11.02.2020 23:34 K dílu: Měla´s tam být zenda

Až po "skrápí" je to docela dobrý, hlavně verš se vzdouvajícími se ňadry trav, to je prima nápad, origoš!

Dál pak už jen násilný, zbytečně, a dlouhý. Míň bývá víc.

11.02.2020 23:28 K dílu: Smutek zenda

To se mi líbí. T

11.02.2020 23:25 K dílu: snažení zenda

Pěkný! T.

04.04.2013 10:21 K dílu: ale za ty peníze ... zenda

:-))))))))))) eště že nemám televízi!

04.04.2013 10:08 K dílu: Zastávka na znamení Štíra zenda

Internet neví, co jsou to léta, žije stále v přítomném čase:-)

04.04.2013 06:21 K dílu: Když tě slyším z dálky jako malou noční hudbu zenda

Haha! T!

04.04.2013 06:19 K dílu: Když se bojím o dívku s velmi tmavýma očima zenda

Ovšem při pohledu na ten titul mně pokaždé, nevím proč, napadne, že by bylo třeba napsat ještě tuto báseň: Když se bojím o dívku s velmi silnými brýlemi.:-)

Snad stihnu přečíst i jiný tvoje věci, na netu mě to moc nebaví, v knize by to šlo lépěji.. Znovu lovu dívek zdar!

04.04.2013 06:13 K dílu: Zastávka na znamení Štíra zenda

Jo! T!

04.04.2013 06:10 K dílu: Když se bojím o dívku s velmi tmavýma očima zenda

No to je dobrý! (Mnou namátkou tvoje první otevřená:-)

04.04.2013 06:03 K dílu: Popíjíš víno zenda

HahA!!

04.04.2013 06:00 K dílu: malý zvuk v kopcích zenda

Hezkej obraz, ouplně to vidim:-) Taky ale nechápu tu grafiku, a ty čísla, zvlášť když, mi připadá, se to odehrává všechno v jednu chvíli... Ale jinak fakt hezký, zvlášť ta poslední sloka, ta se ti povedla a ta říčná kukačka, jo, jo!! Ani nevím, jestli jsi zamýšlela, že mám bejt jako uřícená, nebo patřit k tý řece. Mně se líbí, že to sedí na oboje, dělá to pak pěknej kontrasT!

04.04.2013 05:28 K dílu: Co zbyde zenda

ch.u.: Dík za zastevní i za T:-)

06.12.2012 08:38 K dílu: Co zbyde zenda

Diky za zastaveni. Krome "kezby" jsem zadnou jinou chybu nenasla, coz neznamena, ze tam nejsou. Muzesmi pripadne napovedet? Jinak mi je totiz tvoje kritika {byt mila, to dekuju} k nicemu. Dik!

06.12.2012 08:37 K dílu: Co zbyde zenda

Diky za zastaveni. Krome "kezby" jsem zadnou jinou chybu nenasla, coz neznamena, ze tam nejsou. Muzesmi pripadne napovedet? Jinak mi je totiz tvoje kritika {byt mila, to dekuju} k nicemu. Dik!

06.12.2012 08:37 K dílu: Co zbyde zenda

Diky za zastaveni. Krome "kezby" jsem zadnou jinou chybu nenasla, coz neznamena, ze tam nejsou. Muzesmi pripadne napovedet? Jinak mi je totiz tvoje kritika {byt mila, to dekuju} k nicemu. Dik!

09.10.2012 17:16 K dílu: pind zenda

Ha ha! No, to je dobrý:-)) *

29.03.2012 14:49 K dílu: podbělová zenda
Výborný, hlavně ta poslední sloka:-)! *
06.03.2012 02:26 K dílu: Víš to? zenda
Káplas na to, bestye:-). Těší mě, že se líbilo. Díkes!!
17.02.2012 02:12 K dílu: u stolu zenda
*
17.02.2012 02:09 K dílu: až za obzor zenda
Moc hezký *
07.02.2012 15:32 K dílu: zítra už zenda
:-)*
05.02.2012 13:01 K dílu: zahřej si mě ... zenda
"nechci působit už nesmělě" trochu vyhazuje z rytmu, ale zase obsahově to tam je nutný, to je jasný.. Jinak výtečná!! A závěr? haha!!:-)*
03.02.2012 14:03 K dílu: vlhneš .. mé krásné ráno zenda
..A já to nestíhám všechno číst:-) Nechtěl bys jich pár vydat jako sbírku? Hodně se k sobě pěkně hoděj. A takhle na monitoru to číst je otrava, když jsou tak hezký, ale na papíře, joj, to by bylo pošušňáníčko! *
03.02.2012 13:59 K dílu: vlhneš .. mé krásné ráno zenda
..A já to nestíhám všechno číst:-) Nechtěl bys jich pár vydat jako sbírku? Hodně se k sobě pěkně hoděj. A takhle na monitoru to číst je otrava, když jsou tak hezký, ale na papíře, joj, to by bylo pošušňáníčko! *
03.02.2012 13:52 K dílu: hřeju si tě na prsou zenda
Pěkná!*
03.02.2012 13:50 K dílu: tohle špatně (ne)dopadne zenda
No právě, do oprátky:-)*
03.02.2012 13:43 K dílu: sek´ ´sem zenda
:-)*
03.02.2012 13:41 K dílu: představení zenda
Ta nemá chybu! *
03.02.2012 13:38 K dílu: když.. zenda
Hmm..! (=pochvalné mručení:-)*
03.02.2012 13:33 K dílu: v 6:66 - přesně zenda
To je vTipný!
03.02.2012 13:29 K dílu: přitul se ke mně - vzdálená zenda
Jo, pointy máš pěkný:-)
03.02.2012 13:26 K dílu: na kvadrát zenda
Sypeš to jak... no, nevím, asi se ti to sype samo, co?:-) Je to takový lehoučký! *
03.02.2012 09:57 K dílu: Luxus zenda
Díky i všem ostatním:-)
03.02.2012 09:55 K dílu: Luxus zenda
Aha to jsem nevěděla, že někdo je egil. Tedy ahoj egile, nevím, jestli jsi přišel sám, nebo tě zavolali. Každopádně děkuji za kritiku, i když nechápu slovo dichtung. Je to něco sprostého? V nejnovějším slangu náctiletých se nevyznám:-) Ale už čekám cokoli... Vlastně si na takovém literárním serveru člověk hodně obohatí češtinu, i tu nejmodernější. "Stažená" bejt nemůže, to by byla oddělená od toho, ke komu patří (dokonce i od toho internetu, prostě totálně odstřihnutá mrtvá). Co by si s takovou pak protagonistka chudák počala:-) "Vztažená" je ve směru od toho, komu patří, vychází od něj jako snaha o kontakt, byť sprostředkovaný internetem. Nicméně tato tvoje reakce je důkazem toho, že hříčka zafungovala:-) Tak to mám radost:-)
03.02.2012 09:10 K dílu: roztoužená zenda
haha, no to je rychlost:-)
03.02.2012 06:46 K dílu: zenda
Jo! tvoje básničky se mi líbě-j!! To se jen tak nevidí! JO!
02.02.2012 19:03 K dílu: Luxus zenda
v čem zlatým??
02.02.2012 18:58 K dílu: Luxus zenda
Ale já chci, jenže fakt nechápu, třeba nerozumím slovu egil, atd...
02.02.2012 18:57 K dílu: Luxus zenda
Ale já chci, jenže fakt nechápu, třeba nerozumím slovu egil, atd...
02.02.2012 18:54 K dílu: Luxus zenda
Norsko 1: Co? Vůbec nerozumím...
02.02.2012 18:52 K dílu: Luxus zenda
Mettě, větroplachu i to nickovi: Jo jo, ta rozsypanost tam patří:-, díky za tip a všem za návštěvu!
31.01.2012 18:59 K dílu: Onemocněl zenda
Ha ha!:-)
31.01.2012 18:49 K dílu: Víš to? zenda
No jo, sakra! Ha ha, spíš na palici..:-)Dík Jinak vypravěč tam není, je jím ta postava. Záměrně.
30.01.2012 16:08 K dílu: Víš to? zenda
Děkuji všem, že jste to četli, i za velmi hodnotné podněty k diskusi. Nevím teď na které zareagovat nejdřív, ale nakonec jsem vždycky toho názoru, že pokud autor musí své dílo obhajovat a vysvětlovat, je chyba v tom, že ho špatně napsal, že jeho záměry nevyšly a dílo tedy nehovoří samo za sebe. Proto jsem podle daných připomínek nejdřív provedla v textu některé změny. a) Děkuji Janině za podrobnou kritiku a dávám jí v lecčem za pravdu, hlavně v bodech 3,4 a 5. -> Cituji Janina6: 1) >>Taky si myslím, že dobře napsaný dialog by mohl být působivější, než rozsáhlé popisy úvah hlavní hrdinky. 2) Zvlášť když ve dvou odstavcích řeší vlastně to samé, a 3) používá i velmi podobné formulace (v jednom odstavci "Nevěděla, co má dělat. ...Neměla ho takhle ráda. Když se vychloubal, přímo ho nenáviděla." v druhém podobně: "V takových chvílích ho nenáviděla, protože nechápala, co tu ona vlastně dělá...") 4) Ještě dvě drobnosti: "Ahoj...", zaznělo někde z útrob bytu, - lépe "zaznělo odněkud". 5) Nevěděla, kde si má odložit, - pokud by tím myslela třeba místnost, tak ano, ale jinak by místo kde mělo být správně KAM. 6) Závěr je na jedné straně docela milý, ale na můj vkus trochu násilně happyendový - myslím, že pokud ji vůbec nezajímá, co 7) partner říká, případně jí to dlouhodobě vadí, tak je to docela vážný problém, který pomilováním nezmizí...<< b) Co se týče Janina bodu 7 a částenčně i 6, přidala jsem několik idícií, ze kterých by mělo být více patrno, proč si hlavní hrdinka může dovolit daný "problém" "řešit" tak, jak ho řeší. Samozřejmě nemůžu prozradit, kam jsem je umístila. Uvidíme, jestli zafungují samy. c) Někteří z vás tvrdí, že prostředek, tedy tři ostavce úvah hlavní hrdinky, je trochu moc dlouhý oproti závěru, který je třeba moc 'kalupný'. Taky mně to tak připadalo. Závěr jsem tedy v jednom místě maličko zpomalila, ale prodloužit by se dal už jedině tím, že by se kontrastně zkrátil prostředek. Ale proporčně přece ta délka a pomalost i třeba vágnost toho prostředku odpovídá té délce a nudě Martinovy samomluvy. Závěr pak odpovídá délce milostného aktu, který už sama hlavní hrdinka předpovídá, že bude krátký. A teď už teda jen ta planá obhajoba:-) Co se dialogů týče (ad Janina6 & .duke.) , situace bohužel žádné nenabízí. Pokud jedna postava předvádí samolibý monolog a druhá si uvědomuje, že snaha o konverzaci je marná, myslím si, že z toho nejde vytěžit dialog. Jedině podobně nudný a marný, jako by byl ten v reálu. Hřebík na hlavičku udhodila sveřep, která rozpoznala, že povídka je hlavně o pocitech hlavní hrdinky. Takže prostředek myslím zkrátit nejde. Navíc není obsah všech tří prostředních odstavců stejný; v prvním ona víceméně sděluje, co jí na Martinovi vadí, v druhém, proč jí to vadí a ve třetím dumá, proč se Martin tak chová. Není to úplně přesně ohraničené, ale musíme hrdince dopřát, aby nepřemýšlela výhradně takto organizovaně, v hlavě člověka jsou myšlenky vždy trochu neuspořádané a často se cyklí. Postava Havla (ad .duke.) je tam jenom jako kulisa, která se zrovna hodila a ještě umožnila slovní hříčku. Proto je tam zmíněno 2x, jak je Martin hrdinkou nenáviděn (ad Janina6), aby se nad tou nenávistí pak mohlo zvítězit. Možná to z toho není patrné, asi to nevyšlo, nevím. Závěr není ani moc happy-end (ad Janina6), hrdinka se Martinovi trochu pomstí tím, že ho degraduje na pouhou tělesnost (a jeho názory jí nezajímají), jako ji on před tím podobně degradoval na pasívního posluchače (a její názory zas nezajímaly jeho). Tím mu ale vlastně odpouští (třeba to je ta láska, která zvítězí, třeba ne ta tělesná, kdo ví...), protože se rozhodne si s ním užít to, co má na něm ráda a nedumat nad tím, co na něm nenávidí. Ač je to pozitivní, nevím, jestli to se dá nazvat zrovna happy-endem, Martin by se asi moc nesmál... Děkuji .dukovi. za ocenění kvality textu a Pipovi za to, že si myslí, že je to "vyvážená povídečka". Těší mě, že baaba říká, že se to dobře četlo. Že sveřep píše, že se to "četlo jako víno", toho si VELMI považuju. Nikdy bych se nenadála! Jestli si to opravdu myslíš, tak jsem ráda, že se to zřejmě povedlo. Díky! :-)
20.01.2012 14:42 K dílu: Povídka měsíce - Prosinec 2011 - Hlasování zenda
1. Ježíšek naruby: dobrý nápad. Sice trochu mechanické, cvičení, ale to tomu vlastně nakonec sluší. Nic mě tam neruší, to je myslím dobrý důvod pro první místo. 2. Byl Štědrý večer - Kapitola sedmá románu: Mě hodně zaujalo... jak to dopadne... ale konec mi není jasný. Realita je s nerealitou propletená do té míry, že pointa nevychází. Nechápu, kdo nakonec volá. Působí to, jako by to měl být někdo, kdo ví, co se mu stalo. Jenže pokud to byly teda nějaké ty děti, co o nich sousedka nevěděla, jak by ony věděly o tom, co se mu přihodilo? Nějak to nesedí.. Ale třeba je chyba v mé nedovtipnosti. Jinak pěkně napsané. Sem tam nějaký nedostatek rázu mechanicko fyzikálního (zvedání těla, atd...od začátku totiž působí pán spíš mohutně, než jako sušinka., takže to pak trochu ruší.) Na třetí místo mě žádné z dalších děl nenapadá.
25.12.2011 22:00 K dílu: Dostali jste pod stromeček knihu? Jakou? zenda
Jakub Šofar: Ýbung ende. To číst je pochoutka!
06.08.2011 19:54 K dílu: Po čelistech zenda
No ne, vždyť právě, to je na tom zábavné:-), jak čtenářovou interpretací začne dílko žít vlastní život, přestřihne tu pupeční šnůru... O žádném zklamání není řeč!:-) Piš, co cítíš, jedině! Dík za zastaveníčko.
06.08.2011 19:28 K dílu: Po čelistech zenda
No ne, vždyť právě, to je na tom zábavné:-), jak čtenářovou interpretací začne dílko žít vlastní život, přestřihne tu pupeční šnůru... O žádném zklamání není řeč!:-) Piš, co cítíš, jedině! Dík za zastaveníčko.
05.08.2011 17:08 K dílu: Po čelistech zenda
Neměla vyznít mile, spíš pateticky, právě proto to není veledílo. Ale autor míní, čtenář interpretuje... Nicméně dík za kritiku:-))
21.02.2011 03:03 K dílu: Nad ránem o lásce /...kradené růže/ zenda
To je docela vtipné! *
06.01.2011 15:36 K dílu: Vánoční zenda
Fakt hezká!!*!!
11.09.2010 03:24 K dílu: ranní drobnosti VIII zenda
T!ahle se mi libi. Je takova skromna, bezva obraz, vidim tu atmosferu. Ostatni vytvory z tveho podzimniho sberu mi pripadaji, jakobys opakoval sam sebe. Tahle je jina a proto me asi zaujala. Dik za ni!
03.09.2010 03:07 K dílu: Komu voní hra zenda
Dik za kritiku. I kdyz ji zcela nechapu. Ale je psano neptej se, tak se neptam...
27.08.2010 10:34 K dílu: Ať si každý dosadí sám. zenda
Jo,jo, je to moc hezký, čistý, ani špetka tam není navíc! T
27.08.2010 04:43 K dílu: čekání v síti zenda
Píšeš to velmi je..Hmm..ným peříčkem, to se musí nechat!! T. Souhlasím s Alelou!
27.08.2010 04:27 K dílu: Zrychlené přestupkové řízení zenda
Je radost tě číst! První sloka fakt půvabná: "...kudy smíme víme?" fakt dobrý! "vzadu děcko bez kšír pláče" perfektní! Jen drobnost, snad by se víc hodilo dlouhé ý - vytýčí, aby to lépe odsejpalo. Druhá sloka je ale těžko čitelná. Ne,že by nešlo pochopit, co cheš říct, ale nemá to tu skvělou lehkost tý první sloky. Nejvíc mě tam mate ten přechod s budoucího času do minulýho. Jinak by tam možná stačily jen tak dva verše, jako bilance /teda nemyslím vybrat dva z existujících. Pozměnit to./ Tak to jen tak... Jinak fakt sranda! T
27.08.2010 04:04 K dílu: Dita zenda
Hezkej minimalismus! T
27.08.2010 04:01 K dílu: mikrobiologická zenda
Bižule ve skovstném podání! T.
26.08.2010 13:35 K dílu: ztichlosti III zenda
Mně se náhodou konec líbí,a nedovedu si tu basen predstavit bez nej. Fakt pěkný!! T
25.08.2010 09:37 K dílu: Vyznání po ničem zenda
Nejlepší je, jak se to po tom třetím verši jako vzepne a člověk čeká nejakou pointu a nic, což celkově sedí tý obecně nanicovatý náladě (toto neni negativní kritika vyjádřená pomocí ironie, ale pochvala,aby nedošlo k mejlce..) Hezky to vyšlo:-) T.
25.08.2010 09:26 K dílu: Slovníček kničemů zenda
covíškničemu - teoretik života, třeba humanitní vědec.. lovíškničemu - impotentní svůdce žen To se ti povedlo Vďeku!Ten s erotickym snem taky dobrej a-n.!
25.08.2010 09:11 K dílu: Soutěž kosočtverec: Mašinka Robert zenda
Ha ha ha! Dost dobrá! T
25.08.2010 09:06 K dílu: Podléhám zenda
Ta stručnost je skvělá!
20.08.2010 05:25 K dílu: zenda
Dík za příjemné ráno s tvojí tvorbou. Obvykle nečtu všechno, ale tady to nešlo nedočíst! Moc držím palce!
20.08.2010 05:19 K dílu: Nad ránem / k elegii sedmé/ zenda
skutečná dáma prý nikdy list nedopíše:-) Jinak souhlasím s Deep see, i když časnější verzi neznám.. T!
20.08.2010 05:08 K dílu: Nad ránem o lásce /...kradené růže/ zenda
nemám zlov! T!
20.08.2010 05:06 K dílu: babičko PROČ zenda
Tím hůř - tím líp! T.
20.08.2010 05:03 K dílu: Vrať se /...k Viktorce/ zenda
Náhodou to opakování je tady docela sympatický. Tak už klasicky nějak patří k "never more"... Líbí se mi ten dobře zvládnutý žal, teda jestli to byl záměr. To se každýmu jen tak nepodaří! T
20.08.2010 04:59 K dílu: Uplavalo mi mýdlo zenda
Jo, a taky je dobrý, že z toho názvu není na první pohled hned patrný, oč půjde.
20.08.2010 04:58 K dílu: Uplavalo mi mýdlo zenda
Jo, tak tahle se ti povedla. Ty horečkový bývají nejlepší. Vždycky je tam patrná ta volnost tvorby.. asi aby vykompenzovaly tu nevolnost:-) T!
20.08.2010 04:49 K dílu: miliónová holka zenda
"Je po dobrém i po zlém" to se mi líbí.
28.07.2010 15:18 K dílu: ? ! ??!!!! ? zenda
Tak je nevyklepavej :-)
28.07.2010 15:14 K dílu: Na název vám sere pes! zenda
Jo!* To "kde" je na tom nejlepsi! ... Docela perlis, ne?
07.04.2010 12:39 K dílu: bez názvu zenda
Dík Dave!
07.04.2010 12:39 K dílu: bez názvu zenda
Dik, p.měsíci! Jenom prosím vysvětli proč konzumní..?
27.03.2010 04:18 K dílu: Povídka měsíce vyhlašuje Povídku roku a soutěž ilustrátorů zenda
1. Kamilku 2. Sverepa Rafika 3. Odkaz Dnepru ...diky ctivosti, humornosti a vymakanosti. Jeste jednu poznamku, trochu me zarazi, ze jeste pred vyhlasenim vysledku souteze lze videt, jak ostatni hlasuji. Myslim, ze to muze ovlivnit hlasujiciho - ne snad vyber, ale treba poradi, ktere uda. Mam za to, ze hlasovani obecne by melo byt tajne. Clovek neni tvor disciplinovany, takze mu neda, aby si neprecetl radky ostatnich ve chvili, kdy se chysta hlasovat sam. Hlavne kdyz pritom musi sjet dolu na stranku...
25.03.2010 13:57 K dílu: Infů(ú)zní zenda
Jo, tak to je dobry! Se ppovedlo *
25.03.2010 13:53 K dílu: Stopa zenda
Dik, Pr.!
16.12.2009 05:44 K dílu: Portrét zenda
(Sorry, je to psaný v dokunentu, takže úprava se pokrabatila) Nejsem kritik, takže jen z pozice čtenáře: 1. Líbí se mi hodně příběh i pointa a hlavně závěr - ten je krásnej a jednoduchej. Málokdy se tak mistrovsky podaří! 2. Přestože se mi divné přezdívky taky normálně nelíběj, připadá mi, že tady mají svůj účel, napovídají, že příběh je zasazen do prostředí (řeknu-li to tímhle klišé), kde se pohybujou hlavně lidé s přezdívkama, takže si dokážu to prostředí lépe představit. Co se týče výběru přezdívek, Švihák mi přijde, že má působit jako záporná postava, což si myslím, že sedí, Tony, mi jako záporná postava nepřipadá, naopak to, že ho hlavní hrdinka na Tonyho překřtí (on si přece řiká Tonda) svědčí něco spíš o hlavní postavě, třeba, že je to její póza - nevydejchá to zdánlivě přitroublý jméno, vlastně sama říká, že se jí nelíbilo... 3. Líbí se mi popis toho malování, je zajímavej a VELMI dobře zvládnutej. Kéž by takhle byly zvládnutý i ty ostatní popisy, takže nenápadně přecházíme k tomu, co se mi nelíbí. Vezmem to namátkou a stručně, bolej mě ruce: 4. zbytečně podrobný popisy, který nejsou důležitý - na začátku popis klubovny, nebo lodějnice, či co, to aby si člověk začal malovat náčrtek. Přitom stačilo říct, že jí přitom vylepování nikdo neviděl, protože .."všichni seděli v hlavní místnosti. Když se pak do ní vrátila..." nebo něco.. Snad zmínit chodbu, už si to ani nepamatuju...To, že si koupila štětce s hedvábnejma vlascema - najednou třeba člověk začne dumat nad tím, jestli jsou celý z hedvábnejch, nebo je to směs, a vůbec to je novinka, že takovýho něco existuje..atd..odvádí to pozornost. Souhlasím s někym vejš, že to mohlo bejt zmíněno jinde, třeba jako banalita, tam by to mělo svou funkci. 5. Nechápu, proč když text existuje ve vylepšené podobě, nám bylo dáno vidět jen tu původní, evidentně neuzrálou. Ti, co ti tu pak píšou kritiky, se pak zbytečně namáhaj vypichovat věci, který už v tý další podobě třeba nejsou.. 6. Celkově moc ukecaný, takže z toho moc čouhá ta autobiografičnost - jako kdybys to vyprávěla někomu (jenže to pak je dialog, kde se druhá strana může zeptat, když nerozumí) a ne vyprávěla obecně. 7. Souhlas s tím, co někdo už vejš zmínil, že hlavní hrdinka je najednou vševědoucím vypravěčem - že popis Martininy návštěvy měla hl.hrninka od TOnyho, není evidentní, mohla to mít od toho jeho kámoše (šviháka??) a to, že je to podaný tak, jak si to ona interpretuje, není pravda, nepůsobí to jako interpretace ale jako prostej popis. Taky když nejdřív jí to musel někdo vyprávět, jak tvrdíš TOny, znamená, že jí to taky interpretoval po svým.... 8.Chtělo by to zestručnět, ne zkratit, pak by to bylo příjemnější čtení a příběh by se pod nánosem detailů a neohrabanejch popisů neztrácel. 9. Někdy člověk musí něco číst znovu aby pochopil kdo co řekl, co se stalo, atd... 10. Nevím, jestli styl je záměrnej, spíš náhodnej..? 11. To že seznámení hlavní hrdinky s Tonym někdo narafičil je výborný a hezky nečekaný, ale nevím proč by právě její brácha chtěl aby se Martina zbavila Tondy . Spíš by na tom měl zájem nějakej platonickej ctitel, třeba bejvalej spolužák ze základky, co jí vždy obdivoval, nebo tak něco.. Leda, že by na ní brácha tak vysel, skoro incestně.. ale to je málo pravděpodobný a už by to byl další příběh... 12. Někdy mi to jazykově a syntakticky připadalo jako trochu neohrabanej překlad z angličtiny.. "Přesunula jsem se blíž k němu, jestli bych dokázala něco zaslechnout", a pod., už si je nepamatuju a znovu se mi to číst nechce.. 13. Mé výhrady ber v dobrém!! Zajímala by mě ta jiná verze, protože obecně dobrý! *
09.12.2009 14:41 K dílu: Vzpomínka.... zenda
To vykouzlí úsměv... t
09.12.2009 14:37 K dílu: Zimní...* zenda
"s podzimem pnutý, již si tu zpívá" chápu, cos chtěl říct, jde to sice do rytmu, ale blbě do huby... třeba "s podzimem napnutý skoro si zpívá" by se tam vešlo líp, nebo tak něco, nevím... Dost to tam totiš ruší jinak celkovou dokonalost básně! T!
09.12.2009 14:18 K dílu: Bezvládí zenda
zase další taková ...mechová T
09.12.2009 14:15 K dílu: Klíny plné mechu zenda
Ty meče, věže a sedlák nevím přesně proč tam jsou, možná tuším...ale jinak je pěkná... hlavně "kdopak mi poví, jak je to s mechem" a ty klíny, co se nudí... Taky pěkná graficky!... jestli to byl záměr... T
09.12.2009 14:08 K dílu: Já* zenda
T jo!
08.12.2009 17:13 K dílu: 37,3 zenda
jo, tak na ten si počkám, až to bude, tak dej vědět!
08.12.2009 15:03 K dílu: 37,3 zenda
No nevím, trochu se bojím, že až zas něco okomentuju, tak to smažeš..:=) Naštěstí už musím hákovat, tak zas jindy. Píšeš hezky!
08.12.2009 14:50 K dílu: 37,3 zenda
nějak se to u tebe hemží tím vysením na rodičích... Zajímavý je, že tady je obětí chlap a ten to dokáže, zatímco v Sessi byla obětí holka a ta to nedokázala... Tahle je určitě lepší! Je tam rozezlení i rozuzlení:-* No a ted si jdu přečíst kritiky...
08.12.2009 14:37 K dílu: Sessi zenda
Jo, Ivanka je mladá holka? Nečíst kritiky, tak to nevím... možná proto "Domníval jsem se, že fenomén až přemrštěného vztahu mladých holek ke koním je natolik rozšířený, že to někoho zaujme." to třeba nezaujalo. Opravit to jen 2x je asi vyloženě škoda... Snad nejde o mzdu, ale o vlastní potěšení z díla,ne? Jo a poslední věta mi taky jasná není. Celý mi to přijde jako jenom úvod, jinak dobře čtivej, ikdyž podmiňovací způsob když Ivanka volá na Sassi mě taky ruší, nechápu jeho smysl, ten záměr... fakt čtivý! Vtáhlo mě to do děje, škoda :=/
26.11.2009 07:44 K dílu: Pokořen zenda
hm, hm, hm... to už je v tomhle týdnu podruhý, co tu na Písmáku čtu o Kasánovovovi:*T http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=337786
26.11.2009 07:26 K dílu: Dej.. zenda
(...oplácím) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=341692
26.11.2009 06:03 K dílu: Dej.. zenda
Opácím návštěvu. T*ahle básnička mě vyloudila na tváři veselý úsměv a inspirovala mě k publikování také mé jedné starší... Mrkni na ní:=)
23.11.2009 17:58 K dílu: Manifest zenda
Co, to š...ní??
23.11.2009 17:41 K dílu: Casanova zenda
Jo! T
10.11.2009 14:25 K dílu: Komu voní hra zenda
mas asi pravdu, ale me ty obliny nejak nejdou.., ikdyz u jinejch jim asi taky davam prednost... treba se mi nejaka oblina nekdy povede, ale to zas asi nebude oblina vicitky;-} Dik za navstevu!
10.11.2009 14:24 K dílu: Komu voní hra zenda
mas asi pravdu, ale me ty obliny nejak nejdou.., ikdyz u jinejch jim asi taky davam prednost... treba se mi nejaka oblina nekdy povede, ale to zas asi nebude oblina vicitky;-} Dik za navstevu!
09.11.2009 18:15 K dílu: zenda
Pěkná smršť dobrejch věcí!! Zatím dobrou, ale ještě se sem vrátím!
09.11.2009 18:11 K dílu: Vzala sis šaty zenda
raminko po rameni..:*}
09.11.2009 17:59 K dílu: Ať se mnou není moc práce zenda
Pesimisticky to na mě vůbec nepůsobí,naopak ještě teď se směju..:-§) Fakt dobrý!! *T
09.11.2009 17:51 K dílu: Bez invence zenda
No, ta je dobře prdlá..!
08.10.2009 05:45 K dílu: Nejednoznačné a jiné neformální útvary v češtině a jejich význam v praxi zenda
Nejde o krásu, nebo styl, ale o srozumitelnost. Navíc to, že ve svém vlastním textu, který ještě ke všemu částečně pojednává o výrazech, které nemá člověk rád, použiješ výraz, který, jak sám říkáš "taky nemusíš", je fakt divný...
Nahoru