22.02.2003 00:00 |
K dílu: Homo Sapiens
|
farokh
|
To je hodně dobrý, má to šmrnc, bude to hit.
|
08.03.2003 00:00 |
K dílu: Vánoce
|
farokh
|
No jo, tys mi v životě dal tak leda cigáro. To tys mě naučil kouřit, to tys ze mě udělal slabocha. A to jsem byl nejlepší borec z naší ulice....
|
22.02.2003 00:00 |
K dílu: Vánoce
|
farokh
|
Zas na druhou stranu jsou vánoce dobrý, protože lidi, který si na sebe za celej rok ani nevzpomenou, si daj vědět, že žijou.....ale taky je moc nemusim. I když....zatim dostávám víc než dávám, protože jsem mladej, ale to přejde:-)...
|
22.02.2003 00:00 |
K dílu: Polopatetická
|
farokh
|
No, začínáš psát moc básnickým stylem, to se mi moc nezdá. Myslím, že takhle přesně nevyjádříš svoje myšlenky, je to jak podle učebnice - teda až na ty slova.
|
30.08.2002 00:00 |
K dílu: bRebtaiku všem lidem na Písmáku
|
farokh
|
Ale Rebe, to je přeci úplná blbost......
|
09.09.2002 00:00 |
K dílu: Dějství deváté - Dráty
|
farokh
|
To jako já jo? Tak to teda nejsem, abys věděl.
|
22.07.2002 00:00 |
K dílu: Dějství deváté - Dráty
|
farokh
|
A jakou úroveň? Vážně je to nekonzistentní.......a vážně je to škoda.....
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu: PROSBA!!!!!!
|
farokh
|
Tak mi nějaký poraď...
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu: PROSBA!!!!!!
|
farokh
|
Díky, ale tam je jenom jedna věc, potřeboval bych všechno, nvíš ještě o něčem?
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Tak ty bydlíš na Andělu Rebe? A nebojíš se tam v tom hnízdě neřesti (aspoň tak nějak to říkal Marek Eben, když na festu ve Varech uváděl Anděl Exit)? Já bych teda měl předběžně zájem, ale nic není jistý. Ale bát se nemusíš, tvý číslo nezneužiju:-)
|
02.07.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Taky tak nějak
|
04.07.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Přesně to dělám....na Písmáku:-)
|
01.07.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Poezie?Ale ta snad má mít smysl ne?Řekněte mi prosím vás proč by se jinak dělala, ať se poučím. Báseň jako je tahle je to nejlehčí, co vůbec lze stvořit. A jestli to v sobě NĚCO má, dej mi vědět, ať to mám i já.Díky
|
29.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
má tam bejt pocit
|
29.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Hmmm....mám takovej poi, že je to zase jedno z těch děl, kde autor kecá a kecá jak se mu zlíbí, přičemž samotnej smysl toho všeho je veškerej žádnej
|
29.06.2002 00:00 |
K dílu: Kombajn
|
farokh
|
Nápad dobrej, a jelikož sem Carmageddon hrával, tak TIP:-)
|
01.07.2002 00:00 |
K dílu: Mein Kampf
|
farokh
|
Armand: Když mluvíš o komerci, tedy vydání knihy za účelem výdělku, podle mě je to stejný, jako když kapela nahraje písničku. Řekne si: vydáme tu věc a vyděláme na tom - ale taky tím uděláme lidem radost...
|
25.07.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
ikarka: mozna na tom neco je....nemyslelas to doufam na me:-)? Ja se snazim videt veci co nejvic objektivne,obcas mi to zacne ujizdet,tak kdyby sis neceho vsimla,dej mi prosim vedet. Bojuju proti tomu,jak muzu...
|
22.07.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
Máš určitě pravdu v tom, že ženy nejsou zdaleka tak bezbranné, jak by se to mohlo na první pohled zdát. Jedna moje známá má dokonce takový pořekadlo: "ženský jsou svině, a chlapi blbí, že jim to žerou". Já jsem taky četl něco podobnýho, pro změnu v Týdnu, jenže mi připadá, že to jsou dost senzacechtivý články, který nemaj daleko k bulváru. Ty čísla podle mě nejsou zdaleka tak hrozný, je to trochu přitažený za vlasy, něco jako novej trend. Feminismus už je trošku out, i když má velkou sílu a hodně příznivců (spíš -kyň) a tohle funguje jako jistý oživení stávající situace. Věřit se dá všemu a komukoliv.....
|
04.07.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
Armand: Já si myslím, že chlapům se to vyplatí, dostat ženy nahoru a spolupracovat s nima, ale dřív (myslím hodně dávno) to nikoho ani nenapadlo, a proto to vypadalo tak, jak jsem řekl. Já nejsem šovinista, fakt ne, špatně jsi mě pochopil.....nebo jsem to já špatně napsal:-) Poukazoval jsem jen na historii, že dnes je situace jiná, to je jasný. ženy považuju za sobě rovný a některý za ještě rovnější:-) Howgh
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
Armand: zíív...skláním se v úctě a obavách před tvým ostřížím zrakem a jasným úsudkem náš soudce Dredde....zřejmě jsi nepochopil souvislosti a nesledoval události let minulých.....za tím, co jsem řekl, si stojím, přestože s tvým umem vystihnout situaci a trefně ji komentovat se rovnat nemůžu....vysvětli mi teda, proč se ženy dostaly nahoru.....díky...a neboj se prosím
|
02.07.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
Armand: Kompromis- výhodu jak pro koho. Ale jinak kámo, jak jsi to myslel s tou chytrostí? To jako že ženy jsou chytřejší než muži? Kdes to vzal? Jestli máš nějakej zdroj, sem s ním, jinak je to jen tvá domněnka. já nejsem šovinista, asi sis pořádně nepřečetl, co jsem psal, ale s tím podmaněním....to přece musíš uznat ne? Jak mi jinak vysvětlíš, že asi tak dva tisíce let byla žena pro muže o něco málo víc než kusem hadru? A co s tím asi měla dělat? chytrostí ho obelstít? To asi ne, prostě na o neměla a víš co? SÍLU!!! Ta je hlavní kamaráde. Takže ať se ptám jak se ptám, byl to chlap, kdo ženu pozdvihl - a to po všech stránkách. Tím, že chlapi ženám velkoryse ustupovali, ty se zdokonalily. A je to jen dobře a já s tím plně souhlasím, tohle není žádná óda na chlapi!
Jenže já už nežiju ve středověku, a proto je pro mě žena normální člověk, kterej je podle svých schopností leckdy na daleko vyšší úrovni než já...
|
01.07.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
Kastel: To se mi líbí. Já jsem se sám sebe ptal (čistě teoreticky, ne že bych byl zastáncem tý myšlenky), co kdybysme si my, chlapi,prostě ženský podmanili silou a nepřiznali jim vůbec nic? Co nám vlastně brání? Zřejmě morálka, ale ta se budovala po staletí (znáte asi středověk že). Ženám se jejich post nelíbil, ale těžko s tím mohly něco dělat, zvlášť když si ani nedovedly!!! představit (jako třeba televizi nebo kondom), že by to mohlo taky vypadat jinak. Takže to byli muži, kteří je nechali vystoupat téměř na jejich úroveň. Biologické rozdíly a tedy tuto výhodu mužů asi nesmažeme nikdy....
P.S.: Nejsem zastáncem této myšlenky, tedy podmanit si ženy jako před staletími.
|
01.07.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
Armand a rebecca 13: Hele lidi, a vy tomu rozumíte?Já jen v těch mezích, že jsem absolvoval seminář Gender studies a znalost více faktů mi spíš vnesla do hlavy zmatek, který tam dříve nebyl (aspoň ne v takový míře). Takže jestli vy dva jste odborníci a máte načtený stohy literatury (což je nutný!), vyjádřete se v podobném duchu a obohaťte nás laiky. Díky.
papouch: Tak o tomhle jsem už taky přemýšlel:-)Vlastně jo, říká se jim, myslím, šovinisti ne?
|
29.06.2002 00:00 |
K dílu: Fenomén feministek
|
farokh
|
Kidousek: Tak to se hluboce pleteš kamaráde, právě dneska jsou jejich formace v rozkvětu a jejich síla neustále stoupá. Jestli chceš, přečti si něco z časopisu Aspekt. Je to sice slovensky, ale vůbec ne špatný čtení. Nejhorší na nich je, že jejich připomínky nejsou ani zdaleka tak primitivní, jak by si mohl člověk myslet. Jdou hodně hluboko do lidskýho vědomí a svědomí.....nejdou prostě jen tak odsoudit. Díky za vaše připomínky
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu: Pády, návraty a samoty II.
|
farokh
|
To je ale taky rýmovaný....
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Já teda nevim, podle mě to je dost o ničem..
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Born to be wild!
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu: Ne
|
farokh
|
Teprv teď jsem si přečetl ten tvůj doslov a bez ohledu na něj kámo, musím říct jednu věc: nic lepšího jsem tady na Písmákovi ještě nečet! Tip
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu: Ne
|
farokh
|
knock knock who´s there mickey Mickey Mickey Knox, Mickey who, Mickey what?....
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu: Stýskání
|
farokh
|
A není to tak trochu rýmovaný?
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Beyond the horizon, in the place we lived, when we were young, in the worlds of magnets and miracles....
|
28.06.2002 00:00 |
K dílu: KAMPA 001/avi první
|
farokh
|
Když je to tak, nin, budeme muset Dannyho uklidit k někomu jinýmu. Nemůžu tě přeci připravit o ten požitek strávit noc se mnou:-))No....zájem je značnej, ale seš první na seznamu:-)
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu: KAMPA 001/avi první
|
farokh
|
Danny: u mě ve spacáku....samozřejmě se mnou:-)
|
24.06.2002 00:00 |
K dílu: KAMPA 001/avi první
|
farokh
|
nin: tak jo, to beru, jeste se nejak dohodnem,hlavne na me nezapomen...
|
23.06.2002 00:00 |
K dílu: KAMPA 001/avi první
|
farokh
|
Hele,tak mně by se to taky líbilo, jenže nejsem z Prahy, a tak nevim, kde přesně to na tý Kampě je. Jestli tam máte nějaký teplý místečko pro spolek známejch....jen mi prosim někdo řekněte, kde to teda je.dík
|
04.07.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Fajn rebe, díky za pozvání, uvidím, jak se to hodí mému nabitému plánu:-)
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
So ya thoght ya might like go to the show?
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu: Reccebtář nejen na neděli aneb ”A jaké je to teď ?”, zeptal se mě ...
|
farokh
|
Tak jo Rebe, dal jsem na tebe a ta věc je super, ale nemůžeš po mně chtít, abych četl ty kilometry ohlasů. Mám totiž takovej problém. Chtěl bych zvládnout spoustu věcí (zvlášť četba knih), ale byl bych nejradši, kdyby mi to naskákalo do hlavy tak nějak samo, jsem totiž hrozně línej chápat:-)Jinak....chtěl bych s tebou pokecat, připadáš mi totiž jako moc zajímavej člověk. Třeba na tý párty na Kampě co? Těšim se...
P.S.: Co se mě týče, šukám rád. S partnerkou už je to horší:-)
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu: Cesta
|
farokh
|
Jo a přečti si něco od Kaina, je vážně dobrej
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu: Cesta
|
farokh
|
Tak ty máš taky svýho deana moriartyho? za tebe píše sám život, skláním se před tvým umem, moje věci ani nečti, nestojej za to.Vážně! Bohužel jsem to zjistil pozdě...
|
08.08.2002 00:00 |
K dílu: Právo žít
|
farokh
|
Na druhou stranu....jestli ti je opravdu tolik, kolik píšeš v tom dotazníku, tak před tebou hluboce smekám. Je sice známo, že holky se vyvíjejí rychlejc než kluci, ale tohle je až moc....jen s tím umět naložit do budoucna......abys nebyla v 17 - ti stará...fakt
|
03.07.2002 00:00 |
K dílu: Divnej svět
|
farokh
|
Teda ty seš ale pěkně vostrá holka....je to dobrý, připomíná mi to nezávislý filmy...jedu teď do Varů, doufám, že to bude stát za to.tip
|
08.08.2002 00:00 |
K dílu: Osud Štěstěny
|
farokh
|
Máš to zbytečně dlouhý, a když už mluvíš o úrovni, oprav si ty pravopisný chyby....jinak mi připomínáš jednu holku, která na dotaz: "jak si představuješ inteligentního partnera?" odpověděla: "Aby nemluvil sprostě, nechodil v roztrhanejch džínách a nekřičel anarchie." Mladým intelektuálkám zdar!
|
15.09.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Astalavista:Kdyby ti od mal ukazovali všechno špatný kolem tebe a říkali:"Za to může USA",možná bys je dvakrát nemiloval.Nežiješ v ani jedný tebou zmíněnejch zemí, těžko můžeš soudit, jaký sou tamní lidi.
P.S. Nesouhlasím s terorem v U.S.A.
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
.....nicméně musím přiznat, že nápady máš celkem dobrý
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Ach ty moje romantičko...krása, skoro se to podobá mému podprůměrnému pocitu....
|
26.06.2002 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Je to hezký, ale asi to nic neznamená. Nebo?
|
22.06.2001 00:00 |
K dílu: Občas něco nechápu
|
farokh
|
Tak to není a ty to víš.
|
21.06.2001 00:00 |
K dílu: Jen tam tak stál.. Prostě stál...
|
farokh
|
Jen tam stááál a koukal do polííí,byl jak krááál...představte si nalitýho Kříže z básníků jak tohle zpívá.Máš to fakt dobrý,častokrát sem se o to pokoušel,ale nikdy se mi nepovedlo dospět do toho stadia absolutního štěstí.Možná sem chtěl až moc....
|
20.06.2001 00:00 |
K dílu: Mezipřistání
|
farokh
|
Nesváry neexistujou
|
20.06.2001 00:00 |
K dílu: Má je nenávist
|
farokh
|
To je dost nihil ne?
|
20.06.2001 00:00 |
K dílu: Básníci, prosím vás...
|
farokh
|
Wopi:No...ploužák to je jen na začátku a na konci, to Blackmoreovo sólo je celkem nadupaný.Skoro bych řek,že si tam hrál co chtěl,podle toho,co sem slyšel na kazetě z živáku.
Katerina:Taky si myslim,že tvůj názor na ty odražený střely je dobrej.....zeptejme se autora.Kdo to vlastně složil?Gillan?
|
08.03.2003 00:00 |
K dílu: Stvoření
|
farokh
|
No jo, kamaráde, to se přece nedá číst tohleto. Budeš muset sestoupit k nám na zem.
|
12.06.2001 00:00 |
K dílu: voda
|
farokh
|
Dobrej závěr,ale povídka to fakt nejni
|
26.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Smrtihlav = motýl,kterej se nepoved. (D. Landa)
|
27.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Co je to dobro?
|
26.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Ale vyskytují se tam
|
26.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
K:Tvoje vize boha je té mé nepřítel.Rozum velí........a každej čekáme jiný příkazy
|
10.02.2002 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Všechny vás znám....četl jsem o vás,fungujete přesně jak sem si myslel:-)
|
02.11.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Ne,ja nemyslel,ze zensky sex nepotrebujou,jenom se na nej divaj jinak nez chlap.Zenska,kdyz miluje,vetsinou kluka nepodvede.Jenze chlap,i kdyz miluje,stejne kouka po jinejch a vubec mu nevadi,ze tu svou podvede.Asi vidime vsecko moc cernobile.Teda nevidime,pouze vyjadrujeme.
|
06.08.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Lilbeth-spíš naopak ne?Kvůli sexu opouštěj spíš chlapi ženský.Já to nemyslel tak,že se bez sexu dá žít úplně.Ale...jak sem napsal,přečti si to ještě jednou.A jinak mi prosím řekni,v čem se teda mýlím,žádnej protiklad v tvým proslovu nebyl.Teda nenašel sem ho.
|
31.07.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Mužský tělo je jednodušší,to máš pravdu,ale 15-ti letej kluk vý opravdu o ženským těle víc než 15-ti letá holka naopak.Ona to pak dožene (a předežene-tak jsi to myslel ne?),ale v okamžiku prvního styku je to určitě takhle.A za tím,že ženy to dělají z lásky si stojim-samozřejmě s lehkou nadsázkou.O tom udžení si ženskou.....myslim že dobrej sex by nestačil,kdyby to bylo to jediný,ale kdybys byl charakterově skvělej,tak se to dá i bez toho sexu...
|
29.07.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Problém je děvčata v tom,že si nedokážete říct JAK to chcete.Vy to totiž nevíte.Dosažení orgasmu je pro vás daleko těžší než pro chlapa.To zase já znám spoustu kluků,který se snažej jako debilové,zkoušej úplně všecko a stejně nic.Pro holky není sex to samý jako pro kluka,ony to většinou dělaj z lásky a ani se třeba nesnažej tohomkluka uspokojit,taky nevědí jak.Kluk určitě ví víc o ženským těle než holka o chlapským.Takže můj názor (už jsme se dostali někam jinam než bylo zadaný,ale ne zas tolik)----chyba je v komunikaci,bez ní nemůže dobrej sex existovat.A chlapi moc sebevědomí nejsou
|
12.06.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Ald:Máš stopro pravdu,ale naše milá Lilbeth to jistě nemyslela doslova že Liliano?
|
10.06.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Suppe:To nepopírám...
|
06.06.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Naděje:Zdá se ti to povrchní náhled?Možná že jen neznáš správnej význam tohohle slova,který je dneska (jako jedno z mnoha) takříkajíc konvenční-přetransformovlo se na druhou stranu:-)
Danny,Suppe - O.K., kompromis- nikdo z násnení ženská,a proto nemůžeme vědět,jak moc sex chtěj.Já si pořád myslim že míň než chlapy, i když velkou roli tady hraje výchova a návyky společnosti ( další z konvenčních slov).A i když ti ta holka říká, že to hrozně a často chce, třeba kecá a ani to sama neví.Ale určitě tady sou nějaký "nymfomanky".Třeba sou takový všechny...
|
05.06.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Vio:A lásku bez sexu?
Suppe:To může,ale na jak dlouho?Není to po nějaký době spíš přetvářka? Já myslim, že určitě. Pro kluka, protože ten sex potřebuje, na rozdíl od holky. Bohužel..:-)
|
03.06.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Suppe:To si ale právě odporuješ.Proč ji sbalí?Ne kvůli ní,ale kvůli sobě,takže je to sobec:-)Kdežto ten,co ji přehne, jí nic nenalhává.Je to jejich vzájemná dohoda, oba se pak rozejdou a......zapomenou.To není sobectví, karty sou jasně rozdaný.Víš jak to myslim viď?
|
01.06.2001 00:00 |
K dílu: Láska a sex...
|
farokh
|
Drakkan:Proč sou to sobci?Jinak celkem souhlasím s mamalibor.coney:jak?Suppe+Spvrivs:To je....fakt blbost a stím romantikem taky nemáte pravdu.Člověk je strašně složitá osobnost a z tohohle ho nemůžete soudit.Vlastně z ničeho,ale to je jedno
|
18.05.2001 00:00 |
K dílu: Oblačnost (věnováno památce Kurta Cobaina)
|
farokh
|
Cobainem,Regis,COBAINEM.Když už chceš psát něčí jméno,tak pořádně!!
|
27.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Ale to je přeci nelogický ne?Když je svátek práce,tak by se ZROVNA mělo pracovat a ne si válet šunky, bezvěrci:-)
|
13.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Neboj,nebereme....proč jste nevyvolali ozbrojené povstání?
|
13.05.2001 00:00 |
K dílu: Tři hřebíci
|
farokh
|
Tak tohle mi nepotvrzuje názor z díla Tulipány......dobře udělaný,pádný.....jako kladivo
|
13.05.2001 00:00 |
K dílu: Tulipánky
|
farokh
|
Tipy jsou fraška.......jenom dneska je tady nejmíň dvacet lepších věcí......bez tipů
|
13.05.2001 00:00 |
K dílu: Zítra
|
farokh
|
Nádhera...
Astalavista:Myslim,že na Eminema je to dost složitý:-)A ta poslední věta.......to ne kamaráde,ta je typická jenom pro CAINA
|
13.05.2001 00:00 |
K dílu: autor neznámý
|
farokh
|
vrtusík:Jo,jo,to si piš!
Dobrá nálada bejvá tak 10 sekund za 3 měsíce..
|
11.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Tak to je fakt dobrá prdel!
|
11.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Z toho by byl dobrej filmovej scénář
|
11.05.2001 00:00 |
K dílu: Ty pláčeš...?
|
farokh
|
Ne, netkví
|
09.05.2001 00:00 |
K dílu: Něco se tříští
|
farokh
|
Jsi za zdí kamaráde....stačí jen doplnit kostky do otvorů
|
09.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Co kdyby byl ten kluk za stromem ošklivej?To by nebyla láska viď.....
|
13.05.2001 00:00 |
K dílu: pobřeží
|
farokh
|
hektolitry vzduchu a decimetry stop....skvělý.
|
09.05.2001 00:00 |
K dílu: Sorry
|
farokh
|
To víš že znám,bratře...ale ne všechno:-)
monty:A není to jedno?
|
07.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
To asi není pro nás...nebylo nám dovoleno vcítit se do tohoto textu....a pochopit..ale,šlo by to zhudebnit,je to jak od Filipa Topola.....jo...úplně ho slyšim,jak recituje tenhle kousek.........a vidim....jak si dává cígo.....v zakrvácenejch rukách...no nic
|
07.05.2001 00:00 |
K dílu: Medvídek -original
|
farokh
|
To je moc dlouhý,neblázni
|
07.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Tak....a teď si vás koupim všechny..
|
06.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
astalavista:Kecáš?Dík za tip.
|
06.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
kdybys tam nechal jen první odstavec,udělal bys (podle mě) líp
|
06.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
úplně tě tam vidim,kámo,jak se tam rozhlížíš,abys nakonec.......prohlédl
|
06.05.2001 00:00 |
K dílu: Přiveďte další obviněné/ Pan Prokurátor po deseti letech
|
farokh
|
Je to strašně dlouhý, to se nedá číst.....sorry za moji lenost...i když....jedinej, kdo na to dojede....sem já....s bouráním konvencí máš pravdu
|
08.05.2001 00:00 |
K dílu: Škola základ života
|
farokh
|
When we grew up and went to school there were
certain teachers who would
hurt the children anyway they could...
|
07.05.2001 00:00 |
K dílu: ONA EPIFANIE
|
farokh
|
Jooooo, Epiphania, kalímeeeee..........jinak tip za krásu
|
03.05.2001 00:00 |
K dílu: Jsem?
|
farokh
|
dobrej obraz..tip.Ale jen tak mezi náma....já bych řek...řek bych,že seš.
|
07.05.2001 00:00 |
K dílu: návštěvníkům 'božích' auditorií
|
farokh
|
Prokletí:Taky machírku,měl bych stejnou otázku jako Simon
|
01.05.2001 00:00 |
K dílu:
|
farokh
|
Wopi: Možná že ne:-)
|
22.06.2001 00:00 |
K dílu: Nicota
|
farokh
|
Když se bojíš vejšky,tak se vlastně vejšky nebojíš,bojíš se toho,co přijde při setkání tvýho těla s tvrdou zemí = rozplácneš se.Tma?Okolo tebe je za tmy zase jenom tma.
|
03.05.2001 00:00 |
K dílu: Nicota
|
farokh
|
Mám pocit jako bych tě už někde slyšel......jo....jo, tvý jméno je přeci spravedlnost..
|
01.05.2001 00:00 |
K dílu: Nicota
|
farokh
|
zklamaná:dobrej nápad
Konstantinidisová:je hrozný,když neustále přemejšlíš o věcech, na který buď neexistuje žádná,nebo tísíce odpovědí...
|
01.05.2001 00:00 |
K dílu: Nicota
|
farokh
|
Tak to bych ti nepřál,aby sis přála,abys je měla...
|