07.05.2015 17:49 | K dílu: | Gray |
Měli jsme se minulý týden sejít, ale já to prostě nezvládla časově, tak jsem navrhla jiný termín a čekám na odpověď. Čili uvidíme. |
||
06.05.2015 22:18 | K dílu: | Gray |
Armine, prosím, brzdi.. fakt bych byla ráda.. pokud potřebuješ o něčem diskutovat, abys tak činil pod vlastním nickem a ne pod nickem adminským. Navíc některé poznámky jsou už podle mého trošku za hranou.. čiší z nich, že na ostatní děláš ramena.. :-) já myslím, že bys je dělal i tak jako bez adminskýho nicku.. ale to je úplně o něčem jiném. Když se do někoho trefuješ s adminským nickem.. hodně to vypadá, že se na lidi vytahuješ.. a to je trochu škoda. Zkus tu komunikaci utnout.. a nebo si vzít kabátek Armina. Díky...:-)
G* |
||
10.12.2014 21:15 | K dílu: | Gray |
nevypadá to podle obvyklých indicií.. ale třeba změnil taktiku.. :-) |
||
27.11.2014 23:19 | K dílu: | Gray |
to asi nebude Joint.. le diky.. :-) |
||
24.11.2014 22:14 | K dílu: Průlom | Gray |
Jsem za, aby to tu zůstalo. Nemyslím si, že by MMA byl z těch autorů. kteří musí být za každou cenu na hlavní straně (a nebo chronický prudič) a informace o tom, že další z autorů Písmáka přijde na papírový trh, může být - alespoň podle mého názoru - pro leckoho motivující a nebo alespoň informující, že to přeci jen jde - publikovat jinak než na skle. |
||
14.11.2014 23:27 | K dílu: | Gray |
byl to on.. dekuju.. :-) |
||
17.07.2014 11:09 | K dílu: | Gray |
házej je do koše.. a piš tam jako důvod - blokace uživatele. |
||
17.07.2014 11:09 | K dílu: | Gray |
házej je do koše.. a piš tam jako důvod - blokace uživatele. |
||
16.07.2014 09:44 | K dílu: | Gray |
máš na něj čuch.. je to on.. moc děkuju..:-) |
||
14.07.2014 15:51 | K dílu: Přijde Vám normální aby si chataři dovolovali vše bez trestu | Gray |
avi :-) |
||
14.07.2014 15:50 | K dílu: Přijde Vám normální aby si chataři dovolovali vše bez trestu | Gray |
Zdravím, co se týče příspěvku - jedná se o příspěvek uživatele, který mně a celé administrativě neustále znepříjemňuje život. Zakládá tisíce nicků a neustále vyhledává spory a sám je vyvolává. Tohle je jen další z nich. Chat je volná zábava a ano, je tam dán daleko větší prostor pro blbnutí než v dílech a kritikách.. protože chat je jen prťavá součást celého Písmáka. Stěžejní jsou tu díla a kritiky - chat je jen doplněk byť pro mnohé kontroverzní. Za sebe si nemyslím, že by došlo na chatu k propagaci nacismu.. spíš nechápu.. že i když ví.. že kvůli tomu jiní budou ztrácet čas a energii.. že je to pořád baví.. přidělávat práci. Sama prostředí chatu znám a svého času jsem tam trávila dost času.. a vzhledem k tomu, že ho navštěvují téměř titíž lidé.. troufám si tvrdit, že se od těch dob nic nezměnilo.. a že tam stále ponejvíce jde o to.. pokecat a zablbnout tam s lidma, které člověk rád vidí.. a za kterými tam chodí.
Ponechám tu příspěvek ještě do zítra a pak ho smažu. Takže díky za pochopení.
G* |
||
11.07.2014 13:39 | K dílu: | Gray |
no já ho zablokovala.. ale netuším.. jestli nemá další nicky.. |
||
04.07.2014 16:02 | K dílu: | Gray |
Předávám..:-) |
||
27.06.2014 17:44 | K dílu: | Gray |
Předám Derovi.. tohle je jeho parketa :-) |
||
11.06.2014 22:16 | K dílu: | Gray |
Díky :-) |
||
10.06.2014 23:29 | K dílu: | Gray |
to je jasný, že to každý ví, ale je daleko lepší, pokud si chceš vyměňovat názory, vyměňovat si je jako uživatel. Tedy v rovnocenném postavení vůči druhému uživateli. Pokud s ním diskutuješ jako admin.. a vyprovokuješ ho.. a vyhodíš.. z chatu nebo smažeš diskusi.. nebo já nevím co všechno, může to vypadat jako zneužití adminských práv. A to už tu několikrát bylo.. a mně to přijde jako zbytečné řešit pořád dokola. Navíc.. oran mi nepřijde jako uživatel, který by nějak vyčuhoval nad ostatními, chová se úplně standartně jako každej, kdo si myslí, že je starousedlík.. a tím, že vysedává na chatu a komunikuje tam.. tak je něco víc.. resp. má patent na rozum. Tuhle nemoc.. tu na chatu chytne každý.. :-) a nejde s tím nic dělat.. navíc si myslím, že za rok dva.. už sem chodit nebude.. :-) takže prosím.. vyřizujte si svoje techtle mechtle nejlépe ve zprávách a jako uživatelé.
Díky. |
||
08.06.2014 23:54 | K dílu: | Gray |
Armine, ráda bych Tě poprosila, abys veškeré své komentáře co se týče děl nebo autorů publikoval výhradně pod svým obvyklým nickem, nikoliv pod nickem adminským. Díky.
G* |
||
05.06.2014 08:50 | K dílu: | Gray |
Projela jsem všechny ty nicky, co jsi mi sem nakopíroval.. a jejich kritiky.. a oni nikde nic nekritizovali.. prostě ani slovo. Jediné na co jsem narazila.. že jeden z těch nicků napsal dílo.. kde zřejmě popisuje, svoje zkušenosti s kapitánem. Těžko dokázat.. jestli je to pravda nebo fikce.. navíc je to psané slušně.. žádné nadávky.. tak nevím.. Každej někdy udělá chybu.. ale je důležitý, jak se k tomu pak postaví.. vždycky to jde nějak vyřešit.. ale musí být dobrá vůle. Fakt nevím.. abych pravdu řekla.. ani se mi nechce nic dělat.. protože tohle je jeho problém.. ne náš.. a ten si musí vyřešit sám. Dám vědět Derovi.. protože zase v pravidlech máme, že se nesmí původní nicky nijak .. hanět.. tohle je fakt zapeklitý. |
||
30.05.2014 08:18 | K dílu: | Gray |
a jeho nick je jaký? kapitán? |
||
25.05.2014 11:14 | K dílu: | Gray |
A nevíš, kde k tomu zveřejňování soukromí dochází? Jestli je pravda.. co říká.. |
||
12.04.2014 22:28 | K dílu: | Gray |
Já chápu, proč si to udělal.. to se nemusíš obhajovat.. udělals, cos považoval za rozumné. Já mám na to zas jiný názor.. a stejně nejdůležitější bude názor Derovo..:-) jinak.. být tebou.. z chatu vypadnu.. protože se tam nebude už dít nic jiného, než že se semknout proti tobě.. a pustí se do tebe. Jim je jedno.. jak si to myslel.. v tuhle chvíli jsou jen smečka.. která má společný cíl.. takže bych jim tu radost na trefování nedopřála..:-)
Počkáme na Dera.. ať si to rozhodne sám. |
||
12.04.2014 22:11 | K dílu: | Gray |
Armine, psal mi oran.. dívala jsem se na tu diskusi.. a mně.. na tom nic proti ničemu nepřijde. Volná diskuse je opravdu na jakékoliv téma, takže i kdyby někdo chtěl diskutovat jestli jsou lepší rohlíky nebo chleba.. tak proč ne. Tím neříkám, žes udělal špatně.. prostě si to posuzoval podle sebe.. a já na to mám jiný názor... :-) každopádně to asi necháme na posouzení Dera.. jestli tam tu diskusi vrátí nebo ne.. protože to stejně technicky může udělat jen on. Pro Dera odkaz: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=442351
|
||
20.03.2014 12:23 | K dílu: | Gray |
něco Johny byl.. něco nebyl.. :-) killerka není on.. A něco už smazal.
K Ápéčku.. poprosila bych Tě, jestli bys tam chvilku na chatu nepobýval a nezjistil jak se věci mají. A v případě, že se opravdu naváží.. tak ho vyhoď a vyhazuj. V případě, že by to mělo trvat dýl.. ať rozhodne Dero, co s tím.. já nemám problém ho bloknout.. :-) |
||
03.02.2014 08:57 | K dílu: | Gray |
Ten poslední odkaz na Johnyho nevypadá.. aspoň podle údajů, co mám k dispozici.
Jinak ano.. ať se obrátí nejlépe na Dera..:-) |
||
13.01.2014 01:43 | K dílu: | Gray |
tak to jsem moc ráda, já mu dycky fandila.. jen byla škoda, že se nechával tak unést... občas.. :-) |
||
24.12.2013 20:41 | K dílu: | Gray |
všechno to je JJ.. už jsem ty nicky blokovala.. a díky za avi..:-) |
||
29.11.2013 10:15 | K dílu: | Gray |
Díky.. :-) |
||
24.11.2013 20:53 | K dílu: | Gray |
poctivě si všechny tyhle nicky, cos naposílal smazal sám :-) a jen pokračuj.. a omluvka za ten minel.. díky žes to na veřejný stránce smáz... |
||
21.11.2013 16:12 | K dílu: | Gray |
Zablokovala jsem Johnyho všechny alternicky.. co jsi naposílal.. krom jednoho.. to asi nebude on.. ten dlouhý nick.. Papouch.. atd. to by s emusel mrknout Dero.
Díky za trefné tipy..:-) |
||
15.09.2013 21:22 | K dílu: | Gray |
tak je to jen alter jednoho z pravidelných chatařů :-) |
||
15.09.2013 21:21 | K dílu: | Gray |
tohle nevypadá na Jointa, ale děkuju.. zeptám se ještě Dera.. |
||
15.09.2013 21:19 | K dílu: | Gray |
Bohužel, já do systému přístup nemám, takže je to jen na něm, ale připomenu mu to. |
||
12.09.2013 15:37 | K dílu: | Gray |
koloušku, zkus, prosím, napsat Derovi. Děkuji. |
||
08.06.2013 13:05 | K dílu: | Gray |
Jojo.. je to on.. díky..:-) |
||
03.06.2013 23:10 | K dílu: | Gray |
Díky Armine! |
||
12.04.2013 12:53 | K dílu: | Gray |
Díky.. je to Joint..:-) |
||
31.03.2013 18:55 | K dílu: | Gray |
To je dotaz spíš na Dera, jestli to lze řešit nějak komplexně... co mám já informaci.. tak zřejmě nejde.. takže nám nic nezbývá.. než tenhle způsob. Ale je pravda.. že jedna regstrace na týden.. by klidně to vyřešit mohla.. hm hm hm.. zkusím se zeptat. |
||
28.03.2013 10:49 | K dílu: | Gray |
Armine.. děláš to dobře.. rovnou mazat.. a nevybavovat se s ním.. vůbec ani slovo. Dokud ho jen blokujeme.. je to v pořádku a na žádnou jeho hru nepřistupujeme. Na hru bysme přistoupili.. pokud bychom s ním něco začali řešit.. a vybavovat se s ním.. podle mého na to čeká.. a tím, že na něj nikdo nereagujeme.. ho to musí štvát. Na jeho řeči že tu může mít 50 nicků.. a že je hned zpátky.. to přeci víme.. a od něj je to jen chlubení.. nic víc.. Boj s větrnými mlýny.. no.. to možná někdy je.. ale tak zase.. to by mohli říct policajti a soudci taky.. že jejich práce je k ničemu, když kriminalita neklesá..:-) nene.. jen pokračuj dál.. a já ho dál budu blokovat. Nemyslím si, že by někoho bavilo zakládat si 50 nicků denně..:-) možná ho to ještě chvíli bavit bude.. ale mě by fakt nebavilo někam chodit.. kdybych musela pořád něco vyplňovat.. a vymýšlet.. doufám, že se prostě unaví.. |
||
24.03.2013 17:24 | K dílu: | Gray |
taky mám ten pocit.. že ho to přestává bavit.. si neustále zakládat nové nicky, když se chce na písmáka přihlásit.
StvN.. máš pravdu.. tohle může vyřešit komplexně jen Dero.. ale ono to asi vyřešit právě nejde.. protože umí obcházet blokaci. A přes IP to právě asi vyřešit nejde.. ale Dero o něm ví.. asi by to vysvětlil líp jak já.. proč to u něj nejde vyřešit definitivně. |
||
23.03.2013 10:23 | K dílu: | Gray |
jo.. byl to on.. už je blokovanej.. díky..:-) |
||
17.03.2013 11:41 | K dílu: | Gray |
To je v pořádku.. já to taky nevím s úplnou jistotou.. pokud změní svoje zvyky.. tak ho pak nepoznám.. bez toho anižby promluvil ani já.. :-) a když by mlčel.. jen dobře..:-) |
||
17.03.2013 02:04 | K dílu: | Gray |
Gollwyd asi nebude on... na to dávat pozor.. aby se nevyhodil někdo jinej... |
||
17.03.2013 01:59 | K dílu: | Gray |
Armine.. dobře.. na chatu to nechám na tvém uvážení. Kritiky důsledně mazat.. a já ho budu pořád blokovat. Jinak na něj vůbec nereagovat.. taky mi pokaždé píše zprávy.. já mu na ně neodepisuju.. za to mi opravdu nestojí. |
||
16.03.2013 14:21 | K dílu: | Gray |
Armine, má smysl ho pořád vyhazovat z chatu, protože donekonečna ho nemůže bavit si pořád dávat nové nicky. Jestli sis všimnul, nebo je to možná můj mylný pocit, ale od té doby, co mu každý den zablokuju všechny nové nicky, se jich příště objeví méně. Dále prosím o mazání jeho kritik z adminské stránky pron veřejnost, tam nemají co dělat. Pokud něco napíše na moji autorskou stránku, nechte to tam, mi to tam nevadí :-)
Jinak prosím všechny, aby mi teď pomohli s hlášením jeho dalších nicků. Jakmile Vám potvrdím, že je to Johny Joint.. tak prosím mažte veškeré jeho komentáře u všech děl. Je zablokovaný a nemá tu co dělat, bohužel ví, jak blokaci obcházet, ale to neznamená, že ho necháme v klidu. Já jsem pro důslednost... co vy?
Díky. |
||
11.03.2013 18:57 | K dílu: | Gray |
Já vím, on má pravdu v tom, že když bude chtít.. tak tu do pěti minut bude.. pod jiným nickem.. Ale zase.. ono i to zakládání nových nicků chvilku trvá.. a upřímně.. bavilo by tě to celý večer?..:-) akorát mi sem prosím pak všechny nicky.. který vyhážeš z chatu .. napiš.. já je ještě zablokuju.. sice jen takovým malým blokovátkem.. ale nebude mít další jednoduchej přístup. Jinak ještě prosím o mazání jeho komentářů v klubu adminů. On v podstatě ty samé háže i na moji autorskou stránku.. ale tam ať klidně jsou.. tohle mi nevadí.. :-)
jen prosím.. fakt nic nekomentuj.. sem už asi všechno potřebný řekla.. víc není třeba.
Díky. |
||
11.03.2013 18:45 | K dílu: | Gray |
Díky Armine.. maličko s ním teď bojuju na chatu.. ale mám aspoň dvě hoďky čas.. tak uvidíme ještě ho to bude bavit.. jen bych Tě pak poprosila.. jestli bys po osmé nešel na chat.. a vyhazoval ho okamžitě.. a beze slov.. bez komentářů.
Díky. |
||
10.03.2013 19:30 | K dílu: | Gray |
Prosím všechny.. kdybyste narazili na jakýkoliv nick.. kde byste měli podezření, že je to opět Johny Joint, dejte ho, prosím, do klubu...
Díky moc.
G* |
||
07.03.2013 17:23 | K dílu: | Gray |
jojo.. je to JJ.. napíšu Derovi. A z chatu si zřejmě odešel ne odejitím z chatu, ale odlogováním.. nebo zavřením okna na křížek. |
||
25.02.2013 11:00 | K dílu: | Gray |
Mi posílal útržek chatu, kde blbnou oran s papouchem.. a není tam nic proti ničemu.. prostě obvyklá chlapská zábava lidí, kteří se znají a ví, co si k sobě mohou dovolit. Takže do toho nemíním zasahovat.. něco v tomhle duchu, jsem mu napsala.. |
||
31.01.2013 13:16 | K dílu: | Gray |
gabi - tenhle problém může vyřešit opravdu jen Dero, upozorním ho na to a dám vědět. |
||
28.01.2013 22:08 | K dílu: | Gray |
Chápu a jsem schopna tolerovat alternicky typu Miluny i Voloďy.. alternicky jen pro popichování druhých.. bych téže vyprášila.. vždyť kybic a provokatér vždycky většinou i v těch hospodách dostal přes držku. Nemám nic proti popichování.. ale pokud je to v rozumné míře... i já jsem na chatu ráda popichovala.. ale nikdy ne s tím někomu ublížit.. dotknout se citlivého místa.. Jednu dobu jsem si dala tu práci.. a prohlédla x desítek.. možná si troufnu říci i stovek děl.. a diskusí pod nimi.. a ve většině případů.. kdy se dvě strany dohadovaly či pošťuchovaly.. ti lidé znali tu rozumnou míru.. a i v hádky končívaly rozumně. Krom pár vyjímek.. které právě schválně manipulovali s lidmi. A tuto manipulaci já nesnáším.. a budu moc ráda.. když jí na Písmáku bude co nejméně. Vysmívat se a posmívat.. to by podle mého do této komunity jako standart patřit nemělo.. a René to opravdu už přehání. Vždyť svého času Narvah také dělal něco podobného.. a byl za to potrestán.. René je v tomhle sice rafinovanější.. a dává si velký pozor.. aby až zas tolik očividně pravidla neporušoval.. ale proč mu dávat prostor zrovna na Písmáku? Jinak můj názor na alternicky.. je takový.. že jeden možná i dva.. proč ne.. ale pokud jsou tedy vytvořeny kvůli svým autorským experimentům.. proč jim nepovolit pouze komunikaci pod jejich alternickovými díly.. nikoliv u děl ostatních autorů... k nim se přeci mohou vyjádřit a mají dost prostoru pod svými vlastními nicky. Stejně bych omezila přístup alternicků na chat. Šlo by to vyřešit nějakým zaškrtnutím při registraci.. že jde o alternick? Jak by pak šlo ze strany správy.. tedy Tvojí, Dero, zajistit, aby sis mohl ověřit, zda jde o nový nick či nikoliv.. ? Jestli je to vůbec technicky a časově možné.. protože je potřeba počítat i se správou. Podle mého přijít na to, jak to udělat.. není těžká věc.. daleko těžší je najít si čas ji používat.. a využívat ji ve prospěch servru. Protože pokud na to nebude čas.. tak je to pak zbytečná věc.
|
||
17.01.2013 22:49 | K dílu: | Gray |
Jen Armine.. ono asi snad ani nevadí.. že na hlavní straně je akce Sebastiany.. i když už proběhla. Nikdy jsme to z hlavní strany nesundavali.. vždycky to samo odjelo do propadliště dějin.. nechala bych to tak být i nadále. Jsou tam i jiné události, které jsou už mimo.. a pořád tam jsou.. já bych to asi neřešila.. |
||
17.01.2013 22:45 | K dílu: | Gray |
vyřešili jste to dobře, děkuju oběma. |
||
10.01.2013 21:55 | K dílu: | Gray |
Myslím, že to není potřeba.. všichni kdo si stěžovali odpověď dostali a to podle mého stačí. |
||
10.01.2013 14:44 | K dílu: | Gray |
D - pořád jeden a ten samý člověk - Johny Joint alias křížový král a dalších x desítek nicků. Dero ho zablokoval a udělal další opatření, aby se sem nedostal, tak snad to zabere. |
||
10.01.2013 10:11 | K dílu: "nové" nicky: vtip nebo nevkus? | Gray |
Lakrov - ono jich bylo právě ještšě víc - a Jiřina mi unikla - díky! |
||
10.01.2013 09:49 | K dílu: "nové" nicky: vtip nebo nevkus? | Gray |
Tak snad se vše povedlo vyřešit, nicky jsou blokovány, jen není jisté, jestli se přišlo na všechny - vím o jednom, který ještě budu s Derem řešit. Kdyby jste ještě na něco narazili, dejte mi, prosím, vědět do zpráv. A pokud mohu poprosit i pro příště, psát mi do zpráv, protože ne vždy stíhám číst i díla tady. Díky. G* |
||
10.01.2013 09:41 | K dílu: | Gray |
Tak snad to Dero všechno smazal a zablokoval.. přišla jsem jen na jeden účet, který je ještě aktivní.. Dera na to upozorním. |
||
09.01.2013 15:43 | K dílu: "nové" nicky: vtip nebo nevkus? | Gray |
Víme o tom a budu to dnes večer řešit s Derem. Za správné to rozhodně nepovažuji. |
||
09.01.2013 15:36 | K dílu: | Gray |
Dílo Život mrtvoly jsem smazala, bylo fakt nechutný a s Derem budu snad dneska mluvit o těhlech alternicích.. chtěla bych to s ním vyřešit co nejrychleji. Nelíbí se mi to ani trochu. |
||
04.01.2013 23:47 | K dílu: | Gray |
Přesně tak.. když budou mít prostor k blbnutí v Diskusích... nebudou blbnout v kritikách u autorů nebo děl. |
||
03.01.2013 23:06 | K dílu: | Gray |
stačí to vyvěsit tady - já už dám ostatním vědět, aby se sem mrkli - a nebude to podle mého trvat déle jak dva dni. Však nemusí být všechno hned..:-) |
||
03.01.2013 22:37 | K dílu: | Gray |
Já už bych to dál nerozpitvávala, stalo se stalo a jde se dál :-) Možná by stálo za to - v případě diskusí než se něco přeřadí se optat na názor ostatních. Ale je to jen návrh.. |
||
03.01.2013 15:01 | K dílu: | Gray |
Ano - je to jen další nudná diskuze, kterých tady už byly stovky. To žes ji přeřadil - opět - bylo naprosto zbytečný a já ji nechám vrátit zpátky. A znovu opakuji - veřejné diskuse, pokud v textu nejsou vulgarity nebo nejsou proti pravidlům či zákonům - se nebudou z hlavní strany přesouvat. Pokud to není dost jasné - nevím jak to říct jasněji - ale je to můj příkaz. Jeho jednání mi přijde oprávněné - ohradil se proti něčemu, co mu připadalo jako nespravedlnost a ty po něm jdeš jak slepice po flusu - úplně přesně stejně.. jako jsi někdy kritizoval přístup jiných adminů - že mají zůstat nad věcí. Zůstaň prosím i Ty. Podle mého je to jen drobnost - jinak je tu celkem klid a myslím si, že je to právě důsledek naší disciplinovanosti - naše funkce je tu jen rozhodovací - a rozhodujeme tady spolu a na veřejnost oznamujeme jen výsledek. Víc nic dělat nemáme. Díky. |
||
03.01.2013 02:04 | K dílu: | Gray |
Armine - admini písmenkoví tu opravdu nejsou od toho, aby vyjadřovali svoje názory na díla či jednotlivé autory veřejně. To si můžeme říct tady v klubu, ale směrem k veřejnosti byste se opravdu vyjadřovat neměli - od Vás požaduji především Váš názor a rozhodnutí pro konkrétní situace - popřípadě reakce na žádosti do zpráv - o smazání kritiky apod - to nechávám na vašem uvážení. A konkrétní situace řešíme v klubu a jako klub pak vydáváme rozhodnutí. Psala jsem si s Metelkou ve zprávách a nemám s ním v komunikaci problém. A za tím, co jsem napsala v kritice pod jeho dílo si stojím - první dílo přesunuto oprávněně - druhé nikoliv. X-krát tu bylo řečeno, že Diskuse - je tu pro uživatele - a když chtějí diskutovat s prominutím o hovně.. ať diskutují. jestli sis nevšimnul.. uživatelé sami dokáží odhadnout, co je jen cílená provokace - a co skutečná diskuse. Takže pokud to není vulgární diskuse.. nebo diskuse jinak porušující pravidla.. prosím o nepřeřazovaní do kategorie Ostatní nezařaditelné. Omluvu tedy považuji za správnou. Chápu, že se ti možná moje rozhodování nebo způsob komunikace s uživateli nelíbí - můžeme na to mít rozdílný názor - ale to co je tu řečeno a dáno je to, že směrem k nim vystupuji já. A Vás jsem si vybrala pro rozdílné pohledy na dění tady - právě abych zaručila co největší objektivitu v rozhodování. Ne proto, abych řešila, kde se kdy a s kým pohádáte. Svoje názory můžeš přece říkat pod svým vlastním nickem - ale ne jako admin. Takže Tě o to prosím.
Co se týče chatu - řeší se to. Křížový král je alternick Johny Jointa.. a Dero mu obnoví ban - dle časových možností. Heřmanovi tedy sdělím první napomenutí. A co se týče jeho díla - je to skutečně text zprávy, kterou jsem mu psala - ovšem upravený o identifikující detaily a podobně.. :-) Vím o koho jde. Komentovat to veřejně nijak nebudu - mě jeho díla o mně nezajímají.. není zas tak dobrej, abych to považovala za poctu.. ;-)
|
||
02.01.2013 01:05 | K dílu: Je to běžné? | Gray |
Zdravím, co se týče "diskuse" pod nickem Jirkou Metelkou - byla přesunuta oprávněně. Co ale bylo špatně ze strany admina bylo neoznámení autorovi díla. Za slušnost považuji o přesunutí díla do kategorie Ostatní nezařaditelné autora informovat buď zprávou a nebo prostřednictvím kritiky. Za toto se autorovi také za adminskou sekci omlouvám. Stejně jako za přeřazení tohoto díla do kategorie Ostatní nezařaditelné. Požádám Dera, aby dílo přesunul zpět do Diskuse a původní dílo odblokoval k nakládání s ním. Budeme se snažit takovýchto chyb pro příště vyvarovat.
Díky za pochopení.
G* |
||
02.01.2013 00:52 | K dílu: | Gray |
Díky Vám oběma, A i B.
Jen Armine, prosím, zdrž se diskuse s uživateli - četla jsem teď některé Tvoje odpovědi a přišly mi taky trošku arogantní. A co rozhodně je potřeba dělat, je oznámit, že dílo není diskuse a proto mu byla přeřazena kategorie - je to přinejmenším slušnost a slušnost od Vás adminů budu vždycky požadovat.
Díky. |
||
28.12.2012 09:56 | K dílu: | Gray |
Vidím, že Heřmana tu řešil už StvN v listopadu.. jen mám pocit, že od té doby poněkud přitvrdil.. co jsem to procházela.. jen tak zběžně. Je pravda, že si dával pozor na mluvu, aby pravidla neporušoval.. otázkou je.. jestli samotné trollování a rozesílání avíz hromadných není něco proti něčemu.. musím si zas přečíst pravidla. |
||
28.12.2012 09:51 | K dílu: | Gray |
Takže jen pro informace - Johny Jointovi se obnovuje jeho ban, který měl a mění se na trvalý - už tu blbnul i pod jinými nicky a nejen na chatu.. ale hodně v kritikách pod dílama autorů. Armine - Marvin a MM mají ban na dobu neurčitou :-) A dále bych Vás chtěla poprosit o to, zda byste se nemrkli na chat a na aktivitu nicku Heřman za poslední dni.. týdny.. Jde mi o to, jen na něj letmo mrknout.. je na něj stížnost, že trolluje a otravuje .. tak jestli si podle vás zaslouží první varování nebo ne. Ještě nikdy žádný prohřešek neměl... takže jen první varování. Díky moc. |
||
14.12.2012 12:39 | K dílu: | Gray |
Jsem taky pro ban.. už jsem to psala Derovi.. tak uvidíme. |
||
08.11.2012 10:37 | K dílu: | Gray |
Joint psal i mně, odepsala jsem mu, navíc to řešil Dero, tak to považuji za vyřízené. Jinak prosím, věnujte pozornost poslední kritice ve veřejném klubuv od Zordona. Mrkněte se, prosím na to dílo a dejte vědět, zda to považujete jako něco proti něčemu... resp. proti pravidlům.. zákonům apod. Díky. |
||
30.10.2012 20:21 | K dílu: Stíny pravdy | Gray |
Narvahu..!!!... ;-) |
||
30.10.2012 20:02 | K dílu: Stíny pravdy | Gray |
avi |
||
30.10.2012 20:02 | K dílu: Stíny pravdy | Gray |
Narvahu..:-)
ale vesměs má Narvah pravdu.., poprosím Tě tedy o změnu kategorie - dílo patří na tvoji autorskou stránku a nikoliv na hlavní. Kategorie Knihy, časopisy má být spíše: kratší upozornění na libovolnou knihu, časopis či článek v něm - nejlépe formou anotace...
Děkuji.
G* |
||
17.10.2012 21:55 | K dílu: | Gray |
Hynajs má tedy měsíční ban a dále uděluji týdenní ban za obcházení blokace nicku pseudo-dyonisios nebo pseudo-dyonisios areopagita. Je to moje rychlé rozhodnutí, tak se omlouvám, že jsem s tím tentokrát neobtěžovala vás. |
||
17.10.2012 21:52 | K dílu: | Gray |
Uděluji týdenní ban nicku pseudo-dyonisios areopagita nebo také pseudo-dyonisios za obcházení blokace uživatele. |
||
17.10.2012 21:50 | K dílu: | Gray |
Většinově bylo rozhodnuto, že hynajs dostává další varování a tím i měsíční ban. |
||
08.10.2012 22:23 | K dílu: | Gray |
Jen pro vaši informaci - abyste také slyšeli něco jiného než hanu na naši adresu, tak mi dneska psal Lyryk, že má v adminy velkou důvěru.. takže se k Lyrykovi připojím a máte moje díky za výbornou spolupráci a jsem ráda, že tu můžu debatovat a "pracovat" zrovna s Váma. |
||
08.10.2012 15:46 | K dílu: | Gray |
Osobně mi výkřiky hynajse nevadí - řeči o bolševicích apod. bude stejně pronášet i nadále, jak ho odbanujeme.. naopak mám pocit, že svým způsobem mu ten ban dělá radost - a co si pamatuji, dostal ho od každého vedení tady na Písmáku, proto se mně trošku příčí mu ban za chat dávat. Daleko raději bych byla, kdyby měl punc křiklouna, který ze sebe dělá hovádko a koho pak nikdo nemůže brát vážně.. než někoho, kdo je tu vedením persekuován - takový člověk bude mít nakonec vždycky o něco větší sympatie lidí, kteří do toho nevidí nebo vidí jen trošku než člověk prudič, kterého mají všichni plné zuby. Být to v hospodě - tak se určitě najde někdo kdo mu dá přes držku - někdo z běžných štamgastů - nikoliv hospodský.. ale to tady prostě nejde. Čili většinově je odhlasováno pro ban. Napíšu to Derovi a hynajsovi do zpráv. A do klubu asi taky. Díky všem. G* |
||
07.10.2012 20:41 | K dílu: | Gray |
Oběma děkuji. |
||
07.10.2012 19:21 | K dílu: | Gray |
StvN, jestli mohu soukromý názor - já osobně bych tu druhou soutěž přehlížela. Chápu, že Tě jako autora PM může mrzet, že Tě chce někdo kopírovat - ale není to na druhou stranu vizitka toho, že je soutěž dobrá.. když má někdo zapotřebí ji svým způsobem napodobovat? Já když to vezmu ze svýho pohledu - a sám ví, že se PM sem tam někdy i zúčastňuji coby čtenář a hodnotitel a stála mi za to pro ni udělat i hodnocení.. nemyslím si, že bych ji opustila jen proto, že se tu vyrojí podobná soutěž. Neříkám, že do ni nenahlídnu.. a ani neříkám, že tam třeba taky nebudu hlasovat, ale rozhodně zůstanu PM věrná... považuju ji za dobře zorganizovanou a dobře fungující. A považuji ji za natolik dobrou, že si myslím, že nemá zapotřebí tolik toho obhajování, které se jí dostalo pod dílem Jakuba. Jeďte si dál pořád svojí lajnu, která je nastavena hodně vysoko.. možná měsíc dva budou slabší měsíce.. ale to se stávalo i někdy dřív. . ale pak se to zas ustálí. Navíc, nevěřím tomu, že to Jakub vydrží dlouho, protože mi to přijde spíš jako hurá akce.. a on to ani nepopírá.. a takové nikdy nemají dlouhého trvání. Nech to na lidech.. na jejich rozhodnutí.. čeho se chtějí účastnit.. a možná budeš mile překvapen. Jinak MM je zřejmě už vyřešen.. a Marvin taky.. ale o tom ví víc Dero... ;-)
G* |
||
07.10.2012 19:14 | K dílu: | Gray |
Prosím všechny o hlasování o hynajsovi, zda porušuje na chatu pravidla či ne a je tedy vhodné druhé napomenutí a tím i měsíční ban.
Předem děkuji.
G* |
||
03.10.2012 20:03 | K dílu: | Gray |
s chroustem jsem nemluvila a mám v současné době pocit, že to ani nemá cenu, bude to jen voda na jeho mlýn, protože on je věčný "disident", ať tu bude majitel kdokoliv, on bude vždycky proti a rejt. Také mám pocit, že to na chatu dost často přeháněl, ale je fakt, že jsem tam teď poslední dobou se nijak moc nezdržovala. Podle mého je to čistě účelové chování, jen aby on byl ten perzekuovanej chudáček a my všichni admini a majitelé a redaktoři a vlastně i všichni uživatelé.. pěkný svině. Že ze sebe dělá pitomce mu ani snad nijak nevadí, protože on dosahuje věcí za každou cenu.. a pravdu má jen on. Mi osobně přijde jako trošku legrační postavička, ale je fakt, že většina lidí nejsou vůči invektivám tak imunní jako já.. takže se banu nebráním. | ||
26.09.2012 20:36 | K dílu: | Gray |
Odepsal mi, že se omlouvá, že mu to ujelo.. tak uvidíme. Mrkněte, prosím, občas na něj. | ||
26.09.2012 19:59 | K dílu: | Gray |
Díky - napomenu ho zprávou, myslím, že by to mělo stačit. | ||
26.09.2012 14:28 | K dílu: | Gray |
Tak mi to nedalo a projela jsem všechny kritiky zmíněného nicku.. a krom jednoho díla je všude útočný a všude všechno považuje za sračky apod. Přijde mi to jako účelné chování a popravdě si teď nevím rady. Protože podle mého od tohohle chování neustoupí a dál tu bude podobné výkřiky trousit. Nebylo by lepší ho do zprávy rovnou napomenout? Že bychom při příštím excesu měli volné ruce pro rovnou týdenní ban. Ještě se musím zeptat Dera, jestli to není nějaký alter z již zabanovaných lidí nebo z lidí, se kterými dřív byly problémy. Ale i tak.. co Vy na to? | ||
26.09.2012 13:19 | K dílu: | Gray |
Jsem pro to tam nechat, ale já toho pseudoatd.. napomenu jen ve zprávě. Pokud by se to opakovalo, tak to můžeme považovat za nerepektování rozhodnutí adminů a byla by to první výstraha. Občas se může stát, že člověk vypění.. něco napíše.. a pak ho to za pár minut (déle jak 15:-) přejde a nemá šanci to dát pryč a pochybuji, že by se našel někdo, kdo by o to požádal adminy. | ||
26.09.2012 00:03 | K dílu: | Gray |
Souhlas s oběma - a také si myslím, že bychom měli víc vydržet.. i když pokud někdo napadá Vás.. tak mně osobně to vadí daleko víc, než když se pustí do mě. Já si toho co pro Písmáka děláte vážím.. to jen tak na okraj. | ||
25.09.2012 16:21 | K dílu: | Gray |
I když - když si propčítám pravidla, tak vlastně záleží na našem pohledu na věc, jestli je to upouštění páry či ne. Co je striktně proti pravidlům je pomluva - a si nejsem jistá, jestli to, že o někom řeknu, že je šmejd apod je pomluva..:-) achjo.. tohle slovíčkaření mě nebaví.. Proto je potřeba Vašich názorů a pohledů na věc. | ||
25.09.2012 16:17 | K dílu: | Gray |
Prosím všechny o vyjádření ke stížnosti Lyryka na dílo: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=416032 (neumim klikací no :-) resp.. vyjádření ke kritikám nicku pseudo-dionysios areopagita a pak k chování whispermoonlite. Za sebe píši to samé, co jsem soukromě za sebe napsala Lyrykovi - že vyzývání ke smazání nepovažuji za nějaké závadné chování a že mi osobně nevadí ani tak obsah toho co dionysios píše, jako spíše slovník - a že já osobně bych to tam klidně nechala, ať si každý uživatel písmáka dokáže udělat na věc vlastní názor. Podle mě tam pitomce ze sebe udělal dionysios. Ale je pravda, že napadání a vulgární chování je proti pravidlům, takže pokud se jich chci držet, jeho kritiky bych smazala. Zajímá mě Váš názor a i řešení situace. Díky. G* | ||
03.09.2012 00:04 | K dílu: | Gray |
co říkám na papouchovu stížnost ohledně chrousta? no.. na chatu skoro nejsem.. takže nevím.. jak to doopravdy je. Z mých zkušeností si ale myslím.. že to není tak horké, jak papouch píše. Co se týče hynajse.. nebyla jsem na chatu pár dní.. tak nevím.. jak se chová teď.. ale co jsem se stihla mrknout předtím.. tak se pořád do někoho naváží a já osobně bych ho ihned na den vyhodila. Opakovalo by se to víckrát.. navrhla bych další varování a to znamená tuším už třetí ban a to je na měsíc? Asi tak bych to řešila já.. nevím, jaké názory na to mohou mít ostatní. Ve skutečnosti.. se mi nechce chat řešit vůbec.. ale vím, že to nejde. Klidně bych je tam nechala ať si třeba ukoušou koule..:-)) ale zase je mi jasný.. že všichni tak splachovací jako já nejsem.. a někdo ty jeho hloupý řeči odbourat neumí. Jestli jste si všimli.. pokud si ho nikdo nevšímá.. tak ani nic nepíše.. nevím no.. tohle je asi na názoru každého z nás. Ale tedy.. co s tím? Posílám avi všem. | ||
08.08.2012 23:13 | K dílu: | Gray |
taky mi papouch psal.. mrknem se na to. | ||
08.08.2012 23:12 | K dílu: | Gray |
Armine - pro mě klasický spor mezi svobodou slova a tím, že je tohle literární servr a ne prádelna špinavýho prádla. Takže ve mně tohle dost bojuje.. dneska by asi vyhrálo to, že je to literární servr a nemá to tu co dělat, tak říkám, že je to dobře. Na druhou stranu.. je to složitý a dost na hraně v tom, jestli je to pomluva a nebo pravda. Pokud pomluva, je dobře, že je to pryč.. pokud pravda, tak je to spíš smutný. Dneska fakt nevím, co k tomu víc říct. | ||
08.07.2012 23:09 | K dílu: | Gray |
Tohle je podle mého otázka osobního pohledu na věc. Já tahle díla moc nemusím, nicméně někdy je ta obscénost a vulgarita určitý vyjadřovací prostředek. U Krejzy mi to nikdy nevadilo, protože jeho díla (samozřejmě podle mého názoru) mají hlavu a patu a on dost přemýšlí co a jak napsat.. takže tam tyhle vyjadřovací prostředky nejsou jen tak samy sebou. Na úvodní straně je to proto, že to vyhrálo povídku měsíce a první tři vítězná díla se na úvodní straně teď už pravidelně objevují a budou objevovat i nadále. | ||
23.05.2012 21:59 | K dílu: | Gray |
Díky všem - sdílím Váš názor, šachista reaguje jako hňup, ovšem tím pravidla neporušuje. Takových výměn názorů tu ještě bude. S nekultivovaností bohužel nic neuděláme a napomenout takové lidi mi přijde prostě kontraproduktivní. Čili nic řešit nebudem a já jdu napsat medvědovi. | ||
19.05.2012 00:28 | K dílu: | Gray |
Zdravím všechny a prosím, mrkněte se do diskuse u díla Zrnka pylu autora šachista - zda tam podle vás nějak porušuje pravidla či nikoliv. Děkuji. G* | ||
19.05.2012 00:27 | K dílu: | Gray |
Díky, dám vědět ostatním adminům a ozveme se. | ||
17.05.2012 10:29 | K dílu: Nejezte hříbata! | Gray |
Vaudovi jsem zavázána za už snad tisící vylepšení dní, které se moc nepodařily - umí prostě rozesmát, i když člověk stojí nad tou temnou propastí a užuž se chystá skočit. Tímto si dovoluji mu znovu říci - děkuji! A Tobě, Květoni, gratulace k recenzi, která padne k této knížce, s prominutím, jak prdel na hrnec :c) A usmívám se u ní stejně, jak nad Vaudovými dílky. Díky Ti taky :c)* | ||
16.05.2012 15:53 | K dílu: | Gray |
Pečený medvěd, můžu Tě poprosit o název díla? Poslední báseň nemusí být vždy poslední, pokud je autor grafoman :-) (čímž ovšem nechci říct, že by šachista byl) - spíš aby nedošlo k nějakému nedorozumění - takhle to bude konkrétní. Děkuji G* | ||
07.05.2012 16:33 | K dílu: Redakce MIMO | Gray |
Sakryš, nad tím budu muset popřemýšlet. Určitě se ale najde něco, v čem být MIMO, dozajista vynikám. |