08.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Nelibý se mi líbí takhle a líbí se mi líbí takhle. Ať si každej maluje písmenka tak jak to cítí, do obrazů bych si taky kechat něněchal :-)))) Je možné rozvíjet jazyk, tu svobodu není třebja obětovat čemukolvek, zvláště pak nevím - li kolvek.
08.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Proč? To není můj boj
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Mě se to moc nelíbý, ale to je proto, že poezii nerozumím. Ale se mi zdá, že při hodnocení mne to ani nijak neomezuje :-))
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Nojo, základní instinkt je věčný, Bukovski nemá šanci :-))
07.09.2003 00:00 K dílu: Manželské zaváraniny Robynson
Těžkopádné. Tedy pro mne :-)
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
No to nevím. Asi jsem natvrdlej. :-)
07.09.2003 00:00 K dílu: Luna plná splnu Robynson
No to tak teda nevidím. Ale to vůbec nevadí.
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Nojo, každej se nějak snažíme. Smutná věc.
10.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Je třeba pochopit, že jsou to "pouhé" iluze. A je dobré si uvědomit, že naše :-)))
08.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
No když konečně člověk pochopí proč se to všechno děje, neznamená to že přijde o iluze, spíše naopak :-))
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
To je teda dost hrdobecké prohlášení. Ale jsem se alespoň zasmál :-))
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Nojo, když člověk konečně pochopí, proč se všechno děje tak jak se to děje, už aby se pakoval na druhou stranu.
07.09.2003 00:00 K dílu: Slza Robynson
Drahé nevědomé bytůstky, teď je to tak a pak jinak. Tři mínus. :-)
07.09.2003 00:00 K dílu: Zemepisno-ľudské túžby Robynson
Nojo. Proč ne. Někde se žít musí
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Nojo, to je hezké, jen: "a už ho mám taky rád" by mi znělo líp, ale to není pro mne, tak co a jak :-))
07.09.2003 00:00 K dílu: Porazený morom Robynson
A prečo sůťažiť
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Ale láska nekončí, pokud tedy vůbec začla
07.09.2003 00:00 K dílu: stará známá, naivní Robynson
Hezky poskládaná písmenka
21.09.2003 00:00 K dílu: Dědci a rostliny Robynson
Myslím osobně
07.09.2003 00:00 K dílu: Dědci a rostliny Robynson
Hezkej mix. Myslím že se Starcem bych rád prohodil pár slov. Pěkná báseň, dokonce i stín Osha se mi tam mihnul :-)
07.09.2003 00:00 K dílu: Moutain344-Onslought/il. Sam Wood Robynson
Na básni je důležitej rým?
07.09.2003 00:00 K dílu: Plains331-Onslought/il. Rob Alexander Robynson
Trochu těžké na mne..
07.09.2003 00:00 K dílu: Tranquil Thicket-Onslought/il.Heather Hudson Robynson
Nožička je průšvih no..není to parodie?
08.11.2003 00:00 K dílu: Robynson
Není větší potupy než souhlasné mručení davu. Ouchej och.
18.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
No vždyť se ti to u mne tak krásně a decentně podařilo, myslím že si stojíš velice dobře. Pouze bych namítl, že nikoho takového jako já znát nemůžeš a pokud máš tento dojem, znamená to, že tvoje představa o mně je poněkud zkreslená. Což je v podstatě dobře, neboť nejsem přesvědčen, že plně vystihuje a dosahuje můj neomezený (a nabubřelý - vida i kritický umím být) potenciál. Lidé mají pocit, že mnoho slov může daný problém poněkud rozmělnit a zatemnit. Ale pro nás Bhakty, je důležité dát možnost tomu komu adresujeme naše podnětné myšlenky, aby poznali chod naší sofistikované mysli a mohli tak snáze a lépe uchopit svůj okolní svět, o což se snaží vědomně, na rozdíl od ostatních lidí, kteří o toto usilují nevědomně, hledajíc různé citáty a jednoslabičná označení jevů a událostí, doufaje že se jim tak podaří proniknout k podstatě problému, který ovšem nespočívá tam kde jej hledají, ale někde uplně jinde. Kde, to je již jiný problém, který tu nyní nebudu otevírat, neboť nechci působit dojmem, že mi psaní textu nečiní větších problému a bezuzdně toho využívat. Vše je to přec hra, lidé chtějí zabít čas a tak nechť každý ochutnává z nabídky našeho stvořitele seč hrdlo ráčí, rozmanitost a pestrost necˇhť nemizí z našich stolů a tolerance a pochopení dál vzrůstá v našich srdcích, neboť co jiného s tím vším? Jsem rád že tě dokážu udivit, taky bych si někdy přál být udiven, leč nemám to štěstí :-))Krásný den
13.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Ovšem, zakládám si na tom :-)))
10.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Nástrojem našich názorů jsou naše zkušenosti. Robynson
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Trochu krkolomné. Dvakrát měř a jednou řež je pregnantnější :-)
07.09.2003 00:00 K dílu: Lonely Sandbar-Onslought/il.Heather Hudson Robynson
Ano, relativita je podařená věc.
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
To jo, s tím by se dalo souhlasit. Ale s tím nám asi nikdo jiný než Buddha nepomůže.
14.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Zdravej úsudek? Netuším co to má být. Láska s nenávistí nemá nic společného, boha nemám v mlýnku, církev, náboženství a filozofii snad ano. Ale v podstatě je to jedno :-))
13.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
K tomu by bylo ještě možné dodat, že lhostejnost je stejně jako ostatní "negativní" vlastnosti pouhá nezralost. Mimochodem domnívám se, že ona lhostejnost je ponejvíce pojem v mysli určitého člověka, o člověku jiném. Je to tedy velmi subjektivní dojem. Většinou známe toho druhého jen velmi povrchně a plně jej poznat není možné zřejmě nikdy, neboť to není statická forma energie, anóbrž forma velmi dinamická. Všichni jsme občas lhostejní (pojídáš maso? Jsi lhostejný k osudu zvěře), všichni jsme občas láskyplní (mafián přijde domů a políbí své děti, něžně pohladí manželku), občas pyšní a občas velkorysí, všechno to v nás je, to že se nám něco z toho nelíbý, není tak až moc podstatné.
12.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
chápaní světa a boha, jež ustrnulo kdesi ve čtvrté třídě základní školy.- Neznamená, že ten kdo takto chápe svět je žákem čtvrté třídy. Tedy pro ty co chápou jinak: Naše veškeré konání je řízeno buď láskou, nebo strachem. I stejný čin může vzniknout z obou pohnutek. Rozdíl je pouze v tom, že pokud vznikne ze strachu, je odsouzen k záhubě, byť by se jevil sebeušlechtileji. Dále: Náboženství není produkt strachu, ale touhy po moci. Kdosi řekl: "Kdysi po zemi chodil Ježíš a upustil kousíčky pravdy. Ďábel je posbíral a sestavil církev." Nakonec snad ještě dodatek, že problém asi bude také v tom, že slovo LÁSKA je podobně zmatečně chápané jako pojem Bůh. Ale to je již něco jiného. Mimochodem snažím se nemít názory. Názor je cosi jako věčné jablko. Mnohem výstižnější je "úhel pohledu", odpadá pak hloupé tvrzení: "Ty máš špatný úhel pohledu" (ty máš špatný názor), protože nikdo na celém světě nemá špatný úhel pohledu. Jeho úhel je prostě jeho, ovlivněný celým jeho životem a my nemusíme vydávat energii na to, abychom měnili úhly pohledů lidí okolo nás (i když můžeme :-)), je toho tolik jiného, co se dá dělat. No ale jsme si hezky podiskutovali. :-))))
11.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
To je takový zmatek. Nuže, citát zní takto: "První, kdo na světě stvořil boha, byl strach" Ovšem pokud vycházíte z (mylné) premisy, že je v každém člověku vědomí jež si uvědomuje svět okolo sebe na základě smyslů jež mu předávají potřebné informace, jeví se otázka "světě" v trochu jiném světle. Zdá se, že každý má svůj vlastní svět (tvořený smysly) a že tedy vlastně záleží na smyslech, jež mu tento vnější "svět zprostředkovávají. Je to podobné jako tichá pošta. Slovo oběhnuvší několik smyslů naprosto pozmění svůj výraz. Takže otázka kdo nebo co stvořilo boha, je stejně hloupá a naivní, jako tvrzení, že si dovedeme představit nekonečno. Ovšem to jsou jen slova a slova, která čteš a tvůj mozek na základě zkušeností s těmito slovy a větnými souvětími vyhledává podobné asociace a tím se snaží uchopit smysl jemu zdělovaného, snaží se rozlišit, je li to pro něho "dobré" nebo "špatné" a podle toho reagovat buď útokem nebo útěkem. Nuže strach či odvaha, jaký je mezi tím rozdíl? Strach je emoce, která vychází z pudu sebezáchovy. Odvaha z jeho oslabení. Na závěr těchto plků bych chtěl podotknout, že v podstatě jde o jedno jediné. O Vaši představu Boha. V dnešní době již dávno bůh není nějaká entita, Bohem je nazýván proces života, to že to všechno funguje, semeno s vajíčkem začne proces zrození a pak už jedna buňka vedle druhé...to vše dokonalé, vesmírný řád, to je bůh. Bůh jsme i my, i vše okolo. A kdybych psal ještě celou noc, stejně bych to nepopsal Proto je velice legrační a hloupé tvrzení, že : "První, kdo na světě stvořil boha, byl strach". Ne pro samo zdělení, jež není důležité, ale proto, že ukazuje na plochost autora, jeho chápaní světa a boha, jež ustrnulo kdesi ve čtvrté třídě základní školy. Ale to je dnes běžné. I já se vyjadřuji s klidem k filosofickým tématům, ač jsem stěží dokončil ZDŚ. A bude hůř. Krásné chvíle s vaší myslí :-)
07.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Jestli ona ta naděje není převlečený strach. Pokud je bůh láska, opak lásky je strach. Patří to k sobě a vzniklo to vše najednou :-)
07.09.2003 00:00 K dílu: Swamp339- "8"/il. Bob Eggelton Robynson
Trochu distingované
21.09.2003 00:00 K dílu: Varování odcházejícím Robynson
To je velice zajímavé. Myslel jsem že jde o psaní a ono jde asi (vám) o něco jiného. Překážky jsou tu přeci proto, abychom si uvědomili, že máme schopnost je překonávat. Díky za ně, neboť jsou našim požehnáním. Amen damen.
13.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Ano, je častým jevem, že lidé cosi nechápou...Ale položme si otázku. Je to obdivuhodné? Rozumět ostatním lidským bytostem by měla být vlastnost, která je velice úzce spjata s literarůrou...Nebo ne? Inu jsem jen prostý (sprostý) člověk...
12.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Očích se mi líbý...nenávidět s láskou nelze...Ale to je tím, že za lásku považujeme touhu .::-))
12.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Slovenčina v zelnom náleve je jako lák z okurky a dech na půl plic. Škrábej až do krve...:-))
12.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Nu já psaní vnímám jako ekvivalent malby. Občas mne napadá, jako by při psaní stále bylo hleděno na nějaký vzor formy, jen velice ztěžka se autoři odchylují k nějakému pregnantnějšímu vyjádření....Ale to je asi můj problém....:-))))
07.09.2003 00:00 K dílu: Stáří Robynson
To nemusí být starče důkazem požehnaného věku, jako spíše dysfunkce šedé mozkové kůry, popřípadě všeho toho ostatního pod ní.
18.06.2003 00:00 K dílu: Stáří Robynson
Já myslím že stařectví začíná už někdy okolo šestnáctého roku a průběžně nás provází celý život až do chvíle šťastného spočinutí v čemsi, ať je to cokoliv Robynson
12.06.2003 00:00 K dílu: Stáří Robynson
Nikdy...I když, nikdy neříkej nikdy že? :-))
12.06.2003 00:00 K dílu: Stáří Robynson
Stáří...Tolik povzdechů a tak málo podnětů. Cítím se stár a unaven, však radostně vychutnávám chladnoucí touhy. Jen divé mládí touhy svého času staví na piedestal pocitů....Neměnil bych ani za nic...Je mi tak blaze...:-)))))))
13.06.2003 00:00 K dílu: Muž Robynson
Ale to by jste se divili, jak jsou chlapi (někteří) sprostí, ale jim to nemějte za zlé, je to výrazový prostředek, něco jako koření. Kořeníte kořeníte a je to čím dál chutnější, a kořeněnější a kdyby to chtěl někdo od vás ochutnat, tak mu upadne ústa až na zem :-)) Jazyk je velice živý a krásný, i když někdy mám také obavu, aby mi nezůstali v mysli obzvlášť pikantní výrazy. Ale fakt ten, že lidé v jejichž blízkosti se posledních pár měsíců nacházím, používají běžně výrazy které uchu estéta nelahodí, což není nejhorší, mají i jiné zvyky, o kterých se tu nebudu rozepisovat...Ale i kálící slon má v sobě kouzlo stvořitele :-§§§
12.06.2003 00:00 K dílu: Muž Robynson
To je ono, je to průrazné a čiré...To by mne zajímalo, šlo li by Čeky jít dál a hlouběji. Abych se z toho....Ale zase by se asi zůžil okruh spokojených čtenářů...Hmm..Tak nic no. Hezký :-)
13.06.2003 00:00 K dílu: Pozvánka do absolutna Robynson
Hmmm. proč ne, za ty prachy :-)
10.06.2003 00:00 K dílu: Tichá pantomima Robynson
Ano, roste to a roste, byť máme šátek na očích a hůlku v rozkroku. Ale to je věcí názoru.. Takové čisté až hygienicky :-)
16.06.2003 00:00 K dílu: Morcheb ll aneb o svatém Valeriánovi a těch ostatních Robynson
Zkuste Morcheba /koncept/ Robynson
13.06.2003 00:00 K dílu: Morcheb ll aneb o svatém Valeriánovi a těch ostatních Robynson
Data jsou důležitá, neboď mají pozdější souvislost. Hodím postupně, jen co dopíši....
12.06.2003 00:00 K dílu: Morcheb ll aneb o svatém Valeriánovi a těch ostatních Robynson
Jsou to vyňatky z knihy, sovislost je hluboká :-)
28.08.2003 00:00 K dílu: Požár Robynson
Mělo by být složitější...hmm
28.08.2003 00:00 K dílu: Bohnická stínadla Robynson
:-)))) P.S. Co je to vycpávka?
28.08.2003 00:00 K dílu: Pomerančový lučištník Robynson
Hraju to já, robynson. Líbí se mi tvé kritiky. Děkuju a někdy mně zas navštiv :-))
07.06.2003 00:00 K dílu: Morcheba - Návrat ztraceného syna Robynson
:-))) Se těším...Čím ostřejší komentář, tím lépší komentář.
08.06.2003 00:00 K dílu: Mé zrození Robynson
Já bych do toho šel tvrději :-))
07.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Koule...
12.06.2003 00:00 K dílu: Pohřeb II. Robynson
To mi připomíná Big Lebowski :-))) Je to jako kruhy ve vodě od kamenů co házím už leta do té tmavé a hluboké tůně. Nikdo je nevidí a ten kdo jo, tak neví že jsou ode mne :-)) Che che...
12.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Voda je dobrá, smejeme staré a jsme připraveni pro nové. Sice je jí všude spousta a tak nějak si ji nevážíme, ale to jí nic neubírá na významu. Ostatně, co už je konec konců bez významu. Teče a teče, všude je jí dosti, bude tu až zbydou z nás jen kosti...:-) Proč ne, je - li to třeba...
12.06.2003 00:00 K dílu: Povzdech padesátnice Robynson
To je velice častý povzdech těch, co začli uvažovat o svém místě zde a nyní až ve chvíli, kdy jim smrť kouká přes rameno. Pravdou ovšem je, že hledí semotamo neustále...:-)))
12.06.2003 00:00 K dílu: Merlin Robynson
Stáří má největší rozkoš v nadhledu a přehledu nad sebou a těmi ostatními :-)
10.06.2003 00:00 K dílu: Merlin Robynson
Zase to stáří....A přitom když se to vezme za správný konec, není nic krásnějšího :-)))
09.09.2003 00:00 K dílu: Hlasování (nejen) o lejně Robynson
Všechna slova jsou tu proto, aby byla použivána. Hodnocení naše jich je jen v hlavě. Blinkat je odporné slovo :-)
02.06.2003 00:00 K dílu: Hlasování (nejen) o lejně Robynson
Slova jsou jen slova. Jsem sice hloupý člověk na hranici idiocie, ale abych se cítil zraněn slovem? To je snad vtip?
10.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Bylo by možno rozšířit, nafouknout...Ale! Tudy asi cesta nevede. Tedy jen tak dál... :-))
02.06.2003 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Robynson
Ty mne miluješ? Já tebe také. Kdy se sejdeme? Tvůj milující Robynson...
26.12.2001 00:00 K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) Robynson
Jak příjemné palivo,ony náboženské slavolami pro potravu třesoucího se a zesláblého ega. Nu,zesílí - li a zmoudří, jistě progresivnější metodu sobě nalézti dokáže, neb každý má právo sahnout do vyšších míst a pozvednout duši svoji ke mě. Váš Bůh :-))
10.06.2003 00:00 K dílu: Stat rosa pristina nomine 3 Robynson
Řekl bych: Milovat je krásné a život más smysl pro toho kdo si uvědomuje že žije a není nic než bůh, ale...Proč bych to dělal :-)))
12.06.2003 00:00 K dílu: Odchod Robynson
Cho cho, trochu pokory Starče :-))
10.06.2003 00:00 K dílu: Odchod Robynson
Taky se těším, smrt je fanfára života... Nu, je třeba s tím duchovním rozvojem začít dokud je mysl bystrá a svižná, teď už to Starčen nedohoníš, to je pravda :-))))))))
10.06.2003 00:00 K dílu: Sny Robynson
Sny jsou svobodný hlas našich potlačených strachů a vidů a slechu, dejme jim pozornost :-))
10.06.2003 00:00 K dílu: Stáří Robynson
Ano, často a přece tak mladý a nezkušený...
10.06.2003 00:00 K dílu: Stat rosa pristina nomine 2 Robynson
Ovšem, s tímto dílkem lze jen souhlasit...A dál?
09.09.2003 00:00 K dílu: Robynson
Jen bádej, tolik cest kolik lidí jest.
02.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
To jsou ale kecy. Buď to zaujme nebo nezaujme. Furt to hodnotit a špekulovat, kdo se na to nevy.....
02.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Já jsem nejnekonvenčnější autor. Ovšem ještě jsem nic nenapsal. Ale snažím se, tak se snažím...
07.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Chjo...
02.06.2003 00:00 K dílu: Robynson
Je to důležité? Pro koho? Skutečně mne to zajímá ..
02.06.2003 00:00 K dílu: Zloději Robynson
Myslím, že to jsou tvrdí dělníci boží. Možná je problém v tvém přístupu k hmotným věcem. Je to mé nebo to prostě je...
13.09.2003 00:00 K dílu: Průzkum Robynson
Ty jistě ano :-))))
09.09.2003 00:00 K dílu: Průzkum Robynson
To snad vážně brát ani nejde.
09.09.2003 00:00 K dílu: Co myslíte? Robynson
Ale to je jen o tom, jak jsme duchovně vyzrálí. Bolest, zima, teplo, to jsou vše jen informace, které nás mají upozornit na venkovní stav. Jsou lidé kteří snášejí zimu, hřebíky, střepy, vládu, politiky, pravopis, bez mrknutí oka a jiní se zajíkají...
02.06.2003 00:00 K dílu: Co myslíte? Robynson
Jaká zima, venku je krásně... Občas je mi zima, občas horko, občas jsem obézní, občas jsem hubený....ach jo...
02.06.2003 00:00 K dílu: Jaky je vas nazor na inteligenci? Robynson
Je chytrost, která nezajistí spokojenost a pak je moudrost, která docela pomáhá. Inteligentních je spousta lidí, ale šťastných jen minimum. Já jsem velice hloupý člověk, ale cítím se nadmíru dobře.....
02.06.2003 00:00 K dílu: Zrození dítěte nebo Interrupce? (to je metafora, prosím Vás) Robynson
Sice tomuto auditoriu nerozumím, ale rád připojím svoji doušku. Pokud možno s pravopisnými chybami. Strašně milujy lidy, co majy husy kužy s gramatyckich chib. Nený ten žyvot křasný :-))
09.09.2003 00:00 K dílu: Hard and Heavy Robynson
Každý rádio je dobrý počin. Čím více tím lépe. A nefňukejte pořád :§)
09.09.2003 00:00 K dílu: Je Bůh? Robynson
Myslím že to je odpověď svého autora, jako ostatně každá jiná.
02.06.2003 00:00 K dílu: Je Bůh? Robynson
Základní otázka je stále o tom, co si pod tím slovem "Bůh" představujeme. Navíc je to takové klišé. Bůh není mrtev, jen by potřeboval jiné pojmenování :-))
09.09.2003 00:00 K dílu: K čemu jsou nám přechodníky? Robynson
Musí nemusí, trocha stylové anarchie je osvěžující
16.09.2003 00:00 K dílu: bRebtaiku všem lidem na Písmáku Robynson
Předpokládám, že je to příjemná emoce. :-))
15.09.2003 00:00 K dílu: bRebtaiku všem lidem na Písmáku Robynson
Milá? :-))
13.09.2003 00:00 K dílu: bRebtaiku všem lidem na Písmáku Robynson
Normální ano :-))
10.09.2003 00:00 K dílu: bRebtaiku všem lidem na Písmáku Robynson
Já si nemyslím že jsi blázen. Ale trochu mocná budeš ne? :-)
09.09.2003 00:00 K dílu: bRebtaiku všem lidem na Písmáku Robynson
K výzvě, ačkoliv možno vztáhnout i na kritiku. Ne že by to bylo něco špatného. Nic lidského mi není cizí :-))
09.09.2003 00:00 K dílu: bRebtaiku všem lidem na Písmáku Robynson
Odvěká touha po moci. I zde jakož i všude onande :-))
09.09.2003 00:00 K dílu: REBKANÁLIE Robynson
No to je něco. Není nic krásnějšího, než poslouchat či číst jak se nějací lidé hádají. Vždycky si to zkopíruju a pak to mrsknu do svý knihy. Je to ze života a šetří to čas. Mně teda nikdo nevadí, zvlášť když ho ani nevidim, ani neslyšim, ani necítím, ani...
06.06.2003 00:00 K dílu: REBKANÁLIE Robynson
Fakticky jsi řvala? O jak temprmanentní. Hmm...Milujy gramatické chiby. Mňam a jak mi chuctnají... Jazyk je přeci živěj jako had mezi nohama Boženy Němcové...Tak...
02.06.2003 00:00 K dílu: REBKANÁLIE Robynson
Nic proti tobě nemám a přesto se zapojuji. Jsem už takový. Není důležité, aby tě lidé měli rádi, důležité je aby jsi se měl rád ty :-))
02.06.2003 00:00 K dílu: Elita na Písmáku? Robynson
Nefňukej...
Nahoru