05.05.2015 19:51 | K dílu: Chtěla bych Tě svázat | akakipi |
* toužilY ;) |
||
04.05.2015 15:51 | K dílu: Kniha povídek - sponzor | akakipi |
Jako... Asi tak nějak... Já bych do toho klidně i něco napsala, ráda bych přispěla k rozvoji české literatury, byť jen povídkou... Ale, o ničem jsem se nedoslechla - a když jsem se začla zjaímat, tak se sbírka ruší... |
||
04.05.2015 02:20 | K dílu: Kniha povídek - sponzor | akakipi |
Není o ni zájem ze strany autorů nebo případných čtenářů? |
||
02.01.2012 16:18 | K dílu: Intimita veřejná | akakipi |
Winter: Díky, spravím to :-) | ||
02.01.2012 16:08 | K dílu: Hájili jsme hrad | akakipi |
Tohle je téma, které mi před čtyřmi roky zadala učitelka češtiny, tehdy ještě na základce... Jaký to má vliv na tu knihu? Víš, kolik knih bylo napsaných? S takovou bychom nemohli psát vůbec nic... | ||
02.01.2012 16:05 | K dílu: Intimita veřejná | akakipi |
Sherylin Lee: Hlubokomyslné závěry nejsou moje parketa... Nic mě nenapadlo, měla jsem určený termín odevzdání, takže jsem na tom moc pracovat nestihla... Ale ani teď, s todstupem času, mě nic nenapadá... :-) Psala jsem jí jako někoho, kdo byl vychován k tomu, aby se ostatním se vších nechlubil... Chtěla jsem ji mít jako takový kontrast k Petře; na jedné straně holka, která poví i to, co neví a na straně druhé někdo, kdo na tohle prostě není... Navíc když jí s třídou spojuje jenom obor, který chtěla studovat a nic víc... Jazyková bariera je potvora... :-D Co jsi myslela tím "a ak ju už obšmatrával a spomenula si to, išiel po nej?" ? Ne, nepobouřilo mě to, jsem ráda, že si někdo dal tu práci a přečetl si to a ještě mi tady zanechal svůj názor :-) | ||
02.01.2012 15:29 | K dílu: Intimita veřejná | akakipi |
Michelle d´Estrees: Ne každý na to má povahu... Navíc - jak bych pak měla vyřešit jejich požadavek, že chtějí vidět důkaz? :-D To, že někdo sedí na facebooku neustále ještě neznamená, že ho ovládá... Znám lidi, kteří se strašně divili, že se dá nastavit nějaké zabezpečení a viditelnost profilu... Navíc když je někdo dobrý, tak se dá "hacknout" všechno :-) Téma jsem na výběr moc neměla, stále lepší než holocaust... | ||
02.01.2012 15:21 | K dílu: Intimita veřejná | akakipi |
Winter: Tak čím by jsi tu větu nahradil třeba ty? :-) Jo, já vím, není to nic moc... Nepíšu nějak extra často... No... Přemýšlela jsem, že bych ten děj s Michalem nějak rozvinula, ale nějak mi nepřišel ani jeden z mých nápadů vhodný... A taky jsem neměla čas se nějak rozepisovat, protože jsem to musela stihnou do termínu. Já vím, asi jsem to sem měla dát již upravené, ale chtěla jsem slyšet názor přímo na tu první verzi, ať vím, co bych měla ještě vylepšit... Děkuji za kompliment :-) A i za kritiku, moc si jí vážím :-) | ||
25.12.2011 16:58 | K dílu: O chlapci s žijícími příběhy | akakipi |
Ten konec mi přijde takový... Divný. Nějak mi unikl jeho význam. Ano, pochopila jsem, že odmítnutím vyprávění příběhů zničit kouzelný svět fantazie, ale... To je vše? A ten předposlední odstavec mi řpijde uspěchaný, jako kdyby to autor chtěl mít co nejdřív zasebou, rychle to ukončit, ale ztratilo to pro mě na půvabu... | ||
09.06.2011 21:48 | K dílu: Temnota nad Londýnem II. | akakipi |
No, tak to já taky :-) | ||
07.06.2011 22:41 | K dílu: Temnota nad Londýnem II. | akakipi |
No jo, já a klávesnice... Překlep :-) Ale díky za upozornění. A za to, že to stále čteš :-) | ||
07.06.2011 22:40 | K dílu: Temnota nad Londýnem I. | akakipi |
Díky :-) A ten čas... No, nějak s tím mám problém, nejsem schopná to dodržet a stále odbíhám... Pokusím se s tím něco dělat :-) Ale tak i některé (dobré a slavné) knížky z minulosti jsou psány dnešním jazykem, protože by to nikdo jinak nečetl... Tak proč by to nemohlo být i tady? | ||
15.05.2011 21:59 | K dílu: Proč člověk čte? | akakipi |
Ono tam není kdo knihy čte, ale kdo knihy čte hodně... Ale jinak díky :-) | ||
10.05.2011 21:48 | K dílu: Temnota nad Londýnem I. | akakipi |
Oki, beru na vědomí a něco s tím udělám :-) V nezvykle hustím dešti mělo panovat ticho myšleno jako takové to zlověstné ticho před bouří... Třetí odstavec obsahuje chyby v důsledku překlepů :-) | ||
09.05.2011 22:54 | K dílu: Proč? | akakipi |
Neměla by jsi to říct mu? Když už jsi to zvládla dát sem, zvládneš mu to říct taky. Nebo mu to dej přečíst :-) A pomáhá i sepsat seznam Mám na tobě ráda... :-) | ||
09.05.2011 22:51 | K dílu: Most | akakipi |
Mi se to líbí, možná bych to trochu rozvedla, ale jinak dobré :-) T* | ||
05.04.2011 18:32 | K dílu: Veselé Vánoce! | akakipi |
Pěkné :-) A vtipné :-D | ||
01.03.2011 16:55 | K dílu: Má první hodina tance | akakipi |
Jsem ráda, že se líbi :-) A jak je dál-teď co? | ||
07.01.2011 11:08 | K dílu: Má první hodina tance | akakipi |
Děkuji :-) Jsem ráda, že se líbí :-) Je to takové zamyšlení, lehce s nadhledem a humorem... | ||
25.12.2010 15:28 | K dílu: Má první hodina tance | akakipi |
Tanec... Už je to opraveno :-) | ||
10.11.2010 09:18 | K dílu: Brána nebo...? | akakipi |
No tak to mi došlo, překvapivě :-D Znám tě... :-) | ||
06.11.2010 21:54 | K dílu: Brána nebo...? | akakipi |
Co znamená to, co si šeptá brána? Vím, je to nepodstatné a kouzlo je v tom, že to je v jiném jazyce, ale mě by to zajímalo... | ||
31.10.2010 15:24 | K dílu: Je to normální chlapec | akakipi |
Nebylo tu už něco podobného? Ale pěkné, až na ty chyby... | ||
27.09.2010 23:32 | K dílu: Meč, co není ze stříbra | akakipi |
No máš to moc pěkné :-) Líbí se mi, že někdo si vzpomněl na ty krásnou, klasickou fantasy (nebo alespoň pro mě); ráda tohle čtu... :-) * | ||
27.09.2010 20:57 | K dílu: Z deníčku rodinné dovolené - 1. díl | akakipi |
A místy ti tam zmizí slovo... Když ke mně maminka připlachtila bez kapesníků, pro které jsem ji poslala, zato s řasenkou v ruce, neubránila jsem úsměvu. - Když ke mně maminka připlachtila bez kapesníků, pro které jsem ji poslala, zato s řasenkou v ruce, neubránila jsem SE úsměvu. | ||
16.09.2010 18:14 | K dílu: Léto | akakipi |
:-D | ||
13.08.2010 17:04 | K dílu: Léto | akakipi |
Díky :-) | ||
03.07.2010 21:32 | K dílu: Taxikář | akakipi |
:-) | ||
03.07.2010 20:30 | K dílu: Trojí život, trojí problém V. | akakipi |
Jen piš směle dál, je to zajímavé :-) | ||
03.07.2010 20:18 | K dílu: Taxikář | akakipi |
Pěkné :-) Ale čekala jsem něco trochu jiného, ale tohle je také dobré. | ||
30.05.2010 01:27 | K dílu: Sen | akakipi |
Jsem ráda, že jsi zvětšil písmo a já se nakonec k tomu textu dostala... Příběh totiž stojí za přečtení. Chyby tam jsou, to již bylo zmíněno. Ten nápad je zajímavý, zvláště mě zaujala dívka mezi dlaždiči... Přiznám se, že místy jsem se ztrácela v textu, máš tam pro mě dlouhé odstavce. | ||
29.05.2010 23:43 | K dílu: Jezdec apokalypsy | akakipi |
Nemáš zač :-) | ||
29.05.2010 22:39 | K dílu: Jezdec apokalypsy | akakipi |
Měla bych dotaz: ten text tu máš úmyslně dvakrát? | ||
15.05.2010 00:22 | K dílu: Můj kouzelný životopis | akakipi |
A tak nejsem zas tak blbá, ono to tu není... | ||
14.05.2010 13:24 | K dílu: Můj kouzelný životopis | akakipi |
Tak to mi poněkud uniklo, že to má být vysněný životopis... | ||
08.05.2010 23:52 | K dílu: Jednou není nikdy dost | akakipi |
Je to dobré, ale něco tomu vážně chybí... | ||
08.05.2010 23:19 | K dílu: Můj kouzelný životopis | akakipi |
Nejsou Krásnohůlky spíše smíšenou školou, když bereme jako předlohu knížky? | ||
30.04.2010 23:54 | K dílu: Úplněk | akakipi |
Pěkné, možná krátké, ale v tom je to kouzlo... | ||
20.04.2010 14:45 | K dílu: Můj Shakespeare | akakipi |
Aha... No, ale každopádně děkuji za opravu... :-) | ||
19.04.2010 14:14 | K dílu: Můj Shakespeare | akakipi |
Tak to nějak nechápu... Co tím autor myslel? | ||
19.04.2010 13:56 | K dílu: Můj Shakespeare | akakipi |
Sakra, já to snad nikdy nenapíšu psrávně... :-) | ||
19.04.2010 13:30 | K dílu: Diuturna de E. M. H. - 1. kapitola | akakipi |
Jo, začíná... To teprv bude :-) Zvláště, jak to celé přepíšu... | ||
19.04.2010 13:29 | K dílu: Diuturna de E. M. H. - Prolog | akakipi |
Děkuji :-) | ||
12.04.2010 15:21 | K dílu: Tajemný svět - rudý kámen - seznámení + 1. kapitola | akakipi |
Jo, to znám... :-D | ||
11.04.2010 13:51 | K dílu: Školní práce | akakipi |
Dobré, ale občas tam máš překlepy... Třeba jedenáctý řádek od konce... ,,jde si na tak maximálně..." | ||
11.04.2010 13:07 | K dílu: První pokus | akakipi |
Dobrá povídka... Jen bych čekala, že v rohu jeho postele bude sedět ta malá a ne jeho žena... | ||
10.04.2010 20:05 | K dílu: Sen | akakipi |
Moc malé písmo, nepřehledné, dost se ztrácím v textu... Příběh určitě stojí za přečtení, ráda si ho přečtu, ale až zvětšíš písmo... | ||
10.04.2010 19:56 | K dílu: Tíha osudu | akakipi |
A kolik ti je? | ||
10.04.2010 19:55 | K dílu: Šok | akakipi |
A jak to s ní dopadlo, můžu-li se zeptat... | ||
10.04.2010 19:52 | K dílu: Houpačka | akakipi |
No, přiznám se, že jsem čekala.. Něco horšího :-) Když si vzpomenu na SVÁ první díla... A nevím proč, pořád jsem si myslela, že se stane něco magičtějšího, méně ze života... Na konci přímé řeči můžeš napsat čárku a pak pokračovat malým písmenem: „Díky dnes nemám chuť.” Odpovím trochu otráveně. - „Díky, dnes nemám chuť,” odpovím trochu otráveně. | ||
10.04.2010 19:43 | K dílu: Tajemný svět - rudý kámen - seznámení + 1. kapitola | akakipi |
Ano, fantazie velká, chyby bohužel také... Víš, já se to odnaučila teprve nedávno, ale zkus dělat více odstavců; text je pak přehlednější, lépe se v něm orientuje. Taky něčí přímá řeč se dává na nový řádek (podívje se třeba do knížek, jak to mají). Místy ti tam chybí čárky, často opakuješ "že". ,,...znovu svět , situaci..." čárka není dobře napsaná. Zapamatuj si, že se vždy píše slovo, pak dané znaméno, mezera a pak další slovo (takže to má vypadat takhle: ,,znovu svět, situaci..."). | ||
10.04.2010 19:24 | K dílu: | akakipi |
Ty píšeš do Podlavičníku? Opět jsem se s ním setkala, poslední březnový týden a moc se mi líbil! A pěkně píšeš! | ||
10.04.2010 19:20 | K dílu: Ale... | akakipi |
Jaj... Ty rodinné vztahy jsou složité... | ||
06.04.2010 01:18 | K dílu: Nechci se trápit... | akakipi |
Zase překlepy... | ||
06.04.2010 01:14 | K dílu: Ale... | akakipi |
,,jsme jak Romeo a Julie, akorát v jedné rodině" Jak tomu mám rozumět? | ||
06.04.2010 01:13 | K dílu: Bez tebe mi bude líp | akakipi |
Přečti si to ještě jednou po sobě a oprav si chyby, překlepy... | ||
06.04.2010 01:11 | K dílu: Došlo mi to | akakipi |
Marťo... Tak nějak příliš jsme se oddálily... | ||
05.04.2010 21:29 | K dílu: Můj Shakespeare | akakipi |
Jo, díky :-D | ||
05.04.2010 21:26 | K dílu: Můj Shakespeare | akakipi |
Ups, překlep... | ||
05.04.2010 21:23 | K dílu: Pravěk | akakipi |
Děda pocházel z budoucnosti... :-) | ||
05.04.2010 21:23 | K dílu: Motýlci a moře | akakipi |
Teď už to vím, naše chytrá učitelka to nějak vynechala z učebního plánu... | ||
24.03.2010 15:24 | K dílu: Pršelo, jen se lilo - pátá část | akakipi |
První vražda? :-) | ||
24.03.2010 14:48 | K dílu: KDE? | akakipi |
Vážně, nebylo by lepší sem ty básničky dávat postupně? Kdo to pak má všechno najednou číst... | ||
19.03.2010 18:24 | K dílu: Hledá se Karel Novák | akakipi |
Ano, to, co udělal je na konci už nepodstatné. Ale to myslím bylo už ve chvíli, kdy to udělal. Pokud teda něco udělal... Tvá díla jsou stále lepší a dokonalejsší! Máš mou pochvalu... A tip :-D | ||
19.03.2010 17:02 | K dílu: Trojí život, trojí problém I. | akakipi |
Hlavně aby ses v tom nezamotala sama :-) Ale máš to dobré, jsem zvědavá, jak se to bude rozvíjet dál :-) | ||
10.03.2010 15:21 | K dílu: Ma marraine fée... | akakipi |
Čas rychle utíká... | ||
10.03.2010 15:05 | K dílu: Ma marraine fée... | akakipi |
Ano, dávno... Už to je rok... Nebo ne? | ||
10.03.2010 15:03 | K dílu: Ma marraine fée... | akakipi |
:-) První dopis byl něco v tom smyslu, že nevíš komu se máš svěřit a šlo o Frizeho... Myslím, že bych ti to zvládla říct i podrobnějc, hlavně některé části... :-) | ||
07.03.2010 11:04 | K dílu: A Johnny se ten den poprvý usmál | akakipi |
No tak čekala jsem na konci něco trochu jeného, ale... T* | ||
07.03.2010 01:03 | K dílu: Poslední zatáčka | akakipi |
No... nemám slov! Sice je to "trochu" delší, což některé čtěnáře asi odradí. Podle mě to je ale škoda, protože je to skvělé dílo (já osobně se na jeho délku podívala až po 15 minutách čtení, ale jsem ráda, že jsem dočetla). Nepatrné odbočení od původního nápadu... Taky fajn :-) Tip. | ||
06.03.2010 23:39 | K dílu: Anusův meč | akakipi |
Chtělo by to přímou řeč dávat na nový řádek, takhle je to nepřehledné... Sice se potom text bude zdát delší, ale nebude se v tom tak ztrácet... Zaujala mě věta ,,Nepřežil nikdo, ani lidé, ani zvířata, pouze mrtví." jak můžou mrtví přežít? Vím, chápu, jak to myslíš, ale takhle to vyznělo. Nebylo by lepší třeba ,,...zůstali jen mrtví"? To, že tam je moc krve, mi nevadí. Ale reakce okolí mi příjdou nepřiměřené... Že by si chlapec těch mrtvol nevšiml, jak byl zaujat mečem? Když Diego všechny povraždil, proč se zase vrátil na náměstí? Myslím, že by třeba bylo lepší, kdyby byl někde jinde než na náměstí, vzhledem k tomu, že povraždil celé město... Taky by chtěly opravit chyby. V tomhle díle jich sice moc nemáš, ale přesto tam jsou. Jestli si s tím nevíš rady, zkus někomu říct a poprosit ho, jestli by se ti na to nekoukl... * | ||
06.03.2010 23:15 | K dílu: Muž, který nejedl maso | akakipi |
Nebyla to ale spíš vina toho kuchaře? Ten číšník mu tam přece to maso nehodil... * | ||
06.03.2010 23:06 | K dílu: Země noci - 1. část | akakipi |
Ano, chtělo by to pokračování. Trochu víc vysvětlit ono zlo, popsat jej, aby se pak mohl objevit další rytíř (nebo kouzelník) a zachránit svět... | ||
06.03.2010 22:10 | K dílu: Jeskyně | akakipi |
Ano, dílo zajímavé, napínavé. Než se tam objevil ten autobus, myslela jsem, že se dostali do minulosti a že by příhodnější název byl Brána (do minulosti)... Ale pak... Rozjelo se to. Dílo fakt působí kingovsky až na ty "košaté dialogy"; to připomíná Sapkowkého. | ||
06.03.2010 21:13 | K dílu: Smrt neměla jméno | akakipi |
Konec... takový zvláštní. zvláště poslední doïalog mi tam nějak nesedí... | ||
02.03.2010 16:15 | K dílu: Strach má velký voči | akakipi |
Nebo to sem dej podruhé, opravené... A když máš rád Kinga, nedoporučil bys mi něco? Zatím jsem četla jen dvě jeho knížky, ale ty byly nic moc... | ||
01.03.2010 15:43 | K dílu: Strach má velký voči | akakipi |
Taky ti sem tam chybí v souvětí čárky... Je to fakt mírně zmatené... Ale proč čekat na příště? Zkus to opravit už u tohohle díla :-) | ||
27.02.2010 14:39 | K dílu: | akakipi |
Moje poezie je velice, ale velice mizerná :-) | ||
27.02.2010 14:38 | K dílu: Můj Shakespeare | akakipi |
:-D | ||
27.02.2010 14:38 | K dílu: Léto | akakipi |
Díky:-) | ||
19.02.2010 12:15 | K dílu: Pršelo, jen se lilo - třetí část | akakipi |
:-)) Stále jsem se k tomu nedokopala... Ale asi budu muset poděkovat tomu, kdo tě k tomu dokopal... :-) | ||
12.02.2010 23:54 | K dílu: | akakipi |
Vítám tě tady:-) | ||
12.02.2010 23:01 | K dílu: Léto | akakipi |
Díky:-) | ||
12.02.2010 22:39 | K dílu: Smíšene pocity | akakipi |
,,radosts nových kamarádu si..." - radost z nových kamarádů si... | ||
12.02.2010 22:10 | K dílu: Jsem bez tebe | akakipi |
,,spálil si za sebou mosty-jseeš jen žhář" - spálil jsi za sebou mosty-jseš jen žhář | ||
11.02.2010 16:34 | K dílu: Věř... | akakipi |
Tvoje básničky mají tu výhodu, že v nich moc nemusím hledat skrytý význam... Je to tím, že tě znám? | ||
11.02.2010 16:27 | K dílu: Kámoška | akakipi |
Je to myšlelo na někoho z Ostravy?,,od našeho přátelství mě odbaví" odbaví?! Spíš odradí, ne? | ||
11.02.2010 16:20 | K dílu: Dlouho | akakipi |
Mohla bych ti něco poradit? Zkus sem ta díla dávat postupně, jo? Já pak příjdu a mám do tebe 20 avíz za tři dny a nestíhám to číst... A řekla bych, že odradíš i mnohé další... | ||
11.02.2010 16:04 | K dílu: Byla jednou jedna pohádka | akakipi |
Banny, banny, banny:-) | ||
11.02.2010 16:03 | K dílu: Pršelo, jen se lilo (prozatimní název, nevím jak bych "povídku" měla pojmenovat) | akakipi |
Jo, měla:-) Ale to asi nebylo ono, ale Lilie... Nebo jsi myslela Ty vedle? :-) | ||
11.02.2010 15:59 | K dílu: (Ne)normální svatba | akakipi |
:-)) | ||
29.01.2010 12:03 | K dílu: Divný pocit | akakipi |
Tvá depka opět přeskakuje na mě... Najdi si něco a zabav se tím, vrať se třeba zase do orientálních... | ||
29.01.2010 12:01 | K dílu: Co dělat? | akakipi |
Víš, že tohle je u nás zakázané... Nemysli na něj. | ||
29.01.2010 11:56 | K dílu: Doufám.. | akakipi |
Na lásku se zatím vykašli, užívej si živata a změň svůj přístup k životu. Jak řekl někdo slavný, Usmívej se; nikdy nevíš, kdo se zamiluje do tvého úsměvu:-) | ||
29.01.2010 11:54 | K dílu: Pršelo, jen se lilo (prozatimní název, nevím jak bych "povídku" měla pojmenovat) | akakipi |
Tak to je to tvoje překvapení? Škoda, mám málo času na čtení, tak snad jindy... | ||
29.01.2010 11:52 | K dílu: (Ne)normální svatba | akakipi |
Ne, já myslela ten chaos a útěk:-) | ||
29.01.2010 11:52 | K dílu: Léto | akakipi |
To jsem ráda:-) | ||
29.01.2010 11:51 | K dílu: Můj Shakespeare | akakipi |
Mmm... | ||
23.01.2010 15:47 | K dílu: Překrásná | akakipi |
Nemáš zač:-) A pokus se to i opravovat, ne jen vylepšovat;-) | ||
23.01.2010 15:11 | K dílu: (Ne)normální svatba | akakipi |
Pěkné! Takhle vypadá svatba tvých snů? :-) |