07.02.2012 01:33 |
K dílu: Apeiron
|
J.O.E.
|
klišé se na mě hrne ze všech stran...bohužel mezi nimi jsou i hloubky a nezměrnosti duše a horizonty myšlenek....
|
06.02.2012 01:38 |
K dílu: Apeiron
|
J.O.E.
|
zní to poněkud plytce a jako klišé....
|
03.11.2010 21:59 |
K dílu: Spomienky...
|
J.O.E.
|
pěkný tok uvnitř textu - jen třetí sloka je slokou klišé
|
22.08.2010 23:57 |
K dílu: rádoby rád
|
J.O.E.
|
Jasné, mé připomínky neber nijak zaujatě kriticky, jen píšu...
|
15.08.2010 02:25 |
K dílu: rádoby rád
|
J.O.E.
|
Vrcholící vysvlečením za svítání noci :-D To, že to je konec díla, neznamená, že je to vyvrcholení. Proč ,,nečtete"? (uvozovky znamenají posunutí významu pozn.)
|
15.08.2010 02:23 |
K dílu: rádoby rád
|
J.O.E.
|
Není to hra se slovy, je mi líto, že nemůžu naplnit konvenční očekávání a předběžnou znalost ,,poezie", jelikož je mi jasné, že pokud v tom hledá někdo, kdo jde jen po slovech, význam, tak ten se krutě spálí. Ne všechno je jasné na první pohled, či přečtení.
|
30.06.2010 18:25 |
K dílu: nit
|
J.O.E.
|
moc výstižný dodatek....díky
|
04.12.2009 17:42 |
K dílu: Seznamy zvířátek
|
J.O.E.
|
:-)
|
04.12.2009 17:42 |
K dílu: Seznamy zvířátek
|
J.O.E.
|
:-)
|
18.09.2009 11:31 |
K dílu: Samotár
|
J.O.E.
|
Je to jakoby sis napsala osnovu o knížce, kterou by jsi měla v plánu psát....:-))
|
17.09.2009 11:11 |
K dílu: Samotár
|
J.O.E.
|
Hezky načasované.....vychází to tak na jednu knížku?:-)
|
28.08.2009 15:47 |
K dílu:
|
J.O.E.
|
jo za svůj obličejový defekt nemůžu, proto hraju na kytaru....:-) a myslím, že jsem fakt talentovanej...to o sobě můžu s klidným svědomím říct.... :-D ale o tobě to říct nemůžu...:-)
|
04.08.2009 00:13 |
K dílu: on a
|
J.O.E.
|
Ód a na nic!! Opěvovat tuhle věc mi přijde dosti ironické.....
|
04.08.2009 00:07 |
K dílu: U-235
|
J.O.E.
|
hm tak to jo...díky za komentář
|
02.08.2009 12:33 |
K dílu: U-235
|
J.O.E.
|
Jenom jako text? Tak to je celkem nic neříkající - obsah je důležitý - to bys mohla posuzovat jen písmena a říct, že jsou o ničem.....
|
01.08.2009 13:56 |
K dílu: U-235
|
J.O.E.
|
Nesmysl? U-235 je část atomové bomby..od toho se vyvíjí text....
|
30.07.2009 21:55 |
K dílu: U-235
|
J.O.E.
|
Nechápu???
|
20.07.2009 15:12 |
K dílu: Vláda egoismu
|
J.O.E.
|
proč by to měl být kaligram? stále v těch dílech chcete vidět onošený hadry? psát podle norem a podle toho jak se to nosí? proč? protože to tak má být? a proč si nedělat legraci z vás a sám ze sebe zároveň? každý je egoista......
|
13.04.2009 00:09 |
K dílu:
|
J.O.E.
|
Nehraješ náhodou v tý slavný kapele UN d´Dance music? Hrozně ses mi líbil jak neumíš hrát. Taky hraju na kytaru a říkal jsem si, že zas tak špatně jako ty nehraju. Takže ti moc děkuju za to, že jsem si na tobě mohl zvednout sebevědomí. :-)
|
03.02.2009 22:48 |
K dílu:
|
J.O.E.
|
Jsi super žvanil. Stěžuje si každý. Vylejvání srdíčka a tlachání do prázdna - nedělá to náhodou u piva každý? A pak následuje vykopenzování zhnisaného stavu, který vybleješ na ,,super" server Písmák a lidé stejného ,,stolového" charakteru neustále ve stavu ,,nasrání" ti to žerou. Stěžovat si je tak jednoduchý. Měl bys dělat něco pořádnýho a hlavně konat - konat - ne tlachat.
|
03.02.2009 22:42 |
K dílu: Citax
|
J.O.E.
|
Není třeba - chci aby si v tom člověk našel svůj skrytý smysl - jinotajem se to změní ve frázi nebo to přestane mít svůj prvořadý význam
|
03.02.2009 22:41 |
K dílu: Polnočná
|
J.O.E.
|
rád čtu počátky - protože pak to dozrání skrývá více stylistiky a takových těch načechraných veršů
|
03.02.2009 22:40 |
K dílu: Jediná
|
J.O.E.
|
možná si nepochopil ty co píšeš ??? i to se stává
|
26.01.2009 22:16 |
K dílu: Polnočná
|
J.O.E.
|
Nebyly tady tyhle melancholický fráze už statisíckrát?
|
26.01.2009 22:10 |
K dílu: Jediná
|
J.O.E.
|
Život je krátký - proč tedy nechtít zkusit co možná nejvíce věcí? Zubatá si na nás počká nebo nám sama jde vstříc?
Přijde mi to jako přehnané ukázání na urychlenou dobu nebo jako reklama proč si ospravedlnit lenost.
|
03.08.2008 17:13 |
K dílu: Sirky
|
J.O.E.
|
Člověk je zodpovědný sám za sebe a z toho plyne, že je zodpovědný za společnost ve které žije. Pokud my žijeme mezi ostatními a jsme nespokojeni a jen si stěžujeme - je na nás co my s tím uděláme. Když se nám něco nebude líbit a nebudeme to zkoušet nejdříve sami, abychom třebas docílili hromadného protestu. Pokud řešení nezačne u jedince a dokážeme si jen stěžovat, máme částečnej podíl na tom dění okolo s čimž třebas nesouhlasíme. Nezaváděj do toho jiný faktory, že je to třebas v týhle době docela nemožný, protože vláda si dělá co chce a když budu recyklovat odpad tak stejně bude každej druhej házet vše na jednu hromadu. Je jen na tobě co dokážeš sám.
|
30.07.2008 00:37 |
K dílu: Sirky
|
J.O.E.
|
Chyba společnosti je i naší chybou. Jelikož my jsme její součástí. A když jedna součástka v systému je chybná systém funguje už jinak. Je to brané přeneseně. Určitou společnost nebo komunitu naše chování zneklidňuje, znervozňuje anebo naopak rozesmívá a uklidňuje a pak se od toho vyvíjí další okolnosti - to je to, že člověk zodpovídá za společnost. Každej se sirkama má jiný plány. To je fakt - třeba si zapálí cígo nebo j....a s much.......a. :-D
|
25.07.2008 01:20 |
K dílu: Sirky
|
J.O.E.
|
Chyba společnosti je také naší chybou. Sirky dávají nový živel - oheň. Se zbytkem souhlasím, ale sirky jsou dřívka, který by měly dávat každým škrtnutím do života novou naději. Spojitost lidí se sirkami? Proč ne! Ale trošku v jiné formě. Buď ať sirky spálí lidský plemeno anebo ať jim ukáží novou cestu života. :-)
|
15.06.2008 17:10 |
K dílu: depka
|
J.O.E.
|
Ani jestli bude svítit zelená figurka na semaforu.
|
13.06.2008 16:05 |
K dílu: depka
|
J.O.E.
|
Zesměšňování je slabé oponování. Psaní nejni práce ve strojírenském průmyslu. Mechanizace :-D
|
12.06.2008 13:05 |
K dílu: depka
|
J.O.E.
|
ty si nějakej mechanickej ne? když je všude mechanismus - deprese skloňujou snad všichni - hrozně oblíbené zvláště u pubertálních děcek. Jestli píšeš jen v ,,depresi" tak se nedivim, že píšeš takovýhle ,,kusy". Jednoduchej mechanismus je, že spousta lidí ani pořádnou depresi nezažila a jen když má blbou náladu tak napíše něco podobnýho co ty a všichni mu to pak žerou....
Nechutný.
|
02.06.2008 00:28 |
K dílu: depka
|
J.O.E.
|
Sorry - v depresi se psát nedá.
|
02.06.2008 00:27 |
K dílu: depka
|
J.O.E.
|
Tohle je fraškovitá, mechanická, frázovaná deprese. Zdá se mi to? Nebo je zde strašně zakopmlexovanejch lidí na tomhle serveru? Nebo jen můj názor? Ať už každej bude reagovat na tenhle názor jinak - je mi to u prdele.
V depresi se psát nemá. Pokud to nejni jen ,,deprese"!!
|
05.05.2008 14:29 |
K dílu: Eu.h.IA.
|
J.O.E.
|
a proč ne?
|
16.04.2008 15:21 |
K dílu: Úprava díla
|
J.O.E.
|
myslím, že ten nadpis je fajn :-)
|
16.04.2008 15:21 |
K dílu: Úprava díla
|
J.O.E.
|
protože ten k tomu patří :-)
|
11.04.2008 00:13 |
K dílu: Počátek konce
|
J.O.E.
|
Není to špatné. Co se mi opravdu líbí je ten styl. Člověk si dokáže vše barvitě představit.
Jen tak dál.
|
11.04.2008 00:08 |
K dílu: Podpoř mě
|
J.O.E.
|
dík, že ses stavil
|
09.04.2008 17:50 |
K dílu: Úprava díla
|
J.O.E.
|
Jen tak - byl nad tím napsaný - jako link - úprava díla a tak jsem to použil. :-)
|
09.04.2008 00:12 |
K dílu: Pesimizmus
|
J.O.E.
|
Není to moc pesimistické :-) Znám i tvrší případy. Dobré :-)
|
09.04.2008 00:10 |
K dílu: Sama pre seba
|
J.O.E.
|
Působivé, ale je to tak. Cítíme to stejně :-) tip!
|
09.04.2008 00:07 |
K dílu: Kolobeh života
|
J.O.E.
|
Chtěl bych aby to takhle fungovalo. Svých vzpomínek se nemůžu zbavit - je to marný. Zdá se mi to trošku s nadsázkou, ale to je tvoje věc. :-)
|
07.04.2008 21:05 |
K dílu: Smrť
|
J.O.E.
|
strom je krásný v básních - výstižné... tippppp!!
|
06.04.2008 17:57 |
K dílu: Duhová můra
|
J.O.E.
|
Jojo :-) Ale nechám to takhle :-) Díky
|
06.04.2008 15:02 |
K dílu: Motrs
|
J.O.E.
|
vše jde když se chce - ale díky za kritiku :-)
|
06.04.2008 13:47 |
K dílu: Podpoř mě
|
J.O.E.
|
Díky, že ses zastavila :-) já se taky někdy stavím :-)
|
06.04.2008 13:46 |
K dílu: Motrs
|
J.O.E.
|
Je to imaginární strom :-) v představách jde vše :-)
|
01.04.2008 13:36 |
K dílu: Podpoř mě
|
J.O.E.
|
Tak trochu - střízlivost je hrozná věc :-)
|
27.03.2008 00:44 |
K dílu: Citátová citátová minihříčka
|
J.O.E.
|
no to máš pravdu že je to takový obyčejný, ale přeci všechno nemusí býti neobyčejné - myslím, že tato věta je hodně používaná a proto jsem jí napsal obyčejně - tak jak se říká.
Díky za kritiku.
|
24.03.2008 21:29 |
K dílu: Peřinka
|
J.O.E.
|
Tiiiippp. Peřinka wow:-)
|
24.03.2008 21:27 |
K dílu: Les
|
J.O.E.
|
Jojo tohle je les! :-)
|
24.03.2008 21:25 |
K dílu: Depresi
|
J.O.E.
|
Nehodilo by se to spíš nadpis Smrt? Jinak se mi to líbí. Tip!
|
24.03.2008 16:11 |
K dílu: miniatura
|
J.O.E.
|
Dobré dílko. Opravdu miniatura. :-)
|
22.03.2008 15:28 |
K dílu: Lampa
|
J.O.E.
|
Tma je lepší část dne :-) Ale pěkně napsané - tip
|
22.03.2008 15:26 |
K dílu: Vojna
|
J.O.E.
|
Někdy lidé nemají ani šanci vybrat si - zda bojovat či ne. Ve válce to asi tak funguje, i když většina je proti.
|
22.03.2008 15:25 |
K dílu: Omyl
|
J.O.E.
|
Takto asi běžně chodí. Ale můžeš být ráda, že máš aspoň někomu věřit - někteří lidé nemají ani to.
|
22.03.2008 15:23 |
K dílu: Temno
|
J.O.E.
|
Zajímavé - možná by to chtělo trochu protáhnout - něco, co bude po tom všem - taková pointa či co mi tam chybí.
|
20.03.2008 14:53 |
K dílu: Embrya násilností
|
J.O.E.
|
a co to je niečoho - rozdíl ničoho
|
19.03.2008 13:08 |
K dílu: Embrya násilností
|
J.O.E.
|
Manifest ničeho?? Takže za určité lidi není třeba bojovat a chápat je??
|
18.03.2008 22:58 |
K dílu: Bluesová
|
J.O.E.
|
Pěkná věc.
|
18.03.2008 10:54 |
K dílu: Mor
|
J.O.E.
|
rád se u tebe zastavim někdy znova :-)
|
18.03.2008 01:09 |
K dílu: Mor
|
J.O.E.
|
Dost krutá zpověď. Lepší se zničit než býti zničen. To se mi líbí. Tip!
|
10.03.2008 22:03 |
K dílu: Smutné dílo
|
J.O.E.
|
Tim, co jsem napsal - nedávám najevo, že všichni se chytají výrazů, které v realitě nejsou možni. Nepíšu poezii nebo texty nebo hříčky atd. abych ukazoval, že všemu rozumim - dělám to, protože mě to baví a vidím v tom nějaký smysl. Nepíšu žádný kázání. Z mých děl si nemusí nikdo brát nic pokud nechce - to je jasný.
|
10.03.2008 08:35 |
K dílu: Smutné dílo
|
J.O.E.
|
Končící konec je jen jako metafora. Něco co nejde. Nesmíte dílo jen číst. Chce to trošku myslet a nechytat se každýho nevysvětlitelnýho pojmu. Ale to je jen poznámka.
|
05.03.2008 21:16 |
K dílu: Labyrint
|
J.O.E.
|
Pěkná to věc. Moc se mi to líbí.
|
05.03.2008 00:19 |
K dílu: Výkrik zúfalstva
|
J.O.E.
|
V tom případě přesně chápu o co šlo :-) V pohodě.
|
05.03.2008 00:19 |
K dílu: Nový konec
|
J.O.E.
|
Když na to, co jsem napsal - kam bys chodil? v cizí zemi se brodil? nic nevysvětluj a sed na zadku? - humorný to je, ale není to moc na místě. Ale přesto děkuji.
|
05.03.2008 00:17 |
K dílu: Výkrik zúfalstva
|
J.O.E.
|
Myslím, že to má cosi hodně dobrého. Nemám tomu co vytknout. Jen mi vrtá hlavou, když člověk nemiluje, nezbožňuje - tak toho ztratil docela dost ne?Ale pokud je to myšleno jako výčitka tomu druhému a je v tom zapojena ironie - v tom případě nemám námitek a je to pro mě dobré dílko.
|
05.03.2008 00:13 |
K dílu: Nový konec
|
J.O.E.
|
Na zadku sedí všichni. Asi si nepochopil smysl toho psaní. Nemá to nic společného přestěhovat se na jiné místo(země, vesnice, město). Znamená to úplně něco jiného.
|
04.03.2008 23:06 |
K dílu: Prší
|
J.O.E.
|
Nepřestává? Bodla by káva? Osobně mi to vůbec nezapadá do děje, který si nastolil. Pokud jsi to psal v poněkud veselejší formě - není problém, ale pokud to mělo ukázat atmosféru tebe samého - konkrétně to co cítíš - přijde mi, že si nevěděl co tam napsat. Jen jako doplněk rýmu. :-) tak to cítím já.
|
02.03.2008 17:33 |
K dílu: .....
|
J.O.E.
|
Nemluvím za nikoho z nás, ale za sebe. Jen používám nám apod. Ale nikomu to nevnucuji.
Ale díky
|
28.02.2008 23:06 |
K dílu: ....!
|
J.O.E.
|
díky za kritiku - každý v tom najde to svoje :-)
|
27.02.2008 21:33 |
K dílu: Šťastnú cestu
|
J.O.E.
|
opravdu dobré
|
26.02.2008 14:21 |
K dílu: Depka
|
J.O.E.
|
Na jednu stranu krásně jasné na druhou stranu žádný prostor k zamyšlení a hledání nějakého hlubšího smyslu, ale na první počin dobré.
|
26.02.2008 14:13 |
K dílu:
|
J.O.E.
|
Opravdu mě bavíte. Musíte bejt skvělí lidé. U toho co člověk dokáže vymyslet občas zůstává rozum stát. Opravdu jste mě rozesmáli.
|
26.02.2008 14:11 |
K dílu: Domov
|
J.O.E.
|
Díky za kritiku - domov je domov no :-) i když to vypadá, že se s kritikou neztotožňuji. Není tomu tak. Vím, že v literatuře a básních existuje svoboda, kterou chci využít. Proto asi dělám tak nesourodá a rozházená díla. Vím, že tím nic moc nedosáhnu, ale jde o přirozený defekt. Dělám věci tak jak chci já. :-) Ale děkuji
|
26.02.2008 14:06 |
K dílu: .....
|
J.O.E.
|
Ta báseň je o kýči - a aby z toho vyplynul maximálně tak je třeba použít kýčovitou formu
|
26.02.2008 14:02 |
K dílu: ...............
|
J.O.E.
|
Rým nemusí být vždy čistý jak jsou lidé většinou zvyklí. Píšu to já a já to takhle nechám :-)
|
26.02.2008 00:06 |
K dílu: Milujem Slnko
|
J.O.E.
|
Fotka je opravdu úžasná. V básni je obsaženo to podstatné, ale dalo by se z toho vytěžit mnohem více.
Pokračuj dál - slunce je věčné téma :-)
|
26.02.2008 00:00 |
K dílu:
|
J.O.E.
|
děkuji za radu :-) ale když má člověk záchvat inspirace tak to jde samo :-)
|
25.02.2008 23:58 |
K dílu: Nečekaný konec
|
J.O.E.
|
Opravdu se mi to líbí, jen se mi tam trochu příčí ta láska. Ale vypadá na spontánní tvorbu hozenou na papír v té by se mělo tolerovat vše :-). Nicméně každý si asi pod nečekaným koncem přestavuje něco jinýho - nejspíš ten svůj vlastní. :-)
Jen tak dál.
|