16.05.2008 12:30 |
K dílu: sněhová koule
|
Lucass
|
Kdyby to končilo tady,,...pocitem zadostiučinění kouká na loužičku vedle sebe." bylo by to úžasné, takové fajně lidské s nádechem jemné arogance. Nicméně celkem v pohodě textík.
|
16.05.2008 11:57 |
K dílu: Šašek
|
Lucass
|
Aloj, Alojs. Hezké to je. Pro tebe značně netypické. Co ti jako ostravákovi neprominu je slovo "rozlejzá". Jinak mně básně nic neříkají, kdyžtak alespoň nějaký rým. Básně bez něj pro mě nejsou básní. A věnuj se pls fejetonům, popř. vtipným historkám;-)
|
04.11.2007 20:17 |
K dílu: Hádka
|
Lucass
|
Už jednou jsem si tuto povídku četl. Tenkrát jsem však nenapsal komentář. Nu což, učiním tak nyní.
Je to hezké, to ano. Dobře se to čte, závěr podobného typu jsem od tebe čekal. Myslím však, že vynikáš v recenzích a povídkách ze života. Asi hodně čteš, neboť tvá slovní zásoba je na vysoké úrovni. Co bych ti ale vytknul: Zkraje popisuješ, jak kdo leží, běží... Ke konci naflákáš přímou řeč a utneš to. Jako by tě to přestalo po 10 minutách bavit a chtěl si tu rozepsanou povídku rázně ukončit.
|
03.07.2007 16:56 |
K dílu: Poprava
|
Lucass
|
Máš opravdu bohatou slovní zásobu. Asi hodně čteš. Jde to vidět, nicméně si myslím, že bys někdy mohla ty souvětí zkrátit. Pak se v tom člověk hnedle ztratí.
|
03.07.2007 16:50 |
K dílu: Láska
|
Lucass
|
Budeš mlčet? To se nic moc nedozvím:-))
Jj, toho přechodníku jsem si všiml, ale byl jsem líný to pravit. Zaznamenal jsem to až po odeslání článku:-))
|
06.06.2007 11:59 |
K dílu: Gamblerství? Láska, která vás neopustí;-)
|
Lucass
|
Asi máš pravdu, inteligentní čtenář tu ironii, pochopí. Ok, tak tam pokrok je. Když to říkáš ty...;-)
|
05.06.2007 15:19 |
K dílu: Gamblerství? Láska, která vás neopustí;-)
|
Lucass
|
Ok, závorku odstraním. Příběh nepřináší nic nového, jenom jsem chtěl napsat, jak to s některými lidmi může být smutné:-( No zas tak čtivé mi to nepřipadá, ale sjem rád, že se mýlím;-)
Btw- já tam pokroky nevidím žádné. Připadá mi, že jsem literárně zakrněl:-))
|
04.05.2007 12:04 |
K dílu: Zamilovaný
|
Lucass
|
Nj, fejeton to asi fakt není. Asi změním tu kategorii:-)) Pokud s eto dobře čte, tak to svůj účel splnilo:-)
|
02.05.2007 20:44 |
K dílu: Láska
|
Lucass
|
to ELKOS: Upřímně, rád bych se k ní vrátil. Ptž mi na ní hodně záleželo a stále záleží:-(( KIdo co provedl? Asi oba, já se v tom nějak nechci nimrat. Btw- mám známou, která poznala svého současného přítele v 17-ti na gymplu a je jí nějakých 25 a pořád jsou spolu... Dlouhé vztahy prostě existují, ale musí být nějaké kompromisy atd...
|
02.05.2007 20:42 |
K dílu: Láska
|
Lucass
|
Nj, práci jsem si s tím nedal a talent nemám:-)) Takže z toho vzniklo to, co vzniklo:-)) nechtěl jsem napsat nějaké super dílo. Jenom jsem si musel urovnat myšlenky.
|
01.05.2007 22:21 |
K dílu: Láska
|
Lucass
|
Nevím, co dělat. Pořád ji miluju:-(( Chjo
|
01.05.2007 19:52 |
K dílu: Láska
|
Lucass
|
Díky za pochvalu. Nj. Napsal jsem to tak, jak sjem to cítil. Nimrats ev tom moc nechci, ještě je to bolestivý:-((
|
29.04.2007 21:09 |
K dílu: Příhody ze života- bohužel z mého:-)
|
Lucass
|
Jn, už dělám na pokračování. A když ti to připadá vtipné, tak můžu být spokojen, že to splnilo svůj účel.
|
27.04.2007 12:08 |
K dílu: Stála na terase...
|
Lucass
|
Není to špatné, spíše mi to ale připadá, jako by sis tímhle chtěla ulehčit nějakou životní situaci. I k tomu je psaní.
|
16.04.2007 12:15 |
K dílu: Krátké lásky a nedobytné ženy
|
Lucass
|
Tys mě poznal a dokonce pozdravil? A já si poslouchal MP3. Jejda. A kde to bylo? To se omlouvám, ale jaksi jsem si asi nevšim, že někdo se na mě dívá a snaží se mě pozdravit:-))
|
15.04.2007 21:59 |
K dílu: Krátké lásky a nedobytné ženy
|
Lucass
|
Červený svetr s černými pruhy? Myslíš mou červenou mikinu? Tys mě viděl? Kde? Kdy? S kým?:-))
|
15.04.2007 13:36 |
K dílu: Krátké lásky a nedobytné ženy
|
Lucass
|
Můžeš si za to sám? Pročpak? Odstrašuješ ty holky něčím??? :-))
|
14.04.2007 18:56 |
K dílu: Krátké lásky a nedobytné ženy
|
Lucass
|
Nemáš? Neboj, to přijde. Musíš jim trošku vyjít naproti, věřit si a to půjde samo. Chrasima a trošku vzhled:-) Základ všeho úspěchu!
|
14.04.2007 18:54 |
K dílu: Copperfield
|
Lucass
|
Nevěřím, no. Čtu počiny jiných a říkám si, že ty moje díla stojí za starou belu:-))
|
14.04.2007 18:54 |
K dílu: Harry Potter a Ohnivý pohár
|
Lucass
|
no uvidíme:-))
|
13.04.2007 19:39 |
K dílu: Krátké lásky a nedobytné ženy
|
Lucass
|
Alooojs, ty mě pořád inspiruješ:-)) Asi napíšu něco pdoobného. Docela souhlasím s holkou, která ti napasala bodovou kritiku. Jedna z prvních kritik k tomuto článku. Dlouhé články mají tu nevýhodu, že jim chybí šmrnc, popřípadě dochází dech. Což s etady bohužel stalo. Nicméně to bylo i tak dobré, vydržel sjem to dočíst celé a aby ti enbylo líto, jak ti to u holek nejde, tak ti dám tip. Btw- je ti 21, máš nějakou lásku? Nebylo by špatné pospat, jak jste se seznámili nebo¨první rande. Kolikrát to bývají docela vtipné storky. I když u mě a té mojí to byla spíše romantika:-)
|
13.04.2007 19:24 |
K dílu: Asi nic (Beďar II.)
|
Lucass
|
nečetl, dík za tip, vrhnu se an to
|
13.04.2007 19:23 |
K dílu: Beďar
|
Lucass
|
Jj. Už to vím. A jak to s tebou yvpadá teď? Resp. ty a dívčí osazenstvo:-))
|
13.04.2007 19:23 |
K dílu: Šutr
|
Lucass
|
Fakt máš fajného tatíka. Ta vaše rodinka musí být fajně máklá:-))
|
13.04.2007 19:22 |
K dílu: S tou klikou je něco v nepořádku
|
Lucass
|
Jako že jsem z něj nemoh. Pak to utřel do trávy a byl naprosto v pohodě. jenom já jsem zvýšil odstup od něj:-))
|
13.04.2007 19:21 |
K dílu: Taková normální rodinka
|
Lucass
|
Tohle je jedno z nejlepších děl, co jsem od tebe četl. Myslím tím stylisticky. Pointou ne.
Btw- co to je to avi??? Asi sjem 10 let před opicema, ale ptám se:-))
|
13.04.2007 19:20 |
K dílu: Copperfield
|
Lucass
|
A jak to mám podle tvého mínění "rozdmýchat"? Čas je dle mého názoru hodně irelevantní, záleží prostě na tom, jestli na to mám nebo ne. A v mém případě je záporná odpověď správnou variantou:-(
|
13.04.2007 19:19 |
K dílu: Harry Potter a Ohnivý pohár
|
Lucass
|
Takže si myslíš, že se časem možná taky vypíšu? Že mi to půjde???
|
13.04.2007 13:49 |
K dílu: Asi nic (Beďar II.)
|
Lucass
|
Tak to je dost slabé. Žádný extra styl, žádné vtípky, pouze jsi poukázal na nemotornost některých holek. (dámy prominou) Si z toho měl udělat úvahu, bylo by to lepší. Jinak nesnáším holky, kterým něco řeknu a ony odpoví stylem: ,,Hmmm. Jooo." Popřípadě velmi duchaplným: ,,Ahaaaa."
Btw- jak to s tebou vypadá teď? Myslím ve vztahu s něžným pohlavím??? To by musela být sranda povídka:-))
|
13.04.2007 13:43 |
K dílu: Beďar
|
Lucass
|
No ten začátek je opravdu slabý. Dáváš si na čas s rozjezdem. Kdybys to zkrátil a lá rozhovor při nedělním obídku, tak by to bylo super. Nicméně ten slabý začátek nemůže zastínit vtipný konmec:-) Tip. Btw- jak dopadlo rande?:-))
|
13.04.2007 13:37 |
K dílu: Šutr
|
Lucass
|
No už to tady bylo psáno asi 50x, ale abys viděl, že ti píšu kritiky, tak jsem se tady zjevil a rohodl se ti napsat, že to není až tak dobré, jak jsem očekával. Inu, úděl dlouhých vtipných historek. Scéna, když otec navrhuje házení kamenů po sobě, je fakt hřebem celé "povídky".
|
13.04.2007 13:31 |
K dílu: S tou klikou je něco v nepořádku
|
Lucass
|
To mi připomíná, jak jsem jednou šel s kámošem a před námi na cestě leželo hovno:-) Každý normální by ho překročil, obešel a šel dále. Ne však můj kamarád. Ten se zastavil, dřepl si k němu, strčil do něj prst a povídá:,, Ty vole, Lukáš. Hovno. Sem měl štěstí, že jsem do něj nešláp."
|
13.04.2007 13:24 |
K dílu: Taková normální rodinka
|
Lucass
|
Taaakže, Master Lucass se pouští dokritiky:-)) Článek je fakt super napsaný, některé obraty se ti faaaakt hodně povedly. Zasmál jsem se, no spíše mi poškubávaly koutky u rtů, nikoli však oněm situacím, nýbrž stylu, jakým je to napsáno. Vytříbené, fakt dobrý. Máš TIP.
|
13.04.2007 13:15 |
K dílu: Copperfield
|
Lucass
|
Jarda byl dokonalý v té pointě. Taková ta historka, kterou když řekneš před přáteli, tak se klátí smíchy. Já vím, že Copperfield vychází ze stejného konceptu, stejné hlavní postavy, ale prostě to není AŽ TAK vtipné.
A co se tvého psaní týče, recenze ti jdou, tak v tom pokračuj. Nadšeným pisálkem, který na vrcholovou úroveň JEDNOZNAČNĚ nemá, jsem z nás dvou JÁ!
|
13.04.2007 13:11 |
K dílu: Harry Potter a Ohnivý pohár
|
Lucass
|
Vidíš, a to je to, o čem jsem na začátku psal. Že se z tebe klube velmi dobrý recenzent, nejsi-li jím už. Já si recku sem tam taky napíšu, ale je to takové...No prostě sám cítím, že to není ono. Upřímně- ten tvůj Harry JE POVEDENÝ, mám k němu sice pár výhrad, ale je to dobře napsáno. Každopádně pokračuj a zveřejňuj recenze. A KONEČNĚ se někdy ukaž na ICQ:-)
|
13.04.2007 13:08 |
K dílu: Příhody ze života- bohužel z mého:-)
|
Lucass
|
Ono se nikdy nestane, aby se to líbilo všem. Viz Tolkien, J.K. Rowling, Viewegh,...
|
12.04.2007 19:39 |
K dílu: Harry Potter a Ohnivý pohár
|
Lucass
|
Promiiiň, jsem se špatně vyjádřil. Myslel jsem, že ses pustil do Harryho, kterého si nezvlád. Jinak já bych dal nevímco za to, abych uměl psát recenze alespoň z poloviny jako ty. Fakt ti to jde! A sorry za to nedorozumění. A přij´d konečně někdy na icq.
|
12.04.2007 19:36 |
K dílu: Copperfield
|
Lucass
|
Není zač. Ale no taaak. Máš na to, píšeš dobře. jenom si spíše myslím, že tvojí hlavní devizou jsou filmové recenze. takové ty příhody a tak, to je taky dobré, ale nikdo se nad tím nepozastaví, jak je to úžasně napsané. Ptž v takových příhodách jde hlavně o děj. Na styl psaní se každý hned nedívá. Nemyslím si, že bys na to neměl. Jenom zkus uvažovat, jestli všechny ty příhody stojí za to, abys je zveřejnil. Připomíná mi to některé scénky z Neváhej a toč (stupidní pořad), které tam dali někteří soutěžící a které jsou vtipné tak maximálně pro ně. Snad mě chápeš, co jsem tímto neohrabaným příkladem chtěl říci:-)
|
12.04.2007 19:33 |
K dílu: Rukojmí
|
Lucass
|
Jasně, že stane. Nikdo není dokonalý. Jenom to ještě nemáš tak vžité. To ale časem přijde:-))
|
12.04.2007 19:32 |
K dílu: Příhody ze života- bohužel z mého:-)
|
Lucass
|
Propojovat jsem to nechtěl, nejsme v Saw:-)) Taky nebylo čím. Že by první byla nejpropracovanější, to bych neřekl. Spíše nejdelší a asi nejlepší.
|
10.04.2007 19:26 |
K dílu: Příhody ze života- bohužel z mého:-)
|
Lucass
|
Tak to mě těší, že se ti to líbí. A další určo budou
|
10.04.2007 18:48 |
K dílu: Příhody ze života- bohužel z mého:-)
|
Lucass
|
To teda je. Alespoň někdo mě chápe:-))
|
10.04.2007 18:16 |
K dílu: Příhody ze života- bohužel z mého:-)
|
Lucass
|
Tak to máš dobrý. Já jsem v okolí asi jediný švihnutý, tak to musím zachraňovat:-)) Ne dvojnásob, ale rovnou stonásobně:-))
|
10.04.2007 17:41 |
K dílu: Příhody ze života- bohužel z mého:-)
|
Lucass
|
nj, naši uvažovali o mém duševním zdraví:-)) Když zjistili, že nemám rozum dodnes, tak to vzdali:-))
|
10.04.2007 15:32 |
K dílu: OrgasVeru
|
Lucass
|
Cítit nadšení a rychlé přenesení na papír? Co tím myslíš?
|
10.04.2007 15:31 |
K dílu: Copperfield
|
Lucass
|
Bez tipu, ptž si ymslím, že máš na víc. Viz. Jágr. Ten byl dokonalej. Tohle je hooodně slabý:-(
|
10.04.2007 15:27 |
K dílu: Lhář, lhář
|
Lucass
|
Některé vtípky jsou docela v poho, záměnu s ejménem dělá každý druhý, mně teda nejvíce pobavil tvůj tatík s jehou Šmoulíkama. Btw- oni tam fakt nejsou? :-)) Dammmmmm!
|
10.04.2007 15:13 |
K dílu: Harry Potter a Ohnivý pohár
|
Lucass
|
Třeba ještě vůbec nezmiňuješ herecké výkony, jak nám pěkně vyrostli, jak nabrali pěkní tvary (Hermiona:-)) ), výměna Brumbála, tohle všechno ti chybí, hmmm? Psát umíš, ale moje rada zní- nepouštěj se do něčeho, na co holt nemáš.
|
10.04.2007 15:10 |
K dílu: Harry Potter a Ohnivý pohár
|
Lucass
|
Já čtvrtého Pottera četl, film jsem také viděl a jednoznačně musím říci, že knížka je lepší. Porovnáme-li hype LOTR vs. Potter (to se to rýmuje, co?), tak u obou děl se museli vypořádat se zkrácením knižní předlohy. Jackson to zvládl bravurně, i když knižní fanoušci frfňali. Pána Prstenů jsem nečetl a nelituju. Snažil sjem se o to 3x a pokaždé jsem skončil tak po 30 stranách. Řvát po tobě za to, že píšeš recenzi, aniž by si četl knihu, by nemělo smysl. Alespoň to vidím z tvého pohledu. Jinak mi připadá, že se moooc věnuješ výměně režisérů (manželek?:-)) ) a upřednostňování 3. dílu. To bych ti vytkl. Četl jsem od tebe i lepší recenze. S tou 3 s tebou souhlasím, ale musíš uznat, že Potter je- dětská kniha, tudíž s eočekával dětský film. Ale když byla 3 tak super, tak proč nezůstat ve stejné, pěkně vyšlapané cestičce, vydlážděné úspěchem 3, co?
|
10.04.2007 15:00 |
K dílu: Rukojmí
|
Lucass
|
No s tím Pulpem si to teda přepísk:-)) Ale stane se. Jeětš budeš muset shlédnout spoustu filmů:-) Jseš takové filmové bejbátko, ze kterého nám roste solidní recenzent. Jinak s tebou souhlasím. Film byl naprostá škvára.
|
10.04.2007 14:56 |
K dílu: Za katedrou
|
Lucass
|
Taakže- fejeton to není ani náhodou, spíšetakové krátké příhody. Některé tvoje přirovnání s emi vůbec nelíbí, popisování situací by mohlo být také detailnější. Dávám TIP, ne za styl psaní (to ani náhodou), ale za ty příhody. Ptž si mě inspiroval a asi něco takového taky stvořím:-)
|
10.04.2007 14:46 |
K dílu: OrgasVeru
|
Lucass
|
No já jsem to právě nechtěl mít moc dlouhé. To byl záměr, ta krátkost.
|
09.04.2007 17:18 |
K dílu: OrgasVeru
|
Lucass
|
Nechtěl jsem to moc rozepisovat, víš? Myslím, že by to povídce spíše uškodilo.
|
03.04.2007 19:37 |
K dílu: Jablko nepadá daleko od stromu
|
Lucass
|
Tohle má být fejeton??? Neřekl bych. Úvaha? Možná, bez úvahových prvků. Ale fejeton ani náhodou.
|
02.04.2007 19:35 |
K dílu: OrgasVeru
|
Lucass
|
Co? Ani nevím. Prostě mě to jen tak napadlo. Ale spíše je to takové...na přání. Vzniklo to za určitým účelem, který rozhodně nemíním rozebírat:-))
|
21.03.2007 21:07 |
K dílu: Francouzský polibek
|
Lucass
|
Škoda, že ta moje holka je daleko. Hned bych ji jednu kissnul.
|
13.03.2007 10:01 |
K dílu: Profesionální žena (Obraz moderní ženy současné Evropy)
|
Lucass
|
Aha, tak pokud si zažila pravý opak toho, co by sis přála, tak tě plně chápu. Já bych chtěl mít tak 2 děti zhruba v 25. To mi připadá ideální. Zase na druhou stranu- ty budeš taková ta parádní mladá mamka, která dětem bude rozumět a to taky není k zahození:-) Upřímně- takoví rodiče potom mají pro ty své ratolesti MNOHEM více pochopení. Vidím to u nás doma- mamka si myslí, že všemu rozumí, že bje duchem mladá, ale pro některé věci nemá pochopení. Takové ty rodičovské kecy typu-§ ztlum to rádio, bolí mě hlava, TV řve,... atd. Což se mladým rodičům asi nestává:-))
|
12.03.2007 18:12 |
K dílu: Profesionální žena (Obraz moderní ženy současné Evropy)
|
Lucass
|
Pokud je správná informace o tvém věku, tak 19 je až moc brzo, ne? Co na to říká partner? Vždycky jsou potřeba 2:-)
|
11.03.2007 15:09 |
K dílu: c´est fini
|
Lucass
|
Kdybys tohle rozvedla, tak by to mohlo být docela fajné. Sice se tady o5 opakuje motiv lásky, ale ve tvém věku je to normální. Zkus mě překvapit:-)
|
11.03.2007 15:05 |
K dílu: Tramvaják
|
Lucass
|
To se mis nad zdá, kdo mi to píše:-))
|
11.03.2007 15:04 |
K dílu: Profesionální žena (Obraz moderní ženy současné Evropy)
|
Lucass
|
Já s tebou docela souhlasím, je to zajímavá polemika a diskuze na úrovni. Je mi 21, myslím, že na podovné řeči mám dostatek času, ale dyž se zamyslím a podívám kolem sebe, tak vidím spoustu známých, kteří jsou již od 18-20 matky či otci. Hm?
|
11.03.2007 13:05 |
K dílu: Hudba života
|
Lucass
|
Mně vyčítáš, že nejsem schopný přijmout kritiku. To si neuvědomuju, ale ok. Je to tvůj názor. Když ale ty nepřijímáš názory ostatních, to ti je celkem jedno, co? Zkus vymyslet něco neoriginálního. Strašně se opakuješ.
|
11.03.2007 13:03 |
K dílu: Nic víc
|
Lucass
|
Rozhodl jsem se, že si přečtu nějaké tvé díla. Ale asi s tím seknu, ptž napsat pár veršů, které skoro nedávají smysl dokáže jen silně nevyrovnaný člověk. Piš úvahy, ale ne básně! Ty ti fakt nejdou.
|
11.03.2007 13:01 |
K dílu: Životní story 2
|
Lucass
|
Tak to pokračování nečti:-))
|
11.03.2007 13:00 |
K dílu: Peha- Deň medzi nedel´ou a pondelkom
|
Lucass
|
Celkem arogantně? Můžeš být konkrtétnější? Neúpovažuju se za žádného literárního umělce, ale nechápu, proč to čteš?!:-)
|
10.03.2007 15:58 |
K dílu: Zamilovaný
|
Lucass
|
Snad se mi stále bude dařit trefovat se do životních situací, jež jsou na denním pořádku.
|
10.03.2007 14:57 |
K dílu: Profesionální žena (Obraz moderní ženy současné Evropy)
|
Lucass
|
Teď jsme to nedávno řešili s přítelkyní- udělav VŠ, zabydlet s ev práci a mít děti nebo dodělat výšku a mít děti. Chybí poté profesní růst. A která by chtěla být ve 35 matkou? To už mi připadá brutálně pozdě. ALE! Kdy je ten správný čas mít děti? Hmm? Na to asi neexistuje jednoznačná odpověď. Já si ymslím, že je lepší být mladou matkou. Peníze jsou potřeba a je otázka, zdali ten muž vydělá tolik, aby se rodina měla dobře????
|
10.03.2007 14:52 |
K dílu: Zamilovaný
|
Lucass
|
Znáš? Tak to je dobře:-)) Já ale vůbec nepsal z vlastní zkušenosti a o to víc mě mile překvapuje, že se něco pdoobného děje:-))
|
10.03.2007 14:50 |
K dílu: Hezké holky- české holky?!
|
Lucass
|
to Paranoia: Tohle byl můj první fejeton, tak se to snad dá odpustit:-))
|
10.03.2007 14:49 |
K dílu: Hezké holky- české holky?!
|
Lucass
|
Nevěřil bys, ale i v písmákovi jsou namachrovaní frajírci. Sám mám tip.
|
10.03.2007 14:48 |
K dílu: Přísloví napoví
|
Lucass
|
Já jsem začal něco podobného dělat u tebe:-)
|
10.03.2007 14:48 |
K dílu: Peha- Deň medzi nedel´ou a pondelkom
|
Lucass
|
Aha. To já nedělám. Napsal jsem 3 hudební recenze (což mi připomíná, že bych tady ještě mohl dát tu třetí) a psal sjem to stylem- X-krát poslechnout album, úvod o interpretovi, skladby, můj názor, resumé.
Cos e týče těch avíz- díky, že jsi mi to řekl. Vůbec jsem nevěděl, že to takto funguje! Snad jsem to te´d pochopil správně:-)
|
10.03.2007 14:45 |
K dílu: Jarda Jágr
|
Lucass
|
N amouchy se kašle, když to čtenáře vtáhne. A když se u toho i zasměje, tak tam můžou být mouchy velikosti slona. I když...:-))
|
10.03.2007 10:49 |
K dílu: Jarda Jágr
|
Lucass
|
To máš fuk, co to vlastně je:-)) Podstatné je, že se to dobře čte. A to je to, oč tu běží, ne? Kdyby si vynechal tu druhou část (s tou nohou) a rozšířil tu první (úvod o bratrově lásce k hokeji), tak máš fejeton. Nemyslíš?
|
09.03.2007 21:50 |
K dílu: Jarda Jágr
|
Lucass
|
Takže...zkrátil bych úvod, některé části mi přijdou hodně "fejetonovské", nikoli však povídkové. To jsou jenom detaily. Je tam pár chyb, ale na to se ani moc nehledí. Čím dál tím více mě zaráží, jak máš podobný styl humoru jako já:-)) Ještě mě nenapadlo to napsat, inspiroval si mě:-)) Tip, jeden z těch zaslouženějších.
|
09.03.2007 12:20 |
K dílu: Million Dollar Baby
|
Lucass
|
Otazníky jsem pominul. Žjova, ceníš si mého názoru? Juch!
|
09.03.2007 12:17 |
K dílu: Kruh 2 (A prej že už z tý studně nevyleze...)
|
Lucass
|
Alojs, Alojs- zase s tebou souhlasím. Trefuješ se mi do vkusu. Kruh 2 byl nehorázný shit, něco jako trapná 3:15 Zemřeš (divný překlad). Btw- Kruh 0 je snad ze všech Kruhů nejhorší. Mělo to zůstat jenom u 1. Trošku mi to evokuje Trilogii Kostka. Kdo je trošku zasvěcený, pochopí. Tip.
|
09.03.2007 12:14 |
K dílu: Million Dollar Baby
|
Lucass
|
Fiom mi připadal chvílemi docela zdlouhavý, dalo se to shlédnout, ale že bychs ek němu někdy vracel, to ani náhodou. 90% bych tomu rozhodně nedal, to mi připadá moc. Jiank co se týče tvé recenze- fajná, sám bych to tak dobře nenapsal, ale MOOOC mě zaráží, jak máš podobné názory jako já. Viz.- nemusíš sportovní filmy, postava Morgana Freemana, začnu číst tvé články a psát ti komentáře, ju? Navnadil si mě. No a dám ti tip:-)
|
08.03.2007 20:11 |
K dílu: O ostýchavosti hochů
|
Lucass
|
to Alojs: Musím se prostě vypsat. Psát, psát a psát. Chystám recenze na Keane a na Brainstorm. *MRK*
|
08.03.2007 20:05 |
K dílu: Přísloví napoví
|
Lucass
|
to Alojs: Ty mi píšeš ke každému dílu kritiky a čteš všechny moje kousky? Woooow, mám fandu:-))
|
08.03.2007 20:04 |
K dílu: Cesta tramvají
|
Lucass
|
to Alojs: Díky za pochvalu.
|
08.03.2007 20:03 |
K dílu: Peha- Deň medzi nedel´ou a pondelkom
|
Lucass
|
to Alojs: Bende je super, z českých zpěváků ho můžu asi enjvíc. Mám taky obě jeho alba, druhé jsem však ještě neslyšel. Asi to napravím a udělám další recenzičku. Ptž ale ulítávám na Keanech, tak nejdříve budu psát o nich.
Btw- vím, že to nejsou čistokrevné recenze. Jsou to takové minirecenzičky, já vím:-))
|
08.03.2007 20:01 |
K dílu: Robbie Williams- Intensive Care
|
Lucass
|
to Alojs: A co k tomu potřebuju? Co mám pro to dělat?
|
08.03.2007 19:59 |
K dílu: NHL 06
|
Lucass
|
Cos e týče aktuálnosti, resp. novoty některých her, asi se mi budete smát, ale už půl roku hraju na PS2 NHL 2004, ptž mi přijde ze všech hokejů nejlepší. A to mám i 05,06 i 07.
|
08.03.2007 19:57 |
K dílu: NHL 06
|
Lucass
|
to Alojs: Hodnocení je hodně rozporuplné. Nikdy se nezavděčím všem, zprvu jsem uvažoval dokonce o 50%, nakonec jsem skončil u 75. Nicméně u série NHL je recenze a následné hodnocení hoooodně irelevantní. I kdyby hra dostala 10%, tak si ji stejně x-tisíc lidí koupí!
|
08.03.2007 19:55 |
K dílu: Tramvaják
|
Lucass
|
to Alojs: Díky za dobrou kritiku. Co se týče tvého názoru na vztah já vs. povídky, tak nejsi první. Už mi to pár lidí řeklo, takže na tom něco bude:-)
to fungus2: Díky.
|
08.03.2007 12:57 |
K dílu: Tramvaják
|
Lucass
|
díky:-)
|
07.03.2007 22:30 |
K dílu: Film- Harry Potter 4
|
Lucass
|
Píšu kritiku, když se mi něco nelíbí a logicky chápu, že se někomu zase nelíbí mé výtvory. Pokud se kritizuje tvojím stylem, tak je vše ok a ještě se dozvím, co mám zlepšit. Když ale někdo napíše- S touhle srač** jdi do pr***! , tak tohle teda neberu.
|
07.03.2007 11:26 |
K dílu: Film- Harry Potter 4
|
Lucass
|
to Alojs: Tak tohle bylo opravdu super. Nádherná kritika, co se líbí a co ne. Děkuju. Pokusím se na sobě zapracovat. Vždyť jsem pouze "recenzent v plenkách" :-)) Ty tvé podněty zkusím příště využít!
|
22.02.2007 11:24 |
K dílu: Film- Harry Potter 4
|
Lucass
|
Sin City jsem bohužel ještě neviděl, ale chystám se. Nikdy se nezavděčíš všem najednou. Já jsem pouze napsal, že se mi film líbil. Dle mého názory kvalita filmu od 3. dílu stoupá. Nějak jsem vyrostl z pohádkovských zpracování, viz. 1. a 2. díl.
|
21.02.2007 13:06 |
K dílu: Večer nebo ráno?
|
Lucass
|
Ale ty pocity jsou prokresleny docela fajně. Kdybys tam zakomponovala i nějaký zvrat, tak by to bylo žůžo:-) Jinak není zač. Narvahových keců si nevšímej. Sám neumí psát a poučuje!
|
20.02.2007 20:34 |
K dílu: Film- Harry Potter 4
|
Lucass
|
btw- s tím LOTRem jsem to asi špatně vysvětlil. Nemyslel jsem to tak, že ti, knihy neznalí, by nepochopili film, ale tak, že se režisér nemůže zavděčit filmovým fandům a zároveň filmovým fanouškům jdoucí na Pána prstenů ze zvědavosti, co to bude zač:-)
|
20.02.2007 20:33 |
K dílu: Film- Harry Potter 4
|
Lucass
|
to Paranoia: Naprosto souhlasím. Je to film dělaný pro davy, jenž tu knížku samozřejmě znají. Otrocké přepisování by nemělo smysl, stejně všichni návštěvníci tohoto filmu už vědí, na co jdou:-)
|
20.02.2007 20:29 |
K dílu: Krysy
|
Lucass
|
Narvahu- Jak můžeš kritizovat sám sebe?:-)) Kdo zase překládá písničky od Take That? Btw- takovou "povídku", co si stvořil, by napsalo dítě z pomocné školy. Nudné, bez děje. Můj názor. Neumíš přijmout kritiku.
|
20.02.2007 11:35 |
K dílu: Večer nebo ráno?
|
Lucass
|
Fakt vůbec nechápu, že to nazýváš jako povídku. Spíše jenom takový úryvek z tvé mysli. Co jsem ještě nechápal, je skákání z 1. do 3. osoby.
|
20.02.2007 11:30 |
K dílu: Film- Harry Potter 4
|
Lucass
|
No v jednom s tebou souhlasím- dabing je opravdu otřesný. Já se snažím na filmy dívat v orig. znění. Voldemort opravdu nebyl tak strašný, děj knihy je značně ostříhaný, ale přiznejme si- kolik lidí, kteří šli na Pottera 4 do kina četlo knížku? Drtivá většina, zněla by odpověď. Btw- knihu jsem četl a byla docela dobrá. Ale Potter je s trochou nadsázky něco jako Pán prstenů- ti, kteří ho četli a viděli nadávají, že spousta věcí chybí nebo je udělána jinak. Např. v LOTRovi 1 chybí postava Toma Bombadila, Arwen nemá v knize takovou úlohu jako jí "přidělil" Jackson ve filmu. A podívej se, jak byl LOTR vysoce hodnocený. A cože tím chci říci? Že film byl pěkný a jsem docela zvědavý na 5.
|
20.02.2007 11:25 |
K dílu: Krysy
|
Lucass
|
No ono bude místo překládání naprosto stačit, když zakomponuješ do "povídky" nějaký děj:-)
|
19.02.2007 20:53 |
K dílu: Krysy
|
Lucass
|
No vypadá to tak:-)) Příště zkus zakomponovat i nějakou menší zápletku. Třeba, že si tou vzduchovkou ustřelí nohu a krysy na něj zaútočí:-)) Ale to by si jako mladý junák nenapsal, co?:-))
|
19.02.2007 12:22 |
K dílu: Krysy
|
Lucass
|
To je úryvek nějakého většího celku? Nebo co jako? Nulový děj. Dva kluci si vyšli na lov krys. Nudný. Chybí zápletka. To je nějaké slohové vyprávění do školy, ne?
|
18.02.2007 16:00 |
K dílu: Shora
|
Lucass
|
Z každého začátečníka se časem stane profík:-) Pokud na to má. Věř mi. Vím, o čem píšu. Taky sem tam něco zkusím stvořit a má to začátečnické chyby. Snad se časem vypracujeme:-))
|