26.01.2002 00:00 | K dílu: | Wopi |
krásná sbírka... moc | ||
25.05.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
někdy jo, až mě přestane bolet kebule | ||
05.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Lyryku, nechce se mi věřit, že bys při své nesporně vysoké inteligenci nepochopil, že lidé neodešli kvůli tomu, že tady jsou pravidla a jinde ne. ;-) Pravidla jsou pochopitelně všude, bez nich nelze ani vyjít před barák a přejít ulici. Problém je v tom, že 1) tys prostě vyhlásil pravidla jako hotovou věc (to, žes pak couvnul a svolil k diskuzi, už je pozdní ústupek) 2) pravidla jsi sice měl, ale ani zdaleka jsi podle ohlasů lidí nevzbudil dojem, že měříš spravedlivým metrem.... někteří lidé tedy dali najevo, že lépe jim bude tam, kde 1) do pravidel budou moci mluvit a rozumně se dohodnout na jejich znění 2) adminem bude člověk, který požívá obecné důvěry, kterého si vyberou Neříkej, že ten rozdíl není postřehnutelný. | ||
05.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Sonatina: rozčílilo mě to z úplně jiného důvodu, než by se možná zdálo. Vůbec se mi totiž nelíbí přístup A.z I. V žádném případě totiž nechci jít PROTI Písmáku, ale rovnoběžně s ním jako zdravá konkurence. | ||
05.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Sonatina: o.k. :) S tou únavou máš naprostou pravdu. | ||
05.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Sonatino, myslíš, že poznáš, jak vypadá rozčilování? Dokážeš jej rozeznat od smíchu? O sdružení se vůbec nemusíte bát (tedy o jeho ovládnutí, o počtu platících členů nemluvím) :) | ||
05.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
nelekli | ||
05.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Člověče, radši si hlídej, až ti tu někdo někde nanapíše neetické slovo, aby se nelikli tví známí, až sem zavítají. :) Na to, že odešli samí jedinci, kteří ti kazili server, je zajímavé, jak se rychle za nimi hrneš, místo aby sis vážil toho, jak to tu máš teď etické a kvalitní. Ty neetické a sprosté vtipálky klidně nech, ať si mají problémy se zákony na jejich písečku, ne? :)) Názor Ambrosia není pro hnutí směrodatný. | ||
04.09.2003 00:00 | K dílu: Varování odcházejícím | Wopi |
božemuj | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Jak u rychloušů? Tak to teda vážně nevim, proč mi přišlo na mysl Bratrstvo kočičí pracky. | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Taky máš Monty pocit, že teď je to tu mnohem pěknější a že se L. už nemusí stydět ukázat server svým známým? :) | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: Vyjádření | Wopi |
mé stanovisko je jednoduché a dá se shrnout do dvou bodů: 1) majitel serveru je oprávněn dělat si co chce, proti tomu nelze říct ani popel 2) kteří lidé na ten server budou připspívat a kteří budou raději jinde je zas věc volby každého jednotlivce | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
03.09.2003 00:00 | K dílu: ~ * ~ Rozloučení ~ * ~ | Wopi |
aha, tak on ten nick už neexistuje... :´´( to mě strašně mrzí | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: ~ * ~ Rozloučení ~ * ~ | Wopi |
Já myslím, že vím ještě o jednom nicku... | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: ~ * ~ Rozloučení ~ * ~ | Wopi |
Děkuji za šanci na stažení. A ještě víc děkuji za to, že jsem mohl poznat někoho tak plného světla. Světlo má tu výhodu, že je silnější než tma. Díky a doufám, že se ještě potkáme. | ||
04.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
myslím, že nemá valného smyslu dál se v tom patlat.... | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Cirillo, vrátila ses na jiného Písmáka... | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Podpis. Bez Rivky, Monty a dalších by to tu už pro mě stejně nemělo smysl. | ||
03.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
poezie ti jde výborně | ||
02.09.2003 00:00 | K dílu: Nebudu... | Wopi |
SUPER | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=93248 | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
ahoj mathew | ||
02.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Woland - nejde o to, kdo umí (opravdu leckdo to dokáže), ale o to, kdo má nebo nemá skrupule :) | ||
02.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
tak Aki, to se tam holt sejdeme :) | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Mimochodem - všimla sis, že zmizelo dílo "změna správce"? ;-) | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
sleeping - myslíš, že všechna?? ;-) btw. http://www.pismak.cz/dilo.php?num=93248 | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Kdyby šlo jen o vulgarity - ale to byla jen záminka. Jiní, vulgárnější, mají od L. klid. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Zamlouvám si ty Tvé věci. Také děkuji za pochopení. Věřím, že se sejdeme někde jinde. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: Končím | Wopi |
MP a SV už taky šli, já tady končím s veškerou publikací, ale nic mazat nebudu, ať to tu klidně je, dokud to někdo mocný nesmaže. | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Sbohem, Písmáku. | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Bříza má pravdu, omlouvám se, že jsem se tu opět ozval, bylo to zbytečné a hloupé. Jen věcná poznámka, Břízo - když už bylo na začátku celé aféry argumentováno tím, že jde o to, aby zde nebyly žádné věci kolidující se zákonem, nebylo nic snadnějšího, než (jako Monty) prostě dát vyhledat v dílech to či ono - stejně, jako by to udělal případný vyšetřovatel. A během dvou minut by měl přehled, takže v lidských silách to určitě je. A to je věc, o kterou šlo - ne, že tu takové příspěvky jsou, ale to, že tvrdý postup byl vždy jen proti určitým lidem... Ale to jen, abychom měli jasno. Víc už se tady vyjadřovat nebudu. | ||
12.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Samozřejmě, Monty. O tom nikdo nepochybuje, že to vysvětlení, že kvůli vám nechce mít "správce" problémy s policií byly čisté! :) Také to, že se do vás tak cíleně pustil zrovna v době, když Vio a Miroslawek byli mimo síť, byla samozřejmě jen náhoda. :)) Inu, něco tady hnusně páchne, ale syrečky to nebudou. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
djPes: směšuješ dvě věci - adminy s trojí pravomocí - změnit kategorii díla na "ostatní", smazat kritiku a nebo vyřadit dílo ze seznamu děl (ale nikoliv na autorské stránce, tam zůstává!) a správce (rozuměj vlastníky), kteří mají přístup ke všemu. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Ještě malou poznámku k Lyrykově oblíbenému osočování ze zastrašování - z jeho "vysvětlení" máme rozumnět, že několikrát veřejně napadl gd-ho z hacku písmáka VČETNĚ VÝHRŮŽEK PŘEDÁNÍ POLICII A OPAKOVANÉMU VYHROŽOVÁNÍ SOUDEM na základě toho, že si všiml, že napsal NĚJAKOU poštu máslu. No, to je fajn. Opravdu úžasná platforma na nějakou debatu o pravidlech. Debat můžete jak chcete, ale stejně skončí vše na jediném pravidle - pravdu má Jeden a to i tehdy, když ji nemá. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Proč jsi, Lyryku, nevystupal s takovým zápalem proti člověku, který sem opakovaně vkládal neskutečně sprostá a rasistická díla? To nebyl důvod, aby ses nemusel stydět pozvat na server své známé? Proč ti nevadilo, když jeden uživatel během dvou dnů napsal přes 30 urážek na vše strany, kde nazýval třeba vzdělané a vážené lidi vypatlanými blby? Opravdu myslíš, že ti někdo může uvěřit, že nejde jen o osobní antipatii? | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Mathew: prosím, zkus se zdržet urážek. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: Pravidla? Jak byste si je představovali? | Wopi |
Právní rozbor od špičkových právníků jsem už dostal, ale vzhledem k nezájmu majitele "Osobní jednání v podstatě nereprezantativní skupiny Písmáků vede jen k pokryteckému skrývání skutečnosti" to hážu za hlavu. Mějte se tu hezky. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: Pravidla? Jak byste si je představovali? | Wopi |
Ne, Lyryku, navrhoval jsem ti již před několika dny, že se o tom osobně pobavíme, aniž jsem se dočkal odpovědi. | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: Pravidla? Jak byste si je představovali? | Wopi |
Taky jsem konzultoval (a ještě budu) s právníky a problém opravdu lze řešit velice snadno a bez velkých rizik. | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: Něco ze zlatého fondu... | Wopi |
:) prominul jsem Ti Tvůj těžký přestupek :) | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: Něco ze zlatého fondu... | Wopi |
Život Briana bych moc rád viděl, nějak se s ním nemůžu pořád potkat... no a Lynche si zopakovat, to je výbornej nápad... | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: Na památku bolesti | Wopi |
jo, myšlenka je fajn, zpracování má ještě rezervy ;-) | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
bukvice... to jsem neznal jinak - také mi uniká, o co go | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: Královna kočka a princezna (automatické básně ii) | Wopi |
slyším ty šamanské bubny | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Já jsem chápal, co chceš říct, ale opravdu si myslím, že nebylo nutné to mít na titulní stránce, jsou tam přeci jen zásadnější příspěvky, doufal jsem, že to pochopíš. | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
prosím, apoň změň kategorii, když už myslíš, že je smysluplné dávat sem texty Kryla bez souhlasu majitele autorských práv | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: JSOU I JINÉ VERZE | Wopi |
není to špatné, ale za čárkou se vždy píše mezera! bez ní to vypadá hodně divně | ||
01.09.2003 00:00 | K dílu: poslední otevřený dopis Lyrykovi | Wopi |
No, podle posledního příspěvky Lyryka to stejně vypadá, že ani takové řešení není schůdné ("kdo mi zaručí, aby..."). | ||
29.08.2003 00:00 | K dílu: poslední otevřený dopis Lyrykovi | Wopi |
Fajn :)) Taky jsem si toho teď všiml :) | ||
29.08.2003 00:00 | K dílu: poslední otevřený dopis Lyrykovi | Wopi |
Prosím, je rozumné vytahovat nové a nové osobní výpady? Je rozumné vytahovat nové a nové události? Nebylo by lepší hledat cesty z krize ven? | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Stando, opravdu nerozumíš ;-) Vio narážel na Tvé přeřeknutí - tedy přepsání se :) Pochopitelně, že obnovování bez jejich souhlasu by nebylo fér ;-) | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Rivka zní dobře, ale také mám obavu o její čas. Yfča nezní špatně. A k té nin - mám s ní výborné zkušenosti, má opravdu skvělý přehled. | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
díky, Pavsone, já už skoro moc ne | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Stando, šlo o věci, na kterých bychom se jistě shodli. Nebudu to tady nějak ventilovat, ale věř mi. | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
No, pravidelně jsme to tu prolézali s Merlem - a hodně nám pomáhala nin - proto navrhuju i ji, opravdu má přehled. Je fakt, že je nás málo (Helča a Špuntík při vší úctě většinou reagovali až na zprávy...). Stando - pokud někdo nezasahuje vůbec nikdy, opravdu admina mít nemusí... | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Slova o zastrašování taky. Akorát mi neni jasný, kdo tady koho imrvére zastrašuje. | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Ufo: prosím, nekaž snahu uklidnit situaci. Když udělá někdo dobrý skutek, je mi jedno, jestli to bylo z důvodu vylepšení karmy, zlepšení skóre pro poslední soud nebo úplně jiného. Myslím, že Vio by MĚL být adminem - kdyby pro nic jiného, tak určitě pro rozvahu a nepodléhání hysterii. | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Lidi, když se zachraňuje loď, která nabírá vodu, líp se to dělá na klidné hladině. | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Vio, díky. Stando, víš, proč mám tak poškrábanou ruku? | ||
30.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Já osobně bych mezi administrátory rád viděl Břízu, Merleho, nin - a samozřejmě Via, jehož osoba se mi kontroverzní nezdá. Tolik můj soukromý názor. | ||
29.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Tohle zní docela rozumně, ale asi by bylo lepší se o tom pobavit ústně než písemně. Můj původní nápad, který jsem sem chtěl vložit večer, byl trochu odlišný, ale trochu i podobný, asi by to stálo za podrobnější diskuzi. Důležité je nenechat Písmáka rozpadnout, to by byla strašná škoda. | ||
29.08.2003 00:00 | K dílu: Bajka o rybníku | Wopi |
Prosím, změň kategorii... | ||
31.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Souhlasím s nin, tohle je o ničem. Pouze majitelé mají právo určovat, co a jak. Ostatní mohou maximálně přispět radou či návrhem. :) | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Každej máme jinou představu o tom, co je bžunda. :-/ Pro mě osobně je odchod lidí jako Rivka, Pecheur, Standa, JRR a další dostatečně smutnej. | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
díky | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Díky, Břízo.
Ohledně financování nového serveru už jsme taky mluvili s několika lidmi, myslím, že se nás najde dost. |
||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Jen pro info: šla už i Rivka, Pecheur a další.... | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Dále byly smazány Flying_Circus a hubertxy. Obávám se, že Písmák skončil. Všichni, kdo se se mnou chcete spojit: wopi@seznam.cz. | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
taky mi to škytá... | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Witch: jako závadný byl smazán i dotaz Humbleho, které pravidlo vlastně porušil... jako závadná byla z titulní strany odstraněna i tato petice... bohužel, je to špatné | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Witch: jako závadný byl smazán i dotaz Humbleho, které pravidlo vlastně porušil... jako závadná byla z titulní strany odstraněna i tato petice... bohužel, je to špatné | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Borisi, jeden z nicků pod peticí je omylem můj vedlejší, ale pro součet samotný to nic neznamená, protože můj syn chtěl petici podpořit svým nickem, takže jde jen o záměnu. A ještě něco - poopravil jsem si o tobě mínění k lepšímu ;-). | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Sonatino, odpovídám ti tady, protože dílo, kde jsi se do mě pustila, že nevím všechno, je vymazáno. Ano, nevím všechno, ostatně to neví nikdo. Ani ta žena, která během včerejška a dneška dokázala tak úžasně zaplnit admin log - jinak by se tam nepodivovala, jak to špatně funguje, že to jde smazat až na druhé kliknutí. To je totiž proto, že Olda vymyslel, že na to musí být 2 admini, aby se odstranila možnost mazání jedním člověkem z důvodu záště :)). Ovšem Oldu ani nenapadlo, že by měl ošetřit, aby to ten jeden nepoustil dvakrát (stejně jako musel omezit možnost několikanásobných výběrů až po Lyrykově pětinásobných. A mimochodem, Olda (kde jsou ty časy) také vyžadoval, aby se mazání zdůvodňovalo. Tři tečky by asi jako důvod on nebral. Také slovo spam v daných souvislostech by ho možná pobavilo. A mimochodem - opakovaně se potvrzuje, že čtete soukromé zprávy a to tedy oporu v zákoně (kterou tak hledáš OPRAVDU NEMÁ. BA PRÁVĚ NAOPAK. DOUFÁM, ŽE SPLNÍŠ SVOJI VÝHRŮŽKU gdmu SOUDEM. MOC RÁD BYCH SE TOHO ZŮČASTNIL. | ||
28.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Pořád přehlížíte to slovo "zpočátku". No, počátky pominuly, nastávají konce. | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
ano | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
NICK "správce" JE ŠPATNĚ ZVOLEN. SPRÁVNĚ MĚL BÝT "pohřbívač". LIDI - NAVRHUJU UDĚLAT NOVEJ SERVER - TENHLE DNES ZDECHNUL. | ||
26.08.2003 00:00 | K dílu: Čo bude s nami po smrti? | Wopi |
Já se prostě necham překvapit. | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Sonatino, já se taky neradoval z haknutí, o kterém jsem nevěděl, taky jsem naivně myslel, žes to sem dala ty... | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Už byl smazán i Humble. Čistka pokračuje. | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Je to možné, Pavsone. E-mail je sice v pravidlech povoleno zveřejňovat, ale Lyryk už dávno rezignoval na alespoň zdánlivé dodržování jakýchkoli pravidel... | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
A mazání nicků stále pokračuje.... | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Mezitím pokračuje mazání nicků. Flying_Circus, hubertxy.... kde se to zastaví? | ||
26.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Fajn. Mně osobně z hlediska jazykového fajnšmekra malinko drhne vysoký počet "jako" (6x jako + 2x jakoby), ale jinak se čte pěkně. | ||
26.08.2003 00:00 | K dílu: u konce s dechem | Wopi |
jo | ||
27.08.2003 00:00 | K dílu: Výklad trestního zákoníku | Wopi |
26.08.2003 00:00 | K dílu: Výklad trestního zákoníku | Wopi |
MP: Jenže - cituji ze zákona nahoře uvedeného: "Kdo ... činí veřejně přístupnými ... pornografická díla písemná ... , bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok, peněžitým trestem nebo propadnutím věci." Činit veřejně přístupnými je mj. mít je na inetových stránkách. Je zcela logické, že majitel Písmáka se snaží zákon neporušovat. Přesto se proti němu zvedla vlna odporu (což je zase dáno tím, že metoda prezentace nebyla zvolena právě nejšťastněji).Ona vlna odporu samozřejmě vyvolala reakce, ty další reakce a jsme u té spirály, kdy si na tu hlavu za chvíli budeme kálet všichni vzájemně. Opakuju - NIKAM TO NEVEDE, K NIČEMU TO NENI. | ||
26.08.2003 00:00 | K dílu: Výklad trestního zákoníku | Wopi |
LIDIČKY, NEŠLO BY TO TROCHU SE ZAMYSLET A UKLIDNIT? Roztáčí se tady (a zároveň souběžně i na dalších místech) spirála osobních výpadů, která obvykle nevede k ničemu dobrému. Čím víc se budeme vzájemně napadat a osočovat, tím víc se budeme nenávidět a TO JE NA HOUBY. Dobře, každý z nás tady má někoho, koho zrovna nemusí... ale NEŠLO BY TO NĚJAK USTÁT V KLIDU? Obávám se o Písmáka, jestli každý bude vnímat jen své ego... | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: ožralý | Wopi |
:) | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Ale je zajímavé pozorovat, jak vzniká legenda... :))) | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
To jsi se tedy doslechnul špatně. Nebylo tam nic jinýho než odkaz na nechutný fotky. To neni ani angažovaný, ani umění. | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
Laik žasne, odborník se diví. | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
jo | ||
22.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
JT: no... časoměrný verš taky během věků hodně ztratil na významu, vše se vyvíjí | ||
22.08.2003 00:00 | K dílu: | Wopi |
1) ne 2) ano 3) ano mimochodem: TŘIKRÁT SLÁVA!! konečně diskuze týkající se literatury :) | ||
22.08.2003 00:00 | K dílu: Na pranýři Gestalltu | Wopi |
fajn | ||
22.08.2003 00:00 | K dílu: Rubáš s kapsami | Wopi |
fajn | ||
22.08.2003 00:00 | K dílu: Bookcrossing čili putovní knihy | Wopi |
no... já bych někde byl schopnej vyložit celý auto knih... jen najít vhodný místo :-/ | ||
21.08.2003 00:00 | K dílu: Bookcrossing čili putovní knihy | Wopi |
Zajímavé. | ||
21.08.2003 00:00 | K dílu: Lastovičie haiku | Wopi |
pěkné |