28.05.2018 18:34 | K dílu: modlitba ateisty 2 | neroušek |
Otázka je, jestli bůh existuje či neexistuje. Co říká, je pak závislé na vyřešení této otázky. Pokud není, tak neříká nic. Pokud k Tobě bůh promlouvá, pak si zajdi na psychiatrii, jsi kandidát na špitál. Zdraví neroušek.***** |
||
21.05.2018 17:19 | K dílu: Kompenzační poezie | neroušek |
Ano jiskří se. To je dobré. 1) Nietzsche a definice nihilismu? A jak to souvisí s pojetím pravdy? 2) Ne bod 1 a 3 si neodporuje. Klidně si žij na povrchu, ale nepiš povrchně, ani nemysli povrchně! 3) Podstatou života je nuda a prázdnota a právě skrze umění proti tomu člověk bojuje. Že se v dnešní době lidé nenudí? Hehe. Musí být celý průmysl - zábavní, aby lidi na chvilku zabavil. 4) Poctivý pojem je pojem, který dává smysl, je rozumem uchopitelný a definovaný. Mnou vyjmenované Tvé pojmy jsou jen nesmysly. Střed řeči neexistuje a řeč musí mít strukturu, aby byla sruzumitelná. Tajemství bytí člověka se skrývá v esensiální bytnosti svobody. Hehe. Šamanský jazyk umí neroušek taky, ale nedá se tím nic sdělit. zdraví neroušek a polepši se. *****
|
||
21.05.2018 17:04 | K dílu: Hospoda | neroušek |
Milý básníku, polepši se! Je to povrchní nahazování veršů bez hloubky a verš zírám na první pohled jak dement „do blba“.
je mimo dobrý vkus. Zdraví neroušek.******** |
||
21.05.2018 16:57 | K dílu: Kompenzační poezie | neroušek |
PS. Více poctivosti v pojmech: pravá podstata jsoucna? Střed řeči? Esencialistické nahlížení předmětu básnění? Řeč nemá pevnou strukturu? Poezie jako duch? Vůbec nevím, o čem je řeč.**** |
||
21.05.2018 16:50 | K dílu: Kompenzační poezie | neroušek |
1) Poezie jako druh umění nikdy nesloužila k hledání pravdy, ani věčné ani dočasné. Pomáhala pouze nalézt krásno a vydržet tíhu života. 2) Od 19. století že víme, že nejsou neměnné pravdy? Chtělo by to přesněji, protože i Schopenhauer věřil v neměnné pravdy. 3) Úvaze chybí hloubka, nenašel jsem nit, o čem je vlastně řeč. 4) Ano doby se radikálně mění, za pětadvacet let se svět změní k nepoznání. 5) Ano nárust poezie a touhy po poezii může být jistou kompenzací, za prázdnotu a nudu lidského života.
zdraví neroušek.***** |
||
21.05.2018 16:15 | K dílu: Je Ti ? | neroušek |
Když je to tak, jdu si hodit mašli.****** |
||
19.02.2017 18:07 | K dílu: Zánik švédské trojky | neroušek |
Máte v tom chaos. Ve Vaší úvaze je zdůrazněn jen jeden aspekt reality, ale realita je mnohem složitější, než si dokážete představit.. Například motivem lékaře vystěhovat se do Afriky nemusí být odpor k blahobytu, ale úspěch své rozmnožovací strategie, ovšem tento motiv je onomu lékaři skryt. Dále: to že člověk je sám a žije za sebe je přirozenost, je to úděl všech živočichů. Chápu, že si to těžko umíte představit, ale ženy snáší samotu hůře, proto jim příroda dala možnost nabízet sex za společnost a sociální vazbu.Nicméně je milé, že o životě přemýšlíte, ale asi Vám to nebude nic platné, protože člověka ovládají instinkty, a rozum je pouhý sluha vůle. Zdraví neroušek.****** |
||
19.02.2017 18:03 | K dílu: Zánik švédské trojky | neroušek |
Pravděpodobně jste mladá a máte v tom chaos. Ve Vaší úvaze je zdůrazněn jen jeden aspekt reality, ale realita je mnohem složitější, než si dokážete představit.. Například motivem lékaře nemusí být odpor k blahobytu, ale úspěch své rozmnožovací strategie. Dále: to že člověk je sám a žije za sebe je přirozenost, je to úděl všech živočichů. Chápu, že si to těžko umíte představit, ale ženy snáší samotu hůře, proto jim příroda dala možnost nabízet sex za společnost a sociální vazbu.Nicméně je milé, že o životě přemýšlíte, ale asi Vám to nebude nic platné, protože člověka ovládají instinkty, a rozum je pouhý sluha vůle. Zdraví neroušek.****** |
||
30.11.2016 19:40 | K dílu: Hodnověrní | neroušek |
Na starou harcovnici Písmáku nic moc z pohledu Nerouška, muž je v básni středem tužeb, ale nefunguje to a asi to nikdy fungovat nebude - vztahy mezi muži a ženami, neb na to nejsme naprogramováni. Básni chybí hloubka, ale i povrch je na cenu. Pété jako autorka zde nenadchne ani neurazí, Ovšem v kolotoči boje o přežití na duchovní vývoj není čas. Zdraví Neroušek. PS. Jméno Petrá pochází z Řecka a znamená skálu, oporu. A to už zajímavé je. |
||
08.07.2016 13:18 | K dílu: kapka po kapce | neroušek |
Neroušek mává Ivance z Davle z knihovny.************************* |
||
17.11.2015 10:31 | K dílu: S trnovou korunou na hlavě a nahý, esej zpracovaná podle knihy Waltera Grosse a Josefa Kuschela | neroušek |
Určitě to dalo velkou práci vypotit.........ale hlavní výhrada má je, že je to málo přehledné a není příliš dobře vidět uvažující niť - například by bodly nadpisy a podkapitoly. Křesťansví jako myšlenkový systém si vykopalo svůj hrob tezí o existenci dobrého a dokonalého boha, což nekoresponduje s reálnou existencí zla a nedokonalého světa. Celá kniha Bůh a zlo je marným pokusem tento základní rozpor dát dohromady a ztroskotání všech těch křesťanských myslitelů, kteří byli průměrní a podprůměrní mysliteli a filozofy.
Navíc další problém kromě problému existence boha vidím v tom, že samo dobro a zlo neexistuje, jsou to jen hodnotící soudy, které jsou vždy relativní.
Ta knížka sama je pěkná slátanina.
Ale zpracována ta knížka je dobře, je vybráno to podstatné. Ale vlastní názor chybí. Polepši se, studentko. Zdraví neroušek.******
|
||
10.06.2015 15:43 | K dílu: P.F. 2014 | neroušek |
Jasně, že jo.**** |
||
22.10.2014 18:37 | K dílu: Odcizeni | neroušek |
Slušný rozjezd. Dávat pozor na háčky, čárky i pořadí slov kvůli důrazu - kulhá zde rytmus básně. Radši nahlas zkusit recitovat-dvakrát třikrát! **** |
||
26.09.2014 18:32 | K dílu: drkotám | neroušek |
Jůůůůů, ivanka zas píše básně.***** |
||
04.12.2013 16:42 | K dílu: Pokus o zamyšlení nad současnou politikou | neroušek |
Pro Petr IX: Je to zajímavé, co říkáš. Říkáš vědomí za hmotou, vědomí, co dalo vzniknout jiným vědomím. Především o vědomím za hmotou nemůžeš nic vědět, jelikož tam nemáš přístup. Pak už jen zbývá víra. Ano vědomí, které dalo vzniknout ostatním vědomím je klasický bůh. Nic proti, jen to nic nevysvětluje, víra jen konstantuje je to tak a tak. Problém je v tom, že víra stojí proti rozumu: dříve tvrdila, že Země je střed vesmíru, dnes tvrdí, že vědomí vzniklo z prvotního vědomí. Problém je v tom, že pak je řada nekonečná: jak vzniklo to prvotní vědomí? Je to stejný, jak východní filozofie říká, že svět stojí na želvě. A na čem stojí želva? Věda říká něco jiného: vědomí vzniklo v průběhu evoluce z nevědomí. "co se týče toho co je po životě, nebo není, je to vždycky víra, i když si budu myslet že po smrti nic není, bude to víra v to, že nic není, v tomto bodě rozum nic nezmůže" tady bych nesouhlasil: že je člověk nesmrtelný, je čistá víra, protože rozum říká něco jiného, to není víra, existují důkazy vědecké, že duše je vázána na mozek a jestliže umře mozek, není možné přežití duše. Klasický pokus: rána do hlavy klackem, člověk ztrácí vědomí:Kdyby člověk měl nesmrtelnou duši, duše by byla stále při vědomí.... i ve spánku či při drogách lze vědomí eliminovat, prostě to na nesmrtelnou duši nevypadá, je to jen ošklivá pověra, která lidem zamotala v dějinách hlavu.....a jestliže je člověk pouhý živočich jako jiná zvířata, umírá jako oni-definitivně. Je třeba si to přiznat. Zdraví neroušek.****** |
||
04.12.2013 16:40 | K dílu: Pokus o zamyšlení nad současnou politikou | neroušek |
Pro Petr IX: Je to zajímavé, co říkáš. Říkáš vědomí za hmotou, vědomí, co dalo vzniknout jiným vědomím. Především o vědomím za hmotou nemůžeš nic vědět, jelikož tam nemáš přístup. Pak už jen zbývá víra. Ano vědomí, které dalo vzniknout ostatním vědomím je klasický bůh. Nic proti, jen to nic nevysvětluje, víra jen konstantuje je to tak a tak. Problém je v tom, že víra stojí proti rozumu: dříve tvrdila, že Země je střed vesmíru, dnes tvrdí, že vědomí vzniklo z prvotního vědomí. Problém je v tom, že pak je řada nekonečná: jak vzniklo to prvotní vědomí? Je to stejný, jak východní filozofie říká, že svět stojí na želvě. A na čem stojí želva? Věda říká něco jiného: vědomí vzniklo v průběhu evoluce z nevědomí. "co se týče toho co je po životě, nebo není, je to vždycky víra, i když si budu myslet že po smrti nic není, bude to víra v to, že nic není, v tomto bodě rozum nic nezmůže" tady bych nesouhlasil: že je člověk nesmrtelný, je čistá víra, protože rozum říká něco jiného, to není víra, existují důkazy vědecké, že duše je vázána na mozek a jestliže umře mozek, není možné přežití duše. Klasický pokus: rána do hlavy klackem, člověk ztrácí vědomí:Kdyby člověk měl nesmrtelnou duši, duše by byla stále při vědomí.... i ve spánku či při drogách lze vědomí eliminovat, prostě to na nesmrtelnou duši nevypadá, je to jen ošklivá pověra, která lidem zamotala v dějinách hlavu.....a jestliže je člověk pouhý živočich jako jiná zvířata, umírá jako oni-definitivně. Je třeba si to přiznat. Zdraví neroušek.******
|
||
02.12.2013 16:26 | K dílu: Pokus o zamyšlení nad současnou politikou | neroušek |
Opět zdravím a bez urážky, aby sis nemyslel, ostatně známe se na Písmáku už dýl ( zkus se zamyslet jak dlouho ), takže musíš vedět, že neroušek je slušný pán. Mohu se mýlit, ale zdá se mi, že si nikdy věci ještě nepromýšlel do hloubky. Ale máš čas, duchovně člověk roste dost pozdě. Zdá se mi, že si vše tak nějak přejal. Pokud jsi přistoupil na to, že vědomí je vlastnost hmoty, pak pochopitelně hmota může existovat bez vědomí,konkrétně to znamená,že byly ve vesmíru doby, kdy byl zahřátý na miliardy a miliardy stupňů a v tomto stavu život nebyl možný. Strašně přeceňuješ vědomí, dnešní věda je úplně jinde, dám Ti konkrétní čísla: vědomí přenáší informaci rychlostí 17 kbit za sekundu, nevědomí ( instinkty ) 1000 000 kbit za sekundu! Prostě vědomí je strašně pomalé a slabé. "vědomí je vlastnost hmoty a to ta vlastnost, že v tomto viditelném světě vědomí je obaleno hmotou, hmota bez vědomí existovat nemůže, vědomí však ano," Pokud znáš nějaké vědomí bez hmoty, tak jsi první člověk na této planetě, co něco takového viděl! "stojím si za tím, že základním kamenem atomů a tedy všech věcí je energie" fajn, tak to dokaž! viděl si jí, změřil? věda nic takového neříká, že by vše byla energie......to je spíš náboženské vidění........ano atomy existují,protože jsou vidět v laboratoři,ale energie? v čem se dá měřit? "prvotní impuls pro vstup na zemi si bytost nazývaná později člověk volí sama, protože je nad hmotou, nepodléhá jí, pak nastane to co je výše, po odchodu s těla se opět od něj oddělí, protože je vše energií" no jasně! náboženství! už jsme doma! bohužel, náboženské představy nesdílím: ani minulé životy, ani posmrtné........člověk se vyvinul z opic a ti z nižších savců atd..................prostě dle nerouška člověk je živočich a nic více- ano ovládl a podrobil si ostatní živočichy, ale to je vše, stejně jako ostatní živočichové se rodí a umírá. "z hlediska pojmu lidská bytost jsme si všichni rovni, " to je možné, nicméně do tohoto stádia jsme ještě nedospěli, celé lidské dějiny i v přírodě panuje NEROVNOST a je to přirozený řád.
zdraví neroušek a smeká slamáček.*********
|
||
29.11.2013 15:36 | K dílu: Pokus o zamyšlení nad současnou politikou | neroušek |
Pro Petra IX: 1) souhlasím s tím , že máme myšlení a vědomí, ale to dál? Pomíjím fakt, že většina lidí nevyprodukuje jedinou vlastní myšlenku a hlavně Ti musím sdělit, že vědomí je vlastnost hmoty a ne někde že by lítalo a něco ovládalo ( to je křesťanský předsudek a platónský ), duše a duch jsou jen hrubě řečeno jiné pojmy pro vědomí, konkrétně to znamená, že vědomí je vázáno na mozek, bez života mozku není vědomí. A hlavně Ti musím sdělit, že vědomí a rozum je ovládáno instinkty a slouží jim a nikoliv obráceně. To jsou moderní poznatky vědy. 2) energie je fyzikální jednotka a rozhodně myšlení není energie, to by šlo naměřit 3) "chaotický proud genů, pak se můžu vykašlat na všechny zákony, nemusím nikoho a nic poslouchat, mohu krást a vraždit jak je libo.." je to přesně naopak, právě proto že jsme proud genů,NEMŮŽEME SI DĚLAT CO CHCEME,vraždit a na všechno se vykašlat,jak říkáš......nemáme svobodnou vůli......řídíme se instinkty......zabíjíme dle nutnosti a dle nutnosti i spolu žijeme a spolupracujeme 4) jistě, osud je jen básnický obraz, ale většina věcí je skutečně daná než se člověk narodí, objektivními reálnými silami-fyzikálními a biologickými, společenskými a kulturními. 5)" tím méně pak mohu souhlasit, že člověk se rodí ne zcela ze se svého rozhodnutí, a kdy a kde se narodí, a jaký bude také ne." dobře, nesouhlasíš, to je jednoduché, ale jak je to tedy podle Tebe? 6) "pak tvojí povýšenost nechápu, jsi snad nějak lépe než ostatní sestaven?" myslím si, že nejsem povýšen, ale mezi lidmi jsou obrovské rozdíly ve vzdělání a většina lidí je hloupá, neschopná jakkoliv myslet kromě myšlenek jak se uživit..............................................a bohužel se mi zdá, že chybí pokora, úcta u lidí, kteří jsou mladí, mladší a nebo ne příliš vzdělaní-málo vědí,ale tváří se jak vševědi mimochodem nevěřím v rovnost mezi lidmi, lidé si nejsou rovni, v každé společnosti jsou tři vrstvy lidí: otroci, vládci a intelektuálové, kteří mají alespoň privilegium vzdělání. zdraví neroušek a opět se klaní.******
|
||
28.11.2013 10:20 | K dílu: Pokus o zamyšlení nad současnou politikou | neroušek |
Odpovědi velkého nerouška:
1)Pro Petra ix: pojem osud znamená opak lidské svobody, konkrétně jsou to reálné síly a faktory, které ovlivňují lidský život. Člověk se rodí a umírá bez svobodné vůle, ne se svého rozhodnutí, kdy a kde se narodí, také nerozhoduje a jaký bude také ne. Drtivá většina rozhodnutí člověka proběhnou bez jeho vůle a ty nejdůležitější také, vše se odehrává mimo vědomou kontrolu člověka, instinktivní a nevědomé síly o člověku rozhodují. Zároveň člověka ovlivňuje doba, společnost a kultura, do které se člověk opět bez své vůle narodí a žije v nich. Vše vytvořila náhodně evoluce, která je slepá a zcela bezcitná co se týče lidských životů. Jsme v podstatě těla vytvořená bakteriemi pro jejich přežití, chaotický proud genů.
2) Tangens to má hrozně rozvleklý a chaotický, jinak u Vás dvou klucí ( i Petr ix ) Vám chybí myšlenkový systém,ať by byl jakýkoli a důsledné vyvozování jedné teze z druhé. Musíte více studovat o člověku,duchovní zelenáči.
3) nejchytřejší to má 2a2: stručné, jasné , vystižné- ten už to má srovnaný.
"nesouhlasím však s chrakteristikou optimistyy jako člověka mdlého ducha, řekl bych, že optimismus je nosnou primární psychologickou potřebou a z tohoto pohledu není až tolik význané, zda optimisté jsou klamáni či usnadňují vznik nových později selhávajících systémů, neboť chtě nechtě ideje znamenají pohyb a vyjasnění stávajících struktur." mluvil jsem o optimismu politickém, společenském a dějinném, tam to platí, v individuálním životě je potřeba býti optimistou, přesto je třeba vědět, že optimismus je klam, z hlediska rozumu ( a člověk není bytostí rozumnou ) není k němu důvod "Také bych nenahlížel na víru v Boha jako na něco nebezpečného, přece jen křesťanství a dost možná i jiné náboženské směry, ale tam si to netroufám soudit, prokázalo nejen značnou životnost, ..." křesťanství znamenalo oproti antice úpadek, je nebezpečné, že je nenávistné a netoleratní oproti polyteismu-mohu Ti doporučit B. Russell- Proč nejsem křesťanem. 4) STVN bez komentáře, protože ho znám, u něj platí kde nic není ani smrt nebere. Ale drzý je vždycky dost viz jeho "Jistě, text je odrazem autora, autor je vyšinutý, je tedy vyšinutý i text. Hotovka. Jede se dál." Co se týče intelektuální mohutnosti, STVN by mohl akorát nerouškovi pucovat boty.
zdraví neroušek a klaní se.********** |
||
23.11.2013 17:17 | K dílu: modlitba | neroušek |
Báseň s rozdvojeným uchopením. Chci-li se modlit, nejsem svobodný, proto dle nerouška slovo svoboda je v básni špatně použito. Verš "To má duše mými rty šeptá" příliš sebestředný, MÁ duše, MÉ rty a co by jiného dělaly? Zbytečný verš. Více pokory, více stručnosti, netrpět moderním žvaněním davu a více zaostřit až na dno skutečnosti. V básni je málo odvahy. Neroušek smeká klobouk.****** |
||
21.11.2013 14:47 | K dílu: Radikální útok Pussy Riot a o úloze intelektuálů | neroušek |
Zdar Homo D., jsi příliš zaslepený jednoduše řečeno. Na odlišení věcí je potřeba někdy pinzeta. Punková hudba může mít umělecké výsledky a má je. Punk rock pro vývoj rockové hudby měl nezastupitelné místo. Jiná věc pak je, co říkáš: ano na chudé a rozdrbané vrstvy není hezký pohled. Ta píseň od Pussy Riot "Bohorodičko, vyžeň Putina" je dobrá.
zdraví neroušek.***************
|
||
31.10.2013 15:12 | K dílu: Plány a sliby | neroušek |
* |
||
31.10.2013 15:07 | K dílu: Dospělý a zralý | neroušek |
Jo to sedí.***********
PS. K Zemanovi: klucí, mýlíte se. Na Zemana to platí taky. Pak je ještě třetí stadium, kdy už sebe ovládat není potřeba, okolí máme v hrsti. Pak můžeme třeba zapálit Řím.
Zeman je obr na naší politické scéně, nechte být, ostatní jsou trpaslíci, ještě Klaus a to ať jsou, jací jsou.Ale nedospělec? To určitě ne.**** |
||
31.10.2013 15:01 | K dílu: Nesnadná rozhodnutí | neroušek |
To nevím, jestli to tak je. Hehe.********* |
||
30.04.2013 15:32 | K dílu: Než z tebe definitivně zešílím... | neroušek |
Určitě to dobře dopadne, neboj kotě.************************ |
||
30.04.2013 15:30 | K dílu: Relativita pravdy...? | neroušek |
Pravda je relativní, protože neexistují definitivní fakta, ale vždy konstrukce vytvářející nekonečné množství pravd.
Nebo jinak neexistuje měřítko pravdy, vždy se vztahujeme jen k našemu měřítku, které si vytvoříme.
A další problém: pravda je zlá, se znalostí pravdy bychom nemohli fungovat. Fungujeme jen pro to, že pravdu neznáme. Člověk by pravdu o sobě a světě neunesl.
Pro Fruhlinga: láska je pravdivá možná ve smyslu opravdového prožitku, jinak je klamem, krásnou iluzí. Láska a pravda se dost míjejí.
Neroušek mává.***** |
||
30.04.2013 15:28 | K dílu: Relativita pravdy...? | neroušek |
Pravda je relativní, protože neexistují definitivní fakta, ale vždy konstrukce vytvářející nekonečné množství fakt.
Nebo jinak neexistuje měřítko pravdy, vždy se vztahujeme jen k našemu měřítku, které si vytvoříme.
A další problém: pravda je zlá, se znalostí pravdy bychom nemohli fungovat.
Pro Fruhlinga: láska je pravdivá možná ve smyslu opravdového prožitku, jinak je klamem, krásnou iluzí. Láska a pravda se dost míjejí.
Neroušek mává.***** |
||
19.12.2012 13:32 | K dílu: Právě jsem se vrátil z hradu | neroušek |
Je to super. Politické verše, jak mají být.****** |
||
12.12.2012 15:50 | K dílu: Můj advent | neroušek |
No jo, Peťule je zamilovaná a do duše si nasázela svíčky.***** |
||
14.11.2012 16:45 | K dílu: Mé Múze | neroušek |
Ano, výjev duše romantika a rytíře. Klečí pod oknem a svou vyvolenou nazývá můzou, neb jen ona zažehla onen básnický cit a touhu vyjádřit slovy touhu. Neroušek se vyklání ze svého hradu a smeká.******** |
||
04.09.2012 17:21 | K dílu: Jen tak | neroušek |
Neroušek mává Macešce a klaní se, je moudrá a ví, jak se věci mají.****** | ||
21.02.2012 18:35 | K dílu: Jen tak | neroušek |
Pro Reborn: 1)pokud je obsah proměnlivý,nejedná se o svědomí.....superego existuje pochopitelně,člověk je ovládán společností 2)to s tím Homérem a pravdou jsi moc nepochopil......pravda ve většině civilizací není hodnocena vysoko,až křesťanství přišlo s tím,že je jedna pravda a to je bůh.........pravda pro přežití je nevýhodná,výhodnější je klam o sobě i druhých 3)klidně souhlasím,olymp je archetyp božské trojice stejně tak bůh je archetyp,žádný problém,protože se jedná jen o obsah lidské psychiky,problém je jen v tom,že to nemá oporu v realitě,nic z toho neexistuje: ani Zeus s blesky ani mesiáš ani zmrtvýchvstání,ani čarodějnice,ani satan..............ani bůh.****** ps.Heidegger byl blbec,sežeň si jeho projevy k Vůdci. neroušek mává.***** | ||
21.02.2012 12:51 | K dílu: Jen tak | neroušek |
Pro Kamila dodávám:Hobbes říká,že jediné, co udržuje lidi v poslušnosti před zákony není svědomí,ale strach.Čili to s tím strachem je trefa.Jiný motor není.Pak už je jen touha po moci,chtíč,ctižádost a hlad.Ale to je nauka jen pro střízlivé.**** | ||
17.02.2012 17:57 | K dílu: Jen tak | neroušek |
Milý Kamile,musíš čísti pozorněji:nekřesťané nemají svědomí řízené bohem a podřízené křesťanské morálce.To za prvé.A za druhé:domnívám se,že svědomí neexistuje,tedy něco,co by řídilo člověka a říkalo mu,co je dobré a zlé.Za třetí: i kdyby něco takového existovalo,prostě jak svědčí dějiny,nefunguje to.A za čtvrté a to je největší problém, dobro a zlo neexistuje,realita nemá etický rozměr,je to jen hodnotící ryze subjektivní a relativní soud-konkrétně řečeno co je pro jednoho dobré,je pro druhého zlé.Neroušek mává.****** | ||
13.02.2012 15:07 | K dílu: Můj milý deníčku | neroušek |
Tak dobře.********* | ||
13.02.2012 15:01 | K dílu: Jen tak | neroušek |
PS. Odpověď Meťulce o svědomí též pro Kamila Sikoru.****** | ||
13.02.2012 14:53 | K dílu: Jen tak | neroušek |
Pro Meťuli:Hřích a svědomí spolu souvisí,ale není to totéž.Hřích je špatné a zlé a zároveň provinění proti křesťanskému bohu,který závazně stanovil dobré a zlé-je to hodnocení.Svědomí je pak morální smysl jako vnitřní zrak či hmat, které řídí křesťanský bůh-je to ta instituce.Vynálezem křesťanské morálky je závaznost pro všechny-což je klíčem k inkvizici a vyhlazování,protože kdo věří v jiného boha či je jiný,je určen k likvidaci.V tomto smyslu je pak svědomí skutečně vynález křesťanů, protože a teď je to důležité:kde není neměnná soustava pravidel,nemůže býti ani svědomí. Pro Leontýku: To neví nikdo!Jak by to mělo být......to je ta otázka.......... neroušek mává.************ | ||
13.02.2012 14:36 | K dílu: Můj milý deníčku | neroušek |
Tak to napiš,kotě.............a můžeš nerouškovi věnovat.****** | ||
13.02.2012 14:33 | K dílu: Pocta Fernandu Magallanesovi | neroušek |
Pro Berta: máš pravdu,to byl omyl,neroušek píše jen ve volném verši,vázaný neumí.****** | ||
14.11.2011 17:51 | K dílu: menopauza | neroušek |
Je to dobrý....o tom žádná,pocit je autentický.....ale filozoficky rozhodně třicítka není žádný strop..........jede se dál a i po třicítce máš obzor modrý,posero........**** | ||
03.11.2011 15:19 | K dílu: Emancipace a její vliv na ženy, ale hlavně, vliv emancipace na muže | neroušek |
Zajímavá diskuze: 1)nevidím žádnou podstatnou změnu mezi ženami a muži včerejška a dneška,změnily se jen kostými 2)hlavní problémy jsou 2 a to,že biologická povaha člověka je neměnná,to jest člověk je pouhým proudem genů bez svobodné vůle a za druhé zájmy mužů a žen jsou protikladné a nepřátelské a jakéhosi takéhosi smíru lze dosáhnout pouze silou,to jest ovládnutím druhého partnera,přičemž ten druhý z partnerů se podřídí-velice prospěšná je funkce klamu,že vztah a druhého partnera nevidíme jak je ve skutečnosti,ale jak si přejeme,aby byl. Jinak žádné řešení neexistuje, stejně jako v případě spravedlivého společenského uspořádání.************ | ||
20.10.2011 14:29 | K dílu: ZASE!!! (si nabiju držku) | neroušek |
Neroušek to chtěl ztrhat, ale na 16 (?) je to velmi slušné. Originální forma, obsahem klasické problémy s pohlavním pudem,ale napsané svižně.Je to sympatické.Prolog je vlezlý, to nerouška jako čtenáře nezajímá........a mimochodem přeje mladé autorce rozchod,aby bylo o čem psáti.***** | ||
20.10.2011 14:22 | K dílu: Mimo prostor a čas, ale v současnosti | neroušek |
Co naděláš, kotě. A mimochodem na stránce bohužel nemáš vlastní foto v pyžamu a v holínkách./***** | ||
14.10.2011 11:23 | K dílu: Další píčovína aneb nás může zachránit snad už jen cílené humanitární bombardování | neroušek |
:) Ps.Neroušek chválí za pohotové verše a angažovanost. | ||
10.10.2011 18:56 | K dílu: Tak nám zabili Usámu, paní Müllerová... | neroušek |
Běž,drzoune,běž.......* | ||
06.10.2011 18:15 | K dílu: Tak nám zabili Usámu, paní Müllerová... | neroušek |
Zatím velmi slabé, kotě, kritizovat umí každý,ale vlastní výkon.........zatím neoslnivé. Kup si radši čoko. PS. Nepoužil jsem chytrost a moudrost jako pojmy sobě rovné, ale ve smyslu, že hlupák nemůže býti moudrý a tudíš moudrost není relativní.******* | ||
22.09.2011 18:39 | K dílu: Tak nám zabili Usámu, paní Müllerová... | neroušek |
Dvě poznámky: 1)moudrost rozhodně není relativní i při různých měřítkách,jednoduše řečeno hlupák se pozná 2)říkáš,že můj text nemá hodnotu a argument? Když něco HODNOTÍŠ,měla by si konkrétně uvést,které mé teze jsou chybné a ne celý text spláchnout do záchodu.Zdraví neroušek.****** | ||
13.09.2011 18:41 | K dílu: Tak nám zabili Usámu, paní Müllerová... | neroušek |
Ale kotě, vzhledem k Tvému věku by Ti slušelo více pokory než peskovat moudřejší. Kecy znamená jen,že tomu nerozumíš.Zatím jsi proti žádné tezi nepostavila antitezi,jen jaksi hodnotíš podle svého dojmu. Polepši se.******** | ||
28.06.2011 23:38 | K dílu: ó, lásko | neroušek |
Je to pěkné, Lampičkooooooooooo a ne ta o těch syslích nesmyslech.****** | ||
28.06.2011 23:34 | K dílu: Sen | neroušek |
Do háje Bigu, mám stejný pocit jak Mosovka! Nakonec z Tebe bude opravdu básník, posero! Tohle je asi nejlepší, co se Ti podařilo, dokonce neroušek si protírá oči a nemůže tomu ani věřit! ****** | ||
26.06.2011 09:27 | K dílu: Za vrátky | neroušek |
Jo jo, neroušek poznává.****** | ||
22.06.2011 00:31 | K dílu: Zpověď zničeného člověka | neroušek |
* | ||
21.06.2011 01:30 | K dílu: Tak nám zabili Usámu, paní Müllerová... | neroušek |
1)ano tak to chápeš a vidíš špatně......ten rámec 19. století-víra v řád,dobro světa a jeho lásku v amerických filmech není-realita je v hollywoodských filmech potlačena a vědomě zkreslena a opět opakuji a rozšiřuji-láska má zde čistě sobecko-individuální rozměr,je to synonymum úspěchu a nikoliv spásy v celkovém konceptu pojímání světa-všimni si ten obrovský rozdíl,v Pretty Women bohatec si hledá nevěstu a nikoliv pohádkový chudý Honza-člověk má cenu jen dle peněz 2)není pravda-Bush i ostatní prezidenti-myslím Carter jsem viděl,prohlašovali,že USA jsou mírumilovní-existují záznamy těch projevů- a k válce sahají jen v krajním případě-opak je pravdou,do první světové i druhé USA záměrně vmanévrovali politické špičky-konkrétně USA vláda věděla,že Japonci napadnou Pearl Harbor a přesto nechali dojít k masakru kvůli zámince k válce......na obou válkách USA zbohatli,taktéž např. přepadení Iráku bylo pod záminkou biologických zbraní atd. ....USA jsou jen agresory-a to ani nemluvím o špíně,že americké firmy dodávaly olej do něm. bombardérů a plyn do nacistických táborů-v USA jsou jediný bůh peníze,např. Freud o USA řekl,že jsou potrat, v souvislosti jako dítě Evropy a svobody 6)ano Američani kradou,když to chceš takto 9)problém je,že ne každý rozum je zdravý....mluvíš jak opilý,přečti si řádně historii lidstva,která zdravý rozum postrádá nebo stejně řečeno zdravý rozum je většinou v koncích 1)uved příklad pivního nerouškova moralizování,to bude zajímavé zdraví neroušek********* | ||
17.06.2011 13:13 | K dílu: Dolar Komun | neroušek |
Máš chaos v hlavě................* | ||
07.06.2011 11:10 | K dílu: pracujícím | neroušek |
Zdar a sílu. Neroušek.***** | ||
02.06.2011 14:26 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
PS. Hlavně až potkáš nerouška,nezapomeň říci:ač jsem starší,smekám před tebou neroušku, páč jsi moudřejší! | ||
02.06.2011 14:25 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
Díky Aleši.***** | ||
02.06.2011 14:13 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
Milý Delahye,pokud jsi mlád, buď pokorný a řiď se radami moudrých-např. nerouška. A bavme se k věci-moc Ti nejde číst správně významy myšlenek 1)tvoje adorace patologických vrahů nikde jsem neadoroval žádné vrahy,jestli myslíš Stalina a Lenina,to jsi jen nepochopil a pojem vrah je hodnotící soud,do líčení dějin nepatří 2)tvoje demagogie a podsouvání názorů může být,ale bez uvedení příkladů jen plácání do vody 3)tvoje (zřetelně se vinoucí) linie pohrdání "lůzou" ano to je pravda,neroušek nemá rád nízké myšlení,nízkou morálku a tupý dav ovcí,který jen bečí a bučí btw, nemyslím si, že máš kdovíjak načteno, jen se snažíš vsugerovat okolí, že tomu tak je, aby tě náhodou nechtěli usvědčit z opaku :-) usvědč,usvědč....mimochodem zde si použil demagogii,ukaž,kde neroušek tvrdil,že má hodně načteno...nikde nenajdeš........jen říkal Alešovi,že tomu zbla nerozumí,což je pravda....to se pozná z jeho příspěvků....u Tebe Tě omlouvá mládí a snaha tu je předně komunismus ani fašismus nejsou kusy dějin a za druhé bravo ! učinil jsi veškerou práci historiků zcela nadbytečnou (do Jáchymova s nima, což ? :-) ) ne? a co tedy? druhé části tvrzení jaksi nerozumím zbytek Tvého příspěvku jsou jakési subjektivní výšplechty.........dejme tomu mají místo pod čarou hop a neroušek udělá kotoul. a vesele mává,******* | ||
02.06.2011 13:51 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
01.06.2011 16:16:27 Norsko 1 ale neroušku, já jsem pro přátelství mezi lidmi. taková teorie je možná na východě, hodně daleko. daleko od lidí, jdoucích si po krku, a žíznících jako vlci milé Norsko je sice roztomilé,ale to pro reálný svět a reálné dějiny jaksi nestačí..........a zde je diskuze o reálných dějinách zdraví neroušek | ||
01.06.2011 16:12 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
PS. A jako učitel matematiky se nutně dostaneš mimo své hranice.****** | ||
01.06.2011 16:11 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
Milé Norsko, zkus dáti dohromady nějakou širší tezi, aby bylo s čím polemizovat.***** | ||
01.06.2011 16:10 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
Ne nedokáže..........hlupák vládnout nedokáže....neudrží moc ani měsíc...čili platí,co neroušek říká..............navíc ona vládnoucí ideologie byla promakaná,měla charakter náboženství Tvé myšlenky ,milý Aleši,jsou mělké jako louže....a v souladu s dnešní vládnoucí ideologií Lenin nebo Stalin....každý byl chytrý a schopný jak 10 Alešů Nováků,to si uvědom......Lenin byl myslitel,ideolog......Stalin měl čich na moc a uměl manévrovat vládli silou? a co? neroušek nezná žádnou vládu v dějinách lidstva,která by nevládla silou.....a že likvidovali protivníky? milý Aleši a kdo ne?...uvědomuješ si vůbec,že mluvíš o něčem,čemu zbla nerozumíš? chybí Ti nejen vzdělání ale i mozková výbava?.....uvědomuješ si,že abys mohl komunismus hodnotit,musel bys mít něco načteno?....zatím tady rozumuješ jak strejda u piva zkus formulovat VLASTNÍ ale opravdu vlastní tezi,která by měla hlavu,patu, bez emočních výkřiků n.**** | ||
01.06.2011 15:40 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
pro Aleše: "neroušku, zajeď do Příbrami do památníku Vojna a přestříhej tam ty ostnaté dráty. Komunismus byl přeci krásný." hahaha , Aleši, Ty jsi kolosální ťulpas a to není myšleno ve zlém, Tvá reakce je typická, pro každý kritický hlas máš nálepku komunista a jsi úplně mimo mísu. Co je komunismus? To je poražená ideologie. Nic více, nic méně. A určitě nemůžeš myslet vážně, že by chytrý neroušek zastával ideologii, která je mrtvá. pro Delahaye a já Tě tuhle hájil neroušku :-) to je dobře ale Ty nejsi moc bystrý, jen se tak rád tváříš vytvářením rádoby složitých konstrukcí když myslíš,ovšem je fakt, že neroušek se Ti může jevit jako slaboduchý to já radši selský rozum selský rozum,milý Delahaye, to nikdy nikam nedotáh, brrr, právě selskému rozumu je třeba nedůvěřovat, navíc je přízemní skutečně netuším, jak jsi přišel na "dedukci" typu : "Tady je vidět, že většina lidí jsou jen ovce-to znamená že se vždy přitisknou k vítězné ideologii-dnes kapitalismus,předtím komunismus,předtím křesťanství atd." to je absolutně mimo mísu ne, to je přesné....dívat se na tento problém skrze vládnoucí ideologii,která je v ovčích hlavách:komunisti-zrůdy....poslankyně kráva.....i když říká pravdu v tom,že dějepis je opět zkreslen a cenzurován...ta ať by řekla cokoliv,dočkala by se odsouzení lidových vrstev......a přitom titíž lidé ,kdyby vládli komunisté, by se bili v prsa, že jsou pro socialismus....základní vlastností lidových vrstev je myšlenková tupost a zbabělost,to je třeba si přiznat z čeho usuzuješ, že já mám "vymytý mozek" ? já tu dobu zažil a mám možnost srovnávat .. a rozhodně nevidím na pluralitní demokracii jen klady například všeobecné volební právo je ta největší zhůvěřilost, která mohla být vymyšlena a ano, řadím komunistickou doktrínu na roveň fašistické a znovu ji označuji za zrůdnou ale jaké mám k tom šmarjá uvádět "logické argumenty" ? protože mluvíš o něčem, čemu zbla nerozumíš....musel by si vědět,co je fašismus, co je komunismus a že to jsou normální kusy dějin jako jiné a že dnešek je výslednicí toho všeho a nejde nic vydělit a hodnotové soudy jsou zcela subjektivní a o ničem nicméně ale také nikomu mozky vymývat nechci a pokud si komunisté uspořádají meeting na Staromáku, ctím zákony a hlavy jim rozbíjet nepůjdu (notabene by to dost dunělo) to o komunistech není, chápeš rozdíl mezi komunistou a ideologií? a typicky nízké je tvrdit o poražených,že jsou hloupí,komunisti rozhodně hloupí nebyli,když dokázali vládnout......rád slyším,že dobu pamatuješ, taky si byl z komunistů posraný strachy a chodil na průvody? a už tehdy si tvrdil,že jsou to zrůdy a stavěl barikády? no jen se pochlub....... ale obávám se, že u tebe stejně hrách na stěnu vrhám, což ? jak se to veme, jak se to veme....jen se blýskni myšlenkově a neroušek rád skloní hlavu před moudřejším....... zdraví neroušek a vesele mává.****** | ||
01.06.2011 12:16 | K dílu: dokumenty o Horákové do škol nepatří | neroušek |
Tady je vidět, že většina lidí jsou jen ovce-to znamená že se vždy přitisknou k vítězné ideologii-dnes kapitalismus,předtím komunismus,předtím křesťanství atd. Problém je, že názory politické nejsou předmětem myšlení,ale strategií přežití. Většina lidí myšlení nezávislého není schopna-viz Aleš.Jeho hodnotový postoj je dán už před diskuzí, o kterou nejde.Jde o sebepotvrzování ovce v davu, že je to tak správně. Je,Aleši, je, máš správný postoj, zlobit vrchnost nebudeš. Ještě se víc ohni a pán Tě podrbe za uchem. Klasický produkt ideologického vymytí mozku je příspěvek Delahaye. Dokaž logickým argumentem, jak je marxismus-leninismus zrůdný a jak by si definoval nezrůdnou ideologii a uveď příklady nezrůdných ideologií. Kapitalismus? Zapotíš se. Jediný střízlivý zůstal Kamil Sikora.Sice úvahu nerozvedl dál,ale začal dobře. zdraví neroušek.*********** | ||
01.06.2011 11:52 | K dílu: Dětský pláč | neroušek |
Neroušek vůbec zbla nechápe, o co jde,Bigu.**** | ||
26.05.2011 00:40 | K dílu: Tak nám zabili Usámu, paní Müllerová... | neroušek |
Pro Drawese:konečně inteligentní komentář! Tedy: 1)to chápeš špatně, v těch filmech není všemocnost lásky,vítězící nad zlem, ale pouze individuální rámec a láska v podstatě v konzumní podobě 5)sami USA říkají,že jsou mírumilovní 6)ano,pokud plýtváš pouze ze svého 7) Afgánistán USA nenapadl, ani Irák a to je ten problém 9)zdravý rozum není oporou bez možnosti svobodných informací ps. ostatní Tvé body jsem nepochopil zdraví neroušek.***** | ||
17.05.2011 23:57 | K dílu: Ztrácení klíčů | neroušek |
Jo to by šlo, dí neroušek.********* | ||
17.05.2011 23:54 | K dílu: Zahradní trpaslík v puntíkatých trenýrkách | neroušek |
Iv to odflákla ještě více než Big, ať se stydí.***** | ||
17.05.2011 23:52 | K dílu: ZAHRADNÍ TRPASLÍK V PUNTÍKATÝCH TRENÝRKÁCH | neroušek |
Bigu, vole, závěr je slabší...to Tvoje ó jé je pěkná stupa. Polepši se a snaž se psát lépe, vem si vzor z nerouška.*********** | ||
15.05.2011 21:36 | K dílu: DĚTSKOST | neroušek |
* | ||
10.05.2011 01:10 | K dílu: Mám malou píču | neroušek |
Ano je to pěkné.Neroušek chválí.Co je malé je hezké.****** | ||
04.05.2011 15:15 | K dílu: Slušný a normální rozbor básně: Mylenka - sama před sebou | neroušek |
Milý Aleši,Tvou intelektuální zdatnost zná neroušek velmi dobře,tudíš žádné manévry Ti nepomohou.***** | ||
04.05.2011 14:48 | K dílu: Slušný a normální rozbor básně: Mylenka - sama před sebou | neroušek |
PS.Tento infantilní princip si na Písmák tento mladík přinesl ze základní školy a snaží se ho tu používat.******* | ||
04.05.2011 14:41 | K dílu: Slušný a normální rozbor básně: Mylenka - sama před sebou | neroušek |
Oba jste to nepochopili-Aleš i Meťule:ten archetyp posmívání se dítě ve třídě je samo to dílo toho mladíka.****** | ||
04.05.2011 11:40 | K dílu: ŠEPT ŠEPT ŠEPT šept............................. | neroušek |
:)...............* | ||
04.05.2011 11:37 | K dílu: Slušný a normální rozbor básně: Mylenka - sama před sebou | neroušek |
Ten mladík, co to tady píše, si to ještě neuvědomuje, jak je to ubohé a on sám.Je to jen čirý výsměch, ať by se to zrcadlilo jakkoliv a je to šikana.Cílem je jen ublížit, nic více. To je první dílo, co neroušek vidí a dal by ho do koše.Pokud se někdo tímto baví, klesá na úroveň tohoto mladíka.Archetyp ze základní školy: dítě vystavené posměchu třídy, je to hnus.****** | ||
03.05.2011 22:30 | K dílu: ŠEPT ŠEPT ŠEPT šept............................. | neroušek |
Neroušek by to určo namaloval lepčejc, ale i tak pěkné,Ivanko.....* | ||
03.05.2011 22:22 | K dílu: Deník blázna | neroušek |
Je to napsané dobře, obsah je syrový. V podstatě to nerouškovi takto jako forma deníku stačí.Jde o to zachytit skutečnost a vypsat se z bolesti. Zdraví neroušek.******* | ||
02.05.2011 23:10 | K dílu: Miss Roma se stala šestnáctiletá studentka z Prahy | neroušek |
:)* | ||
29.04.2011 00:22 | K dílu: O takzvané Sametové revoluci jako o sporu socialismus versus kapitalismus | neroušek |
Milý Těšo, díky za otázky, klást otázky je třeba umět.Jsou to dobré otázky. z jakýho pohledu jsi schopný rozlišit základnu a nadstavbu? s tím pohledem nerozumím,ale základna je ekonomie,kultura nadstavba jak definuješ hloupost, aby se do ní vešla většina? ...je neschopna vyprodukovat jakoukoliv vlastní myšlenku, názor či politický postoj...viz text jak může být příroda nespravedlivá, když nedefinuješ spravedlnost? každý myslící má už předporozumění pojmu spravedlnost...........nebo se Ti zdá příroda spravedlivá? a jak lze vůbec o spravedlnosti u přírody mluvit, kdo a z jakýho pohledu to může určit? z pohledu člověka na základě čeho odlišuješ opravdový interpersonální vztah a pěnu? na základě vztahu k realitě a popíráš svobodnou vůli? ano. zdraví neroušek.******* | ||
28.04.2011 19:35 | K dílu: O takzvané Sametové revoluci jako o sporu socialismus versus kapitalismus | neroušek |
Milý Bergu,především Ti chybí pokora před myšlením a intelektuální klid. Podsouváš nerouškovi věci, které nikdy neřekl.Přečti si to pořádně:urvat soukromý majetek nebyly myšleny jen restituce......motiv u Havla restituce. Druhá věc:instituce soukromého majetku je věc zřízení,kolik společnost uzná za vhodné jedinci nechat.Osobně si myslím,že jedinec by neměl mít pět baráků a tři letadla,ale to je věc názoru. "Lidé jako ty mne skutečně dojímají: "placený žoldák kapitalismu Havel za mrzký peníz čeří poklidnou hladinu půvabné normalizace, máničky svou disharmonickou muzikou ruší klid socialistické selanky a hamižní chartisté se v komunistických basách třesou na korýtka, která už mají jistá v následujícím režimu." takhle to neroušek nenapsal,sám si plkal,který přes pěnu u úst nevidí racionálně. Ne na vztek máš ještě energie dost,právě se vztekáš.....................mě smutno z Tebe není,takových jako Ty jsou tuny,hodil by ses do nováckého Kotle. ************* | ||
28.04.2011 19:09 | K dílu: O takzvané Sametové revoluci jako o sporu socialismus versus kapitalismus | neroušek |
Nic nemáš,jsi jen jedovatý.******* | ||
28.04.2011 19:07 | K dílu: O takzvané Sametové revoluci jako o sporu socialismus versus kapitalismus | neroušek |
Milý Bigu Georgi, tak nebuď tajemný a prozraď, co vlastně o sobě neroušek řekl.******* | ||
28.04.2011 19:04 | K dílu: O takzvané Sametové revoluci jako o sporu socialismus versus kapitalismus | neroušek |
Milý Bergu, když pominu Tvůj nabubřelý tón,tak je jasné, že když obnovuji nebo podporuji obnovení kapitalismu v zemi zestátněného majetku, tak o co jediný jde při převratu je o návrat majetku do soukromých rukou a o to kdo je schopen si co urvat.To je taky jediný motiv,proč do toho jdu,do odboje, Ty znalče lidí.Majetek a peníze je hlavní motiv při jednání a chování lidí v reálu.****** | ||
28.04.2011 18:16 | K dílu: MŮJ DOMOV | neroušek |
Navíc Maceško, politiku je třeba ignorovat......kdo nemá moc,nic jiného mu nezbývá ************* | ||
28.04.2011 18:04 | K dílu: O takzvané Sametové revoluci jako o sporu socialismus versus kapitalismus | neroušek |
No jo,ale úvaha není na hlavní stránce.***** | ||
28.04.2011 17:51 | K dílu: MŮJ DOMOV | neroušek |
Milá Maceško,odejít ze země není řešení,všude je to stejné....***** | ||
28.04.2011 17:14 | K dílu: O takzvané Sametové revoluci jako o sporu socialismus versus kapitalismus | neroušek |
Milý Dero, je to úvaha, určená k diskuzi pro zájemce.***** | ||
28.04.2011 12:54 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
PS.Neroušek doplňuje: jsou vědecké pokusy a je vědecky dokázáno, že modlitba nemá žádné účinky.Ty pokusy se dělaly,za skupinu pacientů se modlili a nic,vůbec nic,teprve léky fungovali.******** | ||
28.04.2011 12:47 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
Pro YHWH: brilantní příspěvek! Neroušek se klaní a tleská.******* | ||
27.04.2011 17:44 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
PS. A navíc Bigu Georgi jsi suchar.***** | ||
27.04.2011 17:41 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
1)nepíšeš kde zde jde o etickou otázku..čili opět nesrozumitelné 2)"sám ostatní označuješ za duševně méněcenné a tobě podřazené."...a to jsi našel kde? 4)no a jsme u toho pokud je "Pro mě je metaprincipem - mimo jiné - osobní svoboda a jedinečnost jedince." pak Tvá věta "I kdybych neprezentoval názor podložený argumenty, tak prezentuju názor metaprincipiálně správný. ;-)" nedává žádný smysl a to je u většiny Tvých příspěvků,neroušek vůbec nerozumí,co říkáš a co chceš sdělit 5)morálním fikcionalismem-jo to jsem taky vůbec nepochopil n.***** | ||
27.04.2011 17:04 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
Bigu Georgi,Ty starej prďolo, Ty prostě nerouška nemáš rád a ztrháš všechno,co neroušek napíše.Určitě Tě štve,že neroušek je chytrý jak 10 Bigů Georgů a Tvůj mozkový hardvér prostě není vybaven na takový způsob diskuze.Běž si radši zalejvat rajčátka a když nemáš nerouška rád, tak mu nelez furt na stránky.******* | ||
27.04.2011 16:38 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
1)milý Experimentátore,věk je v duchovních věcech strašně důležitý, ve 20 letech nemáš žádnou zkušenost ani žádné pořádné vědomosti,prakticky nevíš nic,je to smutné,nepříjemné ale je to tak 2)rád připouštím, že jsi vyspělejší myšlenkově než byl neroušek ve 20 letech a je to tak dobře.....nicméně odvrácenou stranou je přehnané sebevědomí a nedostatek pokory 3)náboženství soudím podle kvality myšlenek a podle reálných činů 4)neumíš používat argumenty ve stylu tady nemáš neroušku pravdu,protože z toho a z tohoto důvodu neumíš svá tvrzení zdůvodnit například jsi neroušku falešně nadřazený, protože toto a toto tě usvědčuje neumíš se ptát k věci ne nepoužíváš názory podložené argumenty,jen něco tvrdíš bez argumentů a i kdyby si používal podložené argumenty,pořád nemáš záruku,že se nemýlíš a používáš zbytečně nesrozumitelné pojmy -zde "názor metaprincipiálně správný" bez definice co to je,což je v každé intelektuální diskuzi nefér mnoho zdaru přeje neroušek,jsi na začátku cesty ps. ještě Vy mladí používáte tak vyprázdněné slovo rebel? zabírá to ještě na děvčata? skutečných rebelů bylo málo,protože vždy skončili špatně,společnost je rozdrtila | ||
27.04.2011 15:30 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
Milý Experimentátore, pokud je Ti skutečně 20 pozemských let, nemůžeš ani dost dobře chápat, jak to neroušek myslí. Zatím si ve věku, kdy nemáš ještě vlastní názor a to co tady říkáš je konvenční společenský názor,co si si odnesl ze školní lavice.Jak by řekl Old Shatterhand:to s tím travičem vzduchu je silná káva. | ||
26.04.2011 22:49 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
Jako s křesťanem je to s Tebou marné:prostě to vraždění v bibli s Tebou ani nehne-to že Bůh chce zabít děti,aby zkoušel poslušnost,na jednom místě syna ušetří,na druhém dceru ne....rozkazuje zabíjet členy jiné sekty baala- pobíjeli je-probodávali za pohlaví...ZMOCNI SE VŠECH VŮDCŮ LIDU A NABODNI JE PRO SVÉHO PÁNA....Mojžíš:Každý ať zabije ty ze svých lidí,co vzývali Baala!...když to čtu,zvedá se mi kufr,stejně když čtu pavla.......a to je svatá kniha,kniha boží.........a pak dost dlouhé pasáže jsou jen nudné žvanění.........s Tebou je to stejný jako se stalinistou,ten taky bude tvrdit,že Stalin byl dobrák a myslel to dobře a vše si jako Ty dokáže zracionalizovat,žádné rozpory ani nelogičnost ani nesmysly ani lži ani hrůzy nevidíš, osleplý navždy.Ani se nedivím,že jsou teorie,že náboženství je psychický virus,který ochromuje mozek a myšlení. Ámen.********* | ||
26.04.2011 22:02 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
Vidím problém tam ,kde ho nevidíš: například v tom,že proklíná všechny,kdo má jiný názor,nadává jim do nevěřících psů,vyhrožuje peklem a radí zabíjet:zbavte se jich! Problém je v OBSAHU slov "svatého" Pavla,ať to psal kdokoliv: trestám své hříšné tělo......nejlepší je sexuální virginita......blíží se konec světa........žena má mlčet..................kurvení,smilstvo......... málo jsi četl bibli,křesťane...... | ||
26.04.2011 21:16 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
"nový zákon sepsali převážně učedníci přímých svědků kristova života. nevím nic o tom, že by ji sepsal bůh." ale,ale,švindlíři,a co "svatý" Pavel říká? "Ať je proklet ten,kdo by vám kázal jiné evangelium než JÁ,neboť mé učení nepochází ode mě,ale přímo od ukřižovaného!" mizerně znáš bibli,křesťane...... | ||
26.04.2011 21:04 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
Navíc nic jako UČENÍ KRISTOVO neexistuje. Není žádnej autor Kristus, který by něco sepsal.....psali jiní, členové sekty a je jenom bible,kompilát mnoha autorů a navíc neroušek se domnívá,že Kristus není historická postava.***** | ||
26.04.2011 15:01 | K dílu: Radostné zvěstování křesťanů o brzkém konci světa | neroušek |
Milé Norsko,není to tak horké,dnes už moc křesťanství nemá,ale neroušek ví,co je strategie.Žádný strach.***** |