06.09.2009 10:10 |
K dílu: Siete 2009
|
pé
|
:) to ani ja, resp. asi ziadne preto som rad ze to za mna precita Peter
|
19.05.2009 08:29 |
K dílu: prach
|
pé
|
ma jebne z toho jak sa mi ti lúbi, zas a znova.. ty víš kamoško .)
|
16.05.2009 21:34 |
K dílu: Vstúpte bez zaklopania, 22.5., Bratislava
|
pé
|
ale dunajko ved nas obstastni :D
|
08.05.2009 22:45 |
K dílu: (Cesty na okraj)
|
pé
|
..to zalezi, podla toho koli comu to cele robis.. ale nevravim ze nie, len moja cesta nie "veršotepecká"..
|
30.04.2009 14:41 |
K dílu: (Cesty na okraj)
|
pé
|
"napísal by som teraz, že sa mi zunovalo
sadať si k bielemu hárku so zámerom.."
|
10.04.2009 08:29 |
K dílu:
|
pé
|
?
|
05.03.2009 08:14 |
K dílu: (Tak ako smútok)
|
pé
|
ano ano na samom "okraji pisania" a za nim .)
|
28.02.2009 15:09 |
K dílu: teória tmy
|
pé
|
posledna strofa je Strpkovska
|
11.02.2009 08:27 |
K dílu:
|
pé
|
sa ukludni.. je predsa uplne jasne ze v tom vidis to co chces vidiet..
|
18.01.2009 17:05 |
K dílu: Miestna knižnica Petržalka /7.2.2009/
|
pé
|
mozno sa ukazem..
|
18.10.2008 22:34 |
K dílu: joe
|
pé
|
dr.jaz mr.joe :) ci opacne?
|
05.10.2008 21:47 |
K dílu: mechanika spadu
|
pé
|
zvlastne ze to dokazes zit a zaroven pisat, ja to tak neviem napisal by som to o x casu neskor alebo mozno vobec alebo to uplne zamotal.. aj ked samozrejme chapem ze nie vsetko je tak ako je napisane.. kazdopadne chvilkami potesenie citat..
|
20.09.2008 17:43 |
K dílu: amerika
|
pé
|
uz ich odtial vyklidili.. :( neviem co som im spravil asi schytali besnotu..
|
19.09.2008 23:10 |
K dílu: amerika
|
pé
|
filozofka sa vratila..? ach no citim sa pri takomto sposobe komentovania ako peudozurnalista z +1deň ..ale báseň čistá a tak sa mi to páči..ako keď si dam ráno čisté trancle :D
|
30.08.2008 08:04 |
K dílu: (Z leta)
|
pé
|
no ved ja som tym ani nechcel povedat nic ine len ze som kluk a ne holka..
|
29.08.2008 22:53 |
K dílu: (Z leta)
|
pé
|
nema to skratka gule, ako chlap som teda zlyhal resp. zlyhala co?
|
23.08.2008 22:02 |
K dílu: (Denné svetlo)
|
pé
|
čas?
|
23.08.2008 19:28 |
K dílu: (Denné svetlo)
|
pé
|
nielen poezijou je clovek zivy :)
|
20.07.2008 20:48 |
K dílu: Koleso dekonštrukcie
|
pé
|
co si clovek nespravi sam.. :)
|
20.07.2008 20:34 |
K dílu: Koleso dekonštrukcie
|
pé
|
no ja som jednoducho dufal.. ze sa budeme bavit o takych malichernostiach ze co aka muka ake vajcia kolko soli ake zrniecka.. ze zaplnim letnu slnecnu prazdnotu v svojej hlave.. nie komponovat chelba ako symfoniu a reverzne ponat tento proces ale jednoducha vecna kucharska disputa o ingredienciach vahach mierkach.. ziadna synergetika ani emergentne javy v lenej horucave akoby s nadychom metafyzickeho.. :)
|
20.07.2008 17:13 |
K dílu: Koleso dekonštrukcie
|
pé
|
ok tak debata o kompotentoch chlebovej kôrky sa ruší.. pisatel a čitateľ stoja v púšti a piesok je zdá sa vyhriaty nerovnomerne.. akákoľvek platforma je tak rozdrolená "na cucky"..
|
20.07.2008 16:06 |
K dílu: Koleso dekonštrukcie
|
pé
|
dekomponujúc v akom zmysle?
|
20.07.2008 10:01 |
K dílu: Zadajte prvý verš básne:
|
pé
|
sorac som necital tie komenty pred tym.. alebo mi je.e ci co :)
|
20.07.2008 09:58 |
K dílu: Zadajte prvý verš básne:
|
pé
|
http://www.macsovszky.com/poezia.php - trosku si mi pripomenul ..Romboide bola tusim jeho basen ktoru sa velmi podobala tej tvojej, ale ja mam velmi zlu pamat :)
|
18.05.2008 22:03 |
K dílu: ďalšia víkendová udalosť bez pointy
|
pé
|
tak ja si budem tez enem domyyslat
|
23.04.2008 20:30 |
K dílu: ukážka
|
pé
|
az to dopises si to kupim ale len ak na obalke bude ta karovana deka a velke prsia..
|
08.04.2008 18:44 |
K dílu: životy tých druhých...
|
pé
|
ja jazdim na bicykli.. ale kolieska ako kolesa .)
|
08.04.2008 11:28 |
K dílu: životy tých druhých...
|
pé
|
aj tu príjemne ..na oplátku :) ..nepôjdeš von?
|
08.04.2008 08:09 |
K dílu: (Niekde medzi)
|
pé
|
Vďaka za názor priatelia :)
|
03.04.2008 20:21 |
K dílu:
|
pé
|
ktorý obrázok máš na mysli?
|
18.03.2008 07:54 |
K dílu: Siete 2008 - fotky a mobilvideo
|
pé
|
máte môj rešpekt.. až mi je ľúto, že som toľko pil..
|
18.02.2008 18:59 |
K dílu: nemusíš nič hovoriť
|
pé
|
ak napíšeš ešte aspoň ďalšie dve takéto veci dám ti pusu.. mucko ale zatiaľ ti musí stačiť tip HAHAHA .)
|
18.02.2008 17:35 |
K dílu: nemusíš nič hovoriť
|
pé
|
si ma prekvapil..
|
10.02.2008 10:44 |
K dílu: (V mĺkvosti)
|
pé
|
včera ma slabo svrbel miešok, tak sa nedá písať.. ale uľaviť si nejak, keď musíś tak musíš..
|
04.02.2008 23:47 |
K dílu: Taky vás kontaktovali z Bohemia books?
|
pé
|
no uz som videl kadeco.. tak sa celkom obavam, clovek by neveril ako sa da poezia sprznit kadejakymi vymyslami.. teraz mam na mysli cisto formalnu stranku veci
|
04.02.2008 23:23 |
K dílu: Taky vás kontaktovali z Bohemia books?
|
pé
|
to take drahe celkom.. aspon sa mi zda.. tak hadam v tom budu aj obrazky .) a nebude to daka grcanica nevkusna..
|
20.01.2008 09:32 |
K dílu: SPIŠSKÁ ODYSEA
|
pé
|
mesto duchov.. no v tom pripade si predstavim ze vystupim z busu a zacne hrat toto..
http://www.youtube.com/watch?v=m6BQKFs3-VM
a ak hej tak si posuniem sirak do cela, zapalim si cigaro a pre istotu ruku polozim na svoju striekaciu pistolu, tak proklate niizko u pasu..
|
13.01.2008 21:40 |
K dílu: Siete 2008 - prvá správa
|
pé
|
ja len ako divak.. ale dojdem kuknut co to za zjavy stare nove tvare a ine..
|
06.01.2008 22:00 |
K dílu:
|
pé
|
~~~~~°~~~
|
26.12.2007 08:04 |
K dílu: (V oddelenom chlade)
|
pé
|
no priatelu, to ani ja.. keby ta dodatocne napadlo ake je vysvetlenie, daj urcite vediet..
..totiz navnadil si ma hahahah
|
25.12.2007 17:58 |
K dílu: improvizácia Vianoc
|
pé
|
ta to je fest nážež .) ..dufam ze neee zrovna "smack my bitch up" ..neviem ci by som to vykryl, haha treba co najviac zazit kadecoho.. drz sa
|
25.12.2007 16:49 |
K dílu: (V oddelenom chlade)
|
pé
|
.) diik..
|
25.12.2007 13:13 |
K dílu: (V oddelenom chlade)
|
pé
|
áno odkazy, to je aj otázka čitateľa - môžu aj nemusia nič znamenať, rovnako môžu aj nemusia niekam odkazovať, môže to byť i otázka toho koľkokrát a ako to čítaš, tomto prípade pre teba asi znamenajú.. taktiež je to otázka zámernosti.. všetky tie otázky sa tam dostali nezámerne.. možno podvedome, ale skôr nezámerne v pravom zmysle slova.. napríklad o filozofii presokratikov neviem takmer nič.. a "Šepoty a výkriky" patria k tým filmom od Bergmana, ktoré som ešte nemal čas zhliadnuť.. tento druhý odkaz som si ale všimol už pri písaní.. som vlastne zvedavý či sa mi to nejak spojí po tom čo zhliadnem ten film..
|
17.12.2007 22:51 |
K dílu: o priestore
|
pé
|
všetko je príliš krehké, všetkým sa zdá..
malo by nasnežiť
|
16.12.2007 22:47 |
K dílu: na krátko znovu
|
pé
|
hej hej bo zajtra donde modry dinosaurus tak nech som pripravena :)
|
16.12.2007 22:31 |
K dílu: na krátko znovu
|
pé
|
thalina> nevidis tu citlivu dusu za tym to bude tym .) toho romantika, jak hovado haha
|
16.12.2007 10:55 |
K dílu: (V oddelenom chlade)
|
pé
|
báseň z polospánku.. vynorila sa náhle, niekedy si myslím, že to nepíšem ja..
|
16.12.2007 09:42 |
K dílu: na krátko znovu
|
pé
|
..) krásne
|
11.12.2007 20:09 |
K dílu: chute Chebu
|
pé
|
chute Chlebu som precital najprv.. ale pacilo sa mi ta prva strofa velmi moc
|
07.11.2007 08:47 |
K dílu: Letné popoludnie
|
pé
|
haha ja som precital utopencov.. a hned mi to davalo iny zmysel..
|
04.11.2007 09:42 |
K dílu: (Na jeseň)
|
pé
|
Miroslawek, ja som ti nic neposielal ci?
moon> afriku pre potesenie?
neviem ci nerozumiem, alebo som uplne mimo :)
|
03.11.2007 23:21 |
K dílu: pro/pre pismáky/ov
|
pé
|
ja som vaša hladná Jana
chcem byť dobre napapaná
veľký hlad mám dneska
dajte horu mäska
dve horičky kaše
veď som decko vaše
:)
to mam z detstva
|
02.11.2007 11:28 |
K dílu: (Na margo)
|
pé
|
..to ma celkom tesi ze sa ozval aj niekto komu nie.. mozes povedat aj viac, budem rad
|
02.11.2007 09:49 |
K dílu: Dnes
|
pé
|
polom, poĺom.. kua tieto bratislavské deti vôbec nevedia mäkčiť.. či ty si tvrdý chlap? haha
ale vlastne aj poľe može byc tvrduo keď sa primrazí, no už som ticho starec bo tušim čo mi na toto povieš.. nasraT :) (..od konca je to skoro Tarzan, ale ja uz som ticho..)
|
20.10.2007 22:30 |
K dílu: muž
|
pé
|
neviem niekde na pozadí sa mi vynorilo:
Ten muž je chvíľu chlapec,
ale vždy znova, keď stúpa hore po schodoch
je starcom, ktorý - ako to býva v snoch,
pri ktorých sa nespí -
si opatrne nesie hore na špičkách topánok
aj v hlave (a možno trochu vo vlasoch)
iskrivý, svieži, ľahko voňajúci prach...
(I. Štrpka - PRÍBEH)
|
14.10.2007 18:55 |
K dílu: (Na margo)
|
pé
|
:))) no neviem neviem, či by šlo toto nejak zaspievať.. ale súhlasím hlas je to výnimočný..
|
14.10.2007 17:32 |
K dílu: (Na margo)
|
pé
|
nemám ani malé tušenie čo je "oceľový hlas MG!".. nože prezraď..
|
14.10.2007 09:05 |
K dílu: (Na margo)
|
pé
|
vidíš :) tak som nad tým vtedy neuvažoval.. tak si ju teda maj.. takto dodatočne je venovaná tebe
|
14.10.2007 00:33 |
K dílu: (Na margo)
|
pé
|
.. a ja pomaly strácam vieru, že by to za tie dve hodiny ponocovania stálo..
|
28.08.2007 13:59 |
K dílu: (Bez dychu)
|
pé
|
skor masovy mlincek :)
|
17.08.2007 10:09 |
K dílu: (Z krajiny I.)
|
pé
|
hm nepametam sa ci som tu piesen niekedy pocul, skusim prehrabat mp3.. mozno budem prekvapeny dik za taketo prepojenie..
|
17.08.2007 10:02 |
K dílu: (O niektorých veciach)
|
pé
|
no nee?
|
17.08.2007 10:01 |
K dílu: (O niektorých veciach)
|
pé
|
niee niee to co vravis treba co najsirsie pertraktovat v celospolocenskom diskurze.. ja sa tu skor dotykam tych dusevnych sraciek ktorych je kopec a nikto na ne neni zvedavy predsa.. zato nieco take ako si MB fajne zasukala par poslednych noci alebo nieco podobne toho je tu furt malo rano v elektrickach este stale len kde kto cika tie kvalitne periodika.. mozno by sa mali zamysliet a vytlacit si na titulku velku vlhkuu ruzovu vyholenu prcinku
|
17.08.2007 09:37 |
K dílu: (Z krajiny I.)
|
pé
|
zaujimava asociacia..mas k tomu nieco viac? ide o tu skupinu hej?
|
16.06.2007 13:26 |
K dílu: (Bez zámeru)
|
pé
|
takato: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=248511
s tou rozvlacnostou mas asi pravdu.. stručnosť je sestrou talentu. (a.p.čechov)
|
16.04.2007 15:30 |
K dílu: . . .
|
pé
|
prepac ale toto je cele dake na silu, daky gyc
|
09.04.2007 09:57 |
K dílu: Kultúra posthumanizmu
|
pé
|
no ja som sa zle vyjadril mozno, tvrdim ze masovost ako nejaky fenomen nie je produktom postmoderny..nie ze sa v postmoderne nenachadza..ak to beries zo sirsia teda nie len ako postmodernu v umeni, neda ti nepremyslat o tom ci o nejakej postmoderne vobec mozno hovorit..v spolocenskovednom diskurze to zostalo nedoriesene a zametene pod koberec
|
09.04.2007 09:21 |
K dílu: Kultúra posthumanizmu
|
pé
|
"...ale pre postmodernu je vplyv moci a penazi typický...prave preto je postmoderna tak komercna a masova(reality sou, telenovely,reklama..."
..ano je to na dlhsiu diskusiu ale vyroky tohto typu sa mi zdaju prilis zovseobecnujuce a zavdzajuce.. ak hovorime o komercnosti a masovosti, tak by sme sa mali skor pozerat na obobie oznacovne ako moderna.. pretoze prave v nej mozno hovorit o masovosti, ktora pretrvava do postmoderny i ked sama hranica moderna/postmoderna je velmi nejasna..(tu hovorim o tychto pojmoch v sirsom kontexte nie vylucne na pode umenia)
|
09.04.2007 08:22 |
K dílu: Kultúra posthumanizmu
|
pé
|
trosku pomylene tie tvrdenia o trhu a umeni ako produkte postmoderny (v komentaroch).. a celkovo dost polematicke cele.. ten prispevok mam chapat cisto akysi vytah knihy? nezda sa mi to..
|
27.03.2007 22:07 |
K dílu: geometrická
|
pé
|
ano, papľuh..
|
27.03.2007 09:30 |
K dílu: geometrická
|
pé
|
da sa to citat mnohymi sposobmi.. citajuci si mozu domyslat a kto napisal si moze domyslat co si domyslaju.. tajostvo vie steklit.. mam to rad.. (dobre to zahovaram co?)(zmurk)
|
26.03.2007 19:33 |
K dílu: nehody
|
pé
|
ni to skor ako spajas slova.. nie celkovo tematicky
|
24.03.2007 11:51 |
K dílu: nehody
|
pé
|
juj neviem mne pri tomto napadol Barta.. taka zvlastna prichut..
|
24.03.2007 11:37 |
K dílu: geometrická
|
pé
|
kot je zvedavy, bude skoro stary.. mne sa paci a tiez nikomu nepoviem co ma napadlo..
|
06.02.2007 00:53 |
K dílu: (Z a do z)
|
pé
|
ptaci jsou stastni dokud je nebe..
|
05.02.2007 17:03 |
K dílu: (Z a do z)
|
pé
|
v dnesnej dobe medialneho hyenizmu si ludia radi precitaju denickove zapisky ;]
..a vaznejsie mozno mas pravdu, hranica tu ale neexistuje, alebo skor je pozvolna..
|
02.02.2007 22:37 |
K dílu: O obchodníkoch
|
pé
|
uff.. ten marx a hegel no neviem neviem.. si su trufol na viac ako si mal podla textu sudim..
|