13.06.2013 22:40 | K dílu: Kniha Monorezeň a Stereozemiaky na stiahnutie | Ericek |
diky
|
||
27.07.2010 15:23 | K dílu: vyzerám tak, ako som vyzeral, keď som odišiel | Ericek |
aky original to nie je? | ||
18.05.2010 19:31 | K dílu: Bez zaklopania 3.- 5.6.- Medická záhrada, BA- 16.00-20.00 | Ericek |
slovickarenie... | ||
12.03.2010 18:47 | K dílu: v Brne sa bude čítať po slovensky - ZMĚNA!!! | Ericek |
cutalisti su nasou pychou | ||
12.03.2010 18:36 | K dílu: v Brne sa bude čítať po slovensky - ZMĚNA!!! | Ericek |
pretoze reagujem na tvoj prispevok??? logicke, nie? | ||
12.03.2010 18:33 | K dílu: v Brne sa bude čítať po slovensky - ZMĚNA!!! | Ericek |
ja by som povedal, ze tak 60% je na skodu... 150 z nich je v parlamente :) | ||
12.03.2010 18:33 | K dílu: v Brne sa bude čítať po slovensky - ZMĚNA!!! | Ericek |
ja by som povedal, ze tak 60% je iba naskodu... 150 z nich je v parlamente :) | ||
03.03.2010 13:11 | K dílu: Rýchlovka | Ericek |
odvtedy bude vsetko lepsie? :D | ||
03.02.2010 10:39 | K dílu: kontinuum prehovoru | Ericek |
diky :) | ||
02.02.2010 23:31 | K dílu: kontinuum prehovoru | Ericek |
co je poeticno? to, ze reagujem neakceptovanim neznamena, ze nie som pokojny alebo ze som znervozneny ani nic podobne... myslim, ze je to vhodny priestor na diskusiu, tak preco to nevyuzit? ;) | ||
02.02.2010 21:23 | K dílu: kontinuum prehovoru | Ericek |
ktore konstitucne znaky basne to nesplna? ake su vlastne znaky basne a opisu? a v com sa lisi basen od opisu? | ||
13.01.2010 17:49 | K dílu: život je produktom dvadsiateho storočia | Ericek |
hej | ||
13.01.2010 17:47 | K dílu: život je produktom dvadsiateho storočia | Ericek |
hmm | ||
03.01.2010 22:26 | K dílu: oplutí o plutí | Ericek |
priznam sa, ze nie celkom rozumiem :) | ||
25.12.2009 16:25 | K dílu: hande hoch. | Ericek |
diky... malo to byt prekvapive, som rad, ze splnilo ucel :) | ||
21.12.2009 20:10 | K dílu: hande hoch. | Ericek |
mozno... diky :) | ||
20.12.2009 11:13 | K dílu: My deti panelákov | Ericek |
diky | ||
29.11.2009 14:24 | K dílu: konverzácie. | Ericek |
preco je to nad tvoju toleranciu? :) | ||
29.11.2009 13:43 | K dílu: List krivonohej milenke | Ericek |
neviem ci je to milostna...mozno milostno-existencionalna? neviem... diky | ||
25.10.2009 15:53 | K dílu: Lekcia zo starostlivosti | Ericek |
vdaka, som rad, ze sa pacilo ;) | ||
22.10.2009 13:33 | K dílu: Cesty ľudské sú nevyspytateľné | Ericek |
asi sa nedohodneme :) nechajme to tak... | ||
21.10.2009 16:15 | K dílu: Cesty ľudské sú nevyspytateľné | Ericek |
nie, nie... ja si nemyslim, ze som neomylny... textu sa da samozrejme vytknut mnozstvo veci... narazal som na tvoju otazku v prvom komentare: preco take nieco pisat? pretoze tym si naznacil uz hned na zaciatku, ze cely ten text z tvojho pohladu zbytocny/nezmyselny/... | ||
20.10.2009 21:24 | K dílu: Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1. | Ericek |
marvin: aha, uz chapem :) | ||
20.10.2009 21:23 | K dílu: Cesty ľudské sú nevyspytateľné | Ericek |
bez nadhladu sa sotva pozries pod seba alebo do dialky...nadhlad otvara nove obzory, nadhlad je nutny pre odstranenie stereotypov ci predsudkov, pre hlbkovu analyzu, pre samotne otazky preco a ako... erotika je tam druhotna, aj ked zohrava dolezitu ulohu ako impulz pre spravanie a vnimanie hlavneho hrdinu a to je prave primarne, hlavny hrdina vo velmi netypickej situacii... to, ze je situacia napr perverzna, odporna len odraza zivot sam, ktory je nesmierne casto prave taky... a je uplne prirodzene pre akehokolvek cloveka, nielen pre autora, ze sam seba uistuje, pretoze by potom asi tazko bol schopny nejakej akcie, keby sa zmietal v neistote a relativizme... musis byt presvedceny o spravnosti svojej tvorby, lebo potom si len plastelina, ktoru si vymodeluju... tak ako si sa ty prvym komentarom snazil mna vymodelovat, resp zneistit na zaklade vlastneho vkusu... | ||
20.10.2009 21:16 | K dílu: Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1. | Ericek |
postak: ano je to cast vacsieho celku, resp. je to zaciatok vacsieho celku... rozpravac je pozorovatel, a ako taky vie len opisovat, nedokaze zasiahnut do deja viac ako tym, ze zapne/vypne svetla... vdaka marvin: nechapem... | ||
20.10.2009 15:31 | K dílu: Cesty ľudské sú nevyspytateľné | Ericek |
ved som ti to vyssie vysvetlil... nechce sa mi uspokojit s uzkym vyhladom, hladam nove temy, aj keby boli akokolvek nepravdepodobne ci nerealne... je pre mna dolezite sa posuvat niekam inam, aj za cenu nepochopenia ci opovrhnutia alebo hocicoho, co to so sebou prinasa... a hlavne preto, ze vidiet treba aj odporne veci nie len krasne... az s vyhladom, mozes ziskat nadhlad... | ||
20.10.2009 15:10 | K dílu: Cesty ľudské sú nevyspytateľné | Ericek |
preco taketo nieco pisat? pretoze, ak si prikryjem oci, neznamena to, ze urcite veci neexistuju, znamena to iba to, ze s detskou naivitou dufam, ze za mojimi prstami nic viac neexistuje... mna zaujima, co je za prstami a na to nepotrebujem ziadny problem, staci iba povaha, ktora sa neuspokoji s uzkym vyhladom... mozno ta je prave problem... toto dielo neobsahuje hodnotenie, ako si si iste vsmimol... to, ze sa niekto snazi dostat az do "najhorsich a najuchylnejsich" casti ludskeho bytia a ukazat jej zrkadlo je hodne opovrhnutia? u teba zrejme tema diela narazila na urcite hranice, ktore spolocnost venovala tvojmu vkusu a modelom rozmyslania... cital si to a naskakovali zrazu malomestiacke vykricniky: pozor, vymyka sa ramcu, musis ho stigmatizovat, oznacit!!! uchylne, perverzne, fuj fuj fuj!!! ved preco by taketo nieco pisal? mozno preto,ze cesty ludske su nevyspytatelne a tam kam by si nesiel ty, ja som isiel ;) | ||
20.10.2009 12:38 | K dílu: Zdanlivý význam tela, vypustite iheď maringotky! 1. | Ericek |
nad tymi prechodmi este trosku porozmyslam do druhej casti :) vdaka ;) | ||
20.08.2009 15:25 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
poslal som to Kalisovi mladsiemu :) toto odpisal: 3:12pmMilan: presne... presne... toto bol povodny zamer v roku 2007... chceli sme to robit v mensom a vydat nieco nekomercne (co sa sice podarilo ale poezia to asi nemala byt...) mal som to robit ja, ale v priebehu roka 2007 som musel odist na ,,protidrogove" liecenie (no o tom inokedy) a s otcom sa to odvtedy uz nikdy nedalo do poriadku, takze povodne zo spolocneho projektu bol ,,jeho" projekt - ,,jeho" financie atd., a preto to teraz vypada tak ako to vypada... Ak prezijeme rok 2009 je nadej z debutu spravit normalne vydavatelstvo, ktore by mozno zohnalo sponzorov aj na viacej knih, ako len na jednu sutaz ktoru momentalne financuje otec... 3:14pmErik :):) jasne tak upravenu verziu toho, co si mi teraz napisal mu odpisem... bez toho liecenia a tak :):) 3:15pmMilan hej a bez chyb prosim haha - hoci to liecenie je na tom asi najlepsie - to mam este v zalohe - pisanie a pisanie... 3:15pmErik mam to tam nechat, ci? :D:D 3:19pmMilan no ak ho/ju to neodradi... aj to sa stava... ale bol by som rad, ak by prislo aspon desat diel... vlastne, co najviac... a aby konecne vysla dajaka proza... :) takze tu je snad odpoved na tvoje otazky :) | ||
20.08.2009 14:56 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
mozno... ako by si to spravil ty? | ||
20.08.2009 14:49 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
ja tomu projektu verim, preto som sa donho zapojil... podla mna je to dobry napad... tento rok sa pokazilo mnoho veci, ale je to len 2. rocnik... skusenosti sa len naberaju... ak dojde pouceniu z chyb a predvidaniu toho, co sa teraz nepredvidalo, tak by to mohlo byt velmi fajn... | ||
20.08.2009 14:38 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
takze takto... v 2007 boli obe knihy+CD s ostatnymi pracami prilohou casopisu, cize to bola neziskova publikacia... tento rok dohoda o distribucii padla, zo strany dist. spolocnosti... momentalne sa vyjednava nova, s inou... a samozrejme su prace aj na stranke debut.sk v plnom rozsahu... a co sa tyka toho, ze sa popri vitaznej vyda aj prvotina svetoveho autora, tak v tom nevidim problem... preco nie? | ||
20.08.2009 13:56 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
ja si to myslim tiez, preto som sa do toho zapojil... ta sutaz ma potencial, vydanie knihy a debut ponuka malokto... snad to bude v buducich rokoch lepsie a lepsie :) | ||
20.08.2009 09:55 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
porota sa nezmenila... asi to malo byt lepsie oznacene na stranke... | ||
20.08.2009 09:32 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
james, porota je na nete... staci len poriadne pozerat (Doc. PhDr. Marta Součková, PhD., Dado Nagy a Milan R. Kališ)... co sa tyka toho "pripojenia", tak samozrejme to vyde ako dve samostatne knihy... co sa tyka propagacie a prestize, suhlasim... petrusha, ide o to, ze za tym stoji clovek, ktory je za vodou, ktory sa moze zavret na svojom ostrove a mat uplne v pici vsetko a vsetkych... a celu literaturu obzvlast... a on napriek tomu investuje svoju energiu a peniaze do takejto sutaze... na druhej strane vitazke z roku 2007 to pomohlo sa presadit... resp. "presadit" ako sa to da na svku... tu je recenzia ku knihe: http://www.litcentrum.sk/46741 a to, ze to tento rok nevyslo uplne podla planov, a teda narazam na body, ktore spomenul JJ, je smutne...ale za to ja uz nemozem... ale stale je to sanca... a aspon niekto ma snahu... co sa o mnohych inych povedat neda, aj ked by sa to skor cakalo od nich... | ||
19.08.2009 19:23 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
ja som mu pisal pod jedno dielo nieco v zmysle: konecne nieco svieze v stuchnutom literarnom svete :) | ||
19.08.2009 19:19 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
merku poznam z totemu... myslienkova explozia :) | ||
19.08.2009 19:14 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
grafy a tabulky by mohli byt zaujimave :D v pravidlach som necital, ze by to nemoholo take nieco obsahovat :DD | ||
19.08.2009 19:04 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
preco? pretoze si myslite, ze cesi nemaju v slovenskej sutazi sancu? mozno nemaju... to ale nemeni nic na tom, ze je na pismaku dost vela slovakov, ktorych to mozno zaujima... co je pre niekoho smiesne, pre ineho moze byt absolutne relevantne... uhol pohladu... | ||
19.08.2009 15:19 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
kamil, ty musis zvazit svoju sancu... podla mna sanca zalezi od kvality textu a nie narodnosti... domin, minimalny rozsah nie je... ale poviem ti to takto, 30 str sa ti asi neoplati posielat :) | ||
19.08.2009 14:34 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
zaraza ma tolky pesimizmus :-/ | ||
19.08.2009 13:00 | K dílu: DEBUT 2009 - súťaž o vydanie knihy mladého a začínajúceho autora | Ericek |
ano, za tyzden sa to napisat neda :) ale predpokladam, ze aspon niekolko ludi na svojej knihe pracuje uz dlhsiu dobu :) tak ti maju teraz moznost pokusit sa o debut... je to neskoro, viem... | ||
04.08.2009 11:40 | K dílu: Stretol som agresívnych mímov | Ericek |
ale iste :) | ||
03.08.2009 16:12 | K dílu: O dvojtvári v celkom nebatmanovskom štýle - 1.časť | Ericek |
ma to este dve casti :) | ||
03.08.2009 15:19 | K dílu: NOSTALGIN | Ericek |
ak to bola pochvala, tak dakujem :D | ||
03.08.2009 15:17 | K dílu: Stretol som agresívnych mímov | Ericek |
O.S.: mne to kvalitne jebe, preto pisem taketo veci :DDD S.Š.: dostal som aj komenty, ze ako mozem take nieco napisat... ze je to zvratene, perverzne a neviem ake... ale podla mna to, ze clovek sa snazi nevidiet veci ako toto, tak to neznamena, ze neexistuju, to ich on len nevidi alebo ignoruje... osobne si myslim, ze aj nad takymito vecami treba premyslat, zhodnotit ich(?), pretoze az s rozhladom clovek moze ziskat nadhlad, poznat sam seba a inych... koneckoncov aj v takejto teme sa daju najst krasne veci, napr. blazniva zena, ktora celkom nezistne osetrovala hl.hrdinu, bez akejkolvek vedomej pohnutky... na druhej strane je to rozporuplna postava, pretoze zabija nevinne(?) deti, mozno jej vlastne deti... a hlavne, podla mna IBA pri najhorsich, najhnusnejsich pribehoch dokaze vyniknut "dobro", co nie je tento pripad, ani to nebolo mojou ambiciou, aby tam vyniklo alebo aby tam bolo vobec nejaky zapas dobro-zlo... len hovorim, ze taketo pribehy su tiez nutne, a preto ich clovek cita... lebo sa mu jasne profiluje kontrast medzi hnusnym a prijemnym, vyvolava to v nom emocie najsirsieho spektra, silnejsie ako prijemny pribeh o fialkach s happyendom, tam sa dostavi jedina(s rozdvojenim) emocia- hriatie alebo zhnusenie, pretoze to dopadlo presne tak ako citatel/divak cakal... :) ked zaujalo toto, tak odporucam este Nostalgin.. to je moja oblubena poviedka momentalne :) | ||
03.08.2009 15:01 | K dílu: ..panenie | Ericek |
je to pomerne kritizovana basen :) som rad, ze sa paci | ||
03.08.2009 15:00 | K dílu: S jednotou miesta, času a deja- okázalo a nepochybne | Ericek |
musim si precitat :) | ||
03.08.2009 11:50 | K dílu: Stretol som agresívnych mímov | Ericek |
S.Š.: ja nie som z pismaku :) aj ked obcas sa tu objavim... dakujem... :) O.S.: fiha, tolko chvaly :) vdaka | ||
02.08.2009 21:37 | K dílu: Stretol som agresívnych mímov | Ericek |
ok | ||
23.07.2009 09:38 | K dílu: Čo znamenajú pre mužov ženy alebo skutočná pravda o jednom prísloví | Ericek |
thx :) | ||
19.07.2009 18:42 | K dílu: Penzión | Ericek |
chapem | ||
11.07.2009 12:46 | K dílu: Penzión | Ericek |
ma to horsi styl ako nostlagin.. tym som si celkom isty :) ale je to subjektivne... | ||
11.07.2009 12:45 | K dílu: NOSTALGIN | Ericek |
ok... ved to je subjektivne... | ||
04.07.2009 02:18 | K dílu: NOSTALGIN | Ericek |
kiezby po prvykrat :) | ||
03.07.2009 14:24 | K dílu: NOSTALGIN | Ericek |
preto to bolo pre mna tazko uveritelne :D ze sa to stalo akurat mne :D | ||
03.07.2009 14:21 | K dílu: NOSTALGIN | Ericek |
ale hej :) len neznasam citatelne diela, citatelne chap: predvidatelne :) | ||
03.07.2009 11:45 | K dílu: NOSTALGIN | Ericek |
neverim :DD | ||
04.06.2009 14:54 | K dílu: Demonštrácia krásy | Ericek |
diky :) | ||
04.06.2009 00:29 | K dílu: Demonštrácia krásy | Ericek |
ty si nejaky inteligent... istezeee | ||
02.06.2009 18:44 | K dílu: Demonštrácia inštitúcie | Ericek |
je to iba demonstracia institucie... nic viac nic menej :) | ||
02.06.2009 15:58 | K dílu: 7 veršov a medzera nakoniec | Ericek |
kks, ak si to pochopila, tak gratulujem, uz som ani nedufal, ze sa to niekomu podari :D | ||
02.06.2009 13:32 | K dílu: 7 veršov a medzera nakoniec | Ericek |
no nespadla tam... :) cely text je metaforou, ktoru sotva niekto pochopi... | ||
02.06.2009 00:48 | K dílu: 7 veršov a medzera nakoniec | Ericek |
bezpochyby neustale horim :D | ||
12.05.2009 21:24 | K dílu: Vstúpte bez zaklopania, 22.5., Bratislava | Ericek |
skor by som si ta predstavoval ako citajuceho :) diskusiu si mozes vypocut aj potom :) | ||
12.05.2009 17:46 | K dílu: Vstúpte bez zaklopania, 22.5., Bratislava | Ericek |
Ps: Dostal som tip doplniť pozvanku o zmienku, že sa tam nemôže piť alkohol, takže: nepije sa tam! :) | ||
31.03.2009 23:27 | K dílu: Hyperrealita | Ericek |
pet.: ja si myslim, ze sa dnes hlavne poeticky jazyk pretransformoval na medium, ktoremu nikto nerozumie... a myslim, ze sa tak stalo vdaka mode a vole basnikov, aby zakryli trivialnost a banalnost vypovede, taktiez myslienku, obsah a formu, ktora sa vlastne nemeni... ja sa snazim o to, aby citatel porozumel alebo aspon vytusil... nie o nezmyselne abstrakcie, aby som stazil vnimanie a tym aj posudenie mojich versov... | ||
31.03.2009 17:47 | K dílu: Hyperrealita | Ericek |
hej, ved ja v podstate ani cistu poeziu neviem pisat... vzdy je to nejaka kombinacia poezie s prozou... :) | ||
31.03.2009 10:53 | K dílu: Hyperrealita | Ericek |
petrusha: praveze je to velmi dolezity moment basne, pretoze vysvetluje, preco sa tak spravaju, ale basen ma viacero protikladnych tvrdeni, preto nie je osvetlene, co to vlastne znamena... pp: vdaka :) | ||
08.03.2009 14:46 | K dílu: O dvojtvári v celkom nebatmanovskom štýle 3. časť | Ericek |
chyba to moze byt jedine moja :) nie citatelova... ak su tam rozpaky z tvojej strany, to znamena, ze som nieco zanedbal... a ziadna cast tam nie je iba tak a uz vobec nie kvoli nejakym drsnym vyrazom... co ti mal dat celok? to ti ja nepoviem... bud pochopis zamer alebo nepochopis a nevezmes si z toho nic... | ||
08.03.2009 00:26 | K dílu: Daždivý príbeh | Ericek |
thx | ||
08.03.2009 00:26 | K dílu: Skoro ako v atómovom kryte | Ericek |
vdaka :) | ||
04.03.2009 22:49 | K dílu: svetloplachá | Ericek |
pacilo sa... aj ked pre teba netradicna poloha :) | ||
04.03.2009 22:47 | K dílu: Skoro ako v atómovom kryte | Ericek |
v akom zmysle neveris? | ||
04.03.2009 16:45 | K dílu: O dvojtvári v celkom nebatmanovskom štýle - 1.časť | Ericek |
uz mozes citat aj dalsie dve casti :) | ||
05.04.2008 19:45 | K dílu: Daždivý príbeh | Ericek |
vdaka lotoska kokosova :) | ||
05.04.2008 18:27 | K dílu: Mesiac | Ericek |
dik :) | ||
04.03.2008 18:08 | K dílu: morfés noétés /bez duchovného tvaru/ | Ericek |
suhlasim, prva cast je najlepsia aj z mojhu pohladu... a mas zrejme pravdu aj s tym halucinogenom, povedal som to prilis narovinu, da sa povedat uz na zaciatku...suhlasim... avsak 3. sa mi urcite paci...dakujem, ze si sa zastavil... tvoje komenty su vzdy pre mna prinosom :) | ||
03.03.2008 17:35 | K dílu: Kolesá | Ericek |
vdaka :) skus moju novu, ak chces :) | ||
01.03.2008 17:01 | K dílu: Penzión | Ericek |
thx :) | ||
01.03.2008 15:47 | K dílu: | Ericek |
ok :) | ||
26.02.2008 15:03 | K dílu: Kolesá | Ericek |
vdaka :) | ||
26.02.2008 15:02 | K dílu: Kolesá | Ericek |
na spadnutie? :P | ||
26.02.2008 15:02 | K dílu: Kolesá | Ericek |
pretoze sa citil vinny... | ||
23.02.2008 10:35 | K dílu: .evelyna | Ericek |
heh, bolo to zaujimave urcite... rozveselilo...* | ||
19.02.2008 20:31 | K dílu: Až príliš nemiestna | Ericek |
uz je to v stlpceku :P | ||
19.02.2008 20:30 | K dílu: Až príliš nemiestna | Ericek |
som po sebe neskontroloval :) kategoria je jasna... sa ti to nezdalo, lebo stale zabudam davat sproste tagy a potom to nemam v stlpceku... ale berem, nie je to nic extra... :) toho som si vedomy... | ||
15.02.2008 11:53 | K dílu: Veď fajčenie nie vždy škodí | Ericek |
to hej, je to proste len taka sprostosticka :) | ||
15.02.2008 11:52 | K dílu: Za oponou | Ericek |
dik, usmiata :) | ||
15.02.2008 11:52 | K dílu: Za oponou | Ericek |
ide o to, ze ja nespisovne slova,cechizmy pouzivam, to vedia vsetci, co am citaju :) podla mna je slovo provazky strasne pekne, hrozne dobre to znie, lepsie ako hociktory slovensky ekvivalent... nie som za jazykovy purizmus... suhlasim, ten pridlhy chvost je najzaujimavejsi moment, ale nesuhlasim s tym, ze konec som prestrelil, nekriticky sa mi velmi paci :DDD dik, ze si sa pristavil, snad nabudec nieco lepsie :) | ||
14.02.2008 22:29 | K dílu: schodisko | Ericek |
ooo, vyborna... * | ||
14.02.2008 14:13 | K dílu: Veď fajčenie nie vždy škodí | Ericek |
jj, jedna z mojich dobrych vlastnosti :DD stale to nie je, ale nic oproti tvojej ochote ma citat :DD | ||
14.02.2008 14:10 | K dílu: Veď fajčenie nie vždy škodí | Ericek |
je to cista blbosticka pre moju zabavu :D nic viac... nedokazem sa s vami nepodelit o vsetky moje vytvory :D | ||
13.02.2008 13:36 | K dílu: ešte ani nevyplával a už je z neho Titanic | Ericek |
no tie pojmy, vystihol si to poslednou poznamkou, skor je to usilie o nieco ine a nie su tam len preto, aby tam boli... a ludia im nerozumeli :DD a hlavne niekedy, ked pisem, absolutne neberem ohlad na citatela, pretoze mne sa to cele zdalo velmi jasne... :) co zrejme vytvara potom urcitu kontorverziu... a samozrejme mas pravdu, malo to byt psycehedelicke... :) dakujem za tip :) | ||
12.02.2008 13:44 | K dílu: ešte ani nevyplával a už je z neho Titanic | Ericek |
thx :) | ||
12.02.2008 11:38 | K dílu: ešte ani nevyplával a už je z neho Titanic | Ericek |
psychedelicke drevo som uz vysvetloval par ludom :) zrejme najmenej pochopitelna cast basne :) takze este raz - samozrejme, ze sa nejedna o skrutku, ale o cloveka, cize sa jedna o antropomorfizmus, a kedze pre srob je zivotnym prostredim drevo, tak psychadelicke drevo je metafora na absolutne sibnuty svet :D okrem toho som v zasade proti tomu, aby sa na poeziu pozeralo len z pocitovej stranky... :) | ||
12.02.2008 11:29 | K dílu: ešte ani nevyplával a už je z neho Titanic | Ericek |
iste su na efekt... presne taku basen som, ale chcel napisat... so zlozitymi a tazko zrozumitelnymi slovami a metaforami... iste, v jednoduchosti je krasa... ale zlozitost je niekedy zbytocne zavrhovana... :)nechapem, preco sa ti nepacia burkove atmosfery, budem k sebe nekriticky, ale ten obraz sa mi fakt velmi paci :D | ||
07.02.2008 12:41 | K dílu: Prsia letia v lete na Juh | Ericek |
faktorial myslis? :) uz som to pochopil 0!=1 :) | ||
07.02.2008 12:02 | K dílu: Intimita je plná ilúzií | Ericek |
som rad :) | ||
07.02.2008 12:01 | K dílu: Ne/primerane veľká nenávisť? | Ericek |
:) |