13.05.2007 13:05 |
K dílu: autostop
|
Mermaidlenka
|
mam u tebe radši ty neosobní...
jo a smrdíš průserem - mam ted čas, du se prát s redakcí :-)
|
08.05.2007 21:23 |
K dílu: Kapka
|
Mermaidlenka
|
no ty jedeš!
ale moc ti to přeju
*)
|
09.04.2007 15:24 |
K dílu: křičet do tmy je mý hobby
|
Mermaidlenka
|
moc fajné
holka, snad tady spíš pochopíš, proč si myslím, že je tě škoda na to, abys chodila pískat vesnický přáteláky ;-
*)
|
08.04.2007 05:47 |
K dílu: PRO ARMANDA
|
Mermaidlenka
|
ZABILI KENNYHO, PARCHANTI !!!
Koukám, že konečně si Redaktorská špička našla dílo, kde může plně rozvinout své teoretické schopnosti. U holky, která v infu píše, že nemá žádný ambice a že si je vědomá toho, že jí to moc nejde. Jen chtěla poděkovat někomu za nějaký sluníčko a tak místo Nazdar Tondo, dík, si dovolila zaveršovat! Jenže chudák neodhadla, že když napíše do názvu jméno pana Šéfa, že se na ni, která má jinak návštěvnost dílek asi dva až pět, že se sem servilně nasype celá redaktorská smetánka a když už zašli, tak se musej vyjádřit, že...
ach ty má prostoto!
|
08.04.2007 05:29 |
K dílu:
|
Mermaidlenka
|
nedej se, maličká !!!
|
08.04.2007 05:14 |
K dílu: Senoseč :-)
|
Mermaidlenka
|
no, on senior je tak velký BLB, že by byla urážka, kdyby to pochválil!
inu
|
08.04.2007 05:11 |
K dílu: Broučci
|
Mermaidlenka
|
ale to neva, že verše kulhaj - je to veselý a má to děj a to se dětem líbí :o)
*)
|
08.04.2007 05:07 |
K dílu: Svět ztraceného štěstí
|
Mermaidlenka
|
tip *)
|
08.04.2007 05:07 |
K dílu: 3 smuténkovské
|
Mermaidlenka
|
moc líbí
|
08.04.2007 05:02 |
K dílu: Tak poraďte...
|
Mermaidlenka
|
jojo, oba jedna osoba :)
|
08.04.2007 05:00 |
K dílu: Dobříš
|
Mermaidlenka
|
no a jak to dopadlo? ;o)
|
13.01.2007 13:43 |
K dílu: smutek
|
Mermaidlenka
|
musí být smutná
ale asi hezky
"tenkrát asi
měl jsem se zahrabat
pod ty kořeny
spoutat se
umřít
neodejít"
víš že nás tohle nikoho nemine
|
12.01.2007 13:24 |
K dílu: Srdcová devítka
|
Mermaidlenka
|
myslím že jsi zbytečně skromná
zkus to někam poslat
vážně
(a slíbilas mi další)
|
11.01.2007 22:27 |
K dílu: Srdcová devítka
|
Mermaidlenka
|
jsi spisovatelka
jen tu na internetu vážně neni prostor
tohle bych radši jako knížku
|
11.01.2007 22:24 |
K dílu: v luna-parku
|
Mermaidlenka
|
no to ne
ani ta slovni hricka
|
11.01.2007 22:22 |
K dílu: MŮJ MILÝ DENÍČKU
|
Mermaidlenka
|
:)
|
11.01.2007 11:52 |
K dílu: Opakování
|
Mermaidlenka
|
ale je to hezký, když to tak čtu
|
11.01.2007 11:51 |
K dílu: Opakování
|
Mermaidlenka
|
píšeš čim dál větší nesmysly - podle mě potřebuješ ženskou
|
10.01.2007 16:24 |
K dílu: výlet
|
Mermaidlenka
|
nenašla jsem tu jedno zbytečné slovo
seš básník!
a seš zlej až na doraz
|
10.01.2007 11:31 |
K dílu: Lidi
|
Mermaidlenka
|
neni to sentimentální
1+1=2 taky neni
a věty, jako: mam tě rád, potřebuju tě, chybíš mi...
přestávaj bejt prošvihlý
neni nic jednoduššího, než napsat něco ošklivýho, tak ošklivýho, že to tu ještě nebylo
potěšit - rozesmát - to je kumšt
|
09.01.2007 17:23 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
u tohoto obrázku jsem narazila na text:
Hannah ist todunglücklich über ihre neue Frisur
nějak nevím, která z nich to je
|
09.01.2007 17:20 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
abychom ale nepreslapovaly na miste
|
09.01.2007 17:14 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
to je tak - vedle jukboxu je stolek - a strkaj do me - ale kdyz si da nekdo praci a zobeazi si zdrojovy textt taxe dopidi
proc by to ale delal, ze
|
09.01.2007 13:31 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
jistě - rej prsatých bambulových nosíků kolem mne se točí tak spanile, že hýždě postrádají boky
(užíváme si dofču, jak si to poznala?)
|
09.01.2007 13:09 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
víš - já ty sexistický věty, jako "je to venku", nebo "Ahoj, jaxe máš?" už ani nevnímám. Kam bychom to přišly, žejo
|
09.01.2007 12:19 |
K dílu: Zaskočen nenadálou změnou rytmu
|
Mermaidlenka
|
globální oteplování zasáhlo Norsko!
tipnu ti to, ale proboha, kam to povede dál?!!
|
09.01.2007 12:04 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
stejně si myslím, že i jeden, ten prapůvodní Nick je o někom jiným, než je jeho najitel
lognout se kamkoli znamená převtělit se
|
08.01.2007 12:55 |
K dílu: Zlaté prasátko - video povídka
|
Mermaidlenka
|
prosim, mohla bys vysvětlit účel tý akce?
já jsem si totiž vyměnila s 2a2a2 i několik soukromých kritik - a dost podstatných, dlouhých
|
08.01.2007 12:48 |
K dílu: Zlaté prasátko - video povídka
|
Mermaidlenka
|
Vella
jasně broučku - ostatně ty víš, že si se mnou můžeš dělat, co hrdélko ráčí...
akorát to máš říct dopředu, že to bude číst někdo inteligentní, dal bych si bachy na tvrdý a měkký ypsylony
btw: seš pořád tak sexy?
|
08.01.2007 12:30 |
K dílu: Když vítr větve pohoupe, většinou přichází klid.
|
Mermaidlenka
|
Norsko 1
ledaže tak!
|
08.01.2007 12:25 |
K dílu: HRANA BOLESTI
|
Mermaidlenka
|
fajn *)
ale, radši bych tě viděla smát se
|
08.01.2007 11:45 |
K dílu: Největší potěšení, nejkrásnější pýcha
|
Mermaidlenka
|
jo a avi
|
08.01.2007 11:41 |
K dílu: Největší potěšení, nejkrásnější pýcha
|
Mermaidlenka
|
oidipák z protějšího břehu ! :)
víš, je to fajn tématicky i formálnš - a ty se k tomu ještě vrátíš, jak tě znám, takže je na co se těšit
(tohle dílko nebude moc úspěšný, co se tipů a výběrů týče - chybí tu duté kosti, krev, zápěstí a dlaně, podřezání čehokoli, pomlčka nebo několik na začátku věty a tak...
jo a rybí oči
ale na rozdíl od té přede mnou jsem se vůbec nenudila
|
08.01.2007 05:44 |
K dílu: To až jednoho rána les stane se ti hrobem...
|
Mermaidlenka
|
to je moc moc hezký *)
jestli tě smím poprisit, - tak: "nahá vstoupola jsi"
páč to prostě je škoda a zbytečný, být hovotovej :)
fakt moc dobrá
|
08.01.2007 05:31 |
K dílu: Noc vrb
|
Mermaidlenka
|
tudy ne, sry
|
07.01.2007 18:32 |
K dílu: Když vítr větve pohoupe, většinou přichází klid.
|
Mermaidlenka
|
pořád se mi to líbilo a najednou přišel předposlední řádek a já nevím, co si mam myslet...
seš si jist, žes chtěl použít výraz hostitelé (stromů)?
Hostitel: Organismus, který je využívaný parazity - tak to asi ti stromové parazity nebudou
hostitel/ka - jako ten kdo někoho pohostí?
prostě nechápu, kdo jsou to ti, kdo hostí stromy a co o nich ty stromy vědi
já to takhle dementně rozvádím, aby bylo jasný, co máš na mysli - třeba budeš mít chuť mi to vysvětlit
|
07.01.2007 18:12 |
K dílu: VŠELIJAKÁ
|
Mermaidlenka
|
skvělé *)
je zbytečné zdůvodňovat proč
|
07.01.2007 18:02 |
K dílu: chvála zimního slunovratu
|
Mermaidlenka
|
brubarbucha:
děkuju
taky tě mám ráda
|
05.01.2007 13:36 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
jejda, sry ---> asi jsem měla použít hopsavého smajlíka - to já jen chtěla nějak vygradovat to, jaké sme na sebe dneska milé - to byste si mezi sebe pustili pátou kolonu, protože myslím že ubohost současné redakce (nic proti jednotlivým členům) je to, co mne masochisticky poutá právě k tomuhle serveru
a pak - copak tu můžu nechat ty melouny a jet se ukazovat někam do dýně?
|
05.01.2007 13:26 |
K dílu: Tichá rána
|
Mermaidlenka
|
no dyk je znáš, ješity, než je začne uspokojovat, že jim foukáš na bebíčka, musíš jim nějaký udělat, aby si tě vůbec všimli :)
|
05.01.2007 13:21 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
rebecko, prosimtě, kde že se to vyplňuje ta přihláška mezi redaktory?
|
05.01.2007 13:14 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
právě jsi mne donutila zamyslet se nad vlastním dílem a jojo, asi máš pravdu
teda určitě ji máš
|
05.01.2007 13:02 |
K dílu: Mošt
|
Mermaidlenka
|
já to tušila!!!
že když mne bude inspirovat ten Zhora, dočkám se výběru!!!
a byl to docela fofr :))
|
05.01.2007 12:59 |
K dílu: Vánoční
|
Mermaidlenka
|
:))
|
05.01.2007 12:44 |
K dílu: mOTTO
|
Mermaidlenka
|
rebeca:
tak si půjčíš tři - ale radši si ji kup, protože pokud si ji půjčíš, tak ji nevrátíš
|
05.01.2007 12:36 |
K dílu: mOTTO
|
Mermaidlenka
|
a já pořád, odkud se vzal Mottův naučný slovník! :)
|
05.01.2007 12:34 |
K dílu: mOTTO
|
Mermaidlenka
|
až budeš mít čas, sežeň si tohle:
Lucius Annaeus Seneca - Listy Luciliovi
pokud jsi to už neudělala
budeš nadšená
:)
|
05.01.2007 11:37 |
K dílu: Rošt
|
Mermaidlenka
|
romále & norsko:
ten obrázek se jmenuje "Luštitel" a vztahuje se k té FuckKultové kritice kousek nad ním - tužka plní funkci ukazovátka a lupa podtrhává velikost myšlenky
také jsem hledala nedozrálý strom, ale nenašla - jen pár zelených švestek - tedy rozumějme plodů
|
05.01.2007 11:27 |
K dílu: Okno psa
|
Mermaidlenka
|
líbí *)
dvakrát "zda" mi přijde moc - buď bych jedno vyměnila za "jestli" a nebo to druhé vynechala
a taky bych vypilovala "touhle dobou..." - zvlášť před tím geniálním závěrem by mohl být ten řádek noblesnější
|
04.01.2007 16:18 |
K dílu: Rošt
|
Mermaidlenka
|
ten pan Fouckault je zlatej !!! :)
v tom případě jsou i větry cestou k neohraničenosti gurmánství
ale, zas má pravdu o tom Tvém Čtenáři,
tak tady ho máš:
|
04.01.2007 15:58 |
K dílu: Tichá rána
|
Mermaidlenka
|
dik za zastavení
G_B_S:
mlčení moudrých zlatookých ryb
o radosti rybářů z úlovku v síti
prosimtebe a můžeš mi nějak vysvětlit, pro č by ti rybáři měli mít víc než jednu síť a v nich víc než jeden úlovek? - hlavně se teda zaměř na to, jak moc to pomůže tomuhle dílu - to sama nezvládám...
s tím co je a není klišé to je ošemetné - mně přijde po 18ti letech svobody slova například jako klišé smradlavej hajzl na Hlavním nádraží
prostě věc názoru
ale dík za věnovaný čas :)
|
03.01.2007 17:10 |
K dílu: Zastávky na kterých se nevystupuje
|
Mermaidlenka
|
Delahaye: chlapče,
dík za upozornění - nepletu si významy těch slov, jen pravopis toho, které jsem použila...
to já se ještě spletu mockrát - proto se taky nesnažím být ničím jiným, než řadovým uživatelem tohoto serveru
a ano, myslím si, že mám morální právo upozorňovat jiné na jejich chyby, ačkoli sama nejsem dokonalá
to by to blbci měli ale setsakra jednoduché, kdyby je směla kritizovat jen (neexistující) dokonalá stvoření
btw:
neproklínám tu ani tak autory a jejich fajn či ne moc povedené pokusy naučit se psát - považuji to za bohulibé plýtvání časem
proklínám tu děsnou servilitu pod kdekterou slátaninou, která se rozpoutá, objeví-li se v "nových dílech" to či ono prošvihlé jméno autora
kdyby se to odehrávalo v rámci nějakého klubu, jen dobře, že jsou ti lidé na sebe tak děsně hodní - ale na prestižní první stránce Písmáka mne to provokuje
čemuž bych ovšem nepřikládala větší význam, než že mne to provokuje
|
31.12.2006 15:22 |
K dílu: Své místo najdu
|
Mermaidlenka
|
G_B_Show
mám dojem, že jsi pod vlivem:
z celé tvé odpovědi (29.12.2006 18:25:38) jsem si nic nevybrala - nebylo co - pravil jsi, že tečku před slovém máš úmyslnou kvůli malé přestávce a žes nezačal psát "básně" proto, abys správně česky skloňoval...
obojímu jsem se pousmála a to další, že mi dáš hodně tipů, abych přestala "píčovat", jsem prostě ignorovala - nevztahuje se to k dílu
nic jineho už jsi mi nesdělil, a teď napíšeš (pořád tě beru jako redaktora - jinak si pindej co chceš)
"Merma: z celý tý odpovědi si vybereš jen "menopauzu" :-)) a jedno tvrzení, který ještě totálně překroutíš, aniž bys vůbec odpověděla na to, o co doopravdy jde?"
to ba mě vážně zajímalo:
na co z tvého příspěvku jsem neodpověděla a co jsem překroutila?
tvých posledních pár kritik tady je OSTUDOU ČEŠTINY !!!
povidám že seš maďar - neumíš skloňovat, časovat,
vztahovat vedlejší věty k patřičným podmětům a předmětům- je to hrůza hrůzoucí, jak s tím jazykem nakládáš a nepustila bych tě ani k maturitě z češtiny, natož do nějaký redakce něčeho, co si hraje na kulturní server se zaměřením na literaturu
jestli chceš, rozeberu ti to tvý plácání řádku po řádce - jenže začínám mít dojem, že takovejm, jako seš ty, není pomoci - spíš jde o to, aby si i ostatní přečetli, jakou úroveň má tahle redakce - jinak škoda času a námahy - zdravim do novýho roku !
|
31.12.2006 15:02 |
K dílu: chvála zimního slunovratu
|
Mermaidlenka
|
halivera
no, neručim za to, že to někdo předemnou nenapsal - třeba i nějak jinak, ale maximalně to nění objevené - protože už seš druhá, kdo se o tom zmínil (Stevenson taky) - projela jsem google a nic jsem nenašla
"mam Tě ráda" v básni asi taky nebude uplně původní, ani v různých obměnách...
jasně že to je jen jiná forma sdělení, že je člověk víc sám mezi lidma, než na samotce...
no, nikde jsem to neopsala
|
29.12.2006 18:45 |
K dílu: Interview se somnabulem
|
Mermaidlenka
|
tohle je docela fajn - jen mám velký problémy s tvým členěním - řádky, odstavce - máme asi naprosto nekompatibilní smysl pro rytmus - kdybych to měla někde číst nahlas, musela bych si to přepsat
ale to je čistě subjektivní
*)
|
29.12.2006 17:22 |
K dílu: Své místo najdu
|
Mermaidlenka
|
G_B_Show
jo tak ty lituješ každému, koho se naučilo skloňovat? hehehe :)
no a že neopravíš ani tu tečku, to tě jen dokresluje - místo abys ji smazal - uděláš z ní chtěnou
no, myslím, že ta menopauza vysvětluje celou báseň
Rebeca:
"Stejně jako jsi ty napsala obsáhlý výčet nedostatků téhle básně, mohla bych napsat obsáhlý výčet předností a "dostatků" které jsi přehlédla..."
prosím, udělej to
(kdyžtak mi rovnou posílej jejich fotky - do dneška se mi mlhavě zdá o Zborovi) ;-)
jo a jsem zaujatá a žere mne kvalita toho, co si tu hromadně říká Redakce - ale jak zavřu okno písmáka, jsem zaujatá jinde
|
29.12.2006 11:27 |
K dílu: Své místo najdu
|
Mermaidlenka
|
tak teda vážná kritika:
nadpis:
Své místo najdu - no tak asi to bude o tom, že někdo - v našem případě básník - najde své místo... pravděpodobně k tomu se vztahuje kritika spoluredaktora Zakiho: "vynikajuca basen,nemam co vytknut... lehkost a tíha"
nezbývá než souhlasit
V zimě jsou stromy holé smetáky
smeták je jednak slovo nanic, a pak, to je takový to chlupatý dřevo na držáku - tys měl asi na mysli koště - to se trochu větví - ale spíš jen kecáš a stromy v tobě nic neasociují
btw: k tomu se ještě dostanem - neumíš česky a přiděluješ slovům nechutně špatně přívlastky - tak, jak si to napsal, jsou holé ty smetáky a ne ty stromy - jaký je pak teda smeták, když neni holý? květnatý? boha!
abys porozuměl tomu rozdílu mezi tím nominativem a lokálem - v zimě jsem sněhulák - a v zimě jsem sněhulákem - píšeš poezii, chlape, ne životopis - ten rozdíl je v tom, že to nejsi, ale stáváš se tím
zapíchlé do země rukojetí
znova: nauč se česky - píchá se způsobem, že do toho píchneš a zas to vyndáš - když to tam zůstane, je to "ZAPÍCHNUTÉ" - ale třeba sis jen dobře zapíchl a pak chápu, že ti to uniklo
rukojetí? - jako že nějaká rukojeť zapíchla hrábě? - nebo "až porukojeť" páč jako hluboko?
seš maďar, ale věřím, že ti, co chodí na Tvá díla vůbec nebudou vědět, co píšu
prázdnými větvemi
hrabou smetí,
- jen se mi zas u toho vymanila redakce: prázdnými písmeny hrabou výběry
to už zpívali Olympici - "V prázdných šálcích, vystydlý čaj" -pokus o co?
chomáče hnízd čekající na ptáky
a sme zas u tý češtiny
to slovo, ke kterýmu se vážou ptáci je "hnízdo" - jedině kdybys ho vynechal, tak by se ten přívlastek vztahnul na chomáče - takže chyba:
"chomáče hnízd čekajícíCH na ptáky" !!
jinak za slovo "chomáče" gratuluju - je hezký
Studený den jako by
sám chlad slavil,
aleji košťat vítr češe hlavy
a lysý listopad září skrz troleje
své místo najdu
na konci té aleje--
bába tě poleje!!
i s tim tvým Zkrzem!
k tomu je fakt těžký něco napsat - asi jako hanět pastelkový klikyháky, co pyšně dorazej v rukách tříletý holky - prostě je nejjednodušší tu princeznu pochválit
nejasexuálnější co znám, je hloupej muskej co se za tu hloupust nechá chválit
a nějak postrádám důvod, proč najdeš až na konci aleje - účelovej blábol - ale je fakt, že se rýmuje - to je VELKÝ PLUS
v řadě mezi stromy .zapustím kořeny
(máš tam zapomenutou tečku - ty tvý kvalitou díla uchvácený Spoluredaktoři si toho nevšimli, já jo)
taxi to snad vzájemně korigujte, když to cpete na titulní stránku do zlatýho výněru! sakra!
a zůstanu chromý
|
29.12.2006 09:26 |
K dílu: Své místo najdu
|
Mermaidlenka
|
František - toz mi to teda nandal! :o(((
a promiň, jak já mohla vědět, po tom vejšplechtu cos sem vrznul, že to avi je zbytečný? vono celý to dílo je zbytečný
G_B_Show
a ty seš taky dobrej - ty ses tu eště, Redaktore, asi abys to dorazil, vodvážil napsat výraz "konstruktivní kritika" - za chvíli se tu budou konstruktivně kritizovat stavy po hrachový kaši - a hlavně pozitivne!!!
to mě docela dojalo
jak může bejt někdo tak nehorázně ješitnej, povrchní, nesebekritickej?!
sis napsal o hlubší kritiku!
asi je přínosem pro tvé blízké, že blábolíš tady a ne někde v hospodě o fotbale a politice - v tom směru je to dílo pozoruhodné
seš redaktor, spíš asi už používejme výraz: "písmáckej redaktor", protože je to zvláštní rasa - a asi seš součástí nějaký dohody, nebo co - snížit laťku aby kamarádi přeskočili .. ? jo? jako to udělal Novotnej s ůrovní český zábavy?
když si tohle dílo přečte jeden víckrát, tak pak snad fakt zabrousí za Zborou - páč je plodnej a poměrně dobrej
styď se!
stydíš se? jestli ne, styď se
ne za to, že se ti něco nepovedlo, to je celkem normální, styď se ale při každý pochvale, kterou sem někdo vrzne
jo a nesahej mi na Norsko - ne za to, že je soudnej!!
TAK!
|
28.12.2006 20:00 |
K dílu: Své místo najdu
|
Mermaidlenka
|
cože?
ježišikriste !!!
zařazuju tě do absolutního NE
a ten humbuk pod těmi smetáky?!
jedinej důvod číst za první sloku je:
fuj úrovni písmáka - a zas - rebeka, zbora, pacer, pablo...
děcka, proč si to nejdete udělat někam stranou?!
sry ale kvůli pobouření jedincema avi všem - nemínim to vybírat - stačí klik zpátky
|
22.12.2006 15:36 |
K dílu: když vánoce, tak na doraz
|
Mermaidlenka
|
no comment *)
|
22.12.2006 15:33 |
K dílu: chvála zimního slunovratu
|
Mermaidlenka
|
nucený!
buď tohle napsat a nebo dočíst tvoje díla
hrdost a žaludek prohrály,
Evičko :))
|
22.12.2006 15:29 |
K dílu: teď ještě ne!
|
Mermaidlenka
|
e:
příšerný = strašidelný´?
tak to ti nepřeju fronty na kase v Delvitě
ty sou vážně příšerný
a proč si říkáš "Evička"?
seš malá? růžová? rozkošná jako já?
dík za návštěvičku a za názorek
|
22.12.2006 15:27 |
K dílu: teď ještě ne!
|
Mermaidlenka
|
e:
příšerný = strašidelný´?
tak to ti nepřeju fronty na kase v Delvitě
ty sou vážně příšerný
a proč si říkáš "Evička"?
seš malá? růžová? rozkošná jako já?
dík za návštěvičku a za názorek
|
21.12.2006 23:35 |
K dílu: ...Martinovi
|
Mermaidlenka
|
upřímné
*)
|
21.12.2006 18:18 |
K dílu: moje PF
|
Mermaidlenka
|
jo tak :)))))
Sierva.Maria: jasně!
a norsko:
to 21.12.2006 18:09:34 - (vona do toho vlezla) - bylo tobje...
(pro slušný typu těch, co mi potvrzujou, že sem těžká kráva):jako že vim, že ses přespal - jen sem neváhala toho zneužít
a vůbec ;)
|
21.12.2006 18:09 |
K dílu: moje PF
|
Mermaidlenka
|
a to jako nyslíš, že sem taková kráva, že to nevím ;)
|
21.12.2006 17:58 |
K dílu: moje PF
|
Mermaidlenka
|
to slovo je:
ÚZKOPRSÝ
hovno je kletba
a slizouni jsou slizce bez dotyku - se podívej, co je to tření :)
pobavilo, žes tak hned reagoval
|
21.12.2006 17:25 |
K dílu: O pánech, co sou ve snu smutný
|
Mermaidlenka
|
tohle si pověsím na ouško - a k tomu už nic
seš dobrá
|
20.12.2006 23:17 |
K dílu: peříčková
|
Mermaidlenka
|
přiznám se, že nebýt tvé reakce pod nějakou mojí kritikou, asi by trvalo, než bych sem zavítala ;)
takže teď vlastně napíšu něco protekčního, proti čemuž občas brojím:
(ale aťsi, žejo!)
je moc fajn, jako asi ty seš - něžná, přemýšlivá, chytrá a umí se do úsměvu smutně ušklíbnout
tuhle jsme se dívaly na "Byl jednou jeden král"
Všudybýlek, Zmizík... teď jsi mi je připomněla
no budu mít co číst, až budu chtít číst
zavděčovat se tipem je nesmysl - prostě ho dám a basta!
*
|
20.12.2006 08:07 |
K dílu: chvála zimního slunovratu
|
Mermaidlenka
|
děkuju za návštěvu
Stevenson - jistě že ne - původně to byl prázdný papír (včetně prologu a kritik)
|
20.12.2006 08:04 |
K dílu: teď ještě ne!
|
Mermaidlenka
|
ďkj) všem
a2 & stevenson:
to o těch nesourodých půlkách (jak sexisticky netaktní) mi napsal už pan Zbora ;o)
jestli to nebude tím, že ta první popisuje kde se to nestalo, zatímco ta druhá - co se tam nestalo, a pak, ta nesourodost umožňuje existenci třetí půlce...
nepolemizuji, jen vysvětluji, když to tak cítíte tři, jistě máte pravdu
|
20.12.2006 07:52 |
K dílu: Nucený výsek
|
Mermaidlenka
|
norsko:
ta malé křivda, kterou jsem notabene uřízla větev pod vlastním zadkem, mi za to vysvětlení významu tipů a výběrů stála
mašinec se tak daleko neprokliká
a proč zrovna Zbora?
zasedávám si výhradně na protěžované jedince!
|
20.12.2006 01:32 |
K dílu: Nucený výsek
|
Mermaidlenka
|
mno, ve mně si evokoval taky Velkou - autorskou nenažranici
to už je tenhle měsíc šestý doporučený, že?
že by pro sbory platila nějaká skupinová výjimka?
nebo Zlenice patří na nucený výsek, protože nejsou výběrové?
proč tedy nesdělit i ostatním, že pokud upraví staré dílo odkliknutím "doporučení", mohou nás provázet svým nickem i několikrát denně, že?
no
jsem ráda, že jsem našla důvod, proč tě nadále ignorovat ve tvých a pod tvými díly
Všude mazlavo — děsivě nasládlo
aspoň že v rubrice "písmáci dětem" seš tvrdej muskej!
mno ignorovat
myslím že jinde si mne užiješ ažaž
|
20.12.2006 00:31 |
K dílu: chvála zimního slunovratu
|
Mermaidlenka
|
:o)
že ty sis taky šlehnul?!
|
20.12.2006 00:30 |
K dílu: Zastávky na kterých se nevystupuje
|
Mermaidlenka
|
tipickej mužskej
- kliknul na odkaz a už jsem studentka ! :-D
klikat nestačí - to je zlozvyk z tlačítka "DÁT DO VÝBĚRU"
ten odkaz je na ten text, co je tam napsaný - třeba: "Poukazem na zajímavé spory mezi básníky a básnickými generacemi lze přivést (např. na gymnáziu) studenty k zájmu o poezii."
by ses divil, jak se častovali naši klasici, ba i na půdě Národních listů
- a TEN TÓN - nejsi ty moje tchýně?
- nahněvat mě může teď tak spálené cukroví, vy mi jen lezete na nervy, což nevadí, pokud se to tu dá ventilovat
- a můj názor je velmi prostý: do koše se současnou redakcí!
to jen jeho zdůvodnění je obšírné, protože bez něj bys psal, že jsem otravná bezdůvodně
trošku mi to připomíná diskuse na krátce předlistopadových schůzích KSČ
|
20.12.2006 00:01 |
K dílu: Vzývání paní Zimy
|
Mermaidlenka
|
moc hezký *
u nás budeme vzývat s tebou
dokud konečně napadne
pak by se mělo chvíli děkovat
žejo
připomenu si to, až budu ráno v pět muset odklízet
|
19.12.2006 23:51 |
K dílu: Zastávky na kterých se nevystupuje
|
Mermaidlenka
|
podívej a2a2a:
tohle dílo mne nijak zvlášť nedeprimuje - o to víc to, co se děje pod ním a vlastně skoro pod vším, co ta vaše redaktorská a srazová a pivní partička na Písmáku poslední dobou vyprodukuje
Tip je tip - kdysi to tu znamenalo, dát tip svým známým: "líbilo se mi to, přečti si to taky"
Výběr je, tuším, od slova vybírat - jenýže vy si to pletete s přebíráním se v takovejch těch sekáčovejch koších "vše za 39,-"
měli byste mít k dispozici možnost dát každý JEDEN výběr maximálně za měsíc, abyste museli opravdu vybrat to nejlepší, třeba od toho vašeho kamaráda
možná by pak ta horní třetinu obrazovky, (kterou nevím proč zabírá i po kliknutí na "autoři doporučují" Váš Zlatý Výběr) - obsahovala opravdu něco výjimečného
a teď k té největší zhovadilosti, jakou jsem si tu za posledních pár let přečetla:
"je skutečně nutné svůj názor dávat na odiv ostatním ? Nelíbí se, budiž, autora to jistě nepotěší, uvedeš-li důvody, dříve nebo později se nad nimi zamyslí. Ale tvá kritika není konstruktivní a jen se připojuješ k těm, kteří
zde otravují život. A proč vlastně ?"
Můj milý rozmilý,
možná se podívej nejdřív na SEMHLE TADY KLIKNI - než příště plácneš něco o otravování ovzduší. Patláte tu bez ladu skladu a rozdílu na díla pudr a kolínskou a koukám, nedej bože (redaktore), aby to někomu nevonělo
bez konfliktu se nic nikam neposune
to, že jsem snad mírně obhroublá, je ryze funční - svýrazňuje to psí oči patolízalů a jiných Lízalů
btw:
mám dcerku - dneska si s potěšením přečetla básničku od Rebeky "Vzývání paní Zimy" a musím se přiznat, že já také - například jen ten nápad s jinovatkou je na výběr roku¨
holka k tomu i namalovala obrázek
nevím, co by malovala, kdybych jí přečetla o Zborovým hlavonožci na kšandách
přes naprosto jasné určení kategorie tam pár kolemtřicátníku (nejhorší věk chlapa - už neni sladce milej a eště neni moudrej) muselo blemcnout svý negativní kritiky a dva udělat fůůůj se smajlíkem
co když se jen škádlej - napadlo mne, než jsi mne poučil o otravování ovzduší
takže řečeno járou cimrmanem a rýmem (nebo rýmou, to bude vědět Norsko):
pane A2a2a
deserte
deserte
|
18.12.2006 22:35 |
K dílu: Návrat k vázanému verši
|
Mermaidlenka
|
sidonia:
měla jsem na mysli tohle
"a to, ze nekery pusobi kycovite .. az srandovne - to uz je na autorovi, jak se s tim sam popere - ne kazdej na to ma bunky (treba ja to neumim vubec).. a nez neco lamat pres koleno, tak radsi volnej
(muj nazor)"
ceder - promiň, asi jsem omylem přejela myší i přes tvé jmeno - už to neudělám, ani teď
|
18.12.2006 22:29 |
K dílu: Návrat k vázanému verši
|
Mermaidlenka
|
musím jen souhlasit
jistě že je to těžké, napsat slušný vázaný verš, ale třeba pánové Žáček, Svěrák, Vodňanský, Horáček to zvládají tak, že se to dá i zpívat...
upřímnosti Sidonie si cením, její slova bych ale radši slyšela z úst chrličů volných veršů typu Zbora, Pacer a... no, stačí se jen denně proslintat doporučenými díly
myslím, že spousta neandrtálců patlala klackem všeljaké plochy a obrazce na stěny kdejaké skály a jeskyně, ve snaze vyjádřit své pocity, a určitě kolem nich křepčila i tlupa vnímavých apolutrpících, spolutesknících, spoluchlupatých spoluduší
jenže archeologové si sedli na zadek až před čarami, které evidentně znázorňují buvola nebo výjevy z lovu, aby začali rozumět starostem tehdejšího "umělce"
vsadím se, že sousední stěny byly pokryty spoustou abstraktních vyjádření
čas je prověrkou vína, sýrů, umění - Písmáku dnes ale vévodí pult s nabídkou prošlých salátů, zelených salámů a nahnilého ovoce
dokonce jsem se tu kdesi dočetla, že psát vázané verše je snadné - vede tě prý rým a rytmus - to si ten člověk okecával to, že neumí řemeslo
tož Chválím s tebou vázaný verš a hledám jeho nové roviny
|
18.12.2006 14:17 |
K dílu: Zastávky na kterých se nevystupuje
|
Mermaidlenka
|
rebecca13:
no vida - ty máš aspoň tolik slušnosti, že odpovíš každé z nás extra! :-)
Tvé odůvodnění výběru beru - je logické a pochopitelné
škoda jen, že pan spisovatel nepřikládá k dílům nějaký ten svůj portrét - mohl by koneckonců i místo díla - asi bych taky típla - minimálně cígo
a taky lituji, že nesedí v tom vlaku...
zvedly by se závory
byl by pokoj od Zbory
|
18.12.2006 14:08 |
K dílu: Zastávky na kterých se nevystupuje
|
Mermaidlenka
|
vážený pane Zboro,
pokud se tu člověk "zaslouží" o vaši Vaši kritiku tak, že se musí zvýraznit negativní kritikou pod Vaším dílem, píchne takříkajíc do vosího hnízda a popudí proti sobě vaše pivní spoluskauty, pak o ni nestojím.
Jak vidím, nemáte ani dost času, rozdělit odpověď mně a Nikolce do dvou odstavců - a myslím, že mezi lidmi, kteří nejsou zvyklí lhát, stačí napsat jednou, že jsem tu sama za sebe.
Mé slečny sedí u vody a váhají, jestli skočit kvůli takovým, jako jste Vy a nebo kvůli jiným.
Za tázací větou píšeme otazník.
|
18.12.2006 13:29 |
K dílu: Zastávky na kterých se nevystupuje
|
Mermaidlenka
|
Nicol
to já teda nevím, co si Zbora myslí, ale zatím si mne oťukává kritikami do zpráv - snad aby si nezadal veřejně
spíš mi přijde podivné a nesmyslné, co dělají ve zlatém výběru díla, která Zbora nenapsal
ve výčtu veršů jsi zapomněla na onu "—", která by si podle mne zasloužila vlastní řádek
a ano, je to síla, přátelé ovšem dávají nejen tobě, ta sevilita mi tluče taky do hlavy skoro jak ta "es" (počtem tři), co o nich napsala Rebeka kritiku ve veledíle Pro popelku
stejně si myslím, že Zbora je nějaká recese - něco jako Jára Cimrman a že se zde kolektiv jistých lidí baví na účet průměrného čtenáře
pokud tomu tak je, ani tehdy nedám tip, protože u Cimrmana se směje i publikum
slavnostně prohlašuji, že nejsem ničí alternick
|
18.12.2006 11:06 |
K dílu: Pravda o strakách
|
Mermaidlenka
|
voni, madam, to napsala moc hezky
*)
|
18.12.2006 11:03 |
K dílu: Vánoční balada o Skrčce, skrčku a smrčku
|
Mermaidlenka
|
:-D
Už má Skrčka z krku skrčka
no tak aspoň že tak!
*)
|
18.12.2006 10:55 |
K dílu: Zastávky na kterých se nevystupuje
|
Mermaidlenka
|
Zborovi miniatury: Zastávky na kterých se nevystupuje
není proč a kam
tvůj standart
snůška rádoby neotřelých postřehů - plytké, obyčejné, takové, co se nevejde v příloze MF Dnes do rubriky: čtenáři nám píší...
jako vždy tady přeceněné padesáti tipy ještě před zveřejněním díla
semafor změní tak leda tempo, to by ovšem musel disponovat i jinou barvu než červenou - rytmus určují spáry mezi kolejnicemi, ty ovšem po žádných nejedeš
tvá díla jsou rozmazaná
ve verších průvan
a všechna stejně mávají prázdnými rukávy
o čistotě formy není pochyb, jenže formy jsou od toho, aby se v nich formovala nejaká hmota
|
15.12.2006 11:41 |
K dílu: /synesthesia/
|
Mermaidlenka
|
začalas být zárukou kvality, jen tak dál :o)
*)
|
14.12.2006 23:12 |
K dílu: Chladne
|
Mermaidlenka
|
to je prostě neskutečné - až hamba
co takhle jednou z těch obrazů, co tě napadají, když čekáš na tramvaj, zkusit napsat něco, co je víc než postřeh - koncept - poznámka?
a to jdu jen po tom, co ti nejvíc típli
(zas stejná várka pochlebovačů s názorem nejasným!)
|
14.12.2006 22:42 |
K dílu: Semtam v nákupním centru cítím vůni pečených brambor
|
Mermaidlenka
|
to si doufám všichni - včetně autor, děláte srandu, žejo?!
že někde za rohem vyběhne kameraman a všichni se zasmějem, že to nebolelo!
já jsem ze vsi - nerozumím nadšení Pražáků nad kouřemze stonek brambor... jojo - každý den shrabem listí a zapálíme a pár brambor tam hodíme - jsou výtečné, s podmáslím a zkuste někdy k teplým pečeným - vařeným na loupačku takovýho zavináče...
nostalgii pražáků rozumím - oblíbenosti tohohle slohu ne
milý Zboro,
já si prostě nemůžu pomoci
prostě ne
asi máš ale naprosto nádherný lidský kvality, že tě každý chválí...
to mne ale jako čtenáře míjí - k mý smůle samozřejmě
je to někde v poláčkových mužích v offsidu - pan načeradec to řiká: Zbora!? Zbora že je dobrej hráč?! - Zbora může bejt tak maximálně dobrej člověk, ale dobrej hráč to neni
v té záplavě děl - jasně, že se vždy po připojení porozhlédnu vybíravě: po redaktorech - počtech tipů a především po tom, koho znám, jinak to v té záplavě nejde - o to víc mě pak mrzí, když už to u takovýho výběrovýho Zbory po mockráté nestojí za nic
promiň, ale já s tebou nikde, ani na chatě nečůrala a tak mne míjí nadšení těch, kteří ano!
přece, na úvodní stránce se ukazuje písmák "Zlatým výběrem" - kdo je tu prvně, klikne a... no nevim, jestli je tohle prezentace nějaké kvality...
je mi jasný, že mě za tohle rozhodně nemá kdo a proč mít rád a že bych si to raději měla rozmyslet - kliknout na "ODESLAT" - ale jo, já to risknu
|
08.12.2006 14:23 |
K dílu: Semtam v nákupním centru cítím vůni pečených brambor
|
Mermaidlenka
|
*)
|
08.12.2006 02:35 |
K dílu: Na břehu
|
Mermaidlenka
|
martinez
děkuju - a opravila jsem :)
|
08.12.2006 01:56 |
K dílu: Maritime song
|
Mermaidlenka
|
moc! *)
|
08.12.2006 01:37 |
K dílu: Milostná Hádanka
|
Mermaidlenka
|
seš milej :-)
jen mne plete těch deset a jedenáct slabik - od čtvrté řádky ten rytmus klopýtne - musela jsem si "jak" vyměnit za "jako", abych si to mohla broukat...
tohle mam na mysli:
též hluboká, jak odkaz oceánů
přesladká, jako srdce z marcipánu
tuhle...
nějaký redaktor z Neumětel tu nedávno zalibizoval volné verše tím, že je složitější je napsat než něco, co má rytmus a rým...
já bych abstrakce přenechala někomu, kdo nejdřív zvládl profesi
tohle dílko potěší a třeba i zas zapadne - přesně podle ambicí, které na sebe klade
*
|
07.12.2006 20:43 |
K dílu: _NARKOLEPTIK_
|
Mermaidlenka
|
nejlepší, co jsem tu četla
a ýe jsem toho četla!
t)
|
07.11.2006 00:16 |
K dílu: Setkání
|
Mermaidlenka
|
ano! *)
|
07.11.2006 00:16 |
K dílu: Uklouzla mu noha
|
Mermaidlenka
|
:))
|
14.04.2006 15:22 |
K dílu: moje průsery... omlouvám se...
|
Mermaidlenka
|
je to hrůza a tragédyje a bjes!!!
a snad ani ne to, cos napsala, ale to, že se to někomu líbí
samozřejmě, že je jednodušší napsat tohle, než třeba Babičku Boženy Němcový - teda ne tu samou knížku, ale nějakou podobnou, však kdo chce, tak ví, jak to myslim
prostě něco, z čeho čiší pohoda
z tohodle čiší akorát zmatek a fůra chronologickejch nejsností:
kdy teda vypad Jára? před 14-ti dny? a jak je to s tou ségrou? -"těch čtrnáct dní přežil u ségry, která timpáfem? čeká druhý dítě"
a pro koho je ta poslední věta?
a jestli sou to teda volné verše, tak proč jára dělá v bance? nic míň romantickýho už neni, než že když bankéř fstoupí do odborů kvůli místu v ubytovně...
co romantickýho - nic odpornějšího sem letos eště nečet, než je tahle situace
a jak to teda dopadlo?
|
03.01.2006 00:00 |
K dílu: tiché rozloučení s velkým třeskem
|
Mermaidlenka
|
vy jste se snad zbláznili :-(
|
02.01.2006 00:00 |
K dílu: někdo mi ukrad šuplík s návodem k použití a mně to vůbec nevadí
|
Mermaidlenka
|
jéjé ta je!
*
|
31.12.2005 00:00 |
K dílu: Silvestr
|
Mermaidlenka
|
ty mi dáváš, Vlastíku!
*
|