17.06.2008 00:53 |
K dílu: Básně sedmnácti jar
|
pomíjivá
|
chjo, chudák Vilík, co všechno jeho památka musí unést. Že byl ale na svou dobu archaický, filuta...
MOMTIP
|
04.06.2008 21:52 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
hehe, kytí, ty máš představy :) ještě jsem toho náhodou nevystudovala spoustu :-P
a bez dovolení nekradu, co si o mně hernajs myslíš?
|
04.06.2008 21:11 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
ještě studuju jeden obor, takže to samý kolečko co předtím :)
jinak ta baterka je docela dobrej nápad. S dovolením ti ho ukradnu :-D
|
04.06.2008 21:04 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
já nevím, možná ano :) mám radost, páč jsem nedávno udělala státnice, takže se cítím volnááááááá chich
No a kde jsem byla, dyk to znáš, škola, práce, spát, na pivo, škola, práce... :-D
Krom toho se naschvál menuju pomíjivá, páč
a) se občas pominu
b) můj kontakt je pomíjivý :-D
|
04.06.2008 20:58 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
Kytí, já byla rozvrkočená i když jsem byla holátko, si nepamatuješ bo co? Tě taky ráda vidím, heč :-P
Domingo: Jen se nedělej. Sežrals ho ty, ne já.
|
04.06.2008 20:56 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
Domingo: Kanibale!
|
04.06.2008 20:51 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
kytka: ignoruješ mě, a to se mi nelíbí. Teda pokud jsem to nebyla já, koho jsi nazvala průjmem, a to by se mi mimochodem taky nelíbilo....
pišta: Pišto!
|
04.06.2008 20:49 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
P.H.: tak je hoď do placu, nebuď sobeček
|
04.06.2008 20:48 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
tesalutant? jako tesař, ten co salutuje a k tomu kverulant?
nazdárek, btw :-D
|
04.06.2008 20:45 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
aha. A jak se řekne klůcek?
|
04.06.2008 20:44 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
a hadr? to nevíš, co?
|
04.06.2008 20:41 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
chrchlohadr
|
04.06.2008 20:39 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
myslíš nosočistoplenu?
|
04.06.2008 20:37 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
Postav se k tomu jako džentlmen ofcourse!
|
04.06.2008 20:34 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
domingo se mi utopil. Fňuk.
|
04.06.2008 20:33 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
ale pro ty jednodušší: míříme jižně...
|
04.06.2008 20:33 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
severoseverozápad
|
04.06.2008 20:31 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
Pišta: neříkej, že nemáš v záloze (nebo jinde) náhradní...
|
04.06.2008 20:29 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
Zbabělče! Prcháš před důsledky svých činů! (o párcích nemluvě)
|
04.06.2008 20:26 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
A nevolej si laskavě posily. Je to nečestné a nesportovní. Nastav mi svou mužnou hruď sám samičký!
|
04.06.2008 20:24 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
domin.go: Žádám tě, aby ses nevysmíval mému Talentu!
|
04.06.2008 20:17 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
domin.go:
Mufloni jsme říkali návštěvníkům hradu. Pak jsme tento svérázný druh hledali v encyklopedii a pochopili jsme, jak moudrá to byla volba. Ana encyklopedia nám totiž sdělila:
Muflon žere vše. Když zaznamená podezřelý předmět, zastaví se a upřeně jej pozoruje... :-D
|
04.06.2008 20:15 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
pozornost mesjé/mamzel TT
|
04.06.2008 20:14 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
pozornost mesjé/mamzel TT
|
04.06.2008 20:11 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
já rozhodně nevim
|
04.06.2008 20:07 |
K dílu: The real relations art dying
|
pomíjivá
|
fňuk... teda fňák... erghm... ua... chňo... Muf...Ohó...Nó...Takže...bííííIP :))
mně napadá, nedal by se tento výtvor také přihlásit nach soutěž? Nebo do kontestu?
|
10.05.2008 14:19 |
K dílu: To Dublin stvořil mne/Dublin Made Me
|
pomíjivá
|
Bohužel musím souhlasit s reka a gjjm.
Nebudu to tedy rozepisovat znovu, ale spíš přidám takový postřeh:
Styl a forma je v básních zvlášť rovnocenně důležitý s obsahem. Myslím, že ty ses soustředila hlavně na převedení obsahu a na druhé dvě klíčové kvality jsi zapomněla.
Báseň pak působí hodně zvláštně, v originále je to opravdu "píseň" rodilého Dubliňana, který své město zná do morku kostí a vůbec si nedělá iluze, zatímco v překladu to s trochou nadsázky působí jako text z katalogu cestovní kanceláře.
Kromě toho cítím vlivy překladů poezie z počátku století, zvláště pak od Vrchlického, to sice mluvím o výběru slov, ale o Vrchlickém je známo, že do všech překladů "rval" svoji poetiku.
Hodně mi vadí slova rmoutí, sluk, zhrdám a "zupácký", jsou pro báseň příliš archaická.
"Zhrdám" je znova poměrně výrazný odkaz na Vrchlického.
Taky mi výrazně vadí rým smáčí-stáčí, protože to je rým z písně Moře v hoře od kapely Kryštof a je tak výrazný a neotřelý, že se obávám, že jím na píseň odkazuješ, což je pro tuto báseň zcela nepřijatelná a nevhodná reference.
Doufám, že jsem ti nesebrala moc elánu a že ti moje připomínky k něčemu budou.
(pukrle)
|
08.04.2008 01:29 |
K dílu: Sms básně
|
pomíjivá
|
já už se tady chvíli vochomejtám, možná by sis měl hupsnout na voční :)
|
31.03.2008 02:39 |
K dílu: Sms básně
|
pomíjivá
|
Hlásím mise splněna. Přečetla jsem si první dvě sms a musím odjet do lázní. Pokračování příště.
(pukrle)
|
16.02.2008 11:57 |
K dílu: V osamění
|
pomíjivá
|
No jako pjekný, ale už to nejni, co to bejvalo. Budu muset taky čůrat do sněhu? :)
|
12.10.2007 01:21 |
K dílu: JDEME NA SVOBODNÉ PIVO
|
pomíjivá
|
Hele, a to jako písmák přechází pod BIS, nebo co? Že je to tak tajemný....
|
25.06.2007 15:50 |
K dílu: A do kdy budeme (s)mazaní?
|
pomíjivá
|
trvám na tom, že mi nic nikoho nikdy nikdy a nijak nepřipomíná!!!!
|
25.06.2007 15:43 |
K dílu: A do kdy budeme (s)mazaní?
|
pomíjivá
|
papouch: neneneneneneNE! ANI TROCHU!!!!!!
|
20.11.2006 20:39 |
K dílu: Veřejné prohlášení exnešéfredaktora serveru Písmák
|
pomíjivá
|
upřímná kondolence :)
|
17.11.2006 16:23 |
K dílu: Případ Alimra
|
pomíjivá
|
Velice příjemné osvěžení. Moc se mi líbí kořenění textu postřehy z tvého dne, velice příjemně to text oživuje a dává mu další rozměr. Nějak bych nečekala, že chlapík, kterému píše asi 100 ženských denně bude mít také schopnost jít po významu textu a také schopnost tak pregnantní formulace svých pocitů. Smekám, tedy raději vyrábím (pukrle) :)
|
16.06.2006 09:36 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Začínáš vypadávat z role, Vello. Co se pamatuju, na postupu proti jednotlivým nickům se admini dohadovali jako celek. A práva se neodebíraly rovnou, nejdřív byla výstraha. (To k Pištovi)
Co se týče odnětí mých redaktorských práv, to už mělo být dávno hotovo. Nejspíš nebyl čas, co? Žádala jsem o to asi před čtvrt rokem. To je najednou fofr.
|
16.06.2006 01:51 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Vello,
teda musím říct, že tak zmatenýho člověka jsem už dlouho nepotkala. Doporučovala bych ti, aby ses zamyslela, co chceš a o co ti jde. Písmák už je jen torzo toho, čím býval, koukám, že poslední ze změn je, že k těmto diskusím nelze psát žluté kritiky (zajímavý nápad! - třeba časem nebudou možné kritiky žádné, co kdyby se v tom někdo vyznal, že...), časopis se ti podařilo pohřbít ještě než stihl vyjít a nemohl tedy ani cokoliv nabídnout ke kritice - no proč nekritizovat předem, pak můžeš vítězoslavně říct - já to říkala -, tvé často protichůdné a nesrozumitelné postoje - já to nedělám pro vás, já to dělám pro písmáka, když nechcete, tak to nedělejte, děleje a jánevímcovšechno a podobně mě přesvědčily o tom, že jediné, na čem ti opravdu záleží jsi ty sama a tvůj pohled na věc (kolikrát jsem tady přečetla, že se máme na věc dívat tvýma očima. Zkus to pro změnu někdy našima).
Možná tě to překvapí, ale nejsi sama, kdo nemá čas se věčně zabývat různými slinty včetně těch tvých. Pro tvou informaci, já studuju i pracuju a kromě grafomanství a přiblblých snah o písmácký časopis mám i jiné zájmy a tvé trvalé žádosti o schovívavost od nás, přičemž od tebe se jí jaksi nedostává, mě už opravdu nebaví.
Faktem je, že ať to děláme pro písmáka, nebo pro tebe, tak všichni funkcionáři - tj. admini, redaktoři i redaktoři časopisu - pro tebe skutečně pracují zadarmo. A pracují pro tebe, protože jsi majitelka písmáku. A mají z toho ještě větší prd než ty, protože ty jsi majitelka, zatímco my jsme zcela závislí na tvé libo/zlo-vůli - jak jest vidno z přiloženého obrázku.
Nebudu zabíhat do osobních věcí (i když bych mohla, protože ty řešíš VŠECHNO v osobní rovině) a prostě ti tímto sděluji, že s Tvojí osobou už opravdu nechci mít nic společného.
Howgh
(pukrle)
PS: doporučuji nesmazávat, mám to uložené a v případě nutnosti to klíďo píďo vložím znovu.
|
16.06.2006 01:35 |
K dílu: Fakta o Písmáckém časopisu
|
pomíjivá
|
S okamžitou platností skládám vešekeré své funkce na písmáku, včetně mé skromné existence.
Komentovat dění nehodlám, maximálně mohu říci, že se stávajícím vedením a jeho metodami práce opravdu nemohu a nehodlám soutěžit.
Tímto se se všemi loučím a budoucímu šéfredaktorovi přeju mnoho štěstí s jeho sisyfovskou prací.
|
16.06.2006 01:27 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Oficiálně skládám veškeré funkce na písmáku. Doufáme, že stávající redakci se podaří časopis přece jen udělat (nechali jsme na tom kus práce), ale jak lze vidět z děl na hlavní stránce, na písmáku to asi nebude. Kdo má zájem dál spolupracovat - a doufám, že se mezi vámi někdo takový najde - kontakt na mě máte.
Mrzí mě to, ale tak to je.
(pukrle)
|
15.06.2006 12:06 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
vyčkej času... :) trochu se to zkomplikovalo :)
|
30.04.2006 18:04 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Prosba: vzal byste si někdo na starost zapracování těch připomínek do house stylu? Já to teď nestíhám...
|
30.04.2006 18:03 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Pisces: ještě čekám na dva opozdilce, ale skoro to vypadá, že čekám marně...
|
28.04.2006 16:47 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
No to je vážně maso... jsem zvědavá, jak to dopadne. Jen se trochu bojím toho, že Šípek řekne, že neopisoval, Miroslawek bude trvat na svém a co potom budeme dělat?
|
28.04.2006 13:29 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Print: díky, to je sice nelítostná, ale dost přesná analýza situace. Takové věci je potřeba říkat, abychom se neztratili na vlastním miniaturním písečku a viděli širší souvislosti. I jako admin se s tím ztotožňuji, jenže - co s tím? Já už si dneska myslím, že současná "elita" - admini, redaktoři, se snad prokopou přes toto šílené období a pak nejpíš, znaveni bojem, předají svou pochodeň novým, čerstvým. :))
|
28.04.2006 13:21 |
K dílu: Zlatý Výběr
|
pomíjivá
|
Noe1: To je dobrýýýý :) já ci taky :)
|
27.04.2006 02:36 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
já s wordem hodně pracuju - nevím zase jiný věci :)
|
26.04.2006 20:10 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
no dá se to nastavit ve wordu: nástroje - možnosti automatických oprav - formátování - NEZAŠKRTNOUT políčko "rovné" nahradit "oblými"
|
26.04.2006 18:56 |
K dílu: Zlatý Výběr
|
pomíjivá
|
klikneš na odkaz "díla", nahoře na té stránce je "Zlatý Výběr"
|
26.04.2006 18:50 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
1. Ok, vypadá to, že kurzívu asi vyhodíme.
2. klidně diskutujme, to číslo JE směšné, ale jistě všichni chápete, o co mi šlo.
3. To jsou ty IZO normy a mám pocit, že se nedávno změnily, takže je v tom hokej. Mně osobně se u toho prvního příkladu víc líbí dvojtečka, ale mám pocit, že jde i čárka, u středníku si nejsem jistá. To druhý nevím, budu se muset podívat, i když mám taky pocit, že to nemám špatně.
4. tady mi šlo o to, aby autoři nepoužívali zbytečně archaizující jazyk, ale jestli se jako korektoři shodnem na tom, že je to zbytečné, klidně to vyhodím.
5. To je moje osobní věc - víc se mi líbí, opět - pokud někdo nesouhlasí, můžeme to změnit.
Jinak díky moc, udělala jsi kus práce. (pukrle)
|
26.04.2006 18:35 |
K dílu: Zlatý Výběr
|
pomíjivá
|
Co to je za fór?
|
26.04.2006 18:18 |
K dílu: Zlatý Výběr
|
pomíjivá
|
chroust: jen při současném stavu, nebo obecně?
|
26.04.2006 17:30 |
K dílu: ZAMYŠLENÍ?
|
pomíjivá
|
jenže ty píšeš hodně diskusí, takže se zviditelňuješ a lidi přijdou k tvýmu dílu v planý naději, že zase diskutuješ, jenže ty nediskutuješ, tak ti z nedostatku podnětů frknout tip :))))))
|
26.04.2006 17:29 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Micro, pomíjívá, sk8, Hajka, Zámotek, Sidonia, sjuuu:
filosofie 3 - filozofie 4 komunismus 6 (společně s ostatními -ismy)
prezident 6
teologie 4 (Micro, sk8, pomí, Hajka, Sidonia)
7 hlasů znamená ano, páč jsou v jednání ještě 2 koektoři, a 7 by byla stejně většina.
Pokud máte nějaké další nápady na podobné problémy, sem s nimi.
|
26.04.2006 17:27 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Micro, pomíjívá, sk8, Hajka, Zámotek, Sidonia, sjuuu:
filosofie 3 - filozofie 4 (Zámotek prozatím nezapočítán)
komunismus 6 (společně s ostatními -ismy)
prezident 6
teologie 4 (Micro, sk8, pomí, Hajka)
|
26.04.2006 15:05 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
teologie
|
25.04.2006 21:15 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
sjuuu: prosím přečti si alespoň příspěvky z posledních 2-3 dnů - my se MUSÍME dohodnout na jednotném xichtu pro časopis, a ten pak dodržovat i v případě prof. Nováka :)
jaký je tvůj názor na komunismus a prezidenta?
|
25.04.2006 18:21 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
prej co nejdřív, přesnější termín zatím není :)
(viděla bych to tak do měsíce, spíš dřív)
|
25.04.2006 17:24 |
K dílu: ZAMYŠLENÍ?
|
pomíjivá
|
Bohužel to tady tak funguje - čím víc píšeš kritiky druhým, tím více se zviditelňuješ a tím více lidí si tě přečte. Nehodnotím, jestli je to správně, prostě to tak je.
Co se týče redaktorů, zatím ještě nejsou zcela plně funkční a ta funkce s "N" u nového autora tu taky trochu chybí.
|
25.04.2006 16:50 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
prosím o pozastavení funkce redaktora. V současné době to vážně nestíhám. Díky.
|
25.04.2006 16:48 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
sidonia: vítej, zapojuj se dle uvážení, ale díky za to, že dáš vědět, to bychom ostatně mohli dělat všichni, abychom tady nečekali na někoho, kdo třeba ví, že další týden se na net nedostane. :)
|
25.04.2006 16:47 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Micro, pomíjívá, sk8, Hajka, Zámotek:
filosofie 3 - filozofie 2 (Zámotek prozatím nezapočítán)
komunismus 6 (společně s ostatními -ismy)
prezident 6
handicap bych viděla jasně
co se týče fejetonu, to bohužel dubleta není, takže česky, fejeton
|
25.04.2006 15:22 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Micro, pomíjívá, sk8, Hajka, Zámotek:
filosofie 2 - filozofie 2 (Zámotek prozatím nezapočítán)
komunismus 5 (chápu dobře, že tedy všechny -ismy se s?)
prezident 5
handicap bych viděla jasně
co se týče fejetonu, to bohužel dubleta není, takže česky, fejeton
|
25.04.2006 15:19 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Zámotek: sice tvrdíš, že jsi řiťolezec, ale napsals "filoZofie" - to byl záměr nebo překlep? Nějak mi to nesedí do kontextu :)
|
25.04.2006 15:16 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
eee v první větě nééé smazat, ale bloknout, se mi to už plete :)
|
25.04.2006 15:15 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Jsem pro pištův návrh, dát upozornění a nejspíš ji tak do týdne smazat, páč nepředpokládám, že by upozornění pomohlo.
Omlouvám se, že jsem ti nedala vědět, já to tak nějak brala jako další opruz, z kterýho jsem tě chtěla vynechat. Zpětně si myslím, že jsem to vážně měla hodit do koše, ovšem na druhou stranu všichni víme, že v tomhle případě by to vyvolalo jen další podobné dílko. Čili propříště bych to možná snad i vyhodila do koše + dala upozornění autorovi, že ještě jednou, a přijde 14denní blokace, pokud by prudil i po této blokaci, tak bych mu to klidně spočítala na 6 měsíců.
|
25.04.2006 02:07 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Micro, pomíjívá, sk8:
filosofie 2 - filozofie 1
komunismus 3 (chápu dobře, že tedy všechny -ismy se s?)
prezident 3
|
24.04.2006 22:01 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
PS: vyjadřujte se do konce týdne, tj. do neděle včetně, pak to shrneme, sečteme a rozhodneme, nemůžeme čekat věčně.
|
24.04.2006 22:00 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
filosofie
komunismus
prezident
handicap :)
|
24.04.2006 21:59 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Jéje... jsem vás hodila do vody... a vy plavete :))
Takže:
ČASOPIS MUSÍ MÍT JEDNOTNÁ FORMÁLNÍ PRAVIDLA
která se budou týkat i některých dublet, např. tolik zmiňované filoS/Zofie. To je věc, na které se musíme dohodnout a podle toho to pak dělat. Navrhuju demokratický způsob, ať každý napíše kritiku s prezident, hendikep, filozofie, komunizmus se s nebo se z (v případě hendikepu si dělám spíš legraci) a pak jednoduše sečteme hlasy.
Co se týče logistiky korektur, dělají se modře, text se vrátí autorovi, který většinou ještě něco okomentuje a pak jej znovu pročte korektor a v rámci možností se přizpůsobí (ovšem nejde proti pravidlům, která si stanovíme)autorovým přáním. Čili prostor k diskusi s autorem je poměrně značný.
Co se týče přechylování, zatím bych to nechala u ledu, tj. na autorech, s tím, že pokud nějaký přechýlený - nepřechýlený tvar necháme projít, ten konkrétní případ si napíšeme nahoru a budeme se jím už provždy řídit. Jinak by v tom byl hokej.
Tohle celé je shrnuto pod anglickým slovem "housestyle". Takový první krůček k vytvoření těchto pravidel, která budou k dispozici i žádostivým autorům, jsem už učinila, během dne se to pokusím hodit celé nahoru a můžeme se začít hádat znovu :)
A Micro: velice oceňuji tvůj přístup a zápal, ale prosím ber na vědomí, že diskutujeme, připadá mi, že v některých pasážích to bereš zbytečně osobně. KOREKTOŘI SE NEHÁDÁJÍ! :) Jinak ještě jednou dík všem, co se vyjádřili (a zvláštní dík Microvi, myslím to vážně), je to velká úleva, když to trochu šlape.
(pukrle)
|
24.04.2006 21:40 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
souhlas, soráč za zpoždění, taky nejsem na netu furtum :)
|
23.04.2006 22:42 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Takže předpokládám, že se shodneme na názoru, že stylistiku opravovat jen do té míry, pokud tato není významným autorovým rysem. Pokud nesouhlasíte, diskutujte.
A co říkáte na ten textík?
|
23.04.2006 22:37 |
K dílu: Trošku se tu lže
|
pomíjivá
|
Koukám, žes objevil novou kategorii a také nový směr své tvorby, co? :))
Tak jinak: kdybys býval (v souladu s návrhem) změnil kategorii na "diskuse", budeš pořád na hlavní straně a nikdo z adminů neřekne ani popel.
Takže měním kategorii na "ostatní nezařaditelné".
A přidávám varování: jestli budeš dále uveřejňovat diskuse jako události, začnu ti je přeřazovat bez výstrah, protože ve tvém případě zjevně postrádají smysl.
A poslední douška: kdyby ti tak moc záleželo na tom, aby se z novinek odstranila ta hláška, napsal bys Velle, protože seš určitě chytrý kluk a víš, že pokud je tu dílo s názvem "Trošku se tu lže", nejspíš si ho ze zjevných důvodů ani neotevře.
Howgh.
|
23.04.2006 22:18 |
K dílu: Konkurz korektorů časopisu
|
pomíjivá
|
wawat: bohužel, zde jde přece o to opravovat gramatické chyby...
|
22.04.2006 11:09 |
K dílu: Velle
|
pomíjivá
|
Doporučuju příspěvek stáhnout, pokud chceš řešit takové konkrétní věci, doporučuji zprávy či něco jiného. Tohle sem opravdu nepatří a uživatelé, kteří si to přečetli, jsou se mnou zajedno. (viz reakce). Máš hodinu na to, abys minimálně změnila kategorii
|
21.04.2006 17:55 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Tak, děti. A teď všichni hezky pozdravíme novou žákyni, která přijela wod mlejnů a jmenuje se Sidonia :)
|
21.04.2006 17:53 |
K dílu: Dneska by to šlo
|
pomíjivá
|
sím, já se nehádám!
|
21.04.2006 17:51 |
K dílu: Blokování uživatelů
|
pomíjivá
|
Ta ovce má jméno?
|
21.04.2006 17:49 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Plus ještě jedna otázka: myslíte si, že by korektor měl opravovat stylistické nedostatky, kdy a proč?
Až se na něčem konstruktivním domluvíme, tak si to vrzneme nahoru, abychom měli přehled. Dílo jsem nedala do textu diskuse, protože zbytečně nechci zatěžovat Vellu, tak doufám, že to nevadí.
Tak názory sem! :)
|
21.04.2006 17:47 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
takže první testík: pro zachování anonymity neuvádím autora.
,,Uaaaaaaa,uaaaa,ehhhuaa,uaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.“ ,,Jé, to je nádherné dítě.“ Ano, narodila se dívenka jménem Zora. Když uplynuly tři roky, její rodiče se rozhodovali, jestli ji mají dát do školky. Rozhodli se, že ji nechají doma. Zora se doma šíleně nudila. Ale stejně se rodiče o ni báli a neměli dost peněz, tak holčičku stále nechávali doma. ( Ale rodiče se o ni báli a stejně neměli dost peněz, proto holčička zůstávala i nadále doma.) Když se jejich finanční krize zlepšila, tak jí v pěti letech přihlásili na hudební nástroj – flétnu. ( V době, kdy se jejich finanční situace zlepšila, přihlásili ji do lidové školy umění, kde se v pěti letech začala učit hrát na flétnu.) To už se Zora začala víc poznávat tento podivný svět. Musela se víc učit rozpoznávat dobré věci od zlých. Jakmile začala chodit do školy, začaly se objevovat sprosté narážky a říkanky na její jméno. Například : „Zoró!… Zora je chorá; Zora svlíká Fajfrlíka;“ a to tyhle narážky jsou jen pohlazení na rozdíl od těch jiných. Pro ni to bylo strašný. Kolem páté třídy se to jako zázrakem zlepšilo - žádné narážky nebo říkanky. Zora vůbec netušila, co se děje. Z počátku se jich trochu bála, nevěděla, jestli na ni něco zlého nepřipravují, ale potom povolila (se uvolnila nebo se uklidnila) a zapadla mezi ně. Také změnila svůj hudební nástroj na pozoun. Čtyři roky uběhly jako minuta a každý žák se musel vypravit svou cestou. Zora šla na gymnázium. Měla dobré známky a nevěděla, kam jinam má jít. Na gymplu měla spoustu přátel a se známkami také neměla potíže. Ale jejímu otci se zastavilo srdce - ambulance ho rychle převezla do nemocnice, jenže veškerá snaha byla marná. Otec zemřel. Zoufalá Zora chtěla přerušit studium a být s matkou, ale ta jí to vymluvila. Ve druháku začala hrát v orchestru. Ve čtvrťáku udělala Zora maturitu a šla na konkurz na místo manažerky - nepřijali ji. Začala pracovat jako prodavačka v bufetu. Tam potkala mladého Angličana a s ním odjela do zahraničí. Zora se velmi statečně prodírá tímto ukrutným životem, který jí mnohé dal, ale i vzal.
|
21.04.2006 17:42 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
připadá mi, že jsme tu diskusi zbytečně vyhrotili. Já osobně si myslím, že jádro pudla je v tomhle:
shodli jsme se na tom, že nebudeme veřejně obhajovat svá rozhodnutí
přesto by někteří z nás rádi odkaz na smazaná díla a kritiky, aby, pokud má někdo zájem, mohl práci adminů sledovat.
Čili, moje otázka na Vellu: pokud se většina adminů vyjádří tak, že by to chtěla, můžeme očekávat, že se to stane? (Někdy? :))
(jinak jsem si dovolila i přes tvé doporučení si dál hrát na admina... nějak se mi ještě nechce přestat :)))
|
21.04.2006 17:38 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
JIKO: :)))))))))))))))))))))
|
21.04.2006 17:37 |
K dílu: Dneska by to šlo
|
pomíjivá
|
Vihar: no jedině dvojí :)
|
21.04.2006 17:29 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Micro: nevím, v pravidlech je jenom přece, ale řekla bych, že přeci je archaický :)
|
21.04.2006 01:21 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Vítám všechny nováčky, jak vidíte, je tady zatím poněkud mrtvo. Napadlo mě, že bychom v textu diskuse mohli postupně zveřejnit všechny testíky a společně se domluvit na tom, co kdo přehlédl a na co by si měl dát pozor. Neudělám to, dokud nebudu mít výslovný souhlas všech, takže se prosím vyjádřete.
pro sk8 a dítě a všechny: noví korektoři jsou: Pisces, Hajka, Micro, sjuuu, Zámotek
|
21.04.2006 01:17 |
K dílu: Konkurz korektorů časopisu
|
pomíjivá
|
Výsledky testu:
Prošli všichni, kdo mi poslali opravený text. Tedy Hajka, sjuuu, Pisces, Zámotek, Micro.
Ne všichni opravili všechny chyby, věci probereme v korektorském fóru, abych vám tady nedělala ostudu. Požádám Vellu o to, aby vám povolila do tohoto fóra přístup, a tam se začneme bavit už o konkrétních jazykových věcech. Všem velice děkuji za snahu a těším se na naše korektorské přestřelky.
S úctou a vděkem (pukrle)
(všakvyvítekdo :))
|
20.04.2006 14:15 |
K dílu: Blokování uživatelů
|
pomíjivá
|
Promiň, příště tě tam dopíšu :)
|
20.04.2006 14:04 |
K dílu: Blokování uživatelů
|
pomíjivá
|
Rep: a tos vážně čekal, že po tom tvým prohlášení "Žádný redaktor Repulsion nebude" se k tomě slítnou redaktoři a budou veřejně škemrat? Jsi fakt ftipnej.
Jo, a ještě tohle, jestli se ti uleví:
"Ano, chovali jsme se jako piče, jsme ještě mladí, nezkušení, příště si necháme od Repulsiona poradit. Je to moudrý muž a Prorok."
PS: za nevyžádaná avíza se omlouvám.
|
18.04.2006 22:46 |
K dílu: Dneska by to šlo
|
pomíjivá
|
:) tip
(tvůj drahoušek se ti už brzo vrátí, neboj :) - ani ne za tejden :)))
|
18.04.2006 22:31 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
Ad JIKO & 3lobyte: :(((((((((
|
18.04.2006 00:23 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
já naprosto souhlasím s JiKem
|
17.04.2006 20:58 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
no já bych tam fakt výhledově klidně vrazila i ty smazaný kritiky s tim disclaimerem. Nekomentovala bych to, jen bych to tam nechala. Nějak, že by to nejenom padalo těm jednotlivejm uživatelům do koše, ale taky by se to zobrazovalo v tom "adminskym koši". Ať viděj, že se neflákáme. Mě osobně totiž děsně dráždí, že zatímco já tady lítám jak pometlo a snažim se řešit věci, vyleze nějakej Repulsion, nafláká tři "události" a všichni ho obdivujou, jak nese svůj meč a jak na to všichni ostatní kašlou. Ufff. (To bylo jedním dechem :)))))))
|
17.04.2006 14:08 |
K dílu: Konkurz korektorů časopisu
|
pomíjivá
|
to teda :)
|
17.04.2006 14:04 |
K dílu: Žádný redaktor Repulsion nebude
|
pomíjivá
|
můj brácha by ti dal do řepy
moje ségra by ti vykecala díru do hlavy
a můj druhej brácha by určitě taky něco udělal
Bacha na to, rozházet si něco se mnou, máš za dveřma celou cosa nostru :)
|
17.04.2006 13:53 |
K dílu: Žádný redaktor Repulsion nebude
|
pomíjivá
|
vzhledem k mé hodnosti nemusíš dělat ni (a ani neděláš, tak se nedělej :)))
a co se týče pakobylky, napsala jsem pakobylka, páč je to moje oblíbený slovo, kdybych chtěla napsat, že seš pako, tak napíšu, že seš pako. Howgh.
PS: seš pako
:))
|
17.04.2006 13:48 |
K dílu: Konkurz korektorů časopisu
|
pomíjivá
|
Micro: dík, teď to nějak zvládnu sama a od potom už budu mít vás chichi :))
|
17.04.2006 13:40 |
K dílu: Žádný redaktor Repulsion nebude
|
pomíjivá
|
já si stejně myslím, že seš hlavně pakobylka :)
|
17.04.2006 13:34 |
K dílu: Žádný redaktor Repulsion nebude
|
pomíjivá
|
chroust: těší mě, pohůnek. (pukrle)
|
17.04.2006 13:29 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
no já si myslím, že pro vox populi rodu hledavý by to klidně mohlo být na stránce admin klubu. Bych řekla že tak se vlk nažere a koza zůstane celá.
|
17.04.2006 01:26 |
K dílu:
|
pomíjivá
|
uživatel/ka Au se mě ptá, jak vystoupit z klubu. Já to nevím. Poradíte?
|
17.04.2006 01:17 |
K dílu: Konkurz korektorů časopisu
|
pomíjivá
|
ještě prosím: všichni se podívejte nahoru, najděte se v těch seznamech, a kdyby něco nesedělo, dejte mi vědět. Jinak touto formou budu i nadále informovat, takže doporučuju se sem občas mrknout.
(pukrle)
|