04.11.2009 19:38 K dílu: Není jedinej? Cristinne
Podle mě to nemá chybu :)
04.11.2009 19:33 K dílu: Marek Cristinne
Moc hezký :) Já mám žabáka Adama :)
02.03.2009 14:49 K dílu: NĚKTERÁ OKNA * sbírka Cristinne
Já prostě nemám slov.... díky
18.02.2009 13:19 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
dapler: ale řekni, nepobaví tě kolikráte jeho argumenty a vysvětlování? jako třeba teď s onou gramatickou chybou :D Připomíná mi to způsob, jakým u nás vždycky reagovali kluci v "pasťáku", když udělali nějakou chybu... :D
17.02.2009 23:23 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Dapler: ale Horavin přeci neprovokuje, to my všichni ostatní jsme vulgární provokatéři... :D
17.02.2009 20:29 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Dráždíš hada bosou nohou...
16.02.2009 22:20 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Hej, vy vděční, přihlaste se! :D Nemyslím to jako výsměch, jen by mě zajímalo, koho tohle přesvědčí...
16.02.2009 18:29 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Opakuješ se, tuhle litanii už jsi mi jednou poslal... *zív*, nové argumenty nemáš?
16.02.2009 11:32 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Wow, docela zírám, kam až se to tu dostalo... Zkrátka a jednoduše, Horavin je zjevně jediný, kdo pronikl do tajů geniality Měkových textů a vidí v nich to, co my nenajdeme ani s mapou... A proto nemůžeme Měrku pochopit, jeho mylšnek jsou na nás příliš komplikované... A co náhodný čtenář? Vystopuju pravou podstatu a hloubku jeho úvah? Nebo se nechápavě a znechuceně otočí a vícekrát sem nezavítá? Co myslíte? Jak se přál Horavin, je to tentokrát komplet bez avi...
12.02.2009 20:10 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
dapler: no já pochybuju...;)
12.02.2009 12:10 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Protože označení za tlučhubu může být dost subjektivní, proto... Dapler: no já snad radši ani ne... myslíš, že pak by ti nějak srozumitelně odpověděl?
11.02.2009 12:36 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Dapler: já ležím horavinovi v žaludku už asi od začátku... To víš, nějaká osmnáctka je přeci jen moc povrchní a je třeba jí ukázat, co má mít ráda, co si má myslet a co má dělat...zajímavé je, že když si o mně myslel, že přesně takhle se sebou nechám mávat, vyčítal mi to, pak se asi čtyři dny choval celkem "mile" (no to je nadnesené slovo, ale víme jak to myslím, že jo) a než se přehoupl týden, všechno je jinak... Máš pravdu, anonymita skýtá lidem obrovské možnosti vytvoření nové identity a někdy je to dobře :) horavin: ehm, ale já ti mezi tvými dvěma zprávami neposlala žádné avi... pokud vím, tahle diskuze je docela "open" a můžu se klidně připojit, aniž by mě někdo vyzval, nebo ne-e? škodolibě tě provokuju? a čím prosím tebe? btw: vážně netuším, na co by měl mít "přikrčený český fýrer" pomyšlení... no tak tentokrát tedy snad naposled avi i tobě, sám mi je neposílej a neraguj na mne, když se mnou necheš "mluvit" s pozdravem Criss
10.02.2009 13:53 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Tuhle jsem četla v magazínu MF Dnes, že lidé se chodí do diskuzí odreagovat, zanadávat si a vzájemně se pozurážet... A že jde zpravidla o muže nad 30 let... Tak si říkám, jestli se k napsání toho článku neinspirovali zrovna tady :D Horavin: náhodou, já bych si s Daplerem ráda pokecala, kdybych tu bývala byla...;) Že vás to baví se tu pořád hádat... No nic, mějte se, diskutéři :)
10.02.2009 13:41 K dílu: Mezanin Cristinne
Jednoduše, nemám slov...
05.02.2009 16:09 K dílu: Mezanin Cristinne
tip
05.02.2009 16:01 K dílu: Pokora v Tobě Cristinne
Nemám slov:)
05.02.2009 15:54 K dílu: Pillow book Cristinne
Jsem ráda, že jsem "padla" zrovna na tebe a na tuhle...:)
05.02.2009 15:44 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Nevím, jestli tě potěším, ale to není problém jen zdejších debat... Copak, že mě někdo "shodí" kvůli názoru, to ještě budiž, ale občas stačí, že se jsem holka, dokonce ještě mladší... a už si neškrtnu, konec! :D
05.02.2009 15:41 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Nevím, jestli tě potěším, ale to není problém jen zdejších debat... Copak, že mě někdo "shodí" kvůli názoru, to ještě budiž, ale občas stačí, že se jsem holka, dokonce ještě mladší... a už si neškrtnu, konec! :D
05.02.2009 12:33 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
No, chyběla tu asi polovina věcí, které jsou tu teď navíc... Hlavně se někam vytratila původní otázka zda Měrkovy úvodníky více ano či ne... Řeší se tu spousta jiných věcí... a člověk se snadno nechá "unést"
05.02.2009 12:23 K dílu: Na sklonku života Cristinne
Ideály a naděje jsou leckdy to poslední, co člověku zbyde a co ho drží při životě... :) Děkuju za všechno, co jsi řekl
05.02.2009 12:10 K dílu: Zpovídání Cristinne
Teda, takhle dlouhé ponocování ti asi úplně nesvědčí :) Ale já na tom tedˇbývám podobně, když kolem třetí končím s učením :(
04.02.2009 19:05 K dílu: Nesvatba Cristinne
Nepřestáváš mě udivovat...:)
04.02.2009 18:57 K dílu: Nesvatba Cristinne
Nepřestáváš mě udivovat...:)
04.02.2009 18:53 K dílu: Nesvatba Cristinne
Nepřestáváš mě udivovat...:)
04.02.2009 18:41 K dílu: Svět společného vědomí Cristinne
Vážně a čím? No já bych řekla, že mezi "my" a "vy" rozdíl docela je...Nebo ne?
04.02.2009 18:34 K dílu: Nesvatba Cristinne
Protože moc dobře vím, že označovat tohle za poezii nebo báseň by bylo značně přehnané... Jak jsem řekla (a ostatně tohle jsi částečně konstatoval taky) lyrika není moje parketa. Mám jiný způsob, jak projevovat a uvolňovat pocity. A protože jsem si vědoma nevalné kvality tohoto výtvoru, přistupuji tak němu... O parodii v žádném případě nešlo, tomuhle stylu se taky nevěnuju :)
04.02.2009 18:26 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Promiň, to já tak ze zvyku s tím oslovením :) A kdy by se co mělo změnit? Ukecaná jsem a vím to moc dobře, ale že bych byla ordinérně vulgární? To jsou mi novinky...
04.02.2009 18:22 K dílu: Svět společného vědomí Cristinne
Tobě se já asi stejně nikdy nezavděčím, že? No ne že by mi o to nějak šlo... Kéž by ti alespoň došlo, že zrovná já si vážně přebírám věci podle vlastního názoru.. Btw: kde jsem tady použila 1. osobu plurálu?
04.02.2009 18:02 K dílu: Nesvatba Cristinne
O žádnou stylizaci Erbena jít nemělo, pokud to tak vypadá, pak jsem to udělala naprosto nevědomky. Přiznávám, že nejsi první, kdo mi to říká, ale v tom případě chudák Erben, že ve mně nějak vyprovokoval vůli tohle napsat... Jinak, dýchá se mi dobře, díky za optání... jestli ono to nebude tím, že nejsem v žádném krytu...:)
04.02.2009 17:56 K dílu: Nesvatba Cristinne
Nevím, jestli tě ke všem těm závěrům o mně vede tady to "dílko" co sis nahoře přečetl, ale pokud ano, pak jsem v něm dokázala neskutečně dobře lhát nebo jsi se chytil špaqtné stopy. To, jak jsi mě popsal, je totiž prakticky protiklad toho, jaká jsem. Se svou sebedůvěrou jsem spokojená, necítím se zadušená vlastními pocity a nepotřebuji se schovávat za žádný "kolektivisticky přihlouplý úvahy"... A - asi mi to po téměř jedenácti hodinách ve škole už moc nemyslí - jak vlastně tvůj komentář sousvisí s touhle mojí pseudobásničkou?
04.02.2009 13:15 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
avi
04.02.2009 13:14 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
No, koukám, že se toho moc nezměnilo od mé poslední návštěvy... Horavin: já ti ale, brouku, žádný výroky nepodsouvám. Neřekla jsem, že jsi se o Měrkových dílech vyjádřil jako o geniálních. Ten výraz jsem použila, protože jsem ho někde v této diskuzi četla stejně jako mnoho jiných. Nikdy jsem neřekla, že jsi to prohlásil. Pokud došlo k nějakému náhodnému spojení tvých výtoků a tohoto slova, pak bylo naprosto omylné. Jinak Měrku jsem se nsžila pochopit u toho úvodníku, ale podle jednoho díla se dost těžko soudí, takže jsem se snažila ještě u pár jeho dalších výtvorů, ale prostě to nešlo. Vážně jsem se snažila najít alespoň nějakou stopičku, která by mě navedla na cestu porozumění, ale prostě jsem ji nenašla. Měrkova díla mi stále přijdou jako (s)prostá, vulgární, obyčejná, o ničem a bez nějakého vytříbeného vypravěčského stylu... Neznám pohnutky, které Měrku k tomuhle působení vedou, ale možná právě ony by mi umožnily to pochopení... Tak jako tak jsou pak "vtip" a "ona hluboká myšlenka" natolik utajeny, že obyčejný náhodný čtenář nemá šanci se jí dovtípit a jak už bylo řečeno, působí to na něj až příliš vulgárně a hloupě... A pochybuji, že by to někoho motivovalo k působení tady...
01.02.2009 23:15 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
díky díky
01.02.2009 22:58 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
domin.go taky bych to objasnění uvítala. Díky za souhlas :) Tvou poslední větu bzch k té své přidala...
01.02.2009 22:56 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
Horavin: pracovat s vulgarismy jistě není snadné, ale kde je v Měrkových dílech zakódována genialita zdařilé práce s vulgarismy? Vulgarismus samotný ještě ukazatelem není, ale jeho užití dává velmi jasně tušit a usuzovat na tebou zmíněnou myšlenkovou mělkost či hrubost díla i autora, obzvláště je-li tento způsob pravidelně opakován... Tvůrčí kvantita absolutně nesouvisí s kvalitou. Knižní vydání Měrkových výtvorů ještě není důkazem vytříbenosti autorova stylu. I omyly se stávají... A poslušně hlásím, že u nás v knihovně ten vbýbor nemají, prý o něm ani neslyšeli. ještě schválně vyzjistím, jak je to s ním v krajské a univerzitní knihovně...:)
01.02.2009 22:46 K dílu: Měrkovi ještě další slovo? Cristinne
No, tož je to zajímavá "diuskuze" tady...:) Že se bývalému majiteli nelíbí, co dělá současný majitel se může stát, těžko se divit. Ale pochybuji, že by proto, že někdo byl majitelem Písmáku, měly být jeho články považovány za méněcenné nebo nějak "citově zabarvené". Já osobně mám s Písmákem pramálo společného, ale otázku zda by měl Měrka ještě někdy dostat slovo na úvodní stránce jsem si kladla taktéž...A to jsem, zaplať bůh, ještě netušila, že k téhle fatální chybě došlo už podruhé... A k problematice samotné. Podlě mě by se tohle už opakovat nemělo. A pokud mají úvodníky funkci, jakou podle mě mít mají, měli by se jejich autoři vybírat převelice pečlivě... Jinak chudák náhodný návštěvník, kterého by to tu mělo zaujmout... Měrkova takzvaná "genialita" mi zůstala neodhalena a zjevně je věcí osobních sympatií a názoru. Zavítala jsem na autorovu osobní stránku, pročetla jeho díla a divila se, že vůbec je něco takového možné... Mým osobním názorem je, že publikovaná díla mají mít určitou minimální úroveň (Měrkova a jim podobná díla nejsou ukazateli ani sebeminimálnější úrovně). Úroveň vyjadřovaní v médiích značně klesá a podobné zhovadilosti to jen urychlí. Nicméně ona hlásaná slova by se neměla potlačovat, ale řekla bych, že je jí snad učiněno zadost, když se autor může po libosti projevovat na své osobní stránce. Nevídím důvod to prezentovat na té úvodní. A ještě k oné posvátné svobodě slova. Ano, člověk by měl mít možnost svobodně vyjádřit své názory a postoje, ovšem ani toto by nemělo být vulgární a urážející. Svoboda totiž neí v tom říct cokoliv a JAKKOLIV, ale pouze cokoliv a v tom je značný rozdíl...
29.08.2008 21:17 K dílu: Z Deníku vzpomínek na život: Podivné loučení Cristinne
Měla jsem na mysli shovívavost k tématu (to bývá totiž u mě často kritizováno a vzhledem k tomu, že netokrát jde o skutečně osoní záležitost, chtěla jsem se vyhnout posměšným narážkám), nikoliv ke zpracování. Děkuju za připomínky a vezmu si je k srdci :)
19.03.2008 15:42 K dílu: Procházka parkem s věžičkou Cristinne
Na to, že je to v sekci - Blbůstky (a tuším že někde nad tím je napsáno něco jako "Pro radost"), je to až příliš zasmušilé... Přesto děkuju, tohlemi poslední dobou chybělo...Cris
13.03.2008 13:38 K dílu: Cristinne
Nj, Litomyšl, krásný město, milý vzpomínky, jezdívám tam k babičce, škoda jen že už ne tak často jako dřív...
13.03.2008 13:34 K dílu: Pavouci Cristinne
Předně díky alkrov za avi, myslim že jsem opacne postizena a ze vim proc jsi mi ho poslala.. (ale kdo vi, treba se pletu...) k pribehu :) je mi z toho smutno ( a to ja rada, zvlast v poslednich dnech), ale myslim ze nekterymi drive popsanymi vecmi mu dost ublizujes... zaslouzil by si vic... ale treba je to takhle napsany schvalne - ja mam taky vecne takovyhle rady, nekdy je uznam, nekdy si stojim za svym.. mam k tomu svuj duvod :) tak nevim ale diky, Cris
12.03.2008 16:33 K dílu: Rádiové vzpomínání Cristinne
no, ono k tomu nebylo moc daleko, abych takhle za tech deset let vazne vzpominala, takze to jak je to napsany je naprosto zamerne, aby to onu dotycnou prastilo do oci, protoze zase zacina blbnout... pokud Ti to zpracovani vadilo, omlouvam se, ale rozhodne diky za koment a pro priste si to vezmu k srdci...
04.11.2007 13:12 K dílu: Psaní je zvládnutá schizofrenie Cristinne
je mi to někajý povědomý... aspoň vím, že nejsem jedinej cvok... Super, ale ty chyby mě občas vážně děsily...:)
31.08.2007 22:20 K dílu: Boris Cristinne
Chvílema jsem se ztrácela, zajímavý, ale asi ybch se bez ní obešla.
17.08.2007 12:40 K dílu: pošetilý inzerát Cristinne
Pobaví :)
17.08.2007 12:39 K dílu: ach, lásko Cristinne
no, nevim, me to moc nevzalo...
02.08.2007 09:31 K dílu: TICHÝ LES Cristinne
Jak jsou mi tyhle pocity povedomy... Az na ty zminene veci, myslim, ze dobry :) Lakrov: diky za avi, myslim, ze vim proc...
02.08.2007 09:26 K dílu: Správná holka, nejsprávnější ze všech Cristinne
Myslim, ze moc povedene. Neco, co jsem ted potrebovala a zaroven, to co bych ted vubec nemela cist - chapes? Tip Omlouvam se, ze je to bez carek, pisu na blby klavesnici... Lakrov: diky za avi :)
01.07.2007 21:30 K dílu: Nesvatba Cristinne
Děkuji za názor, člověk musí umět přijímat i nepříjemnou kritiku
01.07.2007 21:29 K dílu: Black rose Cristinne
co mate kara porad s tim Erbenem, to slysim po nekolikate.... nikomu to nenutim, ale jsem rada, ze znam tvuj nazor
01.07.2007 21:26 K dílu: Svět společného vědomí Cristinne
děkuji
20.06.2007 13:05 K dílu: Chtěl bych vás vidět Cristinne
Wau, tak tohle jsem teda nečekala :) Bylo to moc dobrý :) Nemám co jinýo dodat, než jen že dávám tip :)
20.06.2007 12:55 K dílu: Zpovídání Cristinne
to Lakrov: moc si cením toho komentáře :) V nečem jsi se trefila, v něčem ne... Ale tak už to bývá... Každopádně děkuji
18.06.2007 08:21 K dílu: Keď odchádza smrť (Posolstvo budúcim generáciám.) Cristinne
Tak tohle se mi moc líbilo a pobavila jsem se :) Díky
18.06.2007 08:14 K dílu: Zmrzlina Cristinne
Zajímavé
18.06.2007 08:08 K dílu: Den s odezvou. Cristinne
Já nevím, nijak mě to nevzalo, o co tu vlastně šlo? Omlouvám, se patrně jde o moji blbost...
18.06.2007 08:01 K dílu: Oheň a voda Cristinne
No, mě se líbil jenom ten konec...
13.06.2007 12:39 K dílu: ZÁPOČET Z PITVY MLADÉ DÍVKY Cristinne
Tuším, že jsem tuto povídku už někde četla, ale ne celou, končila myslím tím vracením plášťů... Už si nejsem jistá, myslím, že i pár dalších věcí tam bylo jinak, ale můžu se plést, každopádně se mi popré líbila víc. Ale tak jako tak, je to napsáno dobře a vcelku líbivě :) Tip Lakrov: díky za avi :)
07.06.2007 08:38 K dílu: noční toulky Cristinne
Děj se mi líbil, ale s těma větama a čárkama je to pravda... každopádně jsem ráda, že jsem si to přečetla... Ale je fakt, co říkala Lakrov - když něco napíšeš, nech to chvíli odležet a pak si to přečti znova...
07.06.2007 08:27 K dílu: Vysoké učení Hajzlizmu Debilizmu Cristinne
Mě se tohle moc líbilo, člověk se u toho pobaví, ale na druhou stranu je poněkud smutné, že je to pravda. všechno. Ale co, jen ať se o tom mluví. Lakrov: děkuji za avi
31.05.2007 09:08 K dílu: Vydařený útěk Cristinne
Dobré, vydařené, není co dodat, tip :)
30.05.2007 13:23 K dílu: Vydařený útěk Cristinne
Docela zajímavé a zábavné, jen se tam na můj vkus některé věci opakují až příliš...
30.05.2007 13:22 K dílu: Vydařený útěk Cristinne
Docela zajímavé a zábavné, jen se tam na můj vkus některé věci opakují až příliš...
14.05.2007 08:20 K dílu: Vraťte mi nepřítele! Cristinne
Děkuji za upozornění na tuto povídku, nicméně musím říct, že jde odnikud nikam, nijak mě nezaujala a rozhodně to není můj styl ... ale třeba je chyba ve mně
06.05.2007 17:15 K dílu: Tajemství domů Cristinne
Ano, přesně takový dojem a názor jsem tím chtěla vyvolat a ukázat, díky
05.05.2007 13:17 K dílu: Anděl Cristinne
Zatím jsem přečetla tři tvé povídky, první dvě byly povedené, ale něco mi v nich chybělo, tady mi taky sem tam něco nesedělo (ale to jsem já, věčnej rejpal..), ale moc se mi to líbilo, opravdu povedené
05.05.2007 13:10 K dílu: dnes napíšu báseň o smrti Cristinne
Doufám, že to chudák Smrt nečetla...
05.05.2007 13:06 K dílu: Na sklonku života Cristinne
A_Looney: ?
05.05.2007 13:05 K dílu: Na sklonku života Cristinne
Marcomonaco: děkuji
05.05.2007 13:04 K dílu: Na sklonku života Cristinne
Marcomonaco: děkuji
02.05.2007 13:40 K dílu: O Smrti Cristinne
Galilea: děkuju :)
30.04.2007 13:25 K dílu: O Smrti Cristinne
ok, prosím, ale je to založené na pravdě, hodně jsem si přidala, ale základ je pravdivý... nějaký jiný komentář?
Nahoru