25.11.2022 17:51 K dílu: Pozdrav z Makedonie Ferrda

Zdravím a konstatuji : nelze-li jinak, dávám tipů hnedle pět

A pak přeji všem, ten pocit, co z toho mám já -Děkuji, toto je moje radost

Ferrda

06.03.2022 20:58 K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! Ferrda

Co napsat, neurazit a nechat hlavu v klidu ?

Je mi 70+, a vojákem jsem byl (1968)

Jenže taky zkouším si v tom udělat trochu nadhled.

Několikátý den znovu prohledávám informace, a shledávám, že stručně to nedám.

Ovšem, podstatou je, že bez odstupu nejméně 10 let si ty názory nedáme do souvislostí.

Znáte knihu "Mráz přichází z Kremlu"? 

Já jsem si jist, že po roce 20007 to už zdaleka není pravda, ani přibližně.

Potom "Zvláštní zpráva č4" neboli (Hanzelka-Zikmund 1964)

+ paměti Vasila Bilaka + Protokoly a ještě dlouho

A nebo jak to bylo s tím kšeftováním s plynem, co vedle prováděli, když  levno kupovali a pak ještě lhali ? (a nebyl to Ruský nápad !!")

Víte, kdy to bylo ? A co podzemní zásoby ropy a plynu pod Luhanskem ?

A taky Kosovo- tam je zase olovo.

Ach jo, toto je problém displejů- tam to už dnes nebude

A co je obsahem "Zelené knihy M.Kaddafího" ?

A kam se ztratil dluh nesplacený za ropu z Iráku ?

ale to skoro nemá smysl, vlastně neočekávám, že mi budete naslouchat.

Methoděj -to byl můj děd

06.03.2022 20:00 K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! Ferrda

Co napsat, neurazit a nechat hlavu v klidu ?

Je mi 70+, a vojákem jsem byl (1968)

Jenže taky zkouším si v tom udělat trochu nadhled.

Několikátý den znovu prohledávám informace, a shledávám, že stručně to nedám.

Ovšem, podstatou je, že bez odstupu nejméně 10 let si ty názory nedáme do souvislostí.

Znáte knihu "Mráz přichází z Kremlu"? 

Já jsem si jist, že po roce 20007 to už zdaleka není pravda, ani přibližně.

Potom "Zvláštní zpráva č4" neboli (Hanzelka-Zikmund 1964)

+ paměti Vasila Bilaka + Protokoly a ještě dlouho

A nebo jak to bylo s tím kšeftováním s plynem, co vedle prováděli, když  levno kupovali a pak ještě lhali ? (a nebyl to Ruský nápad !!")

Víte, kdy to bylo ? A co podzemní zásoby ropy a plynu pod Luhanskem ?

A taky Kosovo- tam je zase olovo.

Ach jo, toto je problém displejů- tam to už dnes nebude

A co je obsahem "Zelené knihy M.Kaddafího" ?

A kam se ztratil dluh nesplacený za ropu z Iráku ?

ale to skoro nemá smysl, vlastně neočekávám, že mi budete naslouchat.

Methoděj -to byl můj děd

06.03.2022 18:50 K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! Ferrda

Co napsat, neurazit a nechat hlavu v klidu ?

Je mi 70+, a vojákem jsem byl (1968)

Jenže taky zkouším si v tom udělat trochu nadhled.

Několikátý den znovu prohledávám informace, a shledávám, že stručně to nedám.

Ovšem, podstatou je, že bez odstupu nejméně 10 let si ty názory nedáme do souvislostí.

Znáte knihu "Mráz přichází z Kremlu"? 

Já jsem si jist, že po roce 20007 to už zdaleka není pravda, ani přibližně.

Potom "Zvláštní zpráva č4" neboli (Hanzelka-Zikmund 1964)

+ paměti Vasila Bilaka + Protokoly a ještě dlouho

A nebo jak to bylo s tím kšeftováním s plynem, co vedle prováděli, když  levno kupovali a pak ještě lhali ? (a nebyl to Ruský nápad !!")

Víte, kdy to bylo ? A co podzemní zásoby ropy a plynu pod Luhanskem ?

A taky Kosovo- tam je zase olovo.

Ach jo, toto je problém displejů- tam to už dnes nebude

A co je obsahem "Zelené knihy M.Kaddafího" ?

A kam se ztratil dluh nesplacený za ropu z Iráku ?

ale to skoro nemá smysl, vlastně neočekávám, že mi budete naslouchat.

Methoděj -to byl můj děd

17.12.2021 14:42 K dílu: Dopisy ze záhrobí Ferrda

Až Tě zase bude něco trápit, tak mi zavolej 775190352 Ferda

17.12.2021 14:40 K dílu: Dopisy ze záhrobí Ferrda

Azbuka mne potkala dvakrát - a protože šlo nakonec o maturitu, usnesl jsem se na tom, že to budu používat - cokoliv se naučíme, je stále lepší, než si někým nesmyslně nechat radit + toto je jasně potvrzená výhoda

Ferda

17.12.2021 14:39 K dílu: Dopisy ze záhrobí Ferrda

Azbuka mne potkala dvakrát - a protože šlo nakonec o maturitu, usnasl jsem se na tom, že to budu používat - cokoliv se naučíme, je stále lepší, než si někým nesmyslně nechat radit - toto je jasně potvrzená výhoda

Ferda

17.12.2021 14:36 K dílu: Když máte za sebou silnou agresivitu, pravděpodobně budete "obtížná" nebo mrtvá Ferrda

Tak tedy jinak, s dovolením

moje ego je pokaždé dotčeno, pokud o mých slovech někdo pochybuje,

většinou se to spojuje v případě, kdy jde o řemeslný pohled na nějaký problém, například elektro, ale i jinak, například, pakliže jde o základní filozofii - dílko pochválím a domnívám se, že jsem to pochopil i bez rozboru - přeji zlepšení hladinky pohody Ferda 

31.12.2019 20:23 K dílu: POZDRAV A NOVOROČNÍ PŘÁNÍ 2020 Ferrda

Už jsem sice jedno přání odeslal, ale nedá mi to klidu, pokud to jde, ostatně letos již ani další nebude - báječné čtení, a aby tedy vydržela nálada v tom pokračovat

přeje ferda

31.12.2019 17:08 K dílu: POZDRAV A NOVOROČNÍ PŘÁNÍ 2020 Ferrda

Už jsem sice jedno přání odeslal, ale nedá mi to klidu, pokud to jde, ostatně letos již ani další nebude - báječné čtení, a aby tedy vydržela nálada v tom pokračovat

přeje ferda

27.10.2017 12:07 K dílu: Naivita Ferrda
Konstatuji, že je to prostě geniální gratuluji, neb nemám tu schopnost takto vyjádřit podstatu nechť je barva u toho ponechána jak se líbí autorce Ferrda
26.10.2017 20:16 K dílu: Písmák 20/2 Ferrda
jsem zde od 2005/04 Ferda jsem skutečný nejde mi o nic víc, než pozdavení zbytku osob z minulosti
06.09.2017 19:46 K dílu: Ferrda
Vážená paní Jano alias Vesuvanko shledávám mimořádným potěšením tu možnost, že je zde zace co číst několik let jsem kvůli tomu , co je na první stránce neměl náladu, aneb jak zabít kočku na několikrát Nu, o tom to ale být nemělo, hlavně přeji hodně zdraví Ferdinand Havránek alias Ferrda
13.12.2016 17:32 K dílu: Ferrda
Přeji všem, aby se se zase setkali, když už tolik času odešlo, že to párání našich vln myšlenek shledávám ještě živým
13.12.2016 10:50 K dílu: Ferrda
Přeji všem, aby se se zase setkali, když už tolik času odešlo, že to párání našich vln myšlenek shledávám ještě živým
13.12.2016 10:16 K dílu: Ferrda
Přeji všem, aby se se zase setkali, když už tolik času odešlo, že to párání našich vln myšlenek shledávám ještě živým
30.08.2015 19:40 K dílu: Podmořské světy Ferrda
Jo, pod mořem by to mohlo bejt lepší, jenže neumím plavat, tak to je pech !
17.12.2013 18:57 K dílu: Citrónová Ferrda
copak se mi to zase povedlo ? šmankote, já jsem asi nemehlo
17.12.2013 18:44 K dílu: Citrónová Ferrda
Já zde hledím a údiv mne převálcovává kdepak se ta princezna schovává kde jsou doby, kdy byla mračna plná příslibu že mi z bouřky nedaj přes hubu ovšem shledávám i zde přebývám zase sám přání moje takové je princezno zachovej mne
17.12.2013 18:44 K dílu: Citrónová Ferrda
Já zde hledím a údiv mne převálcovává kdepak se ta princezna schovává kde jsou doby, kdy byla mračna plná příslibu že mi z bouřky nedaj přes hubu ovšem shledávám i zde přebývám zase sám přání moje takové je princezno zachovej mne
17.12.2013 18:44 K dílu: Citrónová Ferrda
Já zde hledím a údiv mne převálcovává kdepak se ta princezna schovává kde jsou doby, kdy byla mračna plná příslibu že mi z bouřky nedaj přes hubu ovšem shledávám i zde přebývám zase sám přání moje takové je princezno zachovej mne
17.12.2013 16:15 K dílu: Citrónová Ferrda
Já zde hledím a údiv mne převálcovává kdepak se ta princezna schovává kde jsou doby, kdy byla mračna plná příslibu že mi z bouřky nedaj přes hubu ovšem shledávám i zde přebývám zase sám přání moje takové je princezno zachovej mne
14.11.2013 13:30 K dílu: zlatotepu Ferrda
K tomu vzoru, napsaného ze vzdoru tedy blahopřeju koncovky dodrženy, čeština to dnes vydržeti musí když už s rulíkem pravzoru to jedem sám dobře myslel, leč při srovnání jak to dopadlo byl "zkysel" jako podle Šimka a Grossmana --štěpný verš mi vyšel měj se krásně a nedej se zase roky hledat Ferda
14.11.2013 11:57 K dílu: Ferrda
Diskuse se nekonala, jak vidím, nejde ji nastartovat mírným postupem, tudíž použiji jinou formu. Kdo není sám Kozoroh, bude mít potíže se smířit s poznatkem, že to vlastně vůbec není výhoda jím být. Můj, kdysi první phled na svět se udál právě ve chvíli, kdy se dalo slunce do vzestupného pohybu. Přesněji 22.12 a to ve 22h navíc Sakra náhoda, jakož údajně prý nejsou, ovšem výhody z toho pro mne vidět nejsou dodnes a to je už 64 let. Pokaždé narazím na to, že moje názory jsou údajně subjektivní. Jakoby nebyly podloženy zkušenostmi. Takže zkusím vyprovokovat ty bez zkušeností, aby mi to teda vyvrátili.
28.02.2012 18:06 K dílu: Kritika Ferrda
nesouhlasím zde s nikým, neb jste si nevšimli, jak to bylo myšleno -- a tedy sebekriticky vzato je to jako šité na mne jedině snad nemohu , než sdělit, že saň jsem, ale blbý nikoliv i tak to co zde čtu mne pobavilo až ke řvaní a slzám dávám maximální sdílnost skvělý postřeh
10.02.2012 15:37 K dílu: Lidé se nejprve bojí a pak se mění Ferrda
S dovolením trošku o rovnováze a podnětech k tomu žil kdysi pan ASHBY -- a zkoumal jak by se dalo namodelovat to, co viděl kolem sebe, a protože byl vědec, tak sestrojil k tomu zkoumání "potenciostat" alias Homeostat z toho odvozený. Jde o přístroj ke zkoumání vzájemných závislostí mezi soustavami = podobné vlivům evoluce. Na neštěstí v dnešní době bylo k posuzovaným vlivům připočteno zemětřesení ve formě vlivu peněz a praštěností ekonomicky z toho výsledných = Turingův stroj v protikladu teorie třeba pana J. SACHSE + jistého akademika Kondratěva Jenže původní vědecký přístup s žádným zemětřesením nepočítal V důsledku toho jsme nyní z toho pozorování hodně zmateni Havránek
07.09.2011 20:37 K dílu: Museum d´Orsay Ferrda
je to tak hluboké, že to mnou otřáslo, jak to ? že mohu mít ze stejného místa tak stejný druh pocitů ? I když vím, že některé obrazy doslova bolí, toto mi je připomnělo A děkuji za to
07.09.2011 20:30 K dílu: Pro jednoho básníka Ferrda
skvělé !!!!!!!!!!! jsem dědek a vidím to podobně, teda fakt trefa
14.02.2011 09:34 K dílu: Člun v jezeře večer Ferrda
Já Vás lidičky tak nějak hodně nechápu Mě toto čtení přináší radost a skoro závist, proč to nenapadne i mě
22.12.2010 08:13 K dílu: Harry Potter a Relikvie smrti Ferrda
S dovolením, řekl bych to jinak aneb, jak jsem se dostal k bráně Bradavic + H.P. Když nastala doba, ve které již bylo možné se osobně přesvědčit, že Harry není jen cosi z diskusí v našem parlamentu, neb vězte, že právě tam jsem mezi řádky našel první zmínky o podstatě smyslu existence Bradavické školy, tak jsem zapochyboval o vlastní nedostatečnosti. Tudíž mi došlo, že to bude asi slušně čitelná kniha i dostal tedy i můj syn rovněž možnost si o tom číst. No a aby byla rovnováha v domě, tak vždycky jsem dočetl jenom tam, kde on právě přestal, aby byl v průběhu děje stále napřed. To nám umožnilo diskutovat o obsahu velmi zasvěceně, stejně tak, jako bylo v tom prvním případě, jak uvedeno předtím, totiž v parlamentě. To je evidentně spolek majitelů kouzelných hůlek. Už vidím, jak zíráte, jenže toto je naprosto čistá pravda, tedy včetně toho parlamentu Posléze ovšem nastalo cosi, pro mne zcela neuvěřitelného, že se paní autorka dostala k nám. A co hlavně, následkem toho bylo nejdůležitější, že totiž našla děti v jakýchsi klecových postelích a bylo zle ! Media se mohla zbláznit, protože toto musíme tedy fakt hned odčarovat a napravit --ještěže je v H.P. postava praštěné novinářky, že jo ? Bohužel to vedlo jenom k pr.., pardon pravidelnosti citací a to tak častých, že jejich "kruciatus" vlastně několik desítek dnů vůbec nepřestal. Když už jim konečně došlo, že citaceni "kouzel, která se nepromíjí" vlastně nic nenapravují, vrhli se jiným směrem. Jak jinak zase špatně. Protože media jsou právě o tom, kam co zatáhnou, když už to nejde jinak vyřešit. Nuže, Co s tím? Hlásím, že dnešního dne Voldemort prohraje a potom bude už jen dobrá limonáda + děkuji za přání H.G.F.J
11.09.2010 07:16 K dílu: Jak jsme neuzavřeli příměří Ferrda
no tak mě se zdá, že to je pokus aplikovat několik tezí současně v konečném důsledku je to o zrcadle když totiž někdy požaduji sdílení odporu proti , tak jen výměnou za sdílení o smyslech a tedy jsou barva prádla nakonec vítěznější, než náprava důchodové reformy
25.08.2010 08:21 K dílu: Začátek II Ferrda
S dovolením rozvinutí myšlenky posledního odstavce, jelikož mě se zdá za tím náznak záměny. jde o to, že pravda údajně s vypůjčeným fotoaparátem zanechává čitelný podpis, přičemž bílý papír, alias Marie má být tichá ? A co když je to signatura dnešního smyslu světa převrátit zrcadlo naruby ? Dle mého dojmu z toho, jde autorce o to, jak popsat, proč pravda je tak podobná prázdnotě asi by to mělo pokračovat osobní diskusí myšlenky zde jsou totiž neprobádanou hlubinou takže gratuluji - mě to něco říká
21.05.2010 19:14 K dílu: brousím si nože Ferrda
extáze-skvělý-prostě nádhera + tip
21.05.2010 18:54 K dílu: Akty v závorkách Ferrda
nechápu, ale pochválím
21.05.2010 18:51 K dílu: Křehkost Ferrda
supér !!!
10.03.2010 19:27 K dílu: Vodníkova víla Ferrda
skvělé
10.03.2010 19:16 K dílu: Jako hloubky Ferrda
Jak se k tomu postavit, vo tom to je ! původně věnováno mé adoptivní dceři 2007 A dnes ? 2010 ? Dočetl jsem si zase po letech Iana Hartoga jmenuje se to "Nemocnice" - je to z roku 1963 odehrává se to v Houstonu vydáno u nás 1976 a jaksi si nepamatuji, kdy jsem to četl poprvé- Ale to hlavní na tom je, že je mi z toho zase srovnatelně na blití. Neb shledávám, že moje psaní pro samotu je vlastně humoreska.
02.03.2010 14:22 K dílu: Dort pod 37 svíček Ferrda
Jako je již zde skoro nevyhnutelné, válím se smíchy a přidávám tip
29.01.2010 10:10 K dílu: ..když jsem se včera večer dívala z okna Ferrda
prostě skvělé --kdybych to tak uměl aspoň napodobit
27.12.2009 13:43 K dílu: Pasažér Ferrda
jednoduše skvělé
10.12.2009 10:38 K dílu: Co je skutečnost... Ferrda
Tíhnutí k letu stvořené nad závažími se nepřiházívá až tak často sklon k rozvahám i když závaží jsou vlastně k tomu stvořená jenže k tomuto závěru jsem dospěl při činnosti veskrze nudné, totiž v okamžiku, kdy naplněn uspokojením z nálezu jistého druhu myšlení autorky psaní na Písmáku se pokouším očistit tajně vypůjčené závaží od nánosů minulosti autorka se mi zazdála jako druhá strana zrcadla o němž tak často přemýšlím, povídka o kočce v krabici a další mne však popohnala ještě výše a berouce do ruky závaží z dávných kovů vzpomínek tak vzdálených a přitom v ruce chladných, mi ponouklo představu, jak povrch na tom kovu silně je podoben slupkám, co na nás život nanesl napřed vodou, leč nelaskavě málo vlivnou se mi nezdařilo zbaviti pocitů dlouho skrývaných "akcentů nespokojenosti" s jejich výrazem a pak domyšlení, že až to smyji větší silou, škrábíním, pískem a nakonec kyselinami, pak stejně bude ta konstanta našeho souvisení s vahami zkušeností jak nepodobnými konstantě v závaží skryté leč i tak seznáme pravděpodobnost, že i očistěné bude závaží zase srovnatelně těžké, jakož i na počátku bylo, leč jakoby obnovením se ne všecho zlepšuje neb vrypy na spodku , mou rukou kdysi v dětství způsobené již jsou součástí tohoto skoro oltářního elementu, neb se zjevoval ze skrytu své krabice - většinou před mými narozeninami, aby se vynořivší z té své tajemné krabice, viz "kočka" měl snahu mne podrápat ze vzteku, že čas toho vrývání se již vrátiti nepodaří tak alespon připomenutí, že i hmota je vlastně zdrojem tíhnutí k letu po výškách svého vzpomínání, neb jsem si téměř jist, že vzpomínky rozhodně víc poletují, než by se jinak dalo přiznat
10.12.2009 10:00 K dílu: Časově omezená nabídka Ferrda
teda podle mne je to zdrcující pivo však nepiju, kotlík nemám, a jak se mi sebekriticky zdá, tak ten závan chladu na zádech byl asi jen proto, že mi došlo, co už doma desítky let mám v tom případě děkuji za hodnotné varování ve smyslu, kam se mám ohlížet prvotně
10.12.2009 09:35 K dílu: O životních láskách a nesplněných představách Ferrda
skvělé nic dalšího netřeba dodávat
26.08.2009 20:57 K dílu: Co se vidí, když se usmíváš Ferrda
skvělé
12.05.2009 11:21 K dílu: Nikdy jsem neměl Japonku Ferrda
Skvělé, výborně postihuje podstatu a důsledky
12.05.2009 08:45 K dílu: Písmák na Nově Ferrda
TV NOVA pořad Víkend, několik ukázek pohledu na Písmáka, vlastně thumbnaily a potom několik údajných přispěvovatelů. Ti, pak všeobecně projevovali názor, že prostředí Písmáka je docela tvrdé k novým publikujícím. Z hlediska propagace je to příjemný pokus TV udělat něco pro nestandardní web. Přínos informace u mne byl leda tak v tom, že konečně byly k tomu také nějaké tváře. S lítostí konstatuji, že po 4 letech pravidelných návštěv je zde poněkud větší pusto. Nových příspěvků v sekcích, kde jsem dříve nacházel podněty je skoro nulový. Ale to patří asi jinam. Jsem i na Totemu, Liteře a také občas sleduji stránky bloggerů --např Idnes--Leč jaksi vidím souvislost v tom, že to je ovlivněno převážně skutečností, že dříve se vyskytovalo množství studujících a ti pravděpodobně nyní řeší hlavně existenční souvislosti. proti kontaktu nic nemám - ICQ mám Mirandu 217070067 web třeba Ferdolf@Atlas.cz --Jsem Ferdinand
06.11.2008 16:39 K dílu: Trocha mezilidské hvězdopravy Ferrda
Skvělý ! I když po pravdě to čtu asi tak po osmé za ty roky
06.11.2008 16:25 K dílu: (Ne)prakticky závislí Ferrda
Ó jak často sem chodím opakovaně číst ! Prakticky jen proto, že svět kolem praktičnost přehnal až k dokonalé nepraktičnosti
20.07.2008 17:02 K dílu: Dřevěný kostel na odvrácené straně Petřína potřetí Ferrda
jednoduše- skvělý, skvělý, a ještě jednou prostě gratuluji a závidím kdo to nepochopil, tan to nepochopí se mnou to udeřilo zpět, fakt
17.04.2008 19:01 K dílu: Nevhodné potraviny Ferrda
Hleďme zde je tedy ticho až moc
24.07.2007 18:03 K dílu: Faxografie Ferrda
zase i zde jde o zdůraznění doby, kdy to bylo poprvé provedeno ! ale mám smůlu, neb ačkoliv jde o světový unikát, nikoho to za ta léta zde nezaujalo
24.07.2007 18:01 K dílu: Historie techniky Ferrda
doplnění - jde o základní princip měení ten pásek byl ve skleněné bańce a ve vakuu jasně ale podstatné je, KDY ! to dělali !
20.07.2007 10:09 K dílu: ÚVODNÍK_o sobě Ferrda
Pánové a dámy (pro případ, že nick není rozlišitelný), děkuji za pozornost
11.07.2007 10:46 K dílu: Nevhodné potraviny Ferrda
takže jsem se rozverně vrátil a vidím, že se dá diskutovat leda sám se sebou, to jsem po půl roce opravdu nečekal
09.07.2007 14:51 K dílu: K volbě šéfredaktora redakce Písmáka Ferrda
a mne se tam pak vobjevi K TOMUTO DILU NEMATE PRISTUP..?.. jen cituji a hned navážu proč jsem technolog, konstruktér, tedy musím myslet systémově, jinak to nelze dělat. chodím si sem doplnit doslova palivo na další plachtění po životě a svých fantaziích občas smím i něco dodat, to je velmi cenné pro mne takže k tomu kdo a co a jaký redaktor ? bez redakce to nebude fungovat, anarchii to zplodí a to je jako písek do převodovky. nejsem osobně schopen nijak zjistit, kdo je lepší na tuto funkci, kromě toho, že mne i zde jeden seřval, odpouštím mu až nyní. ale co potřebuji hlavně ? mít možnost nastavit si aviza na několik skupin-- tak aby mi vybrané osoby šly přednostně a zbytek podle datumu zjednodušit postup, jak odmazat komentáře pod mými díly po dvou letech, neb již nic neřeší, nejde o odmazání nevhodné kritiky, ale i o místo na serveru mít možnost záložek, ale jinak neměnit grafiku, a jiný blbosti, nic to neřeší + jsem konzervativní --nelíbí se mi možnost typu "nemáte přístup" i když chápu proč to tam je chybí mi možnost sestavit si dílko na pokračování ze všech kousků tak, aby mi to stálo za to číst (90% dílek si uložím a čtu později, ale dohledávat diskuse k tomu to je horror) tedy možnost dostat od autora klíč a stáhnout to najednou, to by bylo daleko lepší, než diskuse o tom, kdo a jak bude dělat činnost, kterou stejně nelze nahradit a nedovedu nějak dosáhnout abych mohl nalezené dílko přesměrovat do klubu, kde by podle mne mělo být, například do toho našeho a je toho ještě daleko víc, redaktorovat možná zatím neumím, ale co bych pro to měl udělat, aby to přineslo užitek nejen mě ?
02.07.2007 13:38 K dílu: Retikulum Ferrda
Ďábelsky výstižné i ve své zlomyslnosti jo to jsou ty naše hory ducha v převratné hodnotě materializace světa kolem
02.07.2007 13:00 K dílu: Retikulum Ferrda
Ďábelsky výstižné i ve své zlomyslnosti jo to jsou ty naše hory ducha v převratné hodnotě materializace světa kolem
02.07.2007 12:56 K dílu: Nesouvislosti Ferrda
P.S. omluvte moji úpravu, já to zase už nějak neumím
02.07.2007 12:55 K dílu: Nesouvislosti Ferrda
jo tak nějak to jakoby je ! jen s těmi řekami za horami blbosti bych si tak nebyl jist já tím myslel, že se máme zajímat, ale ne až potom, co z těch hor letí dolů povodeň
01.07.2007 17:13 K dílu: Všem kterých se to týká Ferrda
Tak tedy zde populární nebudu ! já si Písmáka cením , neb je to studnice a není potřeba, aby byla vždy jen super, bo jeji hodnota je už v tom, že existuje 2)Pismák neni vůbec srovnatelný s jinými weby, protože to ani nejde - je nejlepší 3) jestli něco zde nefunguje, pak bych řekl, že se dá hodně zlepšit, ale nedůležitější by bylo pozvednout tu ubohost, zvanou CHAT -- v tomto smyslu je to pod průměrem -- tak 73% jsou tam jen bláboly 4) nevím kolik stojí provoz serveru, ale peříčko to nebude proto prosím všechny - darovanému koni .... a nechte majitelku , jinak nebudeme mít nic 5) jsem ukecanej dědek a zavilý kverulant, ale zde těch tlachů mi připadá už dost, raději se sdílejte a tvořte 6) právě p.t. Papouch mi hned při prvním kontaktu umyl hlavu jako klukovi a ještě mne zesměšnil, asi měl blbou náladu, možná pořád 7) pro dobré házím rukavici Ferda Havránek ICQ 217070067 8) pro nespokojené důkaz na mé stránce dole z roku 2004 9) pro libovolné a myslící MGFerda centrum.cz 10) jako z desatera ? Ahoj
01.07.2007 16:23 K dílu: Ferrda
Tak tedy zde populární nebudu ! já si Písmáka cením , neb je to studnice a není potřeba, aby byla vždy jen super, bo jeji hodnota je už v tom, že existuje 2)Pismák neni vůbec srovnatelný s jinými weby, protože to ani nejde - je nejlepší 3) jestli něco zde nefunguje, pak bych řekl, že se dá hodně zlepšit, ale nedůležitější by bylo pozvednout tu ubohost, zvanou CHAT -- v tomto smyslu je to pod průměrem -- tak 73% jsou tam jen bláboly 4) nevím kolik stojí provoz serveru, ale peříčko to nebude proto prosím všechny - darovanému koni .... a nechte majitelku , jinak nebudeme mít nic 5) jsem ukecanej dědek a zavilý kverulant, ale zde těch tlachů mi připadá už dost, raději se sdílejte a tvořte 6) právě p.t. Papouch mi hned při prvním kontaktu umyl hlavu jako klukovi a ještě mne zesměšnil, asi měl blbou náladu, možná pořád 7) pro dobré házím rukavici Ferda Havránek ICQ 217070067 8) pro nespokojené důkaz na mé stránce dole z roku 2004 9) pro libovolné a myslící MGFerda centrum.cz 10) jako z desatera ? Ahoj
29.06.2007 19:59 K dílu: To byl večer Ferrda
ještě jeden poznatek toto by se mělo jmenovat jinak navrhuji Óda na alergii (univerzální) čtu to třikrát a bavím se stále, je to report o normálním životě a to tak snadno nenapíšete, páni kritici !
29.06.2007 19:51 K dílu: To byl večer Ferrda
teda, kdyby to bylo moje auto, tak to odleštím a se.. pes, bo je to jen plech ale proti gustu nic. ovšem komičtější je to hledání baterek a večerní mytí plecháčů nadto opepřený tím, že si to tak asi zavřel sám podla slovákov je to docela haluz a proč že tomu nedávám moc katastrofy ? to já tři měsíce leštil, tmelil a patlal svoje Aero 30 a ten čerstvej lak jsem pak při prvním výjezdu podrápal o zábradlí u obchodu, no hlavní bylo, že to bylo tak tragický, že mne to rozesmálo a jen jsem si uvědomil, že se mi nic nestalo, když ta roura sklouzla jen zvenku takový extrapoláty jsem zažil také a ne jednou na kritiku nehleď..
29.06.2007 19:41 K dílu: Dcera hasiče - seznámení s hasiči Ferrda
velmi záslužná práce osvěta a přehled můj syn se také podílel na požární ochraně v obci ale po VUT to je už složité, ale fandíme tomu + já sám jsem školený požární preventista moc dobře analyzováno
29.06.2007 19:37 K dílu: Bylinkářka Ferrda
ženská, ty jsi prostě úžasná ! já to snad poprvé v životě jsem ochoten vykřikovat i věřejně ! a jěště si to několikrát přečtu je to jako pohádka a pěkně to hladí GRATULUJI
27.06.2007 12:00 K dílu: Jak udělat pořádnou díru do světa Ferrda
to je dokonalý ! válím se smíchy a to umím opravdu zřídka kdy
25.06.2007 09:55 K dílu: Satanismus soudí svět Ferrda
směji se rovněž Ó jak se sdílením nitra probouzející se filozofové jeví obrazem převráceným v kulovém zrcadle opakujících se schizmat
24.06.2007 16:50 K dílu: /VMezičaseKroky/ Ferrda
Vážení, nejsem sto rozlišit, zda jen padáte do pavučin průměrnosti, nebo chcete jen, aby v nich uvázly sny, co Vám od včera přestaly patřit ? já bych se to tak napsat ani neodvážil. gratuluji autorce, je to odvážně jasné a pěkné Děkuji
23.06.2007 08:10 K dílu: Biely chlpatý hotel len pre jednu čásť tela Ferrda
musel som to čítať opakovaně, aby som tomu porozumel, heh, pravdy v tom kus bude
22.06.2007 10:12 K dílu: Ferrda
Připodotek víte, proč rád sleduji Huga Laurie v seriálu Doktor HOUSE ? protože ten chlap jako postava a dokonce i jako civil - herec - člověk je mi blízký a shledávám v něm celou řadu shod, nejen ve stylu, ale i pocitech, které zosobńuje a doufám, že mne nebude za toto nikdo kamenovat.
22.06.2007 09:36 K dílu: Ferrda
Nazdar (for Zvrhlík) malé objasněni k mým způsobům vidění světa je sice pravda, že nedovedu smazat ten první "případ", kdy mne napřed Papouch setřel, aniž by se namáhal mi dát smyslupnou informaci 22.4.05, kdy jsem byl na Pismaku začátečníkem, ale je to signifikantní k tomu příspěvku z 19.6.07 ? podle mne ano. jsem již opotřebený starý šedivý a někdy i s pocitem nepotřebnosti zavilý pravdomluvec. To je doslova diagnóza ! Prostě mne otec takto vykoval, někdy i větší silou, než se mi zdálo nutné, ale musím uznat, že měl pravdu, to já byl ten hluchý ! Nekonečně často se dožiji, že mne druhá strana hned testuje, jako jestli si dělám reklamu,a podobně, jenže to je omyl. Jsem myslím dostatečně schopen posoudit, co má kdy smysl a v čem. A hledám lidi ke sdílení a hledání řešení. Proto jsem se trochu rozepsal. Budu čekat na každý náznak kontaktu a možnosti k diskusi na úrovni, protože toho ještě máme hodně k vyřešení, není-liž pravda ?
21.06.2007 11:02 K dílu: Má cesta 17 Ferrda
cit: Jedním z kolektivních zel je, pokouší-li se někdo nahnat lidi do stáda. cit: Nejtíživější je zlo z uvědomění. jo toto patří do klubu nedohlédnutelných hloubek
21.06.2007 10:24 K dílu: Ferrda
Nazdar jak se říká, jednodušší souditi jest tomu, kdo soudem sám neprošel Halt jsem pořád ještě naivní, navzdory věku
19.06.2007 15:41 K dílu: Armagedon je blond Ferrda
komplementární uznání, ale navrch s nesouhlasem zažil jsem podobný situace, ale vystřídalo se 5 panáčků, co mi silně zavazeli, ačkoliv nebyli ani ženské, ani blond ovšem přísežně prohlašuji že součet blbosti se nerovná jen blond něčemu, je to o vlezprdelizmu a ten je nakažlivý jako malárie pointa je jen v tom, že jsem sice taky odešel já, ale až následkem zhroucení poučení ? Bijme blbce společně viz D_Fens
29.05.2007 17:25 K dílu: Není růže bez trní Ferrda
Takže Nazdar Vrátil jsem se k tomuto psaní a pomalu se tím prokousávám. Tak se mi zdá, že lidem nějak moc nevěříte. Nedivím se až tak moc, jen to srovnávám s tím, co jsem sám kdy udělal a taky toho bylo dost z kategorie omylů. Dokonce mne občas považuji i letití přátelé v podstatě za kverulanta. Nepochybně proto, že mi pozitivismus nahání nepříjemný průvan za záda. Nebudu tedy doporučovat to, co dokonce sám moc nesnáším. Ale občas je zapotřebí si srovnat svoje pocity a skutečné jejich vedlejší účinky a to je veskrze celoživotní problém. Dělám to a vypadám potom zase jako kverulant. takže ? přátel nemám moc, ale snažím se to přežít.
10.05.2007 10:47 K dílu: Jak bolí láska Ferrda
S dovolenim, toto také znám, jen jsem to ještě nikdy nikomu neřekl ovšem , jak tak nahlížím, bude se to rozhodně opakovat i když je to děs o tom život je a ty škrábance vydrží desítky let, to jo mám jinej plán, ale až se mi někdo ozve P.S. nemám web doma, vydržte i počkat
10.05.2007 10:42 K dílu: Tam, kde čeká svoboda... Ferrda
Tak se ptám, proč je stále častější tento typ vyjádření pocitů ? Nechci to vyvracet a nebo kritizovat, ale mám je někdy také jenže já jsem už starej pes, a s tolika bolestma, že to vidim jinak raději si pojdme povidat o tom, jak se co dá zlepšit co Vy na to ?
25.01.2007 14:21 K dílu: Nevhodné potraviny Ferrda
Takže k tomu prvnímu, jak zjistit vhodnost - ještě to rozvinu --je mi teprve skoro 60-- k lidem samým , to je na serii rozprav nabízím ICQ 217070067 - doufám, že to pojede --tedy ta diskuse k té kuchařce -- mám i vlastní recepty, ale nejsou jednoduché ! ještě mail MGFerda@centrum.cz
30.12.2006 20:02 K dílu: Nebezpečná přátelství Ferrda
Ježíši, já se přiznám, že po přečtení se skoro bojím
30.12.2006 19:54 K dílu: Pohádka o staré kletbě Ferrda
souhlasim, že tak by to mělo být jen mám problém, jakou píseń bych musel zazpívat zrovna dnes
21.12.2006 15:54 K dílu: Bernard Ferrda
to je dobře, Ty chlape, že jsi toho nenechal, já tady v panice stahuju kdeco, z toho, co tu je, abych napravil svoje vlastní omyly to je dobře, a přeji TI neskutečné a nezapomenutelné Vánoce
19.12.2006 14:39 K dílu: Historie jedné země 1 Ferrda
dalo by se říci, že všichni hledáme jistotu svět klidný a bez plotů nejasno posláno v temnotu spojené světy pro dobrotu --co Vy na to ?
05.11.2006 17:36 K dílu: SIRKOVÁ Ferrda
super ! doslova to se mnou protočilo kolečka pod židlí, opravdu super výstižné, děkuji Ti
25.09.2006 09:37 K dílu: Úvod do filosofie výchovy Ferrda
150% souhlas co dodat ? kdo zvedne tuto moji rukavici ?
25.09.2006 08:49 K dílu: Úvod do filosofie výchovy Ferrda
je toho moc, přečtu si to později, zatím jest mi radost, že je někdo mladší mých dětí, co má tyto zájmy mám kontakty na podobné jedince nejen v CZ pro pořádek - jsem jiří Ferdinand Havránek ročník 1948 - také se pokouším tvořit Ferdolf@atlas.cz nebo také ICQ - 217070067 - téměř stále
25.09.2006 08:22 K dílu: Půl sedmé k podzimu Ferrda
rád bych to dal do klubu, neumím to , co dělat ?
25.09.2006 08:20 K dílu: Půl sedmé k podzimu Ferrda
mě to naopak připadá velmi příjemné průhled skrze verš na první pohled je jinak moc laciný
25.05.2006 15:42 K dílu: s trochou času, člověk obyčejný může důstojnost svou ztratit a v zápětí si znovu hodinky své nařídit zpátky na nulu Ferrda
mám dojem, že nastavování hodin samotné pravdy bylo u nás zastaveno již před několika lety, nejen před volbami
19.05.2006 10:10 K dílu: Už tenkrát jsi přece věděla, že nekotvím. Ferrda
doporučuji členství v klubu nedohlédnutelných hloubek
19.05.2006 10:09 K dílu: Už tenkrát jsi přece věděla, že nekotvím. Ferrda
Opravdu ze srdce gratuluji
15.05.2006 11:38 K dílu: Equilibrium Ferrda
dotaz jak najdeme to dnešní centrum pomatenosti ? a kdo půjde se mnou ? žádný "běžící muž", musí nás být daleko víc !
13.05.2006 20:43 K dílu: ZA TŘI KUBÍKY JSEM PLATILA DANĚ V MARKÁCH Ferrda
líbí se mi to
13.05.2006 20:28 K dílu: Úplně nejvíc krleš! Ferrda
Ty chlape ! já tady řvu smíchy ! napsal jsem pojednání o paradoxu, že nula z nuly vzejíti fyzikálně nemůže, ale toto mne docela překonalo, gratuluju
10.05.2006 11:50 K dílu: Deníky sebevražedkyně Ferrda
jEŽKOVY VOČI, MUSÍM tI PODĚKOVAT ! sám jsem příkladem nepřetržité války proti všemu kolem a to včetně megatun vzteku, vzdoru a hodně beznaděje i v mých denících ano psal jsem to skoro 30 let, a předpokládal v tom mít paměť o souvislostech pro napsání po několika letech , o napsání o tom, jak se mi zdá všechno kolem padlý na hlavu no když jsem to potom před dvěma lety zkusil "načíst" tak to se mnou doslova třísklo jo to moc dobře znám a doporučuji i jiným, aby si to, co je sejří napsali a přščetli sami po sobě po letech, a s dovolením citace 2: Ani se mi během čtení nechtělo mrkat abych neztratil kontakt s textem-- to je přesně ten stejný pocit !!
10.05.2006 10:38 K dílu: Na poslední chvíli Ferrda
přípodotek, s dovolením já jsem z toho typu, kdy považuji za nezbytnou diskusi před zahájením potom už změny nemiluji a navíc jsem vyznavačem, že práce je zhmotněním filozofie a bez ní nejde udělat dobře vlastně nic ! jo a miluji znalce z oborů, které běžně nedělám a navíc jsem sice sólista, ale potřebuji mít pocit, že akord je naladěn --spěch nazývám vlastním slovem KWACHT ! je to dadaistická definice a tuto metodu práce doslova nenávidím--ale jsem u firmy., kde je to na denním pořádku, ach jo
10.05.2006 10:34 K dílu: Na poslední chvíli Ferrda
cituji :Jsou dva typy lidí v přístupu k práci. Vychazi to z jejich povah. Jedni maji radi vsechno hotove postupne, v klidu, nejlepe s nejakym predstihem ... pak jsou spokojeni. jenže bych to rozšířil: 1)+2) byly popsány 3) je ten případ, kdy je to spěchatel, ale služebně nový a tak dělá , že dělá a neumí 4) další je nepoučitelný , stále se domnívá, že sedět na informacích je jeho prvotní náplń 5) přenašeč - vždy jen přenese problém mimo svůj stůl a když je z kategorie 1+, nebo 3B je to masakr a musím si to rozmyslet, takhle "z voleje" mne napadá tak 11 dalších kategorii
10.05.2006 10:13 K dílu: Jasmínová chvíle Ferrda
Výborně ! líbí se mi to
27.04.2006 11:46 K dílu: CAUSA REPUTACE MLADÉ GENERACE Ferrda
Bavím se královsky u tohoto čtení vytiskl jsem si to je to síla, vystihuje i moje dojmy gratuluji, je v tom i vztek ?
27.04.2006 11:19 K dílu: Ferrda
Ježkovy voči přidáte mne do toho seznamu taky ?
25.04.2006 08:10 K dílu: Fyzikální zamyšlení Ferrda
podle mne je to celoživotní problém když už zazní akord, jak dlouho vydrží a bojíme se, že brzo přestane, jako ten, co byl první .... a tak dávno a kdy je vhodná chvíle k souznění, když život je boj ? a proč si děláme z té trošičky času víc boj, než smysl ?
Nahoru