14.06.2007 07:16 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky,
i když teď se blížej svátky, co maj dle mého smysl si aspoň jeden den připomenout - Hus a Cyril (metoda nevyjímaje) - opačné pořadí, to je jedno. Možná...
|
07.06.2007 13:07 |
K dílu: Radary? To se všichni zbláznili?
|
Možná jsem i Voloďa
|
Pokud to bylo určeno mně, ani mi to nedorazilo (pokud autorovi diskuse, pak mne to urazilo) - a pak, tady se sice něco vybarvilo, ale jako názor do diskuse (teda mimo současnou poslaneckou sněmovnu - nejseš zakuklenej poslanec s tímhle vyjadřováním?) to zrovna née - asi došel argumentační arsenál, by-li nějaký jakoby.
Pokud své názorové protivníky odbýváš (co to je jen za prst, takovej prostřední, že jo?) těmito úspornými gesty, diskuse nemá smysl. Smysl má jedině referendum, kde většina (ať už chce cokoli) rozhodne o sobě - žádný o nás bez nás. Podotýkám, že tu neřešíme, jaká sloučenina je vhodnější pro výrobu séra proti kdovícochcekčemu, ale pouze to, zda na našem území chceme to či ono - na to jsme každý kompetentní jako ti, o jejichž kompetenci denně pochybuju. Aspoň těch hlasů bude víc než 100+1 (to byl nějakej časák, že?).
Bez jakékoli úcty. Možná...
|
05.06.2007 14:25 |
K dílu: Radary? To se všichni zbláznili?
|
Možná jsem i Voloďa
|
Já bych k tomu řekl (kromě svého příspěvku Malomocenství mocných) ještě tolik, že v zemi Věry a Tamary (nemluvím teď o misskách ani lepých děvách na 55) je na první pohled trošku ten "kopací míč" (pokud nemá zvěstovat, že teď fakt nejsme mistři světa) k smíchu. Jen do té doby, než se ovšem spojí s polskými základnami. V době, kdy je situace v Iráku (vtrhli tam bez důvodu, s falešnými důkazy a bez mandátu) den ze dne horší - fakt bych tam žít nechtěl - asi by mi pak nějak nešlo intelektuálně plkat na téma skvělé zahraniční americké politiky - a kdy to vře i v Íránu a v Turecku, tak se fakt ptám, proti komu je to namířeno. Navíc Británie, Francie i Německo maj tu obranu zajištěnou nějak mimo fotbalové míče - taky kopou na hřišti o poznání lépe - a radary nějak neshánějí ani jiné velikostně srovnatelné evropské státy.
Nu - a když do toho zazní ještě častuška paní Vlasty od autora obhajoby vrahounů Mašínů, slza se mi zaleskne v oku a mám fakt sto chutí se smát - kdyby to spíš nebylo k pláči.
Ale škoda slov... Možná...
|
27.04.2007 10:21 |
K dílu:
|
Možná jsem i Voloďa
|
Dyť jsem to dopředu oznámil :-)))
Možná se sice podepisuju, ale když něco oznámím, tak skorem určitě... Možná...
|
25.04.2007 15:32 |
K dílu: Tak nějak o jednom přání
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky všem ještě jednou za návštěvu,
aspoň to někdo četl,
zítra toto dílko smáznu. Možná...
|
25.04.2007 14:24 |
K dílu: Tak nějak o jednom přání
|
Možná jsem i Voloďa
|
To je hezkej kukuč... Možná...
|
25.04.2007 14:10 |
K dílu: Tak nějak o jednom přání
|
Možná jsem i Voloďa
|
Co je s010.gif?
S tím jsem se tu ještě asi nesetkal... Možná...
|
25.04.2007 10:51 |
K dílu: Tak nějak o jednom přání
|
Možná jsem i Voloďa
|
Jó, to kdybych uměl, Oldjerry,
jinak všem za hutné a obsáhlé komentáře díky,
potěšily.
Možná...
|
20.04.2007 10:13 |
K dílu: Možná
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tak altruistický tohle fakt není, ale nikoho tu neupozaďuju, a o ego mi nešlo.
Netuctový to být mělo, takže dík...
Možná...
|
06.04.2007 11:27 |
K dílu: Zem vyvolená
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky, hlavně, že sis tam něco našla.
Užij velikonoční svátky, možná i bude pěkné počasí...
Možná...
|
06.04.2007 11:25 |
K dílu: Možná
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tak to je hlavní - pokud se člověk baví, je to dobré,
co už je méně dobré, že dáš na dav, jaké pak pako, Ty musíš vědět, za čím si stojíš, ale tady fakt o tipy nešlo...
Možná...
|
03.04.2007 15:21 |
K dílu: Ať se mi nelíbíš
|
Možná jsem i Voloďa
|
Já teda nevím, jak se ta skladba jmenuje - dávaj ji i do reklamy na nějakou pojišťovnu či co - jsou tam slova "Jsem šťastnej jako blecha, že tě kolem sebe mám, jestli to máš holka stejně, na to se tě radši nezeptám" - tak na tuhle melodii by mi to bez refrénu sedlo. Možná...
|
03.04.2007 11:54 |
K dílu: /ne/s/mysl
|
Možná jsem i Voloďa
|
No, je rozdíl mezi napadením a přepadením? To je otázka. Napadení má v sobě kromě té agresivní i duchovní rovinu, pokud se odehrává v hlavě a nikoli na ulici. Přepadení bych řekl, bude více zákeřné, ze zálohy, nečekané, to vůl jde na to většinou zpříma, takže já se přimlouvám asi za to napadení. Možná...
|
03.04.2007 11:27 |
K dílu: /ne/s/mysl
|
Možná jsem i Voloďa
|
No, napadlo mne "vole", ale to je ten Voloďa snad i lepší :))
To s tou čárkou byla jen sranda, taky je dělám podle plotu.
Možná...
|
03.04.2007 09:38 |
K dílu: /ne/s/mysl
|
Možná jsem i Voloďa
|
Nemám rád oslovení Voloďa a před že ti chybí čárka :)) Ale dle mého umanutna v perspektivě širšího zamyšlena přesahujícího déle jak pár pikosekund a zanechávajícícho nějakou stopu je to určitě inspirující.
Tak zase česky - líbí se mi to. Měl jsem potřebu to dát nějak najevo.
Možná...
|
03.04.2007 09:32 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky, Rad
|
03.04.2007 07:50 |
K dílu: /ne/s/mysl
|
Možná jsem i Voloďa
|
To já děkuju, rád si přečtu něco, o čem se dá nejen jakoby uvažovat :))
Možná...
|
03.04.2007 07:04 |
K dílu: /ne/s/mysl
|
Možná jsem i Voloďa
|
Sny popíráme i podpíráme, pneme se i upneme, o slova se otíráme, potíráme, co nechceme - a přece jsme, i nejsme, k mé radosti tam tohle stojí, v šedomodré kombinaci, k mé radosti tam tohle strojí se do hávu, aniž se ztrácí - smysl, nacházím ho v řádcích, mysl vznáší se zde v mracích
Možná...
|
30.03.2007 10:05 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Kdyby aspoň ten den v roce... U toho míru by to byl na celém světě aj úspěch. Možná...
|
30.03.2007 07:20 |
K dílu: Všichni mlčí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Právě, že těch témat je teď nějak až moc,
Snad hoši nic nechytili,
rychlá smrt je nezastihla,
jako lvi se jistě bili,
leckterá fanynka zjihla.
Dobrá obuv, skvělá šlapka,
utkání je bez přehvápka,
hodně střel a málo gólů,
nahoru, pak strmě dolů
Díky Alfonso, Možná...
|
29.03.2007 12:00 |
K dílu: Cenzurovatelné
|
Možná jsem i Voloďa
|
To není ublížené - je to jen konstatování faktu, že veřejnost spíš strpí sprostou bezduchost, než něco, co má myšlenku a oprávněnou kritičnost, třeba i trochu cynickou - viz politika. Možná...
|
29.03.2007 06:49 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Dnes (teď nemyslím dneska) je den matek - vzpomeňme si na matku, na ostatní ženy raději nemysleme ani na den žen, veselme se na Silvestra, a to jak na povel, navíc každý den je vyhlášen jako den něčeho - dokonce by měl být aspoň jeden den míru v roce, tuším... Možná...
|
28.03.2007 14:44 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky.
Hm, tady prostě jde o to, co kdo cítí, ne, kdy to cítí... Možná...
|
23.03.2007 14:05 |
K dílu: Rozpoložení
|
Možná jsem i Voloďa
|
Ha - starouš umí ocenit dobré dílko - teda, mně se líbí - to kvituji... Možná...
|
22.03.2007 13:05 |
K dílu:
|
Možná jsem i Voloďa
|
To, co mi Senior píše sem, mi v žádném případě nevadí, spíš mi vadí, co někdy píše jiným. Myslím, že by měl umět poznat, komu může napsat něco drsnějšího a člověk se nesesype, nebo koho může úplně odradit od tvorby, a protože Senior není Kája, teda jako Gott, tak by si neměl nárokovat právo ničit autory, že z nich stejně nic nebude - to nemůže totiž vědět... Možná...
|
21.03.2007 14:32 |
K dílu: Malomocenství mocných
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky,
o tomhle stylu jsem ani neuvažoval, spíš country, ale dalo by se.
Možná...
|
21.03.2007 11:05 |
K dílu: Zamilovaný blázen
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tady prostě reagovat musím,
trhat vše na malé kusy,
proč? To nemá vůbec důvod,
vždyť idea je víc jak nosná,
a že prastarý má původ?
To zanevři pak na milostná
a cituplná vyznání...
Seniore, starý brachu,
učiň, prosím přiznání,
že máš dost už vlastních tlachů,
jež jakoby mizí v prachu,
máme různé vnímání
Možná...
|
15.03.2007 14:37 |
K dílu: dvě plus jedva děvka zdarma
|
Možná jsem i Voloďa
|
No,
já, čistě laik, to vidím jako kaňky na pijáku, jako skvrny na duši, duhu na lijáku, co mu nesluší, jako rozmazaný nátěr, jak odhozený brak, jak ruku plnou záděr, jak - vlastně nevím, jak...
Jak hadr z popelnice, co je promoklý, jak kuřákovy plíce, jak chrust pod roklí, jak starý nedopalek, co už vydoutnal, jak odsouzencův špalek - z válek snový grál...
Něčím mne to dostalo. Možná...
|
12.03.2007 06:59 |
K dílu: Pozdě
|
Možná jsem i Voloďa
|
Třeba se to povede časem... Možná...
|
23.02.2007 10:09 |
K dílu: Všichni mlčí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tak jest, ono je špína a špína - tu přírodní mám rád, tu mravní nikoliviek :))
|
23.02.2007 06:48 |
K dílu: Pohádka
|
Možná jsem i Voloďa
|
Dobře se to recituje :))
|
23.02.2007 06:47 |
K dílu: To jsem já
|
Možná jsem i Voloďa
|
Někde to škobrtá, ale líbí :))
|
23.02.2007 06:45 |
K dílu: Dnes má svátek Svatopluk
|
Možná jsem i Voloďa
|
:)))) Jo jo * Možná...
|
23.02.2007 06:44 |
K dílu: Valentýnská?
|
Možná jsem i Voloďa
|
Souhlasím s názorem, jen ty verše mi tam úplně neplynou :)) Možná...
|
23.02.2007 06:40 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky
|
23.02.2007 06:39 |
K dílu: Všichni mlčí
|
Možná jsem i Voloďa
|
I škopek špíny je poetický, což o to, neurážel bych ho :))
|
23.02.2007 06:38 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Mrknu se a přečtu si.. Možná...
|
22.02.2007 15:25 |
K dílu: Mám strach...
|
Možná jsem i Voloďa
|
Mně to jako blbovina nepřijde - má to rytmus a má to hloubku - aspoň já ji tam teda vidím, znám podobné pocity a líbí se mi jejich zpracování (tady si výjimečně nedělám legraci). Možná...
|
22.02.2007 15:06 |
K dílu: Zem vyvolená
|
Možná jsem i Voloďa
|
A to neva, aspoň se tu někdo brouzdá :))
|
22.02.2007 14:38 |
K dílu: Zem vyvolená
|
Možná jsem i Voloďa
|
Senior, USA
|
22.02.2007 14:37 |
K dílu: Pozdě
|
Možná jsem i Voloďa
|
Zrovna tady to i tryskalo.. Možná...
|
22.02.2007 14:36 |
K dílu: Možná
|
Možná jsem i Voloďa
|
Připadá :)) Dělal jsem si tu srandu... Možná...
|
22.02.2007 13:52 |
K dílu: Cenzurovatelné
|
Možná jsem i Voloďa
|
Nešlápl, to se týkalo cenzury obecně...
|
22.02.2007 13:49 |
K dílu: Zpověď filosofa
|
Možná jsem i Voloďa
|
Mně šlo jen o to dokázat, že sprostá slova nemusejí být samoúčelná, že mohou podtrhnout i hlubší text a zkusil jsem si to. Naopak, slovy až medovými lze vyjádřit nejhlubší hnus. Díky za názor, jsem rád, žes četla...
|
22.02.2007 13:46 |
K dílu: Malomocenství mocných
|
Možná jsem i Voloďa
|
Pochybovat je základ, člověk neví, ale aspoň když nepap(o)uškuje vše...
|
22.02.2007 13:42 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
No moje řeč :))
|
22.02.2007 13:19 |
K dílu: Blízko parku Gorkého
|
Možná jsem i Voloďa
|
Avox: Malomocenství mocných - má to i anglickou verzi (Powerless power)
Norsko: Kdyžtak rozepiš celé mé jméno :)) Věřím, že jsi takovou kritiku čekal... Možná...
|
22.02.2007 09:49 |
K dílu: Blízko parku Gorkého
|
Možná jsem i Voloďa
|
Dobrý, jen chci poukázat, že moje maličkost na stejnou melodii taky něco naškrábla. Možná jste to už četli. Možná...
|
20.02.2007 07:02 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Vždyť je to svátek na houby - stačí dodat "milujte se a množte se", to já radši "perte se a žerte se". Možná...
|
14.02.2007 14:38 |
K dílu: Co se valí
|
Možná jsem i Voloďa
|
To je přesně, o čem mluvím - proč slavit, že se máme rádi, jeden určenej den v roce, a třeba zrovna jedinej den, kdy se rádi nemáme, to je jak ten den matek - a ostatní ženský, co jako neroděj, si to nezasloužej?
Ty svátky mi příjdou divný. Ale asi to tak má bejt. Možná...
|
19.01.2007 12:49 |
K dílu: Všichni mlčí
|
Možná jsem i Voloďa
|
Ale zrovna Jezuita by takovéto neangažované názory asi zastávat neměl. Možná...
|
18.12.2006 08:17 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tak i Tobě pěkné svátky.
S tím čuráním jsi to snad stihl. Možná...
|
15.12.2006 13:56 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tak ještě jednou dík a pěknej víkend :))
|
15.12.2006 09:04 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky,
no jsem rád, že aspoň něco Tě tam oslovilo, to mne vždycky potěší :))
|
15.12.2006 06:40 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
To je teda postřeh, tento nick není opravdu "Voloďa", ale "Možná jsem i Voloďa", a to s tím dílem fakt nesouvisí
Možná...
|
14.12.2006 15:19 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
Já vím - rozhodně je toho tam víc o kříži než o jesličkách :)) Ale předvánoční je to taky... Možná...
|
14.12.2006 14:07 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
O síle to není,
kostrbatost tam snad taky moc není,
toť - také pěkné svátky :))
|
14.12.2006 11:01 |
K dílu: Předvánoční (co takhle do té vánoční soutěže?)
|
Možná jsem i Voloďa
|
Za ty červy se fakt stydím - to mi uteklo,
s tím polopatismem je to těžké - Tebe to urazí, když to dám polopatě (nebo po lopatě), jinému to zas neklapne, když to nechám jen v náznaku,
ale uznávám, že máš pravdu,
díky Vám všem, ať se daří...
|
04.12.2006 07:27 |
K dílu: Smutný začátek, truchlivý konec
|
Možná jsem i Voloďa
|
Hm - dík, to jsem celý já, to druhý mělo být "buchta", možná se i časem naučím psát. Možná...
|
28.11.2006 07:25 |
K dílu: Smutný začátek, truchlivý konec
|
Možná jsem i Voloďa
|
Ahoj,
tak návrh přepracovaného refrénu:
Možnás byla hnusná krysa, co se lísá
v kanálech.
Vyssálas už krve moře, tvoje je hoře
v análech.
Prodejná kunda, šmejd, no cuchta,
veš, co jiné vycucává.
Mohlas fajn bejt přitom cuchta,
amen, šlus - i to se stává
|
27.11.2006 07:06 |
K dílu: Smutný začátek, truchlivý konec
|
Možná jsem i Voloďa
|
Dík,
no, ten refrén jsem psal jako to ostatní k týhle písni, s tím, že tam právě určitej protiklad bejt měl,
možná napíšu ještě jinej refrén, nevím. Možná...
|
24.11.2006 07:14 |
K dílu: Smutný začátek, truchlivý konec
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky, to mne těší.
|
23.11.2006 14:54 |
K dílu: Smutný začátek, truchlivý konec
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tak, tak, pouze možná...
|
23.11.2006 11:49 |
K dílu: Smutný začátek, truchlivý konec
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tento autor se omlouvá, jestli někoho nasral, jako že patrně jo, šlo mu o to, někoho vyprovokovat, zda neudělá chybu a nějak se neprozradí,
vadila mi totiž mohutná kampaň jednoho autora, který se pak samozřejmě zviditelnil, teď už mi vcelku ani tento autor tolik nevadí (v souvislosti s celkovým děním tady),
tak ještě jednou sorry.
Možná...
|
23.11.2006 08:14 |
K dílu: Respekt
|
Možná jsem i Voloďa
|
Šešuju jen občas,
šík za šip - tedy dík za tip.
|
27.10.2006 07:18 |
K dílu: Respekt
|
Možná jsem i Voloďa
|
K: Sumus 2 - jsem rád, že se Ti něco vyjasnilo, zato mně se potemnilo - možná, že máš nějakou hypotézu, kdo jsem, ale možná úplně mylnou. Možná jsem i Voloďa, ale rozhodně nejsem Senior.
K: Senior - 4 body z 5 je docela vysoké hodnocení, ale byl bych raději, kdyby sis odsud něco odnesl - jako zamyšlení, a tak (ale to je na tvém nicku docela zprofanované slovo, koukal jsem). No, aspoň bys mohl ve svých kritikách zkusit ty autory více chápat. Třeba se ti to i povede. Možná
|
26.10.2006 15:10 |
K dílu: Respekt
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky, no jo, tam jsem si "zašešoval".
|
26.10.2006 11:45 |
K dílu: Powerless Power
|
Možná jsem i Voloďa
|
Díky,
rozhodně jsem nihoho nepajcoval (teda ne vědomě), za chyby sorry, někdy se mi připletou,
jsem rád, že se líbilo.
|
08.09.2006 07:12 |
K dílu:
|
Možná jsem i Voloďa
|
Jakoby? Možná. Nemám zapotřebí plýtvat slovy. Radši si něco přečtu dobrého, lepší je podle mne něco ukázat, než plkat. Jsem ochoten psát (nic dlouhého) jakýkoli zde nabízený žánr. Když bude Senior chtít, ať nabídne téma a literární útvar - a můžeme spolu soutěžit, co kdo z toho vymačká, s tím, že čtenář vždy podle svého posoudí obě díla, více nemám, co bych dodal. Možná
|
07.09.2006 07:02 |
K dílu:
|
Možná jsem i Voloďa
|
Já jsem Možná i Voloďa, kdo jsi Ty, Seniore, nevím,
krtitky mi píšou, ne že ne, to dílko, co jsem musel stáhnout, mělo jeden tip. O Tvou slávu nestojím, tu si vybuduj sám. Ty to dokážeš. Možná
|
04.09.2006 15:09 |
K dílu: Možná
|
Možná jsem i Voloďa
|
Já bych řekl, že jsem vcelku probuzený.
Možná
|
01.09.2006 13:31 |
K dílu: Spící kapela
|
Možná jsem i Voloďa
|
Tak já musím říct, že se mi to líbí. Plyne to volně, nic tam to plynutí nenarušuje, tématika je vcelku jasná, není to dílko složité, ale je zpěvné, nemám, proč žlutit,
snad ještě něco napíšeš,
rád si to přečtu,
Možná
|
01.09.2006 13:20 |
K dílu: Možná
|
Možná jsem i Voloďa
|
Pobavit to rozhodně mělo, třebaže je to míněno naprosto vážně. Kategorie střídat budu, pokud někdy zas něco napíšu. Stejně jsem koukal, že za vázané verše se tu považují i volné a smíšené - či i neverše. Jako miniaturu jsem toto veledílo dát nechtěl, pohádka ani próza to také není, že by to bylo "mimo" - o tom nemůže být řeč, ostatní nezařaditelné? Já jsem zařazen naprosto jasně, i když možná vůbec nikde. Text písně? Asi by se to zpívat dalo, ale to není důležité.
Možná mi o tipy vůbec nejde.
Možná
|
01.09.2006 13:04 |
K dílu: Možná
|
Možná jsem i Voloďa
|
Nevím o tom, že bych držel palce nějakému Senioru, to dílo je jen mým představením, a je to ve verších, sice jednoduchých, ale výstižných - jsem či nejsem?
To, že mi nedáváte tipy, nevadí, stejně ani nevíte, komu byste je dali, ale to není podstatné. Podstatné je, že vám to v hlavě vrtat bude - Junior vskutku nejsem, Senior však také ne,
a nebo Možná?
|
01.09.2006 08:57 |
K dílu: Možná
|
Možná jsem i Voloďa
|
Je mi jedno, jestli si myslíte, že jsem či nejsem Voloďa, spíš mi šlo o to, jestli se vám aspoň trochu líbí ty verše, no asi nelíbí, ale tentokrát jsem obsah prožíval, jsou autentické, nemám potřebu talčit na pilu, nejde mi o senzaci, prostě jsem se tady objevil,
Možná
|