10.02.2013 10:32 K dílu: pampelišky shodo

Forma je dodrzana u vsetkych...

niekde je 575... ale mne sa to zdalo privela...

takze ostatne haiky maju formu 353... co je jedna z vseobecne preferovanych moznosti pri haiku v inom ako japonskom jazyku

;-)

09.02.2013 09:25 K dílu: shodo

kde si zmizla... na haiku kategorii nieje co citat... aj kritika pokulhava

09.02.2013 09:21 K dílu: x44x - x45x shodo

Mura - zo dva tipy ••... standardne dobre

Georgi aj tebe typ - Kolonka sex = Nic - to kde co vysvetlilo

09.02.2013 09:16 K dílu: tři poštovní shodo

neviem... ako pokusy by som to bral... je to ale vsetko take na prvu...

prilis si toho vela povedal na moj vkus.

skor nejako ze>

Nezvoni

i postovni schranka

zarostla...

09.02.2013 09:08 K dílu: Jitro v horách shodo

slunce se nesmeje,

vitr nenosi dary

dest JAKO demanty...

v Haiku urcite nie...  ci sedi alebo nesedi pocet slabik

09.02.2013 09:04 K dílu: Zmařené shodo

V haiku kategorii by som cakal haiku... tu som ho nenasiel... skoda.

Asi skus miniatury.

09.02.2013 08:59 K dílu: křehký svět shodo

pekne, hlavne posledne dva ••

09.02.2013 08:54 K dílu: Narůžověle shodo

No haiku to neni...

01.07.2012 18:44 K dílu: x35x shodo
Pekne
28.10.2011 17:36 K dílu: Slova shodo
Asi sa autorka pomylila, chcela zvolit kategoriu miniatury. haiku vyzera inak. Alebo skusit si najprv o haiku nieco precitat... Ani jedno z publikovanych diel nieje haiku.
07.10.2011 12:41 K dílu: x29x shodo
pekne
12.03.2011 12:38 K dílu: satori shodo
Presah tu niekomu chybal, ale prestylizujem tu poslednu vetu, nemam nejak cas teraz tak som to napisal zbrklo a necital po sebe. Ako PRESAH nestaci napriklad ze je v basni prebudenie z nevnimania okolia a pritomnosti zivota zahaleneho myslienkami vo vlastnej hlave, pocitmi nazormi, problemami v praci... Kra kra vytrhava z tejto prispatosti do pritomnosti necakanym zvukom, a nuti vyprazdnit mysel od zbytocnosti a prezivat pritomnost taku aka je, zit zivot naplno. Prebudenie je aj satori hlbsie duchovne poznanie dhamy ucenia samotneho budhu - chcelo by to asi orientaciu v klasickych budhistickych textoch.
12.03.2011 12:21 K dílu: satori shodo
čo sa týka toho kigo, tak popravde neviem, či sa dielo odohráva na jeseň, alebo v zime... Asi by si si mal najst nejaku zbierku kigo priatelu. Vrana, havran, a este aj mrazivo je jasna zima. Konkretnejsie to uz ani nemoze byt. Presah nestaci napriklad prebudenie z myslenia do pritomnosti necakanym zvukom, kde prebudenie je aj satori hlbsie duchovne poznanie dhamy, chcelo by to asi orientaciu v klasickych budhistickych textoch asi
08.03.2011 14:02 K dílu: Prozaické haiku o znovuzrození shodo
haiku?
02.03.2011 12:24 K dílu: Plakát shodo
a haiku?
02.03.2011 12:21 K dílu: ???? shodo
Nebol som tu dlhsie, takze sa ospravedlnujem. Neignorujem kritiky. Takze ano prijmi moje velke ospravedlnenie, obvinil som ta z chyby ktoru som sam urobil-necital som tvoju prvu kritiku s dostatocnou pozornostou, moje ego zaclanalo. Tak si to ale rozoberme ako to vidim ja, mozno sa mylim, ale rad sa necham poucit. ....My ani nevime, jestli se jedna o situaci, kdy nekdo do toho domu prisel treba proto, ze byl deset let v zahranici, nebo jestli je to tak, ze v tom dome nekdo zije jiz deset let.... Toto je nepodstatne. Ci uz tam zije dlho ci sa vratil je uplne jedno, on si v jednom okamihu svojho zivota uvedomil zdrvujucu skutocnost, ze za tie roky je to to iste. ...haiku ma cilit na konkretni okamzik...ja si myslim ze je to dost konkretny okamih ked si clovek uvedomi nieco co doteraz nevedel. ...Ten zaver je take takovy obecny zaver.... No to je mozne....ono to ale suvisi s dalsimi rovinami citania, NIC ZVLASTNE ma suvislost so Zenovym buddhismom ktore odkazuje na dalsie roviny citania tohto haiku napriklad kde si pri zenovej meditacii clovek uvedomi sam seba a zistuje skutocnosti reality TU a TERAZ... a tak dalej je toho omnoho viac... nechce sa mi rozpisovat co vsetko fraza Nic Zvlastne moze znamenat, ale urcite by som to nespajal so skakajucou zabou....ono v mojich dielkach je pouzitej vela takejto prenesenej symboliky, suvisi to s tym ze citam hlavne literarne diela oblast cina, japonsko kde su castokrat taketo odkazy citacie a prepojenia pouzite a rozsiruju suvislosti inak kratkeho utvaru, a vyzaduje to slusnu orientaciu klasickej tvorby... ale ano je mozne ze je to take vseobecne niesom dokonaly autor. Tak nejak
02.03.2011 11:40 K dílu: HAIKU JAKO TIPY CÍLŮ VÍKENDOVÝCH ŽELEZNIČNÍCH VÝLETŮ: shodo
No ani keby si tam mal aj viac formalny prvkov japonskeho kanonu toto nebude haiku. Tu je problematika formy obratena naruby.
02.03.2011 11:36 K dílu: nekonečná shodo
lítají třísky ze suché vísky ani pes neštěkne a za to tipa
02.03.2011 11:35 K dílu: nekonečná shodo
Nebavi ma to citat vsetko Ale k forme 5-7-5 a vsetkym co tak upenlivo tvrdia ze to musi byt by som sa chcel opytat ako vrcholne neznaly formy ze o co vam ide. Ak si niekto precita napriklad Santoku v originale a vie si spocitat, zisti ze ten clovek mal problem napisat 5-7 a to uz bolo aj na neho vela a ako som si nevsimol ani jednu pochybnost o tom ze Santoka pise haiku..... tak mi sakra uz vysvetlite co tu chcete s tou matematikou. To co tu z vas vecsina o haiku vie sa dozvedel ako interpretaciu skutocnosti nejakeho anglickeho badatela, ci ceskeho lingvistu (vsetka cest aj im), ale musim podotknut ze je to stale len INTERPRETACIA. Ono je dost podstatne co znamena vymedzenie formy pre japonskeho autora a ake dolezite je pre neho dodrziavat pravidla, a potom clovek pochopi ze s nasou zapadnou uzkoprsou analizou a rozspikovanim problematiky sa akurat dokaze obmadzit a zabit podstatu. Tak nechajte Lidiu interpretovat co je to haiku po svojom. Napriek tomu ze sa mi to jej az tak nepaci, stale je to viac haiku ako vecsiny borcov co tu prispievaju.
03.02.2011 11:22 K dílu: ???? shodo
http://www.haiku.bloguje.cz/642493-haiku-komentare.php Nie to mi staci, su to pekne rozbory. Neslo o ziadnu skusku. Tvoje dvovody ktore si uviedol ma nepresvedsili o tom ze si to haiku, alebo podla teba nehaiku, prave takto rozobral a pochopil. Vsetko co si uviedol ako argument ze to nieje haiku v tom haiku naopak je, preto som pisal co som pisal, aby si si teda to haiku precital este raz a zamyslel si sa ci je naozaj pravda co tvrdis. Miesto toho si to vzdal odpovedou typu "maj si pravdu ma svoju." Neviem kolko kritik pises na tomto fore bezne za den, ale vyzera to ako keby si nemal cas sa zamysliet a len pises co ta napadne hned a podme dalej. Je to skoda. No nic asi to obaja vnimame inak, aspon je svet pestrejsi. aj tak vdaka za tvoj cas a reakcie
02.02.2011 08:33 K dílu: ???? shodo
Ani nie. Ja sa len snazim z teba vydolovat viac :-) Ono tak tazky a komplexny format ako je haiku si zasluzi minimalne trochu viac pozorneho vnimania od kritika, a mozno pises super kritiky na ine typy diel, ale na haiku ti to moc nejde, mam pocit z tych kritik zesu napisane len aby boli napisane. Ono by to asi potrebovalo kritika co ma broblematiku haiku zmaknutejsiu viac ako len precitat si haiku blog a predslov Par much a ja, aj ked su to dobre zdroje je to malo. Kulturne a historicke pozadia, vplyv cinskej poezie, radenene basne, citacie, odkazy, sucasna teoria atd... dost obsirna oblast na to aby sa napisalo len "neni haiku, procti si haikublog, ci chybi presah." Ono, pole kritiky haiku je zanedbane.
01.02.2011 09:15 K dílu: ???? shodo
A co je s Paulart? Kde zmizla. Aspon niekto tu bol co sa vedel k Haiku zmyslupne vyjadrit.
01.02.2011 09:09 K dílu: ???? shodo
Stale necitas. Na kritika je to vazny handicap
31.01.2011 08:44 K dílu: ???? shodo
StvN Omyl. Haiku nepopisuje nieco co je zvlastne, popisuje tie najobycajnejsie veci, a to bez diskusie, len pohlad je iny. Hlada v obycajnej pritomnosti na obycajnych veciach cosi viac. Tu sa po tych rokoch nic nestalo, vsetko po starom. Je to ale prave TO nic. Clovek sa vracia s pocitom ze sa toho mnilo vela, aj on sa zmenil a ocakava vseko mozne, hlava plna myslienok. A pride domov a tam je vsetko postarom. Tie iste veci ti isti ludia ta ista farba na stenach. A ty nakoniec zistis ze aj to nic zvlastne je zvlastne prave tym ze je to tak ako je a vychutnavas si tie stare pocity domova, mama prudi ako keby si mal stale pubertu a ty sa vratis do detstva. To nic zvlastne je rave to najzvlastnejsie. A okamih je to teda dost konkretny kedze si mal predtym kopu myslienok o tom ako by mohlo... co by bolo ak ... a pod. Ale nakoniec tvoje myslienky odstavi ten sok z toho nic a uz len vychutnavas kazdy okamih ktory pride. A toto nieje Free. Ak by si si precital/a moju predoslu tvorbu zistis ze mam jasnu formu 3-5-3 lebo pre mna 5-7-5 je privela slov. Moje haiku maju stale vsetky zakladne technicke nalezitosti ake maju mat aj ked niesu prvoplanovo viditelne su tam, vyratol som na tej najklasickejsiej forme aku si vies predstavit. Vsimol som si uz pred ty ze na tomto fore je kopa kritik napisanych bez toho aby si kritizujuci precital a zamyslel sa nad tym co cital.
26.01.2011 08:37 K dílu: ???? shodo
Metta Aha? A co na tom nieje haiku? Konkretizuj nech sa poucim. Ja tvrdim ze to haiku je so vsetkym co haiku ma mat.
25.01.2011 22:36 K dílu: Haiku I shodo
No To co si napisal/a o haiku je sice pravda ale nemusi to byt nutne nevyhnutne dodrzat technicke pravidla ako 575 a pod. To je ako tvorit basen podla knihy receptov, tu 30dkg toho potom Cajova lizicka onoho a uz mame haiku. Podstata je niekde inde takze o podstate este poremyslaj. Nejak ja mam problem s tvojim Paprskom. Ty ho vlastnís? a este mi vadi taka prvoplanovost, skus to trochu komponovat do viacerich rovin. Pritomny okamih je super namet na Haiku, len tam musi byt cosi naviac, cosi co citatela drazdi dalej rozvijat predstavovat si. Tu je to cele na podnose aj s pridavkami. Takze menej rozmyslaj ako ma hiku vyzerat technicky a viacej sa trap podstatou. takze http://www.haiku.bloguje.cz/ a citaj pozorne aj medzi riadkami
25.01.2011 22:27 K dílu: x24x shodo
*
25.01.2011 22:26 K dílu: Karle z kaorle, ty jsi lupen do divadla naslepo potopený shodo
????? A co tak inu kategoriu
25.01.2011 22:24 K dílu: Když umírá Zima shodo
krááásne metafory ale nie v haiku
25.01.2011 22:23 K dílu: Čepel shodo
Co to ta zima robi? v haiku? hm hm
20.07.2010 15:04 K dílu: ... shodo
tipa
20.07.2010 14:56 K dílu: Ide s nami shodo
Tazkopadna forma. skus to prerobit
18.06.2010 10:10 K dílu: aktualne shodo
Diky za reakci ;-) potesi. Uz som si myslel pri tom mnozstve komentov ze pisem svahilsky.
18.06.2010 09:57 K dílu: Fouká vítr i pod bederní roušku a šimrá shodo
fouka vitr- spod bederni rousky konkurence
18.06.2010 09:51 K dílu: ... shodo
Paulart pupeny přece ;-)
29.04.2010 11:08 K dílu: XXX shodo
Tip jak hora
29.04.2010 11:02 K dílu: Hudba shodo
?????
29.04.2010 10:57 K dílu: Myší shodo
rymy-nerymy
07.02.2010 19:28 K dílu: satori shodo
Vpodstate mi potom tvojom poslednom komente pripada ze si ho ani necital.
07.02.2010 18:46 K dílu: satori shodo
Ver ze iformacii o haiku mam dost. Kigo a pod. vtom mojom je. Patraj dalej.
05.02.2010 20:46 K dílu: satori shodo
Ja som zaskrtol ze autor stoji o hlbsiu kritiku, takze ani opatrnost ani obecnost sa mi s hlbsou kritikou nejak nezlucuje. Ale aj tak si na tom lepsie ako korektor A.H. Ten sa vyjadril, a mozno je v tom vsetko a mozno aj nie, ale hlbsia kritika? Ja sa rad necham poucit, aby som neprznil HAIKU, ale vase kritiky ma k nicomu nepriviedly. Netvrdim ze som na haiku odbornik ani ze viem napisat dobre haiku, ale po takychto odbornych kritikach sa asi aj tak nikam nedopracujem.
05.02.2010 17:52 K dílu: satori shodo
Rajmund Moja teza je, ze to ma vsetko co haiku mat ma, cize je to haiku. Takze LEDACOS by si mal asi vysvetlit ty. To ci som pacal ci nie je mi jedno, tvoj nazor je tvoj nazor, je to subjektivny pocit. No z tvojej strany ziadne padne argumenty ze je to tak nezazneli. Teza moze byt napriklad ze Rajmund je pacal, ale ci je to pravda... Pauarta sa urcite vyjadri, jej ci jeho vyjadrenia sa ale snazia byt aspon poctive. Clovek si z nich nieco vie odniest, ci aspon reagovat ci sa myli alebo to vidi inak. Ty si si len rychlo pohladil ego a to hned dvakrat. Stoj si za tym, co napises, ale aspon napis nieco zmysluplne.
05.02.2010 11:39 K dílu: satori shodo
Rajmund No To sa asi ozval odbornik na haiku. To je ako kritika, nejaky argument mi tu chyba. MindCracer Co tak este trocha pouvazovat ci mas pravdu. Alebo pises co ta prve napadne?
12.05.2009 08:08 K dílu: šeřík shodo
Šeřík. Je to v názve ,aby bolo jasné. Dufam ze neostane len pri otazkach.
05.05.2009 08:41 K dílu: včera-dnes shodo
Len na uzavretie celej diskusie okolo spomienok a snivania v haiku: Citovat budem z knihy VLNA ZENU, Baso haiku a zen autor Robert Aitken Vydane v Pragme str 130,131 Kolik věcí vyvolají v mysli květy sakury "...Sakury...jsou v plném květu a jak pod nimi kráčí, vzpomíná na množství věcí, které slovy není možno vyjádřit. ....Ústřednímmotivem této básně je vzpomínka vyvolaná květy sakury."
05.05.2009 08:40 K dílu: včera-dnes shodo
Len na uzavretie celej diskusie okolo spomienok a snivania v haiku: Citovat budem z knihy VLNA ZENU, Baso haiku a zen autor Robert Aitken Vydane v Pragme str 130,131 Kolik věcí vyvolají v mysli květy sakury "...Sakury...jsou v plném květu a jak pod nimi kráčí, vzpomíná na množství věcí, které slovy není možno vyjádřit. ....Ústřednímmotivem této básně je vzpomínka vyvolaná květy sakury."
29.04.2009 09:27 K dílu: včera-dnes shodo
O.K. Vdaka za vysvetlenie.
28.04.2009 14:37 K dílu: včera-dnes shodo
NO Mam to. やぶ入の夢や小豆の煮るうち Velmi volne prelozene, podotykam velmi volne (To pre japonsky zdatnejsich aby sa tu nerozhostilo polemizovanie ako to prelozit). Prisli na mna sny kym vyvrela fazula.
28.04.2009 14:22 K dílu: včera-dnes shodo
Mimochodom Buson mal tiez nejake haiku o snivani a fazulkach. Ked sa prehrabem tou tisickou basni v japoncine a najdem ho uvediem priklad , alebo ak mas HaikuShu od Busona k dispozicii mozes hladat so mnou.
28.04.2009 14:16 K dílu: včera-dnes shodo
Toto bol pritomny okamzik. V momente ako som videl ten plagat vyvolal spomienky. Dialo sa to v tom momente tam kde ten plagat bol. Tu A Teraz spominam, je to konkretny obraz s konkretnym miestom a casom. To Haiku neopisuje spomienky ale okamih ktory tie spomienky vyvolal.Spominanie je na tebe.Islo o drobnost kazdodenneho zivota, ktora ma dokazala preniest v case. Ale mozno to takto nejde - rad sa necham poucit. Vdaka
28.04.2009 10:14 K dílu: včera-dnes shodo
Akoze v haiku je zakazane spominat? To mi nejak uslo.
27.04.2009 12:53 K dílu: včera-dnes shodo
No to uz je lepsie. To kireji nieje len v pomlcke ,ale prave v tom casovom posune plagat visiaci na budke a spominanie - prebiehajuce deje v hlave. Rocne obdobie tam je, je to 1. máj - Sviatok práce. Mozno obsah na zamyslenie ,ze ake boli idealy a ake su teraz ,aka je skutocnost. Ale hlavne situacia jarneho rana a spomienok si myslim staci. Tematicke klise ti beriem mas pravdu,normalne som KlasikaHaiku orientovany (kvietky,lucky,hory proste klise:-)) snazim sa stym nieco urobit aby to klise nebolo, snad sa podari. Niesom haiku majster ,len ma uz trocha nahneval ten jednovetny nezaujem. Ako sa mas zlepsovat, ked mas jednoslovne komentare? Alebo sa ti stane ze miesto rána ako to cim zacina den pochopi citajuci ze je to zvuk. A odkazy na teoriu nestacia z tej uz mam odcitane dost aj v japoncine. Nechcem aby sa ti to haiku pacilo, ci zaujalo ,to su tvoje pocity kotre mas,je to iny (mozno odbornejsi) pohlad. Ale chem ho vediet.
27.04.2009 11:44 K dílu: včera-dnes shodo
Prepac Kigo nie kigi
27.04.2009 11:38 K dílu: včera-dnes shodo
Fuk A co povazujes za formu uzkoprse dodrzanie 5-7-5 Ci ti tam chyba Kigi/Kidai aco tak fakt ze Sviatiok prace situuje tento pokus do dost konkretneho obdobia. Kireji - je tam skus ho najst;-) Ci časový posun je malý - Od plagatu co vyzera ako zo sedemdesiatich rokov som sa preniesol do cias Pionierskych ked sme vsetci svorne pochodovali a rozsliapavali smotanove nanuky za svetle idealy zajtrajska ktory je mimochodom dnes a aky svetly. To ako v haiku podla teba naozaj musi byt kazda technicka kategoria? Ci sa len nemas cas zamysliet nad citanym textom a rovno napises nezaujalo - nemuselo ale tvoj komentar nestaci.
27.04.2009 11:11 K dílu: včera-dnes shodo
Kolko mas rokov? Kto nezazil KSČ sviatky - nezaujme A 3-5-3 Nestaci?
14.04.2009 12:20 K dílu: Zavčasu shodo
v mraze rána - je v ranním mraze. Tam nieje zvuk. Toje skoré Jarne este mrazive rano ale dni uz su natolko teple ,ze co to rozkvitlo.
06.04.2009 08:58 K dílu: rano shodo
Ano je to metaforicke, to je pravda, tiez som zvazoval ci vobec toto slovo. Lenze zarezany vietor v zime je uz tak bezna a prirodzene pouzivana metafora, ze mi to uz ako metafora ani nepride a okrem toho skus sa niekedy oholit ziletkou a vyjst do mraziveho, studeneho vetra a iny vyraz ti ani nenapadne ako ze ta rezu.
03.04.2009 16:18 K dílu: rano shodo
Asi neviem ako funguje avizo alebo ma Paula ignoruje A ako to ide napisat? Daj konkretnejsie tvoj nazor beriem. Tiez mi na tom haiku nieco vadi len nejako sa mi to nepodarilo analyzovat. Ani skratit sa mi to este nepodarilo , ale rozmyslam este nad nim..
03.04.2009 16:17 K dílu: rano shodo
Asi neviem ako funguje avizo alebo ma Paula ignoruje A ako to ide napisat? Daj konkretnejsie tvoj nazor beriem. Tiez mi na tom haiku nieco vadi len nejako sa mi to nepodarilo analyzovat. Ani skratit sa mi to este nepodarilo , ale rozmyslam este nad nim..
26.03.2009 14:32 K dílu: rano shodo
A ako to ide napisat? Daj konkretnejsie tvoj nazor beriem. Tiez mi na tom haiku nieco vadi len nejako sa mi to nepodarilo analyzovat. Ani skratit sa mi to este nepodarilo , ale rozmyslam este nad nim...
15.08.2008 16:18 K dílu: v praci shodo
No to že nemá nožičky to je v poriadku, ale napriek tomu ti môže zbehnúť ani nevieš ako, či tebe sa to ešte nestalo? Ak máš na to lepšie slovo sem s ním.
15.08.2008 14:44 K dílu: v praci shodo
Je to slovensky a čisto.
15.08.2008 14:43 K dílu: v praci shodo
1) jako že uběhlo, uletělo, je proste fuč 2) průvanem
15.08.2008 08:40 K dílu: Jedním tahem shodo
cele haiku moye byt o TU A TERAZ. to je jedna z hlavnych tem, ze nema kontrast je nepodstatne - nemusi, alebo mi ukazte niekde kde je napisane pravidlo o POVINNOM kontraste v haiku rad sa necham poucit. Uz som totiz cital rozne pojednania o tom ako haiku ma fungovat a to aj v Japoncine ale toto tam nebolo alebo so asi nepozorny. A ano toto haiku je trochu mimo MOJICH predstav ale podotykam MOJICH. Dievca vie co pise.
14.07.2008 08:18 K dílu: nedeľa shodo
konecne. kde si bola? chybali mi tvoje kritiky.
30.05.2008 09:42 K dílu: bez práce nejsou koláče shodo
Na zdi povesena schodena slapka -zaplati jen mesic.
23.05.2008 09:13 K dílu: klekani shodo
No ono niekde za obzorom zvonil kostol (asi) a do toho tie lupienky tie sli niekam za obzor otial niekde odkial som priletel.. ale ten druhy (t.j. 7. pad kym cim)pripad si kludne necham vysvetlit, ako sa da lupienkom zvonit nieje to perzonifikacia, ci iny haiku neduh?
16.05.2008 13:39 K dílu: kroky shodo
tak ten tam nebol
14.05.2008 10:44 K dílu: kroky shodo
tak si to pozmen na "za krokom krok" vyjde to rovnako a mozno bez asociacii
13.05.2008 16:15 K dílu: kroky shodo
Aj to by slo ale yvlneny obzor zajtrajskov v nedohladne sa mi videl lepsi, aj ked teraz ked sa na to divam kto vie...:-)
27.03.2007 11:56 K dílu: Pod dráty vysokého napětí shodo
hop zabudol som. tipa
27.03.2007 11:56 K dílu: Pod dráty vysokého napětí shodo
Po prvom plesk zabúdam na stĺpy, po druhom plesk ostali len ťažké kvapky. Kľudne aj dve plesk. Niekedy jedna facka nestačí.
27.03.2007 11:48 K dílu: stopy shodo
Chybička :-), Má to byť "spájajú" tak tam vychádza 7 slabík, nevšimol som si to. Nevadí, preložila si to dobre; kto chce, rozumie.
20.03.2007 10:39 K dílu: pampelišky shodo
Diky. Kritika poteší.
20.03.2007 10:38 K dílu: pampelišky shodo
Diky. Kritika poteší.
25.04.2006 20:01 K dílu: kamsi shodo
Je to moje prvé haiku a má asi 10 rokov, takze ta forma asi nebude taka skvela. Tento webík som práve objavil, takže skušam ako sa tu ludia chytia. Chytili sa- vďaka.
25.04.2006 19:36 K dílu: insomnia III shodo
som rád
Nahoru