29.08.2001 00:00 K dílu: Dostihová Dalmatika
Básnička je krásná, jenom se mi nelíbí ten nádech. Jezdím, a proto vím, že kůň je zrozen ke cvalu. Miluje závod a bez něj by umřel. Nesouhlasím.
29.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Drahý S Ja nic nemíchám. Instituce víry je církev a jako taková s vírou uzce se spojuje. Kdo ma cirkev bez viry? Nikdo. A vira je jen interpretací církevní doktríny
29.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
clovrdiku už je to zařazeno jako samostatné dílko
29.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Pamflet o církvi našich předků jež představovala pro ně boží vůli na zemi. Líbej prach, jsou to tví předkové, vzívej nebesa, sídlí zam bohové, jen dále od Židů, jsou Ježíše vrahové. Jen v Bohu najdeš svou útěchu, kup si včas odpustky, zbavíš se tak hříchu. Peníza a dábel jsou z jednoho pelechu! Upalte čarodějnici, krásně bude hořet její šat, pojďte se věřící pohledem pokochat. Dala vám všem, ač nechtěla dát, neměla faráři chodit žalovat. V neděli mše ráno a motlidba večerní, v noci se ztrácí pak, sousedům obilí. Panáček požehnal nám nad mešním vínem vždyť není tu rozdílů, ke Kristu tíhnem. DOKTRÍNA VÍRY BIČEM JEN SÍLÍ !
28.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Začíná další dějství, na jeviště opět přichází Dalmatika a Clovrdik na sebe jistě též nenechá dlouho čekat. Ačkoli tajemný S ne¨hovořil jako oni, Dalmatika tleská jeho zdatné rétorice a pokouší se navázat na téma, které jinenechává chladnou. Někteří lidé bezesporu zavádějí do svého života pojem Bůh, který mě zůstává i nadále v myšlenkách jako pojem lichý. Nemohu si pomoci leč mám za to, že tento pojem je poněkud pasé a mohlo by se stát, že bude z odborných slovníků lidmi radikálními vymícen. ale to ponechme budoucnosti, která jediná může tuto problematiku osvětlit. jistí slavní matematikové jistě nenácházeli problém ve spojení boha a matematiky ale přisuzuji tuto skutečnost tomu, že tito matematikové žili v dobách dávno minulích, kdy byla víra bezesporu spjata se vším v četně matematiky. Toto je dnes už ovšem historie a my se na každém kroku setkáváme s poznáním, že Bůh nejspíše buďto není, nebo v dnešním hektickém světě už prostě nestihne být všude jako v dobách,kdy byla na zemi méně lidí. Dalmatika se loučí a už netrpělivě očekává nástup človrdika
26.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Clovrdiku: dekuji dekuji, uklanim se na vsechny strany
23.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Drahý S, tvá polemika je jistě zajímavá ale zřejmě jsi nepochopil, že : "Na počátku bylo slovo, to slovo bylo od Boha, to slovo bylo Bůh." je citát z bible. Podle toho se dá usuzovat, že počátek musí být. A konec přijde jistě také. Navíc nesouhlasím se srovnáním víry s matematikou. a dodávám, že nenám nic proto tomu, když někdo věří v boha jak jej představuje křesŤanství.
23.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Clovrdiku nemáš za co děkovat, ale klidně tleskej. Děkuji
22.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Ještě jedna věc. Promiňte mi všichni věřící. Myslím, že i Ježíš je abych tak žekla omyl, nebo spíše legenda nezaložená tak zcela na pravdě. Traduje se, že když měl být Ježíš ukřižován, mohl si židovský lid vybrat jednoho ze tří včetně Ježíše, aby jej zachránil. Byla by mu udělena milost u příležitosti nějakého židovského svátku. Judea byla v té době Římskou provincií a římané jak známo měli své náboženství a náboženství ujařmených národů nepodporovali. Proč by tedy uděloval místodržící milost u příležitosti něčeho nezákoného a tím jistě židovský svátek byl? No a nakonec v dějinách neexistuje zmínka, a římské archivy se zachovaly, o něčem podobném Bajce o Ježíši Nazaretském. Naopak byl oběven svitek popisující proces s jistým Ježíšem ben Asinem (nebo nějak podobně) který běhal po Jeruzalémě a křičel že nastane konec světa a že je spasitel. Dostal prutem a vykázali ho z města. Tolik k Ježíší Nazaretskému.
22.11.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Dalmatika
Bible jako kniha není tak špatná a křesťanství jako filozofický směr také ne. Otázkou ovšem zůstává, zda něco takového jako je Bůh může vůbec existovat. Jako příklad bych uvedla větu která mi už dlouho vrtá hlavou: Na počátku bylo slovo, to slovo bylo od Boha, to slovo bylo Bůh. Probůh řekne mi někdo kdo řekl to slovo, když ještě nebylo nic a nikdo? Když na počátku nebyl ani Bůh? Kde se teda vzalo slovo? A kde se vzal ten Bůh? No a nakonec: Kdyby byl dobrý nápad, myslím, že knihu podobnou bibli bychom také dali dohromady no a možná, že za pár tisíciletí by byla podobnou legendou jako je dneska Bible. děkuji za pozornost. Závěrem ještě snad, že kdyby bůh byl vypadalo by to tu jinak. Takže můj dojem je: Bůh není!
10.07.2002 00:00 K dílu: for Men Dalmatika
Děkuji
09.07.2002 00:00 K dílu: for Men Dalmatika
Protze tohle je o vstahu kterej by vetsina lidi neschvalovala kdyby se o nem dovedeli. Nestesti je to tajemstvi nas dvou.
10.07.2002 00:00 K dílu: Meum mel Dalmatika
Omlouvam se, ne oba anobrz OBE
10.07.2002 00:00 K dílu: Meum mel Dalmatika
Jste oba dva uplne vedle, sorry, ale nedoslo vam, ze to muze byt metafora rikajici "Tohle neni nas posledni spolecny den a tak se nemusis trapit, ze jsi na me nemel vcera cas!"
18.02.2002 00:00 K dílu: Dalmatika
Je to zajímavé. Zajímavější než se na první pohled zdá.
20.12.2001 00:00 K dílu: Překapalas Dalmatika
co dodat? T*
03.12.2001 00:00 K dílu: Pamflet o Církvi našich předků jež byla zástupcem Boha na zemi Dalmatika
Marigold, kdo oči má a nevidí.........přečti si auditorium Miluji tě a mám pro tebe celý život(Bůh) Tady je to pravda vytržené z kontextu, ale clovrdik me požádal, abych to vydala jako samostatné dilo. Když si přečteš to auditko, tak to možná pochopíš
29.11.2001 00:00 K dílu: Pamflet o Církvi našich předků jež byla zástupcem Boha na zemi Dalmatika
děkuji a skláním se před vaší tolerancí
30.11.2001 00:00 K dílu: O bytostech nekonvenčních a lidech nesourodých Dalmatika
Wopi tady nejd o to jak je to napsané ale co je tam napsané!!! Ale za chyby se omlouvám, když jsem to po sobě četla, musela jsem být slepá.
23.11.2001 00:00 K dílu: Roztáváš s rozbřeskem Dalmatika
Já nenacházím slov, kterými bych vyslovila to co ve mě zanechla četba této básně. Snad nezbývá než trpce přiznat, je to krásné. Mám z toho husí kůži jako ten náhrobek. Skvělé Lite
22.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Přemýšlím, zda je to tak jak jsem to pochopila. Zřejmě ano. Pak nezbývá než říci výstižné! Samozřejmě nenapodobitelné, jak ostatně vše co píšeš Ty. *
26.11.2001 00:00 K dílu: Pohádka o zmoudření dokonalého muže Dalmatika
Děkuji vám všem, jste nesmírně laskaví. Spvrivs: Psala jsem to ve Wordu a když jsem to překopčila na písmák, zjistila jsem, že se jaksi pozměnila některá písmenka. Omlouvím se za toto nedopatření. Ještě jednou děkuji
22.11.2001 00:00 K dílu: Pohádka o zmoudření dokonalého muže Dalmatika
Děkuji, když se to tak vezme, všichni jsme blázni. Alespoň občas. Možná právě proto píšeme.
12.11.2001 00:00 K dílu: Kdo je to takový Písmák? Dalmatika
člověk by měl být hrdý na to čím je?!
12.11.2001 00:00 K dílu: Kam byste chtěli? (cestování časem) Dalmatika
Tak jo, první druhá až stá jízda by vedla do........ no samozřejně do Říma. Starověk to je moje. Řím tak asi 100 př. n.l.
26.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Dobře, tak všichni.
23.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Samozžejmě PIKAČU
22.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
No o těch pokémonech si myslím své. Víš jde o to, že lidi teď nemají zádnou slovní zásobu. Podívej se třebas jen do novin. Ty články co se tam vyskytujou nemají žádnou hodnotu co se týče způsobu, jakým jsou stylysticky utvořeny. Lidi čumí na telenovely a pokémony a pak vedou bezduché fráze pochycené ze seriálů. Vidím to na své ségře a jejích kamoškách. Je jim tak okolo 14 let a v životě nepřečetly celou knížku. K5977996-4tura upadá, dopadneme jako Římané Radost: Není to špatná úprava. Musíme si to ale nechat patentovat, neboť svět je otázkou tržní ekonomiky. Jo a co se týče ochrany mravního úpadku mládeže. Nejlepší je žádné děti nepřivádět na svět a tím je 100procentně uchránit před tím, že by mohly eventualně chtít čumět na pokémony.
20.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Had jak had, ane by se mu asi stejně blbě lezlo. Jo a ktěm pokemonum: Je to pěkná hovadina. Děcka z toho akorát zblbnou. V dnešní době už děcka ani nečtou. ¨Takovy knižky jako je třeba Kája Mařík nikdo nezná.
14.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
koneckonů proč ne? Tak k když muže byt chlupatá žeba, tak pročné taky chlupaté had?
12.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Hele děcka vymyslela jsem novyho pokémona. Co byste řekli na Chlupató žabu? Akorát nevim, jak by se mohl amenovat. Vyhlašuju komkurz na jméno...
12.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Pokém on je takové škaredé?
12.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Toš děcka, jak je to s tó vlajkó. Kerá fena to zakázala? Ja, nemělo to toť bét vlasně o tech Amikách? Či o keréch potvorách? Konec jadrného našeho nářečí, navraacím se ke spisovné mluvě. Na Amiky mám jenom názor, že su ráda, že nésu američan to už je lepší byt Maďar nebo Urugvajec nebo co já vim Křovák. Prostě nemám ráda americký styl života ať už si pod ním představujete cokoli. Třebas na horkýho psa nemusím jezdit přes atlantik teho majó aji v Čině. (tak pěknou hovadinu už jsem dlouho nepublikovala)
02.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Jen k některým komentářům: Když jsem si tohle přečetla a uvědomila si rozsah celého díla a to co ve mě zanechalo, nezbývá než říct, je dokonalá a ne přemýšlet nad tím zda se někde náhodou nejak nepokazil rytmus. A soukromě pro autora: Jak jsi dokázal napsat na "papír" to o čem já pouze přemýšlím?
12.11.2001 00:00 K dílu: Technický rozvoj klubů Dalmatika
Zda se, že mohu přispět pouze radou, ale nic kloudného mne zatím nenapadlo, takže............ Vážení, co takhle vyrtuální socha? Oldy by byl první kdo by ji měl. Alespoň o nikom dalším nevím.
31.10.2001 00:00 K dílu: DEMOKRACIE Dalmatika
Omlouvám se, že ruším vaši polemiku. Obávám se, že jediná proveditelná forma demokracie je ta kterou tu střídavě opěvujete a vláčíte bahnem. Nazvala bych to řízená demokracie. Je to s ní jako s asertivitou. Jak všichni víte, práva každého končí tam, kde začíná svoboda druhých. Je to sice krásné, leč neproveditelné. Neznám člověka a nalhávejte si o sobě co chcete, který nikdy nepřekročí osobní svobody a práva druhých, pokud je to v jeho vlastním zájmu. Vezměte si už zmiňovaný socializmus. Myšlenka je to krásná, ale je proveditelná? Nevím na které planetě ale tady rozhodně ne. A proč? Protože lidé ještě nejsou natolik lidští (odpusťte mi ten výraz) aby mohli žít demokraticky. Vždy je potřeba někdo, kdo udá stádu směr, chcete-li. A když je vláda, jsou sociální vrstvy, když jsou sociální vrstvy jsou i lidé různých majetkových poměrů. A od toho je odvyslá závist. Kdyby byla ideální společnost (tzn. lidé stejně nadaní stejně schopní a stejně průbojní) nebylo by třeba vlády a ani demokracie. Jenže nežijeme v dokonalém světě. No a teď k mému názoru. Ideálem je římská republika. Alespoˇmým ideálem a nikomu jej nevnucuji ani nepodsunuji. Děkuji za prostor a čas který mi byl poskytnut a promiňte mi pokud jste mými názory roztrpčeni, ale jelikož žijeme v "demokratickém" státě, mám na ně právo a to m¨i nemůže nikdo vzít. Monty : Souhlasím s tebou co se týče těch Hitlerových spisků, každý má právo na informace, ale podívej se na to, jak se s informacemi dá manipulovat. už ten zmíněný Můj boj. Také bych si to ráda přečetla. Jen tak ze zvědavosti. Ale ta banda poblblých fanatiků které nám tu Hitler nechal to má za svou bibli. Věci mají někdy více stránek a to co se zdá černým je z rubu bílé a naopak. Záleží kdo co považuje za rub a co za líc. Tím končím, Tvá Máňa. Pardon Dalmatika
23.11.2001 00:00 K dílu: Velké er Dalmatika
Děkuji za tip vynasnažím se napříště
31.08.2001 00:00 K dílu: Velké er Dalmatika
Děkuji Sire Watersi i za tip, stejně tak Annie a Cup of tea.
23.11.2001 00:00 K dílu: Pro Vanno po Anno ať už je kdekoli Dalmatika
CHtěla bych vykřičet do světa, ač to možná bude znít rasisticky, že mnou milovanou "Vendulku" VANNO po vinikajícím hřebci Anno, plnokrevnou ryzku bez oznaků, šežrali nějací cikáni na svojí hnusné svatbě. Nenívidím to černé plemeno a proklínám je až do desátého kolena. Doufám, že všichni chcípnou na plochy nohy. Omlouv ám se všen cikánům kreří nejedí koně a upozorňuji, že toto není myšleno jako rasově motivovaný útok a bylo to napsáno v dočasném pominutí smyslů, takže autora není možné stíhat.
05.10.2001 00:00 K dílu: Pro Vanno po Anno ať už je kdekoli Dalmatika
Nic se neděje, to je básnička kterou jsem napsala už před několika lety. I já uznávám, že není nic moc ale je v ní to co bych teď chtěla povědět Vendulce. Víš, jak je to težký když ti prodají koně.
31.08.2001 00:00 K dílu: Balada pro Romea Dalmatika
Děkuji vám oběma
30.08.2001 00:00 K dílu: Balada pro Romea Dalmatika
Jákobe nevím, jak si tvoji krititku vyložit, každopádně děkuji za návštěvu.
30.08.2001 00:00 K dílu: Zrádná víla Dalmatika
Děkuji Vám oběma.
31.08.2001 00:00 K dílu: Květ noci Dalmatika
Cup of tea: Pokud tvrdíš, že mě chépeš, pak nechápu jak můžeš napsat, že je to omýlání o ruži. Ta růže je tam totiž důležitá, ikdyž to vůbec není růže jako taková. Jinak ti děkuji za tip a názor na první strofu.
30.08.2001 00:00 K dílu: Květ noci Dalmatika
Drahý Sire Watersi mé verše se před Vašimi sklání.
30.08.2001 00:00 K dílu: Květ noci Dalmatika
Drahý Sire Watersi mé verše se před Vašimi sklání.
29.08.2001 00:00 K dílu: Květ noci Dalmatika
Děkuji ti za tip.
23.11.2001 00:00 K dílu: Ergo nomen Dalmatika
Děkuji ti, trochu mě mrzelo, že se právě tohle dílko kritikům nelíbí a jsem ráda, že tu alespoň někdo pochopil ten název.
29.08.2001 00:00 K dílu: Pro srdce... Dalmatika
*
29.08.2001 00:00 K dílu: Pro srdce... Dalmatika
jednoduché a výstižné
27.08.2001 00:00 K dílu: V katedrále v Remeši Dalmatika
Nádhera, nemám co dodat.
20.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Odpovědi pro všechny: Ano, vím jistě, že ho miluji a vim jistě, že stojí za to čekat. Na tohoto muže ano. Vím také jistě, že mne nemiluje a ani nikdy nebude. Nejspíš. Ael možná, že ano. A protože ho miluji, přeji mu krásný a šťastný život. Kdyby to mělo nakrásně být s jinou ženou a on byl opravdu šťastný, budiž tomu tedy tak. Dekuji Monty máš naprostou pravdu. Já ji znám!
13.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Pro mě? Protože kdyby nebylo, tak bych ji měla. Nebo spíš jeho.
12.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Nechápete ani jeden. Našla jsem životní lásku, ale on o tom neví. Ne ví o tom, ale nic s tím nedělá, nechce se ještě vázat, vždyť je nu přece teprve 32 let. Prostě mijuji ale k čemu je mi to platné? Pro mne je lásky škoda!
05.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Neřekla jsem že nehledám, našla jsem, ale co je mi to platné? A to je odpověď jednak pro Steinbecka lednak pro Pepeho na otázku jak jsem se k takovému názoru dostala.
02.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Drahý Pepe, jsem blíženka a proto se můj názor na svět může zdát poněkud nepochopitelný. Neznám lásku a zřejmě ani nejsem zcela schopna někoho milovat. Ale k životu potřebuji publikum. Lidé které si pustím dostatečně blízko mne milují. Ale jsem značně nestálé stvoření co se všeho týče. Takže jak ti jen vysvětlit jak vidím svět? Je lepší když tě zradí jeden z kupy přátel, než když tě opustí jeden jediný. A navíc jsem poznala, že člověk je nejméně osamělý když se naučí být sám. Já vím zní to divně, ale má potrhaná křídla už se nedají vyspravit a bez nich se nemohu milovat ani já sama natož aby mne někdo miloval. A proto mám raději přátele než lásku. Přátele si totiž dokážu udržet od těla.
31.10.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Samozřejmě, že se bez lásky dá žít. Žít se dá bezevšecho snad jen vyjma vzduch, vodu a nějaké to jídlo. Otázka je, zda ten život ze něco stojí. Mohu vám s klidným svědomím říct, že jak kdy. A co je to láska? Myslím, že láska je definovyný vztah k čemukoli, většinou k osobě druhého pohlaví. Láska je fráze. stejně jako mít rád nebo milovat. Myslím, že horší než žít bez lásky je zemřít osamělý.
31.10.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Samozřejmě, že se bez lásky dá žít. Žít se dá bezevšecho snad jen vyjma vzduch, vodu a nějaké to jídlo. Otázka je, zda ten život ze něco stojí. Mohu vám s klidným svědomím říct, že jak kdy. A co je to láska? Myslím, že láska je definovyný vztah k čemukoli, většinou k osobě druhého pohlaví. Láska je fráze. stejně jako mít rád nebo milovat. Myslím, že horší než žít bez lásky je zemřít osamělý.
31.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Pedofilnímu vrahovi se ale mohou zdát krásné jen knihy jeho zaměření, a ty se zas nebudou zdát krásné tobě. Tak jsem to myslela.
29.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
No, neřekla bych, že v Řimě byly běžné praktiky které uvádí Bezejmenný. V císařství pozdější doby byly tyto praktiky běžné tak akorát na císařském dvoře. Ale to odvisí od osoby císaře. A teď jsme u toho s tou morálkou. Morálku posuzuje kždý člověk jinak. Takže podle mne může pedofilní vrah napsat krásnou knihu. Neboť on je normální (tedy z jeho pohledu) K tomu mi zbývá jen dodat, že všechno je relativní.
27.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Omlouvám se všem věřícím, ale "děkuji Bohu", že nevěřím. Myslím, že i on je za to vděčen, pokud ovšem existuje. Tento můj názor je sice momentálně okleštěn o veškerý nadhled a soudnost, ale chci věřit, že Bůh není. Kdyby byl, musela bych ho proklít do 86 kolena a pak bych se podle písma nedostala zřejmě do nebe. Leč nebe mne netrápí. Omlouvám se všem jichž jsem se touto polemikou dotkla.
30.08.2001 00:00 K dílu: Bílá smrt Dalmatika
Je to něco nečekaného, je to prostě supeeer. Jo stará dobrá Bebrly Hils.
29.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Není nic horšího než láska, ale přesto je krásná.
29.08.2001 00:00 K dílu: Sto smyčců Dalmatika
Housle mají krásný hlas.
29.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Říká se, že v jednoduchosti je krása. Tahle je složitá a přece o to krásnější.
29.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Někdy může být i smrt krásná.
30.08.2001 00:00 K dílu: Písmenka prosby Dalmatika
*
30.08.2001 00:00 K dílu: Výjev Dalmatika
Mluvíš mi z duše *
30.08.2001 00:00 K dílu: Oblázek krásy Dalmatika
vyčerpávající, přesto krásné
29.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Myslím, že jsme na tom v jednom ohledu stejně.
29.08.2001 00:00 K dílu: Přání Dalmatika
Prozraď mi co se ti splnilo. Musí to být krásné když se plní přání.
29.08.2001 00:00 K dílu: V očích Dalmatika
*****nádhera*
29.08.2001 00:00 K dílu: ..a nastal čas.. Dalmatika
Co ještě psát, když všechno tu už řekli? Snad jen to, že se domnívám, že ti rozumím.
07.01.2002 00:00 K dílu: Dalmatika
Jak by to mohlo být bez Tipu?
31.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
*
31.10.2001 00:00 K dílu: Láska a sex... Dalmatika
Láska bez sexu? Proč? Například proto, že je jednostranná! Proto je sex bez lásky. Nemůžete mít něčí lásku? To znamená, že s ním nemůžete mít ani sex. A tak proč nemít sex s někým jiným?
29.08.2001 00:00 K dílu: Bolest Dalmatika
To je ta se zvláštním kouzlem. S tvým kouzlem. A s mým tipem.
31.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Jedinečné, a nejoblíbenější
31.08.2001 00:00 K dílu: Den Sv. Valentýna Dalmatika
Bylo to sice sladké ale přesto pěkné. *
31.10.2001 00:00 K dílu: Eutanázie Dalmatika
S eutanázií je trošku problém. v zásadě souhlasím se vším co tu bylo uvedeno. Ani zvíře se nenechává zb¨ytečně trpět, tak proč by to měli podstupovat lidé, jimž už není pomoci. Pokud je lékař ochoten to udělat. Ale co když vás srazí auto(například) nemůžete hýbat vůbec ničím a nemůžete ani mluvit? Jak dáte světu najevo, že chcete umřít? Vaši blízcí vás utratit nenechají protože vás samozřejmě milují a nechtějí vaši smrt. No ale co vy? Nic nenadělát, jen se pomalu zblázníte. Eutanasie? Určitě ano. Ale kdo ji provede? Zřejmě lékař. Kdo ji ale navrhne, když člověk kterého se to nejvíc týká nemůže?
28.08.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Jedinečné, nemám co víc bych řekla. Snad jen, že užívám též nádherného pekla. Tys vyslovil co i já bych chtěla říct, však nemám jak ty sílu tohle přebásnit.
29.08.2001 00:00 K dílu: Člověk a kůň Dalmatika
Nádherná. Konečně něco jiného než krutá koňská smrt. Je krásná a nezbývá než tip
10.10.2001 00:00 K dílu: Hříběcí Dalmatika
Nemusíš mne seznamovat a touto skutečností. Já ji znám, já jen chci podotknout, že nejsou všichni lidi svině. Na světě se krom sviní nacházejí i koňáci a je jich dost.
29.08.2001 00:00 K dílu: Hříběcí Dalmatika
Já se opravdu omlouvám za svoje kritiky, leč co jiného mám psát? Jsou koně, nepopírám které potká osud na jatkách. Ale kůň nesní. On je rád, že do práce každý den s může brát.
10.10.2001 00:00 K dílu: Končí Dalmatika
Jenže staří koně se za jinou než jateční cenu neprodávají. Například jsi najitelen turistické jízdárny. Máš koně kteý už má svoá nejlepší léta za sebou. A ty si nemůžeš dovolit jej živit. Prostě na to nemáš finanční prosředky. Co uděláš? Je několik možností. Opravdu ho můžeš prodat na jatka. No a nebo ho můžeš prodat za jateční cenu lidem, kteří ho budou mít pro radost. Prostě na dožití. oni si nemůžou dovolit koupit drahého koně a ani třeba neumějí jezdit no a k tomu je dobrá jateční cena. Kůň má klidné stáří, oni mají radost, a ty máš dobrej pocit. Podívej bez okolků, tříleté hříbě po mé oblíbené kobyle, kterou dali majitelé na jatka, mi utratili. Jediná kobylka co zbyla z metčiny linie. Proč? Zřeejmě se nechtělo utrácet za veterináře. Svět je hnusnej, ale když mě se z tý básničky chtělo brečet a potřebovala, jsem dát vědět, že jsou i lidé kterým záleží na koních.
29.08.2001 00:00 K dílu: Končí Dalmatika
A je to tu zas. Tohle udělá jenom člověk nekoňák a tomu kůň do ruky nepatří. Promiťe, ale já se musím být za svuj vztah ke koním.
02.11.2001 00:00 K dílu: Dalmatika
Okouzlilo mne kam až mne zavedla tvá poezie, a jelikož mám za to, že jsi musel psát snad samou svou duší, nezbývá mež konstatovat : musíš být krásný člověk Litochowitzi
Nahoru