16.09.2015 09:17 | K dílu: Po čtyřiceti letech hledání | Cale |
ten prolog mě odrovnalpíseň nechci komentovat, evidentně si svého (1) posluchače našla |
||
02.09.2013 13:37 | K dílu: Nino | Cale |
Ano, ano .. to si zaslouží rozbor:
Stále máš dojem, Nino že na tebe něco čeká - zde jest výklad mnohoznačný, ba zlověstný: může to být stejně tak pětka z matematiky, uhry anebo průjem - ve spojitosti s následujícími verši se kloním k poslední variantě dlouhé noční vlaky dole polyká rytmicky hrdlo tunelu - a máme to tady: příčinou může být jak viróza, tak i včerejší párky z Lidlu na záchodě nerozsvěcíš - no bodejť, stačí to aroma, ještě na to svítit
Koupila sis letní boty, Nino - no, co taky na léto, že jo, v martenskách by se děsně pařily tvé roztomilé pětačtyřicítky červené s přezkou - tajnosnubná barva! přezka dodá pocit uvěznění a zmaru teď nevíš jestli je obout - no jasně, léto na hovno, výkyvy počasí jak z deníku zastánců globálního oteplování, ještě se křusky rozlepěj a rákosky reklamace neberou! nebo jít vrátit - neberou! vždyť ti to říkám! červené boty - dyk já vím v hezké krabici - no ta se aspoň může hodit, třeba na pavouky tak lesklé až se chce plakat - no jo no, prachy v hajzlu.
Autor hezky vyjádřil pocity zmaru a frustrace naivní dívenky, která, zakoupivše nevzhledný šunt na holešovické tržnici pozdě lituje svého neuváženého činu. Situaci černě rámují její střevní obtíže způsobené nezdravými stravovacími návyky. Zde nadprůměr ! |
||
02.09.2013 13:36 | K dílu: Nino | Cale |
Ano, ano .. to si zaslouží rozbor:
Stále máš dojem, Nino že na tebe něco čeká - zde jest výklad mnohoznačný, ba zlověstný: může to být stejně tak pětka z matematiky, uhry anebo průjem - ve spojitosti s následujícími verši se kloním k poslední variantě dlouhé noční vlaky dolepolyká rytmicky hrdlo tunelu - a máme to tady: příčinou může být jak viróza, tak i včerejší párky z Lidlu na záchodě nerozsvěcíš - no bodejť, stačí to aroma, ještě na to svítit
Koupila sis letní boty, Nino - no, co taky na léto, že jo, v martenskách by se děsně pařily tvé roztomilé pětačtyřicítky červené s přezkou - tajnosnubná barva! přezka dodá pocit uvěznění a zmaru teď nevíšjestli je obout - no jasně, léto na hovno, výkyvy počasí jak z deníku zastánců globálního oteplování, ještě se křusky rozlepěj a rákosky reklamace neberou! nebo jít vrátit - neberou! vždyť ti to říkám! červené boty - dyk já vím v hezké krabici - no ta se aspoň může hodit, třeba na pavouky tak lesklé až se chce plakat - no jo no, prachy v hajzlu.
Autor hezky vyjádřil pocity zmaru a frustrace naivní dívenky, která, zakoupivše nevzhledný šunt na holešovické tržnici pozdě lituje svého neuváženého činu. Situaci černě rámují její střevní obtíže způsobené nezdravými stravovacími návyky. Zde nadprůměr ! |
||
02.09.2013 13:34 | K dílu: Nino | Cale |
Ano, ano .. to si zaslouží rozbor:
Stále máš dojem, Ninože na tebe něco čeká - zde jest výklad mnohoznačný, ba zlověstný: může to být stejně tak pětka z matematiky, uhry anebo průjem - ve spojitosti s následujícími verši se kloním k poslední variantě dlouhé noční vlaky dolepolyká rytmicky hrdlo tunelu - a máme to tady: příčinou může být jak viróza, tak i včerejší párky z Lidluna záchodě nerozsvěcíš - no bodejť, stačí to aroma, ještě na to svítit
Koupila sis letní boty, Nino - no, co taky na léto, že jo, v martenskách by se děsně pařily tvé roztomilé pětačtyřicítky červené s přezkou - tajnosnubná barva! přezka dodá pocit uvěznění a zmaru teď nevíšjestli je obout - no jasně, léto na hovno, výkyvy počasí jak z deníku zastánců globálního oteplování, ještě se křusky rozlepěj a rákosky reklamace neberou! nebo jít vrátit - neberou! vždyť ti to říkám! červené boty - dyk já vím v hezké krabici - no ta se aspoň může hodit, třeba na pavoukytak leskléaž se chce plakat - no jo no, prachy v hajzlu.
Autor hezky vyjádřil pocity zmaru a frustrace naivní dívenky, která, zakoupivše nevzhledný šunt na holešovické tržnici pozdě lituje svého neuváženého činu. Situaci černě rámují její střevní obtíže způsobené nezdravými stravovacími návyky. Zde nadprůměr !
|
||
02.09.2013 13:31 | K dílu: Nino | Cale |
Ano, ano .. to si zaslouží rozbor: Stále máš dojem, Ninože na tebe něco čeká- zde jest výklad mnohoznačný, ba zlověstný: může to být stejně tak pětka z matematiky, uhry anebo průjem - ve spojitosti s následujícími verši se kloním k poslední variantědlouhé noční vlaky dolepolyká rytmicky hrdlo tunelu- a máme to tady: příčinou může být jak viróza, tak i včerejší párky z Lidluna záchodě nerozsvěcíš- no bodejť, stačí to aroma, ještě na to svítit Koupila sis letní boty, Nino - no, co taky na léto, že jo, v martenskách by se děsně pařily tvé roztomilé pětačtyřicítkyčervené s přezkou- tajnosnubná barva! přezka dodá pocit uvěznění a zmaruteď nevíšjestli je obout - no jasně, léto na hovno, výkyvy počasí jak z deníku zastánců globálního oteplování, ještě se křusky rozlepěj a rákosky reklamace neberou!nebo jít vrátit- neberou! vždyť ti to říkám!červené boty- dyk já vímv hezké krabici- no ta se aspoň může hodit, třeba na pavoukytak leskléaž se chce plakat- no jo no, prachy v hajzlu Autor hezky vyjádřil pocity zmaru a frustrace naivní dívenky, která, zakoupivše nevzhledný šunt na holešovické tržnici pozdě lituje svého neuváženého činu. Situaci černě rámují její střevní obtíže způsobené nezdravými stravovacími návyky. Zde nadprůměr ! |
||
27.06.2012 10:04 | K dílu: Povídka měsíce - Květen 2012 - Vyhlášení | Cale |
ano, svět se skutečně řítí do pekla, pokud vyhrávají/líbí se podobné povídky, jako je ta od B.Krejzy a to, že je na titulní straně a tak je to první, co příchozí, zdejších úchylů neznalý, návštěvník vidí, je už perverze na entou jinak ta povídka je prachobyčejná masturbace ve stylu, čím hůř, tím líp nic nového pod sluncem co tu pochybnou soutěž zrušit, členové paranormálního výboru ? | ||
04.09.2010 17:54 | K dílu: je libo ... smrt? | Cale |
avi | ||
04.09.2010 17:54 | K dílu: je libo ... smrt? | Cale |
Elleanor :-)) já jsem tvrďák jen tak napůl : natvrdlej :-) | ||
15.04.2010 16:23 | K dílu: zasycháš | Cale |
no jo, dobře poskládaný .. ale to se teď plácám sám po ramínku, protože to štosuju podobně :-) co mi nesedí je vyznění, protože je ulhaně plačtivý a tučný písmoně do báfně nepatřej´ .. ukazujou jak tříska ve voku : tady, joudo, tady TO je jo a ještě velký Téčka u osobních zájmen - kdysi mě kdosi tady poučil, že je to óbr prohřešek, tož to ctím :-) however, za jsi polobůh - s prachama - voníš - nechceš si povídat určitě Típám měj se | ||
19.12.2009 15:46 | K dílu: řekla mi | Cale |
jen pocit,věř mi :-) kdopak dneska zná aspoň sám sebe | ||
17.12.2009 11:44 | K dílu: Křížovkář | Cale |
dej do textu nick známýho Písmáka, případně mu čmáranici věnuj a sukces je zaručenej :-) | ||
17.06.2009 15:17 | K dílu: Skrotená hora | Cale |
jo jo hele, schválně, jak si vykládáš ten Jackův naznačený konec ? umlátili ho (jeho románku se sousedem nenpřející) známí anebo šlo jen o Ennisovu paranoidní představu a Jack zemřel tak, jak říkala jeho žena ? | ||
23.11.2008 12:47 | K dílu: svolávání barev | Cale |
holy truth :-)))) | ||
23.11.2008 12:20 | K dílu: svolávání barev | Cale |
ne ne, nic personálního, ba vosobního v tom není .. sorry za pejorativního "kritika" , já už vím, že jste na tyhle vocásky citliví, klucí .. a takle to poseru :-) ale nemáš recht, že náhodnej čtenář je horší ... kritik musí mít tydlencty ... mravněvolní předpoKLADY, no že jo ? :-) | ||
23.11.2008 11:17 | K dílu: svolávání barev | Cale |
dílo je sračka, no doubt nicméně polemizování "kritika" s osobní konverzací dvou jinejch osob je snad ještě horší třeba chtěl naznačit, že se někdo sám shazuje komickým mudrováním, místo skutečné kritiky ale takovej způsob komunikace je Ti možná blízkej, takže still go your own way .. | ||
12.09.2008 10:59 | K dílu: Brňané, zachraňte malý sýrový krámek | Cale |
No, Pišto, alespoň se dokážu natolik kontrolovat, že v každém příspěvku ze sebe nebleju invektivy typu : vůl, píčovina, tele, slinty ... Ztrácíš úroveň, chlapče ... Nebo nesneseš, že má prostě někdo (probůh !) jiný názor než Ty ? Můj pohled se odvíjí od praktické zkušenosti "z terénu" . A už jsem předeslal, že absolutně není mířen konkrétně na Tebe. Tak se nechovej jako hysterka, co jí někdo pohaněl účes a zkus zachovat aspoň minimální úroveň komunikace s absencí osobních výpadů. Pokud toho nejsi schopen, tak prosím snad ani nereaguj. Děkuji. | ||
02.09.2008 08:47 | K dílu: Moje velká skautská cesta "za velkou louži" do USA | Cale |
no jasně :-) .. nicméně je to proti exhibování místních úchylů a grafomanů alespoň milá změna, která má hlavu a patu .. což je sice svým způsobem smutné, bo je to tak | ||
25.08.2008 13:27 | K dílu: Vulgarizmy | Cale |
ano,rozhodně ano # | ||
20.12.2007 11:35 | K dílu: Andělská stvoření | Cale |
mně se líbí "nezdát se" .. taky se o to snažím .. většinou | ||
08.10.2007 15:16 | K dílu: Kritika kritikům | Cale |
kontroverzní návrh ... já se například dávám ovlivňovat rád | ||
27.09.2007 15:52 | K dílu: Zachranme letnou | Cale |
zgrindovat Lavičku ??!! chudák sparťan ... :-)) | ||
14.09.2007 09:28 | K dílu: Antigona / Sofoklés | Cale |
nikoli početní, alébrž počtení :-) | ||
14.09.2007 09:28 | K dílu: Antigona / Sofoklés | Cale |
velmi zajímavé početní .. možná by tomu slušela i škatule Recenze už čekaám, jak Tě místní avantgarda rozcupuje, co že jsi tam, zkamenělino, lezl :-)) nicméně já vcelku chápu důvody Tvého roztrpčení T. | ||
10.07.2007 13:05 | K dílu: K volbě šéfredaktora redakce Písmáka | Cale |
aššu : nikoli trucpodnik - tohle já si skutečně myslím nemám tady prakticky proti nikomu nic a ani nejsem členem jakékoli "kliky" Fouckault ale např. vydupal ze země projekt "ZOOM" Kdo se může tady - včetně majitelky a jejích nabubřelých prohlášení - může ze součaně aktivních nicků pochlubit ??? P.S. Ještě jsem zapomněl na Stvn a jeho "Povídku měsíce" - taky velmi good počin | ||
28.06.2007 08:32 | K dílu: ŠÉFREDAKTOŘI ODEJDĚTE!!! - petice za odchod Armanda (Koulese a Koulese 1-?) z funkce šéfredaktora a znovuobnovení funkční redakce. | Cale |
Cale | ||
21.06.2007 12:18 | K dílu: Sbírka | Cale |
já chci taky tátu sponzóra ! .. autogramiádu už si zařídím, zvlášť když tatík zaplatí i free chlast for all :-)) | ||
03.06.2007 10:26 | K dílu: Radary? To se všichni zbláznili? | Cale |
Oldjerry : sám bych to líp neřek´ :-)) P.S. super přirovnání, budu používat, thx .-) | ||
23.05.2007 17:12 | K dílu: „Vzdelaní“ americkí filmári | Cale |
komódia ? :-)) že by něco jako kondomínium ?? | ||
23.05.2007 17:11 | K dílu: „Vzdelaní“ americkí filmári | Cale |
"Žartovné výrazy tváre tohto herca, vtipné scénky a humorné dialógy nedovolili divákovi vzdialiť sa od televíznej obrazovky ani len na malú chvíľu" ... tak tady jsem si začal myslet, že jde o docela zdařený sarkasmus ale dále jsem zjistil, že bohužel nikoli P.S. Tohle není Recenze | ||
17.05.2007 08:37 | K dílu: řekla mi | Cale |
Ty taky, Aničko :-) | ||
11.05.2007 15:14 | K dílu: Káááááábáááááát | Cale |
bla | ||
10.05.2007 17:10 | K dílu: Jinovatka ta je | Cale |
člověk by řek´, že to Admini vyrazej´z titulní stránky, ale tady asi žádný Admini už nejsou tady už toho vůbec je docela málo | ||
04.05.2007 22:40 | K dílu: možná | Cale |
nebo jako paruka s vytrhanejma vlasama ? :-))) | ||
23.11.2006 17:30 | K dílu: Dopis | Cale |
neurazí .. taková narychlo spíchnutá bez větších ambicí why not | ||
12.07.2006 15:34 | K dílu: očima ti taje sníh | Cale |
08.02.2006 00:00 | K dílu: černobylské děti | Cale |
pozíku .... líbí (pokud se to takhle vůbec dá napsat) já vosumdesátejšestej zažil .. a ne jako kojenec :-) překvapil´s mě T. | ||
03.02.2006 00:00 | K dílu: Jak je možné, že už o půlnoci má někdo 60 čtení nového díla? | Cale |
pablíku, Tvůj problém je , že všechno bereš osobně :-) a upřímně řečeno - ty Tvý rádoby silácký gesta plný drsnejch výrazů už tu nikdo nebere vážně nic ve zlým, Ty nejsi špatněj kluk a mně jsi sympatickej jen se strašně stylizuješ ..a to tak moc, že už tomu sám věříš pročpak jsem hnida a jízlivec ? a navíc schovanej ? jak, šmarjá, souvisí to, že mám ještě jeden nick s tím, že píšeš koniny a zbytečně se rozčiluješ ? :-) já se nestýkám osobně tady téměř s nikým - pod žádným nickem, tak to Tvý žlutý plácání o schovávání fakt nechápu měj se hezky a zkus bejt zase chvilku svůj - t.j. grafomanskej pavouček :-)) | ||
03.02.2006 00:00 | K dílu: Jak je možné, že už o půlnoci má někdo 60 čtení nového díla? | Cale |
Pablo : "ale pravdou zůstává, že jedním z klíčových je stále ještě kvalita, kterou dílo má. jsi ve virtuálním světě a platí tu jiná pravidla - takže zkus občas zajít na nějaké čtení nebo sraz, tohle v čtenosti velmi pomáhá. " a kurva ! :-))) Takže kvalita je přímo úměrná návštěvnosti srazů ! Tož "my kluci/holky, co se spolu známe" jsme kvalitní a čtení hodní ! :-)) Pablo, kdyby to nebylo k pláči, tak je to k smíchu. A hlavně ale, je to vlastně pravda. Unfortunatelly. | ||
03.02.2006 00:00 | K dílu: peklo | Cale |
tekst se mi líbí | ||
26.01.2006 00:00 | K dílu: P2 - líbí / nelíbí - anketa | Cale |
5 - malá písmena, zhusta nevhodné podklady písma - další bude asi věc zvyku | ||
27.01.2006 00:00 | K dílu: | Cale |
Katugiro, vidíš, tak máš, po čem si prahnul ... majtele serveru - despotu :-)))) tak koukej držet zobák - právem ! :-)))) | ||
21.01.2006 00:00 | K dílu: HNÍZDA | Cale |
dobré řemeslo ... ale co z toho studený jak psí čumák | ||
15.01.2006 00:00 | K dílu: ***** | Cale |
jo jo, lidi, mejte se ! žloutenka číhá ... | ||
13.01.2006 00:00 | K dílu: | Cale |
hospa a sraní sou tam navíc jinak proč né | ||
25.12.2005 00:00 | K dílu: 5 | Cale |
pročpak párek v rohlíku a pročpak dolary ?? malinko bych to "zcivilnil" ... a byla by z toho pěkná pocitovka (depresivní, ale pěkná) :-) Krásné svátky, sluníčko :-) | ||
06.12.2005 00:00 | K dílu: Robert Smith | Cale |
:-))) já staromilsky stále preferuji pouhý alkohol (s trochou THC .-) ) P.S. Zajímal by mě Tvůj názor na to zmíněné dílko ... pokud máš chuť, mrkni jedním okem http://www.pismak.cz/dilo.php?num=166522 | ||
27.11.2005 00:00 | K dílu: . . . na ulici | Cale |
už jsem si všiml, že některé věty opakuješ v reakcích jako ara :-) malá slovní zásoba ? god knows .. nech to být a dál buď pozitivní až kosti praští .-) | ||
26.11.2005 00:00 | K dílu: . . . na ulici | Cale |
tak neumíš číst - kupodivu :-) "Cale - ovšem.......je to tvůj názor a já ho respektuju mě se taky nelíbí všechno díky:-) " nevidíš tam hrubku ? A druhy Tvé lhostejnosti nejsou předmětem mého zájmu. Pokud Ti vadí mé negativní kritiky, použij směle institut Neoblíbených autorů. a ještě smajlíček, Ty je miluješ :-) | ||
26.11.2005 00:00 | K dílu: . . . na ulici | Cale |
ježiš marjá - jsi mi úplně lhostejná (včetně Tvých básní, samozřejmě) jen mi vadí, když se przní čeština - prostě tam máš hrubku, to je celý | ||
26.11.2005 00:00 | K dílu: . . . na ulici | Cale |
h_m : 3.pád - komu čemu .-) | ||
23.11.2005 00:00 | K dílu: . . . na ulici | Cale |
zmatený a očividně podbízivý better next time ? i wish | ||
23.11.2005 00:00 | K dílu: Na půdě ... | Cale |
temní nad ptákem ... :-)))) ježiš, to je ale pošahaný | ||
26.11.2005 00:00 | K dílu: Písmák =UMĚLEC? | Cale |
Coo : to byl jen povzdech, nic osobního .-) ba ani na kritiku si čáku nedělám | ||
23.11.2005 00:00 | K dílu: Písmák =UMĚLEC? | Cale |
lidé ! bděte ! a do prdele :-) | ||
23.11.2005 00:00 | K dílu: . . . svítá | Cale |
nějakej experiment jak dokázat, že místní kritici nemaj´ vkus ? sukces, to jo :-) | ||
18.11.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
a to já pudu klidně třeba i do prdele .-) | ||
18.11.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
hanlivý vzkazy Ti můžem psát i sem ... pokud po nich prahneš :-) | ||
03.11.2005 00:00 | K dílu: Mare Imbrium | Cale |
na efekt škoda .. | ||
04.11.2005 00:00 | K dílu: ranní | Cale |
o ničem pardón | ||
01.11.2005 00:00 | K dílu: Pro Klárku | Cale |
deš na to dobře ... .-))) měj se fajn | ||
01.11.2005 00:00 | K dílu: Pro Klárku | Cale |
kurva, to Tě nemůžu ani pochválit, paranoiku vyšinutej ? :-) (já myslel Tvoje reakce nejen tady ... i jindy a jinde) a Tip jsem Ti nedal, ale když mi polezeš do prdele ... never say never .-) | ||
01.11.2005 00:00 | K dílu: Pro Klárku | Cale |
hele, mi se sice Tvoje kousky nelíběj´ , ale zase se mi líbí, jak v kritikách reaguješ a to je podle mě podstatný :-) | ||
28.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
Kurva , chlapi, tak si dejte po držce anebo pivo. Musí tady furt smrdět tahle "Úvaha" ? | ||
28.10.2005 00:00 | K dílu: Nightwish - Tarja končí | Cale |
TOMe ... to musel být strašný den. Stejně tak mě kdysi zasáhlo, že Arnošt Pátek opustil Kroky Františka Janečka proplakal jsem několik nocí, co Ti budu povídat | ||
24.10.2005 00:00 | K dílu: vulgární lesbickej sexík | Cale |
hele, co je na lesbách úchylnýho ? ahááá , ty budeš asi pěkně prudérní slintal :-) | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: NEVYČÍTEJ MI... | Cale |
to fou ale kvásný veušíky | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
och ... drsná poloha :-) beru za Bé ("můžem´spolu" ... atcůstvujet mězéra) .-) | ||
26.11.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
smetíprach : :-))))) dííííky. Už dlouho jsem se v sobotu dopoledne tak nezasmál. Milé dítě z toho asi nevyroste, nemá už kam. Je kouzelné, jak se pseudoumělec chodí vymasturbovat nad póvlem, co mu nesahá ani po paty. :-) Jen tak dál, hochu ... A teď nám běž zase ukázat, JAK se to má dělat :-) | ||
01.11.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
Leenai : to je to dílo tak zlý ? :-(( | ||
01.11.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
pablo, co mě lakuješ s tím tipovýběrem ? :-))) | ||
23.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
:-) já mám silnej žaloudek. A slabota sem, to zasejc jó. A cepovat ? Ale no tak ... já se jen bránil. A čekal, co se z toho vyvine - a dočkal se Tvé konstruktivní kritiky. Pro mě to není málo. A vážně to beru (v mezích, samozřejmě) a alternick mám taky. :-) | ||
23.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
:-) jak ? Právě vám dvěma teď pomáhám tím, že vás nutím regovat. A promiň, ale je mi houby po tom, jestli náhodou dotyčnou znáš a je Ti nějak blízká. Mně z reakcí (i jinde) blízká není. A trvám na tom, že její písmena zde nebyl validní názor. Jen exhibování - žádné "všímá detailů, kolikrát dokáže ve stručnosti říct to hlavní" ... no to ani omylem. Asi Ti něco brání, to vzít. To se stává. :-) | ||
23.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
D.W. - děkuju za skutečně věcnou a podnětnou poznámku. Tohle přesně jsem chtěl, ale Tvá kolegyně se jaksi nechytala. :-) Dovol mi drobný komentář : 1. malinko jsem se asi špatně vyjádřil - já své "sebehodnocení" neodvíjel od TIPů, ale (určitě směle a drze) od vlastního názoru na své dílko v porovnání s průřezem tvorby ostatních zde. Víme oba, že TIPy zde jsou jen velmi slaboučká indicie - k čemukoli. 2. s tím "leda tak" máš pravdu. Promíchal se mi slovosled, ale už to nechci měnit. Nespisovně to není, nicméně to mohlo bejt lepší. :-) 3. přívlastky, přívlastky ... častý bič zde. :-) Pro mě tam sedí - pro jiné mohou působit dost shlukovitě. Ona báseň úplně bez nich taky moc vytvořit nejde ... barví, objasňují, vytváří emoce ... Beru to jako názor. 4. staré a známé jako novum ... vcelku máš pravdu. Dílko není nikterak objevné. Proč vzniklo - a/ měl jsem poslední verš jako myšlenku a pocitů víc než na něj b/ chtěl jsem si vyzkoušet možnosti vázaného verše, hlavně spojení slov, která jsem ještě pohromady neslyšel c/ chtěl jsem, aby to celé fungovalo dohromady - jako malinko emotivní momentka naštvaného a zároveň smutného chlapa 5. Tvůj pesimistický závěr .... :-((( na to řeknu jediné - já třeba pomoct chci. A ocením reakce, jako je ta Tvoje. (a naserou mě kecy, jako ty od dns) .-) Díky a měj hezký nedělní večer | ||
23.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
předchozí můj blebt byl pro d.n.s. don´t worry byla příliš rychlá :-) | ||
23.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
:-) Ale až Ti budu nějakou dobu pochlebovat, třeba se to zlepší... Vyšlo to jinejm, tak co by zrovna mně ne, né ? :-) | ||
22.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
:-) máš velmi vysoké sebehodnocení. Nic proti tomu - to je dnes k přežití a k úspěchu nezbytná věc. Ale domnívat se, že jsem až tak zasažen Tvým "názorem" by bylo, věř mi, velmi ukvapené. Ve skutešnosti je mi totiž vcelku jedno. Co mi jedno není, že vás, co tady šmejdíte a hlava nehlava trousíte jed (samozřejmě v růžovém flakónku a s vinětou *toje přecijenmůjnázor!*) je tady plno. Ale netoužíte nikomu pomoct. Ne - proč taky. Jen se předvádíte - třebas u mě se Ti zazdálo, že dost bylo pochval, trochu ho, ňoumu, natřem´ . :-) Že nemáte argumenty ? Že váš "názor" je snůška ...ehm .. slov ? No bóže ! Dyk to není poprvý, ne ? Opakuju, že ses mě pranic nedotkla. Samozřejmě, že v prorovnání s opravdovým psaním je můj výtvor nicotnej. V porovnání s Písmáckým standardem ovšem nadprůměr. (jééé, koukněteeee, jakej je to magor, on se sám chválíííí ) :-) Je to tak. Magorovi už se dělá zle z falešný skromnosti, kterou je Písmák prolitej jak vokurky lákem. Měj hezkej večír :-) | ||
22.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
:-) tak to mě hrubě podceňuješ. Nejsem tu nováčkem - vyskytuju se tu už 3 roky a tak jsem si různými stádii již prošel. Problém je v tom, že na kladné reakce se špatně reaguje. Mám napsat : "nechval to, je to sračka, nech mě bejt" ? To by asi byla dost hloupá póza a podivnej exhibicionismus. Tudíž lidé logicky reagují ponejvíce na kritiky negativní. Nejsem vyjímkou. Chci "hlubší" - proč ne ? To, co´s napsal(a) Ty, považuješ za kritiku (nebo smysluplný názor) ? Já ne. Koukni, prošel ses v průběhu 3 minut po mých 3 dílech. Všude jsi hodil jedovatou slinu - v jednom případě jsi vzala do úst i nepochopitelný vkus ostatních - kladných kritiků. Proč asi ? Blbej den ? Touha si anonymně kopnout ? Nevím, a je mi to vcelku buřt. Vcelku mám přehled, co taky leckde chválíš. Mohu s čistým srdcem říct, že mnohdy o dost horší kusy, než jsou ty moje. Takže : klidně si reaguj, piš kritiky nebo mi tam třeba kresli. Ale ať to má hlavu a patu a nejsou to demagogické slin(t)y. Buď negativní - směle do mě ! Ale na úrovni. Děkan za pozornost | ||
22.10.2005 00:00 | K dílu: slabost pro vítr | Cale |
d_n_s : tak už nebudem´ nic psát, ne ? sem za ! deme pít ! P.S. až jednou napíšeš kritiku a ne nějaký podivný výstřik, dej mi vědět. | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: Donald Öetker | Cale |
i koncentrát se dá po stole pěkně rozmatlat :-) | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: Donald Öetker | Cale |
rozpatlaný ... jak pudink po stole | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: 21. října (1967) | Cale |
all you need is love :-) | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
jen tichý (i hlučný) obdiv T. | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
sakrasakrasakra T. | ||
21.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
:-)))) vow | ||
17.10.2005 00:00 | K dílu: Bílá pastelka | Cale |
já mám dvě...a dva kalendáře (docela dost věcí za vobnos, kterej ti ani na jednu tequillu nehodí) .-) t. | ||
17.10.2005 00:00 | K dílu: Po Ezii toužím | Cale |
a LE jo :-) | ||
17.10.2005 00:00 | K dílu: NEKLIDNÝ HROB - Paranoid_android | Cale |
tomuhle se, tuším, říká paján :-) | ||
14.10.2005 00:00 | K dílu: Ctiradovo sobotní dilema | Cale |
myšlenka fajn ale klopýtá mi provedení a to už si to čtu asi popátý :-) | ||
24.10.2005 00:00 | K dílu: Depeche Mode - Playing the Angel | Cale |
no doubt , Alan ! :-)) (a to nemyslím tu podivnou kapelu) Zdalipak budeš v lednu v Sazka Aréně ? I will ! .-) | ||
10.10.2005 00:00 | K dílu: Depeche Mode - Playing the Angel | Cale |
mno ... příspěvek chvályhodný Nicméně dělat recenzi na album, které celosvětově vyjde až 17.10., mi přijde přinejmenším nemravné. :-) A vlastně i urážející směrem ke DM - kritikovi nestojí ani za zakoupení alba. .-) Ale to jsem asi už dost mravokárný. Nicméně - deska je skutečně prvotřídní. Ale není to hitovka na první poslech. A troufám si říct, že ani na třetí ne. Je moc dobře, že má Gahan na CD své 3 kousky. Už po "Paper Monsters" (vynikající !) bylo jasné, že se s ním musí jako s autorem počítat. "Suffer Well" je zasejc můj favorit. Tož - buy it ! | ||
10.10.2005 00:00 | K dílu: Opravdovým básníkům | Cale |
hmm .. jo | ||
17.10.2005 00:00 | K dílu: Rukojmí | Cale |
malinko delší "stopáž" recenze ale jinak dost nadprůměrný počin t. | ||
05.10.2005 00:00 | K dílu: Nedvědi | Cale |
kde bys ty tři stovky nabral, hm ? :-) | ||
01.10.2005 00:00 | K dílu: SOS podruhé!!!! | Cale |
try MyIE2 ... no problemo :-) | ||
01.10.2005 00:00 | K dílu: Dlaněmi k sobě | Cale |
:-)) no, i když to moc legrační nejni děcka jsou vnímavý ažaž ... za ty noční moury to nestojí já viděl jednou omylem nějaký psycho-horror o šílencích a doteď mě mrazí, když se mi to vybaví brrr | ||
01.10.2005 00:00 | K dílu: Dlaněmi k sobě | Cale |
jo, Constantine ušel .. Nicol : strejda byl drobet zvláštní, ne ? :-) | ||
01.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
jasně ! only consumers .-) | ||
01.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
pššššt ... ještě vzbudíš dojem, že sem nějaká smažka a já jsem smažka jen velmi sváteční .-)) | ||
01.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
a já po tom posledně málem zhebnul .. .-) | ||
01.10.2005 00:00 | K dílu: | Cale |
suchej drink :-) |