24.01.2019 10:06 | K dílu: Vesmírný rybář | Whitesnake |
Ozzo, já ten závěr zprvu četl jinak! A taky by to bylo docela zajímavé: že "bůh" jsem já, nemám o všem ani potuchy a jen cítím, jak do mně nezabodává háček, ale že ho ze mně vyndává. I tak replika : "Vlastně to je důvod, proč jsi tady, promiň." by byla k smyslu. No každopádně jsi mě dost pobavil, mám rád originální miniatury. Mám rád sci-fi, horory atd. s originálními zápletkami (což je v dnešní době docela husarský kousek, protože vše už bylo jaksi zkoušeno a napsáno).
Ozzo, určitě jsi mladší než já, proto ti DOPORUČUJI tyhle povídky, z kterých ti klesne čelist, protože jsou neotřelé, inteligentní a jejich pointa je úchvatná. Moc takových není a proto ze zkus pídit po těchto (fakt to stojí za to!!!!): BRIAN ALDISS: Venku BRIAN ALDISS: Ještě jednu na cestu RAY BRADBURY: Vítr RAY BRADBURY: Malý vrah RAY BRADBURY: Zástup
pokud bude zájem, doporučím další
|
||
23.01.2019 09:52 | K dílu: Vesmírný rybář | Whitesnake |
Milé, zvláštní, originální.
. |
||
23.01.2019 09:49 | K dílu: Novoroční | Whitesnake |
Je to sice snaživé, ale v podstatě nijaké, přepatetizované, neumělé. Pokud je ti však 15, 16 a líbí se ti poezie, tak pokračuj. |
||
23.01.2019 09:47 | K dílu: Výber A-redakcie (aktualizované: 17.2.2019 12:40) | Whitesnake |
????????????????????????????????????? Patrně chytrému napověz.
|
||
22.01.2019 09:24 | K dílu: lalala | Whitesnake |
po ve de né. Néééé? Ano! |
||
17.01.2019 11:54 | K dílu: R. I. P. | Whitesnake |
omlouvám se, je to strašně zatěžkané, toporné |
||
17.01.2019 11:53 | K dílu: Kakau se daří, ropa si pohoršila | Whitesnake |
Název hezký. Proč ten zbytek??? |
||
03.01.2019 11:58 | K dílu: Takhle se to dělá | Whitesnake |
Ano, určitě, zalej svůj truhlík, podřebuješ vláhu. CIHY?
ps. can I help you??? |
||
03.01.2019 11:55 | K dílu: obyčejně | Whitesnake |
je to slabé...ten druhý odražený verš mě poslal výhybkou někam jinam. Krajem se rozprostře Bezhřehá hluchota... Smrt? Svačí na kostře rytíře Quijota... atd atd atd 'c)Karel Kryl Zbraně pro Erató
Nelíbí se mi to, můj názor |
||
03.01.2019 11:51 | K dílu: Vankúšik | Whitesnake |
Don´t MESS with me, je slušnější, vankúšiku |
||
03.01.2019 11:50 | K dílu: Freudovské variace | Whitesnake |
Epigramy Havlíčka Borovského po 1000 letech? KOnečně! |
||
03.01.2019 11:49 | K dílu: Do ran | Whitesnake |
Pří... šer... NÉÉÉ |
||
03.01.2019 11:46 | K dílu: Pan Básník a Nový rok | Whitesnake |
netvrdím, že Hilský byl jedinečný a unikátní, ale ve svých překladech (mimochodem, tvořil/překládal velmi pomalu a o to více přemýšlel, škrtal a upravoval.Proč dělat remaky něčeho v rámci možností nadprůměrného? Vinnetou se remaku dočkal, na řadě je Vetřelec, a v budoucnu Karel Kryl? Pffff, vzpamatujme se! |
||
03.01.2019 11:42 | K dílu: Takhle se to dělá | Whitesnake |
Nervy, co? Opláchněte si přirození vlažnou vodou. |
||
19.12.2018 05:35 | K dílu: Co všechno schází... | Whitesnake |
Narodil se Kristus Pán, tož veselme se i z vázaného verše. |
||
13.12.2018 07:07 | K dílu: Zatím v kosmu | Whitesnake |
Takhle se hlava nehlava pracuje na vlastní originatě výpovědi. Autora to bezezbytku baví, čtenář potěšen. A za komín, z něhož stoupá "bílo" - tohle bylo skutečné potěšení číst, jak praví Gora. |
||
22.11.2018 10:29 | K dílu: Na hniličko | Whitesnake |
Možná se to měl napsat kulantně a do zrpráv, ale jsem už takový, omluva! Opravíš? Nějak? |
||
22.11.2018 10:28 | K dílu: V krajině touhy | Whitesnake |
ok, ale "jako" je v tomto případě při vším poetismu prvního verše tak nějak hovorové, vím, že má návaznost na "jako by" v dalším schématu, ale prostě mi to nesedí, což se fakt stává i v těch nejlepšejších :-) rodinách. Jak chceš. |
||
22.11.2018 10:17 | K dílu: Nebát se | Whitesnake |
Opravit překlepy a HLAVNĚ!!!! nerýmovat tříslabičné slovo ze čtyřslabičným! To je hrůza "zůstanu/nedostanu", to myslíte vážně? |
||
22.11.2018 10:11 | K dílu: Opilý bubeník | Whitesnake |
Je to snaha o něco... co to neskýtá! 3. a 4. verš je významový protimluv. Přece, když ti naopak sejmu z očí klapky, tak poté padá tma nejen do ulic ale i do čí tvých. Proč bys je nasadil, když ex-natura toužíš po tom přirozeném vývoji. A navíc: Samory zbýbavjí jenom tři klapky" je manýra kvůli rýmu "kapky", opravdu to nešlo napsat lépe, při vědomí, že je to jen osmiveršová miniatura? Takto ořezaně to musí to sebe zapadat jako strojky hodinek, v tomle případě ani náhodou. Slabé! |
||
22.11.2018 10:05 | K dílu: závidím těm co mají boha jak máminu sukni | Whitesnake |
Zkus vynechat to "jářku" (ne že by to bylo hloupé, ale je tam slabikově navíc. Zkus si to říct bez topho jářku a bude to údernější! Nevěříš? Já jo. |
||
22.11.2018 10:02 | K dílu: neadresná zlost | Whitesnake |
Mně se strašně líbí ono "přežvykování neadresné zlosti"... jaká úleva po všech archaismech minulého dne, tohle je postmoderní a tak filigránské, že už to přesahuje míru. Tohle spojení je tak okázalé, až je BLBÉ! |
||
22.11.2018 09:52 | K dílu: Divák navíc | Whitesnake |
... o to víc bych chtěl - protože víš, o čem mluvím -, abys to viděl. Ale to je těžké, když sám nevím, co to bylo za díl a z kterého roku. Nechám toho! Ještě jednou díky za báseň a za to, žes mi opravil můj názor na tebe jako na autora! |
||
22.11.2018 09:47 | K dílu: přísloví trochu jinak (85) | Whitesnake |
ad Prosecký: takového tě neznám, pokud ironie... tak na entou! :-)
|
||
22.11.2018 09:45 | K dílu: přísloví trochu jinak (85) | Whitesnake |
to ticho je "zíravé", "očekávající", "zklamané" :-) |
||
22.11.2018 09:42 | K dílu: Svobodně | Whitesnake |
marcíku, moc prosím v perexu "neboť", díky! Jinák nádhera |
||
22.11.2018 09:37 | K dílu: Divák navíc | Whitesnake |
... a ještě noticku: Píšeš "chyby"... to nebyla chyba Werichova, ale právě Horníčkova, že si pozval svého guru v době, kdy prostě nebyl ve formě, v rámci pokročilého věku a takřka intelektuálního vyhasnutí. Jel na volnoběh... ale, to bys musel vidět ten pořad, ať se nemijíme |
||
22.11.2018 09:34 | K dílu: Divák navíc | Whitesnake |
O tom žádná, Werichovy kvality, ať už autorské, společenské či lidské významně převyšovaly jeho "úlety"... a vždycky jsem na Karlově mostě kynul jeho požehnanému příbytku. Jen mě ten záznam překvapil, viděls to? |
||
22.11.2018 09:29 | K dílu: V krajině touhy | Whitesnake |
proč v prvním verši "jako neprobouzí", to mi k tvé stylistice nesedí. Proč třeba ne "téměř neprobouzí", nebo "vskutku neprobouzí" atd. Ale "jako", to čouhá z prvního verše jako sláma z bot... :-( |
||
22.11.2018 09:17 | K dílu: Divák navíc | Whitesnake |
ech, Horníček, tos mě potěšil...v minulých dnech jsem ho, v rámci kulatého výročí narození, zase hltal. Chytrý, inteligentní a přitom skromný umělec. V této souvislosti malou odbočku. Dávali samozřejmě i Hovory H a s Werichem to byla rána do hlavy. Máme nekonečnou touhu adorovat nedoknutelné persony, ale zde byl slabý jak čaj! Myslím Werich. A nádhera, jak mu Horníček pomáhal, to už nebylo tak, že on přihrával Werichovi, ale naopak! Možná (myslím, že to byl záznam z první poloviny 70. let , tedy pár let púřed Werichovým skonem, ale "mistr" byl trapný! Jinak.... ne všechny bonbony jsou balené... ale... přiznávám... žře ty lepší snad ano :-) Omluva za tirádu, ale s Horníčkem jsi mne taky potěšil. Velký borec po všech stránkách! |
||
22.11.2018 09:01 | K dílu: Divák navíc | Whitesnake |
Čtu stále dokola a nevycházím z údivu, zvláště při vědomí tvých jiných "děl", která (některá) skutečně nemusím. Stačí přemýšlet, pouvažovat a vytvořit něco... v tomto případě geniálního. Pod tohle se výběrem podepíšu i na smrtelném posteli. Virtuální život skýtá nejedno překvapení. it´s official: Nejlepší miniatura na Písmáku za posledních... sto, dvě stě, tři sta??? let Rozsvítil jsi mi den, včera zatěžkaný vědomím, že autoři zde nejsou schopni uměleckých děl. |
||
22.11.2018 08:51 | K dílu: Na hniličko | Whitesnake |
V břiše se "VÝřit"... odlédnu-li od hrubky, dosti originální. Jen musím zkousnost a strávit, že výr taky třeba víří, možná vzduchem. No, úžasné! |
||
22.11.2018 08:48 | K dílu: cestou | Whitesnake |
tohle mne minulo... což se stává |
||
22.11.2018 08:45 | K dílu: Divák navíc | Whitesnake |
Ať se propadnu, jestli vím, že je to "pravé a skutečné" haiku v žádaných intencích, ale už dlouho jsem neviděl miniaturu takhle nabitou nápady a slovními hříčkami, které se skvěle proplétají a vytvářejí senzačně chytrý obraz. Tomuhle bravo! Všechno dává smysl a zapadá do sebe mistrovsky. Díky za zážitek! |
||
22.11.2018 08:41 | K dílu: Stěhovaví ptáci | Whitesnake |
Nemusíme si padat do náruče, ale můžeme se číst a reagovat. Movsarova forma jakéhosi lakonického přemýšlení, v němž nechybí rozhled, vhled či dokonce poetika, je na těchto stránkách veskrze originální a svébytná. Kolik autorů by dalo nevímco za to, aby byli rozpoznatelní na první dobrou. Líbí se mi rozsah, od rozjímání s notnou dávkou ironie přes jízlivé šlehy až po nepokryté komentování věcí vezdejších i ostatních. Někdy se nudím, jindy bavím, ale oceňuji styl a zaujetí. A určitou úroveň výpovědi. A navíc: není to "pejsko-kočičkovské" létání z květu na květ a snaha vyjádřit se ke všemu a ke všem, když už mám tu možnost. Jeden podařený Jaromír Soukup bohatě stačí na několik generací, možná si budeme jednou v duchu blahopřát, že jsem žili v době, kdy tahle trapně milá kreatura řádila v mediálním prostoru. Omlouvám se za pitomou paralelu. |
||
21.11.2018 13:56 | K dílu: roviny | Whitesnake |
pekelný verš uznán funkčním... kde je mdlo, musí se to rozhodit kopancem, bfffff |
||
21.11.2018 13:46 | K dílu: českosLOVEnsko | Whitesnake |
epilog skvostný, nad ním nuda |
||
21.11.2018 13:42 | K dílu: Větroplach a Plachá kráska | Whitesnake |
Děkuji, nepochopil jsem, nelíbilo se, nashledanou. |
||
21.11.2018 13:38 | K dílu: Hádám – hádej, kdo vlastně jsem? | Whitesnake |
Ouško... mně se nelíbilo, jiným ano, kde je, prosimich, problém? |
||
21.11.2018 13:37 | K dílu: závidím těm co mají boha jak máminu sukni | Whitesnake |
nářků SLZNÝ, omluva za překlep, tohle jest vskutku ještě horší! |
||
21.11.2018 13:35 | K dílu: První sníh | Whitesnake |
Aha. Díky za upozornění. |
||
21.11.2018 13:33 | K dílu: závidím těm co mají boha jak máminu sukni | Whitesnake |
zajímavé... úderné ve vší té miniatuře, ale za cenu onoho archaického "nářků plný prosí hlas". Proboha... to už nikdo nedokáže napsat vázaný verš bez toho, aniž by se propadl do 15. století???? |
||
21.11.2018 13:31 | K dílu: Větroplach a Plachá kráska | Whitesnake |
Strašně okázalé, dýchavičné... proč by měli dlít buzeranti pod kuratelou hodných bab? Kvůli rýmu, neboli... ech, ech? Co se to snažíš říci? Sdělit? Vypoetizovat? Pro mne nic moc. Chtělo by to méně klikat na "hledej rýmy" a jít přece jen po nějakém obsahu. |
||
21.11.2018 13:24 | K dílu: Nekonečnem | Whitesnake |
Blbý jsem já, ad finito... udělalas radost, nejlepší verše za poslední uherský týden :-) |
||
21.11.2018 07:05 | K dílu: Nekonečnem | Whitesnake |
ach, bože... vždyť je tam "ležíš" v osmičkách. To se omlouvám za blbé čtení, to mi vyrazilo dech. |
||
21.11.2018 07:03 | K dílu: Nekonečnem | Whitesnake |
krásné... leč "ležaté osmičky" v kontrastu k nulám by pro mne dávalo větší smysl. Nebo jsem jen nepochopil? |
||
21.11.2018 06:59 | K dílu: Gian Lorenzo Bernini - Ludovica Albertoni | Whitesnake |
Nějaký další alternick? Archaická snaha o sonetární naléhavost... mdlé, plytké, nezajímavé |
||
21.11.2018 06:57 | K dílu: Hádám – hádej, kdo vlastně jsem? | Whitesnake |
ukecané, snaživé, málo zajímavé |
||
21.11.2018 06:50 | K dílu: Hadi | Whitesnake |
... a to skvělé a ledově - černým humorem akcentované - klidné: "zaběhla se..." Bavíš mě, K! |
||
14.11.2018 10:53 | K dílu: Hadi | Whitesnake |
Srát na sérum, K, piš, piš :-) |
||
07.11.2018 13:39 | K dílu: ...vlastně nic | Whitesnake |
denní můru a jsi vzhůru znám tu hloupou proceduru zaradiš se, ty nezařaditelná? Čti, studuj, opakuj a až... piš tohle je slabé |
||
07.11.2018 13:24 | K dílu: breviár | Whitesnake |
ano, snaha o iróniu, leč skutečně menší než tvoja báseň! Katolicismus vbystavený na krámě... otvor mi ústa, abych se mohl pomodlit? To spíš, abych to vykřičel... ...znovu opakuji, víra je v srdci a ve vědomí sebe sama, tohle je blasfémie a přitom jsi to tak nemyslel: můj pocit. Dovolíš mi, abych mo měl? :))) |
||
07.11.2018 07:34 | K dílu: V baru | Whitesnake |
Ty bys řekl a já bych řekl... takhle jednoduché to je. |
||
07.11.2018 07:29 | K dílu: listopad | Whitesnake |
bože, proč to křečovité "sivé"? Strašný výraz. Brrr |
||
07.11.2018 07:28 | K dílu: Kráčím ve zralé višně sad | Whitesnake |
určitě "v zralých višní sad" Mně se tam tlouče tak panensky bílá - to snad jen v rozkvětu, protože zralé plody jsou již víceméně temně rudé, ale to je maličkost. spíš to "necítil právě jsem/jak jiných snad" nebo "na prstě děvče" snad snaha o originalitu? Ozvláštnění? U mně nefunguje. Leč první strofa zajímavá... celkový dojem však matný. Možná až přílišná snaha o jakýsi poetismus - výsledek je (opět podotýkám, že subjektivně) až přliš chtěný, až příliš okázalý. Nic moc. Jen snaha. |
||
07.11.2018 06:12 | K dílu: Hadi | Whitesnake |
Jeden z nejvtipnějších a nejiteligentnějších autorů zde, vždy se bavím a žasnu, nyní obzvláště |
||
06.11.2018 14:36 | K dílu: breviár | Whitesnake |
Okázalý exhibicionismus! Kdo se modlí ve stylu "otevři mi ústa, abych velebil jméno tvé" Víra jest v srdci, nevěřícího kouří šejtan... nebo ty... |
||
06.11.2018 14:33 | K dílu: V baru | Whitesnake |
Pěkné přesahy... leč archaické: Plod těhotná přítomnost zas dá?????? A pak "zářící panák na baru"? Tohle je příšerná manýra :-( |
||
06.11.2018 14:31 | K dílu: průsvitem | Whitesnake |
omouvám se... v koncích okolíků... to už jsem nedal... kéž by dada, kéž by... |
||
06.11.2018 14:30 | K dílu: in natura galerie | Whitesnake |
rytmus, rytmus, rytmus... jako ian paice... vrátím se... leč, co že jerst "reciproký"??? ech ech ech? Obraz snad reciproční, tady nemůže ani básnivá licence :-) |
||
06.11.2018 14:26 | K dílu: Vlakem | Whitesnake |
Druhá nestojí na řeč, báseň ni komentář, leč vrátím se k ní - a rád. První part báječný, když si odmyslím to okázalé "ve skalním městě" - které neuměle (pro mne, prosím!) odkazuje na Hřensko a další coloradská údolí. Ovšem "pátý pád" (já čtu ´lij se´, ´padej´, ńeboj se čerta nic´ popřípadě ´vodopádej!´!) nakopne tuto miniaturu k nádherným odstínům emocionality - navíc drženou na uzdě, jak se sluší a patří... takto jsem četl. A "studené bohy" vynechávám, protože zde autor touží po pointě a nedaří se, snaží se, ale na nic lepšího nepřišel a tohle mu stačí. Proč by ne? Je mně to rozčiluje, pět veršů na solar a polovina zbytku zbytečně - zbytková. Druhý part je exhibionismus nejhrubšího zrna - proč to "nejlépe"? To je snad navíc, ne? Neboli v tomto případě " v masivu nic" - to byl dal jako leitmotiv a zhmotněná jízdenka "along the way" - paráda! Autor se zmítá (ovšem ve stylisticky filigránské disciplíně miniaturní, civilní pocitovky) mezi touhou elegantně vypsat civilní pocit a strachem, aby nebyl pro smích. Proto snaha o jakési poslání, které nutí čtenářům - "takhle jsem to myslel, takhle a - jinak ne". V horším případě rád rezignuje a svůj dojem z básně (určitě si ji třikrát přečetl, než publikoval - na rozdíl od vás ´téměř´všech) odlehčí oním : "Ať si každý čte a vybírá, co jemu jest, co jemu záhodno, co jemu libě zní..." V tomto případě je to málo. Za alibismus (této konkrétní tvorby) TIP určitě.
|
||
25.10.2018 09:43 | K dílu: Nečekejme víc | Whitesnake |
... ježíš, já už vím, PARDON... a vyplet slova (někdy se říká i uličnické "vyplít"), no trochu nešťastný výraz, který nabízí tři sta milionů variací :-) omluva |
||
25.10.2018 09:36 | K dílu: Nečekejme víc | Whitesnake |
... a nemá být "výplet" ... aby někdo nečetl vypleť! :-) |
||
25.10.2018 09:35 | K dílu: Nečekejme víc | Whitesnake |
Výběr? Za strhující rytmiku, za hypnotický, snad až sebemrskačský vhled do zoufalství a beznaděje (byť s příslibem, že snad bude líp), za krásný zážitek. To není málo, to je moc :-) |
||
24.10.2018 12:06 | K dílu: o lachtanovi | Whitesnake |
od boku, ech :-)
jako miniatura říkám:
ONA O NÍ: Líbí se ti, lachtane? ON O NÍ PŘES NÍ: Co říkáte? Ach... ta NE! |
||
24.10.2018 12:00 | K dílu: Všechno je v pořádku | Whitesnake |
popisný nonsens... stačil by deníček, aby ses mohl podívat, co jsi dělal onoho října při pětadvaceti stupních. Zpříjemní ti to den. |
||
24.10.2018 11:56 | K dílu: Na čelním | Whitesnake |
"chvět se od sebe" je strašně křečovité, pro mne nezabírá ani jako neologismus či básnická licence :-( |
||
24.10.2018 11:52 | K dílu: srdíčka v podchodech | Whitesnake |
roztomilé... jen mi vadí, že jakub co miluje kláru sehnal vhodný sprej na tuhle story... nestačilo by se, ho sehnal (jen) na tento konkrétní nápis? |
||
24.10.2018 11:47 | K dílu: Báseň co není o lásce | Whitesnake |
"s vinou (autorů)... žijíc... atd..." zbytečně akademicky knižní... přitom první dva verše navnadily :-( |
||
24.10.2018 11:45 | K dílu: Noční program | Whitesnake |
hořký ponor do fenoménu insomnie a jeho atak na dosud fungující smysly... oči rozšířené (co se to jako děje), uši zavřené (ne, nechci to slyšet). Miniaturně sepsáno s důležitým přesahem... ... prožité? |
||
24.10.2018 11:42 | K dílu: príliš krásny október 9 | Whitesnake |
deník vysokoškolské profesorky/profesora? Mudrlantská, povýšenecká "poezie" bez většího smyslu |
||
24.10.2018 11:40 | K dílu: Valkýra z pouti 1A | Whitesnake |
"dech sterý dámy líná" to snad není ani dada, z toho snad ramone nemůžeš mít radost ani ty! Co slina na jazyk přinese??? |
||
24.10.2018 11:39 | K dílu: ořechy | Whitesnake |
příliš snaživé, příliš popisné, kupodivu (pro mne) tentokrát nicneříkající |
||
24.10.2018 11:37 | K dílu: Z mladších čtvrtohor | Whitesnake |
jako mantra v Delfách do stěny.Pythie ví, ona ví... |
||
24.10.2018 11:36 | K dílu: "Píšu nesouvislé básně o diagnóze F.60.3" | Whitesnake |
ok, chci vědět nicky... nebo jsou to skutečně profesionálové :-) |
||
24.10.2018 07:04 | K dílu: praha, 23.11.2018: manželská poézia + Karel Škrabal a Petr Štengl | Whitesnake |
omluva za dablklik |
||
23.10.2018 17:50 | K dílu: praha, 23.11.2018: manželská poézia + Karel Škrabal a Petr Štengl | Whitesnake |
ONA: Slyšela jsem, žes dělal do poezie... co se stalo? ON: No, nějak jsem došel k přesvědčení, že když to dělat nebudu, tak se nic moc nestane. Parafráze lidové moudrosti. Obrať vektor, ohone! |
||
23.10.2018 17:49 | K dílu: praha, 23.11.2018: manželská poézia + Karel Škrabal a Petr Štengl | Whitesnake |
ONA: Slyšela jsem, žes dělal do poezie... co se stalo? ON: No, nějak jsem došel k přesvědčení, že když to dělat nebudu, tak se nic moc nestane. Parafráze lidové moudrosti. Obrať vektor, ohone! |
||
23.10.2018 17:45 | K dílu: Blade Runner, Tales of the Future | Whitesnake |
šurblit: spravedlivý za národnostně spravedlivého? |
||
23.10.2018 11:47 | K dílu: Blade Runner, Tales of the Future | Whitesnake |
BOL BOL BOL, Norsko, když už chceš servilně komentovat |
||
23.10.2018 11:43 | K dílu: Skočím si na panáka | Whitesnake |
nezbývá, než ti přát více kladných řádek... a mohou být i záporné, jen aby nějaké byly. Název tvého výlevu se objevuje třikrát před samotným textem... zůstaň, prosím, u něj (třeba čtyřikrát pětkrát)... a o nic víc se nepokoušej. |
||
22.10.2018 16:56 | K dílu: Blade Runner, Tales of the Future | Whitesnake |
čierná, bych zdůraznil slovenčinu. Příšerný nonsens! PS. Samozřejmě, jen pro mne, protože jsem nepochopil své spodní a ultraspodní proudy... ech... píšeš pořád stejně .... ne pře svědči vě... |
||
22.10.2018 16:51 | K dílu: Blade Runner, Tales of the Future | Whitesnake |
vskutku, na některých planetách "sa už podarilo" psát srozumitelné verše/myšlenky tohle není ani DADA ani DEDE, tohle je holywoodský katastrofický film o východní Evropě, kdy ten hlavní hrdina říká, co by se mělo a nemělo provést, aby se svět nezřítil do propasti. Černá hmota poezie. Asi ta neobjevená. |
||
22.10.2018 14:05 | K dílu: Co je evidentní... | Whitesnake |
dal ses na štiplavé epigramy? Nevím, jestli se setkáš s pochopením, je v tom cítit hrozná zašklost a co víc - i moralizování a rozumování. Tohle jde trochu mimo mně - i při vědomí tvých formalistických a stylistických předností. Já vím, já vím, tvůj akční rádius ti jinak nedovolí, ale přece... PS. Název, název, název.... vracím se k němu už posté... a tu interpunkci v tomto případě ne a ne strávit. Jako zvolání/název KDO JINAK NEŽ MLUVÍ JEDNÁ bych se osobně klonil bez čárky, můj nedůležitý a v kontextu básničky možná i nepatřičný pocit :-) |
||
18.10.2018 12:24 | K dílu: Křeček | Whitesnake |
Hraní se slovy při dodržení metru a pointy, navíc v miniatuře, je sakra obtížná disciplína. |
||
16.10.2018 18:23 | K dílu: MANIFEST ZA PRÁVA PÍSMÁČANA | Whitesnake |
prosím prosím :-) nekamenujte ho, neboť neví, co činí... kéž by aspoň biblicky... tohle je příhlouphlej opilec a narkoman, ech škoda času, konec |
||
16.10.2018 14:06 | K dílu: MANIFEST ZA PRÁVA PÍSMÁČANA | Whitesnake |
A strašně mě pobavilo to "MY" v názvu příspěvku. Jako za francouzské či velké říjnové revoluce :-) PS. Možná to "MY" odkazuje na další alternicky zapšklého autora. Prostě bavíš v každé chvíli, ty chvoste! mND: Moje neskonalé drama. To fakt musím s tipem. Ještě se pochlub svým výtvorem a dávám výběr! |
||
16.10.2018 11:37 | K dílu: MANIFEST ZA PRÁVA PÍSMÁČANA | Whitesnake |
Asi tak, ´nuff said. |
||
16.10.2018 11:22 | K dílu: MANIFEST ZA PRÁVA PÍSMÁČANA | Whitesnake |
Vskutku zapálený a nebezpečný odbojář proti všemu zpátečnickému, prohnilému a zkostnatělému. Člověku by se tě až sželelo. Vytrvej ve svém bohulibém díle, je to zábavně vzteklé. |
||
11.10.2018 13:41 | K dílu: List | Whitesnake |
Musím se víc snažit, děkuji za připomínku. PS. A co etický kodex publikací? Nebyl by? Musíme skutečně všechno bez rozmyslu a soudnosti hned hned hned publikovat? |
||
11.10.2018 12:22 | K dílu: List | Whitesnake |
Pekné. Na Slováči je asi nyní "mafia" a z ní odvozená adjektiva a příslovce v obecném kurzu... opakujete to zhruba desetkrát. A kvantita jako předpoklad kvality, to snad nemyslíte vážně. Vy se přikláníte k mírným reakcím typu "ještě to není ono, zkoušejte dál, ono to přijde, hlavu vzhůru atd atp., já nikoli. Ze zkušenosti vím, že pokud jsem měl tu snahu a bezbarvého autora podpořil, ve smyslu, ať to zkouší, vzdělává se, neklesá na mysli, výsledkem byly vždy dvě konsekvence: buď se ohradil, že mu nemám co radit a že píše kvalitně, anebo beze slova odpovědi psal a píše pořád stejně, bez jakékohokoli myšlenkového, stylistického či technologického růstu. Čest výjimkám. |
||
10.10.2018 06:59 | K dílu: List | Whitesnake |
Paní (budoucí) redaktorko, přestaňte mi diktovat co a jak mám napsat - příště můžete sama tyto zoufalé pokusy omlouvat a podpořit, jen aby - proboha - autor nedošel k nějaké psychické újmě. |
||
09.10.2018 12:50 | K dílu: polom | Whitesnake |
n á d h e r a |
||
09.10.2018 12:48 | K dílu: List | Whitesnake |
Bohužel musím napsat, že zde chybí jakýkoli náznak talentu. Omlouvám se, protože, jak píšeš, jedná se o prvotinu, ale je prostě jedním slovem - trapné. Nechci tě odradit od dalšího psaní, je v tom cítit zápal i jakási horoucnost, ale bez základního povědomí o tom, co vlastně je vázaný verš, je tato publikace téměř trestná :-) |
||
09.10.2018 12:43 | K dílu: Mříže | Whitesnake |
Tohle je prostě poetický ODPAD, navíc (znovu říkám) založený na totálním rytmickém i stylistickém chaosu. Nezkusíš třeba prózu? Jen už prosím neveršuj! |
||
08.10.2018 18:26 | K dílu: Smysl života | Whitesnake |
rytmický i stylistický CHAOS. Slabota |
||
08.10.2018 18:22 | K dílu: | Whitesnake |
Dobrý den, k předmětům zájmu, za sebe:
atkij... ANO haijin... NE pomerančová... NE
|
||
05.10.2018 08:42 | K dílu: Volejbalový epitaf - říkačka | Whitesnake |
:-) |
||
05.10.2018 08:42 | K dílu: šupiny | Whitesnake |
Zajímavé... jako by se autor/ka probudil, posadil se na posteli i v jemné záři vycházejícího slunce sesumíroval svůj sen. Hezky udiveně a s gustem. |
||
05.10.2018 08:38 | K dílu: Sokrates | Whitesnake |
sedlo... připadá mi to jako poznámka o jakémsi mlhavém nápadu na povídku |