05.01.2016 14:37 | K dílu: Panička na hlídání | Adien |
vtipný, celou dobu jsem měla pocit že ty, jako spisovatel, jsi stopro žena.... pokud dodatečně provedeš úpravy, který psala Janina6, vylepšíš povídku o 100% -a fakt je proveď, neboj se.... a každopádně i jinak je super, bezva story, i když jako pejskaře mě trochu děsí .) |
||
14.11.2015 18:42 | K dílu: Melcoř | Adien |
jo :) |
||
15.10.2015 00:33 | K dílu: Co dál, po Ankaře? | Adien |
achjo, poslední slovo mi to vytrhává, jakobys událost charakterizoval městem, město událostí, ukazuje mi to, jak jsi/jsem taky od toho všeho daleko, jak jsou dny kdy díky médiím řeknem "Ankara" a znamená to událost a přitom pro lidi tam žádná taková definice není, pro ně je Ankara jejich město a událost ta událost.... kdyby v praze spadl meteorit taky budeš říkat "meteorit" a ne Praha..... a chápu a vím co teď řekneš/napíšeš, ale to poslední do zkrátka strhává z přítomného okamžiku do jakéhosi světového nadhledu a to je škoda. a jinak/a spíš bych chtěla napsat I TAK je skvělá |
||
26.10.2014 20:28 | K dílu: Jak se učí prohrávat... | Adien |
fascinujcí. jdu odspodu, po třetí přečtené povídce mi stále přijdeš jako skoro nejlepší povídkářka na Písmáku, ale Písmák nevidí... |
||
26.10.2014 19:58 | K dílu: Ryba | Adien |
zuzulinko, ja dekuju za text:) čtu si zpětně svojí kritiku, možná zní až moc vážně, je to prostě jenom zpětná vazba, chtěla jsem abys ji vzala asi zrovna tak, jak jsi vzala:) a musím se přiznat že jsem nečetla tvoje jiná díla, což jsem měla, třeba bych psala jinak, jdu to napravit:) |
||
26.10.2014 10:35 | K dílu: Ryba | Adien |
v kupé odpoledního vlaku, vysloužilý koženkový potah, dospělý, i když deformovaný obličej, v pravidelném rytmu, přivřené oči, kolébavý pohyb, soustředěně dívala, nesrozumitelně pronesla, s potutelným výrazem, o skleněnou výplň, zeptala se nahlas, v podzimním slunci, s rozzářeným obličejem, notnou dávkou emocí, v plastových kelímcích, na odkládací stolek, do sedadla s číslem 17, prošedivělého hezouna, poněkud udiveně odpověděl, k zasouvajícím se dveřím, nechápavě prohlásil... děkuju za avízo, povídka nadprůměrná, silná, přesto ale v ní vidím několik chyb, které bych chtěla zmínit - předem podotýkám, že to často může být jenom subjektivní pocit, a jsem ochotná i otevřít diskuzi. zaprvé - nadužívání příslovcí a přídavných jmen podle mě příšliš zhušťuje a ztěžuje čtení, vybrala jsem některé z nich, zkus si text představit bez nich, v některých případech by myslím potom byl o něco plynulejší, snazší. Hlava jako loď, která se zmítá ve vlnách. - pro mě stěžejní věta celé povídky, uvádí celou náladu, až bych jí skoro možná dala výraznější místo (vlastní řádek, nevím) „Co posloucháš?“ zeptal se a drcl do ní lehce loktem. Nadskočila, udiveně otevřela oči a chvíli se na něho soustředěně dívala. Pak trochu nesrozumitelně pronesla: „Ahoj.“ „Ahoj, tak co posloucháš?!“ zopakoval důrazněji. - hlavní hrdina na mě po tomhle odstavci působí jako dost neomalený a vlezlý, za to drcnutí loktem, za to tak a důrazněji, a nevím. jestli je to pocit, který o něm chceš vytvořit. jako by to, že někdo má downův syndrom, opravňovalo ostatní ho otravovat ve vlaku? Nikdo jiný ostatně v kupé nebyl a oni jako by se na chvíli podivně propojili a semkli. On byl jediný, kdo může rozumět a rozumí. - strašně brzo! trochu bych to rozvedla, alespoň nějaký pohled, cokoliv, na mě příliš, nepřirozeně rychlé, a dál mi to podporuje tu vlezlost hlavního hrdiny, i když zároveň odporuje tomu, že mi připadal i trochu hloupý Asi padesátiletý hezoun. - další celkem silná nepřímá charakteristika, podporuje představu, že hlavní hrdina má trochu problém sám se sebou, a z otce dělá postavu nesympatickou a neempatickou ke své dceři, což mi připadne moc rychlé a moc černobílé Když o půl hodiny později vystupoval, nedalo mu to, aby se prošedivělého hezouna, jenž byl zjevně jejím otcem nezeptal: „Jak se jmenuje?“ Poněkud udiveně odpověděl: „Izabela, ale nechápu, proč vás to zajímá, mladý pane…“ „Povídali jsme si. Myslím, že byste ji měl vzít k moři anebo jí koupit aspoň akvárko a rybičky.“ pronesl k už zasouvajícím se dveřím. Už neviděl ani neslyšel, jak otec zakroutil hlavou a polohlasem nechápavě prohlásil: „Od narození je němá.“ - dialog až moc podporuje obě dvě charakteristiky a poslední souvětí je na zavírací větu až moc krkolomné, pro mě. to jsou tak věci které mě napadly po pár přečteních. nezlob se že jich je tolik, chtěla bych jen trochu vypsat jak text působí ven, jinak ti třeba chybí čárka za "otcem," ale toho si časem všimneš sama, tady jen za mě, jak to vidím .) hezký den! |
||
01.10.2014 02:03 | K dílu: Povídka měsíce - Srpen 14 - Vyhlášení | Adien |
děkuju |
||
08.09.2014 18:41 | K dílu: Čtvrt na deset | Adien |
jasně |
||
27.08.2014 09:23 | K dílu: Mesto / 3 | Adien |
Boží:) | ||
27.08.2014 09:12 | K dílu: Školní dobrodružství | Adien |
Velka chyba- nazvem jsi vyzradila pointu! To si hlidej, je to skoda:) | ||
04.02.2014 11:42 | K dílu: Úplně malé | Adien |
děkuji |
||
02.02.2014 12:00 | K dílu: ztrácet | Adien |
moc super. (stačí jako hlubší kritika?) :) závěr mě bavil nejvíc... |
||
18.11.2013 16:29 | K dílu: 1 + 1 | Adien |
Díky! s každým pochopeným slovem lepší, cítím v ní trochu odpověď na nevyslovenou otázku, proč jsi přestal psát... |
||
17.11.2013 02:01 | K dílu: 1 + 1 | Adien |
Skvele, jako vzdycky. Studium ve Zline me priblizuje Slovenstine, a tak se mi libi(s) cim dal tim vic. Az se pripojim lepe nez z telefonu, priberu ke cteni slovnik, zatim jen kratce: skvele... | ||
25.10.2013 20:34 | K dílu: Do Brna | Adien |
pochopil |
||
12.05.2013 22:54 | K dílu: Večeře | Adien |
To je fakt, beru zpátky, nejsi jedinej. A díky, taky jsi byl skvělej :) A fajn fotky, děkuju. Zas ráda někdy přijedu. Hezkej den :) |
||
12.05.2013 22:49 | K dílu: Mmmmmm | Adien |
jestli vy soudcové to neberete až moc věděcky -
|
||
11.05.2013 11:27 | K dílu: Večeře | Adien |
to je asi dobře že si za ním stojíš... on není špatnej, jenom se prostě vymyká mojí představě o fejetonu, tak trochu,a, no, všechno už jsem psala. To s těmi prasaty je právě tak trochu co z něj já cítím. I když samo zveličený. Nevím, prostě na mě nezapůsobil úplně jak bych od fejetonu čekala, ale pravda že je to spíš mnou, soudě podle ostatních reakcí, a navíc - já nikde nechci propagovat svoje názory jako absolutní pravdu. No, a hrála jsem na kytaru ve Fra :) |
||
11.05.2013 11:17 | K dílu: Večeře | Adien |
to je dobře že si za ním stojíš! on není špatnej, jenom se prostě vymyká mojí představě o fejetonu, tak trochu,a, no, všechno už jsem psala, to s těmi prasaty je právě tak trochu co z něj já cítím. i když samo zveličený. nevím, prostě na mě nezapůsobil úplně jak bych od fejetonu čekala, ale pravda že je to spíš mnou, soudě podle ostatních reakcí a navíc - já nikde nechci propagovat svoje názory jako absolutní pravdu. hrála jsem na kytaru ve Fra :) |
||
11.05.2013 02:02 | K dílu: Večeře | Adien |
teda, tohle je fakt strašně přehnaný! zaprvý bych to rozhodně nenazvala fejetonem, jelikož mám pořád tak trochu pocit, že fejeton by měl za A být vtipný a za B měl mít pointu, pokud možno neodhalenou dřív, než na druhým řádku! zboro, přečetla jsem si tvůj fejeton protože mě zajímalo, jak píšeš, (jsi první písmák kterýho jsem poznala dřív osobně, juchů), a pevně teda doufám, že píšeš jinak. Tenhle text je nejenom, že ne tak docela vtipnej a překvapivej, ale navíc i dost nepříjemně moralistickej, ne? Fejeton, prosím, by přece neměl bejt text, křičící "styďte se vy všichni odporně konzumní prasata..." Dovedu si to představit jako kritickej článek v reflexu nebo někde na internetu, a jo, jasný, že chápu poselství týhle tvý snahy, ale tvoje kamarádka Jana je tak trochu scifi, zcela jednobarevná postava, a celý mi to zní prostě jako dokonale správně napsaná kritika jejího konkrétního přístupu k životu, ovšem, kromě několika nepřímých ironických urážek na její osobu, zcela bez jakýkoliv charakteristiky tebe jakožto autora. A žížaly a slimáci umírající pod koly BMW, já nevím jestli se mám smát, nebo... Na druhou stranu chápu, že je to psaný před dvěma lety a chápu tvoje spravedlivý rozhořčení na mnoho lidí, kteří takhle existujou, ale tenhle problém je řekla bych mnohem komplexnější. No, nechci říct že Tvůj text je špatnej, ani omylem, forma výborná, takový ty věci kolem... ale jen mi prostě je líto, že tě považuju za dost zajímavýho člověka a otevřela jsem fejeton "Večeře," protože jsem doufala v originalitu, a vtip, a neobjevilo se ani jedno. Zajímalo by mě, jak moc si za tím textem třeba dneska stojíš? hezkej večer |
||
15.04.2013 00:12 | K dílu: Tralala | Adien |
Abych byla trochu kritická - zdá se mi, že není tak dobrá jako meruňky a Príprava na zimu, a navíc mám trochu tendence některá slova číst jakoby česky a proto mi ze začátku neseděl rytmus, a pořád se mi trochu nezdají ty dlouhý slova v první sloce, ale jako vždycky je celková kvalita tvojí tvorby schovaná v pointě na konci, proto tip a vzdech a do Prahy přijedu .-) |
||
15.04.2013 00:08 | K dílu: Rubáí české | Adien |
PDF-ko mě dostalo :-D jinak ano, rozhodně se mi líbí jako snad všechno od tebe, možná jenom trošku ta infantilnost (která tam ovšem patří), vyvolává dojem trochu jakoby lacinosti, ale já vím že jsi nejlepší básník na světě, takže mi to nevadí, rozhodně tip a super :-)) |
||
26.03.2013 16:25 | K dílu: Meruňky | Adien |
přečetla jsem si ji. za pár týdnů zas, za pár měsíců potom ještě jednou a poslední dobou skoro každý den. přepsala jsem si ji do sešitu, který jsem si dneska koupila aby mi zahnal smutek(kupuju si je místo čokolády). přečetla jsem si ji napsanou svojí rukou. Myslím si, že je z ní tak trochu znát že nejsi čech. že nejsi svázanej nějakýma českýma pravidlama, obvyklýma rýmama, nevím čím. Myslím si, že v tom, že nejsi čech, tví obrovská síla tvojí česky psaný poezie.... piš víc česky. Z(e)a mě teda jedna oddaná fanynka... |
||
25.03.2013 07:35 | K dílu: Naše | Adien |
nevím, dělej jak chceš, ale je to prostě, jako bys psala hudbu a neuměla noty :-) |
||
20.03.2013 21:12 | K dílu: Naše | Adien |
Tahle se mi líbí asi nejvíc ze všech, až na ten konec, místo pointy a překvapení mi tak nějak vypad z rytmu. A - Rybičko - to co tu píšeš o nepsaní dle definovaných rytmů, je, s odpuštěním, školácký. To je jako kdybys řekla: ale mě nezajímá cizí poezie, já píšu svojí. Jedno bez druhýho nejde. A už jenom to, že ti tu Miroslawek podotknul, že všechny tvoje ostatní verše jsou trocheje, přece znamená, že tak píšeš.... Takže tě prostě jenom upozornil na věc, který si člověk jako autor často nevšimne, že prostě jeden z veršů rytmicky nesedí. (což třeba mně mimochodem neva, ale když si to několikrát po sobě čtu, tak si toho všimnu) Jakoby se druhej verš rozlétnul kamsi mimo klasickej českej rytmus poezie, což je zajímavý, ale ve zbytku básně se všechno náhle zas vrací do normálu, takže ten druhej je najednou docela nepatřičnej. Já osobně třeba pořádně zjistila co je trochej, jamb a daktyl taky teď před chvílí, po krátkým rozhovoru s wikipedií, a to jsem na tom byla na školní hodině před pár měsícema na konzervatoři... A myslím si, prostě, že i když si samozřejmě nepočítáš slabiky a nekreslíš Xx (i když, proč vlastně ne?), musíš cítit, jak rytmus v básni plyne a rozhled v tomhle odvětví v tom může hodně napomoct. Tak. Podruhý za tejden jsem napsala delší kritiku k dílu než je dílo samotný... to bude těma fotkama. Tak zatím .-) |
||
20.03.2013 20:57 | K dílu: Snad dnes usnu | Adien |
tahle je moc hezká.namalovat duhu černobíle... cool |
||
06.03.2013 13:49 | K dílu: Amor je slepý | Adien |
:-) |
||
03.03.2013 22:57 | K dílu: Barvám | Adien |
přijde mi trochu arogantní, nech barvy žít :-)
|
||
24.02.2013 12:44 | K dílu: Akrostich jména | Adien |
ačkoliv láska - slovo stačí nastartuje ti v žilách krev co chce, to v zlato zaonačí hraje ti ráda do karet - aby pak k ránu vymizela a z citů zbyla cizí těla. |
||
24.02.2013 12:33 | K dílu: Akrostich jména | Adien |
je super |
||
05.02.2013 22:58 | K dílu: plakáty | Adien |
jé, musím tam opravit jednu slabiku, ale díky, klidně sleduj... :)
|
||
05.01.2013 22:11 | K dílu: Malý středoškolský blues pro J. Žáčka | Adien |
díky :) |
||
05.01.2013 22:11 | K dílu: Skorosonet | Adien |
Zdendo i ostatním, díky! A jenž je napůl překlep i není, pravdou je že jsem se na to prostě vůbec nezaměřila a nepřemejšlela o tom, stydím se... A skorosonet, to jsem vymyslela kvůli sonetovýmu závěru, a skoro- je právě asi proto, že píšu vosobě .-) |
||
05.01.2013 22:06 | K dílu: H - Polednice | Adien |
jo, myslím to vážně, dneska málokdo takhle píše, a mně je tenhle styl asi nejbližší, takovej lidskej a přitom plnej vtipu a originality. no nic, můj nick není nick ale v podstatě druhá osobnost, trochu šílená a jiná než Ančí, nevím jak moc písmáci znáte RPG, dračák a LARP, ale to je právě komunita, různý akce a spousta lidí, kteří moje jiný jméno většinou neznají :-) a jinak přišla jsem na něj tak, že jsem chtěla aby obsahoval A, D a N, po mně a mým psovi (trochu infantilní, ale bylo mi čtrnáct) a tohle tak nějak vzniklo .) |
||
05.01.2013 02:29 | K dílu: H - Polednice | Adien |
jó, jó, máš krásnej styl psaní :) |
||
05.01.2013 02:16 | K dílu: Príprava na zimu | Adien |
no to teda! já si jenom netroufám hodnotit a rozebírat slovenštinu, na to nemám a většinou ji ani nečtu, ale tohle mě úplně dostalo, i když je to pro mě tak trochu v mlze- tím spíš najednou úplně zavoní a zahřeje a člověk se musí usmát a napsat něco do komentáře i když vůbec neví co... PS:přečetla jsem ostatní komentáře, vůbec nic si z nich nedělej, je to super, super, a jestli je od někoho nadhodnocená tak ode mně teda ne, v životě jsem od tebe nic nečetla (neuraž se, důvody viz výše a ostatně se to brzy změní) a prostě je skvělá. konec. já bych asi nevěděla co hluboce zkritizovat i kdyby to bylo česky. ale tim že je slovensky je ještě hezčí, v tom jsem možná trochu zaujatá. no. konec. tak vidíš... ale hlubší kritika to zas neni, akorát dlouhej chvalozpěv :-) |
||
04.01.2013 23:56 | K dílu: Príprava na zimu | Adien |
jůů :) (stačí to jako hlubší kritika? :) |
||
30.11.2012 01:54 | K dílu: Stínová | Adien |
jo, je skvělá, jenom si myslím, že by jí pomohlo míň jí kouskovat, líp by se četla, koukni: Tiše kráčíš mezi stromy, možná stačíš bez pohromy najít cestu - cestu domů vymanit se pažím stromů
Cesta mizí, tápeš tmou oči cizí za tebou po tvém boku šedá těla jen pár skoků: jsi tak smělá, že se v noci touláš lesem? pláčeš, voláš, ztuhlá děsem...
(dovolila jsem si doplnit interpunkci podle sebe)
každopádně fajn, jsem ráda, že zas píšeš :-) |
||
30.11.2012 01:53 | K dílu: Stínová | Adien |
jo, je skvělá, jenom si myslím, že by jí pomohlo míň jí kouskovat, líp by se četla, koukni: Tiše kráčíš mezi stromy,možná stačíš bez pohromynajít cestu - cestu domůvymanit se pažím stromů Cesta mizí, tápeš tmouoči cizí za teboupo tvém boku šedá tělajen pár skoků: jsi tak směláže se v noci touláš lesem?pláčeš, voláš, ztuhlá děsem... (dovolila jsem si doplnit interpunkci podle sebe)
každopádně fajn, jsem ráda, že zas píšeš :-) |
||
11.11.2012 03:38 | K dílu: Nová přítelkyně nahradila starou - true story! | Adien |
no tak jo, oukej, přes tu spoustu ptákovin, občas prostě jsi super, dávám tip :-) |
||
02.10.2012 14:44 | K dílu: Věčně pozitivní | Adien |
jo, taky super .-) | ||
26.09.2012 23:50 | K dílu: Samozvaný Strážce Střízlivosti | Adien |
bezvadné! první sloka se mi líbí víc než druhá, rytmus v ní klape o trochu líp, zdá se mi, a vůbec, skvělý, přesně o mně... johou .-) | ||
28.07.2012 13:03 | K dílu: Do světa | Adien |
zvláštní, mi tam do toho rytmu pořád nějakým způsobem sedí, asi už jsem to četla mockrát, nebo nejsem rytmickej člověk - každopádně dík za kritiku i tipy :) | ||
25.07.2012 00:56 | K dílu: PROČ MI NENAPSALA VÝHERNÍ ČÍSLA LOTERIE? | Adien |
bezvadný .-) | ||
06.07.2012 22:44 | K dílu: Já, testosteroňák aneb panic opravdu nejsem | Adien |
ženy a dívky v mé přítomnosti spontánně vrcholí :-D :-D | ||
06.07.2012 22:36 | K dílu: Báseň sama o sobě | Adien |
ty jsi vážně neskutečnej... :-D | ||
18.05.2012 00:48 | K dílu: Nemilovat | Adien |
díky :-) | ||
18.05.2012 00:44 | K dílu: na chvíli...a jenom pro tebe | Adien |
ach tak :-) | ||
18.05.2012 00:41 | K dílu: na chvíli...a jenom pro tebe | Adien |
pochopila jsem, to je jen ta degenerace, lide hloupnou, tak uz jednomu ani neprijde az tolik divne, ze nekdo tyhle hrubky dela, ale nastesti vas pripad to neni, nastesti :-) | ||
18.05.2012 00:37 | K dílu: na chvíli...a jenom pro tebe | Adien |
jakoze psane v dobe devcatek... ach, asi jsem nechapava :-) | ||
18.05.2012 00:36 | K dílu: na chvíli...a jenom pro tebe | Adien |
pekne, pekne, ale co je proboha "myloval" ?? :-) | ||
16.05.2012 15:33 | K dílu: Nemilovat | Adien |
asi jo. je taková všesměrná, to by nemělo být... tak třeba příště, mno :-) | ||
16.05.2012 15:14 | K dílu: Nemilovat | Adien |
Zdenda: jak to myslíte, s nespoutaností? neřekla jsem, že je nespoutaná..... | ||
16.05.2012 15:08 | K dílu: Májový večer | Adien |
juchů, to je paráda, obraz z písmenek :-) vždycky jsem chtěla něco podobnýho vyrobit a tys mě předběh, jsem nadšená! :-) | ||
16.05.2012 14:58 | K dílu: Nemilovat | Adien |
eh, ok, děkuju moc za připománku a stydím se :-) | ||
16.05.2012 14:50 | K dílu: Meruňka III. | Adien |
tak už je tu, meruňka čtyřka. a další zas za chvíli, maturita čeká.... | ||
16.05.2012 14:44 | K dílu: Brečel jsem | Adien |
jojojo tohle se mi líbí :) | ||
16.05.2012 14:39 | K dílu: Anal hardcore | Adien |
:-D začínáš mě bavit. a nevadilo by spíš tobě chodit s někým, kdo kritizuje tvoje díla? :-) | ||
16.05.2012 14:28 | K dílu: Anal hardcore | Adien |
uá, jsem holka :-D a přeber si to prostě tak že každý má jiný názor, někomu se tvoje poezie líbí, někomu ne... (to je mimochodem znak že je to dobrý - bod pro tebe) | ||
16.05.2012 13:58 | K dílu: Meruňka III. | Adien |
zapomněla jsem komu všemu jsem měla poslat avíza na další, tak jsem se nejak zasekla... :-D | ||
16.05.2012 13:53 | K dílu: Anal hardcore | Adien |
stojím si za svým, je to zajímavý, rozhodně v tom něco je, nějaký sdělení asi jo, nicméně za a) bych si to představovala spíš jako deník, za b) to prostě poezie není a nikdy nebude a jestli jo, tak je mi to líto. poslouchej pane, dá se psát nechutně, o sprosťárnách a husných věcech, a dá se o tom psát poezie, neříkám že ne, ale i neveršovaná poezie má mít nějakej rytmus nebo alespoň řád, a vhledem k tomu že tady z toho není znát ani jedno - je to prostě povídka (a ok, objektivně hodnoceno, ne špatná...) do sloupečku. | ||
15.05.2012 23:48 | K dílu: Anal hardcore | Adien |
povídka psaná do sloupečku? :-) | ||
15.05.2012 23:43 | K dílu: Amor je slepý | Adien |
:-) jasný, no, tak ty byly základ a napadly mě docela spontánně, zbytek je víceméně domejšlenej a upravovanej, takže chtěnechtě trochu šroubovanej :-) a děkuju :-) | ||
15.05.2012 15:12 | K dílu: Nějaká básnička | Adien |
výborná, výborná, škoda druhého verše v poslední sloce, nabourává trochu melodii, protože v ostatních slokách vždycky druhý verš končí trojslabičným slovem, tak tohle je trochu takové fackózní, ale nakonec, asi to vadí jenom při čtení, věřim že při dobré recitaci by se to ztratilo, tak tip pro tebe a měj fajn den :-) | ||
09.05.2012 10:48 | K dílu: Desátá alkoholická | Adien |
díky :-) | ||
09.05.2012 09:48 | K dílu: Desátá alkoholická | Adien |
jsou to básničky, není to deník :-) | ||
08.05.2012 22:54 | K dílu: 44. SUPERKOULE - stěhování - dílo č. 1 - STĚHOVACÍ BLUES | Adien |
tak tohle je hodně skvělé :-) | ||
08.05.2012 01:13 | K dílu: fotograf oprýskaných krajin II. | Adien |
ještě že na písmáku není tlačítko "like," to by pak znělo hloupě psát to ještě jednou, ale protože tu není - jo, líbí, líbí se mi to. bavíš mě. :) | ||
08.05.2012 00:20 | K dílu: 3 Ruce kolem pasu | Adien |
proč, proč, proč, celou dobu skvělý, jsem nadšená, (i když to obrovský písmo mě trochu uráží), a ta poslední věta to tak sráží, nesedí tam, ani rytmicky, ani nijak, nevím, no, achjo, ale skvělý obraty, super téma, bavíš mě, poklona... | ||
08.05.2012 00:17 | K dílu: Pro lásku jakoukoli | Adien |
super :-) | ||
05.05.2012 22:19 | K dílu: zadržet dech | Adien |
chyba ve slově soutěžili - má tam bejt měkký, podmět je nevyjádřený my... a jinak se mi to zdá trochu laciný, jasně, rychle třeba šokuje a zapůsobí, ale prostě jenom na chvilku. tohle je takový hodně vyčerpaný téma :-) | ||
05.05.2012 22:15 | K dílu: Meliso neplač | Adien |
líbí se mi to, výborně napsaný, smutný, realistický, s pointou... jo, líbí :) | ||
14.03.2012 21:45 | K dílu: Sotva klid | Adien |
cool | ||
14.03.2012 21:42 | K dílu: Sotva klid | Adien |
páni, díky... ten německej verš je super :-) | ||
04.02.2012 21:51 | K dílu: Laskonka | Adien |
eh, mno, škoda :-) | ||
28.12.2011 13:41 | K dílu: Zrcadlo | Adien |
děkuju :-) | ||
16.11.2011 08:56 | K dílu: Meruňka III. | Adien |
mno, vidíš, důvod má, není úplně náhodný, už bych ho osvětlit mohla... :-) | ||
15.11.2011 22:10 | K dílu: Meruňka III. | Adien |
jo, tahle je dost bezsmyslová, ale je to prostě navazující pokračování, a dát to sem celý nebo větší část tak to nikdo nebude chtít číst :-) chci si to takhle prostě rozdělit... .-) | ||
14.11.2011 18:51 | K dílu: Meruňka | Adien |
teda - tady, sorry http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=396658 :-) | ||
14.11.2011 18:50 | K dílu: Meruňka | Adien |
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=389980 ....třetí díl .-) | ||
13.11.2011 19:52 | K dílu: Devátá alkoholická | Adien |
protože mám sbírku těhle malých kravinek, tahle je devátá... .-) | ||
13.11.2011 14:09 | K dílu: Devátá alkoholická | Adien |
ten poslední je blbej :) | ||
10.11.2011 20:02 | K dílu: Osmá (o hodnocení žen) | Adien |
nezlobím, díky, díky :-) | ||
10.11.2011 18:49 | K dílu: Osmá (o hodnocení žen) | Adien |
byly to líčka, pak jsem to přepsala.. chtěla přepsat :) ale básnická zkratka by byla cool, co? :-))) | ||
10.11.2011 18:26 | K dílu: Osmá (o hodnocení žen) | Adien |
kurňa, je tam vlíčka místo víčka, opravím to... jinak díky, díky, díky :-) | ||
27.10.2011 23:29 | K dílu: 31. SUPERKOULE - č. 1 - Dámě od přírody s hlavou na klobouky | Adien |
je to moc krásný, nevím jestli se přímo hodí do soutěže, nebo kamkoliv ostatním nezasvěceným, ale je to nádherný, upřímný a smutný... | ||
11.10.2011 11:55 | K dílu: Zasypaná | Adien |
to vím, ale básníci si v tý době taky upravovali slova aby se jim hodily do rytmu... .) ale pravda že jsem tam měla asi dát alespoň apostrof... | ||
10.10.2011 20:11 | K dílu: Zasypaná | Adien |
jo a ty áčka jsou tam naschvál, prostě je tam tak chci aby zdůraznily oba poslední verše, to zdůraznění tam maj symbolizovat a myslim že se jim to docela daří, přečti si to jednou s tím, že tam prostě sedí a třeba ti taky vadit přestanou... :-) | ||
10.10.2011 20:08 | K dílu: Zasypaná | Adien |
jé, je tam chyba, teď jsem si toho všimla, na konci nemá být které zničily, ale co, já to opravím, snad se nebudete zlobit, ale máte pravdu že to totálně nabourává rytmus.... ale jinak děkuju, děkuju, jste skvělí :-) | ||
04.10.2011 00:15 | K dílu: Odznívání | Adien |
páni, bezva :-) | ||
21.09.2011 16:50 | K dílu: Meruňka | Adien |
díky díky :-) kdyžtak tady je odkaz na druhej díl, nevím komu všemu jsem měla nebo neměla poslat avízo, tak posílám radši všem ještě jednou :-) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=390210 | ||
18.09.2011 15:42 | K dílu: SVÍTÁNÍ | Adien |
bezva rytmus, máš cit pro poezii, to se tak často nevidí.. :-) | ||
06.09.2011 20:26 | K dílu: Amor je slepý | Adien |
JFTWTJTIJUMFSMPM: myslím že ne, protože Utrpení zmiňovaného pána mi nic neříká... jinak děkuji, děkuji :-) | ||
04.09.2011 21:55 | K dílu: Na velikosti nezáleží, hlavně musí bejt tvrdej | Adien |
bezva :-) | ||
29.08.2011 15:54 | K dílu: Mrtvá láska | Adien |
myslím, že to slovo samoten tam dost křičí, je to básnický výraz, ano, ale používá se hlavně když potřebuješ rým, tady by klidně mohlo být samotný a básnička by byla líp čitelná, alespoň pro mě, takhle na sebe ubytečně srhává pozornost... jinak se mi to ale líbí, taková drobnost, neurazí .-) | ||
10.08.2011 17:34 | K dílu: Smotám vlasy do slovíček | Adien |
Ellectra: jak to myslíš? jako aby se to míň rýmovalo? | ||
10.08.2011 10:30 | K dílu: Meruňka | Adien |
Suvre, myslíš, že jsem to psala rov.ou sem .a Písmáka? Vždyť tohle dílo už je .ejmí. rok staré a .ezpočtukrát žehle.é a opravova.é... takže pokud máš ty .e.o .ěkdo ji.ý pocit, že je tam v .ějakých místech slovosled .e.o vět.á stav.a špat.ě, prosím o vypích.utí těch ko.krét.ích míst. Dále: "Hádáte správ.ě" je .ěco jako vizitka autorky, v textu .ude použito ještě .ěkolikrát, uz.ávám, že v úryvku, kde je to použito je.om dvakrát může vyz.ít div.ě. S uvozovkami v prv.ím řádku máš samozřejmě pravdu. A.o, mami.ka umí ara.sky, opět vysvětle.o až v dalších pasážích textu. A s tím hovorovým jazykem s Te.ou .esouhlasím, myslím, že dodává textu .a zajímavosti a kromě toho, kdy.y .yly .ormál.í pasáže psá.y spisov.ě, myslím, že .y .ylo velice o.tíž.é dostat do .ich tolik vtipu, kolik ho tam je.... a o te. šlo přece především. Kromě toho už toho romá.u mám asi tři.áct strá.ek. Ovšem každopád.ě převelice děkuji za kritiku všem, vážím si jí, a sli.uji, že další část .rzo přiletí. PS: Omlouvám se za trochu zašifrova.ý text, píšu .a roz.ité kláves.ici. :) | ||
09.08.2011 23:13 | K dílu: Smotám vlasy do slovíček | Adien |
jo,mělo,opravímto... | ||
09.08.2011 09:26 | K dílu: Písně milenců | Adien |
jo, je to moc pěkný, až na tu hrubku(čekalY přece!!), ale jako jedna z mála volnoveršovaných básní se mi líbí... | ||
09.08.2011 01:11 | K dílu: Meruňka | Adien |
tyjo já sem snad časem hodím další část, takovej ohlas hned první den... :-) dík všem |