07.12.2013 20:46 | K dílu: Asfaltka f kuchini | VH64 |
Já to četl "Asiatka f kuchini", divil jsem se, na co že se to ta Růženka dala a těšil jsem se. Asfaltka trochu zklamala, vzhledem k pomýlenému očekávání, ale taky dobrá. |
||
07.12.2013 20:43 | K dílu: Sem tak nešťastná | VH64 |
Není divu, zadek pro dvě a více holt muší bejt pořádnej. |
||
07.12.2013 20:38 | K dílu: Chtěl bych... | VH64 |
Ahoj! Jak ses ke mně zatoulal? |
||
27.09.2013 14:28 | K dílu: úvaha zkušené ženy | VH64 |
Pokrok nezastavíš. U ženy jeskynní míval přednost zdatný masochysta. |
||
27.09.2013 14:17 | K dílu: úvaha o zvyšování vzdělanosti vězňů | VH64 |
Ano ano, když není dostatečně zvládnutá, bývají z toho všelijaké ostrovy pokradů... |
||
27.09.2013 13:58 | K dílu: úvaha o zvyšování vzdělanosti vězňů | VH64 |
Zordone, to je polupologie... Ono se to plete... |
||
27.09.2013 13:52 | K dílu: flegmatická úvaha | VH64 |
Říká se o něm, že je flegmatik, ale je mu to jedno. |
||
27.09.2013 13:48 | K dílu: úvaha konstruktéra | VH64 |
* |
||
27.09.2013 13:37 | K dílu: redakční úvaha | VH64 |
Hlavně když ty recenze nebyly po-etické! |
||
27.09.2013 13:35 | K dílu: úvaha o pozitivním vlivu negativních vlastností | VH64 |
Některé ženské prostě neohlídáš... |
||
07.08.2013 13:27 | K dílu: úvaha o předpokladech pro práci ve výškách | VH64 |
Boha jeho! |
||
31.07.2013 14:13 | K dílu: úvaha o přehnané hygieně | VH64 |
* |
||
31.07.2013 14:12 | K dílu: úvaha prodavačky | VH64 |
Ani zlaté české ručičky holt nezvládnou všechno... |
||
31.07.2013 14:07 | K dílu: Modelky v pravěku | VH64 |
Boha jeho! |
||
25.07.2013 17:52 | K dílu: NIC NEPOMOHLO MARUŠCE | VH64 |
Boha jeho! |
||
24.07.2013 23:41 | K dílu: ranní úvaha | VH64 |
A není-li dostatečně oddaná, lze se jí zbavit darem. Poté je od daná. |
||
24.07.2013 13:58 | K dílu: americká úvaha | VH64 |
* |
||
24.07.2013 13:44 | K dílu: zemědělská úvaha | VH64 |
Copak ječné zrno, ale kterýpak řezník by toužil po sviňskym štěstí? |
||
24.07.2013 13:42 | K dílu: Kdo ji bodl do zad, křičí, že ji chrání | VH64 |
Začnu napovězením - citoval jsem animovaný film "Stvoření světa", chválu andílků směřovanou k Pánu Bohu poté, co skicnul Adama. |
||
23.07.2013 23:08 | K dílu: Kdo ji bodl do zad, křičí, že ji chrání | VH64 |
Má to švih a styl a rám! Obsah, formu - vše akorát! |
||
23.07.2013 22:29 | K dílu: Obojživelník | VH64 |
Boha! |
||
23.07.2013 22:29 | K dílu: Cestou domů | VH64 |
Některé saně nasazují helmičky samy... |
||
21.07.2013 22:35 | K dílu: Klobouk | VH64 |
Koukám, co mi tu uniklo - stvárnění, ale fuj, sypu si popel... |
||
21.07.2013 22:12 | K dílu: Zvedni hlavu | VH64 |
Ahoj! Nedával jsem velkou šanci tomu, že by tě Trpaslík oslovil, ale chtěl jsem si to ověřit. Taky mohlo jít jen o potlačení přílišnou snahou o "závažné sdělení" - viz David Petrik. On má - Červený Trpaslík, respektive jeho autoři - právě tu schopnost, kterou u tebe nenacházím, vypadat jako jednoduchá až slaboduchá legrace, ale přitom jen tak mimochodem servírovat supertémata, jako například tvoje přetechnizovaná budoucnost. Bez téhle schopnosti - netvrdím, že ti nutně chybí, jen jsi jí neukázala tady - ti bohužel bude hodně témat a žánrů nedostupných. Sorry, nechci být jako zlá sudička, jen mi připadá lepší nerůžovat věci na lakovo. |
||
21.07.2013 13:03 | K dílu: Není les jako les | VH64 |
Hele, mosty padající hned za autem znám z Pákistánu. A tam se moc americkým vzorem neřídí! Vždyť u nás je to taky samá divná havěť - loupežníci s rodinou, skřítci v každým pařezu nebo tůňce, každou chvíli vodník nebo pro změnu ohniváč - mám jmenovat? A to vůbec nemluvím o sežraných myslivcích! |
||
21.07.2013 10:59 | K dílu: Zvedni hlavu | VH64 |
Až na odchodu jsem si všiml počtu tipů - podle mne neodpovídá poměru "zajímavost dílka x obvyklé hodnocení na Písmáku". Jak se to stalo nevím, odhaduji, že je za tím Lakrovova kampaň. Nechci být za škarohlída, jen radím nejvíce přihlížet k názorům komentátorů nejpovolanějších, ze které z dané sestavy považuji Janinu6, Davida Petrika a pedvo. |
||
21.07.2013 10:48 | K dílu: Dych | VH64 |
Hlavně aby z toho nebyl případ pro profesorku Lopézovou, to by byla polízanice... Prosím nezhmotňovat! |
||
21.07.2013 10:39 | K dílu: Dobrou noc | VH64 |
Tohle je taky dobrý. A i když tomu oproti "Té druhé v ní" cosi chybí, napadá mne slovo šarm, nulu tipů si to podle mne, na místní poměry, nezaslouží. Docela by mne zajímalo, kdo už nakouknul... Nicméně, to něco, co jsem nazval šarmem, tu fakt chybí, taková ta špetka šmrncu, která věc popostrčí mezi zajímavé. Zkus se k tomu ještě vrátit - víc poradit neumím, sám mám málo, ale když ti to šlo jinde, proč ne tady?
|
||
21.07.2013 10:30 | K dílu: Celkem soukromá erekce | VH64 |
Připomnělo mi to "Faunovo velmi pozdní odpoledne". Tohle nedávej do erotických ale do "ze života". |
||
21.07.2013 10:27 | K dílu: Chtěl bych... | VH64 |
Kdepak, nesmály by se mně ale na mě! |
||
21.07.2013 07:58 | K dílu: Zvedni hlavu | VH64 |
Ahoj. Taky jsem měl ze začátku velmi dobrý pocit a pak se to postupně ztrácelo. Částečně to asi bylo tím, že něco, co vypadalo jako humor, humorem být přestalo, částečně asi i tím, že psát tyhle ekologické sci-fi je prostě ošemetné. Zdá se, že psát umíš, zkus něco "obyčejnějšího", podle mne to dopadne přesvědčivěji. Mimochodem - znáš Červeného Trpaslíka? |
||
21.07.2013 07:13 | K dílu: Šel Karel do lesa a potkal dlažební kostku | VH64 |
To neni špatný! Akorát snad ty peníze v kapse, když šrajtofle je v ještěrce, ale proč ne. |
||
21.07.2013 07:06 | K dílu: Jiřičky | VH64 |
Čoveče, taková drobnost by ale mohla jít spočítat a urovnat, ne? Dyť je to škoda nechat takhle humpolácký! |
||
21.07.2013 07:03 | K dílu: | VH64 |
Jak může být mým erotickým snem něco, co má v kolonce sex uvedeno "Nic"? |
||
21.07.2013 06:12 | K dílu: Z deníku Mary Jane. | VH64 |
Čoveče, ano, srdce určitě, ale nezapomeň i na hlavu a patu! |
||
20.07.2013 16:14 | K dílu: Pánu Bohu | VH64 |
Překládáš z ruštiny? |
||
20.07.2013 16:12 | K dílu: Na myším bále | VH64 |
Alegna ti minule napsala, že rytmus je věc cviku a zažití... U říkánek pro děti je to i věc naprosto základní, jak to není "polámal se mraveneček", člověk má jen malou šanci na úspěch. Děti - alespoň já si to myslím - potřebujou jet jak kolovrátek. Tady jsem se při přeříkávání nejvíc zadrhl na "árie/užije", ale já jsem dospělák, u dětí myslím bude zádržek víc. Nejsem dítě, neumím posoudit, ale asi bych raději nealternoval dvě různá uspořádání - polka polka valčíček x valčíček polka polka. (navíc dvakrát třikrát je to i s nimi tak tak) Je to zkrátka fuška, naštěstí nás to neživí... |
||
20.07.2013 15:42 | K dílu: hlas | VH64 |
Inu, páníček je páníček... |
||
20.07.2013 15:34 | K dílu: Po búrke more vychladne | VH64 |
Tady váhám. Funguje to - atmosféra, jazyk, nastartování až filmové představy, ale připadá mi to jen jako koncept něčeho většího, v čem se z toho kousku neorientuju. Takže bez tipu, ale dám si tě do oblíbených, abych něco nepropásl. |
||
20.07.2013 15:26 | K dílu: A nie! | VH64 |
Aaa! Zase si jednou můžu páčit aniž bych něco poškodil! Toto sa mi páči! |
||
20.07.2013 15:19 | K dílu: Z deníku Mary Jane. | VH64 |
On ani ten Kolumbus nebyl první, jenže měl kliku... Na což se my spoléhat nemůžeme. Asi si publikum najdeš, ale - prostě jinde... Proč používáš "otevřeno", když jinak je text ale "fest moderní a uvolněný". |
||
20.07.2013 15:13 | K dílu: Back to black. | VH64 |
Hele s křivkem bych si nezahrával. Von sice bejvá ladnej, ale taky prchlivej, zkápne ti jí, ani nevíš jak! |
||
20.07.2013 14:59 | K dílu: Paul & Shaun | VH64 |
Koukám, že ten nickotin je pěkně návykovej. Ještěže mě to nechytlo! Jen se těš - musím přiznat, že tahle inkarnace mi unikla. |
||
20.07.2013 09:24 | K dílu: Frajer | VH64 |
Kde maj takové šohaje? |
||
19.07.2013 07:35 | K dílu: R&E - Přecházení | VH64 |
Hromadně - děkuji!
|
||
19.07.2013 07:33 | K dílu: Chtěl bych... | VH64 |
Šepotko, říkánky nemám pod kontrolou - to samo... |
||
18.07.2013 19:34 | K dílu: úvaha stojícího a čekajícího | VH64 |
Ten je! |
||
18.07.2013 19:05 | K dílu: úvaha ze Sněmovní | VH64 |
Když už, tak dávám přednost politikům, kteří byli v zajetí - Churchill, de Gaulle... |
||
18.07.2013 18:02 | K dílu: česko-anglická úvaha o kráse | VH64 |
Ovšem někteří upřednostňují ladytake... |
||
18.07.2013 17:53 | K dílu: Šachy | VH64 |
Nezahlásil včas koně na H12.... |
||
18.07.2013 17:45 | K dílu: Dřevostavba | VH64 |
Motto šikovné dámy laskavé ke klientům? |
||
18.07.2013 17:29 | K dílu: Paul & Shaun | VH64 |
Janina & Peregrýna Děkuji milé dámy, u paní Peregrýny si zvláště cením, že si kvůli mně založila nick (přeci to neudělala kvůli nějakým bedýnkám, že?). |
||
18.07.2013 17:14 | K dílu: přísloví trochu jinak (60) | VH64 |
Aaa, Venca Vejda Vida! A vidí i odejda? |
||
14.07.2013 10:29 | K dílu: úvaha o relativitě životních očekávání | VH64 |
Nadčasová... Sympatické na něm je, že jí pak zase po sobě zahrabe. |
||
14.07.2013 10:17 | K dílu: Paul & Shaun | VH64 |
Tipy od pana pedvo jsou vzácné koření, budu si ho vážit! |
||
14.07.2013 10:16 | K dílu: Poslední dny | VH64 |
Kdepak jsi na toto inspiraci Hrabal? |
||
14.07.2013 10:14 | K dílu: popovodňová úvaha | VH64 |
Není podezřelé, že většina odkazů na slovo cirroza je v maďarštině? |
||
14.07.2013 10:07 | K dílu: letní noc pod širákem | VH64 |
Taky moh jenom foukat vítr... (Cha - viróza jak z praku...) |
||
14.07.2013 09:52 | K dílu: parlamentní úvaha | VH64 |
Není podplatit málo? Já bych se nechal přeplatit! |
||
14.07.2013 09:47 | K dílu: Paul & Shaun | VH64 |
Pane Aleši, děkuji. Minulý týden jsme se s mým londýnským IT shodli, že skutečnou angličtinu si Britové nechali pro sebe a tím, co podstrčili světu, u nich mluví jen královna. Paní Diano, uctivě děkuji! Pane Květoni, děkuji. Dovolím si ovšem poznamenat, že znám pár člověků, se kterými doufám nejsem stejný ani kouskem kousíčkem skrytým někde pod šlupkami.
|
||
13.07.2013 21:02 | K dílu: úvaha vyšetřovatele | VH64 |
Že se za ní předseda vlády zaručí. |
||
13.07.2013 21:00 | K dílu: úvaha o rudém nebezpečí | VH64 |
Nejdřív Leninovy spisy, potom přišly Stalinovy soupisy... |
||
13.07.2013 20:50 | K dílu: Při kafi | VH64 |
Jo jo... Co na vás pane pedvo ty Múzy maj? (škobrtnul jsem o "světlými desítkami") |
||
13.07.2013 20:38 | K dílu: duchcovská úvaha | VH64 |
A momentky ze života Rómů rychle vyblednou... |
||
13.07.2013 20:36 | K dílu: rodinná úvaha | VH64 |
Vždyť to pořád říkám, že holka neni dítě... |
||
13.07.2013 20:33 | K dílu: Láska ke kamenům | VH64 |
Aha, zmizelo, aby se zase vrátilo...
Tam uprostřed skal ďas aby to spral jak radost mít mám na všechno jsem sám |
||
13.07.2013 20:25 | K dílu: I - Germáni | VH64 |
Sršáň Děkuji! Právě jsem u tebe narazil na zmizelé dílko! Co to? - Láska ke kamenům. |
||
13.07.2013 20:24 | K dílu: úvaha ze Sněmovní | VH64 |
Copak Husák, ale Stalin a Hitler... |
||
13.07.2013 20:22 | K dílu: gurmánská úvaha | VH64 |
Diano, to je v pořádku. Teď už jen pogrilovat... |
||
13.07.2013 18:52 | K dílu: úvaha před zrcadlem | VH64 |
Podíval jsem se, co jsou to gregérie, na páté pozici vyhledávač dodal samotného Květoně... Jelikož Benjamin Button byl jen jeden, nelze než souhlasit. |
||
13.07.2013 18:48 | K dílu: přísloví trochu jinak (59) | VH64 |
Nooo, když už tu kolegyně a kolegové komentující navodili atmosféru, co třeba "i mistr prsař si někdy plácne"? |
||
13.07.2013 18:43 | K dílu: Povídka měsíce - Červen 2013 - Hlasování | VH64 |
1. "Ta cizí v ní" - Arnica 2. "Nelítostné osudí" - pedvo 3. "Řád velkého Rebela" - Kastner Komentáře jsem napsal pod díly. Pokud nebudou pro potřeby soutěže dostačující, zkusím něco doplnit. |
||
13.07.2013 18:39 | K dílu: Řád Velkého Rebela | VH64 |
Musí se s tím opatrně, ono i ty Š+G si už raději teď, starší o pár desetiletí, nepouštím, ale dá se to brát i jako svěží větřík tady. Příště budu víc hledat nějaké umělečno a moudro, ale pro tentokrát... |
||
13.07.2013 18:25 | K dílu: Ta cizí v ní | VH64 |
Hezoučké! Asociuje mi to s komentářem, který jsem psal jinde před chvílí - tohle je přesně to, co stojí na atmosféře a má i příběh. Jemný, vnitřní, silný. (A aniž bych se chtěl jakkoli dotknout autora otázky o čem že to je, myslím, že chyba není v dílku) |
||
13.07.2013 18:16 | K dílu: Vykonavatelé | VH64 |
Hmmm... Jo, jsou lidi, i tady na Písmáku, kteří můžou postavit dílo na jazyku a atmosféře, ale tady jsem odpadl. Asi ve třetině mi to začalo připadat samoúčelné, dočetl jsem jen kvůli Janině. Doporučuji rezignovat na snahu o starý styl - ono to zestárne i tak, bude-li to schopné přežít dostatečně dlouho, a soustředit se jen na atmosféru. A zkrátit, samozřejmě. Kde není zajímavého příběhu, tam je třeba slovy šetřit. Věc, která stojí na stylu a atmosféře je pochutina nikoli potravina, méně je více. |
||
13.07.2013 18:01 | K dílu: Nelítostné osudí | VH64 |
Zeptám se jako už mockrát - pane pedvo, kam vy na to chodíte?! Já jsem jen na začátku škobrtnul o slovíčko "židle", které mi připadá navíc, a pak už jsem jel... No, možná ještě "ruská ruleta", asi třikrát, nemyslím, že by Rusové říkali "ruská". Jinak, jako obvykle, klobouk dolu! V originálech moc nečtu, takže klidně pište ruská témata česky, mě to připadá střižené moc pěkně "po rusku". |
||
13.07.2013 17:41 | K dílu: Klobouk | VH64 |
Ahoj! Můžu se mýlit, ale nesedlo mi nastavení hlavní dvojice. Myslím si totiž, že by dlouhodobé soužití s takovou paní vedlo k tomu, že by manžel buď jí už ani nevnímal a jen "dělal, že odpovídá", nebo by nasadil styl "ano miláčku" a devótně by jí obskakoval a se vším souhlasil. Jakmile jsem se dočetl k prvnímu nesouladu mezi mojí představou o tom, jak by to asi bylo, a Tvým stvárněním, odpadl jsem. Sice jsem dočetl, ale nesoustředěně a jen tak tak jsem stihl odchytit pointu. Ta je uspokojivá a nabízí až O´Henriovské nebo Twainovské uchopení, ale... Držím palce v psaní a Povídce měsíce. |
||
09.07.2013 10:29 | K dílu: I - Germáni | VH64 |
Ahoj! Děkuju! No jo, takových bylo, ale v naší historické klišopaměti ti Germáni myslím mají nějak hlavní part. |
||
06.05.2013 05:32 | K dílu: Spolucestující 1 | VH64 |
Viděla jsi někdy dnes historické vozítko IFA F9? Hezoučké! |
||
04.05.2013 11:47 | K dílu: úvaha o nejasném vývoji v potravinářství | VH64 |
Momentálně se stravuji z místních zdrojů na Thaiwanu - sem by měli jezdit úředníci EU na povinné zájezdy. Dovolím si tvrdit, že koníček ani kobylka nejsou zas tak špatná volba. |
||
04.05.2013 11:40 | K dílu: úvaha o zapomínání | VH64 |
Na některý vopice je holt lepší zapomenout... |
||
04.05.2013 11:34 | K dílu: Spolucestující 1 | VH64 |
Mně ty cestopisné trochu připadají, jak to říct, taková ta sázka na jistotu, co využívá/zneužívá slabší místa čtenářů. Vždycky si připadám lehce šejdířsky, když nějakou píšu. Proto se do nich nijak nehrnu a mám teď jen jednu nachystanou, v jízdním řádu jsem jí měl na duben, teď je sklouzlá na květen, takže když to stihnu, bude tu coby dup. Nechtění, ha, zamyslel jsem se a asi pochopil, co chtěla básník říct. Jo, tomu se dá rozumět. |
||
01.05.2013 21:05 | K dílu: úvaha hanáckého sedláka | VH64 |
Naftového? |
||
01.05.2013 20:57 | K dílu: Spolucestující 1 | VH64 |
Taky zdravím, nějaký čas jsme se tu nepotkali - já teď už pár měsíců jen tak zaskakuju, nečtu, nekomentuju a ani kloudně nevkládám. Nestíhám... O líbení nepochybuju, dokonce se to rozšiřuje, dnes mi připadají zajímavé i zachovalé padesátnice a pamatuju časy, kdy holky z devítky byly staré. Ale o líbení vlastně až tak nejde. Ono je to o tom, jak pan Werich povídal - necituji, že by bylo dobrý, kdyby až člověk nebude moct, aby ani nechtěl. A to se právě bojím, že se nepovede. |
||
01.05.2013 20:49 | K dílu: úvaha literárního kritika | VH64 |
* |
||
01.05.2013 20:36 | K dílu: Spolucestující 1 | VH64 |
Které holky mají problém, ty, co se líbí, nebo ty, co se blíží ke konci? |
||
01.05.2013 20:33 | K dílu: Selma | VH64 |
Třeba "...starší šedivý Ind...", ale já bych to nechal plavat.
|
||
01.05.2013 20:27 | K dílu: Syn Boží | VH64 |
Ahoj Ede, děkuji! Ale nesouhlasím. Tak nějak různě nesouhlasím. U první sloky, to členění, tam jen tak ležérně nesouhlasím, protože si myslím, že u říkánek se snad nemusí ten prozový úzus (se kterým jinak souhlasím) úplně dodržovat. Přehození Eliška a řekla - nehrajou pak přízvuky. Ony sice nehrajou ani v mojí verzi úplně dokonale, ale dá se tomu pomoct přednesem, když spojíš "to ale" do jakoby jednoho trojslabičného slova. Okýnko = okýnko/maminko, snažím se mít souzvučné samohlásky ve stejných pozicích. Stejně tak drží/stěží. A když přidáš "i" do třetího řádku, máš tam o slabiku víc, tedy jednu navíc. Jakou dát odpověď mysli čisté pravda lež dospělých sotva jisté Tohle hraje. Ona tahle říkánka patří mezi těch pár, které se "neudělaly samy", ale které jsem si vydřel, takže zrovna tady dost vím, proč mám věci tak, jak je mám.
|
||
26.04.2013 22:28 | K dílu: Spolucestující 1 | VH64 |
sharik Patnáct v daném kalendářním roce, to je ještě o hubu pane, totiž vole. Zdenda To my slizouni dávno víme, že je nás velká síla! Lalulá Jo jo, jak nás svého času pobavil pan asistent Kozel, když se ve svých asi šedesáti na lyžařském výcviku otočil za pěknou prdelkou projíždějící okolo a zeptal se "No viděli jste to kluci?". A za pár let už na tom budeme se spolužákama stejně jako on. |
||
26.04.2013 22:21 | K dílu: Selma | VH64 |
Tangens_Omega36 Děkuji za návštěvu a komentář. Háčky a čárky už jsem zapracoval - u sebe v počítači. Přiznám se, že všechny poznámky jsem nerozklíčoval a část těch rozklíčovaných mi nesedí. Ale to je asi věc nikoli neobvyklá. U některých mám dokonce dojem, že vzešly z rychlého čtení, že při pozornějším bys je nevznášel, ale to se můžu mýlit. Závěr - lezení do zelí... Hmmm, nic takového jsem do písání dát nechtěl, a ani příběh o tom myslím není, zajímavý výklad... Taky mám na dálku adoptovanou indickou holčičku, vlastně slečnu dneska, a platím jí na školu. |
||
25.04.2013 19:25 | K dílu: Syn Boží | VH64 |
Ahoj Ede! Asi jsem to úplně nepochopil, ale zkusím vysvětlit, jak jsem to já myslel a pak možná nebude třeba, abych pochopil Tebe... Ono to moje "Eliška řekla" a "skrz malé okýnko" jsou části dvou různých okamžiků v ději, nebo možná spíš dvou pohledů na děj, popisů děje. Eliška řekla, že to musel být sígr, když jsme spolu nakoukli malým okýnkem do kostela. A na jednom řádku je to spolu jen kvůli rýmu a tak, tudíž jsem byl toho názoru, že na zavedené formality nemusím až tak hledět. Tak, mám se dál snažit pochopit Tvou poznámku, nebo už je to teď přijatelné? |
||
05.04.2013 19:54 | K dílu: Spolucestující 1 | VH64 |
Květoň To jsem rád, že tak... Vono nejen ty mláďata, dneska jsem například jel s paní, kterou vídám lehce přes deset let, momentálně asi pětačtyřicítka, za tu dobu se nezměnila a to taky není špatný. Alegna Takových ještě bude! Hezký holky jsou všude (skoro). A nijak na to nespěchám, ale vlastně se těším, až si je budu moct roztřesenou stařeckou rukou i pohladit.
|
||
04.04.2013 10:06 | K dílu: III - Zkušenost | VH64 |
Co to malilinko poštelovat? Pro ty, co to nevědí děláš službu medvědí jelita ta když jí svědí rychle musí ke zpovědi
|
||
03.04.2013 22:27 | K dílu: (hudebně) zábavná úvaha z historie | VH64 |
A teď to nějak začíná zabírat! |
||
27.03.2013 22:07 | K dílu: varovná úvaha pro přílišné optimisty | VH64 |
A já myslel, že způsobují jen zatemnění mozku! |
||
27.03.2013 22:01 | K dílu: přísloví trochu jinak (51) | VH64 |
Že by se Karel užitím starodávného chocholu hlásil ke svým východoslovanským kořenům? |
||
27.03.2013 21:45 | K dílu: Optimista | VH64 |
Proutek se vrtí, to vypadá nadějně! P.S. Také doporučuji Sorry. |
||
27.03.2013 21:43 | K dílu: úvaha o luštěninách | VH64 |
Zanesené kontakty a jak to pálí panečku! |
||
27.03.2013 21:37 | K dílu: justiční úvaha | VH64 |
Hlavně aby spravedliví Billi! To jde někdy Tesko. |
||
27.03.2013 21:33 | K dílu: úvaha o podobnosti počítače a lahvového piva | VH64 |
I Zordonovi... |