27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Autor genialnideti už taky neexistuje. Stejně jako Stanislav_Vašina, hubertxy, Mathew, Monty_Python a Flying_Circus. Jakmile se odhlásím, už se sem pod tímhle nickem nedostanu.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Mair: Nebudeme přece ukecávat vyšinutýho idiota. Založíme si nějakej vlastní server. Ať si tady ten nabubřelej rádobybásník dělá, co chce, klidně ať smaže Písmáka celýho. Jenom by mě zajímalo, před kým pak bude exhibovat se svými jazykolamy.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Pavson: Jo, to věřím, že se chechtá, ale není mi jasný, proč si kupoval něco, co teď cíleně demoluje? Já se neposeru, když nebudu na Písmáku, ale k čemu bude Lyrykovi server, kam nebudou chodit lidi??? Není to tak dávno, co Lyryk hrdě odešel z Písmáka na Poezii.cz a tvářil se, jako že ho tu už neuvidíme. Bojím se, že není duševně zcela zdráv.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Vzhledem k tomu, že všichni ostatní, kteří (do této chvíle) vyjádřili nesouhlas existují, pouze Standa, já a gd ne, musí být každému troubovi jasné, že tu vůbec nejde o zákony ani o pravidla. Jde tu jen a jen o to, že je Lyryk totální dement. Nerada to říkám, ale jinak se to asi pojmenovat nedá.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Pan Správce se sice nevyjadřuje, ale je bdělý. Právě změnil kategorii z UPOUTÁVKA na OSTATNÍ, aby to jako UPOUTÁVKA nebylo na titulní straně. Lyryku, ty jsi tak statečný, úplný Oleg Koševoj. A Míwa jak Zoja Kosmoděmjanská. Btw., nevidím ve výpisu nick GENIALNIDETI, HUBERTXY a FLYING_CIRCUS. To jen pro zajímavost, přátelé, abyste viděli, kdo to tady má na starosti.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
jerzy z jersey: Kdyby Lyryk udělal to, o čem píšeš, nemohl by buzerovat a mstít se lidem, kteří mu už dlouho pijí krev. :o) Mimochodem, o tom novém serveru jsme už taky s pár lidmi zauvažovali, ale teď aktuálně na to já nemám čas... nenechme to umřít, myslím, že je to jediné možné řešení. Udělat si svůj normální literární server a v tomhle koncentráku ať si sedí Lyryk s Mirosláwkem sám.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Mám stejný názor. Teď možná odejdou nějací lidé, ale čert je vem, protože to budou stejně jen ti "problémoví". Pak se to tu vyčistí, zůstanou jen poslušní nebo přijdou noví, kteří staré časy nepamatují... sakra... proč mi to tak hrozně připomíná Farmu zvířat, nevíte někdo?
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
A hlavně se tu nesmí mluvit sprostě o panu Hornerovi, jsi opomenul dodat. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Yfčo, to není zdaleka všechno. Uvědom si, že na své stránce PROPAGUJEŠ ALKOHOLISMUS. A víš přece, jak Lyryk myslí na děti. Což kdyby to viděly? Vezmeš na sebe tu strašnou odpovědnost, kterou momentálně nese na hřbetě Lyryk? Asi ne, viď? Podvracet, ironizovat, urážet, to ano; ale až Lyryka ovedou v železech za to, že tu propagujeme drogy, alkohol, nohy a Ilju Hurníka, budeme z obliga a on za nás bude úpět v kriminále!!!
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Já už bohužel nezjistím, kdo mne tu první navštívil, protože už se na svý první díla nedostanu. Ale mám dojem, že snad Merle nebo Albireo. :o) fermosa: Velmi přesná formulace.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Humble: Jen zálohuj, co myslíš, že tu momentálně dělám? Zachraňuju pokleslý a neetický humor před páterem Horneriášem. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Pavson: To se musíš zeptat Standy, já na Totemu nepublikuju. Zatím. :o) No jo, vlastně, já bejvala i redaktor. Takovou vysokou pozici jsem měla. A co jsem teď? Nula, nicka, nebožka, kterou Lyryk bude pronásledovat na nebi i na zemi. Že bych se šla utopit? :o) Humble: Hlavně když to nebude šité na Míwu. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Písmák 2013 Lidé v Písmákovi: Lyryk, Mirosláwek, Sonatina, Vio +0 Pokec Lyryk: "Mirosláwku, z tvé dnešní básně mne úplně mrazí." Mirosláwek: "Lyryku, mě mrazilo z té, co jsi napsal vloni 16. listopadu." Lyryk: "Tuhle jsem si vzpomněl, jak to bylo hrozný, když sem ještě chodili lidi." Mirosláwek: "Fuj, to mi ani nepřipomínej. To bylo strašný. Jednou se mi o tom zdálo, hrůzou jsem se probudil a měl jsem úplně promočený prostěradlo." Lyryk: "Potem?" Mirosláwek: "Bohužel něco horšího." Lyryk: "Nicméně, všiml jsem si, že v tvé nové básni je silný antagonismus." Mirosláwek: "Vážně?"
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Astra: Vždyť já to taky nevzdávám. :o) Už od mládí jsem byla černá ovce a vyvrhel. Jenom pokračuju ve vytýčený linii. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Taky tam byl Ilja Hurník. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
quentinbubakoff: Nejsi sám a to mne mimořádně těší. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Krel: Samozřejmě neporušuješ. Obrázek trávy není propagace drog. Takovou blbost si může myslet jen Lyryk a Mirosláwek. Vsadím se, že nikdy nehulili, jinak by nemohli být tak nebetyčně kožení. gd: Jsem tam jako Adora, ale nic jsem tam nepublikovala...:o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Mair: No, my tu včera s ostatními smazanými kolegy schválně (poté, co mi Mathew prozradil, že mu byla odstraněna fotka trávy) uveřejnili obrázky vlčího máku, nohou (objekt pro fetišisty), neslušné mrkve, a kresleného kocoura, který kouří. A tohle je výsledek. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Krel: Taky je mi smutno, když si na to vzpomenu. Ale bohužel realita je taková, jaká je. Olda musí být asi opravdu hodně zamilovanej, když udělal takovou nesmírnou blbost. :o( genialnideti: Pan Horner si nebude a nemusí nic ověřovat. Provinil ses souhlasem. Co asi tak můžeš bejt za člověka, když se přidáš k provokaci, rozpoutané někým tak nízkým a nemorálním, jako jsem já???
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Mair: Říká ti něco slovo samoděržaví? :o) Proč by se měli vyjadřovat ostatní, když Písmák patří Lyrykovi? :o))) Doby, kdy tu vládl duch demokracie, už dávno vyčpěly, bohužel.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Pavsone, přitvrď. Zazálohuj si a přitvrď. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Hele, jestli se ti nechce do máku, Pavsone, tak stačej nohy. Ženský chodidla. Ale musej mít nalakovaný nehty. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jochanien: Můžeš bejt i Vašek, přestrojenej za medvědku, jestli chceš. :o) Pavson: To se ještě dá napravit. :o) Jen nesmíš zevlovat v hospodě a sem tam napsat na Písmák, jako že Lyryk zbytečně buzeruje lidi... a když přidáš nějakej obrázek kytky, třeba setýho konopí, tak odtud pofičíš jak namydlenej blesk!
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Já bych taky měla makat, ale jsem holt zvědavý ďouče. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Astra: Buď ráda, že Lyryk zatím netuší, že tě literatura živí. :o))) Tvoje básničky jsou pokleslé, protože se v ničem nepodobají básním, které píší a mají rádi Správci. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jochanien: To je velmi dobrý nápad. Bohužel se obávám, že je tam na půl nohy i Mirosláwek. :o( Nějak mě nerajcuje představa, že bych jeho blbé kecy měla číst ještě někde jinde.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
nin, víš, co jsem udělala konkrétně já? :o) 1) Neuznávám ani Lyryka, ani Mirosláwka, za nějaké místní autority. O obou si myslím, že jsou velmi průměrní básníci, ovšem mohutného sebevědomí. 2) Mluvím tak, jak mi zobák narostl. 3) Píšu pokleslou literaturu, která se bohužel pár lidem líbí. Moje báseň (kupodivu jedna z těch, které osobně považuju za slabší) je druhá nejvíce tipovaná báseň na Písmáku. 4) Myslím si a otevřeně tvrdím, že Pravidla jsou alibistický spisek určený k buzeraci, pruzení a zvýšení prestiže pánů správců. To snad stačí, ne? :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jochanien, neblázni. Mirosláwek je něco jako Lyrykův klon, Sonatina je jeho manželka a pochybuju silně, že by s těmi třemi Vio nějak zásadněji nesouhlasil. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Anebo já to zkopíruju sem, nač dvě stejný auditka? DOPLNĚNÍ "PRAVIDEL" 1) Správce si vyprošuje, aby o něm někdo veřejně říkal, že je cenzor, blbec, komunista atp. Za takové výrazy bude příslušná identita vaporizována. 2) Správce zakazuje publikování obrázků rostlin, nohou a kreslených kocourů s ubalenou cigaretou v tlapě. Za takové chování bude příslušná identita vaporizována. 3) Pokud někdo souhlasí či se přímo postaví na stranu vaporizovaného nicku, bude sám vaporizován. Ráda bych upozornila p. t. ctěné Písmáctvo, že od dnešního dne přestaly existovat nicky Stanislav_Vašina, gd, Mathew a Monty_Python. Byly smazány udatným a spravedlivým správcem, neboť si dovolily nesouhlasit s jeho způsobem oklešťování svobody slova; dovolily si připomenout jeho sliby z dob, kdy po Oldovi přebíral Písmák a dušoval se, že NIC MĚNIT NEBUDE. Mnozí z vás si jistě řeknou, že nám to patří. Každý má právo - aspoň dle mého názoru - na vlastní názor. Tuto upoutávku směřuji k těm, kteří jsou stejného či podobného světonázoru jako výše uvedení nebožtíci, aby zvážili své další setrvání v prostoru, který je demokratický asi jako koncentrační tábor. S pozdravem MUPY MUP Monty Python
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Tak já vám taky řeknu, proč jsem smazaná. Můžete si to přečíst pod mou diskusí, která je hned nad tou géďákovou. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
ježíši teď mi to došlo!!! Tak lidičky, loučím se s vámi, brzo tu už nebudu, napsala jsem na slušný a etický Písmák slovo kurva. Jak jsem jen mohla zapomenout... jak jsem jenom mohla!!!
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Copak svazáci. To byli bohatýři. U nás se předseda SSM Kášek v prvních dnech revoluce stal hlasatelem zdrženlivosti a vyčkávání, a za tejden už organizoval generální stávku. Kdo měl funkci, byl kurva, a nikdo mi to nevymluví. I když třeba jenom zištná kurva. :o) *
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Asi bych i znala, ale nechce se mi bojovat stejně ubohejma zbraněma jako druhá strana...:o))) Já sice mluvím sprostě, ale v jádru jsem něco jako Jarka Metelka. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jo, za to, co jsem mu řekla. :o) Podle mého názoru by neměl mazat nic, s výjimkou ZJEVNÝ PORNOGRAFIE, jenže Lyryk je ješitnej zneuznanej básník a od tý doby, co je správce, mu nějak narostlo ego. :o))) A kromě toho tyhle totalitářský a eliminační sklony měl vždycky, stačilo by si přečíst pár jeho upoutávek, ale je to zbytečná práce - v kostce tam stojí, že by na Písmáku měla být jen kvalitní (rozuměj: ta, co se mu líbí) díla a srandičky, žertůvky, blbinky by se měly mazat, aby neurážely jeho jemnocit. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jasně, řekl nám, že nás bude mazat. Proč, na to se můžeš podívat v auditku od STRPODA. Hodím ti avízo.
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
nin, tak aspoň žes to ty přežila. :o) Teď už se můžu vyjádřit v auditoriu "jaké je to po smrti". Mám už AFTER DEATH EXPERIENCES. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Zkusíme si tipnout. Tak den? :o))) Jsem ráda, že mne hoši nezklamali a ukázali, že jsou skutečně tak obludně blbí, jak se tváří. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Ani Monty_Python již neexistuje, ani gd. Schválně mrknu co nin a Mathew. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Dodatečně mne napadlo, jestli je závadnej a trestnej i ten chudák Ilja Hurník. Co myslíte?
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Rowennko... chyba! Zkopíruj si je aspoň někam do wordu... protože tys správně měla hodit kamenem a odsoudit nás! A ne se přidávat na naši - tzn. špatnou - stranu barikády. Kdo to prosím tě kdy viděl, nějakou D-E-M-O-K-R-A-C-I-I nebo nedej Bůh tuhlenctu S-V-O-B-O-D-U S-L-O-V-A??? Kde to žiješ, holka nešťastná? :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
avi
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Ano, je to nechutné. Ale je to zcela v rámci Lyrykových intencí. On prostě nedokáže být ani nad věcí, ani demokrat. Musíte se s tím, mí milí sirotečkové, nějak smířit. Anebo jít někam jinam, kde o bytí a nebytí rozhoduje někdo, kdo netrpí mesiášovským komplexem.
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Jistě. Já už taky neexistuju. Řekla jsem Lyrykovi, že je svazák a cenzor. A zveřejnila jsem animovaný obrázek vlčího máku, z něhož se, jen tak pro zajímavost, ŽÁDNÉ DROGY NEVYRÁBÍ...:o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Ale nejdřív si zazálohuju!
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Tak já obětuju další nick a napíšu upoutávku o tom, jak udatně hájí Lyryk a spol. svobodu slova. :o) Úplně slušně, bez jedinýho sprostýho slova, aby na mne nemohli mávat Zákonama ČR. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Rowenno, to je skutečnost. Takhle to tu teď bude fungovat. Jen zkus říct Lyrykovi, že je cenzor a mccarthysta. :o) Pofrčíš za námi do neexistence, ani nebudeš vědět jak. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
jehostara: Podle mého názoru odtud normální lidi stejně někam vypadnou, na Totem nebo jinam... kdo by tu chtěl být s takovými komančskými trulanty... ale dřív, než je na tom jejich prochcaným písečku nechám samotný, byla bych ráda, aby se o jejich smyslu pro čest a etice dozvědělo co nejvíc místních. Ať se rozhodnou, jestli má smysl tady vůbec existovat...
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
...a Mathew je už taky v hajzlu. Čest jeho památce.
27.08.2003 00:00 K dílu: Výklad trestního zákoníku Flying_Circus
Já už taky neexistuju. Myslím, že mě už čačtí správci udali na Policii ČR. :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Myslím, že výraz "zvracím" je neetický...
22.05.0001 00:00 K dílu: Diskuze klubu:KLUB ČARODĚJNIC A MAGIE Flying_Circus
Jenom pro zajímavost jeden odkaz
24.04.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
rikiv: co ale říci člověku, (který až dosud věří, že vidí,) že jeho vidění je slepotou Tak to mi zavání náboženským fanatismem... proč bys chtěl lidem brát jejich vidění? Ať už si o něm myslíš cokoli? Nikdo nemá právo posuzovat vidění a světy těch ostatních. Tím méně pak je regulovat, odnímat... existuje přece něco jako svobodná vůle, možnost svobodného rozhodnutí. Není nic subjektivnějšího, než pravda. Nikdo z nás není Bůh a nikdo z nás neví, co si Bůh opravdu myslí a co chce. Pokud od nás vůbec něco chce... Můžeme nechat ostatní nahlédnout do svého světa, ukázat jim ho, ale nutit je, aby jej přijali? Aby v něj uvěřili? To já jakožto jedinec odmítám... neodsuzuji, je to každého věc... ale odmítám.
26.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
Materula: Jaký bebíčko, to není o mě. Já jsem prastará v mezích normy. :o)
14.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
Není to o nenávisti... aspoň ne o mý... já ji necejtila. Chtěla jsem to nejdřív upravovat, ale stačí, že to musím tahat z formátu *.sam (šílená práce)... a taky, víš, je dobrý vědět, čím člověk byl a co cítil... tyhle všechny věcičky jsou "předtím", až budu psát o "potom", bude to jiný... doufám.
12.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
hubertxy: Hmmm... áno... a když má taková ponožka díru přes půl chodidla, tak ozhusta vybízí majitele i k tomu, aby ji konečně serval z nohy a poslal expres do spalovny v Malešicích...
05.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
13.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
blbjenko, terapie nepochopení je úplnej základ psychiatrie, páč není-li psychiatr sám psychoušem, nechápe ani zbla. :o) Konkrétně Chocholoušek by chápal, tomu slušně hrabalo, ale žel, realita bývá jiná... :o)
05.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
Břízo... každej něco ví... a dohromady neví nikdo nic... nebo dost málo... ach jo....
05.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
Mé milé S. (H., L. a J.S. nevyjímaje), řekl jste to moc krásně a naprosto výstižně. A vězte, že nebýt vás, tak by to tu neviselo, a taky by to hrozně bolelo, ale to vy všechno víte. Tak jenom DÍK za to, že vůbec jste, pane. :o)
05.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jarku.... :o)))
11.10.2001 00:00 K dílu: Flying_Circus
Bezejmenný: Kdo řekl, že mi bereš nějaký názor? A i kdyby ses o to pokusil, obávám se, že bys neuspěl. Prosím, peněženku mi můžou vzít, kočár mi můžou vzít, ale názor? Pokud jde o nátlak na mou psychiku, která je všechno jiné, jen ne křehká, žádný nevyvíjíš; pouze jsi pravil, že můj názor je chybný, což je demagogie, protože názor nemůže být nikdy ani chybný ani správný, je to jen názor, zejména pokud se týká tak subjektivních věcí jako je "umění", "literatura", "organizovanost literatury" etc. Rozhodně ti nevytýkám, že mi bereš nějakou jistotu - jakou a čeho, probůh? Diskusní půda pod nohama očividně ujíždí tobě, protože na mé otázky položené výše jsi zatím stále neodpověděl. Kromě toho popíráš sám sebe, neboť nezajímá-li tebe můj výsostně soukromý názor na Písmáka nebo třeba na páření rosomáka, nevím, proč by měl mne zajímat tvůj. Pravděpodobně ti chybí elementární znalost podstaty dialogu jako takového, a v zoufalé snaze udržet si tvář se snižuješ k osobním výpadům, které více než adresáta vždy poškozují toho, kdo je vysloví. Ani na jedinou věcnou poznámku, kterou jsem vyslovila v debatě výše, jsi neodpověděl. Těžko vést diskusi s někým, kdo na každý dotaz odpovídá: "Polohrubá mouka." Nelze se mi tedy divit, že už žádné věcné otázky nekladu... mohla bych je totiž klást donekonečna...
15.06.2001 00:00 K dílu: Flying_Circus
Wopi: Bóže, to jsem přehlídla... ve tři ráno, co taky můžeš čekat... Bohužel to nejde opravit, protože zas nefunguje "úprava děl"...:)
30.06.2001 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jo, tohle je taky dobrý... tady najdete jasnej důkaz toho, že Amíci jsou schopný fšeho. Kdo to nechce otvírat, vězte, že je to odkaz ze stránek jedné americké porodnice, kde se 19. 6. t. r. narodila holčička, které dali rodiče jméno FALCON SILVERWING (tedy SOKOL STŘÍBRNÉ KŘÍDLO, ev. SOKOL STŘÍBROKŘÍDLÝ). Teď už jen čekám, že se jednou v nějaké americké porodnici objeví dítě se jménem CRACKED CONDOM.
30.05.2001 00:00 K dílu: Flying_Circus
clovrdik: Nemyslela jsem povinné školné pro každého, ale možnost zaplatit si vzdělání, když už naše školy nemají peníze na to, aby přijaly více studentů... podle mého názoru je to oboustranně výhodný přístup.
24.05.2001 00:00 K dílu: Flying_Circus
blbjenka: Už jsem to zvětšila...:)))
22.05.2001 00:00 K dílu: Flying_Circus
...nechat doma Medvídka Pú... Strašidlo Cantervillské... a tak vůbec...:)))
22.05.2001 00:00 K dílu: Flying_Circus
Wopi: Tak to si musím někde sehnat... vůbec tyhle knihy neznám (teda Lema asi jo, možná)
Těžko bych vybírala tři knihy, který bych si vzala na pustý ostrov... ale když už, tak asi:
Kurt Vonnegut Jr.: Hokus Pokus
Jerome Klapka Jerome: Tři muži ve člunu (o psu nemluvě)
Jiří Trnka: Zahrada
Ale byly by to nervy... :)))
22.05.0001 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jenom pro zajímavost jeden odkaz
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jo, jeho číslo je furt ve Strpodově auditku. :o)
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Jsem ho zkopírovala do géďákova, nemá smysl to tu exponovat 2x. :o)
12.03.2002 00:00 K dílu: Flying_Circus
:o))) Zdar! Zdar! Zdar! Nazdar... Sokolíku čilý...
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
"Zahraj si zahraj ještě než tě dostanou kamenem řetězem kudlou nebo sekerou..." :o)))
27.08.2003 00:00 K dílu: Flying_Circus
Borisi, ty ještě existuješ??? Tak to se teda setsakramentsky divím. :o))) ex M_P
Nahoru