05.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Tvrdim snad neco jinyho? :-)
|
05.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Ach mladi... cas malin nezralych... a Draciho doupete :-)
|
13.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
muzu se ucastnit se svou haiku? :-)
Ranni haiku
pivo pivo rum
pivo pivo rum rum rum
ranni okurka.
|
10.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Posledni sloka mi zkazila jinak vyborny dojem...
|
03.11.2003 00:00 |
K dílu: ačkoli, dávno už nebolí
|
Woland
|
Pekny napad... Ta cast vlevo by ale zaslouzila trochu vic prace, prijde mi odflaknuta (pusobi, ze ma obsah tvoreny jen kvuli rymum). Ale jinak dobry, i kdyz zatim bez tipu...
|
03.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Aki: Proc? Protoze pulka tech rvounu se sem pravidelne vraci, aby pripomneli, ze jsou pryc a ze je Lyryk fasista :-) Mozna to neni detinske, ale trapne urcite. Kdyz neumim odejit, tak to nedelam, ne?
|
31.10.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Hakim: ja jsem dobry autor a nikam jsem neodesel :-)
|
29.10.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Kurnik, proc vam tech 16 nebo 25 lidi pripada tak malo?
japhy: do kamene tesat nektera z tvych slov :-) Taky me stvalo kolik lidi na pismaka nechodilo cist a psat ale "pusobit"...
|
27.10.2003 00:00 |
K dílu: OSLAVA STÁTNÍHO SVÁTKU 28. října
|
Woland
|
Mama ma narozky, takze slavit budu, ale jinde...
|
31.10.2003 00:00 |
K dílu: STRACH JE JAKO LÁSKA
|
Woland
|
Laska JE strach...
|
24.10.2003 00:00 |
K dílu: Ivan a Iva Brezinovci – Cesta na východ
|
Woland
|
Silvieta: Je to oznaceni z kamasutry pro muzsky pohlavni organ :-)
|
17.10.2003 00:00 |
K dílu: Ivan a Iva Brezinovci – Cesta na východ
|
Woland
|
Silvieta: Ne, rekl bych ze to bude dobre, jde spis o to co to v hindstine znamena :-)
|
16.10.2003 00:00 |
K dílu: Ivan a Iva Brezinovci – Cesta na východ
|
Woland
|
Knihu znam, ale ze se nakladatelstvi jmenuje LINGAM jsem si vsimnul az ted :-)))
|
10.10.2003 00:00 |
K dílu: Co bys dělal v pravěku?
|
Woland
|
Nic proti, ale s tema zenama si to malujes jeste vic nez s popcornem :-) Tehdy byl matriarchat :-)
|
10.10.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Čajová lady
Sensi z Hofylandu
Prstíky dlouhé :-)
|
03.10.2003 00:00 |
K dílu: PODPÁSOVKA ???
|
Woland
|
...ale prej bych se musel nekde zaregistrovat ci co. Takze nic. Podly a neeticky jsem jenom v dosahu sve lenosti....
|
03.10.2003 00:00 |
K dílu: PODPÁSOVKA ???
|
Woland
|
Tak to je natolik podle a neeticke ze do toho asi pujdu :-)
|
30.09.2003 00:00 |
K dílu: Rudá krev tekoucí po listech begónie
|
Woland
|
djPes: Nerek bych, ze existuje nejake pravo ktery by ti zarucovalo psat na net kam chces...
|
29.09.2003 00:00 |
K dílu: Rudá krev tekoucí po listech begónie
|
Woland
|
Tak me napadlo, nejste vy taky ten typ lidi, co jim vadi, ze se v Karfuru nemuzou vyfotit? Nebo ze si do multikina nemuzou vzit svyho burta s cibuli, ale jen na miste zakoupeny popcorn?
Ja si porad myslim, ze kdyz ten server nekomu patri, muze si s nim delat co chce a s kym chce a s zadnou omezovanou svobodou a dalsima velkejma slovama to nesouvisi...
|
26.09.2003 00:00 |
K dílu: Hledím to nejúžasnější místo k posezení v Praze.
|
Woland
|
ulita: Ale kureci nadra tam podavaj vyborny :-)
|
26.09.2003 00:00 |
K dílu: Politika je svinstvo a diskuse o ní do literatury rozhodně patří
|
Woland
|
Tak ja to teda do konce nedocet...
|
26.09.2003 00:00 |
K dílu: poznáte se...
|
Woland
|
Navzdy Tvuj: Jaktoze jses svuj? Mne to furt pise, ze jses muj :-)
|
23.09.2003 00:00 |
K dílu: poznáte se...
|
Woland
|
Jo, z temer kazdy kategorie v sobe kousek najdu. Akorat me prekvapuje, kolik kategorii autorka oznacuje jako v realu fajn lidi :-) Jo a jsou tam blbe nejaky prechodniky :-)
|
05.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Super, doslo k velkemu tresku a vysledkem je, ze Lyryk nakukuje na novy pismak a vsichni ti co odesli zase sem, aby o neco neprisli :-)
Albireo: rek bych ze to nezakonne neni, kdyz je uvedeno kdo je autor, ne?
|
05.09.2003 00:00 |
K dílu: Věnováno památce starého Boycotta....
|
Woland
|
Big George: Jestli je tohle sranda, tak jsem rad, ze to mizi :-) Nevim, ja chodim na pismaka hlavne kvuli basnickam a donedavna mi to prislo docela normalni a myslel jsem, ze to tak delaj vsichni... Na pokec a za srandou (sic!) chodil na okouna, pac jsou tam chytrejsi a min problemovy lidi. Imho je vubec hlavni problem vsech tech sporu tady, ze moc lidi bere pismaka prilis jako zivotni styl...
|
05.09.2003 00:00 |
K dílu: Věnováno památce starého Boycotta....
|
Woland
|
Sjednocovat cteni lidi s tou mistni "politikou" mi prijde jako blbost. Lyrykova dila uz nectu, pac po precteni zhruba ctvrtyho kusu jsem prestal mit pocit, ze mi to muze dat (nebo ze si dokazu vzit?) neco noveho. A fakt bych nerad, aby se do toho nejak misil muj nazor na Lyryka jako cloveka ci admina...
|
03.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Humble: souhlas. Hlavni problem je, ze alespon moralnimi vitezi se momentalne citi desitky lidi. A kolikpak z nich to ustalo?
|
02.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Aki: Na netu si kazdy kdo trochu umi, muze cist uplne vsechno. Pokud se s tim nehodlas smirit, tak holt pis do supliku. I maily.
|
02.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Astra: Ptal jsem se, dokonce na nekolika mistech, ale nikdo me jaksi neuznal hodneho jakekoli konkretni odpovedi :-( Tak jsem si musel udelat obrazek sam a vyslo mi z nej, ze nic neni tak horke jak se uvari :-)
Monty Python: s tim, ze tohle neni masirovani ega, nesouhlasim. Ale tipuji, ze budes schopna s tim zit :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Necetl jsem nikdy nic od id Astra, takze o techto podrobnostech onoho globalniho sporu dovidam az zpetne. Nastesti na mem svetonazoru (kdyz si nekdo koupi nejake stranky, ma pravo urcit si sebeabsurdnejsi pravidla, stejne jako ostatni maji pravo se mu na ty stranky vykaslat, nicmene ten, kdo je opousti se silenym virvalem a honi si ego na tom, jak toho nekdo lituje, je bud nevyrovnany nebo debil) to nic nemuze zmenit :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Teda vzrusovat partnera vyvesovanim basnicek na pochybne servery, to musi byt asi pekne uchylny parecek :-)
|
03.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
Zacina to byt dojemne :-)
|
02.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
A Monty Python: Az si vsimnu, ze nekde nekdo, kdo je za psani placeny, napsal neco vyznamne napaditeho, tak... no vedet ti nedam, ale vzpomenu si na tebe, slibuju :-)
|
02.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
Rakem: Diky za neplacenou reklamu, ale na tohle se neda rict nic nez ze jsi vul :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
Anonym: Mne se to zdalo... budiz, ty moje byly stejne off topic. Uvital bych sice kdyby se nekde oznamovalo co a kde se mazlo, ale verim, ze se k tomu treba casem dopracujem :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
Monty Python: ty si tak strasne veris, ze jsem az rad, ze je mi uplne fuk, ze jdes nekam pryc :-)
all: nezmizely tu nejaky prispevky?
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
Ja mam zase mezi "nej" jednu basnicku od Lyryka (ackoliv zbytek jeho tvorby povazuji spise za prumer). A to ze ti nekdo schazi lidsky - no prece nepachaji zadne demonstrativni sebevrazdy, ne? Komunikovat s nimi muzes snad i mimo pismaka...
Az se zacnu bat, ze mi tu nekdo zacne neco mazat, odejdu taky. Ale nebudu kolem toho delat hystericky vykriky a blabolit neco o svobode, protoze tohle cernobile videni sveta je mi nejak proti srsti.
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
Rowenna: prave ze dycha takovym mnozstvim lidi. Rekl bych, ze se da s uspechem pochybovat, ze ti nejhlasitejsi jsou zaroven nejlepsi basnici. Takze at si kdo chce jde kam chce, zitra uz tu bude nekdo jiny a treba daleko lepsi...
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
Albireo: Zatim jsem na bw nenarazil na dilo, ktere by me oslovilo... A z toho slova "profilovali" se mi jezi chlupy na... no radsi ani nepovim kde. Pismaka snad profiluje kazdy kdo sem pise, ne? Nebo existuji nejake kategorie?
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
ad Kontrabasnik: jo jo. Prislo mi jak je pismak mizerny, nez jsem omylem zavital na server blueworld a zjistil tamni "uroven" :-) Zalozit server je jednoduche, dostat tam dobre tvurce je vec jina...
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu: Končím
|
Woland
|
At je to jak chce, popisovat svuj odchod z nejakeho serveru jako udalost, to musi byt panecku sebevedomi :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
SV: Vazne ani nenakouknes? :-)
anonym_doubleoral: Nevim jak to ma souviset s mou virou. A tvoji sazku neberu, pocitat lidi co se vratej mi prijde zajimavejsi :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Jen tak na okraj, kolik lidi z te eskadry nastvanych se podle vas tak do pul roku vrati? Sazky prijimam do posty :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Briza: A neni jednodussi pro obe strany pockat na finalni novou verzi a tu podstatu (sic!) si v tom najit sam, misto aby tu doslo k dalsimu zkreslovani slov a vzajemnemu obvinovani?
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Briza: tak nejak pocitam s tim, ze ta pravidla tu v brzke dobe budou zverejnena...
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Boris: vsak taky s tebou se ted nehadam :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Pokud nekdo vlastni server a nechce, aby se na nem objevovaly vulgarismy nebo hajeni drog nebo janevimtreba basnicky o ruzovych podkolenkach, je to jeho legitimni nazor, a ze pak pokara nekoho, kdo se mu za to vysmiva a pravidla porusuje, docasne zakazanym pristupem, je vcelku normalni a rekl bych i primerena reakce. Kdyby se behem treba uvadeni pocasi na CT Zakopcanik svliknul a zacal onanovat, taky ho z televize vyhodej, at jde delat karieru na nejaky pornokanal. A kdyby se ohanel, ze to byl jeho svobodny komentar k otepleni a ze je ohrozovana jeho svoboda, vsichni by si asi klepali na celo :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
djpes: Ty prece vis jak jsem to myslel, takze netreba tehle hry na podsouvani nazoru... Teda doufam ze vis, jinak by mi nezbylo nez te pekne v tichosti politovat (pripadne politovat i sebe, ze jsem se vubec pokousel neco ti vysvetlovat)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
djpes: jasne ze by me to potesilo, nemam rad lidi, co neumeji argumentovat a jeste se tvari, ze je to jejich klad :-)
ad vy jste zakon.... atd - kdyz z toho oceses svoje demagogicke kudrlinky, zbyde ti neco, co neni treba nikam psat, protoze kazdy soudny clovek to povazuje za normalni.
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
djPes: Nechtel by ses nahodou taky urazit a odejit? :-)
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Merle: Jasne, ale jde o to, co uz jsou lide tady schopni povazovat za tebou zmineny tlak. Jak rikam, o charakteru nekterych jsem holt mel trochu vyssi mineni...
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Cim vic se tady o ty kauze dozvidam, tim vetsi mam pocit, ze kreteni jsou na obou stranach. Mozna mira vztahovacnosti nejak souvisi s psanim. Je mi lito, ze jsem si musel poupravit nazor na nektere lidi odtud (nechci byt zcela adresny, ale o nekterych z vas jsem si vazne donedavna myslel, ze jste inteligentni, byt trochu prilis do sebe zahledeni).
...
Ach jo. To mam z toho, ze mam nejak implicitne rad lidi. Pak mi zivot pripravuje takova neprijemna zklamani :-((((
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Libi. *
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu: Podzim
|
Woland
|
Nevidim... necitim v tom basen...ale jinak to neco v sobe ma.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
To ze se tady vubec neco takovyho musi resit mi pripada temer jako dostatecny duvod to tu opustit...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Lidi, fakt je tady nekdo tak naivni a veri, ze Shakul je jediny, kdo dejme tomu za posledni pulrok hacknul Pismaka? :-)
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Pripada mi, ze jsou tyhle dohady docela zbytecny. Dobre, nekdo to tady vlastni a dela si co chce. Kdyz se snazi vystipat lidi, co se mu nelibi nebo nedejboze pisou lip/jinak nez on, ma na to pravo. Ale cenzura? Pismak je jen drobny hovinko na hromade hnoje zvane internet, a ani neni nijak prosluly, aby nekoho muselo extra mrzet, ze zacne psat na jiny server. Nebo si dotycny muze svuj vlastni naprogramovat a vest ho podle sve vize demokracie, ne?
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Mohl by mi prosim nekdo nejak strucne a pokud mozno bez emoci vysvetlit, co se vlastne stalo? Treba do posty, pokud to vsem krome me je jasno a znamo...
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Imho to cenzura neni. Spravce na to ma pravo, pac si proste udelal takove stranky. Kdyz nekoho vymaze, nemusi to ani zduvodnovat nejakejma pravidlama.
|
01.09.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Proc by se kurva pro pozastaveni pristupovych prav musel porusovat nejaky zakon?
|
13.08.2003 00:00 |
K dílu: Trest smrti - ano nebo ne?
|
Woland
|
Ja se toho pojmu pomsta nejak nebojim. Kdyz pouziju Akiho priklad, kdyby mi nekdo znasilnil nezletilou dceru, utrhnu mu koule a rek bych, ze mi to udela dobre. Nezavislost soudce je fajn vec, ale jen dokud clovek muze byt nezavisly s nim. Kdyz se ho to zacne osobne dotykat, je mu asi docela u prdele, ze tim par lidem prispiva k iluzi o kultivovane spolecnosti.
Jo a ad Borisuv posledni prispevek - jses fakt debil. A ver, ze psychologicke ucebnice jsem pul roku studoval :-)
|
12.08.2003 00:00 |
K dílu: Trest smrti - ano nebo ne?
|
Woland
|
Nejak nerozumim tomu, jak se tu vsichni stiti pojmu pomsta. A zoufale se snazi o iluzi, ze trest a pomsta nemaji zadny prunik...
|
11.08.2003 00:00 |
K dílu: Trest smrti - ano nebo ne?
|
Woland
|
Aki: zase pak nebudes platit z dani duchody pro ty babicky :-)
|
11.08.2003 00:00 |
K dílu: Trest smrti - ano nebo ne?
|
Woland
|
Aki: Pokud se ostatni muklove dozvedi, ze jsou na cele s chlapem co zabil a znasilnil dite, tak ma trest skutecne nezavidenihodny...
gd: Od urcite mentalni a kulturni urovne je mozne se bavit uplne o vsem. Takze tvoje skoda :-)
|
08.08.2003 00:00 |
K dílu: Trest smrti - ano nebo ne?
|
Woland
|
Ja bych ho zaved. Aspon pro nas nebude takovej sok, az se dozijeme staneho prava :-)
|
28.07.2003 00:00 |
K dílu: Půlnoční čajovna
|
Woland
|
Za 1000,- rocne mit kde spat - to je pohodova cena :-)
|
29.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Jochanien: No podle tveho popisu situace mela slecna zrejme nejaky problem, ke kteremu ses tak jako tak postavit celem nemohla. Ale snad ji tento problem pomohl vyresit nektery z totemackych chlapcu :-)
|
28.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Vsichni tady hani Totem tak, ze by se na nej jeden malem podival :-)
|
30.10.2003 00:00 |
K dílu: Nevím
|
Woland
|
No tak kdyz uz sis tak hlasite stezovala, vybral jsem nahodne jedno dilo, ktere si prectu.
Strucne - nelibi se mi to, neoslovilo me to. Prvni sloka je jeste relativne slusna, protoze v ni jsou alespon pokusy o nejake obrazy. Druha je slabota... s primocarym obsahem a hodne zoufalymi rymy...
|
07.07.2003 00:00 |
K dílu: GRAFFITI?
|
Woland
|
Katcenka: nechci ti brat iluze, ale spousta lidi s vysokou skolou ma prazdnou makovici...
Jinak umeni neumeni - fakt nevim proc by nekdo kvuli tomu ze je umelec mel mit nejaky specialni prava. Maluju na platno - koupim si platno. Socharim - koupim si sutr. Kreslim grafitti - koupim si stenu/barak/vlak. Nemam na to? Smula, tak si asi budu muset najit levnejsiho konicka.
|
08.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Tak ja si tu prislusnost k luze teda zkusim :-)
Borisi, jdi do prdele.
P.S. Anorgana je jednoducha veda a kdo se musi chlubit tim, ze ji studoval, ma docela smutny zivot :-)
|
07.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Kdyz poslu Borise Cveka do prdele, budu luza? Jeste nikdy jsem luza nebyl a chtel bych si zkusit jaky to je...
|
07.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Neni to zly... osobne nemam rad takhle majestatni slova, ale to je vec nazoru. Jen v ty prostredni casti (Co... srazni) nejak drhne rytmus.
|
21.05.2003 00:00 |
K dílu: Závrať
|
Woland
|
To "hrat, davat" mi rozhodi celej rytmus zbytku...
Ale jinak se mi to libi.
|
15.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Nemuzu pochopit, jak je mozny, ze jsem te nasel az dneska... Jeden tip za vsechna dila, nedari se mi vybrat horsi/lepsi...
|
20.05.2003 00:00 |
K dílu: Tři otázky na literární tělo
|
Woland
|
1 - pro me za me ano, je to z pismenek
2 - proc ne, neni snad? :-)
3 - necekam prinos spolecnosti od zadneho Pismaka...
|
05.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
A kolik teda vydelava tvoje mama? :-)
|
02.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Muze byt clovek platonicky zamilovany sam do sebe?
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
výčka :-)))
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Utnul bych to za tím -před nimi... do té chvíle je to hodně dobré, dál už to podle mě nic moc nepřináší a i formálně je to slabší než prví část. Jinak se mi to ale líbí.
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Tohle si skoro samo říká o zhudebnění...
|
18.04.2003 00:00 |
K dílu: Zastavse.cz
|
Woland
|
Zas/ta/VSE? Nejaky ekonomicky server? :-)
|
20.05.2003 00:00 |
K dílu: George Bush
|
Woland
|
labanja: tohle je Pismak, vitej :-)
|
14.04.2003 00:00 |
K dílu: Slepec
|
Woland
|
Spíš hledě, ne?
|
09.04.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Ten konec s maskama se ni nějak nelíbí...
|
09.04.2003 00:00 |
K dílu: Kamenní
|
Woland
|
Kdyby - chybí mi přijde takový tuctový, ale jinak je to pěkné čtení...
|
31.03.2003 00:00 |
K dílu: Zvonná bylina
|
Woland
|
Tech rymu je tam na me nejak moc na to, abych v tom videl nejake opravdu chtene obrazy...
|
31.03.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Lord ivanhoe: Proc myslis? Jen takova mala soukroma rezignace.
|
28.03.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Jen at se to tam klidne vsechno postrili navzajem, zbyde nam tu vic mista a min munice.
|
25.02.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Brilantni sebekritika :-)
|
17.02.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
On chce nekdo Saddama napravovat? Ja myslel, ze ho chtej zabit... :-)
|
31.01.2003 00:00 |
K dílu: Vzkaz slepeckým písmem
|
Woland
|
Pekne... I kdyz ta faze -tky -dky je takova moc monotonni... Ale super konec. *
|
31.01.2003 00:00 |
K dílu: Jsi lásko
|
Woland
|
Neco v tobe bude, ale tohle jeste neni ono...
|
31.01.2003 00:00 |
K dílu: Můj Svět
|
Woland
|
Zase jeden, co se tak zbytecne rozplyva nad svou jinosti... :-)
K technice - ty rymy jsou slabe. Tyf, dyse, shury - do dekadentni basne jsou to silene pateticka slova, prasti to do oci svoji umelosti...
|
31.01.2003 00:00 |
K dílu: Smutný básník
|
Woland
|
:-)
|
31.01.2003 00:00 |
K dílu: Zloba a nenávist
|
Woland
|
utate - odtate je fakt blbej rym...
|
29.01.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Fakt tu driv byli jenom dobri? :-)
|
30.01.2003 00:00 |
K dílu:
|
Woland
|
Snad je to moji momentalni naladou, ale predstavuji si, jak nekdo takhle basni nad povolavacim rozkazem :-)
Ale jinak se mi to docela libi, zvlast prvni sloka.
|
29.01.2003 00:00 |
K dílu: Fobie
|
Woland
|
Neni deratizer na krysy? :-)
|
29.01.2003 00:00 |
K dílu: Rozvod
|
Woland
|
Dobra basen.*
|