17.06.2005 00:00 K dílu: I šel bych květa sraj mladý_werther
chacha to je docela trefny :-)*
17.06.2005 00:00 K dílu: Chronovizor mladý_werther
vzápětí tohle mě pobavilo :-)*
17.06.2005 00:00 K dílu: Přebírám štafetu dlouhých blbých názvů: Být mi sedmnáct a potkat na lázeňské promenádě Goetha, který by se mi dvořil, řekla bych mu: nasrat, pane, nasrat.... mladý_werther
a hodně krásná, rowenno
16.06.2005 00:00 K dílu: Cesty víry mladý_werther
eh...jasne (ten nazev stacil jednou...ne trikrat)
16.06.2005 00:00 K dílu: Bolest mladý_werther
hele, nemas tam preklep (predposledni radek / vers) je trochu sladkobolna...ale ujde :)
16.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
vim, o cem mluvis taky tak obcas premyslim :)*
16.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
křičí hodně, ale přijde mi prázdná navíc ta čeština…“výjimečně“ a podobný děsnosti ale tohle je asi teďka in takjo
16.06.2005 00:00 K dílu: Kouzelným mladý_werther
ta je krásná...
17.06.2005 00:00 K dílu: O VLASTNOSTECH KRUHU mladý_werther
je to skoro neuveritelny, ale jako bych to chapala supr, fauste(hele, my jsme skoro pribuzni :-))*
17.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
chtela jsem semka napsat "to je realita", dokud jsem neuvidela tvou reakci. Takhle dam enem hvjezdifku*
18.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
nechces me na nektere momenty upozornit ? Ze bych si treba precetla diskuzi "o literature"...nebo tak ? .-)
18.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
No...Jinovato, strasne moc ti fandim. Ale zkus mi - takhle neoficialne - verit, ze to nejde. Ucta ke kritice a k zajmu o dila a sbirky tady neexistuje - nebo jsem ji aspon nevidela.
18.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
jsem tu moc dlouho na to, abych vedela ze mas fajn vize ve zdejsi prostredi nemozny - taky jsem si tim prosla - :-)
18.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
(jsem ti rikala, ze diskutovat tu o literature nejni mozny; zvlast ne timhle zpusobem:-))
18.06.2005 00:00 K dílu: mamince mladý_werther
pod povrchem jedne veci po povrchu jine *
17.06.2005 00:00 K dílu: Šest minipovídek mladý_werther
to je kreativity ! :-) super*
18.06.2005 00:00 K dílu: POZDRAV LÉTA - 21. 6. 2003 mladý_werther
**** jsi krasne (i v proze) poeticka
27.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
jo, tohle je za okolností, že jsem byla nasraná, možný škoda, že´s to nemohl proložit i těmi svými informovanými reakcemi - pár dní před tímhle proběhla ta komunikace s pavlem; Lyryku, proč kecáš...sakra. Víme oba, žes to věděl. Krom toho stále nikde nevidím to "glassy (sleeping), když mi do zpráv napsala, že moji někdejší příznivci teď zakládají vlastní server". Emigrace = server ? Dyť to tu tak neplatí. Nebyla jsem na tebe naštvaná už dlouho. A nejde mi o to ti ubližovat. Stačilo, řekla bych, pár docela šťavnatých reakcí co jsem tady na tvou adresu za dnešek zmerčila. V zimě nedůvěryhodná, na jaře důvěryhodná...blbost, Lyryku. Možná bys měl vidět formu, jakou píšu interní zprávy, když opravdu naštvaná jsem. BTW - ta má hladina, řekla bych, tvou přece jen převyšuje. Mám 96 percentil na přijímačkách na FF MU. Jen takový přátelský pošťouchnutí :-). Musím zmizet, jdem pouštět ohňostroje. Tak zas někdy...
27.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
schválně jsem čekala, co tu z tebe dopadne (před chvíli jsem Jinovatovi psala, že Derovi úplně neodpovíš, páč bys musel přiznat to lezení do soukromých zpráv), ale teď jsi mě dostal. Jsi lhář. a) Dero, tobě ještě dlužím minimálně obsáhlejší vysvětlení a omluvu jistých událostí; ale teďka mám chvilku a asi se k tomu nedostanu; ale vím; nesouvisí to teďka s tímhle b) Lyryku - zkus to bez švindrkandlu dokázat. Není to pravda. Jsi ulhanej až po strop. Dokonce ani na tvou zavádějící otázku "zakládá se nový server ? To mi nevadí..." jsem ondyno nereagovala. Pokud mi nechtěně někde ujela nějaká narážka, že už ti snad daj všichni rebelové pokoj, nebo něco podobnýho - to je možný. Ale tohle jsem ti neříkala poprvý a rozhodně to nebylo domyslitelný. c) myslím, že jak já, tak chroust víme, jak ses k tomu dostal (avi chroust). Zmínili jsme to ve vzájemných zprávách. Což samozřejmě byla strašlivá pičovina a Derovi se za tohle moc omlouvám (a chroust na to zřejmě bude mít stejnej názor). d) ještě před chvíli jsi v diskusi vedle mluvil o člověku "kterému věříš" jakožto o důvěryhodném zdroji. Pokud vím, my dva spolu už nevycházíme dlouho a ztrátu důvěry jsi mi oznamoval už začátkem zimy. Tak nekecej. Aspoň si neprotiřeč.
26.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
fakt jů ?
26.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
já teda nevím, jak ostatní kritici, ale já jsem ondyno o nic nežádala loajálním je dán, neloajální ať přijdou a podebatujem :-)
26.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
*** neznám ale mnoho lidí, kteří vyhráli boj s hloupostí
26.05.2005 00:00 K dílu: chroust na vědomost všem dává, že.. mladý_werther
achjo já si vás dycky pletla s pozorovatelem :-) ty seš dospělák, to vím :-) tak se ho zeptám až na něj narazím :) dík, hoj
26.05.2005 00:00 K dílu: chroust na vědomost všem dává, že.. mladý_werther
já jsem v podstatě dost slepá na obě; ale po dnešku k tomu optikovi opravdu, ale opravdu musím zajít na kontrolu :) já zas letím; enem jsem zas potřebovala ochutnat, jak šmakuje revoluce proti stupidní vrchnosti :)...taková terapie Mimochodem - jak ti dopadla ta škola ? Já se na tu fildu dostalaaa...hahaaa ! Ale eště nevím, zda tam pudu :-).
26.05.2005 00:00 K dílu: chroust na vědomost všem dává, že.. mladý_werther
Delahaye : dyť říkám - nebo slepá skrvna na oku. To si můžu to voko rovnou vypíchnout esli mám takovýhle skvrny :-)
26.05.2005 00:00 K dílu: chroust na vědomost všem dává, že.. mladý_werther
hážeš hrách, chrouste jsem zkusila projevit svůj (nevulgární, zasvěcený :-)) názor na redakci kritiků a mám pocit (nebo větší slepou skvrnu na oku), že to někdo neunes a smazal ti kvůli tomu dílo promiň slípink
26.05.2005 00:00 K dílu: Obyčejně mladý_werther
Alimro, je to trapný, ale myslím, že vím, ve který fázi "poetického" vývoje se teďka nacházíš. Prošla jsem si tím. Nepíše se ti náhodou trochu ztěžka a nemáš problém s tím, že k tobě dojde nejdřív touha napsat báseň a až pak téma ? Pozor, pozor, pozor na básně typu "až...pak". To jsou bohužel převážně sračky. Báseň tohohle typu snad ani nemůže být spontánní. Dycky se musí vydřít, vypotit... No a navíc - tohle je poezie, kterou když někde přečteš, nikdo nemá šanci pochopit. To musí člověk vidět, vracet se, přemítat... Bacha...vážně. Jsi taková milá osoba :-).
26.05.2005 00:00 K dílu: Z kritik našich redaktorů II. mladý_werther
ano, ale vyjádřil ses pozitivně vůči kritikům já ti jen - jako exčlen - říkám, jak to s nimi je :-)
26.05.2005 00:00 K dílu: Z kritik našich redaktorů II. mladý_werther
nedělej, že mi nerozumíš :-) literární Kritici jsou zde nejvyšší "hodnotící skupina" literární Kritici zřejmě musejí být loajální vůči jediné osobě (ne vůči Literatuře) to mi přijde blbý
26.05.2005 00:00 K dílu: Z kritik našich redaktorů II. mladý_werther
loajalita vůči komusi nemá v literární kritice co dělat jakkoli tomu nerozumím, tohle si z literatury (mimochodem v souvislosti s neobjektivním šaldou) pamatuju :-)
26.05.2005 00:00 K dílu: Z kritik našich redaktorů II. mladý_werther
avi fouckault
26.05.2005 00:00 K dílu: Z kritik našich redaktorů II. mladý_werther
no...tak si tu po pěti milionech let svých reálných životních tragédií zas jednou zakejhám fouckaulte - sebranka kritiků je ještě o něco horší než sebranka redaktorů (promiň, doktore, makčo). Jsou to lidi loajální. Obecně nemají "kritické" kritiky naprosto žádnou hodnotu. Jako všechny tady. Vím to, dřepěla jsem v té skupince vyvolených taky. Literatuře nerozumím. Poezii píšu dadaistickou (a la bodnutí tužky do novin či do slovníku). A hodnotím podle nálady. Jen jsem tu byla jistou dobu ochotna trávit mooooc času. Šup s loajální husou ke Kritikům :-). Ať žije Lyryk. Zdravím všechny, zas někdy přijdu štěknout nějaký moudro :). slípina
26.05.2005 00:00 K dílu: Odkvetlo na letní noci mladý_werther
To je básnička...jak obrázek. Vím, že tak píšeš, nebudu ti to vyčítat :-). A ten obrázek, milá Alimro, je moc hezkej. Ale kdyby byl takový namalovaný mrazíkem na okně, nevěřím mu. Nevěřím totiž, že u "přirozené inspirace" by šly takhle moc vidět tahy štětcem. Ale pěknej obrázek, pěknej. Škoda jen, že nemáš ambice pro experiment - tam se vytvářejí hodnoty; ne v už známém.
18.06.2005 00:00 K dílu: Mýlka mladý_werther
jsi takova krasna kombinace popiku a neceho hlubsiho :-)*
19.05.2005 00:00 K dílu: Tříštění mladý_werther
taneček na zrcadlu....rozšlapat na malý střípky. To ale není poezie. Pro poezii je třeba trocha hemingwayovy býčí krve, rimbaudova spermatu nebo slz virginie a jejích hmotných zvuků. Aspoň podle mě.
19.05.2005 00:00 K dílu: O tobě mladý_werther
poskakování - jedna noha na jednom břehu, druhá na druhém. Tímhle způsobem zvládl naposled psát Villon. Ono i to mluvení k "tobě" v básních obvykle ulehčí práci autorovi, ale většinu čtenářů znechutí.
19.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
báseň, která je platická můžeš si ji ohmatat, cítit v dlaních, poznáš jestli je těžká/lehká, horká/chladná, tvárná/nekompromisní. Ale nejsi si jistý vnitřkem.Třeba by po propíchnutí vytekla sračka, třeba by byla plná nebe. Myslím, že tohle neví většinou ani autor. Konkrétnosti - reálné postavy - pomáhají. Ale pozor na tu míru.
19.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
jakoby sis vytrhl kus masa ze srdce a položil ho na papír. Naneštěstí ses jej pak ještě pokusil upravit, aby vypadal dobře a začal nad ním filosofovat.
19.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
obrazová galerie. A na konci slepá ulička.
19.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
naštípaný dříví...který tě kdosi donutil přejet leštěnkou. Škoda. Nejlepší je nachytat chcanky Inspirace do dlaní a...rozevřít je. To, co ti zůstane na kůži. Ta vlhkost, které se u tebe zalíbí, je báseň.
19.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
A proč ? Nebo to není důležitý ? To nemůžeš...takhle. Barvičky skleněný ucelený jasný si můžou dovolit jen kostelní okna. V básni to obvykle budí nedůvěru.
18.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
ano reaguj na dilo - ostatne, k tomu to tady je pak mam jeste misto na autorske strance, kam patri ostatni veci
18.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
no - ja s tim nezacala :-) nech si priste, prosim, podobny reakce pro sebe dekuju
18.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
pozovatel : copak to kunkas ? :-) Jako myslis neco na styl Monty_Python nebo snow_white nebo treba delfina (kdo by ho neznal) ? :) No...kazdopadne dik za pobaveni. (akorat teda skoda, ze jsem se neptala, ze :))
16.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
nech ho byt, Johne :) On tohle asi potrebuje - v poradku.
17.06.2005 00:00 K dílu: 2. ledna 2005 mladý_werther
(výjimečnej) verim ti ji*
18.06.2005 00:00 K dílu: Naposledy mladý_werther
obcas je zavreni jedne cesty jen otevreni jine
17.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
dekuju, pane :-)
17.06.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
ja jednou prijdu na to, co ty jsi za tajemnyho maga poezie :-) nejsi Poe ? :)
26.05.2005 00:00 K dílu: mladý_werther
málo se tu pohybujeme jedna i druhá a jestli to bude mít nadále tuhle tendenci (z mé strany ano), pak máme zřejmě už dost málo příležitostí vzájemného kontaktu chci ti říct - nemusím s tebou souhlasit nemusím souhlasit s tvými názory a tvým chováním ale to není důvod chovat se jak fracek já se tak totiž chovala mrzí mě to; jsem dospělejší a taky nechci roztrhnout vzájemný kontakty úplně ve zlým promiň b. (ten obrázek nejni náhodný)
Nahoru