29.12.2000 00:00 |
K dílu: Lovkyně skalpu aneb tenkrát poprvé
|
Dantte
|
Ladi, je to napsáno téměř profesionálně. Na druhé straně se mi nechce věřit, že jsi to neprodělala sama..a možná prodělala, ale jen podvědomě.Trochu mi to připomíná človíčka, který chce mít všechno rychle za sebou - dětství, dospívání, lásku a snad i život..Proč se nutit do něčeho co máme nechat na přírodě? Nebo našich genech? Bojíš se, že tě běh života ochudí o nějakou zkušenost? Je zajímavé , jakou tvoje dílko vyvolalo polemiku, dokonce se někteří na chvilku stali soudci a na podporu svého přesvědčení přibrali i trest nejvyšší. Skutečně nejvyšší? Copak vzít někomu život je nejvyšším trestem? Nejsem si jist, zdaviník tvého příběhu nebyl náhodou potrestán(a) na místě děje. Ona totiž příležitost dělá zloděje, "utrhnout zralé ovoce, které se mi samo nabízí"...To co píši neznamená, že bych souhlasil s podobnými situacemi. Pokud je to situace modelová - chtěla jsi svému okolí jistě říci něco mnohem závažnějšího.Zkoušet teplotu horké vody prstíkem s sebou nese riziko. Největším rizikem v životě člověka je jeho narození, potom nějakých 60 - 80 let a....a pak už to jde..:-)
|
05.11.2002 00:00 |
K dílu: Mezi ústy a dírou
|
Dantte
|
..tedy nee Brumtál, brž Bruntál....a proč?..no - krásné okolí, ale jinak hrozná díra, již ani klitoris nezastírá..
|
05.11.2002 00:00 |
K dílu: Mezi ústy a dírou
|
Dantte
|
Ješišiš, no to je Brumtál...
|
21.10.2002 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Albi , Albi ...a ještě dodej, že vším čím bych chtěl být bych byl rád..
|
02.01.2001 00:00 |
K dílu: Noční můra
|
Dantte
|
Láska je moc fajn zařízení, ale musí jít skutečně o lásku a ne jen o "vlastnění"..
Je snadné ukázat prstem, ale to už potom není láska a mezi láskou a nenávistí je jen neznatelná , snadno překročitelná hranice.
Pokud má Tvůj verš inspiraci ve Tvém životě - hledej dál objekt své budoucí lásky, vyplatí se to.
|
10.01.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Se slušným časovým odstupem se dívá do tvých řádek. Ne, nepřicházím s kritikou v návaznosti na kritiku tvoji. Jen se tak dívám, jak se hezky svlíkneš na veřejnosti. Máš tu možnost vzhledem ke svému věku. Anebo to svedeš i za padesát let? Přeji ti jich daleko víc, aby jsme měli co číst, nad čím se zamýšlet, bude-li to ještě v té době povoleno.
|
02.08.2001 00:00 |
K dílu: Co JE TO ?
|
Dantte
|
Elektřina?..Whauu - asi amatérsky opravené pojistky...
|
12.06.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
..a to zas nee!!..kvůli jedné slze to na mne "de jure"..nehodíš...
Ale fakticky si myslím, že to má blíž ke kolegovi Petrarcovi..ale my spolu už věky nemluvili, takže se jej nezeptám..:o))
..a stejně se mi to líbilo...
|
08.06.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
..chjooo....tak raději zamáčknu slzu...no...
|
11.05.2001 00:00 |
K dílu: Vždyť svět se ztrácí
|
Dantte
|
..a kdo jej najde a čestně vrátí dostane odměnu!
|
11.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Otázka č.2 - slovo "položil" má jistě řadu jiných významů, osobně si myslím, že u takového lovce "položit" značí trefit na komoru...takto položené zvíře se většinou už nebudí, ale teď jsem si to rozlil u ochránců zvířat.
|
10.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
MP...(nejedná se o vojenskou policii - dovolil jsem si zkrátit Tvoji přezdívku:o)
Brilantní podání podložené vědomostmi, dostatečným přehledem a rozhledem, cit a správná míra. Měla bys učit...pokud tak nečiníš a...a už jsem Ti dnes říkal, že se mi to líbilo? Nee?..tak věz, že bylo moc fajn si to přečíst. Utvrdilo mne to v přesvědčení, že na světě jsou ještě lidé.
|
19.04.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
A třeba si jen zapomněla kontaktní čočky..a pánovi navyklému na "fullkontakt" se to jen tak pozdává. To víno je červené či bílé?
|
18.04.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Ač osobně neznám Tě, přec chápu..
Jsou chvilky, kdy dojdeme přesvědčení, že je čas jít, ale...
|
17.04.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Johannko, slevit se dá vždycky,
jen se nesmíš ztrácet
při pohledu na všechny ty nicky
a vůbec - jak dlouho má platnost neslíbené..?
P.S. a na sítě bacha..!.. Tkají je povětšinou pavouci, třebas v podobě lidské..
|
17.04.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Johannko, slevit se dá vždycky,
jen se nesmíš ztrácet
při pohledu na všechny ty nicky
a vůbec - jak dlouho má platnost neslíbené..?
P.S. a na sítě bacha..!.. Tkají je povětšinou pavouci, třebas v podobě lidské..
|
19.04.2001 00:00 |
K dílu: CZ in EU
|
Dantte
|
Sáďo, děckama prý nezatopíš, uhlí dochází, plyn podražil - safra co pořád přikládat pod kotel světové ekonomiky?!
Ale stejně ten Hus bylo nejklasičtější palivo na šest..a už jej nikdo nepředběhne!!
|
06.04.2001 00:00 |
K dílu: Díra v hlavě
|
Dantte
|
No,tak tomuhle říkám sci-fi..!!Pokud Ti to díru jen malinko "zatáhne" tak věz, že já od pondělka nespal a mám pocit, že mi hlavu někdy vylil olovem...takže nějaká "díra" požírající se smyšlenkami i olovo by se....hodila...
Líbilo se mi to ...fakt že jo..:o)
|
06.04.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Tak mne napadá - jak asi vypadá úplné dno poezie?Ne..ne.. Sadafe vím, že toto ještě není to pravé, ale přesto...
|
29.03.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Nepřítel nikdy nespí! Takže se Jochanko nestyď a zatahej přítele za vousy a vzbuď jej slovy :"..tak už vstávej , lenochu, je jaro -čas zasít.."
Nechápej to jako zlehčování, ve Tvých řádcích je hodně ukryto a tajemství je nutno střežit. Někdy i před jarem.
|
29.03.2001 00:00 |
K dílu: Byl to sen?
|
Dantte
|
Eddy,pakliže jsi viděl i prázdnou státní kasu,prázdné hlavy policejních důstojníků, prázdné...pr.....tak to nebyla vize, alebrž večerní správy buďto ČT nebo stanice NOVA...budiž prázdno pochváleno (pro "černoprdelníky"- podobnost s čímkoli čistě náhodná:o)
|
28.03.2001 00:00 |
K dílu: Jeden den
|
Dantte
|
Co třeba kanár v kleci? Anebo ježek...
Soudím, že klíč je ukryt ve špatných stravovacích návycích..zaměnil bych cigaretu za - doutníííík..!!
|
28.03.2001 00:00 |
K dílu: Přichází tichá
|
Dantte
|
Sadafe, pokud je blbůstka sám život - proč by nemohla být blbůstkou i ta "tichošlapka" s kosou?
Má to dostatečnou hloubku, je to napsáno se zdánlivou pokorou, ale něco mi tam pořád nesedí...nesedí...co to jenom..
Že by se vytratila pomyslná hranice mezi lovcem a loveným..?
Každopádně mne Tvoje zpracování odevzdanosti osudu zaujalo..kdybych tipoval - už bys jej tam měl (tip)..
|
26.03.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Máš vážně talent, který nelze jen tak přišpendlit, ale rád bych viděl nejen Tvůj stín...
|
26.03.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Jochani, copak záleží na množství vzpomínek? Soudím, že je důležité jestli jsou...a jestli to čeho se dotýkají stálo vůbec za to. Nevím proč, ale cítím z toho podivnou osamělost uprostřed davu lidí a "čekání až na slunečních hodinách bude odbíjet půlnoc.."
A Tvoje řádky jsou smutně krásné v tom milostně protikaném čase.
|
26.03.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Jochanien - z přemíry citu přechod k osudovosti? Jauvajz..!!? A proč hnedle šlachy a kolenní vazy? Víš jak to bolí?
Není lépe umístit človíčka do "ohýbačky na rohlíky" a tímto humánnějším způsobem mu zprostředkovat vizuální kontakt s rodnou hroudou?...a navíc přeťaté šlachy jsou mnohdy "neopravitelné" .....ale stejně jsi to napsalo ...hezky..:o)
|
29.03.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství Kafky odhaleno :-) !
|
Dantte
|
Bambulka - he?..to znamená, že jsem zaměnil nicka, viď?..to neva, pakliže pidižvíka eče nemáš nesmutni, všechno přijde..:o)
|
28.03.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství Kafky odhaleno :-) !
|
Dantte
|
Bambulko a japa se vede "pidižvíííkovi"?
|
27.03.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství Kafky odhaleno :-) !
|
Dantte
|
rs232 - čéče buď rád, že to bylo právě v Mostě a ne pod ním (mostem)...mám dojem, že se odtud někam vytratil smysl pro humor..a smát se je přeci lidské..mnohem lidštější než "blábolit o svém hezkém dresu"...a přitom jsem chtěl psát a fandit zase jen zvířátkům..že jo...kafčíííí?..:o)
|
26.03.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství Kafky odhaleno :-) !
|
Dantte
|
..je možno namítnout, že se "zvířátka rozhlédla"...češtinovi se omlouvám...asi to je tím smutkem..
|
26.03.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství Kafky odhaleno :-) !
|
Dantte
|
Smutné čtení ..jo jo...smutné ...odshora až dolů..:o(
Oč jsou na tom líp zvířátka, kterým je fuk jestli se poprvé rozhlédli po té krásné planetě v lese Řáholci nebo někde úplně jinde..Ona (ta zvířátka) se taky "žerou", ale má to jinou logiku než když se "žerou" lidi...
Všem Pozemšťanům přeji hezké pondělní ráno a více slunka nejen na obloze..:o)
|
23.03.2001 00:00 |
K dílu: Píseň fantazie
|
Dantte
|
Ajajajajaj.
.
Fantazie jastná
náruč slastná
poezie..mastná
Christi, mé oko nedokáže zadržet slzu na povrch se deroucí..
Ne, nezlob...to není ..tip:o)
|
22.03.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Hm, tak tomu se po ránu říká "jedno silný kafe..a bez cukru , pane vrchní.."
Cava, čéče - vidím, že tě člobrda inspiroval svými revolučními myšlenkami, skoro bych to viděl jako "infikaci". Nechceš se projít (jestli třeba nekulháš)?Je vcelku smutné, jaký má ten britský "dobytek" na nás vliv. A co teprv ten náš domácí? Jsem docela zvědavej v jak velkém okruhu to budou v "matičce" vypalovat až se to prolááátne...
|
22.03.2001 00:00 |
K dílu: Deja deja vu
|
Dantte
|
Sny tisíckrát se zdají...
V tom je to všechno ukryto..jenže život sen není a je jenom jeden k dispozici. Říkáš reinkarnace? ano, proč ne..ale to už nejsme my, ale oni - neb "nevstoupíš dvakrát do stejné řeky.."Žijme dokud to ještě trošku jde, nehrňme se bezhlavě za nějakou matérií (no, trochu jo..) mějme radost z toho čeho jsme schopni (sousedovi ta koza stejně chcípne sama...jednou..)a třeba i zakládejme politické strany (to není narážka na člobrdu..) prostě se taky životem bavme, jinak nás nenavštíví ani ten sen, neřku-li..tisíckrát..
Básnička se mi líbííííííííí...:o)
|
22.03.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Chudinka tvoje milá
jaká ta pila -
motorová byla?
Nepřímo připojuji svůj souhlas s obsahem, přiopíjet se nemá, fšecko se má dělat pořádně!! :o)
|
26.03.2001 00:00 |
K dílu: FATA MORGANA
|
Dantte
|
....dtto...Cody :o)
|
21.03.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Hm, takže říkáš ...Haná??....jejda!!
|
21.03.2001 00:00 |
K dílu: Co se to kurva děje
|
Dantte
|
Vlastně...chtěl jsem říci - držím palec na úderníku svého devítimilimetrového kamaráda a čekám na přihlášku do strany..podepíši rychle, neboj - nebude to bolet!
|
21.03.2001 00:00 |
K dílu: Co se to kurva děje
|
Dantte
|
...a já ti držím...palec!
|
20.03.2001 00:00 |
K dílu: Co se to kurva děje
|
Dantte
|
Před několika dny jsem reagoval ani ne tak kritikou jako spíše lehkým komentářem na člobrdovo "dílko".Neotisklo se. Lépe řečeno asi jsem to špatně odeslal. Taky dobře.Rozvinula se tu místu vzrušená polemika, která předeslala jakési možné "výstupy", ale řešení v nedohlednu. Proč? Protože je člověk člověkem a není zvíře. Ono totiž zvíře vždycky ví, kdy má dost. Člověk toto nikdy vědět nebude, protože má své (mnohdy přebujelé ) ambice. Pro tyto ambice a možná zpočátku se vznešeným ideálem v srdci založí útvar (klidně jej nazvěme politickou stranou) dříve nějaký druh náboženství, kultu atp. Proč asi? Protože pod pláštěm tohoto útvaru se lépe provádí "kejkle" k ovládnutí jiných, nejlépe podřadných ras s jiným tvarem nosu nebo...anebo..Jakmile je dosaženo prvního úspěchu (ten se pozná podle strachu v očích soukmenovců) dochází k tomu co všude kolem sebe vidíme.Člobrdo, my jsme si tenkrát o tom něco málo řekli...jenže pokud je člověk člověkem - není řešení. Polemika na toto téma vede odnikud nikam a je mrháním času. Pěstujme růže, cestujme ,bavme se, pracujme - zakládejme dokonce strany a kulty, protože jsme lidi, jsme tu od toho. Až nám příroda předvede cíl našeho snažení staneme se asi opět zvířátky...a začneme další koloběh...docela se na to těším už to nemusí trvat tak dlouho...§:o)
Všem diskutujícím přeji krásný prvojarní den...!
|
12.03.2001 00:00 |
K dílu: Co se to kurva děje
|
Dantte
|
Myslím, že pokud se jedná o takovéto vyjevení pravdy nezáleží na formě..
Cody, zlato v tomto případě se jakýkoli náznak řešení může velmi podobat krajně anarchistické vizi a to určitě "člobrda" nechtěl. Taky by to mohlo být z básní někým označeno za šíření poplašných zpráv a...a vůbec - je tu někdo kdo očekává lepší zítřky? Chci si s takovým člobrdou povídat...chichi:o)
|
09.03.2001 00:00 |
K dílu: Vy taky počítáte rýmy? /ad H.Cold/
|
Dantte
|
Kalinko...chci Tě domů!!...chichi:o)
|
26.02.2001 00:00 |
K dílu: Zklamání ve věku člověka
|
Dantte
|
Zajímavě zpracovaná současnost. Někomu se zdá pesimistická? Vyčkejte časů příštích,seznáte, že realita může být krutější.
|
21.02.2001 00:00 |
K dílu: rande se smrtí
|
Dantte
|
Fui fui fui..když umírat, tak raději vestoje a v o něco svižnějším tempu..
|
21.02.2001 00:00 |
K dílu: Predjarn9.. Snad bych..)
|
Dantte
|
Falka - myslím, že je to upřímné, a proto sluníčko přijímám:-)
Teď, když je zase řada na mne posílám alespoň tu bublinku do vodováhy (to je pro rovnováhu)..a potom eče bublinky (a ty jsou zaklety v sektu..)
Snad..někdy..až paladinkovi začnou rašit podruhé zoubky,souhlasíš?
|
20.02.2001 00:00 |
K dílu: Predjarn9.. Snad bych..)
|
Dantte
|
Falko,raději dávám než beru, nevím proč tomu tak je, ale pro můj "životní pocit" je to určující.(N ne, chicht:-) svoji adresu Ti poslat nemohu..:o)
|
20.02.2001 00:00 |
K dílu: Predjarn9.. Snad bych..)
|
Dantte
|
Sám sebe ptal jsem se už tisíckrát
když rozdával jsem
smím si někdy jednou také brát?
Hezké Steve, většina se jednou dostane do těchto pozic, jen malé hrstce zůstane však schopnost..
|
26.02.2001 00:00 |
K dílu: Diamantové haiku
|
Dantte
|
Vášeň, která jenom září je naprd (pardon), to už je lepčejší dát si....Fantu..:o)
|
16.02.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Vím, že's mne pochopil - stejně jako já tebe...měl jsem možná volit formu zprávy, ale napsal jsem to docela ve spěchu a taky nechci pokoušet funkci tety Sally.Omlouvám se ti.
Vio - pokud to chápu jako pochvalu máš u mne lehce smazatelné plus, jsem spíše uvyklý situaci - nepochválím-li se sám, nikdo tak za mne neučiní..
Laďa - nepovažuješ-li vysloveně za ostrý "jazyk" - čímpak by jsi se chtěla šťourat v "ranách zoufalců"?(Míro, to není směrem k tobě, alebrž obecně). Jak znám Tvá dílka, vím, že pro "ostrou kudlu nejdeš daleko..
|
15.02.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Nevím, jestli mám watt po vzoru skšítečkově považovat za zdroj elektřiny, cosi uvnitř mi říká, že raději ne,ale to co je verši vyjádřeno je dílem bolesti ze srdce vytrysknuvší,částečně překvapení, že něco takového se může stát..
Myslím, že hledat viníka v této záležitosti je nesmyslné, stejně jako snaha o jeho topení ať v slzách nebo alkoholu. Lépe bude hlubokým a pravidelným dýcháním obohatit šedou kůru o životadárný kyslík a čtenářskou obec o další takové krásné řádky. Většina toho co bylo kdy napsáno a stálo za archivaci, byla vytvořena pod tlakem, následkem rány, blesku z čistého nebe. Obecně se tomu říká - běh života. Na cestě tohoto běhu je množství křižovatek, kde se snadno z "MY" stane "JÁ" a "TY". Většina těchto cest jsou jednosměrky, kde jak víš není dovoleno couvat. Indové tvrdí, že se nedá vstoupit do téže řeky. Doporučil bych nechat srdce trochu pobolet (jeví se to jako laciná rada, ale každá rada nemusí být zrovna drahá), na cestě udělat malou zastávku, oprostit se od toho co bylo, vždyť je na světě docela fajn, přichází jaro, příroda předvádí svůj každoroční cyklus zrození. Nechej v sobě narodit nové myšlenky. Nepovažuj moje řádku za sadismus, zdržel jsem se i případných morbidností a vtipů. Necítím se být oprávněn hodnotit styl,použité verše, rytmus, ale už dlouho jsem něco takového nečetl. Každá hloubka i ta zdánlivě bezedná má někde konec..nebo začátek?:-)
|
22.04.2003 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Pilovat jde všechno..o tom bys jako vězeň vlastního svědomí měl být pravdivě informován..
|
14.02.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Míro, tvoje představa onoho "my" mne trochu děsí..copak to jde někomu namlouvat, že jsme jeden a potom jej jako "obnošený svršek" odložit do skříně?..Co třeba "pověsit" sám sebe?..ne , do skříně ne. Morbidní? Zdánlivě, pouze pohled realitě do "očí" z jiného úhlu. .." a já ti pořád říkal neslibuj nesplnitelné, není potom třeba gest a hledání nejméně špatného řešení za všech špatných.."
Jinak je myšlenka zpracovaná profesionálně. Až moc.
|
16.02.2001 00:00 |
K dílu: Blázen
|
Dantte
|
Parádní styl,krásně se to čte..přiznávám, že jsem zpočátku podezříval Karkulu, tajně doufal, že to bude i Sněhurka..a ono nakonec dřevo?!..no jo..ale líbilo se mi to.
|
29.01.2001 00:00 |
K dílu: Zora
|
Dantte
|
Netušil jsem, že máš takovou "slinu" na konci ledna..ano vím, že je rok jedna..
Co je prvé v pořadí láska, či Tvoje....Tvoje osůbka?:-))
|
29.01.2001 00:00 |
K dílu: Třešnička na dortu
|
Dantte
|
Čééče Racíku, cítíce v tom kus hovězího a nebojíce se nemoci šíleného skotu - řekl bych, že o moučník Ti nejde..
Proč však myslíš, že pohledem z5 je vidět více? To co bylo už přeci nemá kouzlo fantazie a navíc to BYLO..Nebylo by lépe hledat a zkoušet nepoznané? Odhalovat netušené ? A ubírat se do ničím neohraničeného? Proti vzpomínkám nic nenamítám..
|
26.01.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Tak nevím jestli se budou ti malí cparti budou bát víc takové říkanky nebo té vousaté tety, jež si navíc nevzala bederní roušku...
|
18.01.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Neboj to se ...vsákne:-))
|
18.01.2001 00:00 |
K dílu: Úsměv
|
Dantte
|
:-))......on to tak nemyslel. Tu křeč do jeho úsměvu vmetl jeho asi bol..či snad..alkohol?
|
17.01.2001 00:00 |
K dílu: Flek
|
Dantte
|
Krátké,jasné,bez doložky.Jako facka - zleva,zprava,tečka.
|
18.01.2001 00:00 |
K dílu: ZPOVĚĎ VĚRNÉ ŽENY
|
Dantte
|
Jani, moc hezky napsané.Je to psané srdcem nikoli nikoli rozumem. Přestože konečné vítězství slaví chladný kalkul. Určitě to stojí za hlubší úvahu, ale jen trošku si dovolím reagovat na Cavaleru.
Představa o románku je věc jedna a realizace věc druhá. Jsou od sebe stejně daleko jako Venuše a Mars. Přesto se jejich dráhy kříží. Představa stále stejné "jídelny" a víceméně stejného "menu" není pro každého nejpřijatelnější. Myslím, že i nejeden křesťan zapomněl na jedno, možná i více přikázání. Nebo je každý předurčen Peklu "mlsal-li" venku a "večeřel" doma?
Tak ..a teď jsem se "spustil" a dobrovolně se nabídnul jako terč. Kdo na něco takové ani nepomyslel - může si vystřelit (na mne, ze mne, jak libo).
|
17.01.2001 00:00 |
K dílu: Na co myslíš, když sám pluješ vesmírem?
|
Dantte
|
Dave, je to parádně napsáno!Dá se to přelousknout jedním zátahem oka. Jen k té myšlence - ve vesmíru je všechno snadné, skočíš si a letíš...Ale zkus to jednou na zemi, mezi lidmi! Potom pochopíš, že se můžeš cítit sám i uprostřed davu.
|
17.01.2001 00:00 |
K dílu: Bříško dětem ... 1
|
Dantte
|
Bříško,Bříško..já být eče dítětem - nezbavíš se mne!!:-)..takže máš vlastně kliku, ale je to moc hezky napsáno, moc.
|
17.01.2001 00:00 |
K dílu: Vstoupil(jsem)
|
Dantte
|
mlčet je taky umění...Merle, nesuď jej tak přísně:-)) Možná chtěl říci, že se dal na politiku a tímto prohlášením zviditelňuje obsah svého programu..anebo..
|
16.01.2001 00:00 |
K dílu: Svědomí
|
Dantte
|
Taky by ses mohl jít přihlásit na...úřad práce, když máš to svědomí. Ale tam musíš počítat s tím, že tě mohou brát jako povaleče, lumpa nebo dokonce jako nájemného vraha. A co pak? Co s tím? Nabízí se jedna možnost - zkusit jak chladí kov krátké, kulové zbraně na vlastním čílku..je to tak snadné a jde o definitivní řešení, potom už nebudeš na obtíž ani svému, tolik citlivému svědomí.Hodně štěstí...
|
15.01.2001 00:00 |
K dílu: Černé nebe
|
Dantte
|
Hm, rád se v noci dívám na vytí. A vlci musí být být taky něčím živi, snad nedostanou od tebe vzteklinku, to je zlá nemoc. Ale co - hlavně, že je co pít, ne?
|
16.01.2001 00:00 |
K dílu: Morytát
|
Dantte
|
Ptáčku racku, ale já neřekl, že ujdeš Peklu...jen, že je dosud čas. Proto hezky pracuj, aby si příbuzní neřekli, že není co dědit..chicht:-))
|
15.01.2001 00:00 |
K dílu: Morytát
|
Dantte
|
Věčně hluboká myšlenka racku,lidstvo hledá odnepaměti elixíry na "mazání křížků z čela", ale nějak se mu to nedaří. Možná je to dobře , možná ne..ale je dobře, že to někdo umí napsat tak, jako Ty. Neberu Písmáka jako tipovací soutěž, tak jen Tě pohladím a věz, že na Tvém čele je dosud ...čisto.:-)
|
15.01.2001 00:00 |
K dílu: Potence
|
Dantte
|
Mahoney..a ty jsi dneska snídal?
|
09.01.2001 00:00 |
K dílu: Zima jak bílý hranostaj
|
Dantte
|
A kdo Ti za mne dá avízo? Hm, raději to udělám sám :-))
|
09.01.2001 00:00 |
K dílu: Zima jak bílý hranostaj
|
Dantte
|
Ladi,omlouvám se za neúplné předchozí vyjádření. Ty verše se mi vůbec nezdají špatné, naopak. Ale necítím se být povolán je hodnotit, protože v poezii cítím trochu tenký led, nikdy to nebylo moje hobby.To , "že jsem se spustil" v poetickém duchu bylo patrně vedeno snahou přiblížit vyjádření - pocit - z Tvých veršů této rovině.Souhlasím i s Miroslawkem a jeho "okny".Zima nám ještě neukázala záda a snad dojde i na tu "ladovskou", u nás právě chumelí cesty nejsou pro slabé řidiče.Ten čas pro lásku necítím jako její zosobnění v milostné poezii, měl jsem na mysli lásku in natura. V tomto nevlídném čase, který zanechává stopy na naší nervové soustavě je přeci jen lepší se věnovat něčemu barevnějšímu. Lásku chápu jako spektrum barev, něco jako duhu, která změní pocity člověka, aby nepociťoval atak na svoji duši. Atak nenasytné společnosti na materiální bázi, přírody, již ziskuchtivé nadnárodní koncerny berou jako nepřítele (a ona se jím zakrátko opravdu stane a zmiňovaný ANDO bude jen "batoletem" v tom očekávaném)a taky stres, který si někdy přivodíme vlastními myšlenkami. Proto mluvím o lásce..v historii se vše odvíjelo na základě jejího podnětu, tak proč se jí dnes vzdávat? Nechápej to jako vystavení lásky na odiv, to ne. To už není láska, ale divadlo pro okolní "arénu", exhibicionismus.
Proto trvám na názoru, že láska se nejlépe "popisuje" tělem a nikoli perem ve verši. Mohu se mýlit, ale...
Jsem rád, že pokračuješ v psaní, tříbíš tím svého ducha.
|
08.01.2001 00:00 |
K dílu: Zima jak bílý hranostaj
|
Dantte
|
Topoly se v slunci vzpínati viděti
- dobré časy věští
co na tom že leden klaní se dešti
že snaží se budit nás ze sna
jež těžkým byl mámivým -
vesna...
obrazem sněženek lépe se žije
než hurikán ANDO tam kdesi
v Tichomoří kol ostrovů
vyje...
Roční období, Ladi, máme přece zachyceno v náladě Ladových obrázků, tak proč myslet na počasí, když ještě času zbývá na...lásku?
Jinak myslím (možná si jen fandím), že bys to měla zkusit prózou. Ta je u Tebe krásně vypovídající. Možná je to jen tím, že poezie je na pochopení mnohem náročnější. Možná, je to jen odraz Tvé duše v posledních zbytcích tajícího ledu. Možná...
|
08.01.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Hezky napsáno, čtivé taky závěr ukazuje cestu - jak se postavit, aby i na ostatní zbylo místo. Jednou budeš velký...až budeš velký.Ale už jsi přišel na to, že na světě není nic zadarmo. A to není málo!
|
05.01.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství...aneb Hostina
|
Dantte
|
Racku,Ty ptáče,že láska žaludkem prochází nad slunce jasnější, ale , že prstíkem je Ti to milejší?..Csssss..věšíš nám bulíka:-))
|
05.01.2001 00:00 |
K dílu:
|
Dantte
|
Pane kolego Lyryku přineste svůj "index" bude Vám do něj zaneseno jedno lehce smazatelné plus. Verbálně hodnoceno : nádherná satira posledních týdnů naší smutné rádobypolitické existence, má to švih (skoro takový, jakým sebou praštil dosud neprojevený talent - Hodač), je to čtivé a musí to cukat koutky i těm , jež o politice jaktěživo neslyšeli. Vůbec nejde o chronologii děje,protože ani v Kocourkově ji nedodržovali. Důležité je, že se znovu budou vrhat zástupy "věřících" ke "krabicím od margarínu" (tak nazývám jejich urny)a se zjevnou snahou se ubezpečit, že to černé co je na obzoru je naše růžová budoucnost, budou "tlačit" své právoplatné hlasy ke zvolení svých loupežníků. A potom se budeme dívat, jak sněmovna plná volů, na které se nechytá nemoc šíleného skotu filtruje naši životní úroveň přes síta svých chudičkých kont.
S heslem: "Král je mrtev - ať žije král!" se těším na Vaše další zpravodajství z velína ČT v roce 2002...
|
09.01.2001 00:00 |
K dílu: Zpráva z tisku..
|
Dantte
|
Hele Mirku, vážím si tvého slova - když řekneš -taky uděláš. K poezii mám veskrze kladný vztah a proto ji dále nehodlám svými rýmovačkami uvádět do podivného světla. Nechal jsem se prostě zlákat těmi zde uvedenými pokusy jiných "básníků" a nedopadlo to nejlíp. Závorky v mém fejetonku? Zlozvyk. Nezbavím se jej. Pokus o sci-fi dílo byl sice "přemýšlivý", ale i zde to bylo poplatné času, který jsem tomu věnoval. Tím se neomlouvám. Omluvit bych se chtěl za gramatiku, protože jsem už odrostl studentské lavici a moje "pracovní literatura" by těžce zasáhla tvoji literární duši. Děkuji ti za názor a kritiku, jež byla z mého pohledu docela mírná.
|
04.01.2001 00:00 |
K dílu: Zpráva z tisku..
|
Dantte
|
Ladi,zajímají mne všechna zla, která jsou kolem, nejen drogy, ale ty nám ještě předvedou co čeká na hříšníky v pekle..
Každý, kdo má děti by před tímto neměl zavírat oči, protože dříve či později to může přijít jako blesk z blankytně modré oblohy.A blesk jak známo, se už na oblohu nedá vrátit..
|
27.12.2000 00:00 |
K dílu: Zpráva z tisku..
|
Dantte
|
ruby - máš naprostou pravdu. 16. století by si zasloužilo daleko lepší Entrée, ale potom by se z toho nevyklubala povídka a možná by to většina lidí ani nedočetla do konce. Byl to jen drobný okamžik z "mostů času", který byl popsán na základě skutečné zprávy z tisku.Původní název "Myšlenky nenarozeného" jsem změnil na strohou "Zprávu z tisku". Ale omlouvám se za trochu odfláknuté členění jednotlivých myšlenek, snad to byl spěch, snad něco jiného...
|
27.12.2000 00:00 |
K dílu: Zpráva z tisku..
|
Dantte
|
Omlouvám se za chybu v prologu..chtěl jsem napsat science fiction a v té rychlosti..hm
Taky jsem nechtěl seznámit hned na úvod s koncepcí..ať se projeví fantazie.Závěr je už realita..díky všem, kteří se pokusí číst to dvakrát.
Ladi - náměty v televizi nehledám, je jich v žovitě kolem dost a dost..vystačili bychom s nimi na několik životů a pořád by bylo o čem psát.
|
22.12.2000 00:00 |
K dílu: ...zivot je tak krasny...
|
Dantte
|
thymiííí...:-) řidiči jsou především od toho, aby řídili a ne proto, aby stáli na brzdě.Zkušený řidič pozná "kdy" ještě dříve než začal brzdit. Musíš řidičům věřit,ale ne úplně slepě všude se najdou výjimky.
|
21.12.2000 00:00 |
K dílu: ...zivot je tak krasny...
|
Dantte
|
Dobré thymi, stálo by za úvahu angažovat "řidiče", ráno by Tě měl kdo vzbudit, snídani připravit, starosti s autem samozřemě na jeho hlavu! A kdoví k čemu je eče takový "řidič"..dobrý..:-))
|
15.12.2000 00:00 |
K dílu: Až ráno se zeptá
|
Dantte
|
ruby...a nechtěl(a) Ty's náhodou zachránit spolu s...Atlantidou?:-)...ale cením si každého názoru, který může posoudit chvilkový rozmar technokrata..
|
14.12.2000 00:00 |
K dílu: Až ráno se zeptá
|
Dantte
|
Skvělá rada pánové, hned jak se mi usadí žaludek po úterním dovádění vylepším čaj oním valašským nektarem..neb Valašsko je mojí hroudou rodnou a zásoba slivovice by zachránila kdysi Atlantidu před zmizením...
|
08.01.2001 00:00 |
K dílu: Ticho
|
Dantte
|
Ladi,fenoménů naší doby je celá řada, ale ticho... zkusila už jsi s někým mlčet? Popovídat si umí každý (takřka), ale (po)mlčet si s někým - to není jen tak..musíš se na to vlnění soustředit každým kouskem těla, musíš mít naladěno i v duši...musíš musíš..nic nemusíš, pochopitelně, všechno je dobrovolné.
|
07.12.2000 00:00 |
K dílu: APOKALYPTICKÁ
|
Dantte
|
dík za vaše slova, proto jsem to tu dal.Poslední cupovadlo jsem kamsi založil...a proto klidně zneužiju páně Merleovo.
|
06.12.2000 00:00 |
K dílu: Sen
|
Dantte
|
omlouvám se za toho anonyma...holt učím se
|
06.12.2000 00:00 |
K dílu: Noční
|
Dantte
|
Největší školou ti bude život,ale na jeho "asolutorium " se málokdo těší,protože místo "promoce" na jednoho čeká horká pec a na jiného metr osmdesát kvalitní "matičky"...tak nezoufej a nesnaž se naučit všemu a za všech okolností. Raduj sez blbůstek, které tu denně přibývají a hlavně...žij...
|
02.01.2001 00:00 |
K dílu: Následky mého života
|
Dantte
|
Nejsem si jist, zda ve Tvém vidění světa a lásce není trochu příliš krve, nebo je to jen obyčejná tekutina, na kterou "jede " člověk? Co se schovává tam uvnitř? V patrně mladém a hezkém, větrem neošlehaném obalu? Je někde okénko, kterým je vidět?..jsem já šelma zvídavá...viď?:-)))
|
11.12.2000 00:00 |
K dílu: Život je cesta, po které kráčíme vstříc smrti
|
Dantte
|
Kolik je ti tupounku? Dvacet? Trochu mi to připomíná "vzpomínky na budoucnost",ale úplně naruby.Jsi zjevně plný energie (s masem nebo bez..)stojíš na startu závodu,jež životem se zove a přitom už vítězoslavně probíháš pomyslným cílem. Nabádáš k žití dokud to jde, ale sám už jsi uvnitř umřel... Jen těch pár zbylých odumírajících buněk na tvém povrchu o tom ještě neví...no tak se nestyď! Napiš jim to, ať už se dál na tom světě netrápí.
Ale jinak vše co ti tu píši považuj za vtip, smutný vtip.
|