05.06.2016 16:10 | K dílu: n+1 chyb | Trauma |
to je o mně. úplně skoro jako. |
||
05.06.2016 16:08 | K dílu: Oslov mě znovu | Trauma |
krásné. fakt nechápu, že není více oceněno. vždyť je to tak lehké a líbivé... |
||
05.06.2016 16:07 | K dílu: Oslov mě znovu | Trauma |
krásné. fakt nechápu, že není více oceněno. vždyť je to tak lehké a líbivé... |
||
07.03.2015 23:15 | K dílu: Balada o dvou charakterech | Trauma |
hravé :) tím vyjadřuji jak se mi to líbilo
akorát tam teda moc nevidím ty verše, tak bych to taky spíš zařadila jako miniaturu nebo povídku, ale zase chápu proč jsi to napsal jako báseň, nějaká ta obraznost a tak... a vůbec co já vím o básních, jen tady tak přemýšlím nahlas... |
||
07.03.2015 23:09 | K dílu: Balada o dvou charakterech | Trauma |
hravé :) |
||
03.11.2014 21:47 | K dílu: Polosvěty | Trauma |
krásně to plyne |
||
03.11.2014 21:41 | K dílu: Inverze | Trauma |
začalo to dobře |
||
28.10.2014 15:40 | K dílu: Všechny přímky světa | Trauma |
tak hezké |
||
24.10.2014 00:13 | K dílu: Aliance postav | Trauma |
hravé |
||
20.08.2014 16:38 | K dílu: Stárnutí muže a ženy | Trauma |
Omlouvám se za chybu. A myslela jsem to z pohledu teorií vývojové psychologie. |
||
01.08.2014 22:39 | K dílu: Stárnutí muže a ženy | Trauma |
jsem si téměř jistá, že u žen je to přesně napak, ale asi máme jiné měřítko a hlavně úhel pohledu |
||
22.06.2014 18:03 | K dílu: Vzor | Trauma |
Je to tak dobré, příjemné a přirozené, že mám pocit, že jsem snad už musela někde slyšet. |
||
22.06.2014 18:01 | K dílu: Dlouho | Trauma |
prvmí sloka hrozně super, už jsem chtěla jásat druhá o dost slabší ale, ještě tam něco bylo ty další dvě to úplně pohřbily |
||
30.05.2014 23:13 | K dílu: Mrtvící choďola | Trauma |
tam jak jsou ta strany je to nějak potrhané |
||
30.05.2014 23:11 | K dílu: Nekonečné restarty | Trauma |
konec dobrý. |
||
19.04.2014 13:09 | K dílu: | Trauma |
Jo, tak jsem se nějak ztratila a nemůžu se najít. |
||
04.09.2013 22:04 | K dílu: | Trauma |
No, ale jak na to? :( |
||
22.08.2013 17:41 | K dílu: Plány a sliby | Trauma |
Asi poprvé co dávám za něco takového tip. Nesnáším to nekonečné citování sebe sama, víc by ty moudra vyzněly v nějakém díle, kdybys jim vymyslel i nějaký kontext... Ale tohle mě pobavilo, tak dík. |
||
22.08.2013 17:39 | K dílu: | Trauma |
Mám 118 nových avíz = 118 nových děl, která si chcu přečíst od autorů, kteří mě zajímají. Mám z toho frustraci pokaždé když sem přijdu a nevím co s tím. Tak sem už moc nechodím. Ale chtěla bych, jen nevím jak se s tím vypořádat. |
||
22.08.2013 17:38 | K dílu: | Trauma |
Mám 118 nových avíz = 118 nových děl, která si chcu přečíst od autorů, kteří mě zajímají. Mám z toho frustraci pokaždé když sem přijdu a nevím co s tím. Tak sem už mov nechodím. Ale chtěla bych, jen nevím jak se s tím vypořádat. |
||
30.01.2013 16:38 | K dílu: Sestra | Trauma |
hmm ano, to je možné |
||
26.01.2013 20:00 | K dílu: | Trauma |
Sorry všem mým oblíbeným autorům, že na ně seru. Pořád jsou oblíbení, ale víte jak...první semestr a zkouškové na vysoké...a tak různě |
||
26.01.2013 19:42 | K dílu: | Trauma |
Sorry všem mým oblíbeným autorům, že na ně seru. Pořád jsou oblíbení, ale víte jak...první semestr a zkouškové na vysoké...a tak různě |
||
30.12.2012 03:03 | K dílu: APOKALYPSA | Trauma |
jo a Gellner moc potěšil (poslední sloku si můžu zarámovat) |
||
30.12.2012 03:01 | K dílu: APOKALYPSA | Trauma |
no ta odvaha, žes to sem dal jinak tohle vypsaní se praktikuju taky, většinou je to dost účinné, ale několik posledních dní, kdy něco takového právě dost potřebuju, to zrovna nejde ať to píšu na blog, soukromě ve wordu, nebo jen po papírkách, nejde to ven, nějak se to ve mě zadrhává, jako kdybych koktala nebo tak akorát ne v mluvené řeči ale v tom psaní |
||
30.12.2012 02:28 | K dílu: Devátý život | Trauma |
nějaká síla, nebo co |
||
30.12.2012 02:26 | K dílu: Lítání v oblacích | Trauma |
počteníčko. po delší době |
||
30.12.2012 02:26 | K dílu: Lítání v oblacích | Trauma |
počteníčko. po delší době |
||
01.11.2012 15:35 | K dílu: Červená knihovna | Trauma |
no jo, príma počtení, ale asi se z toho neposerem... možná už u nějakého dalšího díla co jich od tebe mám v avízech, jsem nějak pozadu... |
||
18.08.2012 18:55 | K dílu: Na obloze | Trauma |
,,by jsem se'' au začátek se mi líbil, konec (asi od te otázky) ne tak nevím | ||
15.08.2012 19:38 | K dílu: Řeknu ti jak to tu vypadalo měsíc po té co jsi se střelil do hlavy | Trauma |
tohle se mi líbilo, takhle to bývá, jen težko říct jestli je to dobře nebo špatně | ||
15.08.2012 19:35 | K dílu: AZAZEL | Trauma |
zív. přijdu příště | ||
10.08.2012 21:28 | K dílu: Za linií rizika | Trauma |
ses pochlapil ;) | ||
19.05.2012 13:52 | K dílu: AROGANTNÍ BLBEC | Trauma |
No to je mi divočina :) | ||
13.05.2012 22:39 | K dílu: První dny vztahu | Trauma |
Mimoni, nikdo od tebe snad nečeká moderní literaturu. To co píšeš děláš správně, poezie se má číst pomalu nebo spíš pozorně, s otevřenou myslí, třeba i několikrát, ne? Mám za to, že krása poezie nemusí být v jejím pochopení (možná právě naopak?). Nerozumím poezii, ne jen té tvojí, málokdy i pochopitelnou báseň pochopím po prvním přečtení, a ještě méně často si nějakou takovou přečtu znovu. Ty tvé básně ano. | ||
12.05.2012 19:07 | K dílu: První dny vztahu | Trauma |
,,Přečíst později" a pak znova a znova, pak mi možná dojde aspoň začátek a konec | ||
29.04.2012 12:46 | K dílu: O nebezpečné vášnivosti z nožů | Trauma |
Špatně se to čte, ale to je jen dobře. Něco takového si musí čtenář trochu zasloužit ;) | ||
16.04.2012 23:57 | K dílu: MÉ PARANORMÁLNÍ BYTÍ | Trauma |
Pěkné. Těšilo mě, zase. | ||
06.04.2012 22:35 | K dílu: Extrémista | Trauma |
politické já ráda | ||
06.04.2012 22:20 | K dílu: Sentimentální příběh holčičky s rakovinou konečníku | Trauma |
tak holt sáhnu po nečem archivním, koukám že už tu jsi déle, bez superdíla dneska nejdu spát | ||
06.04.2012 22:18 | K dílu: Sentimentální příběh holčičky s rakovinou konečníku | Trauma |
tak holt sáhnu po nečem archivním, koukám že už tu jsi déle, bez superdíla dneska nejdu spát | ||
06.04.2012 21:59 | K dílu: Sentimentální příběh holčičky s rakovinou konečníku | Trauma |
sice úžasně zvrácené, dokonce správným směrem, ale stejně to není ono mám takový pocit | ||
06.04.2012 21:42 | K dílu: Sériová výroba | Trauma |
asi tak, takže radši zůstanu u toho, že mě dojal příběh a budu doufat, že se příště vytasíš s nějakým superdílem a nikdo se nic nedoví... | ||
06.04.2012 21:41 | K dílu: Sériová výroba | Trauma |
asi tak, takže radši zůstanu u toho, že mě dojal příběh a budu doufat, že se příště vytasíš s nějakým superdílem a nikdo se nic nedoví... | ||
06.04.2012 21:25 | K dílu: Sériová výroba | Trauma |
jo, to bude tím, ale nechtěla jsem to říkat nahlas, víš jak | ||
06.04.2012 21:19 | K dílu: Sériová výroba | Trauma |
vskutku působivý příběh, vlastně přesně nevím proč dávám tip, ale proč ne že | ||
21.03.2012 18:57 | K dílu: MRAVNÍ ROZKLAD V ROZKVĚTU | Trauma |
docela sympatické postavy tentokrát :) | ||
08.02.2012 17:50 | K dílu: BUDOUCNOST NA KONCI ZAČÁTKU | Trauma |
meskalin slámkou, to jo :) | ||
05.02.2012 19:10 | K dílu: Na maximum | Trauma |
první sloka mi moc nesedla, ale druhá to zvládla za obě, tedy *,jak jinak... | ||
31.01.2012 23:30 | K dílu: UHNILÝ KLITORIS V PISOÁRU | Trauma |
ostrá věc tohle, ostřejší než obvykle. vlastně vůbec mám pocit, že v poslední době docela přiostřuješ, což mě osobně teda vůbec nevadí, spíš naopak, ale může to působit (podobně jak říká Whitesnake)že prostě tlačíš tam kde to dobře řeže, ale to je čistě tvoje věc a hlavně to zatim není pořád na jedno brdo, jak se říká, a myslím, že to má k tomu ještě hodně daleko. | ||
13.01.2012 22:37 | K dílu: První vlak se zbožím vypravený z továrny na vyrovnávání se s reklamou | Trauma |
žeru to úplně jako reklamu ale líp tip tip tip | ||
06.01.2012 17:38 | K dílu: STÁHNEME Z VÁS KŮŽI | Trauma |
Sedlo. Dík. Tip. | ||
28.12.2011 22:19 | K dílu: PORNO VE ŠKOLCE | Trauma |
Hehe příběh mi připomněl Julietu Markýze de Sade. | ||
23.12.2011 20:08 | K dílu: Den D | Trauma |
děkuju :) | ||
20.12.2011 22:33 | K dílu: MASO V POMERANČI | Trauma |
neřekla bych, že standartní klasika :) spíš je to zase dál, nebo vedle (nebo do úhlopříčky) jsou tam zajímavé pasáže na způsob, který jsem u tebe ještě nečetla | ||
09.12.2011 18:47 | K dílu: Den D | Trauma |
Hele napiš si svou povídku! :D Jinak děkuji za kritiku a upozornění na chyby (čárky jsou věc, kterou si musím nastudovat... :) A co na to ta komise? Byla schovívavá k tvé snaze upoutat pozornost jisté osoby? Teda pokud to nebylo úplně jinak. | ||
08.12.2011 22:45 | K dílu: O zkušenostech | Trauma |
Ty brďo. Normálně mi tvoje citáty moc neříkají protože mi jen takto bez kontextu připadají bezúčelné a jsem toho názoru, že by se lépe vyjímaly v nějakém tom dílku, ale tohle! To je superextranamyšlený plivanec do ksychtu všem, kteří dělají věci pořád stejně a s polovičním výsledkem jen z pohodlnosti a obhajují to svými zkušenostmi. Člověk si představí lanovku do nebe bleskové rychlosti fungující na principu výšky sebevědomí či velikosti ega, když si to přečte :) | ||
07.12.2011 17:39 | K dílu: Anekdota | Trauma |
Ou. Konec sedl. | ||
05.12.2011 19:30 | K dílu: PARANOIDNÍ MĚRKA | Trauma |
ještě, prosím zase je to něco jiného než jsem byla v poslední době od tebe zvyklá, tím líp, asi :) | ||
05.12.2011 13:27 | K dílu: O problémech | Trauma |
já vím, nic ti nevyčítám ani nekritizuju | ||
02.12.2011 18:19 | K dílu: O problémech | Trauma |
to já ti věřím, že by sis tu nedal něco co bys sám nevymyslel, neboj. jen mě napadlo jestli jsi to třeba už někde nepoužil, nebo je to vážně jen tím, že někdo řekl něco podobného. | ||
01.12.2011 21:44 | K dílu: O problémech | Trauma |
to mi zní hrozně podvědomně | ||
17.11.2011 19:44 | K dílu: Psychopatka | Trauma |
jo :) | ||
16.11.2011 16:43 | K dílu: Země mrtvých hipíků | Trauma |
Idealisticky je to pěkné, ale literárně mě to moc neoslovilo (až na ,,prsa na kolenou a ideály taky''). | ||
09.11.2011 15:58 | K dílu: Láska je mrtvá | Trauma |
třetí sloka mi tam vůbec nesedí, nelíbí se mi, připadá mi zbytečná...no prostě mám pocit, že se tam nehodí ale ten zbytek je hodně dobrý, hlavně první sloka mě oslovila jak hrom takže tip i tak a to tě prosím slepě nezbožňuju | ||
09.11.2011 15:49 | K dílu: Bičař | Trauma |
prosím víc | ||
04.11.2011 19:06 | K dílu: Trhací kalendář | Trauma |
mluvíš mi z duše. kdybys to nenapsal ty, napsala bych to já. jen né tak dobře :) | ||
28.10.2011 05:11 | K dílu: Den D | Trauma |
srozumeni: děkuju! Winter: Děkuju za radu. Snad mi to tedy časem taky dojde. Ovšem v tom, že člověk nemusí jen sedět doma, aby se nic nestalo, s tebou nemůžu souhlasit. Jsem asi příliš citlivý člověk přikládající kde jaké maličkosti nepatřičný význam když se mi zrovna zachce, ale bojím se že se nikde nemůže tak moc nic nestát jako doma na gauči. Ten rozpor je úmyslný - kdyby někam šla, do města, na demonstraci nebo dokonce dělat revoluci tak by šla vstříc tomu, už by se to možná dalo považovat že se něco stalo. Ale ona na to čekala. A marně. MarkingMachine: Myslím, že ne. brackenridge: Díky. Přečtu, dokonce myslím, že jsem už nakoukla. sepotvkorunachstromu: přesně tak :) | ||
27.10.2011 23:54 | K dílu: Zadupali psa | Trauma |
Děkuji za názor. S tím prologem budeš mít asi pravdu, ještě jeho existenci v budoucnu zvážím. | ||
27.10.2011 23:52 | K dílu: Jen slova | Trauma |
Děkuji vám a těším se z toho :) | ||
27.10.2011 23:50 | K dílu: Trip | Trauma |
Děkuji všem za uznání :) (moc) a DeadKennedys děkuji za tip ;) a myslíš, že ,,psychedelici'' by bylo lepší? Pamatuju si, že jsem nad tím slovem přemýšlela a nakonec se rozhodla pro něco jako českou zkomoleninu... | ||
26.10.2011 23:58 | K dílu: RŮZNÉ VRSTVY REALITY | Trauma |
,,Vyskytoval se v prostoru ve formě pocitu.'' jůů * jak jinak | ||
18.10.2011 21:49 | K dílu: Polární | Trauma |
jů | ||
03.10.2011 23:14 | K dílu: Pořád žije | Trauma |
Slovo ,,hrubozrných'' hned na začátku mi otrávilo celou báseň. Až konec zdál se mi krásný(moc!!!). Otipuju až si to přečtu podruhé a slobo ,,hrubozrných'' naučím se trávit. Pardon. | ||
20.09.2011 18:16 | K dílu: LASCIVNÍ VZTAHOVAČNOST EGA K BYTÍ | Trauma |
Paráda. Navíc vybočuje z řady tvých ostatních povídek. | ||
15.09.2011 22:41 | K dílu: ATOMICKÁ STŘÍVKA NA PŘISTÁVACÍ PLOŠE | Trauma |
Jo. Dobrý :) | ||
11.09.2011 00:19 | K dílu: Na drogách... | Trauma |
Mě to nepřipadá tak špatné. Má to některé, jak se říká ,,dobré fárky''. Jen mi tam dost tak nesedí, že usla. To musel být fakt zázrak větší než zmrtvýchvstání usnout při něčem takovém. Nebo si to alespoň já nedokážu dle svých skromných zkušeností představit. Ale pak ten pocit, když se člověk na ty věci dívá už ne pod vlivem a ony jsou zase tak jak mají být...povedený konec :) Líbilo, dík za to. | ||
10.09.2011 23:21 | K dílu: Sebelítostivý blbečci.... | Trauma |
Chápu co chceš říct (nebo si to myslím) a docela s tebou souhlasím, ale nelíbí se mi jak je to napsáno. Připomíná mi to články na blozích čtrnáctiletých holek nikoli nějaké dílo - máš co říct a je vidět, že ti to myslí a líbí se mi směr jak, ale nečte se to dobře a není to hezky napsané. Prostě myšlení bezva, zpracování slabota. Vzhledem k tomu, že jsem před chvílí četla Nádraží tak vím, že kdybys chtěla tak to napíšeš tak, že si po přečtení řeknu ,,páni, pěkně'' i kdybych s tebou nesouhlasila, ale já si řekla spíš pravý opak i přesto, že s tebou souhlasím... Ale pěknou diskuzi tu máš :D | ||
10.09.2011 22:55 | K dílu: Nádraží... | Trauma |
Miluju nádraží, mám vždycky pocit, že tam v tom ruchu se nachází ten pravý život. Člověk cítí jak proudí kolem a téměř se může dotknout tolika životů najednou...Takže nebylo možné nedat tip za další a pěkný pohled na věc :) Mám úplně stejný problém s prolínáním různých jazyků a způsobů psaní a tady vidím jako na podnose jak to může působit rušivě. A taky mě zarazila poslední věta v prvním odstavci, kde nepřímo nazýváš ignoranty ty kteří ještě neměli tu čest vidět v nádraží onen ráj. Což je možná škoda, protože po přečtení by se právě oni mohli začít dívat trochu jinak. Ale to je jen můj pocit a nejspíš nepodstatný detail. Jinak se mi tvá povídka a nápad moc líbily :) | ||
10.09.2011 22:12 | K dílu: -vůně_ | Trauma |
Můj bratr pozřel svoje ruce a všichni mu to žrali Taky jsem chtěla být hustá tak jsem hlavou prorazila zeď Jenže na druhé strané nic nebylo. | ||
10.09.2011 22:05 | K dílu: Nápad | Trauma |
FAE BOMB: Četl jsi to celé? Protože já se předtím než jsem to zde dala bála, že je to celé až moc úlet, ale pokud tě zarazily jen ty troje dveře tak jsem na tom líp než jsem myslela :) Máš pravdu, je to nepraktické (a je to tam i vyjádřeno) a je jen těžko možné je všechny zamykat a díky tomu je lehké tam potkat někoho dalšího. A kuchyňská linka s melounem není za dveřmi, ale přímo za mísou naproti dveřím (snad se mi tu místnost podařilo popsat jasně). Je fajn, že tě to zaujalo tolik, že nad tím musíš přemýšlet a vracet se sem. Jen škoda, že se mi to nepovedlo způsobem, který by se nám oběma zamlouval. Kdo ví, možná se časem najdu a vypracuju tak, že se mi to povede třebas že tomu teď nic nenasvědčuje. Každopádně děkuji za pozornost i kritiku. | ||
30.08.2011 23:19 | K dílu: Nápad | Trauma |
K3: děkuji, máš samozřejmě ve všem pravdu, těsně před spaním když je mysl volná přicházejí ty nejzajímavější myšlenky a slova. tužka a papír u postele je velmi užitečná věc :) | ||
24.08.2011 12:31 | K dílu: PRAPODIVNÉ SEPĚTÍ MYSLI S OPTIMISMEM | Trauma |
a sorry za ty chyby v něm | ||
23.08.2011 22:15 | K dílu: PRAPODIVNÉ SEPĚTÍ MYSLI S OPTIMISMEM | Trauma |
Tip sem, tip tam, jinak to u sebe snad nejde. Konec mě trochu zklamal, ale asi tu jde jen o to, že se mi ten zbytek až moc líbil, takže nic co by se dalo vytknout nebo nedejbože kritizovat :) | ||
13.08.2011 14:45 | K dílu: Nápad | Trauma |
Děkuji vám za komentáře a jsem samozřejmě ráda pokud se líbí. Neposuzuji: Děkuju :) a opravdu ten název napovídá nebo máš ten pocit až po přečtení? Fruhling: Proti nominaci nic nemám :) | ||
03.08.2011 23:50 | K dílu: NEKONEČNÁ VTEŘINA ROZTĚKANÉHO NITRA | Trauma |
nevím jak to pobrat, tak se asi ještě vrátím, ale líbí se mi ten stručný způsob jakým je to napsané | ||
05.04.2011 18:38 | K dílu: Oběť | Trauma |
pěkné místy se to sice nerýmuje tak jak bys asi chtěl, ale i tak se mi to líbí některá místo zvlášť vydařená takže tip | ||
22.01.2011 21:43 | K dílu: Den jako každý jiný | Trauma |
jo, o ničem, ale čte se to hezky takhle k večeru, pro ne... | ||
22.01.2011 21:30 | K dílu: 47. pátek | Trauma |
Dávám tip, neboť napsat do jedné povídky to z čeho by jiní vymačkali román se v dnešní době cení :D Navíc mě to bavilo. Jen mi tam trochu nesedí načasování smrti Emily. On se s ní rozejde, pak prožije fůru věcí a pak čtenář zjistí, že měla chvíli potom co se s ní rozešel nehodu a je tři roky v komatu? A taky nevím jestli tam v té větě o smrti Emily správně to ,,mě'', ale to je jen blbý detail. | ||
30.12.2010 22:14 | K dílu: Štěstí | Trauma |
tak tohle je na mě asi moc silné kafe :( | ||
19.11.2010 17:21 | K dílu: Dvě posedlosti | Trauma |
Paráda. Dokonale Mimoňské. Geniální vyvážení fantazie i všednosti. Ne, že by nebylo co vytknout, ale proč bych to dělala. Dík za rozveselení a zpříjemnění dne :) | ||
16.11.2010 16:01 | K dílu: Srdce Stromu | Trauma |
no nedej tomu tip... | ||
12.11.2010 23:31 | K dílu: Vypnout | Trauma |
Tak jsem si konečně našla čas na svou vlastní tvorbu. Co se týče nepoužívání úvozovek, nejde o mou pohodlnost a ulehčování si něčeho. Úvozovky jsou jedna mála věci, se kterými nemám problém. Spíš mi šlo o to, že nejde jednoznačně říct, že třeba Stůl nebo Skříň mluví a označit tak myšlenky jim přisouzené za přímou řeč. Proto jsem se rozhodla je nepoužít a nechat tam ten zmatek. Díky těmto kritikám chápu, že to může komplikovat orientaci v textu, možná, že až si to přečtu zase někdy příště tak to změním, ale teď na tom stále ještě trvám. Každopádně si vážím každého slova kritiky (ať už pozitivní nebo negativní) a autorů, kteří je zde nechali. Prosím nevnímejte tuhle mou pozdní reakci jako opak. | ||
16.10.2010 01:18 | K dílu: Šibalba | Trauma |
wow, úplně mě to vtáhlo! Hlubší kritiku nedodám, nemám co kritizovat :) | ||
16.10.2010 00:32 | K dílu: O plačícím stromu a zakletém ostrovu | Trauma |
Ha! Pěkná pohádka, moc pobavila, potěšila a pohladila na duši. Děkuji za to a dávám tip na oplátku. | ||
15.10.2010 23:33 | K dílu: Nekromancerka | Trauma |
Asi nejsem ta prává, která může nějak kritizovat, sama bych nenapsala ani tohle, ani nic lepšího. Můžu jen posloužit jako nezaujatý čtenář. Popisy tam máš pěkné, opravdu strašidelné :) ale neměly na mě takový efekt jaký by mít mohly, protože byly hodně dlouhé a vyčerpávající a ztrácela jsem se v nich (i přesto, že se mi líbily)a pak byly vždy tak nějak násilně přerušeny něčím úplně nepodstatným, napsaným krátkou a jednoduchou větou (což kontrastovalo s dlouhými souvětími dobře vytvářející strašidelnou atmosféru příběhu) a hned bylo kouzlo ztraceno. Zlavšť když tento rušivý element dostal korunku v podobě tří vykřičníků nebo otazníků!!! Méně je někdy více!!! A konec mi tam taky nesedí. Od ,,Někteří mrtví jsou vlastně živí'' to pro mě ztrácí smysl i kouzlo strašidelnosti, i když je to zajímavá úvaha. Tip asi nedám, hlavně kvůli těm trojtým otazníkům, ale co, nedám já, dá jinej. Už se, ale těším až se budu příště doopravdy bát!!! :) | ||
27.09.2010 14:57 | K dílu: Podkova | Trauma |
jo jo, je to pěkne | ||
24.09.2010 22:54 | K dílu: Kdesi mezi Vinoří a Košířemi | Trauma |
Název mi mnoho neřekl, Prahu neznám, byla jsem tam jen na okamžik, to ale nemění nic na tom, že je to moc zajímavý text. Líbilo se mi, že jsi s blouděním naložil jako s osobou a taky stejně jako Mosavrovi rozměr - nejen politický, ale jízlivost mě nerušila, přijde mi taková jemná. No nedej tomu tip. | ||
19.09.2010 21:05 | K dílu: Delikatesa | Trauma |
Zvláštní, tajemné, trochu exotické, líbivé :) Jen ten začátek mi vzhledem ke zbytku povídky přijde poněkud obsáhlejší a působí tak nějak zbytečně, ale to je jen můj dojem a nic kvůli čemu bych to nedočetla nebo nedala tip. | ||
31.08.2010 18:15 | K dílu: Tuc tuc tuc | Trauma |
Tuc tuc ratata tuc bumbum tarata tuc tuc bum, já radši tekkno. Pardon. Chci říct, že to není vůbec špatné, ale bohužel se mě to nijak nedotklo. |