31.01.2013 02:30 | K dílu: předsevzetí | G_B_Show |
Co asi děláš teď? |
||
21.10.2011 22:30 | K dílu: kočky mě provázely celou cestu | G_B_Show |
vítej zpět mezi živý | ||
28.06.2011 02:03 | K dílu: Hitchhike pro Vala Kilmera | G_B_Show |
jj, nemůžu mít námitek. prostě jsem si jen tak kostrbatě zapsal sen. ale líbí se mi, že i tak to vyvolává reakce | ||
10.03.2011 18:11 | K dílu: nelibát | G_B_Show |
Velice zlá věc:)* | ||
27.02.2011 19:10 | K dílu: hudba | G_B_Show |
pekně jdeš do sebe | ||
16.02.2011 02:30 | K dílu: láska je slepá, sex je jinde | G_B_Show |
Kámo ale prodávat svou lásku za trojku, kde to sme...:)) | ||
22.01.2011 19:38 | K dílu: Jak (se) učit poezii? | G_B_Show |
Pěkné téma, Arture. Já osobně bych na to šel přes image a skupinové uznání, což je na základkch a středních školách zkladem motivace. Ukaž jim film, kde je básník frajer, přečti jim Krchovskýho a nech je zkusit napsat pár básní alá on, začni prostě od toho popíku a postupně zjistíš, že pár lidí to skutečně chytne, pak jim předhoď Bukowskiho a teprve až ho přežvejkaj, můžeš se pustit do nějakýho rozebírání. Do tý doby to pro ně musí bejt hra, dobrá póza, někdo je veřejně musí poklepat na rameno za to, že napsali pár neumělejch veršů. Pověz jim o soutěžích poezie, že můžou uspět a kdyžtak ať soukromě přijdou za tebou s tim, co napsali. U nás na gymplu to fungovalo přes anonymní schránku do školního časáku. Lidi tam ve verších vtipně komentovali profesory a každej se na to těšil. Tak jsem se taky přidal. Taky je můžeš nechat číst rapový texty a vyvětlit jim, že rap vznikl coby synteze pouliční hudby a poezie. Prostě začni tam, kde je jim to blízký a ne u nějaký abstrakce lyrický přírodní poezie. Poslechni si s nima PSH a BPM. Zeptej se jich, která hudba má podle nich nejlepší texty a ať je pak přinesou do školy, kde se pobavíte, proč jim připadaj dobrý. Nech je se předvést. | ||
02.01.2011 19:30 | K dílu: .recall. | G_B_Show |
Velmi dobrý. Pro mě spíš jeden pocit, báseň natažená do krátké prózy, ale perfektním stylem. Četl bych dál. | ||
17.12.2010 15:58 | K dílu: Minulost paní Centauriové | G_B_Show |
Možná zkus příště napsat esej, je vidět, že dokážeš nazírat poeticky, ale přitom neumíš napsat báseň, aspoň co se tohodle kousku týká. Jsou tam nějaký obrazy, který se mi líběj - třeba ta lžička, ale příliš mnoho věcí mě na textu rozptyluje, než abych si ho mohl prožít. A je to právě ta analytická stránka, která by se do eseje hodila, ale tady nemá co dělat. Zapomeň na to, že někdo bude tvou báseň číst skrze vědomosti o vesmíru. Básně se čtou skrze symboly. Černá díra v básni není černou dírou v učebnici fyziky. | ||
11.12.2010 17:46 | K dílu: jen rámy pro obrazy | G_B_Show |
Pěkně zvukomalebné. Takovéhle básně jsou spíš takové hraní, ale právě to posouvá nejvíc. Jedině tak najdeš slova, který maj nějakej zvuk a barvu. Sítem jsi ty. | ||
07.12.2010 22:50 | K dílu: mám o 34 víc kočko | G_B_Show |
Dokonalá něha. Co ti mám povídat. | ||
27.10.2010 01:42 | K dílu: Aktrops | G_B_Show |
Velice dobrý. Nepociťuju potřebu k hlubšímu komentu. U tebe už nejde o skládání slov za sebe, ty už se zaměřuješ na tón, kterým budeš vyprávět. Je to pro mě u tebe novinka, ale o to jsem nadšenější. Tenhle mi sedl. | ||
22.08.2010 10:49 | K dílu: hotel Olga | G_B_Show |
a opět to tam je. dostal jsem zase chuť něco napsat | ||
30.07.2010 14:16 | K dílu: Srdce temnoty/Apocalypse Now | G_B_Show |
Rád jsem si to přečetl. Taky jsem Srdce temnoty sháněl, ale bezúspěšně. Ty ho máš? | ||
21.07.2010 17:38 | K dílu: Hitchhike pro Vala Kilmera | G_B_Show |
pěkná kritika, dík Edvine | ||
15.07.2010 09:46 | K dílu: Hitchhike pro Vala Kilmera | G_B_Show |
Stvn: tenhe sen mi přišel tak charakteristicky zvláštní, že jsem ho chtěl prostě jen zaznamenat. Těžkopádný to je, ale dokonce i to odpovídá. Nemám ohledně tohodle díla žádné ambice. Díky za přečtení. | ||
10.07.2010 02:17 | K dílu: Koncert: Naiada + Palahniuk | G_B_Show |
To je ale pěknej podvod ten název. | ||
11.06.2010 14:19 | K dílu: Výheň | G_B_Show |
Je v ní daleko víc, než podlaha zaschlejch básníků. Ten stud je velkej a všeobecnej | ||
04.06.2010 13:13 | K dílu: víc snů než bych žádal | G_B_Show |
no...místo toho nepodstatně bych dal radši podstatně nebo nepoměrně, ale myslím, že mi to mělo vyjádřit podporu, takže díky. printa bych nijak nekritizoval. splňuje moji představu redaktora líp, než většina místních kritiků. a organizátor antiGB petice Krytyk stejně jen rád dělá vlny. neni to tak horký:) | ||
03.06.2010 03:41 | K dílu: Kdyby bylo nebe o trochu níž | G_B_Show |
Klidně ses mohl přiznat a rovnou to vyprávět z první osoby:) Moc pěkně napsaný. Představoval jsem si, že jsem starej, chlupatej, ohyzdnej chlap a cejtil voňavý mládí ořechů. Byla to pro mě vzrušující povídka:)) | ||
03.06.2010 03:25 | K dílu: Hledá se RH+ negativní | G_B_Show |
Výborná. Amadeus v příjemnym sci-fi noáru. Paráda. | ||
01.06.2010 23:23 | K dílu: Ve skelných očích mrtvého lze jasně spatřit oboje | G_B_Show |
Hmm...návrat po dvou letech a pořád se tu vidim jako poslední... uvidíme, jak to bude zejtra. Nějak příjemně jsem si teď vzpomněl. V | ||
01.06.2010 23:16 | K dílu: ...že není žádná džungle | G_B_Show |
Před půlhodinou jsem shlídnul Antikrista a teď tohle...mám z toho podobný pocity. Zmatený, bezútěšný a strašně barevný. Šílenství bez obhajoby je asi znamením tohodle dne. Nepochopil jsem to, nic jsem si do toho nepromítl, ale napsáno je to dobře. Na konci jsem se cítil lehce podveden a zklamán. Ale mluvím vlastně ještě o tobě nebo už zase o Trierovi? Ani nevim.. | ||
30.05.2010 16:50 | K dílu: Výzva pro G_B_Show-a k odchodu z redakce | G_B_Show |
dapler: za časů hladu žeru jak umim:) | ||
30.05.2010 01:15 | K dílu: | G_B_Show |
Caravan Palace! Love s big L! | ||
29.05.2010 13:48 | K dílu: Jakože obrození: Tvůj styl je zdechlej lelek, srábku | G_B_Show |
Smál jsem se a pointa je opravdu nadýchaná, všechno to sedlo do sebe, nemam výhrady a oceňuju schopnost napodobit jazyk, o kterym vim, ale sám ho neznám. Spousta dobrejch hlášek! | ||
26.05.2010 13:27 | K dílu: FAMU scenáristika - nábor | G_B_Show |
Škoda hrachu, který padne vedle. | ||
26.05.2010 06:56 | K dílu: FAMU scenáristika - nábor | G_B_Show |
pišto, odkud se berou tvoje tvrzení o přetvářce? pochybuju, že znáš dostatek lidí ze scénáristiky na to, abys o nich mohl vyslovovat vůbec nějaká zobecnění. a odkud se bere tvoje nechuť k aktivitě, kterou poza hodlá dělat zadarmo a ve prospěch ostatních, aniž by za to něco žádal? tvoje schopnost negace čehokoli je ohromující, zvlášť když si představim, jaký by mělo výsledky, kdybys energii, kterou vkládáš do svý mravenčí kriticky-rýpavý práce vložil do nějakýho perspektivnějšího tvaru. volba psát je samozřejmě tvoje věc, ale když tuhle energii vynakládáš už i na to, abys deklasoval konstruktivní snahu někoho jinýho, to je pro mě vážně postavený na hlavu. bejvaly časy, kdy jsi byl hodnej respektu a schopnej podpory. kam ses vytratil? | ||
25.05.2010 06:43 | K dílu: Odplouvání | G_B_Show |
Krásná, A.H. Dojmul jsem se. Decentně, ale o to důstojněji. Díky. | ||
21.05.2010 13:48 | K dílu: Výzva pro G_B_Show-a k odchodu z redakce | G_B_Show |
chro: házím narvahem. | ||
21.05.2010 01:11 | K dílu: Výzva pro G_B_Show-a k odchodu z redakce | G_B_Show |
Márvin vzorem dedukce. | ||
21.05.2010 01:03 | K dílu: Výzva pro G_B_Show-a k odchodu z redakce | G_B_Show |
Proč se tu všichni baví o redaktorství jako o svatozáři? Uvědomte si jeho směšnou hodnotu. Z jakého titulu po mně někdo nárokuje objektivnost nebo četnost mých kritik? Dnešní redakce je souborem autorů, od kterých se očekává, že budou mít jistou úroveň vkusu a schopnosti vyjádřit se. Pokud někdo baží po mojí kritice a já jsem ho opomněl, což je nasnadě, když se dnes už odmítám prohrabovat tunami stokrát sešrotovaných klišé, může mi napsat. Ale je pouze otázkou mé dobrovolnosti, jestli se mu budu věnovat. Do redakce jsem vstoupil s vidinou, že budu nadstandartně zviditelňovat díla, která považuju za hodnotná a sledovat a podporovat zajímavé autory, což také dělám, protože to ostatně považuju za celý a jediný reálný smysl současné redakce. Pokud neporušuju tyhle dvě zásady, vidím pouze jediný důvod, proč bych měl odejít a tím je má snížená aktivita. Pokud mě tedy vyzýváte k odchodu kvůli pasivitě, rozumím tomu a jsem ochotný bez problémů rezignovat, pokud určíte jasná kritéria, která pasivitu určí a budete podle nich nadále hodnotit ne pouze mě ale celou redakci. Nemám momentálně čas se diskuzi věnovat víc, takže prosím o avízo až ve chvíli, kdy budou kritéria schválena. Pokud zjistím, že je nedokážu soustavně plnit, rovnou oznamím rezignaci. | ||
20.05.2010 11:18 | K dílu: Výzva pro G_B_Show-a k odchodu z redakce | G_B_Show |
Základním úkolem kritika je snaha o kvalitní reflexi autorovy tvorby. Zveřejnění této relfexe neříká nic o její kvalitě, je irelevantní. Z_osmina kritiku obdržela. | ||
05.05.2010 22:30 | K dílu: Jak ty dvě kurvy pejsek a kočička sprasily dort | G_B_Show |
No zato já jsem tvuj velkej fanda.* | ||
02.05.2010 02:36 | K dílu: Hledám na příští víkend elegantní, přísnou dámu ve středním věku. | G_B_Show |
to bude oskarovej příběh:) | ||
01.05.2010 14:16 | K dílu: Hledám na příští víkend elegantní, přísnou dámu ve středním věku. | G_B_Show |
Tahle chyba se za ty roky, co jí píšu pořád dokola, stala už takovym mym nenapravitelnym folklórem. | ||
26.04.2010 13:35 | K dílu: Elektrické heblo | G_B_Show |
všechny povídky, co jsem tu četl, jsou super napsaný a u všech je zvláštně useknutej konec. až vynuceně, jako bys tě to psaní povídky najednou přestalo bavit. dost možná je to tím, že ty povídky jsou často námětem k něčemu delšímu, než samostatnou povídkou, jakousi první kapitolou, kterou ses rozhodl dál nerozvádět. byl bch moc rd, kdybys to zkusil, jsem přesvědčený, že výsledek bude stát za to. další věc je, že pokud se chceš ještě o stupeň posunout ve formě, pracuj i s gradací. ve vypjatých okamžicích píšeš stejně volně jako předtím. dá se to smozřejmě považovat i za styl, ale být tebou si to zkusím aspoň osahat, než se nejspíš stejně vrátíš zpět k ověřenému:) moc dobře se mi čteš, ještě se vrátím. a kdybys těch povídek měl víc, než jen tady na písmáku, budu rád, když mi je pošleš třeba na mail. | ||
26.04.2010 13:22 | K dílu: Tajnůstky nahé krásky | G_B_Show |
Napiš pokrčování, čte se to jedna báseň, perfektně napsaná žánrovka, sám Chandler by se za ten jazyk stydět nemusel. Moc pěkný*. | ||
26.04.2010 00:55 | K dílu: Mlhou se, přátelé, dá projít jedině poslepu | G_B_Show |
Perfektní styl. Když ho máš, téma už si tě najde samo. Ne že by se mi tohle nelíbilo, ale budou lepší. Těšim se na ně. | ||
26.04.2010 00:49 | K dílu: A Johnny se ten den poprvý usmál | G_B_Show |
Píšeš výborně. Inspirace zjevná, ale to nijak nevadí. Velebení odkazu, pokud se děje v odpovídající kvalitě, má taky svý kouzlo. | ||
17.04.2010 12:53 | K dílu: Tudy, náměsíčníci! | G_B_Show |
Přečetl jsem si to znovu, je to moc dobrý. Teď už mi to sedlo o moc líp, je tam spousta důvěrně známho sídlištního pocitu, jenže ne z reality, ale ze snu, jako když se ti o sídlišti zdá - přesně tak bludišťákovitě, jako mívám pomíchaný ulice Prahy. Skoro mě mrzí ten Caulfield. Ten muj pocit a on nemají moc společnýho. Tak mě ten konec od vykouření superfajfky imaginací periferie najednou tahá za ruku někam, kde to neznám a najednou myslim místo abych ochutnával. | ||
17.04.2010 03:41 | K dílu: T.S.Eliot - Pustina v pražském Crossu | G_B_Show |
řikáte 21.? join hypertrophy! | ||
14.04.2010 01:15 | K dílu: Násilí na divácích: Mechanický Pomeranč vs. Klub Rváčů | G_B_Show |
Proč pohoršovat, ty nejlepší lidi zdobí heslo zvědavost silnější než pud sebezáchovy. Já se s prstama přes oči taky nedíval. Zpochybňovat a porovnávat vlastní hodnoty s vnějšíma bude vždycky zasloužilá činnost, byť se to děje skrze stylovýho magora se suspenzorem, kterej znásilňuje halenky nůžkama.. | ||
11.04.2010 10:08 | K dílu: rozbolavělá | G_B_Show |
den za dnem* | ||
11.04.2010 10:05 | K dílu: než břečťan střechy rozdělí | G_B_Show |
to dejavue jsem při čtení zažil taky, i když trochu jiný...čistě subjektivní výběr:) | ||
01.03.2010 14:36 | K dílu: Krematorium | G_B_Show |
tahle věc hodně dělí lidi...jsem rád, že patříš na mou stranu barikády. i já děkuju | ||
25.02.2010 20:47 | K dílu: Armani | G_B_Show |
Tyhle žánry jsou ze svý podstaty parodický, tomu odpovídá i styl. Pokud ho bereš vážně místo aby ses smála, pravděpodobně tě míjí smysl pro ironii. Což není žádná ostuda, naopak - je to výsada géniů, žen a jihoevropských států. | ||
10.01.2010 12:08 | K dílu: Defloratio | G_B_Show |
Já tuhle povídku mám rád, je v ní cítit atmosféra, napětí a vyleze z toho nakonec i to srovnání sexuality zvěrstva a člověka (jaký živočichové kromě lidí by se nepářili, i když by se jim chtělo?). Odtud pak název Defloratio (příliš rozumu při defloraci škodí...haha). Jediný, co bych nahradil něčím jiným, je mokrá skvrna po Nele, ta jediná jde přes míru. * | ||
08.01.2010 22:54 | K dílu: divadlo | G_B_Show |
jo, tohle je krasavice. o něco míň poezie a o něco víc prózy než jindy, ale výslednej mix je pořád královskej. jsem rád, že opět najíždíš na mojí vlnu vkusu* | ||
04.01.2010 14:44 | K dílu: 10_Vánoční povídka | G_B_Show |
Já mezi formou téhle povídky a Belzebuba vnímám mizivý rozdíl, ale chápu, že uvedení postavy před dialogem navozuje silný pocit odlišnosti formy. Kdyby ses rozhodl tu povídku nominovat, budu rád, pokud ne, není problém. | ||
03.01.2010 22:50 | K dílu: 10_Vánoční povídka | G_B_Show |
Jo, 8_Belzebub vs. Gabriel bych do soutěže nominoval naopak rád. | ||
03.01.2010 19:19 | K dílu: 10_Vánoční povídka | G_B_Show |
Tuhle povídku nominovat do soutěže nechci, ale děkuju za nabídku. Tvůj názor mě překvapil. | ||
03.01.2010 02:54 | K dílu: láska není soubor baletních figurín | G_B_Show |
tip za happyend* | ||
01.01.2010 20:49 | K dílu: 8_Belzebub vs. Gabriel | G_B_Show |
Musel jsem to nějak ukončit, už tak jsem přesáhl rozsah. Pokud to ještě budu rozvíjet, určitě bude konec jiný. Za postřeh se záměnou obžaloby a obhajoby máš pravdu, díky! | ||
30.12.2009 03:25 | K dílu: Kachny | G_B_Show |
Je ti jasný, že teď už všechny zvěsti o tvý homosexuální orientaci definitivně dostanou jasný kontury?:) Takže se tě ptám rovnou: Máš radši Mahlera anebo mě???! | ||
21.12.2009 17:51 | K dílu: z Kytky lógr | G_B_Show |
no tak ta krásná, millerovská dekadence to zrovna neni, je to ta naše česká, ublemcaná, ale přesto si představuju, že zpoza okna do kuchyně proniká slunce. výtku každopádně beru jako oprávněnou:) | ||
18.12.2009 18:28 | K dílu: 10_Vánoční povídka | G_B_Show |
Lakrov: díky, dobrá kritika, ale škoda že zrovna u díla, ke kterému už se vracet nebudu. Metafora mělo být zlaté prasátko jako iluze dokonalosti, pak netradiční pohled na vánoční stromek - symbol prohloubení osamělosti pro lidi, tteří nemají, s kým svátky trávit, a úplně naposledy (ale to už opravdu čistě formálně a příliš čitelně) ta krabice s kenem a barbie jako symbol toho, co si stará paní přeje pod stromeček; rodinu. nijak jsem se nepřekonal, ale aspoň jsem splnil zadání. Většina dialogů skutečně jen nahrazuje popis, zurčuje expozici, která by v normální povídce byla pouze popsána, ale ve filmové povídce to takhle řešit nelze, takže o expozici se dělí obraz a dialogy, muselo to tak být, byť mě samotnýmu to neni příliš sympatický (tím neříkám, že se to nedalo vymyslet o dost lépe). Tu "povinnou sestavu" jsi pojmenovala velmi přesně. sapro: díky, jsem rád, že se ti četlo dobře, byť zrovna tuhle povídku považuju z celé série za jednu z nejslabších. Ale máš pravdu - i když s tim nejsem spokojenej, pravidelný psaní mě hodně cvičí v přemýšlení o tom, jak co nejlíp příběh sdělit. Nicméně literární stránka mejch textů, aspoň z mého pohledu, docela významně klesla. Otázka je, zda proto, že všechny ty povídky píšu z fleku a minimálně opravuju, čili jsou v podstatě odfláknutý, nebo na mě má neblahej vliv ten vnucovanej styl scénáře. Každopádně díky za podporu a budu rád, když si přečteš i jiný kusy, než byl zrovna tenhle. Určitě se pobavíš víc:) | ||
17.12.2009 22:39 | K dílu: Kontrapoetika I. - Jak se stát okamžitě a bezbolestně autorem poezie - Zdroje | G_B_Show |
Pak to neni pro tebe, Norsko, na což můžeš být právem hrdý. Přečti si ještě jednou a důkladně název. Třeba pak krytykův jemný humor oceníš víc:) | ||
17.12.2009 21:17 | K dílu: Kontrapoetika I. - Jak se stát okamžitě a bezbolestně autorem poezie - Zdroje | G_B_Show |
Nebýt toho příliš zjevného předposledního odstavce nad čarou, mohlo to být takřka dokonalé. | ||
17.12.2009 19:01 | K dílu: NIRVÁNA | G_B_Show |
najisto | ||
17.12.2009 18:59 | K dílu: epitaf | G_B_Show |
začátek jinak | ||
17.12.2009 18:56 | K dílu: všechno je poezie | G_B_Show |
yep! | ||
17.12.2009 18:55 | K dílu: kosti básně | G_B_Show |
doprac. | ||
17.12.2009 18:52 | K dílu: aby bylo jasno | G_B_Show |
baví | ||
17.12.2009 18:50 | K dílu: Pandemie | G_B_Show |
ok | ||
17.12.2009 18:49 | K dílu: déšť | G_B_Show |
tahle možná | ||
17.12.2009 18:47 | K dílu: Nina | G_B_Show |
tahle | ||
17.12.2009 18:47 | K dílu: Opus delicti | G_B_Show |
ta | ||
15.12.2009 09:35 | K dílu: 10_Vánoční povídka | G_B_Show |
hehe, klidně napiš, je to jen cvičení a já něco musel napsat, i když se mi nechtělo. | ||
15.12.2009 00:57 | K dílu: Násilí na divácích: Mechanický Pomeranč vs. Klub Rváčů | G_B_Show |
Co já vím, tak Kubrickovo samostažení se se zakázáním Pomeranče nijak netřelo. A o tom svědomí jsem tu už někde vejš diskutoval s pištou, takže jen kopíruju: "Mám za to, že i když jde o vymývání mozku, faktickým výsledkem je ztráta svědomí. Alex ho sice má, ale nikdy se k němu nedostane, protože mu v tom zabrání jeho dávivej pavlov." Ono se o tom samozřejmě dá diskutovat, nakonec proto jsem před to tvrzení dal alibistické de facto:) Díky za kritiku! | ||
14.12.2009 13:50 | K dílu: Jak být šťastný (II/?) | G_B_Show |
StvN: Tak to byla zbytečná reakce, teprve teď jsem si všiml, že účel zmiňuješ taky... sorry za vyrušení:) | ||
14.12.2009 13:48 | K dílu: Jak být šťastný (II/?) | G_B_Show |
StvN: Zajímavý, já naopak vnímám v jazyku posun. Oceňuju, že tenhle text neni napsanej klasickym MeTB stylem, kde každá věta zní jako výrok tesatelný do kamene (byť to mám rád). Charakter hlavní postavy by mi potom nepřišel věrnej. Na jednu stranu mohl MeTB text odfláknout, ale já doufám, že naopak vědomě určil styl. Což je tak trochu i otázka na autora:) | ||
11.12.2009 16:42 | K dílu: Recenze na písmák | G_B_Show |
Ty jsi ale debil. | ||
08.12.2009 13:13 | K dílu: Tak zase někdy v nebi | G_B_Show |
slušně to graduje* | ||
08.12.2009 13:09 | K dílu: ohňostroj | G_B_Show |
vana jako bílej hrob* | ||
04.12.2009 02:47 | K dílu: konečná Jižní město | G_B_Show |
Mimochodem mě zaráží, pokud ti dělá problémy odhalit, kdo v říkance mluví, když si máš vybrat mezi člověkem, tygrem, který je člověkem postrádán, a metrem, jak se vypořádáváš s básněmi, k jejichž interpretaci je nutná základní míra abstrakce. Viz např. tvé výběry. | ||
04.12.2009 02:43 | K dílu: konečná Jižní město | G_B_Show |
Milý ůčastníku Zboro, i kdybys nečetl knihu s velkým Ká Tracyho tygr, věřím, že bys byl schopen odhalit, že Tygr nejspíš nebude řvát "Na Jižním městě ztratil jsem tygra", ostatně stejně jako sebepersonifikovanější metro, které k tomu postrádá minimálně řvoucí hrdlo. Stále razím teorii, že líbí* je legitimní, zatímco nelíbí vyžaduje argumentaci. Nicméně jinou než tvou. Doufám, že jsi to psal opilý a tak není třeba přestat si tě vážit jako kritika. | ||
02.12.2009 18:48 | K dílu: Traja borci z U.S.A alebo americký sen | G_B_Show |
hehe! | ||
02.12.2009 11:16 | K dílu: Jak být šťastný (II/?) | G_B_Show |
Tyhle hry mě taky nikdy úplně neopustily. Moc se mi to líbilo. Věrohodnej jazyk, přehledný myšlenkový postupy, který jsou umně narušovaný asociacema. Minimálně ve stylu držíš laťku pořád hodně vysoko, ne-li dokonce výš než obvykle* | ||
02.12.2009 11:15 | K dílu: Jak být šťastný (II/?) | G_B_Show |
Tyhle hry mě taky nikdy úplně neopustily. Moc se mi to líbilo. Věrohodnej jazyk, přehledný myšlenkový postupy, který jsou umně narušovaný asociacema. Minimálně ve stylu držíš laťku pořád hodně vysoko, ne-li dokonce výš než obvykle* | ||
01.12.2009 01:30 | K dílu: Tahle doba bude dlouhá | G_B_Show |
no fuj... | ||
29.11.2009 19:03 | K dílu: 5_Spratek | G_B_Show |
tu poslední, mam jí nějak radši (prášil pleva) | ||
25.11.2009 00:15 | K dílu: 7_Prášil Pleva | G_B_Show |
poza: Ten konec je trochu nejasnej a s těma klíčema máš pravdu, ale objemy a obsahy tam nechám, ty k Věře prostě patřej. Díky VT_: Jasně. | ||
25.11.2009 00:15 | K dílu: 7_Prášil Pleva | G_B_Show |
poza: Ten konec je trochu nejasnej a s těma klíčema máš pravdu, ale objemy a obsahy tam nechám, ty k Věře prostě patřej. Díky VT_: Jasně. | ||
24.11.2009 16:05 | K dílu: 7_Prášil Pleva | G_B_Show |
Dík Márvine, dobrý připomínky. Spoustu much jsem přehlíd. V brzký budoucnsti opravim | ||
15.11.2009 13:46 | K dílu: Opus delicti | G_B_Show |
říznul jsi mě* | ||
11.11.2009 14:59 | K dílu: Ve skelných očích mrtvého lze jasně spatřit oboje | G_B_Show |
Moc fajn pocitovka, tetelim se* | ||
10.11.2009 22:38 | K dílu: 6_Vennovy diagramy | G_B_Show |
dík:) | ||
10.11.2009 11:30 | K dílu: 6_Vennovy diagramy | G_B_Show |
Díky za kritiku Lakrov, obrazec tam samozřejmě nemá být stejně jako další překlep. Opravím. Jinak je tahle povedená maturita zkombinovaná z mého a kamarádova zážitku - ten konec se mu opravdu stal. Díky | ||
10.11.2009 02:08 | K dílu: Duše | G_B_Show |
takovej boží pohled namísto lidskýho. zarezonovalo to ve mně. pěkný | ||
09.11.2009 23:44 | K dílu: Superman | G_B_Show |
Máte dva lidi, a všem hrozí konec kvůli selhání některého životně důležitého orgánu, tady bych všem změnil na oběma * | ||
04.11.2009 17:08 | K dílu: 5_Spratek | G_B_Show |
Takže když všechny ty věty změním do minulého času, bude text najednou domečkem místo materiálem? O tom to přece není. Není to dokonce ani o póze. Tímhle stylem se nikam neřadím. Je mi to protě jen příjemnější, uvažuju v přítomném čase a tak v něm i píšu, je bezdůvodný mi podsouvat něco o mládí. Nesouhlasím ani s tím, že tenhle styl čtenáře neudrží. Sám jsem tu publikoval povídku o čtrnácti A4, kterou přečetlo spoustu lidí a bavila je (Krematorium). Např. Rudiš takhle píše celé knihy. Nevím, kde bereš opodstatnění pro svoje tvrzení, pokud v subjektivním pohledu, chápu, že ti to nemusí sedět, ale povyšovat svoji pravdu na obecnou je v tomhle případě naprostý nesmysl. Říkáš tím, že dokážeš rozpoznat čtenářův vkus líp než čtenář sám. | ||
04.11.2009 11:12 | K dílu: 5_Spratek | G_B_Show |
jaký je pro čtenáře rozdíl mezi minulým a přítomným? jen zvyk. jde sice o povídku, která má být lehce převoditelná do formy scénáře, nicméně bych tak psal i bez toho. je mi to prostě pohodlnější. | ||
03.11.2009 17:57 | K dílu: Babička umřela | G_B_Show |
Dost mi vadí, že dohnal nesympatizoval s rozvíjením starších námětů. mně to, jak sis s tim námětem poradil, naopak přišlo obohacující víc, než kdybys vymyslel novou věc. nejen, že sis zvolil další omezení navíc, ale zároveň byla cenná i ta práce s odstupem. jsem zvědavej, co na to řeknou ostatní. | ||
03.11.2009 17:51 | K dílu: 5_Spratek | G_B_Show |
tak jsme si akorát vyměnili výběry, to zas bude keců:)) nemyslim, že s tim literárnim a scénáristickym střetem měl u tebe d. pravdu, hodně to zjednodušil a jak jste potom diskutovali a on začal být v úzkých, dost svuj názor radikalizoval. mně tvoje vyprávění naopak přišlo až tak filmový, že mi to skoro bylo líto. sám nechci od tý literární formy odcházet příliš, protože je mi prostě bližší a dost se divim, že to třeba u týhle povídky vidíš. je tam spousta subektivních a těžko zfilmovatelných pasáží. a schválně:) | ||
03.11.2009 00:09 | K dílu: Děda umřel | G_B_Show |
počkám na zejtra, teď už to nepřečtu... | ||
30.10.2009 11:39 | K dílu: Tvůrčí psaní FAMU, KAFE | G_B_Show |
Tragicus - jsem s pozorovatelem v kontaktu a večery jsou plánované čtyři do roka. ale kdy je přesný termín nejbližšího, to nevím. o minulý se staral akvarel, tak zkus jeho | ||
28.10.2009 12:10 | K dílu: 3_Strašilka | G_B_Show |
já si to nemyslim, co víc říct... | ||
28.10.2009 00:02 | K dílu: 3_Strašilka | G_B_Show |
poza: co tim myslíš? VT: děj se lineárním stane až ke konci příběhu, kdy se odhaluje pointa. do té doby jsou dva paralelní. paralelní neznamená, že se musí nutně jít dva děje v jeden čas na odlišných místech (byť to bývá pravidlem). dívej se na to v rámci dnů. winter: na poměr investovaného času a výsledku mi to přijde nadprůměrné, ve srovnání s běžnými povídkami chápu, že ti to přijde slabý...přesto doufám, že přidáš svůj komentář i příště. díky | ||
27.10.2009 23:49 | K dílu: Tvůrčí psaní FAMU, KAFE | G_B_Show |
Jinovata: KAFE není pouze pdf časopis, je třeba oživit internetovou podobu a s večery bude práce vždycky dost. Ale nemusíš se bát, že by někdo zasahoval do tvé práce. Jinak s tebou souhlasím, lenost tu vládne, ale věřim, že se najde pár lidí, kteří budou opravdu chtít. Pro ty tu nabídka nakonec visí. Nechci klub omezovat vstupným. Omezením bude pouze povinnost pravidelně tvořit a kritizovat. Kdo to nezvládne, poletí. Pokud se na to vykašlou všichni, taky dobře. Aspoň mě to ušetří další námahu odměněnou horou ultravtipných poznámek, co si tu vyslechnu... Díky za reakci. |