15.05.2022 02:15 K dílu: Myslíte si o? Kristova_noha

Alenakar: jo, devadesátky, kdy se říkalo, že většina krásných mladých blondýn na netu jsou starý tlustý chlapi jsou už naštěstí pryč... Milovník retra mě pobavil a připomněl mi detektiva z jedné knihy Dicka Francise, který mluvil jazykem z doby Jane Austenové (mohli za to prý jeho rodiče :-)Ale obecně vzato, proč by to vlastně měl někdo chtít -nejlepší věk je ten, který právě máme ne? ;-)

snake_01, dík za ten citát, ten je suptr. skoro teĎ mám chuť nten film vidětZbora: máš samozřejmě pravdu, ale nedávno jsem tu rpávě narazila na postoj: by mohl(a) být moje dítě, tak má být rád(a), že ho kritizuju, poslechnout mě a poděkovat, tak mě zajímalo, co si o tom kdo myslívšem děkuji za zastavení, komentáře, čas a přeju hezkou neděli :-) noha

24.04.2022 17:42 K dílu: Myslíte? Kristova_noha

Děkuji všem za návštěvu, za čas, který jste mivěnovali i za podbětné přípsěvky. Norsko: a není to až moc kruté? :-)a2a2a2, diana, janina6 - děkujiLenochode a Alenakar, vaši diskusi jsem si se zájmem přečetla, takže žádné výčitky nejsou na místěDelfíne, k přívalu slov bohužel netřeba nezbytně myšlení. Zajímavý postřej s tou tramvají. A všem přeji hezký večer či dobré ráno :-)

15.04.2022 00:09 K dílu: Myslíte? Kristova_noha

Janina6: jsem trochu pomalejší, no ;-) Ale pravda je, že jsem to napsala ve chvíli, kdy jsem poněkud propadla zoufalství, že lidi už moc nemyslí ... Ty a tvoji spolukomentující jste mě naštěstí přesvědčili o opaku, což mě těší. DěkujiVšichni ostatní (ano, i stručný Norsko1;-) - děkuji za váš čas a komentáře

09.09.2019 14:29 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Kristova_noha

Ano, potvrzuji, že na mobilní verzi není kde se přihlásit.Ono ale udělat mobilní verzi Písmáka nebude žádná pr... ehm sranda, zvlášť když byl stvořen v době, kdy mobily byly ne div hudba budoucnosti... a smartphone a tablety tuplem. Takže mobilní verze nevznikne na lusknutí prstů, spíš to bude hodně a hodně práce. Které má Olda jistě s písmákem i tak ažaž. Nehledě na to, že je to jen jeden z jeho projektů. Trpělivost, lidi :-)

08.09.2019 23:13 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Kristova_noha

Já vracím mou vlastní rukou smazaný komentář tedy :-)

Velkého Oldu Zakladatele jsem měla ve velké úctě. Založil a dokázal vést server, který byl jiný. A měl u mě obrovskou autoritu. Měla  a měl. Časy, lidé, věci se mění. Tak jako něco, co se tu různě povaluje od konce 20. století snad můžu vyjádřit svůj názor na dnešní podobu písmáka. Pokud ne, majitel si s tím jistě poradí...- Barevný seznam děl mi trhá oči. Barvy se tlučou s modrou, která je zavedeným vzhledem Písmáka. A je to poloviční krok - zachovat starý vzhled, ale změnit ho, to asi nejde :-)  Nutnost rozkliknout avíza (click navíc proti starému stavu) je otravná. Obojí mi nepřijde podařené ani graficky ani z hlediska UX. Jen můj názor.  Dá se na to koneckonců zvyknout jako na všechny změny. Jsou věci, které mě vadí mnohem víc:

- zabanování neškodných zábavných nicků a reakce tipu: když se ti tu nelíbí, jdi jinam...

- určování, kde a jak se dá diskutovat o změnách - na písmáku se vždycky diskutovalo svobodně, o čemkoliv, kdekoliv... někdy to byla sranda, někdy otrava, někdy to bylo moc...  někdy došlo na blokování, bany atd.. někdy se jen posílalo do háje a někdy se psaly smiřovací básničky (ano, i tak :-).- že  dvacet let žijící svobodný a svébytný server, bez reklam a se širokou různorodou komunitou zřejmě nastupuje cestu ke svému konci nebo snad transformaci v seriozni tuctový server, kde půjde především o PVAno, Olda je majitel, a může si na svém serveru a se svým serverem dělat co chce. Respektuji. Ale líbit se mi to nemusí a taky nelíbí.

PS: z této IP adresy se přihlašuje více různých lidí, který s tím co píšu nemají nic společného a nechci jim znemožnit přístup na písmák. Pokud budu klasifikována jako prudič, stačí zabanovat tento nick, budu to respektovat. Děkuji

08.09.2019 21:11 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Kristova_noha

Jo, a ještě pro pořádek, ten smazaný komentář jsem smazala já sama, po té, co jsem si přečetla fruhlinguv  - úřišel mi konstruktivnější a s větším nadhledem - nechtěla jsem mu to kazit :-)

08.09.2019 21:08 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Kristova_noha

Taky přidám, ať je to na jednom místě:- Barevný seznam děl mi trhá oči. Barvy se tlučou s modrou, která je zavedeným vzhledem Písmáka. A je to poloviční krok - zachovat starý vzhled, ale změnit ho, to asi nejde :-) 

- Nutnost rozkliknout avíza (click navíc proti starému stavu a navíc mi chvíli trvalo, než mi došlo, že tam se avíza schovávají) je otravná.

- Nový editor se vzhledem tluče se zbytkem písmáka, což mi dohromady s tím, že má jinak seskupené prvky v liště ztěžuje orientaci.Tyhle změny mi nepřijdou podařené ani graficky ani z hlediska UX. Jen můj názor.

- netransparentnost, či jak:Ocituji s dovolením ysslandii:"osobne by som asi uvítala nejakú kolónku "sankcie " alebo "pošta "- kde by majiteľ, alebo admin, ktorý urobí výmaz, prezentoval túto skutočnosť krátkym oznamom trebárs- alebo niekde, kde by to bolo viditeľné- možno by sa predišlo divokým dohadom a diskusiám / konšpiráciam, predpokladom, vtipom-/"Tohle tu kdysi dávno fungovalo. každý se mohl podívat, proč někdo dostal ban nebo proč bylo nějaké dílo smazáno, či přeřazeno - chybí to tu. Poslední příspěvek v klubu administrátorů je z března...

 

08.09.2019 20:46 K dílu: Lampárna: Stěžujeme si Kristova_noha

Velkého Oldu Zakladatele jsem měla ve velké úctě. Založil a dokázal vést server, který byl jiný. A měl u mě obrovskou autoritu. Měla  a měl. Časy, lidé, věci se mění. Tak jako něco, co se tu různě povaluje od konce 20. století snad můžu vyjádřit svůj názor na dnešní podobu písmáka. Pokud ne, majitel si s tím jistě poradí...- Barevný seznam děl mi trhá oči. Barvy se tlučou s modrou, která je zavedeným vzhledem Písmáka. A je to poloviční krok - zachovat starý vzhled, ale změnit ho, to asi nejde :-)  Nutnost rozkliknout avíza (click navíc proti starému stavu) je otravná. Obojí mi nepřijde podařené ani graficky ani z hlediska UX. Jen můj názor.  Dá se na to koneckonců zvyknout jako na všechny změny. Jsou věci, které mě vadí mnohem víc:

- zabanování neškodných zábavných nicků a reakce tipu: když se ti tu nelíbí, jdi jinam...

- určování, kde a jak se dá diskutovat o změnách - na písmáku se vždycky diskutovalo svobodně, o čemkoliv, kdekoliv... někdy to byla sranda, někdy otrava, někdy to bylo moc...  někdy došlo na blokování, bany atd.. někdy se jen posílalo do háje a někdy se psaly smiřovací básničky (ano, i tak :-).- že  dvacet let žijící svobodný a svébytný server, bez reklam a se širokou různorodou komunitou zřejmě nastupuje cestu ke svému konci nebo snad transformaci v seriozni tuctový server, kde půjde především o PVAno, Olda je majitel, a může si na svém serveru a se svým serverem dělat co chce. Respektuji. Ale líbit se mi to nemusí a taky nelíbí.

PS: z této IP adresy se přihlašuje více různých lidí, který s tím co píšu nemají nic společného a nechci jim znemožnit přístup na písmák. Pokud budu klasifikována jako prudič, stačí zabanovat tento nick, budu to respektovat. Děkuji

 

 

28.09.2018 21:14 K dílu: nitrolamy Kristova_noha

zajímavá, líbí se mi. t.

10.07.2018 21:02 K dílu: Medlov Kristova_noha

Jestli tam bude rybník, taik nejedu :-P

05.04.2018 10:58 K dílu: Medlov Kristova_noha

Ahoj všichni. Zatím ho máme v plánu - datum je super :-)

23.01.2017 00:21 K dílu: PÍP-PÍP! Kristova_noha

Pobavilo :-)

23.01.2017 00:17 K dílu: Moje milovaná fobie Kristova_noha

No, na mě to působí poněkud nereálně - fóbie nefungujou tak, že se člověk rozhodne a ony zmizi -a pokud hrdince stačilo jendou nakrmit labutě a byla za  vodou, tak rozhodně neměla fobii... Jasně, že v povídce není tolik prostoru jako třeba v románu a že storpocentně realistický popis by zřejmě nudil - ale othle mi přijde zjednodušené až nad únosnou míru...

21.01.2017 23:52 K dílu: půlnoční tramvaj Kristova_noha

Báseň! A navíc pěkná - to se tu často nevidí :-) T.

17.10.2016 00:24 K dílu: Udělejte něco hezkého pro svého Písmáka Kristova_noha

Nádherná myšlenka!

Tip dostranete všichni. A careful tří, třeba ji pak bude mít rda alespň careful :-)

06.08.2016 20:01 K dílu: Co po jméně... nicméně jaké jméno? Kristova_noha

Aleši, dobře děláš! Jinak všem moc  děkuji za příspěvky a okoidúcímu za rozšíření obzorů  slivuľa je krásné slovo, hezky zní - to mě potěšilo, díky :-)

Admine, nechytej mě za překlep, víš jak se nohou blbě píše? ;-) 

04.07.2016 23:20 K dílu: Urazit se, vynadat a zablokovat Kristova_noha

Voči, kdo nebyl na Písmáku ani jednou blokován, jako by nebyl;-)

Whitesnake, Whitesnake, nech brouka... ehm Movsara žít...   tak tě zablokoval... a? Si dej na to heřmánek, žeano anebo pivo, na pivo je teď skělý počasí.

Člověku holt  vždycky všechno nesedne... někdy jídlo, někdy něčí poznámka.

 

 

30.05.2016 23:14 K dílu: 1914 Kristova_noha

zajímavý text, líbí se mi

17.05.2016 23:24 K dílu: Kristova_noha

Admin, můžete, prosím, posoudit, jestlil tohle dílo http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=468034 je opravdu diskuse? Mně se zdá že ne, ale já jsem jen uživatel - tak se na vás s důvěrou obracím. Děkuji předem. No

17.05.2016 22:50 K dílu: R. L. a slušné chování Kristova_noha

Voči, StaroBrno je pivo. Nepít! MladoBrno neznám, to bude asi ta zlatá loď.... jojo... a v Praze maj taky hnusný pivo....některý (abych byla korektní :-)

20.02.2016 21:44 K dílu: Je Písmák Facebook pro nefotogenické (a gramotné)? Kristova_noha

Semínko magnólie, až mi z toho zvlhl semiš!

20.02.2016 01:14 K dílu: Je Písmák Facebook pro nefotogenické (a gramotné)? Kristova_noha

Ježkovy voči!

30.01.2016 15:57 K dílu: Dalimir v Řetězech Kristova_noha

Jeřkovy voči!

15.12.2015 20:54 K dílu: Pokles grafické úrovně Písmáku Kristova_noha

Vigan, až budu mít ty Rotschildovy peníze, tak ti ji koupím, jo? :-)

14.12.2015 21:39 K dílu: Pokles grafické úrovně Písmáku Kristova_noha

CHtěla bych mí t Lakrove, tvoje starosti.... a Rotchildovy peníze :-)

13.12.2015 21:03 K dílu: Patriotem Kristova_noha

Zdravím. myrinda :-)

13.12.2015 18:01 K dílu: Povídka měsíce - Listopad 2015 - Hlasování Kristova_noha

Janina6, díky, to dává smysl - měla jsem v paměti, že občas autoři odmítali nominaci s tím, že už jednu povídku v PM mají, tak nějak jsem mysella, že je to kvůli pravidlům - a ono je to takhle :-) díky za vysvětlení a hezký večer.

13.12.2015 16:44 K dílu: Povídka měsíce - Listopad 2015 - Hlasování Kristova_noha

Vigan, nebylo to míněno jako výtka, byl to dotaz na organizátory na aktuální stav - děkuji za tvou odpověď -)

13.12.2015 15:00 K dílu: Povídka měsíce - Listopad 2015 - Hlasování Kristova_noha

Mám pocit, že v tomhle kole je jen jedna opravdová povídka  myslím formálně - a to text  Zatracení autora Innominateus.

Oceňuji zvládnutí žánru sci-fi i celkové zvládnutí formální stránky textu - tempa. vyjadřování, popis hrdinů, kteří jsou živí a uvěřitelní a i zpracování myšlenky. 

Při čtení jsem se rozhodně nenudila a neměla jsem tendenci přeskakovat kusy textu.

Zaujali mě ještě texty Operace a Ten jejdůležitější, ale asi nemohu oba umístit na třetí místo? 

¨Pokud to jde, tak oba umisťuji na třetí, pokud ne, tak na druhé Operaci, která s emi četla trochu líp a na třetí Ten nejdůležitější.

A technický dotaz na organizátory - už neplatí, že v kole může být od každého autora jen jeden text? Nemyslím to zle, prostě chci vědět, jestli se tohle pravidlo  změnilo.

 

 

 

12.12.2015 19:40 K dílu: Katastrofální stav literárního serveru Písmák Kristova_noha

A účty mažeš proč?

09.05.2015 16:49 K dílu: Caritas perpetua Kristova_noha

Mně se ten text líbí. Souhlasil bys s nominací do Povídky měsíce?

10.11.2014 18:39 K dílu: Nový nábor do redakce - vtip? Kristova_noha

Dárek pro Narvaha:

„Někdo mi řekl, že na internetu lze za zboží zaplatit vložením kreditní karty do CD mechaniky. Je to pravda?“

 

A k diskusi mám asi tohle:

"kutululu kutululu jééé ňamňam kutululu tam kutululu nene jéé ňamňam bááác! "

27.07.2014 10:41 K dílu: Existuje chtěný únik moči? Kristova_noha

Nami, to sji měl ještě štěstí, že se neozvalo "Pozor, zákruta! " ALe jinak mááš pravsdu. Mezi reklamními maily, které mi chodí mě například opakovaně přichází, že moje žena chce repliku švýcrských hodinek. Nemám ženu. A i kdybych ji nějakou náhodu měkla jistě by měla lepší vkus :-)

Oldjerry: úplněnerozumím tvému sdělení Ale televize mi právě sdělila, že savo řeší téměř každý problém v domácnosti. ZKus se příště před čtením diskusí polít savem. Pokud to nepomůže, doporučuji dobrou whisky a steak - nebo pivo a bůček, podle vlastního gusta. Hezký den :-)

 

 

15.07.2014 11:00 K dílu: Existuje chtěný únik moči? Kristova_noha

Děkuji všem za příspěvky do diskuse

Rybka: a je toho mnohem mnohem víc. Mějte pěkný den (z nagličtiny tuším),  vazba měl ve smyslu prý (otec mělo zabít syna) a mně osobně ještě trhá uši: každý jeden den

 

Dajakbol: Kuda je geniální, dík za odkaz :-)

30.09.2013 00:17 K dílu: Báseň pro Kunigundu - píseň neznámého Kristova_noha

avi

01.11.2011 00:13 K dílu: Mimo téma hovoru Kristova_noha
dadadík: já za to ale fakt nemůžu! :-) (vono bude líp :-)
10.02.2011 15:10 K dílu: Jak píšete? Kristova_noha
technicky vzato perem nebo tužkou. Jinak viz Garth a Kamil Sikora. Delahaye, ty taky?
10.02.2011 09:03 K dílu: Jak píšete? Kristova_noha
Norsko, no, mě číst nevadí. Tak co?
10.02.2011 08:53 K dílu: Jak píšete? Kristova_noha
Norsko: co?
05.04.2010 15:08 K dílu: test Kristova_noha
aids!
17.03.2010 15:10 K dílu: Blue office Kristova_noha
Norsko1: ano?
22.11.2009 23:28 K dílu: Vzteklina Kristova_noha
nevymyli a beusoudím. ale chápu, že negativní kritikou nejsi naladěn do růžova
22.11.2009 10:50 K dílu: Smutek Kristova_noha
no nevím s tím dobrem
22.11.2009 10:14 K dílu: Vzteklina Kristova_noha
přijde mi až moc patetická. a "pláč republiky" mi přes veškerou snahu ubránit se asociuje budovatelské písně z minulosti
15.10.2009 17:08 K dílu: Kauza Papouch Kristova_noha
Nejsem Marlav,, Pokud něco cheš jí, napiš to jí nebo jé pošli avízo a neříkej to mně, Narvahu. Soukormou koreposndenci nezveřejňuji a tvých bezdúvodných útoků mám už dost, takže po tomhle vysvětlení tvého omylu už na tebe nehodlám reagovat.
15.10.2009 11:57 K dílu: Kauza Papouch Kristova_noha
pronicku, jsem chtěla něco dodat a zapomněla, že jsem se mezitím přehlásila no - a jak píšeš, všichni to vědí, takže jsme si říkala že bude jasné, že ty dva příspěvky patří k sobě. ale buď ošklivý jak chceš, to je tvé právo :-)
15.10.2009 11:23 K dílu: Kauza Papouch Kristova_noha
Když už se tu mluví o slušnosti, tedy...
14.10.2009 10:24 K dílu: Kauza Papouch Kristova_noha
nebudou. neroušek dohnal chrousta až k smazání.
08.10.2009 11:25 K dílu: k.o.u.l.e - zápalky (tak trochu na ľudovú nôtu) Kristova_noha
jaj, tohle me potesilo, konecne jsem siprecetla neoc poradneho! tip
07.10.2009 09:27 K dílu: Písmák hledá SuperStar hledá porotce Kristova_noha
brokolice...
05.10.2009 17:05 K dílu: Vyhodnocení 2.Kola a Upozornění na 3. Kolo SuperStar Kristova_noha
no nevim. prijde mi docela legracni, ze na jedne strane porota nechtela zaradit dilo, protoze pry bylo tak dlouhy, ze: "kdo by se s tim cetl" a na druhe strane soutezici, ktery zjevne nedodrzel zadnai postupuje do dalsiho kola, protoze porota se shodla, ze nejhorsi je jine... je to parodie, zejo? neco jako scarie movie po triceti letech?
04.10.2009 22:44 K dílu: Zblíženie Kristova_noha
krásný text. tip
04.10.2009 21:44 K dílu: Posledná Kristova_noha
tohle se mi libi vic nez to minule
04.10.2009 21:39 K dílu: O čom je život? Kristova_noha
zkoušela jsem to číst, ale text je nepřehledný. už po pár řádcích se ztrácím a nevím, kdo co říká. možná by to chtělo dát si víc práce s úpravou textu, když už sis dala práci s jeho napsáním. tedy - pokud chceš, aby ho někdo četl ps: a u mně to rozhodně není tím, že bych nerozuměla slovensky - já jsem ta starší generace, kterou z miňuje VT :-)
04.10.2009 21:23 K dílu: Čo s takým človekom? Kristova_noha
mně se to líbí, jak je to napsané. tip
04.10.2009 11:45 K dílu: Prozac - užíváte denně? Kristova_noha
lexaurin je navykovej. prozac taky. ja uzivam pismak. a ten je taky navykovej.
02.10.2009 22:14 K dílu: 2. KOLO SuperStar - rodič a dítě - dílo 9 Kristova_noha
tahlemi přijde ze včech soutěžnícdh děl nejlepší
02.10.2009 01:01 K dílu: O čem není nutno pochybovat? Kristova_noha
brokolice!
30.09.2009 16:44 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Kristova_noha
tak schvalne: brokolice!
30.09.2009 10:07 K dílu: Ráno Kristova_noha
autor je zřejmě jablko.
29.09.2009 16:38 K dílu: 1. KOLO SuperStar - čtvero - dílo 13 Kristova_noha
moorgane, pokud ti mohu doporucit, zkus nejdriv mit menstruaci - uvidime, jestli i pak budes udaj 1 az 6 dni vnimat jako zhruba tyden - zvlaste pokud se bude jednat o 1 - 6 dnu zpozdeni :-)
25.09.2009 22:12 K dílu: Pocta básníkovi Kristova_noha
:-)
25.09.2009 12:30 K dílu: vulgár párty - nikolčice - poslední dohoukání - 26. - 28.9. - ZRUŠENO Kristova_noha
Aha. A BBT 3/1 chces?
25.09.2009 12:19 K dílu: vulgár párty - nikolčice - poslední dohoukání - 26. - 28.9. - ZRUŠENO Kristova_noha
Pišta: navrhuju pivo. Ovšem musí se užívat pravidelně.
25.09.2009 10:55 K dílu: vulgár párty - nikolčice - poslední dohoukání - 26. - 28.9. - ZRUŠENO Kristova_noha
Pišta: no potěš! Papouch: viz pišta Rabb: je mi líto, no
25.09.2009 09:11 K dílu: vulgár párty - nikolčice - poslední dohoukání - 26. - 28.9. - ZRUŠENO Kristova_noha
tak já nějak nevím - bolí mě v krku.
25.09.2009 01:15 K dílu: Sonáta Kristova_noha
sbírka klišé - růže , tlukot křídel, noc, milenci, krvácející obzor.... tisíckrát ohrané. nelíbí.
25.09.2009 01:05 K dílu: Minuty do půlnoci Kristova_noha
nejsme si jisti, jakými zbraněmi bude vedená třetí světová válka. čtvrtá pazourky.
24.09.2009 16:03 K dílu: O čem není nutno pochybovat? Kristova_noha
Papouch nemluví pravdu! Do hospody jezdím, tramvají já, Pišta chodí s vlkem pěšky!
24.09.2009 15:52 K dílu: Otevři oči Kristova_noha
Ježkovy voči! Autorko, na neovladatelný lodi asi težko budeš kráčet pomalým krokem a prohlížet si druhé. O uklidňujícím dojmu haly, ve které se lidé shlukli klolem kapitána (a pravděpodobně mají co dělat, aby udrželi balanc, dodávám já), stejně jako o tom, že v takovéím vlnobití lze slyšet kroky lidí na palubě také silně pochybuju.... Ono celé je to napsáno tak, že tomu prostě nevěřím. A nevyváženým jazykem. Viz například rozvláčné poetické popisy proti stručnému, přímo odfláklému sdělení: začlo se to srát - a při tom obojí pronáší jenda a ta samá osoba.
24.09.2009 15:41 K dílu: O čem není nutno pochybovat? Kristova_noha
Už ztrácím přehled, kdo je zkáza a kdo ostuda!
23.09.2009 20:28 K dílu: Odpolední deprese Kristova_noha
Není luxusní, ani náhosdou. Rytmus vcelku šlape, to ano, ale i tak působí odbytě. především kvůli podviné směsi spisovného a hovorového jazyka. "depkuje" - "snáze" -"slepené" - "jiný" - "žeru" - prostě au! mimochodem, kde stojíš, že jsi zády k Praze? v Buějovicích? Knihu "Ty děvko andělů" jsem nečetla, takže tady mi uniká, jestli je v textu kvůli názvu nebo kvůlli obsahu. Celkově mi text nedává moc smyslu, i kdyzž chápu, žes obědvala pozdě, protože pršelo a tys neměla náladu vařit. MOžná i proto , že doma byly jen nejedlé těstoviny :-) Prostě to na mě působí jako slepenec prvního co tě napadlo vyhozený na paír běhme dvou třech minut. Není-li tomu tak, omlouvám se.
22.09.2009 15:51 K dílu: Prská Kristova_noha
kozich: takze mas proti te deifnice verse vyhrady? neni spravna? muzes tedy prosim uvest lepsi? ze pro tebe, jako autora, to smysl ma, nezpochybnuju. muis mit, uz jen pro to, ze ty jako autor ho znas. ja jako ctenar jsem odkazana pouze na to, co si prectu. tedy zeptna vazba od ctenar ezni: smysl nenalezam. vidim opakovani slov (napriklad saxofon se vyskytuje sedmkrat, prska devetkrat, jak petkrat, do, place, neplace a zmira trikrat), ale pri ctnei me nenese zadny rytmus ani melodie, spise mi to drhne, slova jsou rozbita a musim hledat, jak by k sobe mohla patrit. hledm aobrza, ktery malujes, ale nenalezam a asociace to v emen taky zadne nevyvolava. tak. mylsim, ez jsme svuj nazor, ze tohle neni basen a nefunguje uz rozvedla na maximum a dalsi polemika by jen donekonecna rozvijela dane tema :-)
22.09.2009 10:35 K dílu: Prská Kristova_noha
podle me to nejsou ani verse.viz napriklad definice na wikipedii: "Verš se obvykle definuje jako celistvá rytmická a významová jednotka básnického textu. Je to jeden řádek básnického díla, založený na výrazně rytmické organizaci. " tuhle dfinici jednotlive radky nesplnuji. nemaji pravidelny rytmus a nenesou vyznam.
21.09.2009 14:40 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Kristova_noha
Pravopis. Už jsem ti to psala, když jsem ti doporučovala Ecovy lesy.
21.09.2009 14:31 K dílu: Číslo stopadesát Kristova_noha
zajímavá a výstižná, nevšední. tip od kinského fontány.
21.09.2009 14:20 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Kristova_noha
Jsem jenom jeho noha, saintzero... jinak doporučuji svůj chvályhodný boj o pravdu částečně soustředit i na pravdu jazykovou :-)
21.09.2009 13:14 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Kristova_noha
Já si spíš myslím, že nás Siantzero tahá za fusekli.
21.09.2009 12:09 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Kristova_noha
Zde, ježkovy voči! A pro Saintzera: něco z teorie vyprávění. Ale předtím doporučuji cvičit pravopis a schopnost vyjadřovat přesně a srozumitelně své myšlenky. A na tomhle základu teprve budovat svůj styl.
21.09.2009 10:41 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Kristova_noha
Nejsem si jistá, jestli rozumím otázce. Je lepší maso vařit dvanáct hodin utajeným varem nebo rychle opéct na roštu? Jinak k tomu, jak psát existuje spoustu literatury. Také online seriály, různé workshopy a podobně. Co začít sběrem a tříděním informací například?
21.09.2009 09:40 K dílu: zítra Kristova_noha
nojo, tak pištovi odpusť, jsem ho předběhla no, tak na něj moc nezbylo :-) pokud se týká pohlaví, v pohodě. cením si tvé reakce na upozornění na chybu, i když bylo rýpavé. rytmus to má celkem fajn. ale ty krvácející rány s vyteklu krví mi jdou prostě proti srsti, i když chápu co jsi chtěl říct
20.09.2009 20:28 K dílu: Štětec Kristova_noha
1/ překlepy 2/ někde by to chtělo ještě vypilovat - například ve druhé sloce - ětětec lechtá muže nebo chtíč, který kreslí? a v poslední - čí údy vlastně líbáě? štětce?
20.09.2009 20:11 K dílu: zítra Kristova_noha
nebuťte? nebuťte?! slibuju, že tě butit nebudu. rytmus kulhá. u takhle krátkého útvaru s jednoduchý obsahem by aspoň ten měl šlapat bezchybně. mimochodem, jak můžou rány krvácet, když krev vyteče? prostě, tohle nezachrání ani snaha přibloížit barvu písma obsahu.
20.09.2009 19:57 K dílu: I sametová princezna má svá trápení, část 1/2 Kristova_noha
1/ pozor na pravopisné chyby 2/ text si po sobě přečti, z nepozornosti nebo ze spěchu v něm máš věci, které nedávají smysl: například: - Zahýhnouc doprava jsem... - Potlačila jsem a scházela pomalu dolů... - snažíš se o vznešený sloh, abys dokreslila to, že vyprávěčka je královna, což je v zásadě správná úvaha - ale spíš se ti to nedaří, myslím, překlepy, chyby a stylistické neobrantosti působí ve výskedjuz spíše legračně 3/ k obsahu - možná bys měla nejdřív zkusit psát o něčem, co lépe znáš, vyprávění by působilo reálněji a uveřitelněji. a nestávaly by se ti takové věci jako tady, že na začátku bydlí královna na hradě a na konci v zámku a při tom jde o jednu a tu samou budovu.
20.09.2009 17:34 K dílu: Blázen Boží Kristova_noha
rozvíjely hniloby? hniloba spíše svíjí.. ehm.. rozkládá, je sybolem rozadu, ne růstu zdůraznění slov velkým počátečním písmenem (Blázen Boží) na mě působí trochu jarmarečním dojmem, promiň z celého textu si donáším jen, že nemáš ráda auta a máš ráda bělásky takhle postavený příměr mi ale přijde poněkud povrchní a kulhající. hodný bělásek - mimochodem, který? zelný? - se krmí na pampelišce a mává křídly aby udržel rovnováhu, ne aby ovíval svět. a auta nejsou jen rakve na kolech. co třeba záchranka? anebo jemnější příklad - zásobovací auta, například pekařská. auta nejsou jen benzínová. atd.
20.09.2009 17:27 K dílu: Čekám Kristova_noha
čtu čtu čtu ... a nic opakování slov třikrát v každé sloce už nedává skoro žádný prostor pro další slova a tedy vysvětlení o co vlastně jde, kormě prostého sdělení, že autorka čeká, hledá a volá. nemluvě o tom, jaké asoicace ve mně vzbuzují slova: "až to všechno pustím" a zkusím hádat, co chtěla autorka říct - probdělá noc, samota, nebo čekání na taxík s korunou v kapse? ok, dík z a zprávu, taky se mi někjdy stane. ale jako báseň mi to nepřijde
20.09.2009 17:21 K dílu: Prská Kristova_noha
kozich, klidně verše, trváš-li n tom, ale kde? upřímně řečeno, neumím si představit ak tohle číst abych z toho dostala cokoliv - sdělění, obraz, pocit. a to je obsahem mého sdělení - nahodilá nesmyslná změť slov, která nic navíc nepřínáší - přesně tak to na mě působí. a malý dodatek - je-li třeba dílo dodatečně dlouze vysvětlovat, aby ho čtenář pochopil, e něco špatně.
20.09.2009 10:44 K dílu: Nejapný citátek Kristova_noha
Láska může být plná strachu.
20.09.2009 10:42 K dílu: Svět Kristova_noha
hnízdo životme. ono - mimo jiné - krátkost citátu vyžaduje precizní formulace. tohel škobrtá
20.09.2009 10:41 K dílu: Prská Kristova_noha
tady jsou tak rozbité věty až se ztrácí ma nepobírám význam
20.09.2009 10:37 K dílu: Stále padá dážď Kristova_noha
zaujalo. přijde mi to jako hezká momentka - hezky zachycená atmosféra okamžiku. tip
20.09.2009 10:35 K dílu: Hořkosladká Kristova_noha
tak de mi ruku a projdem Václavák... pardon rytmus kulhá, přijde mi. a taky mi přijde, že ses nechal natolik svázat rýmy, až to bylo na úkor obsahu bez růží, schování ve snáři, oči jež prozáří den ... přijde mi to přesládlé, až klišovité jako osobní dopis dobré. jako dílo žádající hlubší kritiku slabé
19.09.2009 12:40 K dílu: MOUDRA STRYCA LUBOŠA 03 Kristova_noha
Armine, Armine, ty závidíš Pištovi Narvahovu pozornost,přiznej se! :-) veršotepče, možná se nejdřív pouč o kategoriích. pak ti to vkládání půjde líp :-)
18.09.2009 12:04 K dílu: Sen o smrti Kristova_noha
Hm. Dost dobře si neumím představit, jak se objímají holky, které sedí vedle sebe na molu a mají nohy ve doě, ale možná moje chbya. JInak - zkus na začátku raději psát o něčem, co jsi zažila, co znáš, tohle mi vyznívá dost uměle.
17.09.2009 12:56 K dílu: Jak diktujete svůj telefon? Kristova_noha
díky :-)
17.09.2009 12:34 K dílu: Jak diktujete svůj telefon? Kristova_noha
a jak se řekne?
17.09.2009 11:45 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Kristova_noha
Aha.
17.09.2009 11:33 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Kristova_noha
Proč?
17.09.2009 11:31 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Kristova_noha
AHa, Narvahu. A to dělá kdo?
17.09.2009 11:29 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Kristova_noha
pardon, zapomněla jsem na avizo
Nahoru