29.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
...vykonsnou myšlenkou.....??.....to tě asi stálo hodně přemýšlení, tohle slovní spojení, že??:-)))))
|
05.08.2004 00:00 |
K dílu: Chvilková vzplanutí
|
Soptík
|
tohle dilko se mi libi moc a moc -je smutne - alespon tak na me pusobi - a ten pocit dobre znam.....promin,ale dnes nemam na hlubsi myslenky v kritice naladu, takze jen "libi,putuje do mych oblibenych a dekuji"
|
18.09.2004 00:00 |
K dílu: V očích měla anděla
|
Soptík
|
hm,viz limetka, kdyz to nepochopi ani S_B, tak to uz je co rict, ne?.-)))))))
|
02.06.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
aha:-) Tak diky:o))
|
30.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
avi?Copak to znamena?
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: Už
|
Soptík
|
no,se sarkasmem sobe vlastnim rikam: Lorelei,to nastve............:-) zdravim Lorelei.....
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
.......dekuji jeste jednou vsem za slova chvaly.......dlouho jsem nepsal,bylo ted moc slozity obdobi......takze mi vase pripominky a povzbuzeni udelaly VELKOU radost.......dekuji...........
|
04.11.2002 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Dekuij fsem:-)) ..to STRACH.je tam umyslne..ja mel fakt hnusny pocit!Jestli jsou umelci/ono to tak horke nebudu:-))/schopni predpovidat svym zpusobem budoucnost tak tedy potes.....:-)).....a z vycitek to neni.....jedine podvedome...........jeste jednou dik
|
01.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
viz predmluva:-)) jinak jsem moc rad, ze jsi me zrovna ty navstivila....dekuji:-*
|
16.03.2002 00:00 |
K dílu: Než umřu, chci zahlédnout Tě opodál
|
Soptík
|
Ahojky Lorelei,to je depresivni,neee??Ale jinak dobry...............
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
valerinka: .....asi sobe.............:-(
|
22.01.2002 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Overll: Jo,zarad ji kam chces.Diky za tuto poctu :)
|
26.01.2002 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Sis:Jsem rad,ze to konecne nekdo napsal.Jsi prvni,kdo to videl tak,jak jsem to psal.Ostatni tomu vytykali jednoduchost,schematicnost,......ale o to tu slo.DIKY
|
02.06.2004 00:00 |
K dílu: SLZ-a
|
Soptík
|
jo,prijemny cteni:o) - libi
|
09.12.2001 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Co rict..snad jen - DEKUJI
|
07.12.2001 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
...teple slzy nekdy stekaji po rozpalenych tvarich - a prave tehdy by mely chladit.Ale nikdy tomu tak neni...
|
02.06.2004 00:00 |
K dílu: Na co jsou názvy?
|
Soptík
|
dobry - jen ten Gastarbajtr to zastinil:-)
|
29.11.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství listů
|
Soptík
|
bla bla bla,sorry že jsem řekl vlastní názor-diem perdidi(teda jestli viš,co to znamená).
|
28.11.2001 00:00 |
K dílu: Tajemství listů
|
Soptík
|
Dost mě překvapilo,co se tu rozpoutalo za debatu.Čistě podle mě-u básní,které jsou psány jako proud myšlenek(v čemž je jejich silná i slabá stránka)je těžké nesklouznout občas k obratům,které se na první pohled nezdají banální.Ale což mi známe myšlenky,pocity a vnímání jiných lidí???Tady ho máte in natura,tak si toho važte.Zdravím a držím palce:o)))
|
26.11.2001 00:00 |
K dílu: Snění
|
Soptík
|
huuuuah!!!Mám pocit,že jakákoli slova by mi pokazila dojem.No jasně že TIP.Určitě ještě něco brzy napiš,jo??
|
26.11.2001 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Funus?Ne,pouze blbej pocit bezmoci,když se okolo svět řítí a ty ho jaksi nemůžeš zastavit.Hlavně bezmoc-proto ta spousta stále se opakujících se otázek.Ale díky za tip,o funuse taky něco napíšu a dám ti vědět.
|
10.08.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
abych se priznal - nevim jestli se to na basnickem serveru vubec smi:-))) - ale od Sramka jsem nikdy nic necetl - takze pokud Ti me dilko pripomina pomerne znameho a oblibeneho basnika -> jsem pocten a polichocen:-))) dekuji
|
26.11.2001 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Myslel jsem spíše psychickou stránku,ale na druhou stranu,byl jsem dost vycuclej i fyzicky.A ta mutace by se hodila.Máš nějakej návod???????Ale jinak dík:o))
|
26.11.2001 00:00 |
K dílu: Ve stínu kříže
|
Soptík
|
Ty že jsi literát amarér:o)))???????????
|
26.11.2001 00:00 |
K dílu: Děti blázince
|
Soptík
|
Ja nemůžu jinak než se podepsat pod to co řekl/napsal C_Kurtz
|
26.11.2001 00:00 |
K dílu: ...už nikdy...
|
Soptík
|
Míváš často tyhle stavy??Ne,vážně-já si totiž myslím,že aby tohle někdo mohl napsat,tak to musí nejdřív prožít(ať už je sebelepší literát.Ale jinak....hmmmm.Jseš dobrá
|
26.11.2001 00:00 |
K dílu: Ty nevíš, jaké to je
|
Soptík
|
Odkuď tohle znám??Jo,jasně,už mi svítá-v tomhle se utápím také.Je dost tragické,když se snažíž do někoho "něco" nalít (říkejme tomu třeba Láska),a postupem času zjišťuješ,že jsi nový don Quichot.
|
02.06.2004 00:00 |
K dílu: Boj o hvězdu
|
Soptík
|
škoda toho anarchisty :o)) Ale jinak pěkný - ted zase nechapu, proc je u toho tak malo kritik - fakt libi:o)
|
02.06.2004 00:00 |
K dílu: Výrazné tváře
|
Soptík
|
jo, tady bych soulasil s Milly - rytmus drhne, jinak rozumim a chvalim
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu: Brácho!!!
|
Soptík
|
...slzy v ocich...tiche sneni...myslenky si jeste haji...sve pravo....tip + oblibene / chapu - bohuzel :-/ /
|
08.02.2006 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
tak stridave.....ale nejcasteji Ceske Budejovice, Jindrichuv Hradec, Znojmo...
|
08.02.2006 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
...neni zac, s Tebou se sejdu a pokecam rad temer kdykoli a kdekoli - zas tak daleko nejsi - a do Brodu jsem jeste na stredni jezdil za slecnou :o))
|
20.07.2005 00:00 |
K dílu: Je mi fajn
|
Soptík
|
no jo, z toho cakaji endorfiny....:-)) takze k prani stesti a toho, at si uzivas co to da, se rad pripojuju:-))
|
23.04.2005 00:00 |
K dílu: Nejsem blázen
|
Soptík
|
...ale jseš blázen...a oba to víme:-)) Ta poslední strofa, nebo jak to u Tebe nazývat je hooodně good:-)
Takže díkes za perfektní počtení...do oblíbených už nedávám, to bych tam od Tebe musel mít polovinu věcí.....raději až budu mít náladu zajdu do Tvé virtuální knižnice...
|
15.04.2005 00:00 |
K dílu: Jak jsem našla štěstí
|
Soptík
|
Proč jsi vlastně chtěla kritku ode mně? Já povídky témeř nečtu...nápad se mi zdá dobrý - nevím proč,ale evokovalo to ve mně pocity jako při četbě Malého prince - což mám vážně rád.
Myšlenka je tedy dobrá, jen bych se příště zaměřil na stylizaci a trochu to učesal - ale možná to byl záměr - torchu naivně to odvyprávět vzhledem k tématu - nevím.
Každopádně to není úplně špatné:-)
|
16.04.2005 00:00 |
K dílu: Bloudim
|
Soptík
|
hm,s odstupem času se mi zdá, že si nějak změnil...něco se změnilo - každopádně píšeš čím dál tím lépe.......
|
18.03.2005 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
no jo,dlouho jsem nepsal,tak jsem se nejak rozneznil....:-)))
|
19.03.2005 00:00 |
K dílu: Panence z kosmu
|
Soptík
|
dik
|
19.03.2005 00:00 |
K dílu: Panence z kosmu
|
Soptík
|
huuusty......tohle nebude literarni kritika prinosna,ale pocitova - no,je videt, ze jsi fakt "vymeknul",ale je poznat, ze ta za to stalo, ze?.-)) S dovolenim si ji ulozim do Oblibenych:-)
|
23.10.2004 00:00 |
K dílu: Spojená
|
Soptík
|
jj,ta pujde to oblibenych take,libi - trochu ponure,ale myslim, ze jsem pochytil - asi kvuli tomu, ze podobne myslenky me take obcad prepadnou....moc pekne obraty a presto nepusobi nasilne - napsat neco za kazdou cenu.....T,pokracuj, rad si od Tebe zase neco prectu,Jirka
|
29.10.2004 00:00 |
K dílu: Spíš?
|
Soptík
|
..no jo..byvalou by to moc zaujalo.....ale je ve Statech a na Pismakovi nebyla uz ak pul roku,takze avi ji si odpustim....ale putuje do mych oblibenych....
|
24.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
a musim ti to nutne poslat na mail ,nebo staci, jak jsem ti to poslal ve zpravach - odkazy na dilka??
|
22.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Permon9k : tak co tedy, jak to s tím čtením zatím vypadá????
|
14.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
do posty,ale kde na tebe vezmu mail??:-(
|
14.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
urcite bych neco slusneho vybral -v CB studuju a neco podobneho mi chybelo, takze jsem NADSEN!!!
|
01.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
avi
|
01.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
hm.....slibuje neslibuje...nevim, zkus cist znovu:-)))) Myslis, ze je to vazne o tom kafi?
|
01.10.2004 00:00 |
K dílu: Nova černobíle
|
Soptík
|
...místy diakritika,jinde pravopis.....a také jsem nějak nepochopil smysl dílka výše uvedeného, i když se dá s lecčíms souhlasit...
|
25.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
ok,kategorie zmenena
|
25.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
"vůbec ne " a z toho si mam vzit jako co?? Pro dalsi prispevatele - bud nejaky nazor,nebo.....o podobne vykriky do tmy nestojim.
|
25.09.2004 00:00 |
K dílu: Hřích
|
Soptík
|
no,kdyz je to v kategorii dramata, tak to uplne vidim, jak to hraji nekde na stredni studenti pro pobaveni:-)) urcite by to fungovalo:-))
|
23.09.2004 00:00 |
K dílu: Když to bolí...
|
Soptík
|
hm,znam,jinak souhlasim s Kandelabrem,ale soucitim...neco podobneho jsem prozival....ci stale prozivam? A muze to nekdo zastavit? A co na to Jan Tleskac, ze?.-))
|
08.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
avi
|
08.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
avi
|
17.10.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Permon9k : tak co, hodilo by se to na čtení?
|
21.09.2004 00:00 |
K dílu: Jen tři znaky...
|
Soptík
|
no, neco na tom bude, prave jsem dokoncil kritiku - vlastne, spis prispevek, ktery jsem zakoncil spoustou smajliku:-))))))))
|
20.09.2004 00:00 |
K dílu: krajina_Zděšení
|
Soptík
|
Abyss: to vyse je pro volodu,az neco napises, avi rad obdrzim:-)*
|
20.09.2004 00:00 |
K dílu: krajina_Zděšení
|
Soptík
|
:o)))))) at zijou alternicky, ze?ale tebe neresim, neboj,a nebudu se s Tebou poustet do zabomysi valky, takze si laskave odpust ta avi,bud tak laskav
|
20.09.2004 00:00 |
K dílu: krajina_Zděšení
|
Soptík
|
jezisi Voloďo usetri nas....
|
20.09.2004 00:00 |
K dílu: krajina_Zděšení
|
Soptík
|
dost dobrej obrazek..jinak dilo ve mne evokuje vzpominky na knizku od Coelha " Veronika se rozhodla zemřít " ...libi se mi.....knizka a dilko.....davam do oblibenych...
|
23.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
tohle ja zas tak neresim....ale cenim si toho, ze dokazes priznat omyl..... ja se nevyjadruju k tvorbe S_B,o ktere si mimochodem myslim, ze je hodne dobra.....ja se vyjadroval pouze k jejimu systemu hodnoceni.Tot vse.
Pokud jsi cetl neco o krecovite tvorbe S_B, urcite to nevyslo " z mych ust ".....
|
22.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
a2a2a : asi by sis to mel precist znova,a poradne - o kreci v jejich bas¨nich totiz nepadlo ani JEDINE slovo,spis naopak - a muj nazor nezmenis, tohle uz je jen debata o tom, kdo na ci strane stoji a to me fakt nebere.
|
21.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
P.S.: nejsem si jisty, ze kdyz nekdo napise pravdu, tak je to pomluva - podivej se nekde v nejake vykladovem lingvistickem slovniku Cj , cim se mysli pomluva - to jen pro dokreselni.
|
21.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
S_B:za avi jsem se omluvil a nehodlam to delat do nekonecna - Tebe vazne neresim, myslim si sve, - zustanu slusny.
|
21.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
jj,hodně souhlasim s a2a2a - pod to bych se skoro podepsal...+ tedy ty nicky,ale to je snad dostatecne zname.
pro slípku : za avi se omlouvam, na to jsem nakonec vazne zapomnel, jinak mam zameteno, bud bez starosti, na Tebe opravdu nemam:-))))))))))) tot vse
|
20.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Elyn, tak uz jsem si od Cinkyho precetl vse, co u sveho nicku ma..jo, je to sila,ale porad to nejak nemeni muj nazor...a at to po sobe ctu jak chci, tak nevidm to misto, kde jsem se zastal cinkyho....jen jsem napsal, ze kdyz uz muzou bejt vulgarni redaktori, proc ne i ostatni....ale je to porad dokola...vlastne jsem asi dost naivni, cekat, ze by redaktori mohli mluvit proti sobe....a s tim Lyrykem....normalne mu jdu napsat, jak to dela skvele, uz me nebavi bejt kamenovanej za svuj nazor - P.S.: Nezapomente zase nekdo napsat, ze jsem to spatne pochopil
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
" čteš moji reakci kvapně a špatně...chytáš se nepodstatností " :-)) ted jsi me vazne pobavila,dalsi z Pismaku ktery kdesi ziskal patent na rozum a absolutni pravdu - nebo jsem si zase vyhmatl nepodstatnou cast Tve reakce??? " spíš si myslím, že ti unikly..." fakt " miluju " , kdyz nekdo mluvi ci mysli za me....." už z principu jde u ní o něco jiného " ..to je také casty argument tady v diskuzich, ze? Z hlediska globalniha spektra a podobne zvasty....jesteze tady bylo v posledni dobe par podobnych prispevku -moc se mi libil od rebeky13 o prijeti autoru ci dila v jeho celkovosti a naslednych kritik a pak uz od nevim koho o tom, jestli se umime mylit - mozna to byl i Lyryk,nevim.....ne, ze bych myslel, ze ty se muzes mylit,chran Buh....................uz me to nebavi, muj nazor jsi nezmenila
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
P.S.: Navic nechapu, proc se v Pismaku vedou posledni dobou podobne zabomysi valky...tohohle si vsimam az v posledni dobe.....jinak jsem tu od konce roku 2001,slecno/ ci pani / velezkusena.....a otevrene rikam, ze tedy nevim, jak dlouho predtim Pismak fungoval......no nic,nic ve zlem Elyn....je mam Pismaka rad - i kdyz sem nechodim tak casto jako ty, nemam tolik tipu apod.......
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
no,hadat se s Tebou nebudu - myslim si stejne sve - tohle miluju - ano, nemuzu se s Tebou srovnavat ani v poctu Tipu ani navstev, kritik, vlastne v nicem - to vim i bez Tebe---ale na to,abych si jednou za tyden na Pismaka zasel,precetl pomerne dost del,k nekolika neco napsal....to si najdu...a co se tyce doby....to tu jsem pomerne dlouho....takze to, jak se Pismak vyviji stiham vnimat,at se Tobe libi nebo ne....a jestli to sleduje Lyryk....ja Ti to nevyvracim, jen u te slipky se nic moc nezmenilo, ze? A sam jsem psal,ze jsem Cinkyho necetl....ale nebyl redaktor, ze? S_B je....o to se mi to zda smutnejsi...co je na tomhle tak k nepochopeni......
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
slovenstinu hrozne rad posloucham,ale nerad v ni ctu - kazdopadne jsem se prokousal az na konec...Myslim, ze Tajpan ma v pomerne dost a dulezitych vecech pravdu.....a ted reakce na vy se napsane......ELYN : Pokud tu nekomu vadil Cinky a byl smazan, predpokladam, ze to same by muselo potkat sleeping_beauty , protoze jiz nekolikrat jsem narazil na jeji kritiku pod nejakym dilem / ne jednou a ne pod svym - takze ze mne nemluvi urazena jesitnost / , ze dilo je " sračka"...takže Elyn, pokus si tady tohle dovoli v klidu a beztrestne autor,ba co vic - REDAKTOR !!! - , je to opravdu DOST smutne a Lyryk by to mohl skoro zabalit, ne?Nebo spis mel??! Nevim.....Cinkyho jsem neznla, jeho nazory jsem necetl,ale "slípka" mi bohate staci....
_JIKO_ : Kdyz budes psat a nezajimat se o ostatni, nebude moc takovych, kteri by te cetli.A kdyz Te nebude nikdo cist, nebudes mit navstevy - kdyz nebudes mit navstevy, nebudes mit kritiky - kdyz nebudes mit kritiky, nebudes mit tipy, kdyz nebudes mit tipy - tak co si budeme povidat - jsou take dulezite - uz to vypovida neco o kvalite dila.Protoze i tim jsou dila hodnocena - pocet tipu, navstev,atd.,...........Takze mas uzavreny kruh, musis cist, psat, kritizovat,aby si te nekdo vsiml,resp. aby jich bylo vic a vic. P.S.: Je to docela skoda, ja myslel, ze Pismak je PREDEVSIM literarni server.........ale asi byvalo...take podobne premyslim jako autor clanku vyse......hezky den vsem,J.
|
17.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
jezisi,viz Francois a FLO, jen nejsem namekko,ale zurim - me proste vytaci, kdyz se sebou nekdo takhle necha zametat / a taky, ze jsou takovi lide, kteri toho vyuzivaji / .A jestli to bude dobry?To nevim, potrebujes psychiatra - bez legrace.....hodne stesti
|
08.04.2005 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
avi
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
jj:-))
|
21.09.2004 00:00 |
K dílu: Název
|
Soptík
|
rameno je volny, jo?dam ti vedet:-) jaky bylo vinobrani??Tentokrat jsem nebyl:-((
|
17.09.2004 00:00 |
K dílu: To bys tam musel bejt…
|
Soptík
|
to je parada,a dost pravdy na tom co pises - davam do oblibenych , jeste se k tomu urcite nekdy vratim:-))
|
17.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
naprosto souhlasim s alternative4 - presne to same rika dalajlama...pokud chybu prizname dusledne vzdy,ma druhy jednoduse smulu,nema kde "zautocit"...a nevim, jak to mate s temi, kterymi pohrdate vy,ale ja asi jinak, jak tedy napsal pozorovatel,je asi hloupost s takovymi lidmi uz zacit mluvit,ale kdyz uz.....zkratka v tomhle problem nevidim, pokud clovickem pohrdam, je mi ukradeny, tak - pokud ho to zajima - at vi, ze delam chyby,stejne mi je preci ukradeny:-))
|
16.09.2004 00:00 |
K dílu: Zlomení vazu
|
Soptík
|
alimra: :o))) jo, to je mozny..to cislo:-)
|
20.09.2004 00:00 |
K dílu: Písmák je sračka!
|
Soptík
|
nevim,kdo to avizko nakonec poslal,ale dekuji za nej - tak konecne vom, kdoze to tu dela pruvan :-))) Nechapu, jak tohle muze nekoho vytacet, ja se bavil od zacatku dokonce. Ne tedy nad dilem, ale nad prispevky pod nim:o)))))) Vyslovebe me pobavili PAPOUCH a WAAWE :-)) Pak taky nechapu, proc takovy LITOCHOWITZ / Redaktor !!!! / pise co pise pod zrovna tohle dilko - ale asi bych mel stejny nazor jako u S_B , jj,Elyn je mi jasne co mi na to reknes....ale dobre jsem se bavil:-))))
|
16.09.2004 00:00 |
K dílu: Žena
|
Soptík
|
jj,viz Mahoney - to je presny - a jeste jedna soukroma poznamka- jestli zustavas s tim klukem po tom, co Ti rekl ohledne porodu, tak jsi blazen......bez pardonu....mam za sebou zdravku, videl jsem nekolik porodu a takhle se lide v tehle chvilich nechovaji...a ani o nich takhle nemluvi....no,asi mam kolem sebe jine lidi....a jsem za to rad - preji hodne stesti a sil
|
20.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
jee,ted jsem tu za vola - chtel jsem tim spis ukazat jejich podobny osud - nic vic, nic min - zemepis alespon po Evrope zvladam....a Delahaye : jen tak proste napsat neco jako umim taky, takze Tvuj nazor moc neresim - to je ale v Pismaku posledni dobou celkem caste, ze?Jen tak z hecu vyvracet nazory vyse uvedene - takovy Pismacky sport - no jak rikam, neresim Te
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
Takza abych to shrnul....pokud ma nekdo zajem polemizovat, myslim, ze znalosti mam na laika dost...rad budu diskutovat.Co se zmeni podobnymi clanky??Nic moc - bohuzel -ale je dobre je psat - jen bych je presunul do diskuze.... P.S.: U konfliktu Basku slo spis o nabozenske problemy, nez o genocidu - ono Spanele byvali hodne bigotne verici........u Iru a Anglicanu slo take o viru,spojenou s vypalovanim vesnic,prava prvni noci a nuceneho prestupu na viru anglicanu / protestante x katolici / .....viz Statecne srdce,chcete-li:-)ú)))))
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
takze proc to udelali...ale asi nema smysl tady resit otazky taktiky teroristu - jen se vyjadrim jeste k par vecem - terorismus ve sve dnesni podobe je z valne vetsiny vysledkem studene valky - levna bojova sila, velky ucinek,mrtvi na strane nepritele, na JEHO uzemi / demoralizujici efekt,minimalni ztraty vlastni atd.......takhle bysme mohli pokracovat pres OPEC, ktery dodnes ovlivnuje ceny ropy a ktery pomahala zakladat ceska/ceskoslovenska/ rozvedka s cilem finacne zruinovat ty hnusne kapitalisty:-))) Zkratka - tohle se tu nevyresi v par radcich - pokud to nekoho zajima, rad poskytnu sve informace.Je tu zkratka provazana politika,ekonomicke zajmy,politika ...a je to dohromady casto pekny bordel -ale to neznamena, ze je svet v postmoderni fazi a speje do zahuby - to co delas ANDULKO je UZASNY!!!! Diky i za ne - planuju ted neco podobneho - adopce na dalku - myslim, ze me to nezruinuje i jako jeste studenta....
|
19.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
CRAERASSY - pohybuju se ve zdravotnictvi, byl jsem tyden a neco v severni casti Iraku jako dobrovolnik s hum.pomoci....takze vim, ze penize jsou potreba tam i tam......takze Tvuj argument neberu! To jen na okraj,.....souhlasim s Repulsoin - alespon ve vetsine veci - tyhle veci jako globalni politika ,ci politika studene valky me pomerne hodne zajimaji, bohuzel me to zivit nebude, takze mam jen tolik informaci, kolik je volne pristupnych=nejsou tajne a kolik jich mam cas a volnou mozkovou kapacitu vstrebat...tedy - Repulsion ma velky dil pravdy - terorismus byl vzdy - jde o to utocit na co nejzranitelnejsi cile - vzbudi se panika a zatahne se do toho verejne mineni - a o to jim jde.Ale teroriste obvykle neutoci na deti - tim si proti sobe ver.mineni vzdy postvaly - a o to jim nejde.
|
11.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
hm,znam...smutne,vim co rika, - ta slova do tmy tise,temer neslysne septana....hlubsi kritiku ode me necekej, stale jeste moc boli
|
11.09.2004 00:00 |
K dílu: Keep smiling
|
Soptík
|
potes.....uplne se vidim.....takze ji dam do oblibenych....mel bych take zhruba stejny pocet hodin,mozna mene...a pokud bych mel hodne moc stesti, zopakoval bych to jeste jednou....a pak uz bych musel vydrzet a pak,kdyz by zase bylo to stesti, bych uz smel byt se slecnou naporad...ale tohle se uz nikdy nestane.....takze i kdyz jsem chtel dadikov napsat, ze neni co zavidet, protoze 96 hodin je hrozne malo a hrozne moc zaroven a to odlouceni pak priserne boli, tak vlastne...myslim, ze ti take zavidim...alespon tu MOZNOST ........je to tolik, tolik to znamena..takze citovy tip a drzim palce,aby se to u tebe zopaklo...zalozime klub " setkani omezenych casem z obou stran " , ne?.-)))
|
11.09.2004 00:00 |
K dílu: Miluju tě
|
Soptík
|
no potěš...jediný , čím se vždy můžeze uklidňovat je , že v tom nejsme sami.....
|
11.09.2004 00:00 |
K dílu: Ťik-tak, ťik-tak, ťik-tak,
|
Soptík
|
výtvarné zpracovánií se mi líbí také.....chápu, jak jsi to myslel...podobný pocit mám v některých dnech...je krásně,většinou Slunce,teplý,nebo chladný vítr,vidíš až kamsi lesy v povzdálí,jsi volný,buď máš takovou nějakou bezstarostnou náladu,nebo je Ti naopak příšerně mizerně a už už máš pocit, že objevíš to tajemství života, proč tu vlastně jsi,jeho smysl či co...už už máš pocit, že jen stačí otevřít oči a budeš ho mít vepsané ve dlani..ale pak ty oči skutečně otevřeš,a víš, že je tu jen ten studený či teplý vítr,nálada kterou jsi měl předtím - jen taková klidnější, smířenější, a někde i víš, že čas je přeci jen věčný, srdce také,ale láska ne...
|
11.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
ja rymy vetsinou nerad:-) tak i tak.....ale tahle libi - vim, moc to jako vazna kritika nerika,ale mam pocit, ze vim, o cem to je a jeste moc boli - takze proste " jen se mi libi vyjadreni,exprese..."
|
16.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
dekuji,pozotivni kritika od autora Tveho formatu vzdy potesi...:o) dik
|
11.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
nehlede na to, ze jsem ty rana FAKT pocital !! Je zvlastni vedet, ze jste na svete prave 7600 - dnes uz vlastne 7601 ran,dni,veceru....
|
11.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
jo,dekuji vsem -deprese svetem vladne -uz me samotneho nebavi takhle psat, ale co nadelam:-) a2a2a - dekuji za obsahly nazor :o))
|
10.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
mam takovy pocit, intenzivni pocit, ze tohle nebude jen o tom proklatem hadovi.....
|
10.09.2004 00:00 |
K dílu: Andělé
|
Soptík
|
hmm,je mi lito,ale fakr ala L.Lanczova.....proste plytky
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu: Když jde malý PUNKÁČ spát(((-:
|
Soptík
|
ted nemam cas,ale po tomhle dilku jsem si te musel dat mezi oblibene - az budu mit cas, zase si urcite neco prectu:o)))
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu: Na truc mužům všech generací
|
Soptík
|
fakt moc dobre - proc je to v " jen tak pro radost " ?.-) urcite tip + me oblibene....jdu cist dalsi tva dilka P.S.: budte na nas hodnejsi, nez jeden den v tydnu - i my vas milujeme, -vim, je to s nami tezke, leckdy...
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu: poprvé
|
Soptík
|
nevim ,proc,ale me to nechutne evokovalo Beslan.........
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
ne ne,ja nerekl a t ji das pryc!! jen to ma ,pro me asi , skryty vyznam:o)))
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Soptík
|
posledni strofa mi nejak zkazila pocit, ze jsem to pochopil....
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu: Ne od pouštím
|
Soptík
|
hm hm....hodne mi rika.... " nebe Ti nikdo neslíbil " .....to je sila....je to smutne,moc, a ja uz smutny byt nechci - ale nemuzu si pomoc - T* + oblibene
|
08.09.2004 00:00 |
K dílu: slečno
|
Soptík
|
teeeda, jestli je Ti vazne trinact a neco, tak je to doat dobry - davam tip + do mych oblibenych.....fakt sila - i graficka uprava ..mozna bych jeste pouzil barvu na nektera sluvka,ale to uz je celkem jedno
|