15.10.1999 00:00 | K dílu: Pojď sem kotě | Bolek |
Merlíku, tak takhle se trácí pannenství v Čechách... Něžný a hořký jak Becherovka. Nemá to chybu. Boduješ! |
||
13.10.1999 00:00 | K dílu: Dadaista | Bolek |
Cítím s Tebou, Najo. Snad už brzy přijde někdo, kdo posládá proužky Tebe v překrásný obraz Lásky... |
||
12.10.1999 00:00 | K dílu: Onanovat | Bolek |
Duševní onanie, to snad tady ještě nebylo. Duchovní onanii znám, duševní jak vidím už taky... |
||
12.10.1999 00:00 | K dílu: Promluva k Bohu | Bolek |
Chápu též, co tím chceš říct. Hloubku beznaděje... Závidím Ti Tvoje přesvědčení, že On evidentně není... |
||
12.10.1999 00:00 | K dílu: Promluva k Bohu | Bolek |
Zločin a trest? Za hřích se draze platí? Krásné, plné citu, něhy a odevzdání... |
||
12.10.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Pejsku, zdá se, že Tvoje hypotéza, vztažená sama na sebe, sebe vylučuje... Jinak zajímavá studie formálního náboženství. Či spíš života dvojí tváře.. |
||
12.10.1999 00:00 | K dílu: Hranice hříchu | Bolek |
Moc hezký, Bibšo. Velmi mě zaujal Tvůj příměr Samota dospělosti Dospělosti dítěte Pociťujeme-li stav jisté nevinnosti před "hříchem" jako stav dětské nevinnosti (a snad i nevědomosti), pak lze stav deziluzí, morální kocoviny a samoty "po hříchu" vnímat jako stav samoty dospělosti. Tedy chcete-li "poznání dobrého a zlého" a z toho pramenící "stud před sebou samým". Díky za inspiraci. Opravdu zlatá cihlička k tématu měsíce! |
||
12.10.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Velmi intimní... | ||
11.10.1999 00:00 | K dílu: Za hranicí hříchu | Bolek |
Břízo, díky za tvůj exkurs do pentateuchu. Mohu-li k tomu říci svůj pohled, pak mohu jen souhlasit. Ačkoli jsem při psaní neměl dědičný hřích na mysli, mám-li se k němu vyjádřit, pak pod zorným úhlem tvého exkursu (a není mi neznámý) a z vlastní instinktivní zkušenosti připouštím, že zde něco takového objektivně lze nalézt. Vnímáme-li hřích jako prušování Božího řádu (rozuměj přírodního, potažmo zdravého životního stylu), pak lze zhusta vystopovat např. u hříchu opilství (alkoholismus) apod. genetické dopady na potomstvo v dalších generacích, tedy mimo odpovědnost jednotlivců v následujících pokoleních. Podobně lze vnímat i determinaci dětí prostředím rodiny, kde se jakoby na čistý CD-disk jejich osobnosti zapisují nepříznivé vlivy neetického chování (hříchu) rodičů. Pokud by se tyto pohledy zobecnily, nedivil bych se příliš smělým definicím dogmatu o dědičném hříchu, ačkoliv by se asi spíš mělo nazývat dědičné důsledky hříchu. Pro mě je v tomto směru velmi inspirativní novozákonní poselství, které nabízí svým způsobem logické východisko z bludného kruhu dědičných dopadů, příležitost začít znovu, jakby na čistý list. Pro někoho možná útěcha, pro jiného morální impuls či doping pro další životní lopocení. Jeho účinnost však objektivně nelze v mnohých případech popřít. | ||
10.10.1999 00:00 | K dílu: Za hranicí hříchu | Bolek |
Milí přátelé. Děkuji Vám za Vaše reakce. Není to však ani o dědičném hříchu ani o tom, že bych vše házel na Boha. Pokusil jsem se, a přiznávám že chabě, nastínit onu křehkou hranici v mezilidských vztazích, kdy (a leckdy se i velmi špatně hledá hlavní viník) si vzájemně ublížíme, následuje odcizení a poté onen velmi nepříjemný pocit, který jsem se pokusil ilustrovat výrazem "Bože, proč jsi nás opustil?". Tedy ztáta oné prapůvodní nevinnosti, čistoty svědomí, pohody a pokoje, které tušíme a po kterých vnitřně prahneme. Ano, souhlasím, hřích je vždy naše rozhodnutí a totéž se týká i jeho likvidace. Což opět chabě naznačuji těmi tabulkami. |
||
09.10.1999 00:00 | K dílu: Hranice hříchu | Bolek |
Merlíku, opět téma, které mě velmi zaujalo. Klasický evangelijní příběh, sám o sobě již ve svém počátku zobecňující a se silným mravním nábojem, aranžuješ, jako by se odehrával bez přítomnosti Velkého Rybáře. Bezútěšné směřování události, kterou nemá sílu nikdo zastavit,plameny místo kamení, které jsou palčivější než svědomí davu, a ve kterých zaniká hlas nevěstky, která se sama ujímá role Rybáře... Velmi sugestivní a podnětné k našim úvahám o hranici hříchu. Dávám tip. | ||
08.10.1999 00:00 | K dílu: Boží bojovník | Bolek |
Merlíku, je to velmi zajímavé téma, paradox s kterým se tak či onak musí vyrovnat každý křesťan. To, jak se k němu postaví, si jistě musí vyřešit každý sám a každý to jistě udělá po svém. Tobě patří dík, žes na to rozhodování i kam to může zajít poukázal. Lea: velmi souhlasím B.Ez: Merlíka nééé!!! Tynic: Která církev se nezdiskreditovala? A kdo z nás se nezdiskreditoval. Pohrdám-li, pak v tomto smyslu jen sám sebou...Neznamená to však, že by sme se neměli snažit udělat s našimi životy...jak říkáš ty. slavek: ani snad ne černobílé vidění, jako jeden ze smutných příkladů, jak může Boží bojovník dopadnout... |
||
03.10.1999 00:00 | K dílu: Chceme Němce za spojence? | Bolek |
Tak pardon... | ||
03.10.1999 00:00 | K dílu: Chceme Němce za spojence? | Bolek |
Souhlasím s Krytykem. Většina Němců jsou obyčejní lidi, který každou mařenu obrátí dvakrát v ruce, stejně jako my korunu... Jde-li o narážku na odškodnění nuceně nasazených, pak bychom možná my měli spíš přemýšlet o odškodnění násilně vyhnaných... Dost to čpí nacionalismem a nesnášenlivostí... žel.. |
||
03.10.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Ačkoliv papeže neuznávám, musím se ho zastat: je to ohavná vulgární pornografie... Asi ti katolíci dost ublížili... nebo jen chceš na sebe upozornít? |
||
15.09.1999 00:00 | K dílu: modlitba špatného křesťana | Bolek |
Slavku, Bříza to trefil.... A Bůh není svině jako my lidé. To je Tvoje i moje poslední naděje... |
||
09.09.1999 00:00 | K dílu: Sám sebou | Bolek |
dost sugestivní stylizace, připomínájící mudroslovné či gnostické spisky z 1. a 2. stol. 1. tisíciletí n.l. | ||
09.09.1999 00:00 | K dílu: For All | Bolek |
Hluboký nihilismus po slovensky.. | ||
09.09.1999 00:00 | K dílu: Prítomná minulosť | Bolek |
Mám slabost pro slovenštinu... jsi opravdový a trošičku sentimentální... | ||
10.09.1999 00:00 | K dílu: Stromoděj | Bolek |
Leontýnka se má! | ||
10.09.1999 00:00 | K dílu: Dopis | Bolek |
Čtu Tě rád, merlíku! | ||
10.09.1999 00:00 | K dílu: Cesta | Bolek |
Klid, jen klid, Břízo. Zpracovals to velmi pěkně, přímo mistrovsky! Moje poznámka měla na mysli až posvátnou hrůzu z rouhání, které bylo v té době běžně trestáno kamenováním. Tvoje Marie se mi zdá na tehdejší poměry až příliš odvážná, vzhledem ke svému společenskému postavení. Je víc dnešní... Nasvěčují tomu i zvolené výrazové prostředky v závěru... Jako celek je to však pozoruhodné. Kdyby to šlo, tak Ti dám tip! |
||
09.09.1999 00:00 | K dílu: Cesta | Bolek |
To nevypadá na reakci židovské Mariah z přelomu letopočtu, ta zřejmě měla více úcty k symbolům své víry... Toto je hlas evropské Marie z konce 2. tisíciletí. Sebevědomé zoufalství nad vyprázdněnou vírou otců, ozvěny let kultu člověka, nihilismu i nových horizontů New age... |
||
06.09.1999 00:00 | K dílu: Bodlák | Bolek |
Je to velmi zajímavé, Counte. Jakoby příběh sám nebyl příliž důležitý, jako jeho stylizace do roviny obecné, majíc rysy osudové až tragické... Připomnělo mi to aatmosféru, kterou uměl navodit starý Oskar Wilde.. |
||
05.09.1999 00:00 | K dílu: Sám v cele | Bolek |
To nebyla nadsázka ani ironie. Nebyl to ani uzávěr. Jen povzbuzení k přechodu od bezbolestné zábavy do perné práce. A nepřehlížej ono "by mohlo", které nám vždy připomene, že nemáme nic jisté. |
||
04.09.1999 00:00 | K dílu: Sám v cele | Bolek |
Ty poslyš, Břízo. Sneseš dobře míněnou radu od protivy Bolka? Věnuj se víc próze. Jsi v ní velmi přesvědčivý! A máš na to dostatečný potenciál: emotivitu, psychologii postavy, dynamiku myšlení i znalost souvislostí. To, co z toho může vzejít, by mohlo být významným a nadčasovým přínosem pro český literární fond. Snad mi příznivci tvé poezie odpustí... |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Cejtím s tebou, Špuntíku! A taky pofoukám... Moc pěkný! |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Rozepsal jsem parte jménem volnost... Opravdu tragický exitus Lásky! Pěkné, Špuntíku. Někdy jsi zvláštní svou komplikovaností.. |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: Balada o mikrolásce | Bolek |
Jseš dobrej, merlíku, žes to takhle zvládl!! Já jsem se z toho lízal dobrej rok. A ještě teď když si někdy vzpomenu, radši na to nemyslet. Jo to bolí víc než podebraná pata.. Hlavně, když dělá na jiný to, co zkoušela na mě. Je to dobrý, že je to pryč, ale city jsou někdy pěkný svinstvo... No, asi jsem to trochu přehnal. Pěkná a poučná básnička, merlíku!!! |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: Zeď reality | Bolek |
Inu, někdy opravdu nic nezbyde. Nemá cenu ani bojovat... Pěkný, merlíku! Tak trošku jsi to celý ty!;o) |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: PODZIM 2 | Bolek |
Tys ale drsňák!! No stane se.. ale... | ||
02.09.1999 00:00 | K dílu: NEJKRÁSNĚJŠÍ OBLIČEJ | Bolek |
Dej pokoj B.ezejmenij! Nejrásnější obličej je ten nejprůmějrnější ze všech. Tak zoufale průměrný.. tak zoufale šedý.. Buď hrdý na svou tvář! Je-li originální a zejména oduševnělá! |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: Kytička pro Bibšu | Bolek |
Jo to přijde pozdějc.. Až se z Mirka Dušína stane fotr.. Opravdu pěkné tokání, Sašo! Slyšíš, jak Bibša jen vrní? Já jo. ;o)) |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: Místo rozloučení | Bolek |
S tím vypůjčováním opatrně. Víš jak Karlíka seprali... I když za co vlastně? Vždyť slova jsou všechna stejná, ale když je poskládáme v mozaiku, vdechneme jim myšlenku a život ( a máme-li k tomu Tvůj talent, Bibšo ) ( ó jak je to snadné ), pak nám nezbývá, než jen přijímat gratulace. Blahopřeji! |
||
10.09.1999 00:00 | K dílu: Pravoslavný pop | Bolek |
b)"Politické zneužívání nemá většinou s kulturní hodnotou styčné body." Dal bych tam "Zneužívání k propagandě...", neboť politika je všechno, co děláme, aktivita i pasivita... c) osobně dávám pednost svobodě projevu, není pro mně nedotknutelných děl... d) rozumněl jsem velmi dobře. Přečti si pozorněji moji citaci:Jen aplikuji Tvůj postoj na naši kritiku vůči Karlíkovi (maně se mi vybavuje Ježíšv výrok: Co chcete, aby vám lidé činili...) e)v každé společnosti, pospolitosti či skupině se se zcela spontánně objevují autority, které ostatní respektují, popř. s nimi měří své síly. Přirozenou autoritu si získávají jedinci obdarovaní nějakým charismatem, nadáním, talentem, či agresivitou, drzostí, silou vůle ap. Autority přitahují k sobě svoje obdivovatele a vzájemně mezi sebou soupeří. Noví členové komunit pozřebují ke svému začlenění pocítit přijetí od ostatních. Ti většinou hledí na autoritu a očekávají její postoj, který pak přijímají za svůj. Tak to v kostce chodí všude. A Písmák není výjimkou.. Ale to přece pro Tebe není nic nového. Na Písmáku stačí mít oči otevřené... |
||
05.09.1999 00:00 | K dílu: Pravoslavný pop | Bolek |
a) remcal se omlouvá za "remcaly" b) zajímavý názor, snad jen trochu moc zjednodušující (např. kdo je hodnotí? nebo Svatá válka kvůli Satanským (biblickým, védským, Seifertovým...) veršům? ap.) Nahrávka na smeč fondamentalistům. c)viz b) d)Pejorativní nálepkování předpokládaných motivů autora v kritice patří do ...?? e)Ani já ne. Její omezení nemohou ovlivnit ani "písmákovské autority" svým zavržením autora či jeho díla. Nebo snad proboha mohou?? Díky, Břízo! Docela krásně se rozcházíme. Což diskusi jen prospívá. Jen tak dál... |
||
04.09.1999 00:00 | K dílu: Pravoslavný pop | Bolek |
djPes: (djPes Ukrutný) :-) Tak jest, přetváří. Kdyby žádného Čapkova slova nepoužil, nemohl by nic přetvářet. Rivka:podnětná připomínka na téma "Jsou to ještě bajky?" Tvůj i Pejskův výlev je to, co udělá Písmáka nadstandardním literární serverem a co obohatí nás všechny o vaše pohledy na daný problém. Proto výlev vyžádaný a proto Díky vám! Karlík: Kde sakra jsi, když se tady o tobě mluví??!!! Měl bys k tomu taky říct svý! |
||
03.09.1999 00:00 | K dílu: Pravoslavný pop | Bolek |
djPes byl rychlejší, tak ještě k jeho pojmu "primitivní politická agitka": Při pozorném čtení Karlíkových bajek ( a dal jsem si s tím práci ) je nutno přiznat, že Karlík ani jedné straně v balkánském konfliktu nestraní. Poukazuje na nesmyslnost válečného běsnění jako takového. A v tom by mu jistě dal Karel Čapek za pravdu. Ovšem na druhou stranu byli v předválečných letech v Čechách i takoví, kteří také v Čapkových bajkách viděli primitivní politickou agitku.. Je to ostatně věc názoru. |
||
03.09.1999 00:00 | K dílu: Pravoslavný pop | Bolek |
Vidím, že vám úplně uniká, že Karlík bajky Karla Čapka necituje, ale přetváří a dává jim tak zcela jiný smysl. Podobně jako třeba Rivka Mojžíše či Obětování Izáka, což je při její argumentaci a při jejím rozhořčení velmi pikantní. Kromě toho vidíme, že se Karlík v osobních datech veřejně identifikuje s Karlem Čapkem. Takže při spojení pojmů Karel Čapek a bajka by měl být každý SŠ v obraze. Něco jiného by byly doslovné citace z Čapka a vytváření dojmu, že jde o původní tvorbu. Toho však je Karlík očividně vzdálen. Z toho pohledu mi připadají výše uvedené reakce na Karlíkovy způsoby neopodstatněné. Tyto přístupy jsou v umění obecně zcela běžné a přinášejí vždy něco nového. Což u Karlíka bezesporu je evidentní. Nechci se stylizovat do advokáta utištěných, určitě by se měl Karlík bránit sám. Zajímá mě však tento problém obecně a hlavně to, jak se s ním naše generace vyrovná. Když v r. 1933 začal psát Čapek do Lidových novin svoje bajky, našli se také různí remcalové, co si obyčejný novinářský pisálek (ano, nesmrtelnou spisovatelskou slávu mu žel spíše přiřkly až léta poválečná)dovoluje prznit řecké klasiky a to způsobem veskrze telegrafickým. Otázka tedy zní: Je nějaké dílo natolik posvátné, že se ho nelze vžádném případě nijak dotknout? Je-li, pak kdo určí, které... To jsou otázky, se kterými, jak se zdá, se budeme muset tak jako tak vyrovnat. Osobně bych byl velmi nerad, kdyby o tom rozhodovala unáhlenost, úzkoprsost, lichá orientace v problematice či dokonce hysterie. Dávám přednost svobodě projevu a jsem přesvědčen, že čas sám, a nejen u Karlíka, zcela jistě oddělí zrno od plev... |
||
02.09.1999 00:00 | K dílu: Pravoslavný pop | Bolek |
Pejskovi a Rivce: Napadá mě otázka: Na co si tady všichni vlastně hrajeme? A proč Dalí maloval Monu Lisu? A proč my vycházíme z či citujeme Ptahhotepa, Talmud, Bibli, Korán, Nezvala, Svěráka...................... Ó jak rozkošně originální!!! Lze vůbec totálně zpřetrhat naše kulturní kořeny???????? |
||
29.08.1999 00:00 | K dílu: stvoření země IV | Bolek |
... s apokalyptickou vizí... Že by za všecko mohl tenhle pitomej počítač?!!! Krrrrrrřřřřach!!! Prrrrráááásk!!! Jinak dobrý, slavku!!:-) |
||
29.08.1999 00:00 | K dílu: Stvoření země III | Bolek |
spíš jde o zajímavý techno-panteistický pohled na stvoření světa... | ||
29.08.1999 00:00 | K dílu: Stvoření země II | Bolek |
ne, ne, micro$oft příliš kopíruje tradici.. opojení technikou zde převažuje nad skepsí.. |
||
29.08.1999 00:00 | K dílu: Stvoření země I | Bolek |
Micro$oft je variantou na začátek Genesis. Toto je hravější.. | ||
29.08.1999 00:00 | K dílu: RUMOVÁ VÍLA | Bolek |
:-DDD Moc pěkný BODíku!! |
||
27.08.1999 00:00 | K dílu: PROČ | Bolek |
I já žiju mezi ploty... | ||
27.08.1999 00:00 | K dílu: Beznaděj III. a IV. | Bolek |
Je tam bezbřehá beznaděj... Zaujala mě forma 5. a 6. řádky, kde lze nalézt rým i v prostřed řádek. Působí to velmi zajímavě, jakoby se v rytmu ozvalo několik taktů dunivých bubnů.. |
||
26.08.1999 00:00 | K dílu: Velitel UCK | Bolek |
Koukám, že jsi oprášil Čapkovy bajky z Lidových novin z roku 1936 a zasadil je do dnešního kontextu. Dobrej nápad! Takhle drsně to asi znělo i tehdy. Ovšem nám ta doba asi už nic neříká. Čapek se proti zlu ozval, narozdíl od těch mnohých, kteří se vymlouvali, že všechno je mnohem složitější a neudělali nic. Kdo se ozve dneska, tak ho taky většina semele.. |
||
25.08.1999 00:00 | K dílu: Domek ze sirek | Bolek |
Ach jo... | ||
25.08.1999 00:00 | K dílu: Válka o Dagestán | Bolek |
Přesně! Ruský medvěd se zase ohnal. | ||
25.08.1999 00:00 | K dílu: Vůdce Basajev | Bolek |
Opravdu vznešená idea... | ||
25.08.1999 00:00 | K dílu: Hlášení z Kosova | Bolek |
Typické pro vojenskou mašinérii. | ||
25.08.1999 00:00 | K dílu: Miloševič | Bolek |
Taky se tomu může říkat etnická čistka. A platí to oboustranně. | ||
23.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
A já bych chtěl světlo ve tvářích... Nádherné a ušlechtilé přání, Datine. Je tak moc potřeba... | ||
23.08.1999 00:00 | K dílu: Setkání v čase | Bolek |
Byla to tvoje báseň Život? ŽIVOT! Mám rád věci, které se snaží změnit svět, ač to někdy marné zdá se být... Dokud jsou, žijem. A nepodceňuj se. Podle reakcí tady na Písmáku se nedá zobecňovat. Jsou zde úzké skupinky tak trochu pro sebe, tématicky či formáně "specializované", které si uvnitř vzájemně poklonkují. Je to stejný jako v kultuře venku. Málokomu se podaří mezi ně dostat, ale pokud se mu to podaří, tak mu pak chválí kde co. To víš, vlastní přízeň se vždy živí chválou mocných. Ale Ty nebuď takový. Táhni svou káru cestami nevyježděnými. Možná, že skončíš jako chudák Můra, ale budeš si moci říct: Stálo to za to! Fandím Ti, Sašo! |
||
21.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Zajímavé vystupňování ošklivosti v protikladu s představami zákazníka. | ||
21.08.1999 00:00 | K dílu: Život ? ŽIVOT ! | Bolek |
Pěkný, Sašo, velmi pěkný. Má to nadhled a životní zkušenost mnohých. Má to smysl, otvírá to oči těm, kdož ještě neprohlédli. Tleskám!!! | ||
21.08.1999 00:00 | K dílu: Lidi ? LIDI ! | Bolek |
Líbí se mi kontrasty a různost pohledů na život. Malinko, jen malinko moralizuješ... | ||
20.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Nemůžu si pomoct, ale já v tom žádný rozdíl nevidím. Hnus zústává hnusem, byť je ho méně... Jediný rozdíl je snad v tom, že Můra říká, že tím chce zlo a zvrácenost pojmenovat a tím snad pohnout lidi , aby se od něho zhnuseně odvrátili. Kdežto zde je hnus samoúčelnou ingrediencí jakési fikce, která se autorovi patrně nikdy nepřihodila. Jedná se tedy asi buď o nějaké autorovo vnitřní trauma nebo o vypočítavý exhibicionismus. Každopádně hnus vždy vyvolává emoce a je účinným nástrojem k upoutání pozornosti. Ta však u má zdravých jedinců jepičí život a ti se pak o to raději vrací k estetickým hodnotám. |
||
19.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Oproti Můrovi je to opravdu jen velmi jemný hnus... | ||
23.08.1999 00:00 | K dílu: Bývalé lásce | Bolek |
Jó, zklamání... to bolí.. ale přejde. | ||
21.08.1999 00:00 | K dílu: Občas se musí třeba jen snít... | Bolek |
Ostatně to snění je asi nejkrásnější... | ||
21.08.1999 00:00 | K dílu: Příteli... | Bolek |
Jó, když se různě orientovaní míjejí... | ||
19.08.1999 00:00 | K dílu: Ruční balada | Bolek |
Mwrlíku, hezké, vtipné, cizelované.... nemá to chybu!! | ||
14.08.1999 00:00 | K dílu: Edgarovi pod kytičky | Bolek |
Třeba to myslel jinak. Jako protest... nebo co.. | ||
22.10.1999 00:00 | K dílu: Ó, krutí | Bolek |
ne, kačko, jsou to ty čerstvé stopy karavany, která tehdy mohla... | ||
06.08.1999 00:00 | K dílu: Spi, Havlíčku | Bolek |
Dobrá, moc dobrá lyrika. Líbí. | ||
06.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Dobrej biják, Špuntíku. Jen tak dál! Nenech si to vzít!!!:-) | ||
06.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Z toho zvonku by měl Fráňa radost. A z toho mimča určitě taky... | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: Bezpečí | Bolek |
jsem tam s kondomem naruby :-) | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: Holky | Bolek |
Po letech šlapání na záda dopadne rýč! | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: Společnost | Bolek |
to jsem zažil víckrát, slavku.. | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: Romance | Bolek |
Dobrý, dobrý, moc dobrý. | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: Snílek | Bolek |
sugestivní.. | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: Bibše k nohám | Bolek |
zajímavý nápad... spojit reakce na její dílka...originální. | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: Povzdech jedné slečny | Bolek |
Rozumím Ti, Naiko. | ||
01.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
téma je dost banální... ke konci jsi tu snahu po origialitě dost přehnal, na úkor srozumitelnosti. V jednoduchosti je krása. Snad příště... | ||
24.08.1999 00:00 | K dílu: | Bolek |
Díky, BODY, za milé povzbuzení. Někdy se obávám, aby to lepší, citlivé, chápavé či snad i krásné mezi lidmi nebyla zas jen chladně vykalkulovaná přetvářka... Kéž bys měl pravdu, BODY! |