16.05.2013 23:36 | K dílu: Konce | Thea |
ano, ano, tisíckrát ano... takhle to vidím taky * |
||
29.04.2013 19:34 | K dílu: Niterní | Thea |
Zdenda: té krizi se říká deprese (a to nemyslím jako deprese, kterou se ohání každý, kdo má občas špatnou nebo smutnou náladu, tím myslím tu pravou, tu nemoc)e.eucrow: pseudofilozofování to určitě není... ale pravdu máš v tom, že jsou to velká slova a za nimi je prázdno... tak to ve skutečnosti opravdu je
Děkuji za názory :) |
||
29.04.2013 17:04 | K dílu: Žila bych v pohádce | Thea |
oracullum: děkuju za názor, já se s tím ztotžňuju stoprocentně... Podle mě poezie, próza, ale i výtvarné umění nebo hudba prostě je hodně subjektivní věc... a člověk prostě píše, co mu v hlavě naskočí. Tolik teorií o tom, jak by mělo něco znít nebo vypadat, jaký by měl být rým nebo neměl, jaká by měl člověk použít slova... to je kaše. Protože příchuť umění je podle mě vždycky v tom, jaký v člověku zanechá pocit :)ještě jednou díky |
||
29.04.2013 15:40 | K dílu: náhoda? | Thea |
Ten obsah se mě něčím dotkl... Nedokážu říct čím, ale nějak ses ke mně dostala, přestože ta báseň pro mě na jednu stranu vyznívá tak nějak naivně, zmateně, ale i přesto ti děkuji. Některé rýmy jsou pro mě dost na pováženou (náhoda-nehoda, náhoda-ohlídá?) ale 4 verše bych vypíchla: písmena ostrá jako břit city ať políbí si holou řiť
Než napočítáš do šesti klín kolébá neřesti
Určitě piš dál a za to, že se ti nějakým způsobem podařilo se mě dotknout, dávám tip.
jo, něco v tý básni prostě je :)
|
||
29.04.2013 15:05 | K dílu: k čemu to vše? | Thea |
duše své velké chvíle prožívá samotná
Nejen za tohle... T* |
||
29.01.2012 10:39 | K dílu: konce slov | Thea |
moc pěkná miniaturka :) | ||
29.01.2012 10:38 | K dílu: | Thea |
maš zajímavej nick :) připomíná mi eLKa :) | ||
11.01.2012 13:12 | K dílu: Konce | Thea |
Děkuji :) | ||
10.01.2012 10:44 | K dílu: Konce | Thea |
Děkuju :) | ||
10.01.2012 10:44 | K dílu: Deja-vú | Thea |
VH64: Děkuju za upozornění, tohle je už docela stará věc, dneska už vím, jak se to píše :) A tehdy jsem to opravdu myslela jakože se to vyslovuje dlouze. :) | ||
10.01.2012 10:21 | K dílu: Konce | Thea |
Je to básnička o konci vztahu, tam je vždycky zmatek, myšlenky se ti rozutečou všemi směry a pochopení jde trochu stranou... Odstřihnout dotyky a pohledy, protože bolí, ovládnout takt, aby se neřekly věci co mrzí. Snad jsem to trochu osvětlila :) Děkuju moc za názor. | ||
20.12.2011 20:31 | K dílu: Hudba | Thea |
krásný * | ||
20.12.2011 20:30 | K dílu: Noční intermezzo | Thea |
Děkuji za reakce :) Tóru - prvoplánově to nebylo určitě :), prostě to tak přišlo :) | ||
19.12.2011 11:50 | K dílu: Noční intermezzo | Thea |
Děkuju :) | ||
19.12.2011 02:46 | K dílu: PF 2012 | Thea |
z cukrkandlu hřebíček hlavu ztratil ve víně Krásné :) Tobě také krásný rok 2012 :) | ||
03.12.2011 21:59 | K dílu: Žila bych v pohádce | Thea |
Ne, nemyslím tím, že bych nad rýmy nějak přemýšlela, to ony ze mě docela jdou ven :), ale můj mozek je asi nastavenej na mantinel stejnej slovní druh :) | ||
03.12.2011 21:41 | K dílu: Žila bych v pohádce | Thea |
U mě je to asi spíš tím, že těchhle vázaných moc nepíšu a v tomhle ohledu ještě stále přemýšlím v mantinelech, asi ze strachu :) | ||
03.12.2011 20:59 | K dílu: Žila bych v pohádce | Thea |
Díky za názor :) Dělat rýmy je pro mě obecně docela složitý, ale pro koho není :) | ||
10.11.2011 23:13 | K dílu: No way out | Thea |
Gymnazistka - :) jH - došlo mi to :) | ||
08.11.2011 12:46 | K dílu: No way out | Thea |
jH - jo, tak nějak :) | ||
17.07.2011 01:24 | K dílu: Byla temná noc | Thea |
K: JO, je to tak, je to tak :) ještě to budu muset zhudebnit... Honzyk: aha, aha, tak to jsem ještě neslyšela :D | ||
13.07.2011 12:43 | K dílu: Byla temná noc | Thea |
stirat? :-O | ||
23.06.2011 18:32 | K dílu: Upadla jsem do bezvědomí | Thea |
jo... tak tohle přesně chápu... * | ||
23.06.2011 18:31 | K dílu: Hrál | Thea |
první půlka je nádherná... ta druhá, hlavně ty první dvě strofy, se mi líbí míň, konec pecka :) umím si to dobře představit :) tipuju * | ||
21.06.2011 12:12 | K dílu: ...hlasy z ulice | Thea |
Pod lopatky... :D takže to stálo za to! | ||
21.06.2011 00:24 | K dílu: ...hlasy z ulice | Thea |
Moc pěkný, podařilo se ti, že mi hrůzou vstávaly vlasy na hlavě... Konkrétně: V semknutejch dlaních jsem přines pavoučici. A i přesto, že pavouky taky nemusím, básnička fakt bezva, pobavila mě a ten konec, ten je prostě fakt hodně dobrej... :) * | ||
21.06.2011 00:21 | K dílu: Tápání | Thea |
To abysme hodně vydělávali :D Ono koupit lístky pro celej sál... :D to nebude levná záležitost :D | ||
20.06.2011 12:32 | K dílu: Tápání | Thea |
JO, jsem na to tak nějak stejně :D jenom cesta tramvají, když jdu pozdě, je pro mě utrpení největšího kalibru :D a v kině mám nejradši, když kolem mě nesedí nikdo cizí :D | ||
19.06.2011 23:44 | K dílu: Tápání | Thea |
Děkuji za komentáře, názory :) Oldjerry - já sama cítím, že by se to dala rozvinout jinam, ale to je právě to... To, že se ocitneš na křižovatce a nevíš, jakým směrem se dát, je to takhle se vším :) Honzyk - omítka možná :) pro mě se asi teď nesloupe, protože mi to tak připadá, všude kolem mě, takový to splynutí s davem, i když se snažím vymanit, tak to jde těžce, protože jsme srabi :) nebo možná s tím davem jít chceme...? :) | ||
26.04.2011 19:12 | K dílu: Markýz de Sade - 120 dnů sodomy | Thea |
120 dnů sodomy jsem četla a necítila jsem se nijak pohoršená. Ano, v době, kdy vyšla, byla zřejmě šokující, ale myslím si, že spousta praktik, které jsou v knize se provádí i dnes a ty horší většinou uvádějí média, takže z toho jsem znechucená nebyla. Můžete si o mně myslet, že jsem blázen, ale mně tato knížka připadala hodně zajímavá. Studuju psychologii, takže z hlediska psychologie je ta kniha mimořádná, podle mě, soupis různých sexuálních úchylek, které mnohdy hraničí s nechutností nebo morbiditou, mi připadá zajímavý právě z psychologického hlediska. Četla jsem pouze překlad, takže by mi možná originál připadal víc šokující, ale s překladem jsem opravdu problém neměla. Ale asi člověk, který od této knihy čeká cokoli jiného než zajímavý náhled do psychiky 4 chlípníků, bude zklamaný, někdy i znechucený. Osobně si myslím, že tahle knížka se prostě musí číst s nadhledem a s určitou dávkou odstupu, rozhodně to není kousek, ve kterém by bylo záhodno "vžít" se do postav, že... | ||
28.01.2011 15:07 | K dílu: Zelgadis | Thea |
Hodně zajímavá povídečka :)četlo se mi to dobře, téměř, řekla bych, jedním dechem, přestože jsem už od nějaké půlky tušila, že otec nechal matku zavraždit. Ale to nevadí :) *tipuju | ||
23.01.2011 19:11 | K dílu: přiznání | Thea |
to je krásná blbůstka... a úchylka mnoha lidí, řekla bych :D a jelikož mezi ně patřím (a nejen proto), tak tipuju... ) * | ||
23.01.2011 19:11 | K dílu: přiznání | Thea |
to je krásná blbůstka... a úchylka mnoha lidí, řekla bych :D a jelikož mezi ně patřím (a nejen proto), tak tipuju... ) * | ||
17.01.2011 14:53 | K dílu: Večerní | Thea |
těša: Děkuju :) Ještě nevím, jestli bude mít pokračování... Tohle mě napadlo, když jsem čekala, až se mi vrátí přítel domů :) Ale tak třeba to někdy někde rozvedu, do delší povídky :) | ||
14.01.2011 20:15 | K dílu: Večerní | Thea |
Hrušková: Děkuji. těša: Také děkuji. Jinak, není to popis kohosi kdesi. Ta žena, která je popisována, je sama vypravěčka... | ||
28.12.2010 18:36 | K dílu: Pivoňková pondělněvečerní sbírka | Thea |
Zlato, ale ty nejsi sama :* Je to hezké, ale smutné... Neupínej už se k tomu, co není, dívej se na to, co je :* | ||
11.11.2010 09:35 | K dílu: Perník | Thea |
to je krásný :) je to trochu smutný ale víš co? Mně to normálně evokuje Vánoce :-D * | ||
10.11.2010 23:13 | K dílu: Foolish | Thea |
Tak já to pro tebe hodím i do čj ;) Jinak je to takovej posměšek jednomu typasovi :D nebo spíš naštvanej výlev? Nu uvidíš, hodím to sem i česky :) Časem ;) | ||
10.11.2010 20:33 | K dílu: Foolish | Thea |
? :) | ||
03.11.2010 19:07 | K dílu: Jiskry slunce i seker | Thea |
tak ta poslední strofa mě dostala :) Moc pěkně napsané. Já jsem si v tom našla hodně :) * | ||
28.10.2010 17:48 | K dílu: podzim | Thea |
Dívej k tomu jaru a neohlížej se pořád na podzim :-* | ||
27.10.2010 14:33 | K dílu: Dědeček | Thea |
sharik: Děkuju. Rybičko moje, moc děkuju :-* | ||
27.10.2010 08:14 | K dílu: Něco po půl druhé v noci | Thea |
:) hezký :) úplně si tě představuju :) Pavouci, podvodníci a nevěrníci jsou fakt hrozný... Však to známe. * | ||
26.10.2010 09:38 | K dílu: Mé | Thea |
Je to moc hezké. Líbí se mi ,jak pracuješ se slovy. Naprosto chápu, jak se cítíš. Ač je to hrozně smutná básnička, tak je opravdu nádherná, povedla se ti. skleněné pásy rozkrájely torza svatyň z vosku za útržek mapy hranic téhle zakleté hyperboly za jedinou zlatou nitku, takřka viditelný paprsek světla * | ||
22.10.2010 15:45 | K dílu: Dědeček | Thea |
sepotvkorunachstromu: Nebyl to záměr, někoho rozplakat :) Nicméně se přiznávám, že i já jsem u toho sepisování plakala. | ||
22.10.2010 15:33 | K dílu: Dědeček | Thea |
Moc vám děkuju :) | ||
17.10.2010 19:01 | K dílu: Skládanka | Thea |
Jara: děkuji :) | ||
17.10.2010 19:00 | K dílu: A Wish | Thea |
kluci: Klidně si o mně myslete, že jsem sebestředná. Je mi vlastně úplně fuk, co si o mně myslí někdo, kdo mě ani nezná. To, že se bráním vůči napadání rádoby chytrým a povýšeným lidem je moje právo. Nemyslím si, že moje díla jsou ta nejlepší, to bych si ani nedovolila tvrdit, a jsou spíš odrazem mě samotné a rozhodně je nepíšu proto, aby mi každý psal, jak se mu to líbí. Dokonce jsem přístupná kritice, pokud má hlavu a patu a je konkrétní. Ale nepotřebuji po sobě nechat šlapat. Rozhodně se nesnažím práskat ironickým bičem a svět vidím tak, jaký kolem mě je, a i kdybych ho viděla skrz žabí blány, jak tady píšete, tak co. Mně se svět líbí tak jak ho vidím. Zažila jsem si, co jsem si zažila, a o těch věcech - jako ostatně každý - píšu. A když se vám to nelíbí, tak to nečtěte. Nic jiného asi poradit nemohu. Jinak si ani neuvědomuju, že bych tady byla ironická k vám. | ||
15.10.2010 12:36 | K dílu: Skládanka | Thea |
Děkuji za názory i za tipy:) Norsko :) V jednoduchosti je krása ne? :) kluci: No, mimo vás toho jde hodně, že... | ||
12.10.2010 15:50 | K dílu: Skládanka | Thea |
Děkuju :) Mně básničky obecně moc nejdou, sama to tak nějak... vím, ale nemůžu se prostě donutit je nepsat :D | ||
11.10.2010 01:55 | K dílu: srdíčko z levandule | Thea |
Určitě to čte. Věřím tomu. Krásné. * | ||
11.10.2010 01:52 | K dílu: SMRT | Thea |
Asi bych neměla číst tvá díla takhle po sobě. Znovu mi vyhrkly slzy. Je to hrozně smutné. Ale je to pravda. * | ||
11.10.2010 01:47 | K dílu: STŘÍPKY - TÁTA | Thea |
mylenko, rozplakala jsi mě. Je to nádherné. * | ||
11.10.2010 01:40 | K dílu: Ptáš se co mi chybí | Thea |
Já miluju, jak si hraješ se slovy. Myslím, že to je dar. :) A je to krásné. nechybí mi nic jen snad šum hvězd když padají To mě naprosto dostalo. * | ||
11.10.2010 01:37 | K dílu: kdo jsem? kam kráčím? | Thea |
:) hezké, jednoduché, úderné a hlavně krásně optimistické, tedy aspoň to na mě tak působí :) * | ||
11.10.2010 01:32 | K dílu: v Ikee | Thea |
:D tak tohle mě fakt pobavilo ;) * A jakej syndrom jsi tam našla? :-O | ||
11.10.2010 01:31 | K dílu: Nechápu... | Thea |
Někdy prostě nezle pochopit... Nic a nikoho. S malováním pokračuj, jde ti to krásně a těším se, až nějaký ten obrázek dostanu ;) Nerozumím jí, ani jemu, ani sama sobě. Tak tohle zase chápu já a moc dobře, i když bych za obě ony mohla dosadit svoje jméno... * | ||
10.10.2010 16:51 | K dílu: Jsem tvé stáří má milá | Thea |
To je krásný. Sice mě někdy důchodci štvou :) jako asi každého, ale uvědomuju si, že až jednou budu v jejich věku, budou si mladí té doby myslet to samé o mně. Navíc jsem si při čtení těchhle řádků vzpomněla na babičky a taky na dva dědečky, které už nemám, a nějak se mě to dotklo u srdce... Děkuji Ti za tohle dílko. * | ||
09.10.2010 13:30 | K dílu: A Wish | Thea |
Promiň, ale nemám potřebu ti něco dokazovat. Mimochodem, pokud někomu něco kritizuješ, možná bys měl uvést konkrétní věci, co ti vadí. Když už chceš být takový rádce a učitel. Přeji Ti hodně sil do dalších dnů. A tímto se s tebou loučím. | ||
09.10.2010 11:18 | K dílu: A Wish | Thea |
No, vůl tedy opravdu být nemohu, jak jsi možná KONEČNĚ pochopil, jsem žena. Angličtinu učíš, ale zrovna mě o angličtině opravdu poučovat nemusíš. A, pardon, ani tvůj druhý, chabý pokus o překlad mě nenadchl. O mé přirození se nestarej, stejně jako o moje procitnutí, po tom ti nic není. Uši sklápět nebudu, nestydím se za to, co píšu, i když se to někomu nemusí líbit. Nebudu se snažit zavděčit někomu, kdo tu po mně jenom šlape. Moje tvorba se ti líbit nemusí, ale pokud učíš (z čehož usuzuji, že budeš asi o kousek starší než já) tak mám pro tebe jednu radu - začni brát hodiny taktu a slušnosti. Jinak opravdu hluboce lituji tvých studentů. A kdyby tě to zajímalo, nejsi tady jediný, kdo angličtinu učí. | ||
09.10.2010 11:15 | K dílu: A Wish | Thea |
No, vůl tedy opravdu být nemohu, jak jsi možná KONEČNĚ pochopil, jsem žena. Angličtinu učíš, ale zrovna mě o angličtině opravdu poučovat nemusíš. A, pardon, ani tvůj druhý, chabý pokus o překlad mě nenadchl. O mé přirození se nestarej, stejně jako o moje procitnutí, po tom ti nic není. Uši sklápět nebudu, nestydím se za to, co píšu, i když se to někomu nemusí líbit. Nebudu se snažit zavděčit někomu, kdo tu po mně jenom šlape. Moje tvorba se ti líbit nemusí, ale pokud učíš (z čehož usuzuji, že budeš asi o kousek starší než já) tak mám pro tebe jednu radu - začni brát hodiny taktu a slušnosti. Jinak opravdu hluboce lituji tvých studentů. A kdyby tě to zajímalo, nejsi tady jediný, kdo angličtinu učí. | ||
09.10.2010 10:35 | K dílu: A Wish | Thea |
Whitesnake: Překlad je dost děsný, promiň, ale i já studuji angličtinu hodně dlouho (jak dlouho je ten tvůj celý život?) a přeložit se to dá mnohem lépe a výstižněji. Tvá "poetika", jak to nazýváš, ani ze setiny nedokáže vyjádřit to, co jsem cítila já a vůbec nevyjadřuje to, co jsem vyjádřit chtěla, když jsem tu básničku psala a popravdě mě vůbec uráží, že si dovoluješ překládat něco, o čem se tak výsměšně vyjadřuješ. Převzaté z písničky to opravdu nemám a rozhodně to nemá být text. Nicméně i geniální W.S měl ve svém okolí mnoho škarohlídů. Nemám nic proti kritice, ale i ta se dá napsat mnohem lépe, než co jsi tady ty předvedl. kluci hurá za balónem: Překlep v Múze se stát může, i když je neomluvitelný, jistě. Za názor děkuji, máte na něj určitě právo. Mimochodem, také bych si někdy ráda přečetla něco od vás někdy, tak snad se dočkám :) | ||
09.10.2010 10:33 | K dílu: A Wish | Thea |
Whitesnake: Překlad je dost děsný, promiň, ale i já studuji angličtinu hodně dlouho (jak dlouho je ten tvůj celý život?) a přeložit se to dá mnohem lépe a výstižněji. Tvá "poetika", jak to nazýváš, ani ze setiny nedokáže vyjádřit to, co jsem cítila já a vůbec nevyjadřuje to, co jsem vyjádřit chtěla, když jsem tu básničku psala a popravdě mě vůbec uráží, že si dovoluješ překládat něco, o čem se tak výsměšně vyjadřuješ. Převzaté z písničky to opravdu nemám a rozhodně to nemá být text. Nicméně i geniální W.S měl ve svém okolí mnoho škarohlídů. Nemám nic proti kritice, ale i ta se dá napsat mnohem lépe, než co jsi tady ty předvedl. kluci hurá za balónem: Překlep v Múze se stát může, i když je neomluvitelný, jistě. Za názor děkuji, máte na něj určitě právo. Mimochodem, také bych si někdy ráda přečetla něco od vás někdy, tak snad se dočkám :) | ||
07.10.2010 13:50 | K dílu: Podzimní | Thea |
Norsko: Možná těžký, ale tak podzim není nikdy lehký ne? :) kluci: Nu, tahle báseň vznikla právě z toho důvodů, který mi vytýkáte. Kýčovitost podzimu je veleznámá věc... Takže ten kýč, který vytýkáte byl právě účelem tohoto kousku. Uražená určitě nejsem :) Líbí se mi, že báseň splnila svůj účel :) A že existují další, kteří na kýčovitost podzimu (i jiných věcí) nahlížejí podobně jako já. sveřep: Podzimní deprese jsou také jedním z rysů tohoto ročního období. Tak by byla škoda je v básni nezachytit. | ||
06.10.2010 09:39 | K dílu: Kočkaleze/Skákalpes | Thea |
Bomba, moc mě to pobavilo :) * | ||
05.10.2010 17:46 | K dílu: Hemingway | Thea |
Asi dřív :) Hezká blbůstka. * | ||
05.10.2010 17:45 | K dílu: Rozechvělá | Thea |
víš, jak mi rozepnout hrudník jak spočítat mi mé nedostatky To je moc krásné. Líbí. * | ||
05.10.2010 17:44 | K dílu: Borovice | Thea |
Moc pěkné. * | ||
04.10.2010 18:05 | K dílu: 30.9.2010 | Thea |
sepotvkorunachstromu: No, ten zápis je lehce fiktivní :) takže vdávat se budu až v létě, takže střevíčky ještě příliš neřeším :D Nicméně jsem ráda, že jsem svou nešikovností pobavila ;) | ||
04.10.2010 15:40 | K dílu: 30.9.2010 | Thea |
Prosecký - ale v té prvoplánové jednoduchosti je právě ta pointa mého "dílka". Mohla jsem napsat povídku s překvapivou pointou, a krásnou. Ale já si řekla NE! Napíšu prostě něco, co si třeba v ten den mohlo do deníčku zaznamenat víc holek na světě. :) Jinak děkuji za názor :) | ||
04.10.2010 12:33 | K dílu: 30.9.2010 | Thea |
tohle je pěkný :) * | ||
21.09.2010 20:27 | K dílu: Vzpomínková | Thea |
Mně se tahle písnička líbí :) Jinak děkuju všem na názory. A pokud vás to rozbilo, tak to splnilo účel ;) | ||
21.09.2010 20:17 | K dílu: Melancholie | Thea |
Sněžka: díky :) | ||
21.09.2010 08:51 | K dílu: srůstání | Thea |
Chápu... * | ||
21.09.2010 00:34 | K dílu: Haik Hitler! | Thea |
tak tohle mě moc pobavilo :) | ||
21.09.2010 00:32 | K dílu: Hádal jsem se s Afroditou | Thea |
tohle je pěkná hříčka :) | ||
21.09.2010 00:13 | K dílu: 12 | Thea |
Já prostě nemám slov... Vylez z mojí hlavy, duše a srdce ;) * | ||
21.09.2010 00:11 | K dílu: kamením | Thea |
holka ty mi dáváš... Asi jsem si na čtení tvojí poezie nevybrala nejlepší rozpolžení, protože je to jako bys mi mluvila z duše. * | ||
12.08.2010 22:25 | K dílu: Zámecká | Thea |
Norsko, ale tady vlastně ani nešlo o lásku. Já jsem hodně citovej človíček, takže mě všechny tyhle věci hodně berou. | ||
20.07.2010 10:31 | K dílu: Melancholie | Thea |
Díky :) | ||
20.07.2010 00:52 | K dílu: Pokud budeš chtít | Thea |
vzdám se svých květů pro tvoje kořeny a energie všech buněk v těle --- Tohle je jedna z nejbolestnějších pravd na světě. Krásné. Bolestné. Naprosto upřímné a hrozivě pravdivé. * | ||
20.07.2010 00:46 | K dílu: Pondělní sextant | Thea |
Moc krásné :) I když nejsem zrovna velký příznivec opakující se spojky a, tak tady mi to ani nevadilo. Udělej pro mě jednu věc - piš. Piš, piš, piš, protože to co píšeš se krásně čte a taky hodně věcí vyjadřuješ jako málokdo. * | ||
01.04.2010 22:30 | K dílu: beze jména | Thea |
No, víš, zlatíčko, oni to ti chlapi dělají neustále... ;) Tak ať to příště tolik nebolí ;) | ||
01.04.2010 22:29 | K dílu: něžná, odhalená | Thea |
krásná * | ||
01.04.2010 22:28 | K dílu: jakoby | Thea |
Nezapomeň. ;) * | ||
01.04.2010 22:27 | K dílu: Vně | Thea |
Tak tohle mě vážně moc pobavilo, nehledě na to, že v tomhle případě je poslední věta z prologu pravda ;) * | ||
01.04.2010 22:26 | K dílu: alkoholička | Thea |
Minimálně :D | ||
25.02.2010 13:19 | K dílu: 7 let | Thea |
Smutné. * | ||
25.02.2010 13:17 | K dílu: alkoholička | Thea |
Někteří lidé zůstanou prostě slepí navěky... | ||
25.02.2010 13:17 | K dílu: Barvy | Thea |
a moje fyzické tělo stovky kilometrů vzdálené a moje barvy bez tebe mizí vyjádřeno naprosto perfektně, navíc, pokud člověk tuší, o čem je řeč * | ||
25.02.2010 13:15 | K dílu: tuhle noc vyšly hvězdy... | Thea |
* | ||
25.02.2010 13:15 | K dílu: dva | Thea |
Ty vážně víš, jak pracovat se slovíčky... Je to krásný. * (ale taky už bych ráda četla něco optimističtějšího;)) | ||
25.02.2010 13:14 | K dílu: Vnitřní moře | Thea |
* | ||
25.02.2010 13:12 | K dílu: táhne mi na záda | Thea |
Surové. A to se mi na tom moc líbí. Navíc se takhle taky někdy cítím. * | ||
25.02.2010 13:12 | K dílu: druhou | Thea |
Naprosto chápu pozadí vzniku. Je to moc krásný. | ||
25.02.2010 13:11 | K dílu: Chvíle | Thea |
Děkuju zlatí moje ;) | ||
21.12.2009 01:28 | K dílu: Cizinec | Thea |
pěkné * | ||
21.12.2009 01:26 | K dílu: volání I a II. | Thea |
život je někdy hodně bolestivý... * | ||
30.11.2009 14:15 | K dílu: Dým | Thea |
je to moc krásné | ||
26.11.2009 12:05 | K dílu: Toužení | Thea |
jinak děkuji za vaše názory ;) |