22.08.2009 18:46 K dílu: Viděl jsem chlápka s úplně rozbitou držkou Wuzzy
:-)
22.08.2009 11:06 K dílu: Srab Wuzzy
Mně se to líbilo, teda poslední sloka se mi líbila. Tam jsou ty rýmy neotřelý, klidně by to mohla zhudebnit Vltava. Naopak - jak tu kdosi velebil "hezký obrat (chytat sny na konečky řas)" - tak to je ten nejlacinější moment všech dvanácti řádků.
01.04.2006 11:51 K dílu: Opička a já Wuzzy
Prvni sloka je skvela.
30.03.2006 17:20 K dílu: Jaga Jazzist - A Livingroom Hush Wuzzy
Hele, co se Skandinavskyho jazzu tyce - ted jsem objevil Nordic Quartet - nesnadno se shani, ale doporucuju cokoli od nej! Stoji za to, i kdyz je uplne jinej nez Jaga Jazzist.
05.03.2006 22:03 K dílu: Jaga Jazzist - A Livingroom Hush Wuzzy
Tak jsem si to zbezne poslech - a dobry. Jsem spis na Dizzyho apod., ale tohle je proste dobry. Krome Esbjorn Swensson Tria jedinej novejsi jazz, kterej jsem v posledni dobe slysel, co se mi dost libil. Dik!
21.03.2005 00:00 K dílu: Improvizace Kubánských rytmů Wuzzy
"Do země snů a Che- Guevary" - není to tak trochu propaganda? 87)
13.03.2005 00:00 K dílu: NASTYD SEM VOD LINA Wuzzy
*Dobrý! Docela rád bych to slyšel.
25.03.2005 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Poslední romantici Wuzzy
To je stejně zábavné, že klub s názvem "Poslední romantici" a s prologem "pro ty, kteří stále ještě věří..." je třetí nejlidnatější na Písmákovi. A nejlidnatější vůbec se jmenuje "Depresáři, romantici a snílci". To vidím opravdu na docela silnou krizi romantiků .-)
01.04.2005 00:00 K dílu: POPkultura Wuzzy
a jeste jedno avi
21.03.2005 00:00 K dílu: POPkultura Wuzzy
A ještě avi lidem, kteří by tohle mohli ocenit...
21.03.2005 00:00 K dílu: POPkultura Wuzzy
Tohle je dobrý!!! :-D
06.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
AHA!!!!!!!!
06.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Ale nechci vidět tu dřinu narvat to do HTML...
06.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Tak to je na mě moc abstraktní :)
06.05.2005 00:00 K dílu: Vržené Wuzzy
Žirafa vrhá stín plastové krávy!*
06.05.2005 00:00 K dílu: Překlepnuté Wuzzy
Nejlepší, co jsem dneska četl :)
06.05.2005 00:00 K dílu: Pět let poslancem Wuzzy
Pět let ve vládě byl, pět roků zvedal jsem ruku. ... atd. No nic, jenom jsem musel upravit rytmus dle originálu, jinak mi to trošičku vadilo :)
02.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
wow, díky, začínám se stydět... chce to praxi, limericky jsem dycinky jen konzumoval...
02.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Máš pravdu, z literárního hlediska to nestojí za nic. Tady jde jenom o exhibici, kdy se snažím napsat něco na každou obec, což má dost nevýhod. Například to, že nejsem tak zdatný veršotepec, abych vymyslel něco slušného např. na Karlštejn
29.04.2005 00:00 K dílu: O malém zeleném člověku Wuzzy
noooo, já sem letadlo etc.
29.04.2005 00:00 K dílu: Psycholožka Wuzzy
P*
29.04.2005 00:00 K dílu: 1.Máj Wuzzy
Hm, báseň nestojí za nic. A slovo "bejsbolka" mi z nějakého důvodu HROZNĚ vadí.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Ve světelném telesvětě encefalon nefiguruje.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
A na závěr jednu píseň: Školu mám na hák (mám totiž tahák). ref.: Tahák, tahák, taháááák! Tahák, tahák, taháááák! Kdybych neměl tahák, Mně stoupla by sis nahá k. ref.: Tahák...
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Ve škole obecně, mluvíme o Becně. Becna však nerada, PARÁDA!
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Kdybych měl víc moduritu, udělal bych maturitu. Ale že jsem dřevo, tak mám jenom dřevo.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Lou Kvetroz bodl. Tůma komár nadávám květům sakurou.
28.04.2005 00:00 K dílu: The Butcher Wuzzy
Neco podobnýho se už prej (teta mojí tety to před deseti lety říkala švagrovi) fakt stalo - já to znám s palcem :)
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
1) Jako první řádka kritiky od "Přeno". 2) Je to naprostej blábol. 3) Chitin se píše s oběma i měkkými.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
K ostrovu, k ostrovu, rychlík jede zostro, v u- ličce stojí zrádný vln, každá rada je.
28.04.2005 00:00 K dílu: Vepřík Wuzzy
Vepř - věř není úplně ideální rým.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Drsný, ale poznávám :)
05.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Čistit je dobré, ale s mírou. Existuje takové venkovské přísloví: "Dítě nevyroste, dokud nesežere kolečko hnoje". A tenhle aspekt už dnes téměř vymizel! I když, četl jsem článek jednoho odborníka, a ten tvrdil, že i dnes průměrný "příslušník" euroatlantické civilizace sní za život kolem 1 kg hmyzu. "Vše umělé se postupně stává přirozeným a přijatelným." - hluboká to pravda! Ať žije matička evoluce!
04.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Jenomže nárůst počtu alergiků není způsoben "toxickým" klimatem, ale přehnanou hygienou. U některých jedinců totiž imunitní systém potom vůbec není zvyklý na jisté obyčejné podněty, takže reaguje neadekvátně. Ale to už je docela daleko od původní debaty :)
04.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>CheGuevara: 1) Ano, bude to znamenat ohromné snížení životní úrovně. 2) Neověřená spekulace - v roce 1950 se říkalo, že v roce 2000 už v řekách poteče jen kyselina sírová... 3) Ano, velké procento obyvatelstva nebude mít co pít. Přežijí ti nejsilnější. (>>ozdravení) 4) To je na další debatu. Možná ale máš pravdu. Samozřejmě, že se musíme chovat ekologičtěji. Ale je empiricky ověřený fakt, že čím méně demokratický a svobodný systém, tím hůř se chová k životnímu prostředí. Ve svobodném státě alespoň existuje určitá skupina lidí, která může svobodně vyjadřovat svůj názor, chovat se ekologicky a tlačit na politiky, veřejnost i firmy. Ale ve chvíli, kdy by hlavní slovo měl stát, tak sami politici (se svým čtyřletým myšlenkovým horizontem) nic neudělají.
03.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Jestli ale vymyslíš nějakej jinej jinej účinnej způsob, budu rád.
03.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Jo, tak tohle beru. Zatim první argument, kterej uzávám. Je vypočítaným faktem, že kdyby v Číně byl stejný životní standard jako u nás, planeta už by to neutáhla. Podle mě existujou jenom dva způsoby, jak se k tomu postavit (ale s pravicí/levicí to nemá skoro nic společného): 1) Plýtvání zdroji na obyvatele atd. je způsobeno blahobytem těchto států. Tudíž prvním způsobem je umělé udržování obyvatelstva v chudobě. 2)Přirozenější způsob, je prostě se na to vykašlat. Fajn, za 50 let dojde ropa... no a co? Buď budeme mít vodík, a pokud ne, tak budem jezdit na kole. Samozřejmě se asi za těch 50 let dost změní rovnováha sil, v důsledku "kašlání na to" bude spousta válek, hladomory, atd., ale přenesem se přes to - a Zemi to v důsledku ozdraví. Lidstvo také - bude nuceno přejít na jiné zdroje, snížit své početní stavy, a(nebo) zefektivnit všechny metody produkce. Navíc rozsáhlá válka bude znamenat nové přerozdělení sil na světě podle faktické váhy jednotlivých států. Ten druhý způsob, který jsem popsal je dost nehumánní. Ale popisuji ho z hlediska zdravé logiky jakožto přesvědčený sociální darwinista.
03.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Proč myslíš, že liberalismus v důsledku vede ke konzumu? Samozřejmě, většina lidí taková bude. OK, jsou hloupí, ale je to jejich svobodná vůle - oni to chtějí. V USA je takových většina (a dnes už i u nás). Ale zároveň samozřejmě v USA existují lidé, kteří se zajímají i o jiné věci - a opět, liberalismus se osvědčuje, protože jim nikdo nebrání. Každý podle svého gusta. Nechte lidi úplně bejt, ať má každej tolik kapitálu, kolik si napracuje. Když se někdo radši bude věnovat třeba umění, než kariéře - fajn, nikdo mu v tom nebrání. Ale pro toho člověka to je výhoda - dělá, co ho baví - takže za to samozřejmě musí zaplatit tím, že bude mít méně peněz, než "buržousti".
03.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>CheGuevara: Vida, asi už se začínáme dostávat k jádru věci: "Ty tady vlastne popisujes konzum (snad se shodnem na tom ze je to patologickej jev) a ty misto aby si se snazil neco proti tomu udelat, tak to prijimas jako fakt a podporujes to..." Za prvé: co je podle tebe konzum? Jenom se chci ujistit, že tohle slovo chápeš stejně jako já, abych ti mohl odpovědět.
02.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
1)Tak to promiň. 2)Právě, že nejsou. Ale základem uvažování je, že lidi jsou sobci. A to je fakt. Na tomhle principu funguje celá demokracie (jednotlivé skupiny se snaží protlačit vlastní zájmy - a tím pádem se zájmy postupně realizují podle početních stavů skupin). A v liberalismu to funguje tak, že lidi se taky snažej prosadit svoje zájmy, a každýmu se to daří přesně podle jeho schopností (vzhledem k tomu, že běžný "pouliční" člověk má především ekonomické zájmy, nikoli ideály) - tzn každý je peněžně ohodnocen podle toho, co umí. To je přirozené, sociální spravedlnost je zvrácená. 3) Respekt, že jsi si alespoň přečetl zadní stránku Hayeka. To já jsem ještě toho Fromma ani nevzal do ruky...
02.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>CheGuevara: To byl překlep, v zápalu bezmoci nad (možná) domnělou slabomyslností tvých argumentů jsem sloučil dvě myšlenky najednou. Chtěl jsem samozřejmě napsat "demagogickej příspěvek". Slovo nick se mi tam vetřelo z druhé, příliš rychle následující myšlenky (kterou ostatně mohu vyjádřit i teď jako rekaci na tvé "nevím jak jste přišli na to, že jsem komunista"). Myšlenka spočívá v tom, že aplikuji tvůj vlastní duševní pochod (cituji: "Jednoduse - jsem zvyklej (napriklad od Holana, i kdyz se stydim ze jsem jeho jmeno napsal pod neco takoveho :-/) ze nazev napovi hodne") na tvůj nick - a co z toho dostanu?
01.05.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>Crowley: Hurá ti! Ani jsem nečekal, že se najde někdo inteligentní, kdo bude na demagogický CheGuevarův nick reagovat.
30.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>gr_4you: Jsi jediný, kdo tu přispívá alespoň trochu racionálně. Navrhuju dohodu - já si přečtu Mít nebo být od E. Fromma, a ty si přečti Cestu do otroctví od F. A. Hayeka, ok? Ale ještě bych dodal, že liberalismus neznamená, že se všichni budem snažit jen o maximální zisk.
29.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Podle toho jaká - je zločinnost definovaná zákony a zločinnost daná morálkou. Pokud chceš obhajovat totalitní režimy (zločinnost přece byla nízká - milicionář mohl zkopat člověka legálně), tak se asi nemáme o čem bavit.
29.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>Makča: Je fakt, že pokud bych tu měl blbuvzdorně vysvětlovat, proč že v liberalismu společnost sama živí ty, co jsou jí prospěšní, a dokonce se snažit o definici společnosti, bylo by to na dýl. Tak si to radši nechám na schůzi. >>Krásnoočko: Děvče, jaks na to přišlo???????
29.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>gr_4you: ovšemže to je důsledkem programu. Nechceš mi přece tvrdit, že teď se krade stejně jako za komunismu, že ne? (Tunelování vynech - viz výše). Samozřejmě i levičák může být dobrý člověk - nezřídka bývá slušnější, než průměrný pravičák - ale prostě nemá pravdu :) Darebáky (resp. líné lidi) podporuje levicový stát tím, že jim umožní parazitovat bez práce. Kdežto v liberalismu, za naprotého uplatnění systému nabídky a poptávky, NIKDO neparazituje, protože společnost sama živí ty, kteří jsou jí prospěšní. Kdo není prospěšný (tj. po jehož produktech/službách není poptávka) společnost neplatí - proč taky? Jediná chybička nastává v případě, kdy bychom tento systém aplikovali i na "kulturu" - ale to se dá snadno ošetřit.
29.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Lidi, mám silný pocit pravdy :) >>gr_4you: každý máme potřebu identifikovat se s nějakou menšinou, která ve skutečnosti menšinou není. Ale prosím, neříkej, že jsme blbci, když říkáme "levice=komunismus". Protože to nikdo neříká. Radím tobě (i všem ostatním) přečíst si cokoli (ale nejlépe Cestu do otroctví) od Friedricha Augusta Hayeka. Je tam naprosto krásně dokázáno, proč kolektivistická resp. socialistická společnost nemůže fungovat, a proč jsou třeba takové pojmy jako "sociální spravedlnost" naprosto převrácené. Úspěšný, progresivní, dynamický frajer se zářivým úsměvem.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Do háje - ti byli, samozřejmě.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Nemám rád laciné navážení - se do politiky. Ale i tak: Ať žije pravice!!!!!!!!!! Jakékoli statistiky ukazují, že pravicová vláda je zásadně efektivnější, ale hlupáků je bohužel vždy tolik, že to semtam (teď zrovna v Evropě skoro všude) sklouzne k levici. V parlamentu se ty hovada furt jenom hádaj a přitom po nás slušnejch lidech bůhvíco žádaj já bych to opravdu viděl na volby předčasný - Hm, "parlamentní žvanírna" - o tom už přece jeden chlápek skoro před osmdesáti lety psal, ne? Lidé jsou však nepoučitelní... Ale chlapče pozor - tady na Písmáku se to hemží lidmi, kteří se považují za "intelektuály" - a ti byly vždycky vetšinově levicoví.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Nojo, to je naprosto geniální využití :D A co třeba používat tuto báseň jako lék proti zácpě?
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
V JEDNODUCHOSTI je SÍLA. Světu vládnou BLBCI. Takže správně, jen tak dál.
28.04.2005 00:00 K dílu: pojďte, uděláme si to tady hezký :o)) Wuzzy
Já bych vyměnil Jágra s Rosickým za Rosického s Jágrem.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Když váš lékař hnusně o Sopí?
29.04.2005 00:00 K dílu: Rypáky ve vodě / pohleď..v...v ..v.. hle, kornélie...00adolph...a jaký...a jakýpak to divný pytel uvnitř něco měkký............eéhé......a tamti...ti...rypáci...mají make-upy...mísu s papánky...už se vynořujííí..natahují své ... Rypáky !!! Wuzzy
Já věděl, že nezklameš. Pámpresor je genyjál!
29.04.2005 00:00 K dílu: Rypáky ve vodě / pohleď..v...v ..v.. hle, kornélie...00adolph...a jaký...a jakýpak to divný pytel uvnitř něco měkký............eéhé......a tamti...ti...rypáci...mají make-upy...mísu s papánky...už se vynořujííí..natahují své ... Rypáky !!! Wuzzy
>>inlajn: "Pan Kaplan má stále třídu rád" - kniha, kterou mi připomněla tvoje kritika :) Jestlis nečet, pak nemůžeš chápat, takže se omlouvám.
28.04.2005 00:00 K dílu: Rypáky ve vodě / pohleď..v...v ..v.. hle, kornélie...00adolph...a jaký...a jakýpak to divný pytel uvnitř něco měkký............eéhé......a tamti...ti...rypáci...mají make-upy...mísu s papánky...už se vynořujííí..natahují své ... Rypáky !!! Wuzzy
Hyman I * N * L * A * J * N ?
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Trochu mi to připadá jako záchvat grafomanie, kdy autor nutně potřebuje něco napsat, tak se rozhlíží kolem sebe - a náhle uvidí krabici! Bohužel, dílka takto napsaná za mnoho nestojí.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Tohle je dost děsný. Ale aspoň optimistický.
28.04.2005 00:00 K dílu: Čau Jardové! Wuzzy
Chceš-li býti za retarda, chovej se jak malý Jarda. Ale malykuba válí.*
27.04.2005 00:00 K dílu: frustrace Wuzzy
No a co? Proč sděluješ světu něco tak triviálního? Tohle je degradace kategorie hříčky.
28.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
a Děti Země s Káčou...
28.04.2005 00:00 K dílu: Zdání Wuzzy
Oceňuji originalitu dvou teček!
25.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
A má nožičky od šunkové pěny.
25.04.2005 00:00 K dílu: Když muž se ženou snídá Wuzzy
Kolikrát už to tu bylo?
29.04.2005 00:00 K dílu: Zbylo ze mě jen prázdný soma ! Wuzzy
Kdybys těma pomlčkama tolik na hříčky neupozorňoval, bylo by to ještě lepší. Ale přesto dostáváš můj první ranní tip. Více hříček (méně nápadných) a optimismu, a bude z tebe chlapák!
22.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Jinak zajímavý, akorát předpokládám překlep na pátém řádku odspoda...?
22.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Žeby Adolf? ;P
22.04.2005 00:00 K dílu: Pozitivní myšlení Wuzzy
"Ke Fleku - neplechu" ... hmm :-(
22.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
No, s kritikama si nejsem tak jistej... Některý začínají přecházet takřka dovesuvova. Ale díla jsou dobrý furt :)
22.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Eště tip, sem zapoměl.
22.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Jo, taky líbí. Fafejka je šampion!
22.04.2005 00:00 K dílu: docela dost dobře potápěčská Wuzzy
...zasmrděla.
22.04.2005 00:00 K dílu: !!!!!!!CAUTION!!!!!!! Wuzzy
int i; for(i=1; i<100000; i++) printf("HE");
22.04.2005 00:00 K dílu: Otevřená kniha Wuzzy
Jo, tak tohle mi nic neřiká.
22.04.2005 00:00 K dílu: Tésané Wuzzy
Tohle je povídka? A jaká je pointa? Tohle mi připomíná nepovedený pokus o napodobení úryvku z nějaké těsně poválečné SF.
22.04.2005 00:00 K dílu: Slepě a ochotně Wuzzy
Nemám rád lidi, co nekonstruktivně a populárně kritizujou tenhle fungující systém.
22.04.2005 00:00 K dílu: Roposmrt Wuzzy
Taky hloupý... a hlavně nemáš pravdu.
22.04.2005 00:00 K dílu: Mraveneček Wuzzy
Zdá se mi to jako hloupej ekoradikalismus.
22.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
t*
21.04.2005 00:00 K dílu: Péče Wuzzy
A místo sucharů peče- nou kachnu*
21.04.2005 00:00 K dílu: Plivnul by... Wuzzy
Čéče, tohle si vyřizuj soukromě a nezatěžuj s tim okolí a seznam.
21.04.2005 00:00 K dílu: POKEC Wuzzy
HEHEHEHEHEHEHE. HEHE...HE.
21.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
titi-ne to ne šur
21.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Ještě trochu uhladit, a už budeš jako korejští přírodně-lyričtí zenoví mistři :)
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
avi
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
>>Kapitální horký červený: Pokud to myslíš vážně, tak ačkoli chodíš po lebkách, nech si to prosím od cesty.
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Takže prostě několikadenní pauza. To zní docela dobře.
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Po několikadenní pauze je inlajn zpět a zdá se, že ve své nejlepší formě :)
22.04.2005 00:00 K dílu: Den Toten der Heimat Wuzzy
Ale jo, ruština je taky pěkná... Vlastně se mi líbí většina jazyků, ovšem až na francouzštinu a angličtinu.
22.04.2005 00:00 K dílu: Den Toten der Heimat Wuzzy
Deutsch ist super, sag's bitte nicht!
20.04.2005 00:00 K dílu: Den Toten der Heimat Wuzzy
Ach jo. A já už se těšil na němčinu.
20.04.2005 00:00 K dílu: Jako supi Wuzzy
Podepisuji se pod kritiku od Nicolette. Akorát bych dodal: To je zas drama jako sviň, ty brďo!
20.04.2005 00:00 K dílu: Punkoterapie Wuzzy
Chybná interpankce - v prologu chybí tečka :) [pank] je hloupej. Ale na depku se to toleruje :)
20.04.2005 00:00 K dílu: Spatne svedomi Wuzzy
Dobrý. Akorát škoda diakritiky.
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
eště ten tip
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
zase jeden Čech naplech*
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Hledám, Inte, svatý grál. Derivací štaci hrál? Mimochodem - chybí mi na konci ten otazník.
20.04.2005 00:00 K dílu: O růstu Wuzzy
Šlípy.
20.04.2005 00:00 K dílu: Wuzzy
Semizdá, že tu nedávno už něco podobnýho bylo.
20.04.2005 00:00 K dílu: Životní rogalo Wuzzy
Už je z krouše. Ná!
Nahoru