30.04.2006 16:31 K dílu: Svítá? dickcock
dík, to potěší
12.11.2004 00:00 K dílu: PO POŠŤÁCKÉM FLÁMU. dickcock
Je to fajn. Hezká kratičká povídka. Jen jsem nejdřív myslel že se řidič probouzí po nehodě přečkané v microspánku :-).
08.03.2005 00:00 K dílu: Diskuse klubu filosofujících alkoholiků dickcock
Tak teď ke svému alkoholismu přidám ještě větší dávku hospodského filozovování. Jsem nadšen,
05.03.2005 00:00 K dílu: Diskuse klubu filosofujících alkoholiků dickcock
Ajajaj, to jsem to asi nějak posral, neb jsem se v členech klubu nenašel. Tak to jsem asi měl nějak jinak usilovat o členství, ne? Tak nějak nevím co s tím. Poradíte někdo?
05.03.2005 00:00 K dílu: Diskuse klubu filosofujících alkoholiků dickcock
Oj, tak jsem si říkal, že je na čase vstoupit do nějakého klubu. Sice nechápu jejich význam, ale jejich názvy jsou srozumitelné i mě. A proto pro mě byl tento klub jasná volba. Rád jsem se totiž s mámou opilý motal v kuchyni, když pekla.
05.03.2005 00:00 K dílu: Jsou na písmákovi blázni? dickcock
Blázen je jen názorová menšina.
07.05.2005 00:00 K dílu: dickcock
Pěkné. No, nechtěl bych to mít doma. Zmatené mi to nepřijde, spíš naopak... ke konci to začíná být jednotvárné. ale fajn, není to příliš nepřirozené
01.05.2005 00:00 K dílu: Světavská mora dickcock
Já sice cukroví nemám rád, ale vždycky mě dostane smažené cokoliv s omračující dávkou salátu :-). Ještě jednou díky za skvělou zábavu.
29.04.2005 00:00 K dílu: Světavská mora dickcock
Pěkné. Moc pěkné. Přečetl jsem to na jeden zátah. Je to vtipné, plynoucí, hřejivé. Dobře jsem se bavil a uklidnilo mě to. Prostě z toho mám dobrý pocit a basta. I přesto že to prakticky nikdy nedělám, tak dám tip, jako odměnu za pohádku na dobrou noc (mezi patosem a výlevy kterými to tady plníme je to perla). - podle mě vydařená syntéza Pratcheta a Sapkowskeho - a samozřejmě nejen to - tak nevím jestli je to dobře nebo špatně banalita: panenka by se podle mě neměla utírat ručičkami ale ručičkama - ale to je fuk Vyskytlo se poměrně hodně neobratností: často mám pocit že je slůvko na špatném místě, nebo že by ho bylo lepší vynechat ke konci takových chybiček přibývá a někdy se opakuji slova: "Zjistila VŠAK, že zatímco podřimovala, pádla někde utopila. Zoufale ponořila do páchnoucí vody ruce, mora VŠAK po ní hned skočila." - tyto chyby by si jistě odstranil sám po přečtení s odstupem ale dál: Některá přirovnání, např. "voda kvetla nazelenalým planktonem" mi připadají jako rušivý element. Teď nevím jak to vyjádřit, ale tak nějak mi to tam nesedí a rušilo mě to. Ale to je samozřejmě jenom můj názor. Nic to nemění na tom že jsem se dobře bavil (dokonce i uchichtával) a těším se na další věc. Snad ještě lepší.
24.04.2005 00:00 K dílu: ranní dickcock
Já teda nevím, jestli to vyhovuje požadavkům formy haiku, nevyznám se v tom (nemá to být 5-7-5?), ale je to docela pěkné. Bylo by to fajn, kdyby stárla jenom zrcadla. dobrý
24.04.2005 00:00 K dílu: Hodiny dickcock
Tak to je takový sprint. fakt že se nezdržuješ. Ale opět mi to přijde nedostatečně rozvinuté.
27.04.2005 00:00 K dílu: Cesta z obchodu dickcock
nicollete: jo, jo, sem negramota. ale každý se někdy utne, a nemusí proto být hnedka mistr tesař... :-) woey: No, myslím že tady to je jenom věcička pro prchlivý dojem, proto jsem to dělal. Nemyslím si, že by to v tobě mělo zůstávat. Měl jsem dojem že se mi konečně podařilo napsat něco dostatečně odlehčeného, ale vidím že to tak nevidíš. Tak jsem si za tím alespoň trochu stál :-)... díky za názor, pokusím se to zlepšit a doufám že příště tě zaujmu více... Marnotrat: na pilu?
24.04.2005 00:00 K dílu: Cesta z obchodu dickcock
Woey: Špatně se to čte? Vysvětli prosím. Já jsem právě sebevědomě nabyl opačného dojmu :-) a rád bych čelil hlubší a obsáhlejší kritice a s ní související deziluzi. cherubinka: díky Nicollette: Pointu to jaksi nemá. Spíš jsem uspokojoval svou potřebu poslouchat údery klapek psacího stroje a je to jenom takové cvičeníčko. Jen taková situační věc-ička. Díky za vyjádření. auta zmaloval mráz - normální všudypřítomné klišé kterým jsem chtěl připomenout přítomnost chladného ročního období :-)
23.04.2005 00:00 K dílu: Nevěsta na nebi dickcock
hmm... začnu tím horším: Myslím, že je to plné klišé. O tom, jak magnáti zabíjejí své děti, když je neposlouchají... není to podle mě dost uvěřitelné. Stejně jako mnoho jiných věcí. Myslím si že dnešní buržoazie nemá až tak silné aristokratické návyky a pochybuji o tom, že by někdo stratil obchodní partnery a firmu na základě sňatku s chudou dívkou. Ale, kdoví z jaké země to má být a ve které době... A přesto všechno se mi to hodně líbilo. Nejdřív jsem myslel, že to bude jen o tom, jaké to je ztratit někoho, koho vůbec neznáš a jen si ho představuješ... neukojit vlastní zvědavost (což mi taky přpadlo jako fajn nápad), ale pak jsem byl docela překvapen. A dobře jsem se bavil. Ubrat klišé a byla by to nádherná slaďákovská pecka, takhle to není až tak extra. doufám že budu mít čas si přečíst některá tvá další díla.
24.04.2005 00:00 K dílu: Bratříčku, pojď si hrát. dickcock
No, taky mě to moc nedostalo. Nápad není špatný - řekl bych ale že poměrně málo rozvinutý na to, aby mi to něco hlubšího dalo. Myslím si, že řada věcí vyznívá dost kostrbatě, neomaleně. (To vůbec neznamená, že bych to uměl lépe :-). V tomhle případě nic moc, těším se na další...
24.04.2005 00:00 K dílu: Tajný sexuální deník dickcock
rodičovský tým - good, nicméně nechtěl bych to zažít manuál by se hodil - snad je to jenom mojí nechápavostí - ale myslím si že by to potřebovala rozvést, dovysvětlit to dělení a stav toho světa zdá se mi to zase nedotažené ale pobavilo mě to
23.04.2005 00:00 K dílu: dickcock
Nejni to špatné... tak to je to teda asi hezké. Ale některé tvoje věci jsou lepší. :-) (to jsem si to zase neodpustil).
24.04.2005 00:00 K dílu: Pan Klein osobně dickcock
Nevěděl, zda je dobře, Když je zdravil, tak ještě nevěděl, kdož jsou. - tak nevím, bije to do očí - v normálně psaném textu je to trochu nevkusné a rušivé Ale je to zase pěkný nápad. Rozesmáli mě ty zlaté stránky... fakt boží) nebo: Vždyť oni myslí na každé nebezpečí vnějšího světa, které by ho mohlo byť jen ohrozit. :-) - fajn A taky
23.04.2005 00:00 K dílu: dickcock
hmm... nic pro mě, těším se na něco příštího
24.04.2005 00:00 K dílu: dickcock
Já sem z toho vyrozuměl, že se jedná pouze o příklad na kterém je ukázáno žádoucí schéma - něco jako Jan Novák, když se jedná o příklad vyplnění nějakého formuláře - a taky to není kdoví jak krásné jméno :-))))))))))))))) Pravda je, že je poněkud hloupé, když se právě v takovém příkladě vyskytují chyby, ale kritizovat to jako báseň je zcestné, je to jen ukázka. (teda alespoň jsem to tak pochopil).
29.04.2005 00:00 K dílu: Taky o kritice... dickcock
No, myslím, že tady na Písmákovi nejsme všichni zkušenými znalci poezie nebo uznávanými kritiky, přesto se pokoušíme pomoci lidem postiženým stejnou písmáckou zálibou pomáhat několika ušmudlanými řádky a vychytat nedostatky, kterých by si sami nevšimli. Každý na básni hodnotí něco jiného, jiné věci se mu líbí. Stejně tak někdo upřednostňuje věcný přístup a vytýká nesrozumitelnost, jiný se rozplývá nad konkrétností neurčita a živostí písmenkového obrazu. A každý autor má možnost si z každého názoru vzít k srdci jen tu část, která mu něco dává a považuje ji za trefnou. Proto si myslím, že upřednostňovat jen jeden styl kritiky je kontraproduktivní, zvláště když přihlédneme k opravdu minimálnímu počtu obsáhlejších kritik které se tady vyskytují. Tak, to jsem se vypořádal se svými obavami. Teď nezbývá než dodat, že mě tvá úvaha oslovila a doufám že jí budu mít na paměti při dalším sdělování názorů a kritik, ať už budou jakékoliv.
20.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Jak si představuješ marného člověka?
14.03.2005 00:00 K dílu: Děti, nebojte se dickcock
Tak to nedávám. Nenacházím v tom nic co by se mi líbilo. A pro konstruktivní kritiku nenalézám základ, aby ji bylo o co opřít. Tak jen subjektivně a nekonstruktivně, zbytečně: nelíbí.
14.03.2005 00:00 K dílu: PÍSEŇ PŠTROSÍ-možná nejsem nejchytřejší ale... dickcock
Ten_co_dává_avíza: Takové indiánské jméno, ne? Nosíš ho se ctí :-). Tak já_co_děkuji_za_avízo ti děkuji za avízo. Neb jsem se pěkně bavil, a v to taky doufám, rozhodnu li se odkrýt závoj kategorie pro radost. Já totiž nejsem žádný gényuz.
14.03.2005 00:00 K dílu: Mylím na Tebe dickcock
Nevím, nevím. Ačkoli tuším, že něco podobného často pociťuji, v slovech tohoto vyjádření nenacházím příliš mnoho pravdivosti. Souhlasím vesměs s výše ležícími kritikami. Ale těším se na další dílka.
14.03.2005 00:00 K dílu: O nebi dickcock
Nejsem velkým fandou tohoto druhu poezie (často uvádím, že jsem silně nechápající jedinec), leč pocity z tohoto díla jsou pozitivní. V jedné části je na mě trochu moc rosy najednou, ale zřejmě to byl záměr. Na mě to moc nepůsobilo. A konečně něco podstatného: Je to moc hezký obraz noci pod skořicovým nebem :-).
14.03.2005 00:00 K dílu: za oknem dickcock
Tak takhle si představuju hříčku. Jakobych viděl ten ruch na ulici skrze rozesmáté brýle (interpretaci tohoto stavu ponechávám dle gusta).
14.03.2005 00:00 K dílu: Ultraviolentní Mars dickcock
nechápu
13.03.2005 00:00 K dílu: Laskavá krutost velice pozdního odpoledne dickcock
Tlesk. Tlesk. Tohle se mi líbí. Takové básně mám rád. Obsah je špičkový, ve zpracování se nevyznám natolik abych mohl v tomto případě něco vytýkat. Jen nechápu (doufám že jen to) obraz s řidičem. Jestli je to metafora, pak bych byl vděčen za vysvětlení, (když tak napsat zprávu, když to neobtěžuje.) A přesto že to dělám málokdy a vždy s jistou nelibostí, neubráním se a dám takový ten trip.
13.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
To se mi líbí, neb z toho cítím smysl. Ale zpracování podle mého názoru pokulhává. Celkově fajn. (slova literárního analfabeta). Navíc tě nesmím soudit a ortel vynášet :-)
13.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Milé. Pevně věřím že to tomu, pro koho to bylo psáno, udělá radost. Líbí se mi to, ale nenadchlo.
13.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Tak nevím, jestli bych byl jako objednavatel básně spokojen.
14.03.2005 00:00 K dílu: Knocking on your GMS door… dickcock
Pěkné. Nějak se mi poslední dobou nedaří podávat obsáhlejší komentáře. Tak ještě jednou: pěkné.
11.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Acheron: kéž bys to vysvětlil.
11.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
"Každým coulem bude v plurálu." a ještě k tomu na divoko. :-) Pěkné.
11.03.2005 00:00 K dílu: Aroma čaje dickcock
Líbí se m to. Hodně. Jenom ... v tomto druhu poezie často nenalézám něco, co by mě přimělo říct:"to znám", nebo by mi dalo hlubší smysl. Tady je to podstatně lepší, pro mě ne zcela uspokojivé. Ale to už je možná problém můj jako čtenáře.
11.03.2005 00:00 K dílu: po zdech dickcock
tlesk, tlesk. Ačkoli se většinou snažím vyjádřit co nejobsáhleji, tady bych nedokázal vyjádřit, proč se mi to líbí ... a zároveň těžko říct co vytknout. Nic. tak spontáně: Skvělé
11.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Pěkné. Líbí se mi to. Nicméně zvykám si vždy přidat stručný komentář : tak nějak jsem celou dobu váhal, jestli je to kýč (pouze můj osobní názor), nebo ne. (i kdybych řekl že jo, tak by se mi to asi pořád líbilo). Některé úseky jaksi ke kýčovitosti spěli (podle mě) a i z celku na mě ČÁSTEČNĚ dýchá taková vydřená přílišná snaha vymalovat to co nejvíc cool (promiň, to vyjádření se mi moc nepovedlo, ale nenalezl jsem lepší). a ... obvykle. Na druhou stranu, skvělá místa, mě osobně dostalo "Máš ho jen proto, že jsem ho chtěl mít na očích." a mnohá jiná. taky motiv odcizení svého okolí, způsobu života, blízkých, ... nenáviděná ale příjmaná povrchnost (takhle si to maluju já, pro sebe, promiň jestli jsem mimo). Pěkné (nemůžu si pomoct, to s tím prstenem... fakt špica...). A teď to podle mě nejzásadnější: ten motiv s vražedkyní bych umístil jinak. Takhle moc bije. Báseň už podle mě měla vrchol za sebou, a teď jako dovětek něco, co je asi dost zásadní. Já bych to prokládal nějak tím celkem. Jestli si sledoval vytvoření zvratu - tak to mě nedostalo, tak nějak to nebylo se zbytkem svázané. No, vlastně to opravdu hlavní až teď: má to atmosféru. Líbilo se mi to, a dourám že kritikou jsem se tě nedotkl. :-)
11.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
hmm... to je dobrej nápad. Fajn finta, kterou snad budu mít dost sil vyzkoušet. V jedné ze svých publikovaných povídek mám dialogů po srovnu a v té druhé pro změnu nejsou vůbec :-). Je to pak chudé, pomalé... Kdo zná Cimrmany, ví zač je toho "permanentní monologista":-). Jinak díky za radu.
11.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Vytiskl jsem, přečetl jsem a vrátil se :-). (propaguju tento způsob čtení prózy, je mnohem lepší než civět x minut do monitoru. :- Dobré jak noha ... má to spád. Máš asi dobrý cit pro dialog. To já neumím, resp. měl bych se to naučit. Četlo se to dobře. A překvapení na konci: "půjdeme za tatínkem ... něco mu dlužíme." Pěkné. Kéž by tady lidé projevovali větší zájem o prozaická díla. :-)
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Tak tohle by mi sedělo na situaci, kdy si někdo získá oblibu malého dítěte, pak už se jí ale nezbaví ani na okamžik :-). Na druhou stranu mě napadá ještě úplně jiná varianta. (Já jsem asi opravdu těžko chápající čtenář). Vážnější, stejně dobrá. Tak i tak by to bylo trefné.
14.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Dirty: Nepřístupná? Tady to je jedno z menšiny děl tady, která na mě promlouvají, něco vyjadřují, je v nich hloubka myšlenky. Podle mě mnohem přístupnější než většina ostatních. Zajímavou obrazností a příjemnou formou je dosaženo vyjádření smyslu. ... narozdíl od víru plitkých slov ve vykonstruovaných, rádoby přirozeně vyhlížejících strukturách, kterým jsem tady často svědkem. A omlouvám se, pokud to vyznělo příliš útočně, nerad bych komukoli bral jeho názor, ale zároveň cítím potřebu s někým konfrontovat ten svůj.
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Ha, aha. Ha. hmm... (pseudo intelektuálská předehra :-)) Máš pravdu, takhle to opravdu působí. Já se na to dívám zase z toho hlediska, že zatímco první sloku jsem projel hladce jako nůž krájí máslo (pokud to máslo není zmrzlé a ten nůž hodně tupý, třeba jako lžíce :-)), tak u té druhé jsem se sek, začal jsem v tom rýpat, na chviličku jsem ztrácel nit. Pak, musím uznat, o to lépe sedlo ukončení tím stropem, to se mi líbí hodně. - takže kýženého efektu bylo dosaženo i u mě leč trochu klikatější cestičkou - fajn. A díky za vysvětlení asonance - už jsem hmatal po akad. slov. ciz. slov.
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Oj, a teď jsem se podíval, jak oblíbeného autora to já malý kritizuju. doufám že to bude přijato tolerantně. :-)
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Líbí se mi to, co se smyslu týče. Opět musím upozornit na svou malou chápavost a možnost špatného výkladu. Tohle dílo ovšem smyslem silně "zapáchá" (nemyslím ve zlém), nebo dává prostor k nalezení vlastního. Taková mám rád. Moc se mi líbí: "proměnila se obloha v strop". Jinak provedení je dle mého zkromného názoru slabší. třeba "v postel" - podle mě v celku trčí a působí kýčovitě (nehodí se). Jinak rýmy se mi často řemeslně nepozdávají. Celkově fajn.
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Nenalézám smysl, nejsem tím osloven. Je možné že je to mojí nechápavostí. To budu muset zjistit. Takže nemůžu podat obsáhlejší komentář.
11.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Zčásti souhlasím s Kandelabrem. Opravdu, trochu bych ubral na "křečovité naléhavosti". U psaní mám stejný problém. Možná by stačilo jiné vyjádření některých věcí. Nemuselo by to znít tak urputně a dosáhl by si stejného efektu pro mě přijatelnější cestou. Docela se mi to ale líbilo a moc dobře se to četlo.
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Heeeeeeeej, tak to je opravdu nesmysl. O mazání nemůže být ani řeč. Já jsem vyjádřil pouze svůj subjektivní názor jako čtenář a pro úplnost podotkl, že jiná tvá díla se mi silně zamlouvají. A učit se budu já. :-)
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Příliš se mi to nelíbí. Víc se mi líbila jiná tvá díla. Uniká my smysl. Snad jen pojem Autorská nehybnost mě oslovuje. :-)
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
I přesto, že je to jen blbůstka... to samé co vojtěch. A to je snad poprvé, co jsme se shodli.
09.03.2005 00:00 K dílu: ABERTAMY 2 dickcock
Za hrubku se omlouvám. Už přece jenom dojíždím. Věru jsem tě nechtěl urazit ale naopak povzbudit. I přes to, že se v řadě věcí neshodneme.
09.03.2005 00:00 K dílu: ABERTAMY 2 dickcock
Ale tvé odhodlání tě šlechtí. Done Quichote, kéž na vždy zbortíte lopatky větrným mlýnům. Bohužel, tato díla my zabraňují stát se tvím Sancho Panzou.
09.03.2005 00:00 K dílu: ABERTAMY 2 dickcock
Pokračování sbírky? Věru nevím co si o tom mám myslet. V případě že je kategorie správná: nic mi to neříká. V případě, že se jedná o miniaturu/hříčku: Hravé. Podle mě na tadytěch věcech trochu záleží.
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Oj, tak to už byla ta hříčka? :-) A má to být "ne rozdíl", nebo "na rozdíl", jak předpokládám. Tak jestli to míněno vážně, tak prosím: dovysvětlit. Jestli je to joke: chicht.
10.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Tak jsem uvažoval nad tímhle dílem, i obecně o dadaismu a podobných "hravých" stylech. Mám poměrně rád, když je z básně možno poměrně snadno vycítit smysl (ať už objektiviní ... myslím tím záměr autora, nebo subjektivní ... smysl který pro sebe našel čtenář). Dadaistická díla toto podle mě umožňují jen velice nesnadně, většinou u nich zřejmě ani autorův záměr vyjádřit se ke konkrétní věci neexistuje (vystříhávání z novin). K dílu: u takovéto poezie tedy čekám zaujetí propracovaností hříčky, obratů, překvapivé navazování veršů i slov, zvukomalebné vychytávky. (pokud už to není přímo ideogram, který by lit. analfabetům jako jsem já poskytl silné ukojení estetických potřeb :-)). Toho je ale podle mne tato báseň prosta.
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Oj, dokud jsem si nevšiml upřesnění kategorie, tak jsem nechápal co se děje. Tak, hravé to je, akorát dada, ale já jsem si v tom nic nenašel.
10.03.2005 00:00 K dílu: Ze strany skla dickcock
Zřejmě nikdy (podle mě naštěstí) neustanou lidé psát o milostných dvojicích. A pokud to budou dělat tímto způsobem, tak jsem pro. Myslím že ohrané téma je vyjádřeno v této básní originálním způsobem, bez klišé, decentně. Navíc ten obraz vzkazů na okně to posouvá někam jinam, za milostný patos. - dokážeš si představit podobnou poezii bez osobního vložení? Jsem si ale jist, že u některých jiných děl s touto tématikou bych rád použil právě tvá výše ležící slova. :-)
09.03.2005 00:00 K dílu: Ze strany skla dickcock
Nápadité. Líbí se mi to. trip:-)*
11.03.2005 00:00 K dílu: Eupatridai dickcock
Jo, již jsem to zaregistroval, ale zatím nezapracoval. Dikes. Tak nevím. Jakmile začne něco být obtížnější, tak jdu od toho. Asi bych se měl držet muziky :-). Boj s vlastní neschopností je bolestivý a navíc můžeš dosáhnout vždy jen Pyrhova vítězství :-).
11.03.2005 00:00 K dílu: Eupatridai dickcock
Děkuji mnohokráte. Povzbuzující slova. Jsem asi podobným čtenářem jako ty :-). Taky hledám sílu a hloubku, ale málokdy nacházím, a nevím jestli proto že jsem tupý, nebo protože to tam není
11.03.2005 00:00 K dílu: Eupatridai dickcock
kurňa, zase jsem zapoměl.
11.03.2005 00:00 K dílu: Eupatridai dickcock
Tak, jsem zdeptán, končím se životem, upíjím se... :-) Ne, naopak. Jsem nadšen. (ale upíjení se platí :-)). Děkuji ti za obsáhlou kritiku (v té dle mého tkví smysl Písmáka, no, promiň, to sem motat nebudu). Bohužel nemohu si slíbit plné dodržení jejích bodů: nevím jestli to takhle budu umět. Bude to strast, jestli se to pokusím dodržovat. Zvláště pak metrum a rytmus jsou pro mě v praxi zatím španělská vělkoměsta. Přízvuky možná ani nerozpoznám. ... nouze naučila Dalibora živit se mechem, páč housle mu ve vězení nedovolili ... Opět mi nezbývá než poděkovat.
10.03.2005 00:00 K dílu: Eupatridai dickcock
avi
10.03.2005 00:00 K dílu: Eupatridai dickcock
Děkuji ti za obsáhlou kritiku (kéž by to takhle chodilo častěji:-)) V případě, že budeš mít chuť, prosím o drobné dovysvětlení. Nešikovnosti spatřují také (nevím, jestli stejné jako ty)... a na tomhle dílku jsem trochu pracoval (proškrtával, poopravovával, přepisoval), ale nedokázal jsem se jich zbavit. Jestli uznáváš tento způsob kritiky, zkus prosím tě vypíchnout alespoň ty nejvíce do očí bijící a uvést příklad jejich odstranění, nápravy. A pokud budeš mít dostatek času, dovysvětli prosím "i když to zvukové schéma je už z principu sebevražedné", páč s těmito věcmi já jaksi pracovat neumím, a tento styl rýmů mi připadá jako... přirozený a líbí se mi. :-) ale hlavně ... děkuji za zájem.
09.03.2005 00:00 K dílu: Eupatridai dickcock
Díky za návštěvy.
09.03.2005 00:00 K dílu: AL KOHOLÍKOVA BÁSEŇ O NEBI dickcock
Tak jsem si říkal, že se budu orientovat především na vážnější kategorie. Ale o jaké skvosty bych mohl přijít :-). Dost jsem se zasmál, ale mám z toho taky trochu strach. Nerad bych do toho nebe odešel příliš brzy (až tak za dva roky). Se současnou frekvencí chlazených nápojů sitě žluté barvy by mě to mohlo potkat ale o dost dřív :-)
09.03.2005 00:00 K dílu: ZFETOVANEJ dickcock
Zdravím Vojtěchu :-) S názorem souhlasím jen částečně. Jako písnička by to bylo celkem hezký. Taková rýmovačka. Bavil jsem se.
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
No, vzhledem k tomu, že mládež v dnešní době začíná s alkoholem čím dál tím častěji, možná si to najde své odhodlané čtenáře.
09.03.2005 00:00 K dílu: fragmenty času dickcock
Líbí se mi to, jen by to mohlo být delší.
09.03.2005 00:00 K dílu: Nelituju dickcock
Hezké.
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Do jisté míry souhlasím s Feanorem. Dokonce mám dojem, že jsem se podobného kroku ve svých úplných začátcích jednou dopustil. Dnes už to tak nevidím. Na druhou stranu u některých děl opravdu stojím o konstruktivní kritiku a ta nepřichází, takže bych si taky dokázal představit požádání některého mnou uznávaného kritika o radu. V případě že je to pro tebe silně otravné, pak bys to zřejmě měla tomu autorovi slušně oznámit. Pokud má soudnost, zřejmě přestane.
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
avi
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Jo, zase jsem to nevyjádřil asi dost jasně, zřejmě kvůli snaze podat uspkojivou kritiku. Hodně se mi to líbilo.!
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Přišel jsem na lepší způsob, jak vychutnat prózu na písmákovi. Vytisknout a přečíst v klidu. Při delším pozorování obrazovky ztrácím soustředění a ... nějak mi to nejede. Na tvojí povídce to testuji jako na první a hned se to vyplatilo. Lituji sice, že neznám příběh, v jehož reáliích se to odehrává, ale byl jsem velice zaujat. Na druhou stranu musím říct, že jistou příchuť kýče (patosu slovy trumpety) jsem zpozoroval taky a narušila můj celkový dojem z díla. Nedokážu bohužel nalézt způsob jak to odstranit a zároveň docílit stejné emotivnosti. No, budu zvědav na další dílo a snad se ti to podaří a já se pak inspiruji. Taky se mi nelíbí to členění textu, pro mě trochu rušivé.
09.03.2005 00:00 K dílu: Tma dickcock
Dobře jsem se bavil, ale mnoho vět mi přišlo kostrbatých (jako bych je psal já :-)). Taky některé příměry a popisy mi přišly jako příliš vykonstruované. Celkově je to ale zábavné, dobře se to čte.
08.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Proč ti vadí tehdá? Mě se to zdá celkem normální. Jinak jsem se bavil dobře. Líbí se mi, jak je to prosté, bez okras. Tento styl obdivuju u mnohých autorů, sám bohužel nejsem jeho produkovatelem. :-)
07.03.2005 00:00 K dílu: Vyznání II. dickcock
Dneska je to tu nějaké dojemné. :-(
07.03.2005 00:00 K dílu: Bílá paní dickcock
Já souhlasím s tím, co napsal Kandelabr. ... Ale nemůžu zapřít, že se mi to i přesto líbí. :-)
07.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Hezké. především: "pod parou zjeví se vrah". Vidim jak se blíží... šššššš,. Hezké dílko. Mě osobně se nelíbí: "psychiku lidu", a poslední tři verše mi tam moc nesedí. Trošku obhroublé oproti předhozím.
07.03.2005 00:00 K dílu: Věci, co létají uvnitř dickcock
Jejda, to se mi líbí. Asi hlavně proto, že to znám. Náměty v mé palici bývají zřídka tak jasné. Většinou je pak zapomenu, ale to není ten správný recept. Tak TIP.
09.03.2005 00:00 K dílu: Krátké povyražení s oříškem v řádcích dickcock
Děkuju za reakci. Řešil jsem dilema, zda prozradit fígl už na začátku, ale to bych pak čtenářům sebral šanci všimnout si toho. Na druhou stranu, možná mnoho lidí ke konci nedojde. Znovu musím zabránit omylu (a průchodu vlastního narcismu :-)), tu fintu jsem samozřejmě nevymyslel já. Je to akrostych, tak se to zove a byl jsem s tím seznámen profesorkou češtiny.
09.03.2005 00:00 K dílu: Krátké povyražení s oříškem v řádcích dickcock
To jsem rád, že to tak nějak funguje. Doporučil jsem jen svá nejhorší díla :-) (tzn. všechna až na toto). Jestli se ti tedy tohle nelíbí, budu rád když tě nezaujmou i ta další :-). Díky za zájem.
07.03.2005 00:00 K dílu: Krátké povyražení s oříškem v řádcích dickcock
děkuji Oj, oj, oj. Jak nepohodlné. Zaměnil jsem zřejmě místo narození s místem bydliště. Jdu najít způsob, jak to změnit. Ponořím se do hlubin písmáka. :-)
07.03.2005 00:00 K dílu: Krátké povyražení s oříškem v řádcích dickcock
Jsem zmaten. Nežiju v Praze. Mám to na svý stránce? Na jaký?
07.03.2005 00:00 K dílu: Krátké povyražení s oříškem v řádcích dickcock
Děkuji. Samozřejmě, finta není můj výmysl (škoda). Nevim, nejsem z Prahy a tam, kde hniju, elektriky, šaliny, tramvaje ani jiná městská kolejová vozidla nejezdí :-). Tak sem tipnul.
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Ještě tip.
09.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Líbí se mi to. Na některých místech to podle mě trochu skřípe, ale to já stejně často nepoznám. Oslnil mě verš: "Sňatek z lásky ke statkům."
05.03.2005 00:00 K dílu: NA ROZLOUČENOU, PÍSMÁCI dickcock
Přeji ti příjemný sexuální život s estetickou ozdobou na přirození. Nechť je tvé utrpení odměněno patřičnou dávkou obdivu u všech stejně smýšlejících. :-)
07.03.2005 00:00 K dílu: Být člověkem dickcock
děkuji.
04.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
No, to by asi nepatřilo na stránku věnující se jakémukoliv druhu umění. Takhle je to lepší.
04.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
No, mě většinou napadají podstatně ostřejší a vulgárnější odpovědi. Dobře jsem se pobavil. :-)
04.03.2005 00:00 K dílu: Ze slezkej.. dickcock
Ha, báseň ze slezské domoviny.
08.03.2005 00:00 K dílu: PORNO dickcock
No, jako sranda... - já jsem se bohužel ani moc nesmál. Pokud byla tvým cílem trapnost (jak sám uvádíš, já bych si to nedovolil), tak to se celkem povedlo. Vyzkouším ještě ONANII nebo PRSTĚNÍ, ale moc šancí tomu nedávám. :-)
03.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Tak nevím. Docela se mi to líbí, ale možná by ses mohl vyvarovat neobratnostem typu: smůla ač dál lozí po mojí vestě Jinak mi to docela sedlo do mí nálady, takže fajn.
03.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Moc pěkné. Možná až trochu moc kruté a pravdivé. Asi zavolám mamce :-)
08.03.2005 00:00 K dílu: ONANIE dickcock
U poslední sloky jsem se zasmál. Ale pro mě jinak nic moc, nelíbí.
04.03.2005 00:00 K dílu: dickcock
Hezké. Těžko říct... co říct. TIP
09.03.2005 00:00 K dílu: Lady Nicotina dickcock
Jo, jinak je to výborný. Super. Mám pocit že v předešlém přízpěvku jsem to nevyjádřil dost jasně.
09.03.2005 00:00 K dílu: Lady Nicotina dickcock
Takhle rychle a přitom pozorně jsem báseň snad ještě nečet. Teče to jak potok. Do prologu napsat nějaký varování ať to nečtou lidé, kteří chtějí přestat kouřit. "rty její s mými splynou div že se nerozplynou" - se mi nelíbí. Tak nějak to trčí, podle mě.
15.03.2005 00:00 K dílu: smyčka na haluzi dickcock
Nejsem schopen to pochopit, tak musím ke své škodě konstatovat, že mi to nic nedává. :-(
Nahoru