná, zato policisté bedlivě chrání občany před močením na veřejných prostranstvích. | ||
01.04.2008 19:41 | K dílu: Procitnutí | Zelený_ráj |
rošťák jeden | ||
01.04.2008 19:39 | K dílu: svědci jehehemanovi | Zelený_ráj |
Nemohl by přijít radši baptista? | ||
01.04.2008 19:31 | K dílu: Mojej láske | Zelený_ráj |
Budu hádat. Jsi pankáč? | ||
01.04.2008 19:29 | K dílu: Na lavičce | Zelený_ráj |
Soulož ryby s petlahví? Zajímavé!!! | ||
18.01.2008 11:49 | K dílu: Ukradený zámek | Zelený_ráj |
Mi zima ne ja seversko nor vy s pes zahýčkani prso jazykem nazyva ruzyni ó tužile | ||
18.01.2008 11:23 | K dílu: Ukradený zámek | Zelený_ráj |
Ja zeptat, zatim zakomnatit, když vy takova hnidopícha. | ||
18.01.2008 10:37 | K dílu: Ukradený zámek | Zelený_ráj |
My učit na jazykova škola, že koncovkami -ami -emi -imi dyž nakyneme v sedmem padu podstatne meno prvopadni tak je spravně rozmnoženo! | ||
08.01.2008 17:22 | K dílu: Medlov 2008 | Zelený_ráj |
Hlásím se jako podložka - jen mě nesmíte překládat, moc na mně dovádět, pšoukat, chodit v botech a vylučovat všemožné tělní tekutiny. | ||
07.12.2007 12:12 | K dílu: broukumil | Zelený_ráj |
Proč? Mozek opravdu nemá potřebné proporce na to aby mohl pojmou vše a kdyby pojmul, nejspíš by to jeho nositel už nerozchodil protože vědět vše musí být děsně demotivující pro život. Nemusíš být z toho smutný. | ||
07.12.2007 12:03 | K dílu: broukumil | Zelený_ráj |
Nemůžeš znát vše. Stačí, že toho znáš mnoho! | ||
07.12.2007 11:42 | K dílu: broukumil | Zelený_ráj |
Jedna dvě Šurio Mario Martinez Fernandez Leonardo jde nese pytel s brouky | ||
15.04.2007 19:37 | K dílu: O tom, jak přispěla múza ke vzniku slavné písně Yesterday | Zelený_ráj |
ty mě nikdá nezklameš mám jistotu že narazim vždycky na něco hodně hrncovitě divotvorného | ||
15.04.2007 19:32 | K dílu: 8.4.2007 koncert Untouchable Shadows na Klamovce | Zelený_ráj |
Asi takovouhle: přijď, uvidíš ale to je jedno nechme to už být | ||
13.04.2007 11:49 | K dílu: 8.4.2007 koncert Untouchable Shadows na Klamovce | Zelený_ráj |
Jen jsem zval na demonstraci o který nic nevim ;) | ||
13.04.2007 11:47 | K dílu: °° Komíny touhy °° | Zelený_ráj |
Vnímáš tedy umění víc jako odrazový můstek pro spuštění asociačního procesu, než jako estetický moment? (ptám se zcela vážně) | ||
13.04.2007 10:42 | K dílu: °° Komíny touhy °° | Zelený_ráj |
Noviny se od poezie obecně neliší skrze oba prostředky je něco sdělováno Citát M. Knížáka tudíž předpokládá že se socializací přichází nevyhnutelně lež. Zajímalo by mě, jestli to vidí stejně i v opačném vztahu. Když už chceš mluvit o tom výtvarném umění, většina umělců (jak o nich hovoříš Ty - tzn těch, co udávají směr a společnost jim nerozumí) umí tvořit na bázi obou koncepcí aniž by pak jedna (umělecky) převažovala druhou. V posledních letech se dokonce trendy obracejí a namísto aby vývoj výtvarníka směřoval od konkrétního k abstraktnímu, je tomu naopak, takže se čas od času setkáme s výtvarníkem, který si z abstraktních prostorových instalací odskočí namalovat kytku a zůstává v obou případech ceněný. Proč asi? Navíc i v pop music vznikají věci, z nichž si berou náměty avangardisté. Položím otázku tedy jinak: jednoznačně předkládný významem je: a) pokud čtenář přesně pochopí o co běží b) pokud čtenář přesně pochopí o co běží, ale sám autor to neví c) pokud autor přesně ví co chce říct, ale čtenář to nepochopí (jen tuší) Předkládání nejednoznačného významu předpokládá, že autor píše a neví o čem, jelikož díky nejednoznačnosti světa nemůže nic vědět s jistotou a proto nezbývá než psát nejednoznačně? Mně se to líbí, stejně jako tvrzení že skutečně věřící člověk neví nic o Bohu. Kdyby z toho lidstvo vycházelo, jakože by mělo, neboť díky nejednoznačnosti se jedná o tvrzení správné :o)), neexistovaly by žádné církve, které by předávaly učení o Bohu (církev jako dílo!). Takže, chápu to správně, že umělecké dílo vždy do určité míry vyznívá jednoznačně, protože ať chce, nebo nechce, určuje v očích jeho konzumenta určitý směr, který se k něčemu jednoznačnému váže (Oblý tvar připomíná vejce, a tím pádem rozehrává řetěz asociací). Oprav mě jestli se pletu. Je to tedy založené na tom, že člověk vnímá věci jednoznačně, proto si můžeme dovolit předložit mu dílo, které je nejednoznačné, aby si v něm svoji interpretaci, skrze svoji potřebu jednoznačnosti, našel, a pokud si svou interpretaci nenajde, dílo na něj nezapůsobí svou duchovní silou, ale ocení pouze jeho technický charakter (zručnost s kterou je vytvořeno)? | ||
13.04.2007 09:15 | K dílu: 8.4.2007 koncert Untouchable Shadows na Klamovce | Zelený_ráj |
To je hodně inteligentní odpověď čekal bych že když někomu něco doporučuješ budeš aspoň rámcově vědět jestli se jedná o varnou konvici nebo rotoped | ||
11.04.2007 01:25 | K dílu: 13 let | Zelený_ráj |
Syd: jsem tomu nakloněn leč ku 1111 výročí se nedochovám mám krátkou spotřební lhůtu | ||
11.04.2007 01:21 | K dílu: PRO ARMANDA | Zelený_ráj |
Spící mořská kráska ___nádherný nick! ..nebo tak něco.. | ||
08.04.2007 03:27 | K dílu: Gramatická | Zelený_ráj |
nechci prudit ale líp by se k tomu hodila kategorie blbůstky | ||
08.04.2007 03:25 | K dílu: Když labutě smutkem pomalu umírají | Zelený_ráj |
krásně přímočaře naivní ..a možná nepřebolí to asi podle dalších životních dílů | ||
08.04.2007 03:18 | K dílu: NEMOCNICE | Zelený_ráj |
F: fakt bacha na tu psychopatologickou dimenzi vnímání víceznačného. Pokud se jedinec pohybuje v mnohovrstvých končinách a nespatří během jedné blíže nespecifikované periody pevný bod hrozí že se jeho stav stane tím patologickým tzn. chorobně odmítavým jednoznačnosti které posléze začne pokládat za povrchnosti takoví jedinci pak rádi podléhají pocitu zmaru a nenaplnitelnosti (i možné vlastní latentní nenaplněnosti) která právě paradoxně parazituje na domnělých jednoznačnostech jako třeba nezvratnost globálního oteplení které podle ne nerelativizovatelné teorie způsobí zánik lidské civilizace (nebo na čemkoli jiném, k čemu se upnou) ..a tím pádem se pak ještě paradoxněji skrze své domnělé znalosti staví k hodnotám, z nichž původně vycházeli odmítavě protože svým způsobem správně nicméně dokonavě pochybují o nápravě a jakoukoli protiaktivitu nazývají zbytečností neb správně avšak odevzdaně pochybují o možnosti komplexní společenské účasti ..a z nich se pak rekrutují osoby jež skrze svou silnou VÍRU v neodvratitelno dokáží ve jménu vyhovujících teorií masírovat davy jež jsou ochotny přejímat názory Přestože nejsem přítelem náboženstí American Dream nevymlouval bych lidem (nadřazeným způsobem) jejich sny Tvor věřící v pokrok má pořád větší potenciál (je jistě otázka k čemu) než ten odevzdaný | ||
08.04.2007 02:30 | K dílu: Ozvala se rána... | Zelený_ráj |
přirozená ..úplně plyne* |