19.06.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) wendigo
Tak to muselo být moje auditko-))) Považuju ten názor za svůj, ale to neznamená že dva různí lidé nemohou dojít ke stejnému závěru....
18.06.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) wendigo
Bůh tak miloval svět, že obětoval jediného syna? Ale, ale...Trošku si protiřečí, ta Tvoje víra... Copak už nejsme všichni děti boží a navzájem si rovni? Bůh tak jak ho vnímáte Vy se svými syny, vykupiteli, spasiteli a lidskou tváří, tento bůh nestvořil nás - ale My jeho. .......................................... Existuje něco, co se naprosto vymyká našemu chápání, co nemá náš rozměr a naše myšlení... Je to vesmír a vše co se v něm nachází. Něco čemu nikdy neporozumíme, protože jsme omezení svou konečností... Prostupuje vším a každý z nás to v sobě čas od času dokáže nahmatat. Mě osobně to dělá štastným a nehledám už žádná další jména.......A nemám potřebu to nikomu nutit. Prostě věřím. Ti nezatížení už asi pochopili a tak je zbytečné o tom dál mluvit.
19.06.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Klub pozorovačů jelenů v oboře wendigo
A k tomu mi dopomáhej Jelen......... (Co takhle klub paroháčů:o)))
12.06.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Fekalistický klub wendigo
Ju,ju...Něco mi říká,že se z toho ještě posereme...
19.06.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Lovci bouří wendigo
Zrada!Kde jsou obrázky...Oldóóó..Béééééééééé
19.06.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Lovci bouří wendigo
Základní Pojmy - Bouřka - je český termín, souhrnné označení pro elektrické, optické a akustické jevy doprovázející atmosférické výboje. Konvektivní bouře - je obecnějším označením pro oblak typu cumulonimbus a jevy, které jej doprovázejí nebo mohou doprovázet (elektrická aktivita, intenzivní srážky, kroupy, silný nárazovitý vítr, tornáda). Bouřková buňka - Typická doba života jedné "bouřkové buňky" je kolem 30 až 50 minut po této době buňka zaniká. Většina konvektivních bouří je však tvořena více takovýmito buňkami v různém vývojovém stádiu, čímž bouře jako celek může navenek existovat až několik hodin… Mezocyklóna - Existuje však typ bouří tvořených jedinou buňkou, které mohou přežívat po dobu několika hodin. Takovéto bouře silně rotují kolem své vertikální osy. Na tzv. dopplerovských radarech (schopných měřit vedle radarové odrazivosti i radiální rychlosti) je pak pozorována tzv. mezocyklóna (mesocyclone)o průměru přibližně 5 - 20 kilometrů. Supercely - Konvektivní bouře, ve kterých je radarem detekována mezocyklóna, se nazývají supercely (supercell, supercell storm). A právě supercely bývají doprovázeny “nejdivočejším"počasím - obřími kroupami, tornády, případně přívalovými srážkami či extrémní elektrickou aktivitou.Předpona "super" se nevztahuje k rozměrům bouří, ale k intenzitě procesů, které v nich probíhají. Definice tornáda - Tornádo je silně rotující vír (se zhruba vertikální osou), vyskytující se pod spodní základnou konvektivních bouří, který se během své existence alespoň jednou dotkne zemského povrchu a je dostatečně silný, aby na něm mohl způsobit hmotné škody. Schéma tornáda - Většina tornád se vyskytuje pod jádrem bouře, 1 - spodní základna oblačnosti bouře nejčastěji na jejím jihovýchodním okraji, to 2 - pomalu rotující "wall- cloud” vyplývá z typického proudění v bouři a jejím 3 - rychle rotující vlastní tornádo okolí v mírných severních zeměpisných šířkách. 4 - kondenzační "chobot" (nálevka) 5 - prach a trosky, vířící nad zemským povrchem
19.06.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Lovci bouří wendigo
A zase dvojitá duha...A předevčírem nad Vyškovem nic menšího než tornádo... Čtvrté u nás v tomhle roce...
18.06.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Lovci bouří wendigo
15:00 , Cejl, Brno, Czech Republic.. Mulder: Bouře malé intenzity, atmosferické výboje pouze mezi mraky, srážky do 3 mm...Oh, mystic.. Scully: Neměl bys to s tím fetováním tolik přehánět Foxi-))).
18.06.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu: Lovci bouří wendigo
Včerejší lov nadmíru úspěšný...Bouřka s minimální intenzitou, ale zato duha přes celou oblohu v nejjasnějších barvách a dokonce dvojitá, to vše při krásném západu slunce...(Pozorováno nad Brnem.)..Myslím že něco takového se hned tak nevidí(Já něco takového viděl poprvé)..A co Vy? Máte taky nějaký nevšední zážitek?
00.00.0000 00:00 K dílu: Diskuze klubu: E for Ecstasy wendigo
Víš v tomhle posledním bodě jsem tak trochu sobecký... Jde mi zhruba o tohle : Pokud se někdo informovaný dopustí prasečiny, nemůže fňukat:"Ale já nevěděl, že se to nemá"... Odsoudím ho bez milosti a nic mě už nebude zajímat.
00.00.0000 00:00 K dílu: Diskuze klubu: E for Ecstasy wendigo
Řekl bych že drogy nepropagujeme, ale snažíme se dosáhnout maximální informovanosti... Jde o to, aby jsme eliminovali případy, kdy si blbeček bude chtít zase z někoho vystřelit.... Lidi si ohněm hrát nepřestanou.Ale je dobré jim nalít do hlavy, že při tom můžou uhořet... Ty jako lékař Břízo to doufám chápeš.
00.00.0000 00:00 K dílu: Diskuze klubu: E for Ecstasy wendigo
Úmrtí po požití extáze? A v Brně? No tak to jsem ani neregistroval.... Ale rád bych varoval... Ať už se jedná o tabletku s logem skrblíka, tří diamantů apod., je téměř vždy jisté, že se jedná o výrobek polské provenience, neboť není problém znak napodobit, neexistuje tudíž žádná záruka kvality... Z hlediska čistoty a příměsí - jedna nekvalitní tableta se nijak neprojeví u člověka s tělesnou hmotností 95kg, ale například u 16 leté dívenky o 50kg může mít nedozírné následky... Proto si napřed rozmyslete, zda-li Vám to vůbec stojí za to....Žádná sláva to není,lidi!!!.
25.05.2001 00:00 K dílu: Jáchymov wendigo
Jsou chvíle, kdy mou pohodlnost, lhostejnost a degeneraci prozáří něco jasnějšího než blesk a probudí mě ze sna. Teď je ta chvíle.*
27.09.2001 00:00 K dílu: Kulaté rozhodování wendigo
Skvělé, spousta protichůdných pocitů.
27.09.2001 00:00 K dílu: Tunely wendigo
Všechny moje touhy stát rozhodně neuspokojí:-)))) Ale super !
28.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
O.S.sto6 - Já se samozřejmě nechci hádat ani nikoho přesvědčovat o svých stanoviscích.Jen jsem jako člověk méně chápající potřeboval vysvětlit souvislosti. Z pouhé zvědavosti, nikoliv kritičnosti... To je vlastnost, která je nám Čechům vlastní.... Díky za vysvětlení z pohledu druhé strany "velké louže":-)
27.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Co se týče songů metalových kapel, samozřejmě souhlasím. Obsahují příliš negativních emocí, jsou zbytečně agresivní.. Ale hledat závady na písních Imagine od Beatles a Mother od pink Floyd si netroufám, i když jsou o válce a bombách.To je život. Nepouštět hudbu jen pro to, že něco negativního připomíná, v tom vidím Freudovu teorii vytěsnění. Komu tím pomohou mrtvým?Těm co to přežili a ztratili své nejdražší?Dřív nebo později se s tím budou muset vyrovnat. A ty písničky se zase budou hrát. Ale je to pěkné gesto.Solidarity a dobré vůle.
27.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
www.fuckedcompany.com/extras/clearchannel_email.cfm Na této adrese je seznam songů různých interpretů, které asociace 1200 rádií v sev. Americe škrtá ze svých playlistů. A jsou tam jak písničky (včetně kompletních Rage Against The Machine) Limp Bizkit, Metallicy apod., tak i Beatles, či Bruce Springsteena, nebo Pink Floyd !!! No comment.
21.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Monthy: Rád bych věděl jak přesně autor v této souvislosti definuje nevědomí. Rád bych podotkl, že získat obdiv a s ním související pocit uplatnění(seberealizace) je tím nejpodstatnějším důvodem pro vlastní tvorbu, ať je jakákoliv. 1. Mívám pocity méněcennosti v osobním životě a v kontaktu s ostatními lidmi, trpím představou, že nedokážu svoje city, myšlenky, touhy a potřeby vyjádřit pomocí řeči, tak jak bych doopravdy chtěl. S tím úzce souvisí touha vytvářet si svoje vlastní světy a realizovat sebe sama na papíře. Léčím si tím vlastní neschopnost plně žít v realitě. Pocit méněcennosti podmiňuje komplex nadřazenosti, po určitou dobu jsem měl falešnou představu, že co se psaní týče, jsem vyjímečný.Naštěstí pro mě si teď docela jasně uvědomuji v čem spočívá podstata mé tvorby a to v povyšování se nad ostatními. 2.3.Nemůžu odpovědět. 4.Jsem omezen svým vnímáním, svým prototypem osobnosti a svou osobní mnohdy pokřivenou logikou. Každý žije ve svém mikrosvětě, ale jak bude velký, o tom si do určité míry rozhodne sám...
17.09.2001 00:00 K dílu: Je to plagiát? wendigo
Ne, ale možná jde o kryptomnesii.
14.09.2001 00:00 K dílu: World Trade Center wendigo
Zatim nemuzu hodnotit sloh, obsah mě příliš zatěžuje, ale obdivuji tak přesnou a rychlou výpověď o apokalypse.
17.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Týden plný afektů a emocí už je doufám za námi a život se vrací do normálních kolejí.Rizika celé situace jsou nám více či méně jasné, k tomuto tématu už padlo spoustu podnětných diskuzí... Zaráží mě pouze fakt, že spousta písmáků argumentuje agresivní politikou USA, tisíci mrtvých v nesmyslných válkách po celém světě, hladovějícími a dalšími doloženými zvěrstvy... Rád bych se zeptal jestli si uvědomují, že my všichni jak tady dřepíme jsme za to odpovědní a to že se my máme dobře je tímto přímo způsobeno. Jinými slovy mnoho lidí umírá hlady, zatímco my budeme přivírat oči a dělat, že tohle je bussiness strýčka sama a my s tím nemáme nic společného.... Nesouhlasit s něčím, ale mít z toho profit... Nejsme tak trochu pokrytci?
14.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Jerry: Zdá se mi to, nebo tvrdis, ze si o to podcenenim bezpecnostnich opatreni vlastne rekli? Copak lze neco takoveho predvidat? Copak lze detektorem kovu odhalit hlinikovou slitinu? Copak lze predvidat, ze existuji tvorove schopni takovych cinu? Dokazes si predstavit v co by se musely zmenit B.O. , aby mohli vyloucit neco takoveho? Asi uz by to nebyla svobodna zeme, nemyslis?
13.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Anonym(Derf):S Tvým přesvědčením nemůžu polemizovat, jako každý člověk víš čemu věřit a co je pro tebe nejlepší... Ale nemyslím si, že cokoliv zjednodušuji a mám za to, že moje názory jsou střízlivé, stejně jako názory druhých. Nechci nic rozmazávat, naopak jasně definovat problém. Jako pozitivně se identifikující osobnost mám vůli přidat se na stranu, která odpovídá mému přesvědčení a to na stranu spravedlnosti, nechci stát bokem a dělat, že se mě to nedotýká. Lhal bych sám sobě. Co ještě hledat za zdůvodnění.Každý kdo je schopen provést, či podílet se na tom co se stalo 12.9.2001 je prase, nikoliv hrdina a neexistuje žádný argument na tomhle světě, co by zdůvodnil tak zákeřný, nesmyslný a zbabělý útok proti lidem. Tohle neomluví ani bůh. Nejsem na pochybách na čí straně je spravedlnost a mám za to i horké hlavy teroristů zchladly, protože se situace otočila. Oni sami jsou teď vrazi a amerika mučedníkem. Pokud jde o mě, můj konečný názor je jednoznačný. Jsem na straně lidí, pro který má lidský život ještě nějakou cenu. Chtěl bych ameriku morálně podpořit(a víc nezmůžu) v boji proti nelidskému barbarství, v boji, který se však nesmí stát pouhou odpovědí stejnými metodami teroru. A nakonec, v podstatě jde o to, že jsme všichni vyděšení a šokovaní z toho co se stalo, toužíme po spravedlivé odplatě, ale někde v podvědomí nám zní pochybovačné hlasy, jestli se to nakonec neobrátí ve zlém proti nám. Co člověk to jiné vnímání světa a vyjadřování, ale v tomhle bodě se určitě shodneme. Nebo se mýlím?
13.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Myslím si, že kdyby byla amerika skutečně takovým symbolem zla a synonymem pro bezohlednou agresi, držíme všichni pusu... Ať to zní jak chce, ona je to nejlepší co máme. Bohužel či bohudík.
13.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
NoHead: Chápu Tě a souhlasím s Tebou.
13.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Dobrá tedy, tento článek je velice inspirující. Nesouhlasím s ním v pemisimistickém přístupu, ten podle mě prohrává, ještě než cokoliv začalo, ale jinak... Předpokládejme tedy, že se lidem opět nepodaří překročit svůj vlastní stín a že jsou nepoučitelní. Předpokládejme že jakákoliv snaha o změnu, řešení, nápravu je předem odsouzena k nezdaru. Jistě, mohu se mýlit:-)))Mýlit se může i pan Ondřej Neff. Ale pokud má pravdu napádá mě jediné. A to sundat si přilbu k modlitbě.
13.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
No Head: Zajímalo by mě kolikrát jsi si Ty osobně na umírající a trpící po celém světě vzpoměl a co jsi udělal konkrétního, aby jsi jejich osud zmínil...Předpokládám, že jsi členem naší konzumní společnosti, vlastníš počítač, možná i auto, atd... Celá tahle problematika je natolik složitá a navzájem propletená, že pokrytectví mi připomíná spíš Tvoje reakce, nezlob se na mě. Já sám se jako člověk hluboce stydím, že musí spousta lidí umřít hlady, jen kvůli našemu blahobytu.Ale tohle je život a ten je ve své podstatě krutý.Nemá smysl navzájem na sebe křičet, jste zlí a špatní...Lepší bude ptát se: "Co s tím uděláme?" Máme na to prostředky i moc, takže já neříkám, jsme zlí a není pomoci, ale... Co s tím uděláme?
13.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Derf: Když v těchto dnech někdo z nás(myslím že mohu hovořit i za Printa) mluví o americe, nemá na mysli to čím byla před dnem 12.9.2001 - baštou kapitalismu, jejíž jejinou snahou byl růst zisku a prosazování vlastních zájmů. Když v těchto dnech hovoříme o americe máme na mysli symbol svobody a demokracie, symbol na který byl spáchán ten nejbarbarštější útok v dějinách lidstva a za jehož součást se můžeme považovat i my.
13.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Dne 12.9.2001 přestal existovat svět tak jak jsme ho znali. Barbarský čin gigantických rozměrů popírající samotnou podstatu lidskosti nás změnil, ať už to znamená cokoliv... Nepamatuju se na spoustu důležitých věcí týkajících se mého života, ani svých blízkých, ale nikdy nezapomenu na den kdy se řítily k zemi budovy WTC a pohřbily pod sebou tisíce nevinných lidí a mě před televizní obrazovkou tekly po tvářích slzy bezmoci. Velké domy hoří, lidé umírají, ale láska a symbol, ty trvají věčně. God blaze America.
05.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Milé prokletí, tohle je můj subjektivní pohled. Avízo je specifické návěští, oznámení o někde uloženém názoru, reakci která se dotýká něčeho v čem figuruje i Tvůj podnět na dané téma, kritika apod.Jako člověku bezesporu inteligentnímu Ti musí být od prvního pohledu jasné, které avízo stojí za shlédnutí, či nikoliv, které souvisí s časovou kontinuitou Tvého názoru, nebo se dotýká aktuálního příspěvku někoho dalšího. Mám za to, že většina lidí, která svým stanoviskem přispěla se ráda do auditorium vrátí a seznámí se s vývojem diskuze, je nereálné, aby se kvůli nespokojenému jedinci měnil systém avíz, pokud chceš něčeho dosáhnout, demokracie Ti v praxi nabízí adekvátní účinná řešení, hlasováním počínaje atd… Mě osobně nevadí jakékoliv návěstí i když jeho jedinou náplní je upozornit na svého autora. Ale z Tvého názoru mi není jednoznačně jasné, zda Ti avíza vadí z důvodu jejich obsahového rozporu s Tvou interpretací asociace www.pismak.cz, či jednoduše proto, že se jejich obsah nesouvisí s Tvou osobou, respektive s Tvým dílem.Ve své reakci antiauditorium si protiřečíš zviditelňováním své osoby a Tvé auditorium tak spadá do sféry těch, proti kterým protestuješ. Můj postoj k této věci je následující.Auditorium, neboli posluchárna, posluchačstvo slouží k veřejnému projevu názoru jedince, nemůžeme je ohraničit na platformu literatury, či literárního díla, protože jakýkoliv slovní útvar, jakéhokoliv obsahu literaturou je, ať slouží ke zviditelnění, či sdílení osobního komplexu. Použít auditoria k vykřičení vlastního názoru znějícího: ” Neotravujte mě svými hloupými názory.” je podle mě mírně rečeno netaktní. V auditoriích lze velice snadno provádět podobný selektivní výběr jako u avíz, nemůže se nám zalíbit úplně všechno, tudíž si vybereme téma, které se nás nějakým způsobem dotýká.Označit myšlenkové pochody druhých za výkaly není vizitkou jejich obsahu, ale spíše tolerance dotyčného a tady je příčina a podnět k mé reakci.Písmák by měl být založený, toleranci, komunikaci a snaze o co největší porozumění mezi autorem, kritikem a mezi lidmi vůbec. Solidarita(soudržnost, pospolitost a též různým způsobem projevená sebeúčast) podle mě nespočívá v kategoriích, úvaha, blbůstka, ani jen tak pro radost. Těším se na další a podnětnou diskuzi.
21.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
:-))))) Pepe určitě ji najdeš. Človrdík se chce stát slavným?Vždyť už je... Kafka-tajemnou a mystickou? Helča nerozhodná a bázlivá, tomu nevěřím:-) Rylwen-držím palce:-) Mikey-co zlého se stalo 22.října 1999? Momo.Máš někoho, koho miluješ víc než sebe?Pak jsi štastná bytost(pokud se sama máš ráda)... Naděje.Jsi štastný člověk realisto, Tvá přání se budou plnit... A já? Chci být úplný a vždy sám sebou. Ať už to znamená cokoliv.
06.09.2001 00:00 K dílu: wendigo
Co vede člověka k víře? Na tuto otázku nejsem schopen odpovědět v několika větách. Nemohu uvést všechny fakta, které mě vedou k mému přesvědčení.. Náboženství je v podstatě velice specifická forma psychoterapie, vytváří pocit sounáležitosti a je zdůvoděním vlastní existence. K víře vedou člověka jeho psychosociální aspekty, jeho základní psychické potřeby, jako je touha být milován a milovat. Každému kdo má zájem o originální pohledy na tuto problematiku a chce si na podkladu více faktů vytvořit vlastní mínění(nespokojí se s výkladem církve), doporučuji autory C.G.Junga, S.Freuda, A.Adlera, sv.Augustina a F.Nietzscheho.
23.07.2001 00:00 K dílu: wendigo
Rozverné, milé a skvělé*....
23.07.2001 00:00 K dílu: wendigo
Rozverné, milé a skvělé*....
27.09.2001 00:00 K dílu: Tajné milovanie wendigo
Tvoje verše hladí.
27.06.2001 00:00 K dílu: Je možná pravá láska přes internet? wendigo
Žijóóva... Tak já Vás taky obšťastním svým názorem:-) Je mi úplně jedno kde láska vznikne, pro mě je důležité, že existuje a že nám pomáhá. A neřekl bych, že jsme rozdílní, čím déle žiju tím větší je moje přesvědčení, že všichni lidé jsou stejní... Stejné obavy, stejné radosti a emoce, jen v různých tělech, na jiných místech a v odlišných podmínkách. A nakonec, kdo chce lásku přijímat, musí ji i dávat... Takhle nějak to vidím: 1 Nikoho nesuď 2 Vždy s dobrou náladou 3 stůj nohama na zemi 4 neškemrej o pomoc 5 Nikoho neodmítej a všímej si světla A výsledek? The Sun inside !
28.09.2001 00:00 K dílu: Oškliví wendigo
Anonym 25: Nepochybuji o tom, že jsi štastná a že jsi jako inteligentní a pozitivně se identifikující bytost volila svého partnera na základě jeho charakteru a duševních vlastností, nikoliv podle vzhledu. Ale výše zmíněný typ myšlení skutečně funguje a existuje spousta tzv."krasavců"(lidí s velkou možností si vybírat) obou pohlaví trpících komplexy méněcennosti.Volí si partnery(a děje se tak i nevědomě), u kterých jim hrozí menší riziko, že je opustí kvůli někomu dalšímu.A to vůbec neznamená, že s nimi musí být neštastní. Naopak. Je to životní prototyp a reálná strategie. Prostě to tak je:-) Bezejmenny & Derflad : stoprocentně s Vámi souhlasím
27.09.2001 00:00 K dílu: Oškliví wendigo
Zapomněl jsem dodat, ze moje kritérium platí pouze pro Ty, co mají tendenci vybírat si své protějšky podle vzhledu... Ale skoro všichni víme kam tenhle záměr vede... Jsou důležitější vlastnosti a rysy člověka, než jsou míry a barva vlasů...
24.09.2001 00:00 K dílu: Oškliví wendigo
Jak dělit lidi na ošklivé a krásné?To je přece hloupost.. Měl bys tomu radši říkat dělení na ty co mě sexuálně přitahují a na ty co nikoliv... A pokud je řeč o nesourodých párech, tak hledat si někoho odlišného(věkem či jak jsme nadhodili vzhledem) je projevem zbabělosti, tudíž když narazíte na holohlavého šedesátníka s 20 kočkou, která nelační po penězích pak je to signál, že dotyčná nemá dost odvahy aby si našla někoho ve svém věku.Tato situace platí pro obě pohlaví.
14.06.2001 00:00 K dílu: Jsou na písmákovi blázni? wendigo
Studený a nehybný.....-))) (NOVA je mrtvý pes!!!)
13.06.2001 00:00 K dílu: Jsou na písmákovi blázni? wendigo
Jestli jsem blázen? Tak to si kuř...-))) Jsem snílek, idealista, romantik, lotr, casanova, dítě a lovec bouří... A mám spočítáno, že v okamžiku kdy o tyhle vlastnosti přijdu, zbývá mi 35 vteřin... Být blázen je úplně normální lidská reakce... A já jsem - člověk.
11.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Tohle vyjádření pocitu hledám už hodně dlouho...* Rád bych ho v něčem použil, jestli dovolíš...
13.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Vždycky, když se začne mluvit o politice, začnu si tiše pobrukovat : "Koukej na ně, to se nevidí, nikdo nevisí, nikdo nesedí......"-))) Fakt je ten, že ač jsou mi Havel, Zeman,Klaus sebevíc nepříjemní, já bych tuhle šílenou kocábku líp kočírovat nezvlád.. Takže, jak říká Hvězda1620 , kdo je lepší? Komu to svěřit?
15.06.2001 00:00 K dílu: Orální haiku II wendigo
Teda...-))) Amen *
01.06.2001 00:00 K dílu: Jen bych se (ne) ráda rozloučila..... wendigo
Aúúúúúúúúú...........Dobrý lov !!!!.....šelmičko.......
01.06.2001 00:00 K dílu: Za tatínkem.... wendigo
Málem bych zapomněl.......
01.06.2001 00:00 K dílu: Za tatínkem.... wendigo
Člověka, co umí takhle zacházet se slovy - a)umlčíme zabitím, b)postavíme mu pomníky. b - je správně.......*
04.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Krel: No já za to nemůžu...Oni si mě vymysleli....-)))
31.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Sloni jsou smutní, protože mají moc dlouhou paměť.. Ale takhle delfíni... Já měnit nebudu. Dál zůstanu noční můrou indiánských dětí a za temných nocí budu obcházet jejich te-pe a lačnit po čerstvé krvi... Mňam..
01.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Cli: Nedej bože!!! clovrda: Kupředu levá!!Kupředu levá!!Zpátky ni krok!
24.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Já to vidím asi takhle: V tomhle mailu nejde o čísla... V tomhle mailu si nikdo nestěžuje... Tenhle dopis Ti říká: " Neskuhrej, jsi na tom zatraceně dobře". A to potřebují lidé jako já slyšet pořád. Těchhle pár řádků říká, žij naplno,nefňukej a bude Ti líp. Život nemá happyend, ale s dobrou náladou je šance, že to neprodrbeme úplně. Nesouhlasím s Tebou, ale toleruji.Howgh.
24.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
No vidíte.A už se taky fztekám, sákryš...
24.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Milej Jiko... Běž si kam je libo...A svou dobrou náladu si prosím vem s sebou. Mě ten mail docela udělal radost a pokud se najde aspoň jeden člověk co na tom bude stejně, nebude to nanic.
24.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
FLO....Docela mě mrzí, že to vidíš takhle... A o životní prostor tady vůbec nejde. Jde o život samotný.
18.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Flo: Díky..-)))"Mlask"
14.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
A ten day nastal právě dnes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!
13.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Když o tom tak přemýšlím -))) Na mé narozeniny se stala ta nejúžasnější věc na světě. Narodil jsem se já !!!
24.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
V den mých narozenin(o pár let později) skončila Falklandská válka...Hurá!!!!
01.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Wopi: podle té knihy natočili "Přichází satan" a je dost těžký ji sehnat, ale stojí za to...Četl jsem ji asi v sedmnácti a po mě sestra o pět let starší jak já... Nějaký čas jsme pak spolu dobrovolně spali v jednom pokoji, je to vážně děsivé, sugestivní a strhující!!! Dotýká se to těch nejskrytějších schránek, pověr a obav... Hned s první větou začne mrazit v zádech a jakmile se setmí, aúúúú....
29.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Jeden z nejlepších horrorů v literatuře je podle mě "Omen" od Davida Seltzera.... Tu knihu jsem byl nucen odložit jakmile začal soumrak a ještě asi měsíc po dočtení, jsem měl problémy, Vřele doporučuji!!!
25.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Kdo se chce zasmát vážným věcem : Kurt Vonnegut - Časotřesení, Kolíbka A kdo má chuť na trošku fantazie : Robert Holdstock - Les mytág, Lavonndys, Hloubení... Alchymista od Coena,Cohena(ach ta paměť) - též boží.... A takového Johna Irvinga snad ani připomínat nemusím....
24.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Kandel : Trvalo mi to asi patnáct minut, včetně napsání a zveřejnění, kvalita odpovídá a žádný smysl není.... Del : "Líbí" je tipem....
22.05.2001 00:00 K dílu: ZDRAVÍ wendigo
Posílam úsměv od srdíčka a plnou mísu sladkých třešní.
21.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Mě jen přišlo, že by to nebyl až tak špatný nápad...-)))) Písmácký tábor, voala!!!
21.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Jaro : Písmácký tábor???? No, z mojí myšlenky se asi instituce nestane, kdo by to taky realizoval, že jo...Musel by být troubelín, přidělávat si takhle práci...No, uvidíme.
18.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Nikdo netvrdí, že to musí být zrovna triko... Samozřejmě, že Písmák je o tvorbě, ale žijeme v 21.stol., dneska je dobré být viděn... K té uniformitě...Copak není každého věc, co si vezme ne sebe? Přirovnávat to k pionýru je trošku silný caffe. OKAP chce žlutásky...Já mu chci jen naznačit jakým způsobem se též dají vydělávat... A s výrobou textílií opravdu nemám nic společného....
16.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Vojtek : No právě....
21.05.2001 00:00 K dílu: náhodná shoda wendigo
Až na "nechutně" Kon...
14.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Wopi:Ano taková událost se hodí frustrovaným lidem s pocitem méněcennosti, aby dokázali, že jsou taky mistři, i když v něčem jiném...Je to negativní stránka celé věci, ale z jiného soudku... P.S. : Včera kolem půlnoci jsem byl na dominikánském náměstí v Brně nucen projet davem opilých fanoušků a jejich přátelské "poplácávání" změnilo lak na mém autě k nepoznání a mě rozpálilo do běla... Ale nic to nemění a nemůže mi to zkazit radost z úspěchu druhých. Prostě jim to přeju !!!
01.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Pěkně vyladěno, emočně dynamický... Co věta to nůž a slovo jak bodná rána.
09.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Coney : Všiml jsem si, že tam viselo pár triček, ale v tu dobu kdy jsem procházel kolem a to ve střízlivém stavu, tam postávali dva dealeři s velmi zajímavým sortimentem...
09.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
O ou, Ami... Možná mluvím trošku nesrozumitelně, ale jsem rád že jsi to pochopila a že na to máš stejný názor jako já(snad až na jemné významové nuance slova soucit...)...Jen mě štve mě máš za chlubila,docela mě mrzí že budím takový dojem. Víš jak se to říká - Všechna sláva, polní tráva.... Prostě se rád hádám s inteligentními lidmi a drobná extempore si nemůžu neodpustit.. Toť jest pravda holá...Přeji příjemný den.
07.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Chápu, že jsi to tak nemyslel... Jen mě vždycky naštve, když mám pocit že mě někdo balí do stejnýho pytle s nějakou skupinou lidí, výsledkem je špatná reakce...Je to paradox...Obhajuju je a snažím se pomáhat a přitom s nimi nechci být spojován. Sorry.
07.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Víš co u mě znamená pojem soucit? To znamená, že ho vnímám a neváhám mu pomoci, slovem i činem...Snažím se mu vrátit jjeho hrdost na to kdo je, snažím se pro něj najít sílu znovu bojovat... Pracovníci na správných místech, to zní moc pěkně. Dělám to pro ně, zadarmo, ve volném čase a moje jméno se na titulních stránkách neobjeví. A taky miluju život a jsem vděčný za každou chvíli co tu můžu strávit. A vím jak blízko jsem měl k tomu, abych sám potřeboval pomoc a s každým, kdo tolik štěstí neměl, se snažím podělit o všechno dobro, co se ve mě najde... Snažím se pomoci, i když je to většinou beznadějné...Smím se zeptat jaký je tvůj příspěvek, že mě s takovou jistotou odsuzuješ? Ty si vážně myslíš, že vychrtlý feťák se zánětem žil, žloutenkou a nakažený HIV najde soucit na ulici?
07.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Souhlasím s Tebou...A děkuji Ti za dialog... Jen pochybuji, jestli na to jako lidé máme, odpoutat se od všech těchle, jak jinak to nazvat - závislostí... Ale polemizovat nad tím mi nepřísluší... Moje řešení je prosté.Příčiny se nám vymítit nepodaří..Ale trochu zmírnit důsledky, o to bychom se měli aspoň pokusit... Podle mě všichni ti "nemocní" křičí po soucitu.... A ten jsem jim ochoten dát.....
07.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Ami - Pokud je ten příběh pravdivý, pak není co dodat, je to hrůza.... Lidská blbost je nekonečná... Ale extáze jako taková za to nemůže. Opakuji problém nejsou chemické látky, ale mi lidé... Éčko zabije tisíce a to díky neznalosti a jeho nelegální výrobě.. Naproti tomu alkohol zabije milióny a to při stejném počtu uživatelů a nikdo to ani neregistruje.Kde je potom zakopán pes? Jak tomuhle napříště zabránit? Především informovaností, aby se nenašli takoví idioti, kteří se zase budou chtít "pobavit" na něčí úkor a aby se procento těch co vůbec začnou s drogou zmenšilo co možná nejvíc... Další možnosti-zpřísnit postihy, aby bylo dealerství nebezpečné, anebo naopak legalizovat..Čistou výrobou by se zabránilo většině úmrtí.... I když všem určitě ne... Ale vždyť to, jestli si jednotlivec drogu vezme, je to jenom jeho věc!!!!A pokud tak učiní, za následky si nese odpovědnost !!!! Dokud bude mít extáze a ostatní chemie punc vyjímečnosti a zakázaného ovoce, buďte si jistí, že se vždy najde někdo, kdo to zkusí, aniž by pořádně věděl, s čím má tu čest... Čím větší nezájem,odmítání a odsouzení postižených, tím víc jich bude přibývat a já bych rád viděl, jak by se kdokoliv z nás tvářit, kdyby šlo třeba o jeho dítě... A s tím mám jako spolupracovník protidrogového centra svoje zkušenosti...
07.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Břízo - myslím, že tu odpověď hledat nemusím. Vidím že soudíš kohokoliv pro cokoliv a snad Ti to něco přináší.. Díky za psychologickou sondu, ale je značně xenofobní...
07.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Za prvé. Nikoho se nesnažím přesvědčovat o tom, že jsem v pohodě. Prostě jsem... Jediné o čem se Tě snažím přesvědčit je, že vím o čem mluvím, že s touhle konkrétní věcí mám zkušenost.. Za druhé. Neobhajuju drogy.Nejsem na nich závislý a dokázal jsem i takové věci jako přestat kouřit a ani tráva nepatří mezi moje hobby...Mám silnou vůli. Za třetí. To že rozebíráš mě je od Tebe milé, ale na to jsem se Tě neptal. Takže, zkus to prosím ještě jednou...
09.05.2001 00:00 K dílu: Stanovy sdruźení OKAP (#2) wendigo
Merle:...Co se týče odpovědí na body 3 a 4, jsou na jiné otázky.Chtěl jsem konzultaci, ne inzultaci....
07.05.2001 00:00 K dílu: Stanovy sdruźení OKAP (#2) wendigo
Jsem tu teprve krátce a tak se obracím na někoho ze zasvěcených, jelikož časová tíseň mi znemožňuje detailně se s problémem seznámit.... Může mi někdo polopaticky vysvětlit tyhle body? Jak má vypadat podpora začínajících autorů? Jaké výhody a smysl členství bude mít? Jedná se skutečně o organizaci a ne o ukojení ega několika vyvolených? Propagace, akce, srazy, no prosím, ale slyším-li pojem členské příspěvky, ježí se mi vlasy.. Jakým způsobem se budou využívat a kontrolovat, pokud budou zavedeny? A není to celé tak trochu z louže pod OKAP ???
07.05.2001 00:00 K dílu: žaluji diktaturu sexu wendigo
Chápu Tě brácho, až docela na kost... Nemusíš z toho být frustrován a cítit se méněcenný... Jedna "Žabža" se mnou nedávno ukončila sexuální vztah a můžu Ti říct, že je to bitva hormonů, ve které nemáme šanci vyhrát a nemá cenu se o to pokoušet, nedopadneme jinak než stádo volů... Ne, není špatné být panic, ani erotoman a už vůbec být nadržený... Nestyď se za to co cítíš, kým jsi a neboj se to svobodně projevit. Ale pozor, svoboda jednotlivce končí tam kde omezí, nebo ohrozí někoho dalšího... Zapomeň chvíli na to, že jsi člověk a popožeň ven to zvíře.Uvidíš že se najde některá, co to náležitě ocení.. Přeju Ti to, co starý šedivák Akéla... "Dobrý lov !!!!"
17.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Ježíšmarjáááá.....Já taky...
11.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Jóóó !!! Jasně že znám... Klobouk dolů před tvou znalostí nářečí.. Nejsi Ty krajan, chlape?
10.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Tož a na Líšnáky se zase zapomnělo kurnik šopa, či co... Toho bohdá nebode, habe se vo nás nevědělo....
27.04.2001 00:00 K dílu: wendigo
Zvláštní..I bez nás dvou má pořád víc jak polovina populace jiný názor...Říct jen pořád dokola a o ničem vypovídá spíš o Tobě než o otázce kterou jsme nakousli.Není to kritika, ani názor...
09.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Bilaterální krupobití Husákovi na na pleš svítí... Co ještě chceš, holenku? Na sekyru, uzenku ! Autor jest popraven za úsvitu v první den války proti blbosti vyhlášený.
27.04.2001 00:00 K dílu: Bůh wendigo
Můj názor se nachází v auditoriu Víra....
09.05.2001 00:00 K dílu: Brčka wendigo
Brko jest prokletý vynález, znalý všem neštastným, jež se jali s pomocí jeho alkoholický nápoj sáti...
10.04.2001 00:00 K dílu: wendigo
Zajímavá a vcelku trefná metafora... Svoboda, je absolutní nezávislost. Svoboda, to je možnost vlastního výběru a volnosti rozhodování, bez omezení druhých.. Svoboda,to je schopnost rozdávat radost a lásku podle vlastního uváženi... Mimochodem, Svoboda..Těší mě...
21.05.2001 00:00 K dílu: J a k o u b e k wendigo
S touhle dynamikou a časováním by byla bestsellerem i vegetariánská kuchařka... Co dodat.Snad neradno Tobě křížit cestu -))))...*
11.04.2001 00:00 K dílu: wendigo
Máš pravdu, u pojmu láska,jsem přestřelil.. Ty dvě definice k sobě nepatří... Alespoň ne tak,jak jsou napsány...Ale nejde jen zabasnit o dokonalosti citu a zapomenout na tu zvířecí stránku, na naše základní pudy.. Se smrtí máš opět pravdu, díky za pomoc... P.S. vztah kněze a mladé ďáblice se mi moc líbil a nejen on...
01.06.2001 00:00 K dílu: wendigo
Wow.Wow..Wild Cat... Jsi můj tip *-)))
09.03.2001 00:00 K dílu: wendigo
Které máš na mysli?Mám jich tolik........... Dám Ti hádanku. Už zbylo jen pár vět a rozbahněná zřídla ve žluti, chceš hluchým vyprávět,co píseň znamená a slepým,co jsou to křídla labutí? jsou to křídla labutí?
09.03.2001 00:00 K dílu: wendigo
Není to dílo,ale výlev,to je pravda...Jen nekrolog jednoho vztahu...A díky za úsměv,opravdu zahřál u srdíčka...P.S. Ten film znám...
09.03.2001 00:00 K dílu: wendigo
Nevystihl,Merle...Ale jsme hodně blízko.... Ja nechci nikoho zatratit,Fundo.Chci jen větší toleranci.
09.03.2001 00:00 K dílu: wendigo
Slunmíčkové úsměvy hřejí dlouho..Kdo jsi?Chci vědět víc...
22.05.2001 00:00 K dílu: Soud wendigo
Tohle tu ještě nebylo. Originální a jemný a svižný a vážný. A líbí...*
09.03.2001 00:00 K dílu: Confiteor wendigo
Ano.
16.05.2001 00:00 K dílu: wendigo
Flo:No, logicky se tomu nedá nic vytknout.. Ale za rámeček by si to asi fakt nedal...
Nahoru