05.03.2010 17:23 K dílu: Proč se knihy píšou místo žijou America
jo, ztěžklými je lepší
03.02.2010 19:16 K dílu: Hodil jsem do automatu pětku a místo kněžky lásky mi do kelímku tekly cizí horoskopy America
možná...:)
26.10.2009 21:22 K dílu: Superstar: Výsledky 5. kola America
pošťák Ondra je stará slizká bestie, co onanuje u kompu nad písmenkama, místo aby se jako každej normální člověk dívala na mezirasový porno se dvěma lesbičkama! mý teorie rozhodně nejsou paranoidní. řekl bys snad o moderních fyzikálních hypotézách, že jsou pouhou paranoiou jejich autora? člověk nemůže ani spekulovat, byť má dobrej důvod...co to je za despotickou soutěž? opři se do mejch konkrétních názorů argumentama a uvdidíme, kdo odejde se staženejma kalhotama. ale prohlášení, že sotva poznám dobrej prožitek, to je na výzvu k souboji šavlema za časnýho rána!
25.10.2009 16:19 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 9 America
Márvin: a kterej byl tvůj? šoupni mi odkaz do zprávy..
25.10.2009 16:08 K dílu: Slovo má America
myslim že tam visel někdy v srpnu..díky
24.10.2009 20:16 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 10 America
Pane Otazníku...
24.10.2009 15:51 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 10 America
America se omlouvá. Báeň je spíš povídkou než básní, což ale zas tolik nevadí. Příměr vztahu jako vězení křečka je fajn, i když trochu oposlouchaný v obdobných variácích. Ale proč ne. Když už má báseň tuhle pointu, bylo by fajn ji vypíchnout na konci, kde čtenáře kopne mezi oči, nebo ji naopak nechat o něco míň vyslovenou než je teď, ať si při čteí můžu připadat chytrej, že mě to napadlo. Jinak básnickej jazyk téměř postrádám, fakt je to spíš vyprávění než kupění kouzelnejch obrazů, nicméně zní to vcelku věrohodně a rozhodně to převyšuje průměr soutěže, takže spolu s omluvou je to na tip. Po tom, proč se mimosoutěžní díla zahrnujou do soutěže (protože já se uvolil jen k tomu hodnotit soutěž) už pátrat nebudu, neb je mi to vlastně jedno. Jako když se člověk podívá na hrbolek v rovnym prkně, ale neosmirkluje ho, protože neni jeho. Tak.
24.10.2009 15:44 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 12 America
Aaa, já tomu dal omylem tip! All apologies for Janina!
24.10.2009 15:43 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 12 America
Ne, to znamená, že báseň je děsná, a že ty neumíš anglicky nebo ráda děláš hloupou.
24.10.2009 13:41 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 13 America
Absolutně nesplňuje podmínky soutěže, odmítám hodnotit.
24.10.2009 13:38 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 12 America
Hipícký básně, který jsou ke všemu zveršovaný, to je kategorie, která přesahuje moje čidla kvality. Tenhle kýčovitej nonsens plnej klišovitejch veršů navrhuju nabodnout na kůl jako odstrašující případ toho, co se stane s vyhulenym hipíkem, když potká Americu. Shit!
24.10.2009 13:35 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 11 America
Člověku hned vytane na mysli Krchovský ale koneckonců proč ne, rozhodně je to zábavný a v pěkný formě, nemůžu nedat tip. Nicméně tahle dekadentní zveršovaná spořádanost, přestože do kategorie beatu asi spadá, mi úplně neladí s tím, co si pod beatem představuju já. Chci něco osobního, myšlenkovou a obrazovou zpověď o konkrétní udáosti, ze který si udělám obrázek o tom, jak někdo jiný vnímá svět. Chci to bez příkras, bez zbytečný drsnosti, chci realitu s rozepnutym poklopcem. A tys jí tou vázanou formou nasadil kondom. Je to příliš vymyšlený na to, abych z toho cetil subjektivitu konrétního člověka. Je to vtip, kterej k tobě přílít odněkud zvenku, místo aby v tobě palčivě žil a tys ho toužil vyjádřit. Máš ode mě tip, ale ne za beat.
24.10.2009 13:30 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 10 America
Off topic mi to úplně nepřijde. Ale nelíbí se mi, že jeden autor se může zúčastnit soutěže dvěma kousky. Vznáším protest. Pokud se mýlím a tato báseň není od autora, který napsal i dílo č.2 SPRCHA, rád kritiku připíšu. Ale zatím mimo hodnocení.
24.10.2009 13:22 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 9 America
Výborný. To je to, co chci číct. Ne kecy o tom, jak je svět špatnej a kolik velryb denně umírá. Chci vědět, jaký malý příkoří se lidem staly a co si z nich odnesly. Byl to pro mě svym způsobem napínavej text. Čekal jsem, co se s tebou v životě po takový dětský ráně stane. Nakonec jsi mi odpověď nedal, ale zjistil jsem, že je to snad i dobře. Tahle nevyslovenost je správně dráždivá. Fajnový čtení. Rozhodně tip*
24.10.2009 13:18 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 8 America
Ty vole. Z prvních osmi kousků, který jsem zatim čet ze soutěže, je tohle totálně nej. Sedí mi to názorem i stylem. Nemám moc co kritizovat. Je to správně odfláklý a přitom chytrý. Je to beat. First place. *
24.10.2009 13:14 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 7 America
Kua Halcyon navrhuju na porotce! Opět trefa na hlavičku. Čia pravda vycerila zuby ako svorka hladných vlkov a prehryzla nám šľachy na nohách? Čia pravda nám ako vrany vyďobala stigmu do čela? Čia pravda nám ako klbko hadov obmotala krky? Tahle část básně je naprosto děsná. To není beat ale text k písni béčkovýho metalovýho uskupení. Třetí sloka se mi naopak líbila. Bylo tam několik moderních symbolů jako třeba Santa, což je prostě laciný, strefovat se do nich, je to laciný a nenápaditý, pokud neřekneš nic jinýho, než že Santa je špatnej protože konzumní. Stejně tak nadávat na banky a reklamy - pokud to neuděláš nějak nápaditě, nedělej to vůbec. Je to jen omílání známejch nářků. A to neni zábavný ani obohacující. Nicméně byo tu i pár pěknejch obrazů. Svatí plavající v bazénech bohatých vil, schovaní v kostelní věži....i ztracený klíče jsou pěknej mnohoznačnej symbol. Ale bohužel všechny ty pozitiva jsi pohřbil do nánosu znechucení popkulturními symboly a nádechem nostalgie po minulym režimu, což nepřijímám jak z hlediska básnickýho tak ze světonázorovýho. Na tip těch pár vydařenejch kousků nestačí.
24.10.2009 12:59 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 6 America
Jsem nerozhodnej. Něco mi na tom sedí, něco vůbec. Je to upřímný, věřim ti to, ale taky z toho čpí nějaká snaha vějít se do přihrádky beatu. Ty jsi nebeatník, co se pokusil napsat beatnickou báseň a je to z toho cítit. Všude z toho na mě vylejzaj motýli a květiny, taková nějaká klišoidní krása a lyrická přírodní poezie se vším tím prosluněným jarem a včeličkama, co radostně opylovávaj. Přesto je tam pár super okamžiků. Dát za sebe rozježděnej meloun a ztrátu panenství, to je nezapomenutelnej obraz a byť zřejmě nebyl záměrnej, asociace je vcelku jasná. O tom, jak text vystihuje šedesátej osmej nemůžu bohužel říct nic, takže bez komentáře. Váhám i nad tipem. Nakonec dávám, učitě to nebylo marný, ale je to prostě beat od někoho, kdo má vlasy do copánků a jako sponky nosí berušky. Tip*
24.10.2009 12:51 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 5 America
Začátek mě nabudil, všechno do sebe zapadalo a mířilo k velkýmu finále, který se ale neostavilo. Od půlky básně se začínáš opakovat a to bez oběny a u takhle dlouhýho textu je to už rušivý. Až do konce druhý sloky báseň drží vkus a graduje, má pro mě sdělení a kdybys skončila tim voayerem, co přidá do kroku, byla by to pointa napsaná lihovkou na čela, prostě nepřehlídnutelná pecka. Ale tys to přehlušila příliš lascivní nocí, najednou tam toho sexu a vášně je už přespříliš, vyznívá to vyumělkovaně a přehnaně, objevujou se tam fráze, který do tý doby báseň úspěšně zvládala postrádat (navoněná jako všechny kurvy světa). Ale dobrý, za tu první polovici dávám tip*
24.10.2009 12:44 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 4 America
Jo, i přes dýlku jsem to slupnul hned. Syrovost v tom vydím tak napůl, ale možná právě to napůl je akorát. Ničim nepřibarvuješ, píšeš jak to je, věřim, že seš to fakt ty, ne tvůj obraz sebe jako beatníka. Trochu mi tam chybí nějakej názor. Je to všechno popis, kterej lehce navozuje atmosféru, do který se ale nemůžu ponořit, protože je mi jen po kolena. Neponořim se do ní celej. A to je škoda. Protože styl psaní máš v týhle automatice výborně čitelnej, valíš slova, alety dávaj smysl, takže to čtenáře strhne jako proud se sebou. Te problém je, že člověka ten proud nikam neodnese. Nikam to neústí, krajina, stejně jako hloubka řeky se v podstatě nemění. A to by za pár dalších stran už začalo nudit. V tý básni mi chybí něco, co bych si z ní mohl odnést a nad čim přemejšlet. Ale jako autorovi ti věřim. Tip* A ještě bych chtěl dodat, že tu atmosféru snižuje to, že tam máš tolik věcí, který slyšim v médiích a mam k nim přiřazených tolik konotací, že jakmile zalsechnu např. Afghánistán, začnu mít úplně jiný pocity, vytrhne mě to z tý básně. Takovýhle známý věci je třeba používat opatrně, protože pak to textu ubližuje a tříští ho.
24.10.2009 12:35 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 3 America
Ano, všichni máme rádi Hraběte. Ae to přece neznamená, že ho budeme takhle vykrádat! Tys převzal celej styl i téma - kdybys to aspoň poskládal do něčeho, co by jen trochu zavánělo dobrou imitací, mohl bych něco pochválit, protože i na tom se dá růst - ale tohle je nepovedená parodie. Halcyon t naprosto trefil a já to jen zopakuju: to, co jsi napsal, je Hrabě, když mu bylo čtrnáct, měl tomu věku úměrnou slovní zásobu, vyjadřovací schopnosti a do sešitů ve škole si potají kreslil srdíčka pro maminku. Je to normální slaďák, kde jsou prádně definovaný problémy našeho světa. Pokud je chceš někomu opravdu ukázat musíš konkrétně. Nepiš "bezpečí, pohodlí a zvyky" ale "konto, vypolstrovaná kára a golf každou sobotu v pět pokud se neposere počasí". Snad víš, co tim chci říct. Find yourself! Když už chceš psát o revoltě proti společnosti, zkus to jinak, než tím, že řekneš
24.10.2009 12:25 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 2 America
Tady si ze mě někdo dělá prdel! Ale já přistupuju na hru a budu objektivní. To o Adamovi je naprostá pravda až na Topola. Zbytek už jde dolů. Ani tolik nevadí, že jde spíš o prózu než o báseň, ostatně jedeme v radši nepříliš definovanym beatu, zato obsah je v podstatě nuda. Dobře napsaná, lehce čitelná nuda. Bez pointy. Neřikáš obvyklý věci zvláštníma slovama, neřikáš neobvyklý věci, nevidim jedinej obraz, kterej by mě ohromil. Tak dobře se to čte proto, že je to z většiny poskládaný z frází. A to má i do toho radši nepříliš definovanýho beatu dost daleko...
24.10.2009 12:15 K dílu: 5. KOLO SuperStar - beat - dílo 1 America
Dávám tip i přes ty navzdory Warholovi a pořezanejm střepům...předevšim za třetí a čtvrtou sloku. jako by ses první dvě rozjížděla, ledala téma i slova, trochu to tlačila a pak to najednou přišlo. ty dvě sloky zněj věrně. konec sklouzává zpátky do lingvisticý sumisivity, ve který člověka ovládaj slova a ne naopak. Ale líbilo. Tip*
09.10.2009 17:39 K dílu: legitimní duševní násilí America
jako já & jako ty.
26.09.2009 11:53 K dílu: Balistická křivka America
To asi proto, že pri souloži málo kořeníš.
07.09.2009 18:29 K dílu: Nebuddhista America
On to netvrdí přímo a proto mu to zjevně nedochází:)
05.09.2009 14:10 K dílu: Kampaň America
Milý Prosecký, je mi líto, žes ztratil iluze, nicméně tvoje interpretace básničky je pouhá projekce. Nic ve zlém, od toho básničky nakonec taky mohou být. Já jen cítím povinnost říct, že na americkou burzu jsem při psaní tohodle textu zrovna nemyslel:)
05.09.2009 14:09 K dílu: Kampaň America
Milý Prosecký, je mi líto, žes ztratil iluze, nicméně tvoje interpretace básničky je pouhá projekce. Nic ve zlém, od toho básničky nakonec taky mohou být. Já jen cítím povinnost říct, že na americkou burzu jsem při psaní tohodle textu zrovna nemyslel:)
05.09.2009 11:15 K dílu: Nebuddhista America
No jestli chceš víc, tak já ti to teda prozradim. Pointa básničky je nicméně čistě pro mé osobní pobavení, protože já rád píchám do buddhistů. Odpovědí na hádanku je její název. Buddhisti tvrdí, že cokoli co existuje, existuje jen proto, že tuto existenci někdo interpretuje. Nic tedy neexistuje samo o sobě, ale pouze ve vztahu k něčemu dalšíu. Sám buddhista je ale paradoxem, který to popírá. On interpretuje sám sebe (např. právě jako buddhistu) a tím dokazuje svoji existenci. Exituje tedy i sám o sobě. Přesto je v rámci své filozofie nucen tvrdit, že je pouze něčí interpretací. Věří tedy zároveň v to, že existuje sám o sobě i v to, že sám o sobě neexistuje. Je to tedy nebuddhista. Ale protože to nikdo nepochopil, je to zřejmě i blbost...což na tu v západním světě milovanou diamantovou cestu v podstatě velice přesně sedí:))
02.09.2009 14:57 K dílu: Nebuddhista America
to je blbost!
01.09.2009 23:40 K dílu: Nebuddhista America
to mi teda vobhaj vůči každýmu jednotlivýmu tvrzení, co v tý blbosti zazněly...
01.09.2009 16:25 K dílu: Nebuddhista America
A vítězem se stává... Podměsíc!
29.08.2009 05:19 K dílu: Nebuddhista America
jste blízko! správnou odpovědí je nevyřčený kompromis někde mezi bohem a vanou
26.08.2009 17:47 K dílu: Hudební America
tak mi sděl podezření do soukromý zprávy. když uhodneš, budu donucenej z tebe udělat svou milenku, protože ty jediný jsou legitimovaný znát nejtajnější detaily. o benefitech příležitostného sexu s chlápkem v uplym trikotu nemluvě...
26.08.2009 17:40 K dílu: Hudební America
márvin: superhrdinové svou identitu neprozrazujou, zvlášť ne padouchům!
24.08.2009 18:14 K dílu: America
začni psát prózu márvine, na básně se vyser:)
22.07.2009 12:34 K dílu: Byl by někdo pro? America
Nepodepsal bych se ani pod jeden z bodů.
20.07.2009 23:36 K dílu: Jánabráchismus aneb Písmácká politika America
Tak a už mě to sere. Muj úvodník bude po tvý a paganově přednášce působit jen jako nějaká polivčička, kterou jsem si přihřál na vašich diskuzích..! A přitom, kdybych vyhrál, což mělo po právu nastat, nebýt jánabráchismu v porotoě, přirozeně, byli by druhý vy. Je to celý ukrutně nefér. Ale písmák stejně miluju. Bez tipu přirozeně.
09.07.2009 13:32 K dílu: epidemickej vzorec America
tvůj jazyk poznám pod jakymkoli alternickem!
09.07.2009 13:31 K dílu: epidemickej vzorec America
path:))
09.07.2009 11:30 K dílu: epidemickej vzorec America
a co já s tim?
26.06.2009 10:26 K dílu: Beznadejny pripad America
hm
22.06.2009 22:16 K dílu: Úvodník od autora Santi€ America
OMG!
20.06.2009 14:13 K dílu: Diskuse o Kafi America
To jsem chtěl slyšet:)
20.06.2009 12:33 K dílu: Diskuse o Kafi America
Aha. Celou dobu jsem myslel, že StvN o uveřejnění na webu stojí, ale nedostal se tam právě kvůli šéfredaktorovi stejně jako do časopisu.
20.06.2009 02:41 K dílu: Diskuse o Kafi America
Kdo rozhoduje o tom, zda se StvNova kritika dostane na web Kafe a jaký je případný důvod ji nezveřejnit? Nechápu to.
19.06.2009 15:26 K dílu: Diskuse o Kafi America
Jo a ta parafráze na Šaldu je děsná. Přidávám se k hlasujícím za změnu.
19.06.2009 15:25 K dílu: Diskuse o Kafi America
Já bych na stránkách rád viděl StvN-ovu kritiku tak jak je! Vždyť se také předem deklarovalo, že do časopisu se dostane jen výběr z internetové podoby kafe. Proč do časopisové podoby ořezávat i něco, co se do něj nedostalo a už ani nedostane. Stačil by k tomu třeba nějaký úvod redakcem, pokud to nějakým způsobem potřebujete zlegitimizovat. Zasahovat do textu mi přijde zbytečný až kontraprodutkivní. Celej ten prostor je založen na dobrovolnosti podložené motivací díky výryznému zviditelnění příspěvků. Přílišnou cenzurou tuhle filozofii zabíjíte. Pozo? Ale i pro Jinovatu.
10.06.2009 17:13 K dílu: KOULE: bludičky světlušky jiskry ohýnky ohňostroje... America
pobudové tomu nerozuměj!
10.06.2009 04:32 K dílu: Učení, to učení America
No počkej Norsko. A ty seš teda kde. Seš v jejich nebo nejseš. Pro koho učíš ty? Báseň super.
05.06.2009 04:06 K dílu: AUDIOKNIHA: Umberto Eco - Jméno růže America
Jestli chceš tyhle reklamy schovávat za recenze, zkus k těm svým rozborům přidat aspoň něco víc než informace z přebalu... Kde je nějakej agilní admin, aby zatrh očividný znásilňování business-panenskýho statutu písmáka? Tip!*
30.05.2009 16:35 K dílu: kompromisní direktiva eu America
A já proč Klaus pořád tak brojí...
26.05.2009 19:28 K dílu: O America
jedno z nejlepších haiku co jsem tu čet
26.05.2009 15:04 K dílu: Něco jako F.M.Dostojevskij America
Začni Zločinem a Trestem. K Pochopení se člověk musí dopracovat:)
24.05.2009 15:47 K dílu: Mikádo America
paryb: jenže teprv teď je to doopravdy skutečný!
24.05.2009 12:29 K dílu: Mikádo America
gesto: definitivně jo!
23.05.2009 13:56 K dílu: Mikádo America
vůbec se v tom neorientuješ marve. Zdá se, že nepatříš mezi vyvolený
23.05.2009 13:40 K dílu: Mikádo America
jasný, kdykoli
23.05.2009 13:00 K dílu: Mikádo America
No jasně že jo! Jak jak jako, kde je ta nula? No 21.12.2012 v 00:00 nastane totální peklo. Přežijou jen ty bohatý s atomovejma krytama a emo. Přirozenej výběr!
23.05.2009 12:49 K dílu: Mikádo America
ježiš, protože 20.12. bude teprv předvečer apokalypsy, to snad dá rozum ne? Důležitý je, aby se opakovaly cifry. 0, 1, 2. 21.12 2012!
23.05.2009 12:46 K dílu: Mikádo America
21.12. 2012 zrovna před Vánocema. Jsem emo, ale Vánoce teda zbožňuju. Je fakt blbý, že o ně přijdem.
23.05.2009 12:36 K dílu: Mikádo America
Armin Tamzarrian: to ze mě neudělá emo. Já už emo totiž jsem. To emo udělalo z mý básně tohle. Pišta_Hufnágl: jasný. Jsem rád, že to někdo chápe. Labud: no přesně! VT Marvin: Uvidíme, jak tě bude nudit pravá apokalypsa! Vikivka: tohle moudro se mi vážně líbí. Můžu ho někde použít? Hasdrubal: Já vim. Ten konec ztrácí šťávu. Je příliš měkej. Díky!
23.05.2009 03:27 K dílu: Mikádo America
to jsi přehnal, kámo
23.05.2009 03:13 K dílu: Mikádo America
ne, tohle je v pohodě. jsem totiž emo. apokalypsa je krásná. taky nosíš jenom černou, bílou a synteticky zelenou?
24.04.2009 01:00 K dílu: Koněvka America
sešij to do nějaký knížky, fakt bych si ty kousky koupil
24.04.2009 00:55 K dílu: jdou po mně golfovou holí America
tohle je prostě tak košer nálada...pořád je to víc báseň než povídka. čtu to strašně rád
24.04.2009 00:50 K dílu: Stroj America
Úplná balada, cejtim se uspokojeně.*
16.04.2009 01:10 K dílu: Prověř to znovu America
Bílá místa: o hodně jsi přišel, když jsi chrápal v předsíni zatimco mejdlo jelo plnym proudem; z ústí láhve přímo do hrdla.
31.03.2009 21:26 K dílu: Ani já America
jdu o planetu, kam byl vystřelen. můj osobní názor je, že by tam ostatně měly být vystřeleny všechny lyrické subjekty a jim podobné termíny. díky za zastavení
29.03.2009 12:03 K dílu: papilio America
něco tam je...
29.03.2009 12:02 K dílu: papilio America
něco tam je...
15.02.2009 14:54 K dílu: Příliš důvěrné incesty urbanismu America
příštim rokem by se mělo všechno změnit. pokud vyjdou plány, budu snad od září bydlet ve svym v praze..:)
19.01.2009 03:19 K dílu: Zimobraní America
omlouvám se za to dvojmo. to už bylo samo...
19.01.2009 03:19 K dílu: Zimobraní America
Buď je ti sedmdesát a jsi senilní, nebo je ti dvanáct a jsi v pubertě. Za takových okolností se píší podobně frázovité básně a je to odpustitelné. Nezlob se, ale jsou klišé, které přímo bolí číst a tvoje báseň je složená výhradně z nich. Kdyby ti tu všichni nepodkuřovali a řekli ti pravdu přede mnou, asi bych nebyl tak radikální jako jsem. Ale obdivovat něco podobného je prostě stejné, jako se zamilovaně dívat na obrazy růžových pádících koňů v čínských bistrech. Je to neosobní faleš, kterou na požádání stvoří úplně každý. Pokud v tomhle spatřuješ krásu, něco je špatně.
19.01.2009 03:19 K dílu: Zimobraní America
Buď je ti sedmdesát a jsi senilní, nebo je ti dvanáct a jsi v pubertě. Za takových okolností se píší podobně frázovité básně a je to odpustitelné. Nezlob se, ale jsou klišé, které přímo bolí číst a tvoje báseň je složená výhradně z nich. Kdyby ti tu všichni nepodkuřovali a řekli ti pravdu přede mnou, asi bych nebyl tak radikální jako jsem. Ale obdivovat něco podobného je prostě stejné, jako se zamilovaně dívat na obrazy růžových pádících koňů v čínských bistrech. Je to neosobní faleš, kterou na požádání stvoří úplně každý. Pokud v tomhle spatřuješ krásu, něco je špatně.
13.01.2009 23:35 K dílu: ..inzerát America
Byly doby, kdy jsem si tě vážil.
10.01.2009 22:59 K dílu: Co mají společného? America
Alternicky jsou naprosto zdrávo. Pokud na tomhle serveru někdo netrpí roz- 2 až n -ím osobnosti, považuju ho za nemocnýho.
07.01.2009 22:10 K dílu: O židli před publikem America
tak to se omlouvám, že jsem vyjel
06.01.2009 22:39 K dílu: Smrt Pavla Grohmana America
zajímá tahle diskuze někoho? to už se rovnou můžem bavit o piškotech.
05.01.2009 01:46 K dílu: O židli před publikem America
Chybí ti koule nebo proč potřebuješ používat cizí, Traktore?
02.01.2009 10:34 K dílu: America
mašinfíra, rampoušek: Ještě jednou mi někdo z týhle stránky pošle avízo kvůli tomu, abych si přečetl, jak si tu povídáte o sněhu nebo o stráních a já začnu jančit, vychrlim tunu sprostejch slov a prolítnu stropem jako Faust. Jsem hluboce rád, že si umíte užívat krás života, ale přesto nepovažuju z přínos, když tím obtěžujete i ostatní, zvlášť pak mě. Děkuji
31.12.2008 13:35 K dílu: posilový spoj America
výborná, někde mezi začátkem a koncem, mezi dvěma zastávkama... odpovědi si musíš zjistit sám*
26.12.2008 10:41 K dílu: TVAR 20/2008; Karel Piorecký o literárních serverech America
Ano, cítím se ve své tvorbě determinovaný internetem. A rád se nechám rozmazlovat dál.
22.12.2008 00:20 K dílu: Principál America
pak jsi to pochopil:)
18.12.2008 22:15 K dílu: .cáry igelitu visia nad hronom ako zabudnuté klobúky America
Perfekt, zachytils to všechno. *
06.12.2008 12:57 K dílu: Seznam úprav Písmáka America
Zdravím Dero, chtěl bych tě požádat, zda bys mohl dát vzniknout funkci, která by umožnila hromadně stáhnout díla z písmáku do počítače. Mám za to, že nejen já bych tuhle možnost zálohy s velkým ohlasem přivítal. Tak tě tedy veřejně prosím:) Díky za tvoji práci, A.
20.11.2008 17:06 K dílu: jsi Žena America
to je jasný, moje holka taky kňučí už po prvnim orgasmu, ale pak zvládne ještě další tři
20.11.2008 02:24 K dílu: Oběhy America
jasný?
06.11.2008 19:35 K dílu: Ty nejlepší vlasnosti America
Vždyť to bly jen takový drobný a docela milý provokace:)
26.10.2008 16:57 K dílu: Lukáš America
Podle mně je to akorát. Kdybys to zvýraznil, ubereš sílu pointě. Aspoň podle toho, jak ji chápu já - jak jsem ji popsal v minulý kritice.
26.10.2008 16:37 K dílu: Lukáš America
Usmíření? Já si ten konec jednoznačně interpretoval tak, že matka se chystá na rozvod, kterej je celou cestu v autě nakousnutej, ale nevyřčenej. Tenhle konec to čtenáři potvrdí a navíc tomu dá lehce bizarní atmosféru, protože pro kluka jsou střevíčky jen uspávankou, on ani otec netuší, co to pro mámu znamená. Že jí už hlavou letí, jak budou jen sami spolu, ale stejně šťastní. Připadá mi to perfektně morbidní
25.10.2008 21:29 K dílu: America
Znáš snad lepšího Autora?:)
21.10.2008 20:33 K dílu: 30.10. vecer zive poezie pod cejlem (brno) America
minule to bylo perfekt, tky zapřemejšlim
21.10.2008 03:53 K dílu: Kuličky America
Tohle mi nedělej, ne tady:)
15.10.2008 03:39 K dílu: Vole na vysoký zmrdoškole America
do příště bych prosil taky něco o PR vivat D-FENS !
11.10.2008 12:34 K dílu: Siréna America
Občas se stává, že se někdo v zajetí šachovnicových polí splete a přijde Samota. V takových chvílích je vzduch kolem nás hustý jako kaše; pižmo špinavých hadrů a zaschlého spermatu a pach Hokejistovy vyrážky, nestoudné, hnusné, mazlavé ovzduší znásilňované metronomem nástěnných hodin a naše vyděšené obličeje... Mrtví vstávají z hrobů v šest hodin odpoledne. Třeba je to virtuální realita, říkáme si občas. + další podobný vtipnosti. Nicméně neni pochyb o tom, odkud vítr vane. Tohle neni domin.go, ale obměna Strašidel od Palahniuka. Tím nechci říct, že bys to udělal schválně, sám vim, jak moc je jeho styl vtíravej. Jen to pro jistotu zdůrazňuju, protože bych nerad, aby se z tebe stala kopie z kopie kopie... Na to seš moc dobrej.
03.10.2008 00:15 K dílu: Já a sklenice, Praha-Dejvice America
píšeš dobře, ale vkus máš jak vrátnej:)
28.09.2008 11:13 K dílu: můj příspěvek k olympijským hrám America
so gentle feeling*
28.09.2008 11:11 K dílu: kosti básně America
Kurva. Přišel jsem ti vynadat, jak to mám v příjemym zvyku, když mi někdo píše pod básně plky, ale místo toho strkám do oblíbenejch. Máš dobrý brejle.*
28.09.2008 03:50 K dílu: America
Mašínführer
09.09.2008 23:54 K dílu: Odmocnina světla America
něco důležitého jsi mi připomněla:)
Nahoru