21.06.2017 10:43 K dílu: Fragmenty zapomenutých rán Gorik

Lakrov: Zdravím a díky za zastavení. Prima, neuvědomila jsem si, že by to mohlo vyvolávat myšlenku squatu - díky za zpětnou vazbu, na nic podobného mě zatím nikdo neupozornil.

16.06.2017 22:54 K dílu: Fragmenty zapomenutých rán Gorik

Ok, díky za rady, zařídím se podle toho :D

16.06.2017 22:52 K dílu: Fragmenty zapomenutých rán Gorik

Díky za zastavení.

16.06.2017 22:52 K dílu: Fragmenty zapomenutých rán Gorik

Potom, co mě napadlo malování po stropě jsem potkala kluka, který si nechal od známých malovat do kalendáře. Používal ho zároveň jako takové vzpomínkové album. Díky za názor.

30.04.2016 00:30 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Díky.

24.09.2015 23:40 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Díky za zastavení - popisná část v místě, kde jsou mouchy, barvy a její tma?

Chloupky na krku - šlo by prosím uvést taky nějaký příklad?

 

Super přirovnání, díky :)

06.09.2015 12:45 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

MartinaR: Myslím, že to může být chápano více způsoby.

Oni se tři roky neviděli, nic o sobě neví a do této chvíle spolu nekomunikovali - takže spolu neumřeli. Narazili na sebe v "mezičasí", kdy on už nějakou zkušenost s posmrtným životem má a ona si neuvědomuje (nechce uvědomit), že se na podobném místě nachází a dochází jí čas. Všechno, co jsem tu shrnula, by z povídky mělo vyplývat.... pokud se mi to nepovedlo, zamakám na tom:)

06.09.2015 12:39 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Lakrov: Díky! Pomohlo :)

V textu se objevují tři osoby, ale pouze dvě z nich mezi sebou komunikují - třetí se vynořuje ze stejného světla jako prve Béďa, ale nestihne se zapojit do rozhovoru či čehokoli jiného.

Jak napsala Martina - třetí osoba by měla poukazovat na ne-realitu, přechod mezi životem a smrtí.

 

 

04.09.2015 00:20 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Lakrov: Mrknu na ni, třeba něco vymyslím. Díky za opravu, i když jsem povídku kontrolovala několikrát, chybka mi utekla. Snad byla poslední. 

 

Slohová podoba - šlo by to prosím přiblížit? Jestli je text nudně popisný, nebo naopak nepřehledný /s tím pracuju... pokouším se ho zjednodušit/, ne/dynamický... a která část je nejpatetičtější? Bohužel stále nemám odstup, proto se ptám napřímo. Díky. 

Povídka je z mého pohledu plná smrti, avšak zároveň například vlastní volby i života... :) Díky za názor! 

04.09.2015 00:10 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Však to si poví někdy jindy, možná... Skvělá poznámka ke větě - vypadá to jako milostný trojúhelník, i když to tak myšleno nebylo. Budu si s ní muset ještě pohrát.. díky za tip.

I přes nesrovnalosti je fajn, že text vyvolal otázky, díky za zastavení.

04.09.2015 00:09 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Však to si poví někdy jindy, možná... Skvělá poznámka ke větě - vypadá to jako milostný trojúhelník, i když to tak myšleno nebylo. Budu si s ní muset ještě pohrát.. díky za tip.

I přes srovnalosti je fajn, že text vyvolal otázky, díky za zastavení.

18.08.2015 10:25 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Potěšilo! Děkuju.

17.08.2015 22:42 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Nejsi zpomalený:) Vybrala si život.

17.08.2015 17:36 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Ahoj, díky za komentář. Jestli si alespoň  na jednu nelogičnost vzpomeneš - při nevnímání - pomůže mi to, díky. Koukám do povídky dlouho, všechno mám v hlavě, proto si nejsem jistá, zda je to i na papíře :/ 

16.08.2015 22:50 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Díky za komentář, zmatek v popisu nebo i v tom, kdo právě mluví?

15.08.2015 10:27 K dílu: Paradox mezi světlem a tmou Gorik

Ok, díky za zastavení.

12.08.2015 22:51 K dílu: První cesta vlakem a dědova dýmka Gorik

Krásný jazyk a příběh... dílko potěšilo!

17.06.2015 22:42 K dílu: Hráč Gorik

Minimalismus mě baví, překvapilo mě, jak se mi povídka lehce četla +. Taky to, jak příběh plynul bez zádrhlů a odboček+. Nakonec pěkné rozproudění fantazie+, není tam nic navíc+ a zároveň bych nic nepřidávala+. Na mínusy přijdu časem a třeba taky ne. Potěšila! Lakrov díky za upozornění a Radon za povídku. 

31.03.2015 23:02 K dílu: Chladná hlava klid přináší Gorik

Lakrov:

Díky, zkusím se s ním ještě poprat.

30.03.2015 23:12 K dílu: Zvědavec Gorik

Lakrov:

Tak třeba si z železných tyčí postaví vesmírnou loď!:) Zkrátka náladovka.

30.03.2015 01:44 K dílu: Zvědavec Gorik

Ok, díky díky. 

28.03.2015 11:52 K dílu: Zvědavec Gorik

Pro rozproudění fantazie... dá se pod textem představit cokoli. Vycházela jsem z pozorování asi pětiletého dítěte, když jsem ho pozorovala z balkónu a on o mě nevěděl :) 

28.03.2015 11:50 K dílu: Chladná hlava klid přináší Gorik

Ok, tohle je mnohem srozumitelnější. Díky.

27.03.2015 23:02 K dílu: Zlomená destrukce Gorik

Lakrov:

O žádné odhalení nešlo. Snažila jsem se o abstrakci aplikovanou na vztahu dvou lidí. Nějaký jednoduchý příběh, v jehož částech by se našel každý... 

Janina6:

Konkrétnosti ve smyslu dialogů jsem se snažila vyhnout a zachytit vztah pouze v popisu. Pokusila jsem se o to, aby se nad příběhem vznášel jakýsi opar/mlha a dialogy by to podle mě rozrušily. Možná jeden... je to dobrá poznámka, promyslím to - děkuji.

Prostřednictvím náznaků si čtenář může domýšlet detaily. Tím jsem se vyhnula jasným mantinelům, za něž čtenář nemůže...

Opakování mě dostane do hrobu, díky za upozornění.

 

27.03.2015 22:42 K dílu: Chladná hlava klid přináší Gorik

Úplně nerozumím obratu "konstatování něčeho", tzn, že jde o literární pokus... nebo to nesplňuje charakteristiku povídky...  Nejsem z toho moudrá, šlo by obrat lépe objasnit?

23.03.2015 20:39 K dílu: Chladná hlava klid přináší Gorik

S časy jsem hýbala, proto ta změna. 

 

Díky za zastavení.

02.11.2014 16:18 K dílu: Opilcova halucinace? Gorik

Kytiii + Ápéčko:

Díky za komentáře. Nejsem si jistá, jestli byste vydrželi číst delší a propracovanější text v této podobě. Záměrem nebylo hloubější popis příběhu či postav, spíš zachycení okamžiku... což se podle povedlo.

V budoucnu to mohu zkusit, za to nic nedám. Už tak jsem dost promazávala, protože se mi původní věty do konečné verze nehodily :)  

10.10.2014 09:53 K dílu: Opilcova halucinace? Gorik

Josephina: :)

Jakub Němeček:

Díky, měla jsem téma a zkoušela ho ozvláštnit formou, která by ho rozhýbala. Ha, teď jsem zaskočená, protože jsem byla přesvědčená, že jsem slovo "mu" smazala a ono tam stále je... dobrá stane se... upravím si u sebe...    

09.10.2014 11:33 K dílu: Opilcova halucinace? Gorik

Díky za komentář. 

09.10.2014 09:04 K dílu: Opilcova halucinace? Gorik

Hlavně nevěděl, co s ním bude všechno dělat, proto se vzpouzel.

 

Ok, dík.

31.07.2014 13:34 K dílu: Prokopnutá samota Gorik

Ok, tahle rada je konstruktivní a dává smysl, super, děkuju. Myslíš Mary Poppins?:)

31.07.2014 13:12 K dílu: Prokopnutá samota Gorik

Ok, tahle rada je konstruktivní a dává smysl, super, děkuju. Myslíš Mary Poppins?:)

31.07.2014 11:14 K dílu: Prokopnutá samota Gorik

Díky za koment. Ústřední postava je roztěkaná, osamělá a neví kudy kam. Celý text je viděn z jejího pohledu, proto jsem ráda, že z povídky cítíš zmatek a nerozhodnost.... Díky za tvůj pohled, i když nesouhlasím s tím, že jde jen o slova, která nikam nevedou. Jsem ráda, žes ji dočetl/a až dokonce a vyjadřil/a se k ní.

29.07.2014 10:05 K dílu: Prokopnutá samota Gorik

Díky za reakce. 

12.07.2014 00:46 K dílu: Loučení na Střeláku Gorik

Díky za zastavení a radu. Budu ráda za další podnětné připomínky a konstruktivní kritiku.

06.07.2014 07:11 K dílu: Loučení na Střeláku Gorik

Ano příběh se odehrával v hlavě hrdinky. Ale právě ta setkání pro ni měla svou váhu. Jejich sblížení bylo zásadní už jenom proto, že se z notesu a své hlavy dostala do reality a uvědomila si přítomnost, momentální okamžik. Jde o pouhé náznaky chování, které ale napovídají strachu ze sblížení apod.... 

U obou postav šlo o strach z blízkosti toho druhého. Nakonec přeci přijela pozdě vlakem... není jasné, jestli ji například chlapec nepozoruje zpoza stromu....

Velké díky za názor a opravu pravopisu. Upravím si ho v noťasu.

05.07.2014 12:39 K dílu: Loučení na Střeláku Gorik

Notes splnil svou úlohu. Posunul její smýšlení určitým směrem ... 

S těmito větami jsem měla problém, přiznávám. Přepisovala jsem je a upravovala, soustředila se na jiné části textu a později se k větám vracela... zaměřím se na ně.

Díky.

05.07.2014 12:12 K dílu: Loučení na Střeláku Gorik

Notes splnil svou úlohu. Posunul její smýšlení určitým směrem ... 

S těmito větami jsem měla problém, přiznávám. Přepisovala jsem je a upravovala, soustředila se na jiné části textu a později se k větám vracela... zaměřím se na ně.

Díky.

05.07.2014 11:25 K dílu: Loučení na Střeláku Gorik

Díky za zpětnou vazbu.

Pravda, slovo čmuch se do povídky asi nehodí. Nechám si ji uležet a za nějakou dobu si ji přečtu, třeba přijdu i na další slova.

 

12.10.2011 19:29 K dílu: Obrácený vykřičník? Gorik
Vypravěčkou je ženská, takže to sedí:) A ve které části se ztrácíš?
27.03.2011 12:00 K dílu: Dar od citlivky Gorik
Díky za tip, vesměs je to bráno z pohledu vypravěčky, která má určitou zášť ke křičící bývalé a zároveň nezná hroutícího se chlapa přicházejícího za Lenkou. Proto tam jsou zaznamenané spíš její pocity.
25.03.2011 15:29 K dílu: Dar od citlivky Gorik
I po několikátém přečtení? Asi jsem s nimi moc zžitá, pro příště tedy podrobnější rozkreslení. Beru na vědomí, díky.
23.03.2011 21:08 K dílu: Dar od citlivky Gorik
Povídka je samostatná, na začátku vypravěčka komentuje vztahy mezi milostnou trojicí, kterou pozoruje. Sci-fi ani ne, spíš fantasy, když už je potřeba nějakého žánrového členění. Objevují se tam heterosexuální, bisexuální a lesbické vztahy - možná pro lepší orientaci. Myslím, že hlubší prokreslení povídka nepotřebuje, protože mi o pozadí nešlo.
01.12.2010 00:11 K dílu: Bublina času Gorik
Díky, už jsem pochopila, jak to myslíš. Popřemýšlím nad tím, určitě je mnoho různých variant a třeba se mi nějaká zalíbí. Za další zastavení budu jenom ráda!:)
30.11.2010 11:27 K dílu: Bublina času Gorik
Ten začátek jsem popisovala dlouze kvůli tomu, aby si každý představil, jak to místo na ostatní lidi působilo. Většina díla jsou jednotlivé jednoduché popisy. S těmi odstavci - kdyby byla na konci každého jedna věta, která uvozuje další odstavec, nepřišly by ti odstavce tak násilně přeseknuté? Nebo v jakém slova smyslu to bylo řečeno? Jinak už česám a škrtám:) Ohledně první věty nic nevadí? Díky
25.11.2010 22:00 K dílu: Bublina času Gorik
Moc popisný nebo klišojdní? Popřípadě, které části ti přijdou klišoojdní?
12.08.2010 20:47 K dílu: Papírový rytíř bez koně Gorik
Které se opakují? Jsem v slepé uličce no... nevím jak s tím:(
05.03.2010 12:45 K dílu: Snorita Gorik
Dobrá, takže nějak víc naznačit co je sen a co realita, beru v potaz, dík:)
03.03.2010 16:25 K dílu: Snorita Gorik
Z toho nešlo pochopit, že si ji akorát vysnil? Že měl prostě představu o dokonalej ženskej? Může se to vykládat více způsoby, chtěla jsem to nechat na fantazii čtenářů. Takže problém máš se zápletkou, ne s formou textu?
25.02.2010 11:06 K dílu: Snorita Gorik
Asi jsem to úplně nepochopila, zlom v odvíjení děje? Samoúčelné - hned od začátku bylo jasné, že ta dívka je jen jeho výmysl? Nebo to z toho nebylo ani jasné? Nějak se nechytám...
22.02.2010 16:10 K dílu: Snorita Gorik
Poškrtat? Co všechno, vám přijde navíc?
22.01.2010 20:45 K dílu: Zdušená věc Gorik
Jsem ráda:)
22.09.2009 19:29 K dílu: Realita místo vzdušných zámků Gorik
Hm... budu se toho popisu nějako zbavit:) dík
19.09.2009 12:40 K dílu: Realita místo vzdušných zámků Gorik
Hádám, že ten můj styl je dost popisný...?:( a proto to nemá tu šťávu..?
08.09.2009 15:07 K dílu: Realita místo vzdušných zámků Gorik
Díky za přínosné kritiky.
08.09.2009 15:06 K dílu: Realita místo vzdušných zámků Gorik
V kterých částech to bylo nudné??
29.08.2009 14:45 K dílu: Společná značka: Mládí Gorik
Tak třeba se obsahem trefím příště:) Zase sem si zkoušela trochu hrát:)
15.08.2009 16:30 K dílu: Kdo je kdo Gorik
Olala, tak tedy děkuju. Když ty názvy, nevím prostě mě to napadne a přijde mi, že je docela i trefný. A vymyslet nějaký název, který prostě zaújme všechny se mi ještě nepovedlo. Ale můžu na tom začít pracovat:) Dost často se mi stává, že i když čtu některé povídky, tak si nikdy nezapamatuju název. Prostě se k tomu dycky musím vrátit, aby mi to dalo nějakou souvislost. Nikdy si je prostě nezapamatuju. To k té přehlédnutelnosti:) A beru na vědomí třetí osobu. Sama jsem s tím při psaní měla dost problémy, ale chtěla jsem to tam zkusit zasadit, abych zjistila, jak to bude celkově působit. Chci se pokusit napsat něco podobného v tomto duchu, akorát víc abstrakce. Něco bezdějového, ale zase ne popisnou formu, což nevím, jestli se mi povede, ale za pokus to stojí.
11.07.2009 23:35 K dílu: Světlé a tmavé chvilky Gorik
:) příště dám do úvodníku poznámku, že jsem ještě nevycválaný kuře, který pomalu objevuje věci, jenž jsou ostatním starším či mladším jasné :-p
04.06.2009 11:47 K dílu: Potravní řetězec Gorik
jsem ráda, že to na tebe tak působí:) Snad se mi jednou povede napsat něco většího:)
30.04.2009 22:04 K dílu: Duše Gorik
Dík:)
25.03.2009 16:10 K dílu: Remake energie Gorik
S některýma jo, ale povětšinou ne, víceméně je to z toho, že čerpám z okolí, někdo něco řekne a mě něco napadne, nebo jeho situacu zakomponuji do povídek, popíšu jeho pocity a tak... je menšina děl, s kterými se ztotožňuji:) U mě a zápletky... nevím, moc mě nenapadjí originální zápletky, takže se pokouším spíš vystihnout atmosféru daného okamžiku, protože, když něco vymyslím, tak mi každý druhý řekne, že tohle téma je ohraný a na tohle nemáš a o tomhle nic nevýš.... snažím se zdokonalovat:)
24.03.2009 23:39 K dílu: Faunův labyrint Gorik
Děkuju:) Už mám trochu překopáno:) Tak tam zkusím i něco zakomponovat:) Já sem si kvůli tomu přečetla pár recenzí, ale jedna byla fajn, jedna ne, další skoro nerecenze. Tak sem se pokusila najít nějaký střední proud:) Ale už jenom naznačuji:) Neprozrazuji:)
16.03.2009 21:11 K dílu: Faunův labyrint Gorik
Tééda, mockrát děkuju za ten odkaz, hnedka to tam dopíšu:) A neboj, rozhodla jsem se tam jenom naznačovat a nevyzrazovat konec:) Aby bylo aspoň trochu napětí:) pokud to svedu přesně nastínit:)
11.03.2009 23:47 K dílu: Faunův labyrint Gorik
Ujišťuju tě, že jsem amatér, teďko louskám knížky - aspoň se o to pokouším, ale když nedám scia, tak sem víš kde?!:(
11.03.2009 20:56 K dílu: Faunův labyrint Gorik
ASpoň nějaký účinek to mělo:)
11.03.2009 20:53 K dílu: Faunův labyrint Gorik
Teprve bude na fildu do Olomouce -filmová věda a historie a dějiny dramatických umění. Proč? Děsíš se?:) Tohle není konečná verze, ještě si s tím musím pohrát;) Jenom mě zajímají názory ostatních
11.03.2009 15:33 K dílu: Faunův labyrint Gorik
Vyburcovalo tě to k tomu, aby ses na ten film podíval?:)
11.03.2009 15:33 K dílu: Faunův labyrint Gorik
No je to práce k přijimacímu řízení, tak jsem tam nechtěla posílat dílo o jedné a půl stránce, když to má bejt maximálně na deset... Už sem si dala za cíl, že v textu budu víc naznačovat, protože jsem si uvědomila, že jsem tam opravdu napsala víceméně skoro všechny důležité scény... a nebudu prozrazovat konec:)
11.03.2009 15:32 K dílu: Faunův labyrint Gorik
No je to práce k přijimacímu řízení, tak jsem tam nechtěla posílat dílo o jedné a půl stránce, když to má bejt maximálně na deset... Už sem si dala za cíl, že v textu budu víc naznačovat, protože jsem si uvědomila, že jsem tam opravdu napsala víceméně skoro všechny důležité scény... a nebudu prozrazovat konec:)
10.03.2009 21:18 K dílu: Faunův labyrint Gorik
Počkej, počkej znova, jakou frázi přesně myslíš? S tím Jiříkem? To není dobrý říkáš? No jako ty maminy to bylo naschvál žejo.... teda jako mělo to tak bejt myšlený, je to tak myšlený:) Jo vypadá to asi jenom na naznačení, asi bych taky nebyla moc nadšená, kdybych si přečetla konec filmu. Pokusím se víc naznačovat:) A co se ti nelíbí dyg ta věta zas tak kostrbatá není? Teda spoň mi to tak přijde:) s těma dítky;)
10.03.2009 18:08 K dílu: Faunův labyrint Gorik
No já mám zadání na maximálně 10 stránek víš? tak sem se z toho snažila vytáhnout co nejvíc to šlo:) Dík
07.03.2009 00:22 K dílu: Gorik
Já ji přímo přetékám:) A nedám:-P
07.03.2009 00:20 K dílu: Gorik
Já ji přímo přetékám:) A nedám:-P
07.03.2009 00:19 K dílu: Remake energie Gorik
Wau, no tak to bych teda nečekala:) Povětšinou mám dost smutný povídky, ale v posledním půl roce se to opravdu zlepšilo:) No aspoň jsem tě něčím zaujala... budeš si mě pamatovat:) Nebo aspoň moji povídku. Já se většinou se svými díly nestotožuňuju;)
07.03.2009 00:17 K dílu: Remake energie Gorik
Díky ti, jo nedivila bych se kdybys to četl, ta povídka je už skoro rok stará?:) Teďko jsem se k ní vrátila a trochu si s ní pohrála. Aby to bylo srozumitelnější:) A nedivím se, kdybys ji četl na HA, Liteře, nebo podobně:) Akorát tady mě lidi neberou no:( Nějak tu nemůžu prorazit:(
10.02.2009 18:05 K dílu: Nikdy neříkej nikdy Gorik
Myslíš to, že tam prostě v celým textu chyběj emoce atk. žejo? Vím no, asi to nechám uležet a podívám se na to za dlouho. Teďko se mi to líbí a za dva měsíce si budu škubat vlasy, protože jsem napsala něco, co se mi nebude líbit. Uvidíme. Děkuju za tip - kde to poupravit -
09.02.2009 21:08 K dílu: Nikdy neříkej nikdy Gorik
Cokoliv? Výtka, pochvala? Potěší...
24.01.2009 14:45 K dílu: Snítky energie Gorik
Tak jsem to malaičko poupravila, tak to snad už bude lepší:)
27.12.2008 20:50 K dílu: Snítky energie Gorik
Děkuji za opravu:) Jednou mě ty čárky asi zabijou:) A co se týče klišovitých konců, zkusím se polepšit:-P
27.12.2008 19:39 K dílu: Snítky energie Gorik
No já se taky nepokoušela o něco souvislejšího:) pravda, že už jednu povídku o energii mám, ale tohle je přesně to, čeho jsem chtěla dosáhnout:) Jakýsi výřez:) Nic souvislého, jenom útržek:) A navíc mám za to, že tyhlety úryvky na každého působí úplně jinak, což byl taky účel:) Děkuji za kritiku, klidně přihoďte další:) A pokračování?:) To se ještě uvidí, jestli se vůbec nějaké dá:)
08.12.2008 20:07 K dílu: Noc Gorik
Odstavce? Jej, já je tu mám, akorát nemám začátek odsazenej.... Jinak díky
02.12.2008 20:32 K dílu: Chce se mi řvát Gorik
Ani ne:) Mám o dost veselejší život:) I když z díla mělo vyplinout něco jiného:)
25.11.2008 00:09 K dílu: Konečně spolu Gorik
Děkuji:) Jsem ráda, že pobavilo:)
26.10.2008 23:21 K dílu: Překvápko Gorik
Jo dobře, jsem to přečetla špatně:) Jsou nějaký určitý místa, která ti vadila?
26.10.2008 22:49 K dílu: Překvápko Gorik
Co si mám představit pod pojmem poškrábat a zhutnit?:)
25.10.2008 10:53 K dílu: A jitra jsou zde tichá Gorik
Mám i spisovnou verzi, na webu se většinou uvítá nespisovná, ale tady přiznávám, že mi to s tou nespisovností moc nešlo:) Víceméně mě to napadlo a teďko aspoň vidím, že někoho to hodně osloví a někomu se to nelíbí kvůli délce a doslovnému objasnění. On vlastně vypráví o svým idilickým životě a nechce přijit na to, že se mu tenhle sen někdy zkazí. Tak to radši utne..... Takže bych řekla, že asi skica....
25.10.2008 10:48 K dílu: Šedá šmouha Gorik
Tak to neeee, já čtu hodně. Spíš to bude tím, že je to moje první povídka vůbec. Takže je to začátečnický:) Vím že je to krátký, pokusím se psát něco co nemá šest odstavců:) Díky za kritiku;)
18.10.2008 23:07 K dílu: A jitra jsou zde tichá Gorik
Dík, jenže já když začnu psát delší věci, tak se v tom pak ztratím... teďko mám jedno rozdělaný snad moje nejdelší třístránkový dílko, tak pak uvidím jestli z toho vymáčknu ještě víc:) Ale díky;)
18.10.2008 15:34 K dílu: A jitra jsou zde tichá Gorik
Hm:( Tak ještě s tím něco udělat říkáte jo? Jsem to právě nechtěla moc rozvádět.... ale dík za názor:) Třeba mě ještě něco napadne:)
18.10.2008 12:54 K dílu: A jitra jsou zde tichá Gorik
ok:)
12.10.2008 21:08 K dílu: Pokušení Gorik
Díky:)
12.10.2008 21:05 K dílu: Pokušení Gorik
Díky:)
12.10.2008 21:04 K dílu: Pokušení Gorik
Je zajímavé sledovat to, co si pod tím dílkem představěj ostatní lidi:) Není pravidlem, že se autor promítá ve svém díle;)
12.10.2008 20:08 K dílu: Pokušení Gorik
ale jak?:) Pokušení je, ale bude to chtít propracovaný plán:)
07.10.2008 15:01 K dílu: Uhlíky Gorik
Ani ne hele:) prostě impuls:)
05.10.2008 16:23 K dílu: Tma Gorik
Ale když nechceš, tak to nevidíš.
05.10.2008 14:42 K dílu: Břeh Gorik
Ok:)
29.09.2008 15:49 K dílu: Lidská existence Gorik
Jo, zkusím se na to v tomhle týdnu vrhnout a hodím sem tu přímou řeč a všechno, taky jsem si to četla a docela se to nedá:) No, tohleto je taková moje teorie, takže jsem se ji pokusila aspoň touto formou zvěčnit:) I když ji nemůžu ničím podložit:) Jinak děkuju za kritiku:)
28.09.2008 22:21 K dílu: Lidská existence Gorik
Jo maličko chaotický:) Děkuju za koment, jsem ráda, že tě to zaujalo:) Mrknu na to:)
Nahoru