29.11.2007 21:42 |
K dílu: Šaman
|
Vasa
|
To R.P.: Ty asi nebudeš psycholog co? :-D
|
13.08.2007 16:47 |
K dílu: Maturitní otázka č. 7
|
Vasa
|
atmosféra *
Chudák....nepříjemné probuzení.
|
11.08.2007 14:38 |
K dílu: A vyšlo slunce na oblohu 332
|
Vasa
|
hmm obávám se že jsem nepochopil co tím chtěl básník říci... a nebo jen výkřik do tmy?
|
10.08.2007 20:45 |
K dílu: ..běhám za happy-endy..
|
Vasa
|
To mně dávají dialogy perfektní smysl... a do běhání to zapadá. Skvělá báseň o ztracení se ve snu.
P.S. Jako bys teď psal básně kterým rozumím... nezdá se ti že na stará kolena nějak měkneš? :-D
|
10.08.2007 20:39 |
K dílu: . . . netečně
|
Vasa
|
a přece stojí za to žít...
moc pěkná báseň
|
10.08.2007 20:23 |
K dílu: . . . od stolu i lože
|
Vasa
|
nebýt tvojí zbabělosti
nevěděla bych
jak silná umím být
Smutné a krásné!
|
10.08.2007 20:13 |
K dílu: Spoutaná
|
Vasa
|
Přečetl jsem jedním dechem, moc dobře napsané. Konec je zmatený, ale líbí se mi opakování motivů. *
|
10.08.2007 19:54 |
K dílu: atrakce
|
Vasa
|
Má to atmosféru, i když se musím přiznat že tomu moc nerozumím. Zážitky bývají subjektivní.. :-)
|
16.06.2007 23:31 |
K dílu: Poslední v poli
|
Vasa
|
mně se to náhodou líbí... možná si to Morty měl trochu natáhnout, tohle je opravdu trocho malý rozsah. Na druhou stranu náboj je typický, řekněme..."imperialní" :-)
|
12.01.2007 22:02 |
K dílu: In Sanguine Proditia Est
|
Vasa
|
Vrchovatě :-)
|
22.12.2006 14:37 |
K dílu: In Sanguine Proditia Est
|
Vasa
|
Hej Morty, zase skvělá práce! Jen mi prosím prozraď do kterého "Ordo" Von Strömberg patří? Je to mimořádně nezávislá postava...
|
07.09.2006 19:03 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
evouš: nečetla jsi pozorně. Snažím se tu naznačit že nejde o "život za život". ale budiž, svůj názor jsi sdělila pochopitelně
|
05.09.2006 20:55 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
to evouš: Nejsem nácek(staší si přečíst Jiskru života od Remarque,to člvoěka vyléčí z podobných nápadů) a nedržím se Jen názorů svých rodičů(ale byl to dobrý argument).Samozřejmě se komunistická vlada dotkla i jich(mého dědu vyhodily z práce a tátu ze školy, protože nezaškrtl jméno na kandidátce) i přesto se mi ta ideologie zdá zvrácená. Tohle ovšem není diskuse o politice,ale o MOŽNÉM morálním ospravedlnění nebo naopak zavrhnutí Trestu smrti...
P.S. Jsi optimistka...
|
26.08.2006 19:58 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
Jakobisko: Takze dozivotni kriminal? Proti vyssim silam nic nemam,ale jak rikaji Zide na den Jom Kipur:"Hrich proti cloveku muze odpustit jen a jen clovek."
|
26.08.2006 17:26 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
Jakubisko: A jak bys naložil s tím kdo to právo porušil ergo s vrahem?( a kdyby oběť byla těhotná žena?)
|
15.08.2006 17:09 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
Ehm, tak já jdu. Jen doufám,že buddou mít maminka s tatínkem dost peněz na sunar,když je ta levice pořád okrádá a tahá ty daně. A taky doufám,že mi tatínek vydrží ještě nějakou chvíli,aby ho náhodou nepotkal stejný osud jako pana Mrázka...
|
14.08.2006 19:18 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
To Tangens_Alpha: Tady má někdo zdravý pravicový názor! Tedy,já osobně bych to takhle drasticky neudělal...ale řešení to rozhodně je... Navíc se mi líbí
|
14.08.2006 13:24 |
K dílu: ..about me, doggie and an old plane..
|
Vasa
|
Hezky napsané,morbidní,depresivní,procítěné. Spousta deště a krve a utrpení...
Nechci být pruda,ale třeba by to chtělo něco nového....posledních asi 20 děl mi trochu splývá...
Ale to jen tak na okraj
|
14.08.2006 13:19 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
S Trestem smrti jsem to myslel vážně, ale vzhledem k tomu že žijeme v komunismu kombinovaném s totalitní socialistickou vládou a téměř všichni spoluobčané to mají po těch padesáti letech zažrané do morku kostí,tak bych řekl že to chce postupovat pomalu... To víš chrousty, já jsem ještě mladý a idealista(děsná kombinace) tak se chci vyhnout konfliktu....alespoň pro začatek
|
14.08.2006 13:16 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
To papouch: StvN to je místní levicový extremista,že?
|
13.08.2006 22:12 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
S tou dlažbou jsem to myslel obrazně. Ano mlžou si najít jinou práci,ale vždycky tu máš procento lidí kteří to neudělají. Chtěl jsem tím říct,že se nemůžeš zavděčit všem,ač je zrušení reklamy záslužný čin pro lidstvo...
|
13.08.2006 12:07 |
K dílu: Trest smrti
|
Vasa
|
Na jiné servery nechodim.
Co se týče reklamy, tak máš pravdu,ale kdybys jí zakázal kolik lidí tim pošleš na dlažbu,co? Je to pakárna celá tahle záležitost to tedy ano.
A co se týče oné "přirozenosti". Tak hele znám lidi pro které je přirozené jít v pátek večer do hospady,tam se ožrat jako prase a pak jít sousedům vysklít okna. Pro ně je to přirozenost. Ale je to taky vysoce asocialní chování a tudíž je zakázano. Jinak by tu vládla anarchie.
Klidně se můžeš zpít do němoty, to je tvoje věc,ale jen pokud pak nebudeš bít ženu a děti. To je můj názor...
|
12.08.2006 20:54 |
K dílu: Co si myslíte o pravopisu
|
Vasa
|
Vzhledem k tomu kolik má tak malá země jako je Česká republika dialektů,je malý zázrak že si lidé z jednoho konce rozumí s těmi z druhého konce. Já sám dělám mnoho chyb především v interpunkci,ale jinak jsem na dodržovaní gramatiky pedant. Věřím,že člověk musí vystupování(a tedy i kulturu jazyka) trénovat a tříbit. Takže rorhodně bych se bál o budoucnost.
P.S. Archaická četina za něco stála...ale teď?
|
10.08.2006 21:21 |
K dílu: ..about the doggie, third time..
|
Vasa
|
Hezká "Blbůstka" !:-) Všechny tvoje Blbůstky se jakoby málem zvrhli k "dobrému konci" ? :-D
Zvedlo mi to náladu, ty Prokletý básníku...
|
04.08.2006 10:22 |
K dílu: Chata
|
Vasa
|
Budu na tom pracovat, jen se musím ozvat že mi bylo 12 když jsem to napsal. Na psycho jsem moc nebyl :-)
ale díky
|
03.08.2006 15:17 |
K dílu: ..sierra la perenne sueňo..
|
Vasa
|
Nebýt toho konce tak bych k tomu přidal pečeť. Pravopis překousnu to se dá vybrousit, ale je to strašě obtěžkaný ruznýma kudrlinkama a tvé obraty(ač jsou dobré) jsou nahuštěný jeden za druhým. Začala mě z toho bolet hlava. Občas to chce trochu odlehčit, dát tam nějakou odpočinkovou pasáž.Ale jinak moc líbí... :-)
|
29.07.2006 10:04 |
K dílu: Nové umění
|
Vasa
|
To chroustjazz: Měl jsem na mysli třeba impresionismus nebo např. modernismus, které stále mají příznivce ale také se od nich oddělili různí umělci a použili třeba jen některé myšlenky, a ty pak obohatili jinými atd. Čili "nové postupy".
P.S. nemám dost vstupních dat na to abych 90% zdejších děl označil za sračky...
|
29.07.2006 10:01 |
K dílu: Nové umění
|
Vasa
|
To ysalamiri: A proč ti přijde nemístná? :-)
Jde mi to,že po světě chodí spousty a spousty "vytvářečů" kteří jsou více či méně originalní(odlišní), ale jen málokdo z nich jeschopen vzít na sebe zodpovědnost za to hodí na papír(přp. virtualně). A ano je to napsané v maskuliní formě, nechci diskriminovat ženskou čast, promiň příště budu psát ve středním rodě...
|
29.07.2006 09:56 |
K dílu: Nové umění
|
Vasa
|
To Fouckault: Jsi skutečně optimista! Ale asi máš pravdu...
|
27.07.2006 20:30 |
K dílu: Sídelní kaše
|
Vasa
|
To Norsko: Naopak,vyrostl jsem ve velkoměstě! :-) A žiju tam pořád. A měl jsem na mysli spíš městské periferie. Nejde ani tolik o místo jako o mentalitu lidí...P.S. Mě se zas líbí Hrbolovo "dvousloví" :-D
|
25.07.2006 21:38 |
K dílu: Sídelní kaše
|
Vasa
|
To _Jiko_: :-D
|
24.07.2006 19:57 |
K dílu: Prostředek nestojí za nic,ať žijí extrémy...
|
Vasa
|
No ano, hodit to do "šuplíčku" fejeton nebylo dvakrát moudré rozhodnutí,ale nenapadlo mě nic lepšího. Ta "lidová" slova jsem tam dal záměrně,chtěl jsem to trochu oživit, aby to znělo chytře jen trochu. :-)
Ale díky... zapracuju na formě i tak...
|
23.07.2006 22:17 |
K dílu: Prostředek nestojí za nic,ať žijí extrémy...
|
Vasa
|
Stylistické vady? Tak mi pomoz prosím,napsal jsem to abych se přesně v tomhle zdokonalil...
|
19.07.2006 19:33 |
K dílu: netrpělivý puls času
|
Vasa
|
Zajímavý... ale nechce se mi to zkoušet.
|
19.07.2006 18:00 |
K dílu: Hammer on Her
|
Vasa
|
Víc...
|
16.07.2006 21:13 |
K dílu: ..viva la revolution..
|
Vasa
|
Motiv "ůst" se tam opakuje na můj vkus příliš mnohokrát za sebou. A ten konec se mi nelíbí :-).
Jinak to bylo moc krásné a musím přiznat že jsi mi zase jednou hnul srdcem(a žlučí za to zakončení)...
Léto má přece jen kladný vliv na tvojí tvorbu... ;-)
|
15.06.2006 22:24 |
K dílu: Hammer on Her
|
Vasa
|
No jo...musel jsem si to vyzkoušet..
Omlouvám se čtenářům s literárním vkusem..
|
14.06.2006 21:45 |
K dílu: ..about the doggie, second time..
|
Vasa
|
Psané jak déšť a cítěné jak mlha... skvělá atmosféra!
Je to doopravdy smutné? Nebo jsi jednou nechtěně napsal něco veselého? :-)
|
14.06.2006 21:39 |
K dílu: ..some olives to drop..
|
Vasa
|
A kam se poděla všechna sladká rajská jablka...bez pecek?
tip
|
14.06.2006 21:35 |
K dílu: ..will you..
|
Vasa
|
Je to moc krásné...
|
14.06.2006 21:30 |
K dílu: ..whisper throught the storm..
|
Vasa
|
Mě taky...
Jak by řekla Zuzulinka:"Hezoučký,hezounký, uplně nejvíc květinkový.."
:-D
|
04.06.2006 20:39 |
K dílu: milenci
|
Vasa
|
Hezké, štěstí je na světě po čertech málo...
|
02.06.2006 20:48 |
K dílu: Balada osmnáctiletého (o tom jak byl zatčen za sex z nezletilou)
|
Vasa
|
Pro mě za mě...hlavně že sis to užil :-)
|
29.05.2006 20:49 |
K dílu: Ve tmách
|
Vasa
|
Je mi to nebezpečně povědomé...
tip za atmosféru
|
29.05.2006 20:43 |
K dílu: Balada osmnáctiletého (o tom jak byl zatčen za sex z nezletilou)
|
Vasa
|
Takže co vlastně bylo? Zbouchnul si jí nebo ne? Co se týče zákona...to je na dlouho debatu. Ale jestli stojí za to ji milovat...proč ne?
tip za "aktualnost"
|
28.05.2006 17:21 |
K dílu: ..from shires of exil..
|
Vasa
|
Krása...
Měl by ses seznámit s někým kdo by tvé básně dokázal graficky zachytit. To by byla podívaná... ;-)
|
24.05.2006 23:02 |
K dílu: ..světlem jdouc němě ..
|
Vasa
|
A vskutku nejkrásnější Anděl,
je ten co ho láska semlela.
Dotek té dvůj-známé slečny,
všechny naše city odešly,
stojí-li to vůbec za vzdávání,
když není koho míti k milování?
|
24.05.2006 23:00 |
K dílu: ..světlem jdouc němě ..
|
Vasa
|
A vskutku není krásnějšího Anděle,
krom toho co láska semlela.
A dotek té dvoj-známé slečny,
všechny naše city poodešly.
Stojí to opravdu za vzdávání,
že už není koho mít k milování?
:-)
|
24.05.2006 23:00 |
K dílu: ..světlem jdouc němě ..
|
Vasa
|
A vskutku není krásnějšího Anděle,
krom toho co láska semlela.
A dotek té dvoj-známé slečny,
všechny naše city poodešly.
Stojí to opravdu za vzdávání,
že už není koho mít k milování?
:-)
|
24.05.2006 22:59 |
K dílu: ..světlem jdouc němě ..
|
Vasa
|
A vskutku není krásnějšího Anděle,
krom toho co láska semlela.
A dotek té dvoj-známé slečny,
všechny naše city poodešly.
Stojí to opravdu za vzdávání,
že už není koho mít k milování?
:-)
|
24.05.2006 22:55 |
K dílu: Cruel
|
Vasa
|
Tomu já říkám jízda...
|
23.05.2006 20:58 |
K dílu: ..only the good die young..
|
Vasa
|
Klauni si často své klece staví sami...
Kde jsou viníci?
Napsáno a cítěno krásně jako vždy,
tip
|
12.05.2006 22:39 |
K dílu: Válka
|
Vasa
|
No...kdybych byl hipík asi by se mi tlíbilo víc,ale i tak je to fajn..
|
12.05.2006 22:35 |
K dílu: Óda na krevní mstu
|
Vasa
|
Tohle se mi líbí zatraceně hodně...
Ať žije kult krevní msty! :-O
Chtěl bych takhle skončit... no, to snad až jindy
tip*
|
12.05.2006 22:31 |
K dílu: ..skon slunce..
|
Vasa
|
Trochu mi to připomíná profesora Macelu. Nevím jaký vztah k němu máš,ale já to myslím jako kompliment.A začínáš psát v impresích... :-)
|
12.05.2006 22:28 |
K dílu: ..skon slunce..
|
Vasa
|
Trochu mi to připomíná profesora Macelu. Nevím jaký vztah k němu máš,ale já to myslím jako kompliment.A začínáš psát v impresích... :-)
|
12.05.2006 22:19 |
K dílu: Proč??
|
Vasa
|
Je to krásné, a dokážu se tom najít!
8/10. Možná by bylo lepší kdybys oslovovala muže...
tip
|
11.05.2006 20:04 |
K dílu: Nekonečný boj...
|
Vasa
|
Mě se to líbí! :-) tip
|
17.04.2006 22:04 |
K dílu:
|
Vasa
|
Ahoj Morti!
Vím že se po mně tak trochu slehla zem. Mám k tomu své důveody věř mi.
Jenom tě chci požádat,abys neopouštěl slibnou spisovatelskou dráhu a ještě něco vyplodil, i když si dokážu představit že na to nemáš moc času...
Měj se
Vasa
|
00.00.0000 00:00 |
K dílu: Dá li bůh
|
Vasa
|
Hezký, změnil si stavbu jak po tobě někdo chtěl, to si pamatuju...
tip zlepšuješ se...
|
21.02.2006 00:00 |
K dílu: Stará láska v nové verzi
|
Vasa
|
Možná je na čase napsat něco optimistického, nemyslíš?
jinak tip
|
20.02.2006 00:00 |
K dílu: A mě to všechno bolí
|
Vasa
|
Já se bojím i jinýc hvěcí než tmy...ale nikdy ten strach nenechám aby mě ovládl....to je pak život k zblití, pokud mi dovolíte ten výraz...děkuji
tip
|
20.02.2006 00:00 |
K dílu: Ticho podporuje vzdálenost
|
Vasa
|
Krev neprozradí víc,
než jen - kdo ještě patří k šlechtě z nižších vrstev.
A křičet tiché pozdravy do noci
už tak nějak ztrácí význam.
Tohle znám a moc dobře.
tip
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: ..les statues..
|
Vasa
|
Jako bojovník světla bych ti měl poradit, ale nejsem si jistý jestli by to bylo vhodné...
Buď jak buď, toto dílo je opět hodno tipu
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: Vlkodlak
|
Vasa
|
Mě taky... tip
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: Boží dar
|
Vasa
|
Taky zbožňuju orgasmy...
Hezký, jen tak dál...
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: Death is waiting for you
|
Vasa
|
Líbí se mi co píšeš, ale ne jak to píšeš...
Normálně nikomu nevyčítám chyby v gramatice a překlepy, ale tentokrát je potřeba.
Zamysli se nad frázemi, přečti si nějakou knihu v originále.... bude to pak lepší..
Doporučuju číst co možná nejvíce anglického textu, získáš tím jistotu...
Těším se příště..
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: Dítě temnoty
|
Vasa
|
Mě se to líbí a moc(možná protože nevím co je to patos) :-D
Už se mi taková věc přihodila, znám jednoho Energetického vampýra.
tip
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: Nekonečný boj...
|
Vasa
|
Kdybych nebyl slušně vychovaný chlapec tak bych nejradši všechny ty řeči o "nevěř,naděje je k ničemu akorát to víc bolí" poslal POŘÁDNĚ DO PRDELE! Ale takhle budu jen taktně mlčet a litovat lidi, kteří jsou tak hloupí, že si něco takového můžou myslet.
Mě se to líbí, pěkné dílko...
tip
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: Dokáže svíčka prozářít Vesmír? II
|
Vasa
|
Však to přijde....
Jen mi dlouho trvá než po sobě vydám díly..
Každopádně díky...
|
18.02.2006 00:00 |
K dílu: Noc s démony
|
Vasa
|
yup,
|
18.02.2006 00:00 |
K dílu: loď
|
Vasa
|
Pěkné, taky se mi to líbí..
|
17.02.2006 00:00 |
K dílu: PRINCOVÉ UŽ VYMŘELI
|
Vasa
|
Je na čase to pokolení obnovit. Draci se rozmnožili a polovin království a spanilých ruček je dost. Tak pozvedněte meče a štíty pánové, je čas bít se za svou čest!
Pěkné tip
|
17.02.2006 00:00 |
K dílu: NÁM CO MILUJEM
|
Vasa
|
strašně se mi líbí tvůj rým....
|
17.02.2006 00:00 |
K dílu: Kuřácká
|
Vasa
|
Nesnášim kuřáky....
Ale nic ve zlém...
|
15.02.2006 00:00 |
K dílu: Plamínek naděje
|
Vasa
|
Taky si nemyslím, že naděje je falešná..
ale jinak to ujde... nemám výhrady jako takové
|
14.02.2006 00:00 |
K dílu: ..světlem jdouc němě ..
|
Vasa
|
Netvrdíš snad že víš co to znamená, že ne?
|
14.02.2006 00:00 |
K dílu: ..světlem jdouc němě ..
|
Vasa
|
Děkuji... Myslím, že to jen málo kdo tak pěkně vystihl... Ale odpověd stále zní ANO... Moc moc pěkné...
|
13.02.2006 00:00 |
K dílu: Herodes, to byl -pane- král
|
Vasa
|
Nakonec se z tebe stane hlídač dětí.... :-D
Taky se bálím smíchy, ale zrovna teď to potřebuju....
Možná by sis na sebe neměl dávat tak veliké nároky....
Někdy ti půjčím jednu knihu od Paola Coelha, kterou jsem nedávno objevil....
Mě udělala strašnou radost....:-)
|
13.02.2006 00:00 |
K dílu: Don't try to tell me that something is forever
|
Vasa
|
As usual....
HE said something, HE did something.....and what about you, eh?
Everytime you try to confess some of cruelty of yours, you start feeling sad and unwanted and you pack everything in one big box named "Mine mistakes" and you throw it far behind. BULLSHIT. And now I am roaring at you! I am not forcing you to feel bad, but definetely you should rethink some deeper emotions such as love or grace.
And don't talk to me....there is no interest any more.
Poem is quite good....carry on.
P.S. Please be aware using of Janička's English...it's insulting....
|
12.02.2006 00:00 |
K dílu: Jednotka intenzivní péče
|
Vasa
|
Dojemné....
tip
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: Žoldáci
|
Vasa
|
Ať žijí Vojáci Štěsteny!
tip
|
10.02.2006 00:00 |
K dílu: Násilí
|
Vasa
|
to jo...
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: Násilí
|
Vasa
|
Tak vyhyneš....
Anebo ne..
Alespoň tak dlouho, dokud tu bude někdo s mečem a štítem, co si bude špinit ruce, abys ty mohl mít své "kytičkové představy" a lásku k životu...
Ale nemyslím to jako urážku...
Myslím, že na světě jsou potřební oba druhy lidí...jak ti silní tak ti krásní....
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: Spoleh na karty
|
Vasa
|
Jsou i přátelé kteří ti chtějí pomoci...
Osobně na osud nevěřím...
Jen mi prosím tě řekni kde všechny ty holky potkáváš? Nebo je to jedna jediná?
tip
|
10.02.2006 00:00 |
K dílu: Sto havranů
|
Vasa
|
YEAH!
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: Když se dívka poprvé zamiluje
|
Vasa
|
Je to hezky napsané, ale jestli to má něco společného s láskou tak moje matka je trol...
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: Lehkým láskám...
|
Vasa
|
TIP
Taky už mám takový večer za sebou...
Myslím že stojí za to, to natahovat do nekonečna....
Rozhodně...
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: Dream
|
Vasa
|
Agreement and TIP!
|
21.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Vyjádříš se k "novinkám"?
|
21.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Když je něco faktické, tak to znamená že je to absolutní, je to fakt. Slunce vyjde každý den...to je fakt. A žádnou debatou to nezměníš.
Dále:
Jak řešit "Romskou otázku"? No, zatím nemůžu poskytnout korektní řešení, ale když se na to podíváme z morálního hlediska, zdá se mi že když někdo přijde, začne vysávat naši ekonomiku a nic nepřináší, nějak se mi to nezdá. zefanův obrázek je faktický!!!
S těmi penězi na studium. Zjisti si ZMOKU kde stát ty peníze vzal, to se zase budeš divit pro změnu ty.. :-)
Tohle je náročná diskuse...
|
20.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Dík... už jsem se bál že na to budu sám...
|
19.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Beru to tak, že tomu nerozumím buď já nebo ty!
Mimochodem začal jsem se o to trochu více zajímat a přišel na zajímavé věci!
Namátkou: Vždycky jsem si myslel že socialismus je svobodnější zřízení než jeho obdoby pravice, ale ouha...chyba lávky.
Abych vám to mohl řádně osvětlit, nejdříve si něco nadefinujeme.
1. Naše socialní vláda vybírá vysoké daně a používá je dle svého uvážení,za účelem blaha lidu.
2.Toto k tomu patří. Abych mohl někomu peníze dát, musím je nejdříve někomu vzít. Zákon zachování hmotnosti,energie atd.
Princip je ten že levice považuje lidi za nesoběstatečné lidi, kteří jsou rádi když se za ně někdo rozhodne. Ošklivě řečeno. Pravda je taková, že v okamžiku kdy mi není dovoleno operovat se svým majetkem, který jsem já sám vytvořil svou tvrdou prací, jsem omezován na své svobodě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doslova si představuji jak za mnou přijde pochybná existence a řekne:" Dej mi 20% z toho co si vydřel a já tu za to postavím (třeba) bazén, kde já uznám za vhodné!" Kdyby se to stalo, asi bych toho hajzla zadupal do země.
Pokud JÁ vydělávám, nebo lépe řečeno MY jako obec vyděláváme, jen mi máme právo rozhodovat o zvelebování našeho bydliště! A nikdo jiný!
Uf, až jsem se u toho rozčílil jak o tom přemýšlím.
No těším se na reakce...
:-)
|
18.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Ok budu dál vysvětolovat!
"Maturita v Dolní Lhotě", to je snadné. Kdysi dávno jsem slyšel vtip o tom: "Jaký je rozdíl mezi Grossem a Tony Blairem? a odpověd.....Harward!" Tím chci říct,že politik,vůdce, podnikatel který se vyučí na strojvůdce a sám nemá žádné nadstandartní schopnosti...nemá co ve vládě dělat!
Vymanění se z přírodního výběru,říkáš? Tady jsem proti. Je to věc která již funguje miliony let a má to své opodstatnění. "Ztrátové individum" je někdo, kdo nepřináši nic společnosti. Těžko se to ukazuje na příkladech,ale zkusím to. Zapomeňte na to,že by to byl dělník, metař nebo někdo takový. Nejedná se o třídu lidí, ale konkretní jedince....
Každý občan má povinosti ke státu ve kterém žije, a ti ztrátoví jsou ti kteří pouze příjímají odměny a nic za ně nedělají. Stagnují a nesnaží se dosahovat lepších výsledků.
Ještě se nad tím zamyslím,teď se nějak nemůžu koncentrovat...
Každopádně já věřím pouze některým lidem, a proto jdu do prava!
:-)
|
17.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Taky se mi líbí jak to zní a jsem rád žes to řekl!
Vše tebou výše zmíněné je moc krásné a já bych asi taky byl schopný v takovém státě žít! Jenže...
Je to Utopie!
A jedna z vlastností Utopie je to že NEEXISTUJE! Proč dnes muslimové vypalují ambasády a křesťani upalují čarodějnice? Protože ať je myšlenka jak chce vznešená a krásná, vždy ztroskotá na lidské bezohlednosti a chtíči a strachu a dalším! To že jsme si "všichni rovni" je sice moc fajn, ale není to pravda. Podívejme se na to z téhle strany: ZMOK si už v životě leccos vyzkoušel a musel hodně dřít. Má vůli pracovat a naději a sílu k budovaní lepších zítřků(to není ironie). Proto je velice kvalitní jedinec z pohledu společnosti. A na druhou stranu vah položíme nějakého flákače(ne nutně bohatého, o tom jindy) co se jen tak nějak protloukal životem bez snů a snažení. A já prostě tvrdím,že není možné říct, že jsou si rovni! PROSTĚ NEJSOU! To nemá logiku!
Je to pro společnost vlastně nevýhodné investovat do "ztrátových individuí" a proto i AMORALNÍ!
Definice a tvrzení tohoto ražení jsou ošemetná a mají mnoho skulin. Samozřejmě ne všichni jsou schopni pracovat a to se řeší různě! Můj princip je tedy takový:
Stát má co možná nejméně moci, ta je v rukou jednotlivců. Ovšem takoví jednotlivci se můžou do svého postavení dostat jen skrze své osobní výsledky, žádná maturita v Dolní Lhotě! Stát je řízen jako firma. Zaměstnanci si svůj plat musí zasloužit, tudíž pracovat na kolik mohou, rovná se - peníze,výsledky,prospěch nebo prosperita jak chcete. Zaměstnavatel musí dohlížet na to aby plnili své povinnosti, ale pokud dělá chyby, dře zaměstnance příliš, špatně vede, podvádí, tomu se rovná pouze - neuspěch! Takže tím de facto jde sám proti sobě!
Stát taky musí investovat za učelem zlepšení aktualního stavu. Já jsem pro investice do rodičovství, z více dětí může být více kvalitních jedinců!!!!!!! A na takových lidech podle mne stojí společnost. Na Patricijích, i když to slovo má špatný kontext.
takže tak nějak...
|
15.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Toto není reakce na ZMOKa, chci aby byl šťastný.
Pouze se zeptám "levé" strany barikády.
Je to sémantická otázka a žádná provokace.
"Chcete blaho pro celou společnost nebo pouze sami pro sebe?"
pokud to leží někde jinde, prosím vysvětlete.....
Děkuji předem...
|
10.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Asi bych v tom měl udělat pořádek...
ZMOK:
No tys tu ještě chyběl....
Že si s tím věkem nedáš pokoj...
Jak tak čtu noviny.... asi se z tohohle socialního státu odstěhuju...
zefan:
Tvoje slova by se měli tesat do kamene....!
Ale neber to jako adorování... ;-)
člověk se holt zapomene no.....
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Tvoje slova by se měli tesat do kamene....!
Ale neber to jako adorování... ;-)
|
09.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
No tys tu ještě chyběl....
Že si s tím věkem nedáš pokoj...
Jak tak čtu noviny.... asi se z tohohle socialního státu odstěhuju...
|
06.02.2006 00:00 |
K dílu: CO JE TO LEVICE
|
Vasa
|
Jednak souhlasím s Fanýsem, jednak jsem milionářský synek a jednak si myslím, že všichni nikdy šťastní nebudou...to prostě nejde....
a nejsem si jist jestli rozdělením štěstí mezi všechny, jak potřebné tak nepotřebné je to správné řešení....
Asi jsem trapnej pravičák
|