05.08.2007 01:11 K dílu: IN/OUT WITH THE CROWD ??? Pan Bukkake
Hej, Blunt a Landa jsou Dost dobří... :-). Jinak, docela sranda, akorát mám pocit, že když jsme se těmhle časákům kdysi s kamarády (a kamarádkami :-)) smáli, tak už jsme zřejmě všechny formy zesměšnění vyčerpali... nicméně, proč ne... :-)
30.07.2007 03:40 K dílu: Vysypu ti... Pan Bukkake
První řádek trochu evokuje Santu... takže je to ještě vtipnější :-).
30.07.2007 03:30 K dílu: Práh praktického poznávání (18+) Pan Bukkake
:-) Zvrhlý to není, ale to s tou kastrací by stálo za něčí pokus...
21.07.2007 15:24 K dílu: Osemsto jillovovov horiacich na balkóne Pan Bukkake
He he... ale možná by, jetli to aspoň trochu chápu, na začátku nemusela mluvit s komínem a ten žebřík by tam nemusel vyrůst, připadá mi to tam trochu jako absurdita navíc...
21.07.2007 15:19 K dílu: Kúzelník Pan Bukkake
A vůbec je taková pěkná...
09.07.2007 13:57 K dílu: Moucha bez křídel Pan Bukkake
He he... Zajímavý námět :-). Jenom... co ta poslední věta?!
09.07.2007 13:30 K dílu: Náš velikánskej barák - Jidášova pečeť Pan Bukkake
Klasika :-)
09.07.2007 01:44 K dílu: sekundu pred spaním Pan Bukkake
(Oh.) (My!!!) (God???)!
09.07.2007 01:20 K dílu: Život Pan Bukkake
V jaké kategorii? :-). Ale stejně mám dojem, že je to až moc vážný, nejspíš to půjde brzo pryč...
06.07.2007 13:05 K dílu: Smrtonosná past 4.0 Pan Bukkake
OT - Off Topic - jestli sis teda nedělal srandu :-).
06.07.2007 04:00 K dílu: Temná trafika Pan Bukkake
Je to blbost, ale... to není sám o sobě zápor. Je vidět, že si ten mírně nadnesený unreal dost užíváš, což je jenom dobře, protože pak může vzniknout něco tak (ani nevím proč, ale mám chuť říct mile) zábavného. K té technické věci... co kdyby tam třeba byly vysušený psí výkaly, ty by měly dobře hořet :-). A jinak Cradle of Filth se hodí... s písničkami jako Smoke of her burning... není lepší volba :-)
06.07.2007 03:33 K dílu: Deje sa niečo temné Pan Bukkake
Já jsem Edmunda četl celýho, tak mi tady nepovídej o hledání :-)... Jo, že pointa není nejdůležitější, to je i můj názor... no, nicméně v tom předchozím příspěvku jsem spíš poukazoval na to, že vcucnutí Huberta samo o sobě není pointa...
06.07.2007 03:31 K dílu: Zastávka číslo 42 1 Pan Bukkake
Nesedí mi tam akorát ten revolver 9mm... až moc nevšední, nehodí se tam :-)
06.07.2007 03:21 K dílu: Deje sa niečo temné Pan Bukkake
No, mohlo by to být ještě temnější, ale jinak s ostatními musím souhlasit... Má to napětí, má to konec, který dokážu víceméně pochopit... styl psaní je pořád stejný a pořád dobrý... Rabb: Kufřík ho vcucl? A vůbec, kde je v tomhle pointa? :-)
06.07.2007 03:13 K dílu: Dráma Pan Bukkake
A po těch dlouhých letech zemřel... Není to horší, než předchozí povídky, ale je jim to až příliš podobné...
06.07.2007 03:01 K dílu: Smrtonosná past 4.0 Pan Bukkake
A jenom mě tak ještě napadá... Len Wiseman zase není tak špatnej, aby se musely dít divy, Underworld jsem sice viděl jenom ten druhý (prý ten lepší) a docela fajn... a co fajn nebylo (ok, taky toho nebylo zrovna málo :-)), tak to bych neviděl tak zřejmě jako vinu režiséra. (Yeah, jenom tak mimochodem si uvědomuji, pro koho je ta recenze psaná, jakým stylem má být psaná a tak podobně, takže je tohle pravděpodobně OT... ale co už :-))
06.07.2007 02:54 K dílu: Smrtonosná past 4.0 Pan Bukkake
Ukázkově fajnová recenze. Sice se z ní člověk moc nedozví, ale v tomhle případě už stejně všechno ví, takže nějaké to popsání rozdílů (případně věcí, které se prostě nemění :-)), tu stačí... a navíc jsem se docela slušně pobavil :-). Nicméně přece jenom, mi tam chybí nějaká ta klasická zmínka o tom, jak jsou na tom herci, o čem to tak vůbec je... Hmm, jakože stejně jsem to už viděl, takže na mě nedej a klidně přijď s více recenzemi podobného typu :-).
16.06.2007 02:09 K dílu: Chladnou hlavu #26: Exkrementy exkluzivně! Pan Bukkake
Na stránky jsem se už díval taky, akorát že bohužel až potom, co jsem si to tady přečetl :-) Ilustrace jsou docela pěkný :-)
16.06.2007 01:48 K dílu: David a Laura Pan Bukkake
Nenapadá mě nic adekvátního, co bych k tomu řekl... což je bezva...
16.06.2007 01:41 K dílu: Zbohom Pan Bukkake
No.. hlubší kritika... zřejmě dosahuješ všeho, co chceš, takže... Je to vlastně náhoda, že se to někomu líbí :-)
16.06.2007 01:36 K dílu: Manželka Pan Bukkake
Je to tak jednoduché... i jednoduše podané... kdepak se jenom skrývá to, že se mi to tak líbí...
16.06.2007 01:35 K dílu: Koberec Pan Bukkake
Že bych to i celé pochopil... co se dneska nestane... nicméně je to... ehm, nevím, jestli perfektní, ale taky nevím, co bych tomu vytknul, takže si vyber :-).
15.06.2007 23:14 K dílu: Chladnou hlavu #26: Exkrementy exkluzivně! Pan Bukkake
Tak jsem přečet celou sérii ... a skoro to vypadá, jako by tvůj život už nebyl tak vtipnej jako dřív :-)... nicméně popsaný je velmi dobře. První povídky jsou ještě takové rozvernější, dá se asi říct, že i vtipnější, nicméně jsou si dost podobné (skoro se mi vkrádá do hlavy hříšná myšlenka, že i jednotvárné), hlavně potom druhem humoru. No, stejně jsem se ale bavil, sice se zase nedá říct, že bych dostával nějaké záchvaty smíchu, ale mě už toho zase tak moc nerozesměje :-). Někdy od čtrnácté povídky přichází trochu vážnější tón, který se mně osobně zamlouvá, už jsem myslím u 14. nebo 15. popisoval proč. Dále je to potom takové něco mezi, pořád zábavné, ale už tam nevidím tu lehkost (sakra, doufám, že to není tím, že jsem jich přečetl tolik za sebou). Forma je na velmi dobré úrovni, u těch pozdějších snad ještě lepší než na začátku, jenom škoda, že zdejší design všude dává místo uvozovek otazníky, nečte se to potom zrovna úplně nejlíp. Škoda, že už další povídky nejsou, sice v nich tak úplně nevidím tu genialitu (kecy, kecy :-)), ale rozhodně jde (nejen) o zábavné, kvalitní čtení.
15.06.2007 22:53 K dílu: zmatená Pan Bukkake
Perfektní... zvlášť ten nápad...
15.06.2007 21:07 K dílu: Chladnou hlavu #15: Láska je pes Pan Bukkake
Zdá se mi to, nebo se tahle vyjímá opravdu tak moc...každopádně jak člověk toho chlápka trochu zná... a ten kontrast k počátečním povídkám... stejně jako i u předchozí se ta vážnější poloha dost zamlouvá, což je co říct, protože většinou pro to není moc cit :-). Tady se to ale ještě tak akorát kloubí s tím celkovým pohledem... abych pravdu řekl, zase se u tvých povídek tak nebavím, ale ten přístup se mi moc líbí...
15.06.2007 19:35 K dílu: Chladnou hlavu #1: Dioptrie Pan Bukkake
Možná až moc jednoduché... každopádně ale vtipné a ten poslední suchý vtípek :-)... Jdu na celou sérii...
15.06.2007 05:28 K dílu: Chladnou hlavu #21: Modrou rourou Pan Bukkake
V tuhle dobu už jsem se dlouho nepobavil :-). Možná je to až trochu moc prvoplánovaný, ale ani mi to nijak nevadí :-).
07.06.2007 19:59 K dílu: Kdy, když ne teď? Pan Bukkake
Moc se mi líbí, jak to je napsaný, ale nějak ho vůbec neznám. I když s délkou se toho tady dělat moc nedá... Nicméně měl jsem problém si toho člověka představit a jeho útrapy mě moc nebraly, takže to hlavní bylo pryč... ale stále dobře rozvržené, napsané a je to těžší téma, takže to snad i nějak ocením :-)
07.06.2007 19:10 K dílu: Splachuj, pozorovateli! Pan Bukkake
Mám trochu pocit, jako kdybych tady něco propásl... a ještě k tomu přečetl něco mezi tím notoricky známým Kulhánkem a Nezchopností od Granta... což je fajn, protože je to zábava :-).
04.06.2007 19:28 K dílu: Za katedrou Pan Bukkake
Je pravda, že tohle by mohl napsat každý... vlastně znám spoustu lidí, kteří normálně vůbec nepíšou, ale na tohle se prostě zmohli... a i jako tohle, je to většinou docela zábavný... dovolím si takový malý výtažek z práce jednoho mého kamaráda, který mi zamlouvá: "Dostáváme se čím dál tím hlouběji, k učitelům, jež se nesnažili vyniknout svoji krutostí, ošklivostí či hloupostí, ale stali se součástí našeho nudného života." :-)
04.06.2007 19:15 K dílu: V moci spisovatelově Pan Bukkake
Jj, dal ... no, pozdě.. ale zase tak nevadí.. :-)
04.06.2007 19:03 K dílu: V moci spisovatelově Pan Bukkake
Ne, že bych už podobné téma neviděl, ale když to někdo pěkně napíše, tak proč ne :-). Akorát by možná ještě neškodilo někde trochu přidat... je to už od začátku trochu crazy, takže kdyby si třeba víc vymýšlel, co chce... i když to by asi tak úplně neodpovídalo tvému záměru...
04.06.2007 18:45 K dílu: Osudová sekera Pan Bukkake
No, nebyla to zrovna lahoda... ale takhle tady vypadá každá druhá povídka, takže jsem si už musel zvyknout... Náhodou.. ani bych neřekl... i když jsem od tebe taky zatím nečetl všechno :-).
04.06.2007 18:36 K dílu: Osudová sekera Pan Bukkake
Jeden film Davida Lynche... ten, který nikdo nepochopil, nebo jeden z těch dalších? :-). Jinak teda k povídce... forma... víš, zbytečný mluvit... ale dá se to číst :-) ... Jinak, nejsem úplně fanoušek "pointy", jestli se to takhle dá říct, takže to asi moc neocením... no, a přiznávám se, tak zcela jsem to nepochopil :-(. I když možná jo :-). Je to celkově zajímý, avšak máš lepší věci :-).
04.06.2007 17:07 K dílu: Keep[:-)-~]smiling Pan Bukkake
Rád bych řekl něco pěkného... přece jenom se mi to zdá lepší než ostatní věci podobného typu, ale tak úplně jsem to nepobral... já tak vůbec mám s poezií a volný veršem problémy... ne, že by tohle bylo přímo ono :-)
03.06.2007 22:06 K dílu: Tits Pan Bukkake
Solomon: To já taky :-). Zvrhlík: Aspoň že tak :-) ... nj, mně se tam ta angličtina líbí...
30.05.2007 18:10 K dílu: Přepad Pan Bukkake
Další, kdo to přečetl... to jsou mi věci :-). Tak jo, díky a těš se no...
30.05.2007 18:08 K dílu: ..lhostejnost k budoucnosti Pan Bukkake
Ale jo, ještě zvažuješ ty pro a proti :-). Jinak, když už je to takový kratší, stálo by za to vyladit trošičku text k větší dokonalosti :-)
30.05.2007 17:45 K dílu: Žít pro krásu Pan Bukkake
Dobrá povídka, ale vážně. Akorát ty sklapovačky trochu nesedí, 800 už je moc... tak 600 stačí :p.
30.05.2007 17:38 K dílu: Sedím na lavičke Pan Bukkake
"Táto zábava ma už prestala baviť"... :D ... dobrý no... na nějakou hlubší kritiku se ale bohužel nezmůžu...
30.05.2007 17:27 K dílu: Alojz a saxofón Pan Bukkake
No jo, to jsou zase ty tvoje povídky :-)... který se mi ale docela líbí, i když si nikdy nejsem jistej ani tím, co to znamená, ani tím, jestli to něco znamenat má... každopádně je to dobře napsaný a na tu chviličku to spolehlivě zabaví...
30.05.2007 17:10 K dílu: Tits Pan Bukkake
To Ultrainfernal: Thanks... Jinak.. sám o pár nedostatcích vím, ale zkuste i klidně trochu kritizovat :-)
29.05.2007 19:58 K dílu: Náš velikánskej barák - Osvícení Pan Bukkake
Připadá mi to jako takový ten typ povídky, při kterém se autor baví víc než potom čtenář :-), ale celkem jsem se bavil, takže ok, nicméně Zahrada je lepší. Na to, jak to bylo dlouhé, by možná neškodila větší profilace postav a nějaká změna vyprávění, ke konci už to bylo trochu jednotvárné.
29.05.2007 19:28 K dílu: Náš velikánskej barák - Na koupáku Pan Bukkake
Pěkná rodinka, to tedy jo :-). Nicméně to téma je už takový moc ohraný... ale uvidíme, jak si Addamsovi (ne Addamsnovi :-)) povedou příště..
29.05.2007 19:04 K dílu: Šest kamarádů Pan Bukkake
Fajné... mimochodem, tohle JE pohádka :-). Jinak, nějaký nedostatky by se tam našly, někde je to trochu zdlouhavější, je tám pár zbytečných věcí, jinde by to zase chtělo trochu natáhnout, no, ale zrovna nějak extrémně mě to tam teda nevadí :-).
29.05.2007 18:05 K dílu: Zákon kanálu Pan Bukkake
Chyby a překlepy odstraním pak... no, tak na co čekáš? :-). Jinak musím říci, že jsi mě pravděpodobně inspiroval, abych taky napsal nějakou takovou pěknou nechuťárnu :-). Jo, ta hlubší kritika pořád... opravdu by to mohlo být delší a některý obraty by ještě šly trochu zlepšit...
29.05.2007 17:56 K dílu: Jak jsem dědovi pomohl sežrat šachy Pan Bukkake
Chudák děda...:-) i když tohle nebylo úplně ono
29.05.2007 17:47 K dílu: Woo doo lupínky Pan Bukkake
:-) Úplně mi to připomíná staré časy, kdy jsem si pro zábavu četl Satanskou bibli a červenou lihovkou si do sešitů kreslil komixy... Začátek je bezvadnej, ale na konci by to už mezi těmi úmrtími chtělo nějaké oživení (přirozeně ne v tom pravém slova smyslu) :-).
29.05.2007 17:34 K dílu: Jak jsem chtěl ven Pan Bukkake
Well, well, well... Asi vím, co se Wiski nelíbí, každopádně právě to se mi líbí :-) Sice je tohle spíš jenom tak na dotvoření Zahradních povídek, ale přesto je to zábava a dobře se to čte... jenom, když to vidím i tady... vždycky si všimnu tak dvou, třech chybiček... ale whatever..
29.05.2007 17:26 K dílu: Královna krtků Pan Bukkake
Na začátku jsem se musel smát, jako už dlouho ne, potom už to trochu poleví a konec je takovej... no... už tam nic moc nestane, ale to nevadí... text jenom valí :-).
29.05.2007 17:17 K dílu: Koupelna se zazděným oknem Pan Bukkake
Jo... a k tomu výbuchu na konci.. chtělo by to možná něco trochu morbidnějšího.. tohle je moc obyčejný :-).
29.05.2007 17:16 K dílu: Koupelna se zazděným oknem Pan Bukkake
He he, to je zatím první, co jsem od tebe četl, ale je to super, jdu na další :-). A teda abych nezapomněl... hlubší kritika.. hmm... ani nevím, je to taková sranda, popisy nepoznaných hrůz koupelny jsou správně přehnané... nevím, co bych vytkl :-).
29.05.2007 16:59 K dílu: Čeká budoucnost na naši přítomnost? Pan Bukkake
Musím přiznat, že tvůj styl psaní není zrovna můj šálek čaje (to je tak ohraná fráze :p), takže to možná bude trochu "zaujatější", no, ale co se dá dělat. Začnu rovnou s mými subjektivními dojmy (jestli ještě vůbec bude něco dalšího), well, o které se budeme asi těžko hádat :-). Tak tedy, trochu mi připadá, že kašleš na čtenáře. Text tak nějak běží, ale nepociťuje jakoukoliv zpětnou vazbu, případně aspoň něco, s čím by se čtenář (zřejmě hlavně já :-)) mohl trochu ztotožnit. Připadá mi to psané hodně na širší dojem, není se tu jaksi čeho chytit. No, s tím přichází i další problém, jelikož už je to takové ze široka pojaté, měla by ten konečný dojem být o hodně silnější. To se aspoň u mě vůbec nedaří, ani v průběhu čtení ani na konci to ve mně nevyvolává vůbec nic, zůstává jen mlhavé pojetí něčeho v dáli. Děj snad ani není tak důležitý, přesto si ale říkám, že něco výraznějšího (či snad výrazněji napsaného) by určitě neškodilo. Co se týče formy, mám dojem, že to taky není zrovna ono. Řekl bych až příliš dělení textu, příliš podobných popisů toho jednoho, které ale nemají žádný dopad, působí ploše a nezáživně. Jinak ale celkem fajn. Také, tohle je jedno z těch děl, které svým určením míří příliš vysoko. Chceš jednoduše říct něco, na co nemáš a tohle je takový polotovar, kde plno věcí působí násilně. Styl, jako by o něco vážného a silného opravdu mělo jít, ale zpracování a myšlenka zaostává (samozřejmě jsem to nejspíše celé myšlenkově neobsáhl, ale přesto by mě to mělo zasáhnout... no, ale jsou to moje dojmy, takže :-)).
28.05.2007 16:34 K dílu: Mortalismus Pan Bukkake
Mno, už nevím, co bych nového dodal, zdejší kritiky už asi všechno vystihují a já se nějak necítím na přidání něčeho nového. Akorát bych snad mohl zahořekovat, že nevím, co tu všichni pořád mají s tou délkou (obecně). Nečíst dílo protože je dlouhé, to je opravdu prapodivná logika... pokud není dlouhé zbytečně, tak potom pravděpodobně odpovídá sdělení... no nic...
28.05.2007 14:50 K dílu: Bez názvu Pan Bukkake
Simple and fine shame it's not mine
28.05.2007 14:38 K dílu: Milostný příběh Pan Bukkake
Sám se tomu divím, ale tohle se mi zatím asi líbilo nejvíc... ani nemám chuť hledat žádné chybičky... (stejně si uvědomovat, proč se mi to líbilo).. sry :-).
28.05.2007 14:21 K dílu: Celebrity Pan Bukkake
Super... jenom by to ještě mohlo být trochu ujetější, ale to je asi můj problém :-)
28.05.2007 14:17 K dílu: Skrytý význam Pan Bukkake
Připomíná mi to asi pět různých sitcomů, ale co už :-)
28.05.2007 13:55 K dílu: Nesmrtelní Pan Bukkake
Ha! Dobrý, ale čím má povídka vyšší ambice, tím víc jsem háklivý na drobnosti... a tahle má vysoké :-) (aby nedošlo k nedorozumění, mně se to líbilo). No, tak ale ty drobnosti... moc se mi tam nehodily některé popisy (stromy odhodily v reji...), které jsou (ach jo, které mně připadají) vzhledem k onomu komornějšímu a psychologičtějšímu pojetí příliš široké a střižené příliš do poetičtější tvorby. Ohledně rozvržení a popisů jednotlivých částí se nějak nemůžu rozhodnout :-). Na jednu stranu mi to připadá zajímavé a někde se to hodí a na druhé straně se tím zase příliš zdůrazňuje, že ta a ta část měla mít takový a takový smysl, podtext, určení, což nepůsobí úplně elegantně. Když se už jedná o takový rozbor osobností, opravdu by tomu seděla mnohem větší délka, dovedl bych si to představit i na celou knihu, takhle mi ten vývoj připadá příliš vynucený, nepřirozený a postrádající sílu. Zase ale na druhou stranu, jak jsi to na pár řádcích zvládl ty určitě zaslouží uznání, i tak, pokud se čtenář trochu snaží :-), z toho lze hodně pobrat. No jo, a jinak asi lepší, než cokoliv, co jsem ve vážnějším duchu dokázal napsat já :-( :-).
28.05.2007 12:54 K dílu: Můj lékař Pan Bukkake
Líbí se mi celý ten přístup, zpracování, líbí se mi i konec... je to taková hračička, ale moc hezká :-). A abych tedy i přinesl trochu té kritiky, to neustálé opakování, i když tam asi má svůj účel, tomu dodává až takovou příliš crazy atmosféru, která se zase moc nehodí k tomu konci a k té myšlence...
28.05.2007 12:38 K dílu: Šašek, král a smrt Pan Bukkake
Sice nemám moc rád metafory, analogie a tak podobně, ale stejně fajn. O jazyku si myslím asi tak to stejné, co Wasekk :-).
28.05.2007 12:09 K dílu: Třetí rozměr Pan Bukkake
Pravda, líbilo se mi to, mám takový ty košatější vyprávění rád. Je to i dobře napsaný, minimum chyb, ale zase na druhou stranu, pokud už chci něco říct, a cítím že to není úplně ono, tak radši napíšu nějakou ptákovinu :-), tohle prostě není ono...
28.05.2007 11:27 K dílu: Tits Pan Bukkake
To Alojs: Díky :-). Jinak, určitě by se šlo některým částem vyhnout, ale je to velmi specifický pohled, kdybych tam něco změnil, už by to nebylo to ono :-). To Narvah: Bereš to nějak moc vážně, ne? :-/ A k těm řečem o literatuře... to taky bereš moc vážně :-). Vím, že to je prakticky shit bez jakékoliv "literární" hodnoty, ale pokud to někoho pobaví... no, škoda mluvit...
27.05.2007 22:23 K dílu: Ivrit Pan Bukkake
Pořád pěkně napsané, ale ne už tak dobře jako ta předchozí a co víc, obsah jde trochu mimo mě. I když, já to tak hloupě dělím... celkově to simply čtenáře moc neoslovuje... no, asi toho ve zdejší záplavě neřeknu moc nového, každopádně je to opravdu nadprůměr a opravdu by ses mohla pokusit o něco delšího :-).
27.05.2007 22:03 K dílu: Ágnes Pan Bukkake
Nejspíš jedna z nejlepších povídek, co jsem zde četl (a že jich bohužel moc není). Příběh a pointa nejsou nic zvláštního, což se ale rozhodně nedá říct o stylu a formě, které jsou zvláště v popisných pasážích a při tvoření postav téměř kouzelné :-). K dokonalosti už chybí jen na pár místech poupravit sousled vět a nějaké ty formulace (jsou to spíše detaily, kterými bych se jinde ani nezabýval :-)).
27.05.2007 20:18 K dílu: Život Pan Bukkake
Tohle je ale optimistické... nakonec si ho vezme :-)... a potom je možností spousta... teoreticky :-)
27.05.2007 20:16 K dílu: Lavička Pan Bukkake
Jednoduché, ale pěkně napsané, vtipné a krátké... good...
27.05.2007 19:53 K dílu: For you Pan Bukkake
If it wasn't so long and in english, it would be kind of horrible... but it is in english and it is long, and for this (well, not only for this) you deserve some credit :-). And I even like some rhymes :-).
27.05.2007 19:35 K dílu: vysněná přání.. malý Tadeáš.. Pan Bukkake
No, úplně se to tak nevztahuje přímo k tomuhle a není to tak doslovně... chtěl jsem akorát říct, že bys možná potřeboval nějaký silný impuls, námět... nevím, asi by to chtělo trochu šťávy... :-)
27.05.2007 19:33 K dílu: Tits Pan Bukkake
Mockrát díky :-).
27.05.2007 19:31 K dílu: vztah.exe Pan Bukkake
Nemyslel jsem anonymitu vlastní, ale anonymitu ostatních... a vůbec celého internetu... no, asi už jsme trochu offtopic... je to stejně celé na delší diskusi...
27.05.2007 19:29 K dílu: vysněná přání.. malý Tadeáš.. Pan Bukkake
Řekl bych, že všechno už tu v nějaké formě je, jazyk je celkem v pohodě, konstrukce příběhu taky jde, umíš vytvořit různé situace... snad jediné, co tomu chybí je nějaký pořádný nápad a ujasnit si, co přesně chceš napsat... tedy, aspoň tak mi to připadá... no, piš dál, budu číst :-).
27.05.2007 19:24 K dílu: vztah.exe Pan Bukkake
Nic moc, jenom že posílat věci na net má svá úskalí... anonymita, nedůvěra, zkreslené představy o tom, kdo je ten a který... hodně předsudků, často necitlivý přístup... ne všichni věnují hodnocení tolik úsilí, kolik by věnovali v případě tištněné podoby... a tak vůbec :-).
27.05.2007 19:12 K dílu: bzz.. příběh mouchy.. Pan Bukkake
:-) Autorské nadšení je pěkná věc... no, není třeba děkovat, koneckonců reakce osatních, to by měl být takový standard... chyby taky neopravuju, takže chápu :-)... a neboj, mrknu i na pozdější...
27.05.2007 19:09 K dílu: vztah.exe Pan Bukkake
One thing - I hate the internet (and of course, I love it too).
27.05.2007 19:02 K dílu: Tits Pan Bukkake
No, jsem rád, že to aspoň někdo celý přečte... :-) jak to tak vypadá, tohle je na zdejší poměry až příliš dlouhý...
27.05.2007 18:55 K dílu: vztah.exe Pan Bukkake
Hmm, moje prvotina je originální... a snad i zábavná... ale nedal bych ji sem ani za nic :-).
27.05.2007 18:53 K dílu: bzz.. příběh mouchy.. Pan Bukkake
*** - Je to zajímavé, ale zase ne tak moc zajímavé, řekl bych, že z toho šlo vytáhnout trochu víc. Čte se to pěkně, závěr dokáže navodit jakousi atmosféru, ale je tam na to, jak je to dlouhé, docela dost chybek... no, ale to asi není nic, o čem bys už nevěděl :-). Celkově tak nějak fajn...
27.05.2007 18:36 K dílu: zákazka Pan Bukkake
Very nice, indeed. Avšak s tou přehledností je to opravdu trochu na štíru, zvlášť slovenština se mi moc nepáčí, kdyby to bylo celý v angličtině, tak budu asi radši... Nicméně dobré...
27.05.2007 18:24 K dílu: vztah.exe Pan Bukkake
Well, je to napsané velmi dobře, avšak co se týče děje, docela jsem se nudil a o originalitě taky moc řeč být nemůže...
27.05.2007 18:18 K dílu: Ech Pan Bukkake
Hmm, ty poslední už mě nějak neberou... těžko říct, jestli je to díky mně nebo tobě :-).
27.05.2007 17:58 K dílu: Anekdota Pan Bukkake
Nemám sebemenších výhrad... škoda, že takýchto brutálních dílek není víc... a už jsi mě dnes podruhé rozesmál :-).
27.05.2007 17:45 K dílu: Fraška Pan Bukkake
Super... (říct k tomu víc, by byla urážka :-))
27.05.2007 17:40 K dílu: Koniec jedného spisovateľa Pan Bukkake
Sice to taky ani trochu nechápu a už vůbec nevím, o co jde, ale přesto se mi to líbilo... a to je určitě úspěch :-)
27.05.2007 17:32 K dílu: Přemýšlení o blbostech Pan Bukkake
Je to blbost, to je pravda, ale pořád ještě v mezích, takže nakonec proč ne :-)
27.05.2007 17:08 K dílu: Je tu váš právník slečno! Pan Bukkake
Celkem se mi to líbí, i když bez té přímočarosti by to asi za moc nestálo. No, ale je tam, a přestože to má nějaké ty stylistické a gramtatické mouchy a opět je to takové jednoduché, právě díky ní je to docela dobré :-).
27.05.2007 17:01 K dílu: Těžká zkouška Pan Bukkake
No, rozhodně se s tím teda nemažeš :-), což je na jednu stranu dobře, je to živé, neztrácí to drajv, nicméně, jak už tu někteří uvedli, zase na druhou stranu je to až příliš jednoduché a ten styl není úplně v pohodě (i když je možná pravda, že se tam ta neurovnanost a kostrbatost jistým způsobem hodí :-)).
27.05.2007 15:17 K dílu: Pan Bukkake
Všechno je tu prvoplánované až za hrob, vlastně kromě tvých oblíbených autorů se mi tu nic nelíbí (ani tvá díla mě příliš neoslovila), ale ok, stejně nemám nic lepšího na práci :-).
27.05.2007 15:10 K dílu: Pan Bukkake
Já jsem obscéní jenom na oko :-). Hmm, zrovna tyhle tam mám prakticky jenom k dotvoření vzdělaného dojmu, Dostojevskij je až příliš uvězněn v době, ve které žije, a Sartre má zase občas problémy nějak rozumě svoje myšlenky podat... :-).
27.05.2007 15:04 K dílu: Jarní neřest Pan Bukkake
Věř nebo ne, i o tom jsem uvažoval, ale samozřejmě by to stejně nikdo nepochopil, takže jsem zvolil takovou lehčí formu :-). Co se týče rytmiky a rýmu, přiznávám, že o tom vím hovno, nicméně osobně mně to přijde v pořádku... a vtipný to určitě je, sám se tomu směju :-).
07.03.2007 21:29 K dílu: Ha ha... Pan Bukkake
No, všechno to úplně "eňo-ňůňo" není, zvlášť ten pátý verš... a možná i čtvrtý... jsem v tomhle amatér no :-). Sakra, vzhledem k tomu, že obsah patrně nikdo nepochopí, je to asi docela velkej nedostatek... shit.
06.03.2007 23:31 K dílu: Přepad Pan Bukkake
Dám. Díky a taky dobrou...
06.03.2007 23:23 K dílu: Přepad Pan Bukkake
No, opět díky za ještě více vyčerpávající kritku... Ano, pár knížek jsem přečetl :-). Co se týče rukopisu, zase nejsem tak falešně skromný (tohle je asi dost arogantní), abych si nemyslel svoje, bylo to spíš na to, že někomu píšu, aby si přečetl moje díla... Vlastně píšu pouze pro sebe a o publikování veřejně jsem nikdy moc nestál... Jinak, jak jsem řekl, co se týče děl s myšlenkou a vůbec tak dál, ještě uvidíme... :-) No... ruku na srdce, lze můj ůvod opravdu brát vážně?
06.03.2007 23:18 K dílu: Přepad Pan Bukkake
No, opět díky za ještě více vyčerpávající kritku... Ano, pár knížek jsem přečetl :-). Co se týče rukopisu, zase nejsem tak falešně skromný (tohle je asi dost arogantní), abych si nemyslel svoje, bylo to spíš na to, že někomu píšu, aby si přečetl moje díla... Vlastně píšu pouze pro sebe a o publikování veřejně jsem nikdy moc nestál... Jinak, jak jsem řekl, co se týče děl s myšlenkou a vůbec tak dál, ještě uvidíme... :-) No... ruku na srdce, lze můj ůvod opravdu brát vážně?
06.03.2007 23:11 K dílu: Přepad Pan Bukkake
Díky, vždycky jsem rád, když to moje slavné psaní aspoň trochu potěší a zvedne mu náladu. No, k tomu chaosu... mně to tak přirozeně nepřijde :-), ale asi máš pravdu... Legrační je, že jsem to tak psal schválně, abych to trochu z... he, udělal trochu komplexnější... Ano, toho jsem si právě všiml, jsem tedy rád, že se najde aspoň někdo, kdo má, dá se snad říct, trochu podobný vkus a nezalekne se (A kde je důvod bát se, říkám si...) ani delšího textu... každopádně potom díky za kritiku, možná jsem dodám ještě něco z doby, kdy jsem ještě psal pozitivně :-)
06.03.2007 22:51 K dílu: Jarní neřest Pan Bukkake
No, kde jsem na to přišel... někdy se v hodinách dost nudím... :-)
06.03.2007 22:50 K dílu: Jarní neřest Pan Bukkake
Sakra.. předbíháš mě... :-)
06.03.2007 22:50 K dílu: Nebýt Pan Bukkake
A sakra. Taky by tady mohli dát možnost smazat... No, klidně se podívej :-), nicméně, a ano, už to bude působit jako vtírání, byl bych rád, kdyby ses podíval na jednu z mých prvních "ultra-laciných" povídek... je hrozně dlouhá a všichni ji berou moc vážně... Myslím, že ty bys nemusel, no... jdu se radši už dopředu zahrabat...
06.03.2007 22:42 K dílu: Nebýt Pan Bukkake
Experiment... hmm. To nejspíš v tvém případě znamená pouze to, že normální forma pro tebe není dost dobrá :-). Ne, ale vážně, ani jsem nedoufal, že tady narazím na něco, co mě opravdu osloví... Ani tak nejde o napsané postavy nebo o formu... spíš možná o to, že sám nevím, jak bych takového dojmu docílil, i kdybych se o to pokoušel... No, možná se zase nechávám moc unášet, ale zatím super...
06.03.2007 22:39 K dílu: Nebýt Pan Bukkake
Experiment... hmm. To nejspíš v tvém případě znamená pouze to, že normální forma pro tebe není dost dobrá :-). Ne, ale vážně, ani jsem nedoufal, že tady narazím na něco, co mě opravdu osloví... Ani tak nejde o napsané postavy nebo o formu... spíš možná o to, že sám nevím, jak bych takového dojmu docílil, i kdybych se o to pokoušel... No, možná se zase nechávám moc unášet, ale zatím super...
Nahoru