30.07.2010 00:35 |
K dílu: Třikrát do stejné řeky
|
Fidorka69
|
Chybí sice čárka nad "á" v "já", nicméně díky Tobě jsem konečně pochopil ten rytmus, který mi hafo kritiků vyčítá...;) Nemluvě o tom, že z tohodle musí být prostě ta ona ženská, pro kterou to bylo psáno, úplně hin!!! :D
Sekec mazec romantipec...*
|
30.07.2010 00:24 |
K dílu: Vlčí máky
|
Fidorka69
|
To zimní odpoledne
došel film v kameře
a nebýt v Ameře,
tak je to bezohledné...
Pěkný "lovestory" scénář doruda vybarveného filmu z let minulých... Rozhodně tip tipanovič tipanov...*
|
30.07.2010 00:16 |
K dílu: Karagöz
|
Fidorka69
|
4koloušek: Máš recht, težce ze života, těžce z aktuální situace a aktuálního stavu mysli, viz ten prolog, který mi Norbert Amehr von Strudel krásně opravil...;)
|
30.07.2010 00:13 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
4sestricka.slunicko1: Jak víš, že to je píseň? :) Jakože samože je...;)
|
28.07.2010 16:07 |
K dílu: Umění komunikace
|
Fidorka69
|
4sestricka.slunicko1: Děkuji za tip, sestřičko...:)
|
28.07.2010 16:06 |
K dílu: Karagöz
|
Fidorka69
|
4Norbert Amehr von Strudel: Děkuji za lepší vyjádření toho, co jsem chtěl vlastně napsat, už jsem byl drobátko unavený, když jsem to psal a ráno mě samotného napadlo, že to mám asi trochu blbě, ale s Tvým dovolením jsem to teda již opravil...:)
4Whitesnake: Díkes za tip...:)
|
30.09.2009 00:11 |
K dílu: O naději
|
Fidorka69
|
Brčálovko, jak nerad kritizuji rytmiku(sama viš, jak sám jsem za ni peskován;)), tak v té 3.sloce to trochu skřípe i mně!!! A to víš moc dobře, že veškerý skřípot, hluk, lomoz a rambajz jsou pro mě sonátou!!! :D
Ale jinak je to celkově opět velice pěkné dílko, což u Tebe snad ani jinak nejde, jseš z hlediska básnického prostě dobrá mrdka jak cip!!! :D
btw: Ale že bys už konečně něco složila pro náš koncept, na to jsi pořád drobátko líná, což?!? ;) Tady nejseš v lázňách, rob už něco, kurec!!! ;D
*
|
22.07.2009 18:43 |
K dílu: rozkoly
|
Fidorka69
|
Skvělé!!! To je pro mě?!? ;D
|
05.03.2009 20:18 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
Ď...
|
05.03.2009 20:17 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Díkes, voe...;)
|
05.03.2009 20:16 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
S hluchým člověkem je fakt zbytečné se furt dokola handrkovat o kravinách... Takže naposled - je to text písně, který se rýmuje, a který naprosto dokonale sedí do rytmu a melodie daného songu!!! Howq...
|
03.03.2009 23:29 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Brčálovko, Ty a stydět se za své výplody?!? Buhehe...:D Zatím jsi podle mého skromného názoru napsala nejlepší naše texty, takže se opravdu nebojím, že z Tebe vyleze něco obludného!!! ;D A na druhou stranu, toto lehké "nakopnutí" z mé strany Tě možná vybičuje k extremním výkonům, takže s chutí do toho!!! :D
Přesně tak, nápad je náš a to nám nikdo nevezme...;)
|
03.03.2009 23:26 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Opět díky moc...:)
A skřípání je v této části příbehu určitě na místě, není to zkrátka moc romantická básnička...
|
03.03.2009 23:24 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Už mě trochu nudí vysvětlovat pořád do nekonečna, že báseň a písňový text nemají nic společného, co se týče finální rytmiky dané písně!!! Ale jinak Ti samože Tvůj názor neberu a díky za něj tak jak tak...;)
|
03.03.2009 23:20 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
Děkuju...:)
Víš jak?!? Lehl jsem si v sobotu o půlnoci do postele a nevím, jestli to bylo tou "hodinou duchů" nebo čím, ale najednou přiletěla z čista jasna "můza" v podobě klasického, nepříjemně dotěrného a přitom něčím strašně dojemného, mrouskavého kočičího mňaučení z venku a ve mně se sama vynořila ta 1.sloka během asi 10 vteřin, tak jsem vstal, šel do kuchyně a napsal za dalších pár minut i ten zbytek... Prostě jak říkám, nečekaná můza z čistého nočního nebe!!! :D
Archanděl tady v tomhle textu není myšlen jako ten "náš" anděl, nicméně lehkou asociaci s tím comixem jistě vyvolává, to ano, ale takhle jsem to asi i trochu chtěl...;) Andělé zkrátka nejsou jen ti hodní, ať už se Ti to líbí nebo ne!!! ;D
|
03.03.2009 23:13 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
Díky moc za Tvá slova i za tip...:)
Kočičí svět se snažím poznávat už pár let a stejně stále někdy tápu... Ale kdybych zase všechno znal dokonale, tak by na tom světě byla možná trochu nuda...;)
A jsem vážně moc rád, že tenhle text někoho nutí k přemýšlení, proto byl také napsán...
|
03.03.2009 02:00 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Dobrou a díkes za názory...:)
|
03.03.2009 01:48 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Z Miroslawka si opravdu nedělám lautr nic a neobjevit zase jeho zakomplexované kritiky u Tvých básní, tak ani nevím, že ještě dýchá!!! :D
Jo, muziku si skládám sám, texty píše několik lidí, momentálně se na nových věcech podílíme 4 autoři... Nejlepší bude, když se koukneš na stránky:
http://bandzone.cz/algorhythmofdecadance
...a tam si poslechneš, kde a jak končí moje a nejen moje básně...;)
|
03.03.2009 01:36 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
Ehm, tak teď tady tomu trochu přestávám rozumět - kočky, psi, Kolumbijky z Madridu?!? Já mám rád metafory v textu(viz tahle báseň), ale pokud se ztrácim v konverzaci, nejde už podle mě o metaforu, ale o mou nechápavost!?! :D
|
03.03.2009 01:30 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Právě jsem si jich pár přečetl a nemyslím si, že jsou obyčejné, akorát nejsem moc příznivec volných veršů, což jde jistě poznat i dle jediného klubu, do kterého patřím...;) Ale pokud někdo dokáže psát "pěkné" věci i bez rýmů, je to jen jeho plus a Ty to plus rozhodně máš...:) Např. "Zkoušková" je podle mě moc pěkná báseň, tím tuplem jsem se dost pobavil čtením kritik páně Miroslawka!!! :D Ten týpek mi taky už párkrát napsal podobné nesmysly o rytmice jako Tobě, které se snažil poněkud komicky obhájit učivem hodným ZŠ, ale co si budeme nalhávat, kritizovat a bořit je vždycky jednodušší než chválit a tvořit, že?!? ;)
|
03.03.2009 01:14 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Tak to jsem taky rád, že máš nevšední věci ráda...:) Budu se muset kouknout na to, co píšeš Ty...;)
|
03.03.2009 01:12 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
Ale to je báseň o "kočkách", ne o psích babičkách!!! :D I když, dokážu si asi živě přestavit Vaši Čajnu, my měli doma 13 let zjevně skoro tu samou pudlici Dennynu...;)
|
03.03.2009 01:09 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
Opět díkes za tipana...:) A samože i díky za ocenění snahy o originalitu či "genialitu", s obojím by se sice dalo jistě u mé osoby polemizovat, ale pochvala rozhodně potěší...:) A opět podotýkám, že je to záměrně "trochu moc" a záměrně "šílené"...;)
|
03.03.2009 01:07 |
K dílu: Kočičí noc
|
Fidorka69
|
Kdo je "čajna"?!? Kočka?!? ;)
|
03.03.2009 01:05 |
K dílu: Katakiuchi
|
Fidorka69
|
Díkes...:)
Ono to má být šílené, protože když se člověk dostane do takové situace, jaká je v té básni popisována, tak asi nejde být úplně při smyslech...
|
06.02.2009 18:42 |
K dílu: Slabikáři denní
|
Fidorka69
|
Hihihi, taky Tě miluju!!! :D
|
05.02.2009 14:50 |
K dílu: Slabikáři denní
|
Fidorka69
|
Hmmm, na to, že ´si starý ožralec, je to docela dobrý!!! :D
(Já vím, co mi teď chceš odpovědět, ale pšššt, tady ´sou slova začínající na "M" zapovězena...;))
|
10.10.2008 14:58 |
K dílu: jak se máš
|
Fidorka69
|
Jó, ten tip...;) *
|
10.10.2008 14:58 |
K dílu: jak se máš
|
Fidorka69
|
Dokonalé!!! :D * Brzy Ti odpovím na Tvou poslední zprávu do pošty, byl ´sem teď totiž jaksi delší dobu "mimo"...;)
|
11.08.2008 09:17 |
K dílu: Tetsuina
|
Fidorka69
|
4brcalovezelena: Včera ´sem ten song nazpíval a bohužel jistě ku Tvé nelibosti ´sem do té poslední sloky musel opět vrátit slůvko "ZASE", protože zkrátka sedí lépe do té vokální rytmiky... Takže tady opět vidíme, že rytmika básně a rytmika textu, resp.vokálu, je velice často úplně odlišná věc...;) Ale tady na Písmáku to nechám v té původní verzi, abych Ti nehýbal žlučí až tak moc...:D
btw: Pích do očička!!! ;D
|
11.08.2008 08:43 |
K dílu: Zooshock II
|
Fidorka69
|
Och, děkuji převelice, má drahá Anetté!!! :D
|
06.08.2008 20:39 |
K dílu: záplavy
|
Fidorka69
|
Dokonalé!!! Jako vždy!!! Miluju Tvůj způsob psaní!!! :D Tip-tip-tip!!! ***
|
03.07.2008 11:54 |
K dílu: To dekato trito Domatio
|
Fidorka69
|
Tak vám teda pěkně děkuju, chlapci...:)
|
30.06.2008 08:56 |
K dílu: To dekato trito Domatio
|
Fidorka69
|
Poslušně hlásím, že překlad i transkripce ´sou úspěšně provedeny!!!
|
27.06.2008 16:16 |
K dílu: To dekato trito Domatio
|
Fidorka69
|
4Ježkovy voči: Upraveno jest... Orel už není hlodavec, játra mu byla "odevzdána" dobrovolně...:)
A celé ´sem to pro jistotu svedl na NI, na TU, na ONU!!! Problémy s chlastem mají přece jen holky, že ano...;)
|
27.06.2008 16:01 |
K dílu: To dekato trito Domatio
|
Fidorka69
|
4Ježkovy voči: OK, souhlasím, orel není ani hlodavec ani plž, i když by se tímto směrem mohl tento text ubirat a dostal by tím jistě pěkný surreal nádech...;) Ale to nebylo v plánu, takže to překopu, díkes za upozornění...
4Kristova_noha: Ježka nehlaď, z toho článku mi totiž hlavně vyplynul fakt, že je to nebezpečný kanibal!!! :D
Nicméně v tom "jedu" a spol.´si asi úplně nepochopila význam - je to přece metafora toho, že se člověk dobrovolně ničí některými "jedovatými" látkami, a že jejich účinky na jeho tělo a mysl naschvál přehlíží("přivírá oči"), kapišto?!?
To samé s Prométheem, ten dělal v originální pověsti samože to, co tam dělal, ale v metafoře tohoto MÉHO textu může nakrásně třeba vyšívat a zpívat v chlapeckém sboru!!! Což ale nedělá, on se totiž v mém textu přibíjí sám sebe na tu skálu, i když ví, že ho tam přijde "ohlodat" ten starý, dobrý plž orel...;) Opět to byla metafora postupného, vědomého sebeničení...
A s tím bludištěm taky moc nesouhlasím, protože slůvko "zapadat" či "zapadnout" je totiž použitelné v poněkud více významech než jen ve smyslu "zapadání slunce"!!! "Zapadnout" můžeš přece do baráku, do hospody, do bažiny, věci do sebe můžou krásně "zapadat", něco/někdo může "zapadnout" do/ve sněhu, atd.... A Mínotaurovo bludiště byla prostě jen stavba jako každá jiná, takže nevím, proč bys nemohla zapadnout do bludiště?!? Nemluvě o přeneseném významu tohoto slova - když přece někam "zapadneš", tak to může znamenat i to, že se tam "ztratíš", "zabloudíš", nemůžeš zkrátka najít cestu ven a to myslím naprosto dokonale sedí k bludišti nebo ne?!?
A další a další a další se rád dozvím, takže klidně pokračuj...:)
|
26.06.2008 15:41 |
K dílu: To dekato trito Domatio
|
Fidorka69
|
Jí vím, že se to čte tak trochu divně, ale do rytmiky toho songu to fakt sedí... Věčný problém...:D
Nicméně díkes za kritiku i pochvalu...;)
|
26.06.2008 15:28 |
K dílu: To dekato trito Domatio
|
Fidorka69
|
Hm, taky ´sem si už všiml, že to tu řečtinu zrovinka moc nežere... Snažil ´sem se aspoň o přepis, ale nejsem si tím moc jistý, takže je to nakonec radši v češtině a basta...:)
|
21.06.2008 14:54 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
Já myslel "normálem" pro mě, né pro ostatní!!! :D Na 80% básníků já prdím z vysoka!!! :P Zajímá mě totiž jen brcalovezelena!!! ;D
|
13.06.2008 14:51 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
Aha, já myslel jinou, já myslel "Jadrně peprnou tragikomedii"... Tady aspoň vidíš, že je to můj běžně používaný básnický prostředek...:) A cokoliv, co jest používáno pravidelně, se stává "normálem"!!! ;P
|
13.06.2008 14:47 |
K dílu: Boj za čistou mysl chemickými zbraněmi
|
Fidorka69
|
4brcalovezelena: A odkud si jako myslíš, že tyhle nesmysly píšu?!? ;D
Jojo, starej dobrej Mrož je taky v pohodě vyfičený surrealismus!!! :D
Poe, Poa, Poeovi, Poa, Poe, Poeovi, Poem - fakt hnus!!! :P
4M11: Nenene, švédské DISco je doménou těch alkáčů z DISNEY, my slušní hoši ze SY spíš fičíme na těch tvrdších drogách a tvrdší muzice, takže tenhle song je spíš takový dillingerovsky polámaný alternative power-violence ovlivněný jedním songem od Cimrmanů!!! ;D
|
12.06.2008 15:29 |
K dílu: Boj za čistou mysl chemickými zbraněmi
|
Fidorka69
|
Jde o sdělení, né o formu!!! :P Od čeho ´sou asi booklety s textovýma přílohama, hm?!? ;) Mrdko!!! ;D
|
12.06.2008 14:12 |
K dílu: Boj za čistou mysl chemickými zbraněmi
|
Fidorka69
|
Trefa!!! :D Jojo, "lehká" inspirace tam byla, ale hudebně žádnou podobnost s "Broukama" nehledej, bo tohle není text pro AoD, ani žádnou jinou "pohodovku", tohle je text pro SY, a tudíž je to brutal sekec mazec náklep!!! ;D
A není to jen a priori o LSD nebo jiných drogách v tom pravém slova smyslu "narkomanie", je to spíš hlavně takové malé nakopnutí k zamyšlení nad hlubším významem slov "droga" a "závislost" v tom smyslu, že lidský mozek a vůbec tělo jako takové je neustále konfrontováno s chemickými procesy, které ovlivňují takřka veškeré faktory a podněty přicházejícími z venčí a závislost si lze vypěstovat na lecčems z toho všeho - samože chlastem, cígama, travkou, halucinogeny, zkrátka lehkými i tvrdými drogami počínaje, pak závislostí na práci, vztahu, hudbě, sportu pokračujíce a u takových prkotin jako je jídlo, obzvláště pak čokoláda a vůbec cukr, různá koření, tuky, atd., konče... Všechno tohle v nás neustále vyvolává chemické změny a reakce, vytváří spoustu chemických látek v našem těle, které mění naši náladu, emoce, a to ať už v pozitivním nebo negativním či v tomto směru nepopsatelném smyslu, zkrátka to "čisté" vnímání reality všeobecně... Takže úplně "čistý" není vlastně nikdo, ani ti, co se tím rádi holedbají(proto ta X-ka v Lucčíně jméně;))... To bys asi musela žít jen ze vzduchu, sedět na prdeli a nic nedělat a to už není život, že ano, to je nuda, šeď, konec, smrt...:P
No nic, tak ´sem se nakonec taky pěkně rozepsal o tom významu, i když ´sem ho tu původně nechtěl dávat, což?!? :D
|
02.06.2008 13:13 |
K dílu: ...proč jsou máky vlčí..?
|
Fidorka69
|
Ty ´seš vážně magor!!! :D Je to vskutku výbordelná pochádka, řežu se smíchy, válím se po zemi, prskám jak idiot!!! ;D *
|
02.06.2008 13:08 |
K dílu: 932125 II
|
Fidorka69
|
Á do řiti, je to zase na nás!!! Musíme se zbavit Honzyka, ví toho na nás hafo...;)
|
02.06.2008 08:09 |
K dílu: 932125 II
|
Fidorka69
|
4Muessa3: Děkujeme Ti...:) Píšu v množném čísle, poněvadž je to hlavně básnička od brčálově zelené, já ´sem v tomto případě působil spíš jen jako "ideový vůdce"...;)
4Honzyk: Kdyby jenom 2002, já můžu hlavně za ty povodně v roce 1997!!! "Poručíme větru, dešti", to je naše heslo!!! ;D
Mimochodem, u Vás je fčil ´ňáká povodeň?!? Na Ostravsku je 30 stupňů ve stínu a modré nebe, prostě těžký hic a těžká pohoda...:D
|
29.05.2008 14:29 |
K dílu: Konec
|
Fidorka69
|
Hmm, tak to bude asi osud!!! :D ´Sme si zkrátka souzeni vyšší mocí!!! ;D Aspoň teda v té umělecké rovině, že ano...;)
|
29.05.2008 12:18 |
K dílu: Konec
|
Fidorka69
|
Sákryš, to je tak chytlavá melodie, furt si to musím zpívat!!! ;D
|
22.05.2008 13:28 |
K dílu: Chtěla bych
|
Fidorka69
|
První a čtvrtou sloku ´sem pochopil hned, fčil teda chápu už i tu druhou, třetí je zjevně takový shrnující "refrén", nicméně nesouhlasím s tím, že bys neměla dostatek talentu!!! Píšeš pěkně, troubelíno, tak se v tomhle(a vůbec v ničem) furt nepodceňuj, OK?!? Má dvorní textařka přece nemůže být jen tak někdo, ne?!? ;D
|
22.05.2008 13:22 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
No,´eště abych nevěděl, která to byla!?! :D
btw: Neuč se a pojď na pivko...;)
|
22.05.2008 11:04 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
Hej, má oblíbená zvrácená osobo!!! ;D Nebuď tak vztahovačná,´sem si jen decentně rýpl, ne?!? :P Ale na svou obranu musím podotknout, že v tamté oné básničce to byl taky záměr a neprovedl ´sem to tam se 2-ma, ale s 5-ti verši, takže to asi nebude až zas tak úplná náhoda, že?!? ;) A metafor se vůbec neboj, když už ´sme schopni na rozdíl od některých jiných rýmovat, tak si můžeme dovolit aspoň trochu toho symbolismu, ne?!? :D
|
22.05.2008 10:34 |
K dílu: Chtěla bych
|
Fidorka69
|
Takové pěkné vyznání si Jiřík snad ani nezaslouží...;) Moc krásné...*
Ehm, ale nechápu asi úplně přesně, kdo nebo co Ti v tom všem brání?!?
|
16.05.2008 12:10 |
K dílu: Orlovské kachny to nemají jednoduché
|
Fidorka69
|
Už je tomu tak,´sem Ostravák jak poleno...:) Jak bych taky jinak mohl vědět, jak ´sou na tom kachny z Orlové, že?!? ;D Taktéž zdravím...
|
15.05.2008 15:21 |
K dílu: Orlovské kachny to nemají jednoduché
|
Fidorka69
|
Děkuji za tip, sestřičko.sluníčko z Poruby...:)
|
15.05.2008 07:32 |
K dílu: Orlovské kachny to nemají jednoduché
|
Fidorka69
|
4Muessa3: Díky moc!!! :)
4m11: To víš, zvířátka všeho druhu a malé holčičky, to bylo vždycky moje, voé!!! ;D
|
14.05.2008 16:23 |
K dílu: Orlovské kachny to nemají jednoduché
|
Fidorka69
|
Právěže ´sem tenhle nádherně kontrastní, lehce absurdní, pro někoho možná až tragikomický obrázek dneska viděl u Dolu Lazy na pomezí Orlové a Karviné a rozesmálo mě to až běda!!! :D
Prostě "čistá" realita...;)
|
14.05.2008 13:34 |
K dílu: Zooshock II
|
Fidorka69
|
4m11: Ano, ano, přesně ták, 2 dny za sebou zahrát v BB, to se jen tak nevidí!!! ;D
Ale kdybys viděl ty baby na Slovensku!!! Fuckt ´ste o hodně přišli, litujte, hoši!!! :P
|
13.05.2008 15:06 |
K dílu: Zooshock II
|
Fidorka69
|
4m11: Díkes za tip...:) Vidím, že ´ste se vrátili z turné živí a zdraví...;) A co ten problém s dodávkou v Maďarsku?!? Jak si to jako představujete?!? Bo my pak za Vás musíme hrát v Banskej Bystrici!!! :D
|
12.05.2008 15:16 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
4Anetté: Nemáš zač, nemáš vůbec zač, vážně je to dokonalé a vážně se mi to líbí, aniž bych Ti chtěl jakkoliv mazat med kolem hubičky!!! ;D
I Ty vtipálku, prý řídit policejní auta, muhehe!!! :D To né, členství v klubu nemá vlastně asi žádné výhody, resp.žádné ´sem zatím nepocítil...;) Jde spíš asi jen o dobrý pocit, že někam patříš...:D A tenhle náš klub "Odpůrců volného verše" ´sme založili s kámoškou Luckou, která je zde pod nickem "brcalovezelena", protože nás už poněkud štvalo, že nám dost ostré kritiky poněkud bez hlubších argumentů psali lidé, kteří sami píšou buďto úplné bláboly bez hlavy a paty, co se vůbec nerýmují a nazývají to volnými veršemi a nebo Ti, co nepíšou radši vůbec nic... Ale tím nechceme říct, že bychom nenáviděli volné verše, to né, spíš jen víme, že těch, co umí skládat ať už takové nebo makové básně, není mnoho, kdežto kritiků, co ví všechno úplně nejlíp, těch je jak hub po dešti...:P Takže nejde vůbec o žádný radikální boj proti volnoveršotepectví, spíš si jen tak s lehkým humorem a nadhledem píšeme vázané verše sami pro sebe tak, jak to máme rádi a přidalo se k nám pár dalších lidí, co to cítí stejně nebo podobně...:) Takže ´sme na tom v podstatě stejně jako Ty,´sme prostě spíš obdivovatelé vázaného verše a snažíme se takhle sami psát...:)
|
05.05.2008 08:24 |
K dílu:
|
Fidorka69
|
Ó, děkuji mnohokrát za Tvá slova, takhle si to všechno pěkně a stručně vyjádřila v jednom komentáři... Vážně díky moc, vážím si Tvé přízně k mému stylu a slibuji, že zůstanu stejný...:) Stejný magor!!! :D
|
05.05.2008 08:20 |
K dílu: Zooshock I
|
Fidorka69
|
Díkes moc, holky, za pochvalu a za tip...:)
|
05.05.2008 08:18 |
K dílu: Když padne šichta
|
Fidorka69
|
No, vždyť ´sem taky psal už v prologu, že je to jen taková blbůstka...:) Nudil ´sem se zkrátka v práci a tohle mě napadlo, takže hlubši smysl v tom opravdu nehledej...;)
|
05.05.2008 08:17 |
K dílu: Nejvzácnější
|
Fidorka69
|
Děkuji...:)
|
05.05.2008 08:14 |
K dílu: Zooshock II
|
Fidorka69
|
4diibla: Já sice ne, ale Skulda dělal civilku v ZOO a veškeré jeho historky o tom, jaké ´sou zvířátka s prominutím škodolibé kurvy,´sem si se zaujetím vyposlechl, takže asi zjevně odtud vane inspirace...;)
4brcalovezelena: Já už ty kolonky při přidávání díla zatrhávám tak ´ňák automaticky...;) A navíc sama přece nejlíp víš, jak já nesmírně toužím po konstruktivní kritice a veskrze plodné diskuzi, která se zde na Písmáku pravidelně vede u mých děl!!! ;D
|
03.05.2008 11:40 |
K dílu: básník
|
Fidorka69
|
4Honzyk: No jó nó, se starým, dobrým Joem se holt nemůžeme rovnat!!! ;D
|
03.05.2008 11:34 |
K dílu: básník
|
Fidorka69
|
Autor hudby a zpěvačka ´sou naprosto spokojeni!!! :) Brčálovka napsala moc pěknou báseň o věcech, o kterých ´sme si spolu psali, takže pro mě má tenhle text naprosto jasný smysl i přesah do konkrétní, osobní roviny...
Pokud má někdo chuť a odvahu slyšet, jak tahle slova zní s hudbou a s vokálem, tak si může pracovní verzi poslechnout zde:
http://www.bandzone.cz/algorhythmofdecadance
...song najdete v playeru pod překvapivým názvem "Básník"...;D Ale nikoho k poslechu samože nenutím!!! :P *
|
03.05.2008 11:23 |
K dílu: Bez zrcadel
|
Fidorka69
|
4Diana: Tak to ´sem rád, že aspoň někdo tady čte s otevřenýma očima a chápe, co ´sem tím chtěl vyjádřit, bo se mi nezdá, že bych používal zas až tak šíleně zamotané metafory jako někteří jiní "umělci" tady na Písmáku...:)
Přesně tak, nikdo to jistě nemá na tomhle světě jednoduché, ale stavět se a priori do role ufňukané oběti, když za většinu problémů si člověk může vlastně sám, to prostě nikdy nikam nevede...
|
03.05.2008 11:11 |
K dílu: Básničky
|
Fidorka69
|
To, co spoluzakladatelka našeho(jak říkáš "božského")klubu brcalovezelena napsala do úvodní stránky ironicky a jakože volnoveršově, to Tys touhle básní pěkně vyjádřil vázaně a s trochou větší vážností... Je to trefné a hezky to šlape a hlavně se to RÝMUJE!!! :D *
|
03.05.2008 10:53 |
K dílu: Bez zrcadel
|
Fidorka69
|
4Diana: No, co se týče té formy, tak s ní taky stále nejsem úplně spokojen, nicméně to bude hlavně asi onen věčný problém mezi textem písně a básní, v čemž může být podle mě tak trochu rozdíl, ale vysvětlovat to pořád dokolečka asi po 150-té se mi už moc nechce...;)
Nicméně ´sem moc rád, že myšlenka Ti něco říká... Podle některých místních kritiků je to prý blábol, ale já osobně znám nějméně 3 lidi, kterých se tento "problém" týká velice niterně...
A co si budeme nalhávat, každý z nás by občas potřeboval trochu víc sebereflexe a míň zaslepeného egoismu a sebelítosti, sám s tím mám taky někdy problém podívat se do onoho "zrcadla"...;D
|
03.05.2008 10:41 |
K dílu: Zooshock I
|
Fidorka69
|
4Diana: Nemáš zač, pro Tebe cokoliv...;D
|
03.05.2008 10:40 |
K dílu: Zooshock II
|
Fidorka69
|
4halldasena: Tak to ´sem rád, že ´sem pobavil i Tebe...:) Koukni se ´eště na 1.díl...;)
|
03.05.2008 09:14 |
K dílu: Zooshock II
|
Fidorka69
|
Tož to ´sem nesmírně rád, děvčata, že ´sem Vás pobavil...:D Díkes za tipy...
|
03.05.2008 09:11 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
4Anetté: Díkes za info... Už ´sem si to našel na Netu, je to tohle, že?!? ;)
Ano, byla to velice zvrácená osoba!!! :P
Jinak to, že ráda rýmuješ, je vidět na 1.pohled a hlavně musím říct, že rýmuješ úplně nádherně!!! Já vím, že to kolikrát není moc o věku, ale když si uvědomím, jaké věci ´sem psal já sám ve svých 16-ti letech, tak opravdu klobouk dolů!!! ´Sem Tvými básněmi prostě naprosto vrcholně uchvácen a obdivuji Tě, že dokážeš ve svém věku skládat tak krásné, melodické a rytmické verše, které zkrátka mají myšlenku, obsah, formu, prostě všechno, co mají mít!!! Hluboký respekt!!! :)
btw: Nechceš se stát členkou našeho Klubu odpůrců volného verše?!? ;D
|
03.05.2008 08:51 |
K dílu: Špehýrkou
|
Fidorka69
|
Né, to jistě nejsem, já ´sem přece na první pohled rozený anděl, čistý jako lilie, nevinný jako růžové poupě!!! ;D
|
01.05.2008 13:00 |
K dílu: Špehýrkou
|
Fidorka69
|
Muhehe, tak to je dobrá úchylo-blbůstka!!! :D A pak že jenom já ´sem tady čuňák!!! ;D
|
01.05.2008 12:56 |
K dílu: Modlitba nedobrovolného pedofila
|
Fidorka69
|
4Muessa3: Ano, ano, i takovéto věci se dějí na tomto světě kulatém, víš jak, hříchy mládí...;D Díkes za tip...
|
01.05.2008 11:53 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
4Alú: Aha...:D Zkus se na to podívat způsobem, o kterém ´sme si psali s Anetté, jakože některá slova se přelévají do dalších řádků a tím zjevně u některých lidí vyvolávají určité nepochopení smyslu...;) Když ty verše nenapíšeš jako verše, ale jako normální větu, tak vypadá takhle:
"...promítací plátno, na němž v rytmu smyček hudby linoucí se z hrací skříňky kol hnízd bez vajíček, tančí plazi, křepčí draci..."
Takže jiným slovosledem, pokud stále nechápeš význam:
"Na promítacím plátně křepčí draci a tančí plazi kolem svých hnízd bez vajíček v rytmu smyček hudby, která se line z hrací skříňky..."
Už to chápeš?!? ;D
|
01.05.2008 11:10 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
4Alú: Taky díkes za konstruktivní kritiku i pochvalu a tip...:) A které "mimózy" Ti přišly "mimo"?!? ;)
|
01.05.2008 10:00 |
K dílu: Poruchy spánku
|
Fidorka69
|
Dokonalé!!!* A něco mi to lehce připomíná...;)
|
01.05.2008 09:47 |
K dílu: Obrázek
|
Fidorka69
|
Je to moc pěkné, teď po ránu v práci mě to obzvlášť potěšilo a proslunilo příjemným optimismem...:D
btw: Jen si v 5.odstavečku od konce oprav "protestoval" za "protestovala"...;)*
|
01.05.2008 09:40 |
K dílu: Šibeničníkův 13-ti denní kalendář
|
Fidorka69
|
4Oduševnělost: Díkes moc za oduševnělý názor...:)
|
01.05.2008 09:33 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
4Anetté: Já mám tohle přelévání slov do dalšího verše strašně rád, občas to vyvolává docela zajímavý dvojsmysl(nebo nesmysl?!?;))... Někoho to sice strašně irituje a u některých mých starších básniček, kde ´sem to použil,´sem za to dostal pěkně vyhubováno, že takhle by se to nemělo dělat a blábláblá, ale mě to tak prostě baví, tak co už, že?!? :D
Jinak Tvůj příměr k jakémusi hracímu orloji je úplně přesný, nějak tak to přesně v tom snu vypadalo!!! :D Kde žes to viděla?!? Lier leží kde?!?
|
01.05.2008 09:32 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
4ohryzek: Mně se zas moc nelíbí, když někdo říká "rejm" místo "rým", muhehe!!! ;D
A co přesně se Ti na tom rýmu teda nelíbí?!? Ta slova sama o sobě nebo Ti nesedí rytmus nebo co?!? Ale jinak samože taky díkes za kritiku...:)
|
01.05.2008 09:32 |
K dílu: Některé sny zkrátka nepochopím
|
Fidorka69
|
Děkuji Vám všem převelice z celého mého srdce!!! :D To ´sem ani nečekal, že takovou blbůstkou někoho potěším...;) Víte, co je na tom největší prča?!? Že se mi tenhle surreal nesmysl o dracích a hadech, co tančili kolem svých prázdných hnízd v rytmu a melodii jakéhosi rozvrzaného flašinetu a já na to koukal jak na film, vážně zdál!!! No, chápete to?!? :D
|
29.04.2008 12:43 |
K dílu: Šíp
|
Fidorka69
|
Už chápu, proč se Ti líbí ty moje věcičky, píšeme a vyjadřujeme se totiž dost podobně, takhle nějak bych to asi taky napsal...:) Je to moc pěkné, i když je tam i mnoho bolesti a hlavně - je v tom strááášně moc citu!!!*
|
29.04.2008 12:21 |
K dílu: Jadrně peprná tragikomedie
|
Fidorka69
|
4m11: Já vím, však Ty taky, ne?!? :D
Užij si turné a pozdrav Lorda Polozmrda a.k.a. D11...;)
|
29.04.2008 12:17 |
K dílu: Přízračný svět
|
Fidorka69
|
4Hrochomen: Text byl skládán už do hotové muziky, takže do ní sedí úplně v pohodě... Až to bude nahráno, rád Ti přepošlu odkaz...;)
|
29.04.2008 12:14 |
K dílu: Blumen Gesaft
|
Fidorka69
|
4j_i_r_i_k: Taky si myslím...:D
|
28.04.2008 16:54 |
K dílu:
|
Fidorka69
|
Díkes moc za veškeré Tvé pochvaly a tipy mým básničkám...:) Musím si najít trochu času, abych pro změnu projel ty Tvé, máš toho tady poněkud hafo!!! ;D
|
28.04.2008 16:51 |
K dílu: Blumen Gesaft
|
Fidorka69
|
4j_i_r_i_k: Ale přesně o to šlo... Byl to zkrátka jenom pokus a nic víc a ani nic míň v tom prostě už nehledej...Šlo jen o to zjistit, jestli se tady na tenhle blábol vrhnou hordy kritiků, kteří v tom něco budou hledat a budou se tady přít o významu této "úvahy" a jak sám vidíš, nic takového se nestalo... Takže to vlastně můžu s klidem smazat, že ano...;)
|
20.04.2008 22:09 |
K dílu: Bez zrcadel
|
Fidorka69
|
4diibla: Změnil ´sem ten název jen na "Bez zrcadel", bo ty Alenky mi tam trochu neseděly, bo odkazují moc na určité konkrétní jméno a já za tím textem zkrátka vidím úplně jiné slečny s úplně jinými jmény, tož jen ať víš...:) A pošli mi konečně tu původní poslední sloku, bo já mám doma na compu uloženou taky pouze tu, která je na konci i teď, OK?!? Díkes...
|
20.04.2008 22:02 |
K dílu: Blumen Gesaft
|
Fidorka69
|
4StvN: Brčálovka se Ti to už snažila objasnit a vlastně se jí to i docela povedlo...:) "Jít do dža" pochází to z rómštiny a znamená to "jít někam hodně daleko"... A buďto se to používá jako vulgarita, když chceš poslat někoho do prdele, a nebo tak, jak je to uvedeno v této kvazi-úvaze, prostě se někomu přetočila kazeta daleko dál, než původně chtěl, takže se mu přetočila do "dža"... To je blbost, že?!? ;D
4brčálovka a diibla: Ano, ano, děvčata má milovaná, máte samože o5 úplně ve všem recht, je to vrcholně hlubokomyslný nesmysl, vyrobený v těžkém stavu opilosti a zhulenosti během pátečního wieczurku u Skuldy doma!!! :D Každý z nás řekl v jednu chvíli ´ňákou větu, která ho momentálně tížila a já to jen v onu chvíli sepsal a hodil sem, abych se zas dozvěděl, jak se to vlastně správně dělat má nebo nemá a ejhle, kromě StvN ´ste se mi ozvaly jen Vy 2, mé nejoblíbenější Písmačky, takže kritika neproběhla vlastně veškerá žádná!!! ;D
|
17.04.2008 15:54 |
K dílu: Bez zrcadel
|
Fidorka69
|
Tak ´sem to překopal, dokonce i ten údajný "absolutní rým", aby se náhodou Ježkovy voči neposraly!!! ;D Akorát vážně netuším, jak byla ta původní poslední sloka...
|
17.04.2008 15:46 |
K dílu: Bez zrcadel
|
Fidorka69
|
4Nicolette: Zdarec, taky Tě zdravím...:) Ale k věci:
Když zas píšu moc dlouhé verše, tak má pak Lucka problémy je do toho songu, do té melodie, vůbec nacpat, takže se prostě těžko zavděčíš všem... Jakože to myslím tak, že buďto člověk píše "nedokonalé" texty pro sebe, pro svou zpěvačku a do své muziky, které tam ale sedí, anebo píše "dokonalé" texty pro kritiky, které pak ale nesedí do hudby a zpěvačka je nezazpívá... Nevím, co by sis zvolila Ty, ale já osobně ´sem radši pro tu 1.variantu...;D
Ano, můžeš mi teď sice opáčit, že nejlepší je skládat texty, které ´sou "dokonalé" jak pro zpěvačku, tak i pro kritiky, ale jak ´si také správně podotkla - já prostě nejsem Nohavica!!! :D ´Sem jen obyčejný cip z Ostravy, co dělá jen to, co ho baví...;)
|
17.04.2008 15:38 |
K dílu: Bez zrcadel
|
Fidorka69
|
4diibla: OK, 2.sloku přetavím zpátky, i když už úplně přesně nevím, jak vlastně původně zněla...:D Ale to ´ňák zvládnu... Nicméně ty 2 poslední řádky mi budeš muset napsat Ty, bo si vůbec nevzpomínám, jak to bylo...;D
Ne-e, místo balíčku Ti pošlu na email, jak zní "Dámou mat" a přidám taky pár připomínek, aby řeč nestála...;)
|
17.04.2008 15:33 |
K dílu: Bez zrcadel
|
Fidorka69
|
4Ježkovy voči: Neříkám, že se musí všechny moje texty nutně všem líbit, ale absolutní blábol to podle mě není, je to docela konkrétní popis konkrétního chování některých lidí, ale nenutím Ti svůj názor, ba ani vysvětlení...
Nicméně absolutní rým to teda rozhodně není a za tím si stojím!!! To, že ´ňáká slova zní stejně, neznamená, že mají stejný význam!!! Říká se tomu "homonymum", což jistě znáš, že?!? ;) Chceš mi snad říct, že např. ten, kdo je "vinný", musí být jen nutně naložený ve víně?!? Nemůže mít třeba ´ňákou vinu?!? ;) Ale někteří kritici zkrátka budou radši psát bláboly, než by napřed trochu popřemýšleli, že?!? :D
|
10.03.2008 15:45 |
K dílu: Naděje
|
Fidorka69
|
Jo, už si vzpomínám... Mě zmátla ta 2.sloka...;)
|
10.03.2008 10:25 |
K dílu: Naděje
|
Fidorka69
|
"skromně"...;)
|
10.03.2008 10:24 |
K dílu: Naděje
|
Fidorka69
|
Úprava schválena!!! :D
A skromě si myslím, že dokonce i známá to rejpálistka brčálovka zelená by s tímhle doplněním souhlasila, obzvláště pak s veršem:
"Je čas zanechat snění,
O křídlech, o ptácích"
Muhehe...;D
Navíc je to fčil konečně tak akorát dlouhé do toho songu...:) A tady ´si chtěla to hřmění nebo to bylo někam jinam?!?
|
07.03.2008 15:05 |
K dílu: Alenky bez zrcadel
|
Fidorka69
|
4Pišta_Hufnágl: Tak ´si kritik nebo spíš klerik, že tady tak "kristepanuješ"?!? ;D
|