02.11.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
avi Hakimovi | ||
31.10.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
no ale jakej je rozdil mezi ditetem a dospelym???v 17 je jeste dite a za par mesicu uz ne?zlom behem jedinyho dne?dneska zijes,zejtra jdes na smrt? | ||
30.10.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
nechci tu zacinat debatu nad trestem smrti,tezko soudit,jestli za smrt odsoudit na smrt...kazdopadne urcite jsou podle me "lepsi" ,tedy "humanejsi" zpusoby poprav,ale ackoli kazda smrt je lidska,zadna neni dost humanni... moc pekne napsany ... Málo inteligentný na bežnú školu. Dosť inteligentný na bežnú popravu.....* | ||
22.10.2003 00:00 | K dílu: Jsem mrcha, pravila. | Morgana |
ja kecup nerada,ale tohle- PARADA:))) * | ||
15.10.2003 00:00 | K dílu: Chcem | Morgana |
trochu mi to chvilema pripomina Baladu F.Villona.... mam moc rada slovenstinu,ikdyz az ted se mi zacala libit aj napsana...* | ||
14.10.2003 00:00 | K dílu: Černá | Morgana |
skladam poklonu...* zezacatku mi vadilo,ze tam vubec nejsou vysvetleny duvody,co te k potratu vedou,ale pak mi doslo,ze to neni potreba,ze to je dobre zpracovany pribeh sam o sobe i bez toho... hlavne me nadchlo,jak matka vyka prababicce... | ||
06.10.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
jen avi pro Hakima ,ja to mam bohuzel trochu z ruky:( | ||
02.10.2003 00:00 | K dílu: Depka | Morgana |
urcite je dost zasadni rozdil mezi spatnou naladou,hodne spatnou naladou a depresi....mam na mysli depresi jako dlouhodobej stav,jako psychiatrickej pojem,ne jako to co vetsina lidi nazyva "depkou" !! jasne ze kazdej mame trochu jiny hranice a tezko to skatulkovat do meritek,ale ver,ze pokud bys poznal stav opravdove vazny deprese,tak tu neplacas takovyhle pseudouvahy | ||
02.10.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
nejak jsem tam nenalezla ty v kategorii uvadene rymy... ale jinak to vidim podobne,akorat misto psani si vzdyky jeden koupim od uzasnyho staryho pana na hlavaku,s krasnym vlcakem a vecnym usmevem na rtech,kterej nikdy nezapomene pridat prani krasneho dne.... | ||
02.10.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
jednim slovem:PARADA * | ||
01.10.2003 00:00 | K dílu: Naděje hoří... | Morgana |
nevim proc jsi ho zmenil,ale popravde se mi tenhle libi vic,mnohem vic! | ||
29.09.2003 00:00 | K dílu: Naděje hoří... | Morgana |
za tu první sloku * ! ale jak pises v prologu-takhle to neskoncí... | ||
06.10.2003 00:00 | K dílu: Andílek | Morgana |
o-ou:) * | ||
28.06.2000 00:00 | K dílu: Proč ONA ... proč ne JÁ ... ? | Morgana |
co dodat když srdce krvácí a člověk drží v rukou nůž s vlastní krví??? | ||
03.06.2000 00:00 | K dílu: Film "JEZIS" v Praze | Morgana |
chrjac:nesmíš to brát až tak jako podporu tobě a tvému hlásání,byla to spíš podpora tolerance.. film jsem kdysi viděla a byl publikován baptisty,protože je natočen podle Lukášova evangelia..chceš tvrdit že nejsi baptista a jsi tudíš natolik tolerantní že na tenhle film zveš ačkoli jiným směrem tvá tolerance znát není??? | ||
24.05.2000 00:00 | K dílu: Film "JEZIS" v Praze | Morgana |
..nechápu proč se pohoršujete ..každému co jeho jest ..nikdo nikomu nic nenutí,jen dává možnost volby ..kdo chce najít,musí hledat a nestačí jen bez poznání soudit | ||
24.05.2000 00:00 | K dílu: Ja tě miluju a mam pro tebe plný život!!! (Bůh) | Morgana |
těch reakcí už je tolik,že se to ani nedá přečíst nechci brát komukoli jeho víru a přesvědčení,ať už je jakékoli,ale mám ten dojem,že tahle diskuse do Písmáka opravdu nepatří,stejně tak jako ten úvodní agitační text Chrjac:myslím,že zde ten,kdo chce, už si svého boha či tvého Boha našel a toho kdo nechce nepřesvědčíš-rozhodně ne touhle cestou navíc si myslím ,že víra je soukromá a především dobrovolná záležitost!!! | ||
08.03.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
já bych snad na tom hradě radši viděla Hawkyho... | ||
01.03.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
kobku jsem opravila,dík ... je to už dost dlouho,ale podle použitýho papíru a zápisků na druhý straně to vypadá na jedno páteční odpoledne,kdy jsem bůhvíproč popsala 3 stránky slovama který mě napadaly,jen podle asociací,bez spojení významovýho nebo větnýho -no a na tý čtvrtý straně bylo tohle,napsaný v kuse,bez dřívějšího promýšlení,prostě to ze mě tak vypadlo... tenkrát jsem dost času trávila s Prokletím a kdo ho zná,určitě ví jak dokáže v člověku probudit fantasii,den na to jsme jeli na divadlo Petra Nikla a bylo to krásně magický... takže tohle je vlastně takový opožděný poděkování Prokletímu za ty nezapomenutelný magický okamžiky:))) | ||
20.11.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
co bylo,bylo...bylo lip a bude i hur! neco jeste plati,neco je nastesti zrovna jinak... | ||
23.02.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
možná,že kdyby mě někdo viděl tak jak píšeš Hakime a kdybych se do toho jeho pohledu mohla často dívat a věděla že se tak dívá jen na mě,tak bych se taky tak viděla,jenže jsem už dlouho v ničích očích takovej pohled neviděla... to,že to vidim jednou dvakrát za měsíc ve tvým pohledu je sice krásný,ale vědomí,že mě kvůli tomu někdo-tyvíškdo-nesnáší a že vám svojí existencí šlapu po štěstí to zase anuluje... jsi moc hodnej,ale oba víme,že tohle není ten pohled kterej si ostatní myslej že je a že já potřebuju i jinej... sem se do toho moc zapletla,radši to nechme bejt... | ||
18.02.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
někdy se divim,že s tím ještě můžu žít,byla bych vděčná za jakoukoli emoci,klidně i špatnou-zžírat se nenávistí,klepat strachy,ale nic nepřichází... jak mi řekl vlastní otec-jsem citově okoralá... jako bych ani nežila. | ||
16.02.2003 00:00 | K dílu: Unaveni Sluncem | Morgana |
co to je za styl? ja totiž bůhvíproč všechny písňový texty slyšim jako punk... | ||
15.02.2003 00:00 | K dílu: Prosím nelaskat | Morgana |
nejhorší je laskání vyslovený s mlaskáním:)) | ||
17.02.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
"miluji tě" nevecpeš do žádnýho znaku:))) | ||
27.01.2003 00:00 | K dílu: Chladnou hlavu #4: Zachraňte vojína Chládka | Morgana |
s pokáním přiznávám že tohle je to první co od tebe čtu.ale určitě ne poslední...tvůj způsob vyjadřování a humoru se mi fakt zamlouvá,průběžně si přečtu víc... | ||
21.01.2003 00:00 | K dílu: Zrcadlo | Morgana |
straslive moc se mi to libi jen ve me hloda cervicek strachu protoze mi to k tobe moc nesedi... za by ses prece jen zmenil? B. | ||
15.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
měla bych návrh-odteď všichni budem psát své politické názory a podobná zvěrstva ve verších... papouch se nežere a naše diskuze zústane celá:))) | ||
13.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
Romy:dik za tvoje podani,plne vystihuje co jsem chtela ale nedokazala napsat:) S: jo,jasne ze NATO urcite nevznikalo se zamerem byt agresorem,to jsem nemela na mysli-urcite o tom vis vic nez ja,ostatne pri nasem vstupu jsem byla a vlastne porad jsem jen usmrkanec kterej do tehle veci moc hluboko nevidi,ikdyz aspon mam narozdil od spousty mych vrstevniku trochu vic zajem se neco vic dovedet...to jen muj negativni postoj ke sdruzovani do organizaci a vedomi zneuzitelnosti jakykoli,byt zpocatku spravny a mirovy ideologie vede k mymu krajne negativnimu postoji k soucasnymu NATO,ne k tomu jaky bylo pri zakladani... ale jak znamo dobrej zacatek jeste neznamena i dobrej konec,bohuzel... | ||
13.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
myslim že tohle jsme si měli všichni uvědomit už v březnu 99 při vstupu do NATO-tím jsme odsouhlasili podporu jakýmukoli podobně nesmyslnýmu útoku kterej budou naši "spojenci" plánovat.... bohužel jsme s tím nemohli moc dělat,"muži zákona" zřejmě nepovažovali za důležitý se nás kterejch se to týká zeptat jestli tam chceme...velebte demokracii.. Že si o nářez chvílema dost koledujou...???a čím proboha?čím konkrétně se tobě Aki nebo někomu jinýmu u nás Iráčani provinili?koledujou si možná tak stejně jako kdokoli jinej... Neexistuje (nevěříte-li v Boha-ale ten se stejně na celej svět nevstahuje...) nikdo,kdo může posoudit a rozhodnout kdo si zaslouží dostat nářez ,bejt napadenej a ještě to vstahovat na celej národ!!! byla by to diskuze na dlouho... nesouhlasim s tím,že se ze mě -byť nepřímo stane třebas během pár hodin agresor,ale taky mě nepřekvapí až mi pošlou na hlavičku bombičku naoplátku,musej se přece bránit... ještě pořád můžu změnit velitele,nemusim bejt pasivní loutkou pana vládce světa....svojí maličkostí asi spravedlnosti nedosáhnu ale aspoň budu mít čistý svědomí,což je pro mě dost důležitý... | ||
02.02.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
už jsem možná přišla na lepší zdůvodnění než nesouhlasení z principu... jsou 2 druhy lidí-jedni něco dělají pro výsledek,pro ten konec,produkt...a ti druzí kvůli samotnému procesu vytváření,pro prožitek,na konečné podobě produktu jim tolik nezáleží,dávají si načas a dokončení oddalují... ty jsi zřejmě ten první,já ta druhá... pak jsou samozřejmě asi i jiné druhy lidí,nejde mi teď o tuhle teorii,jen chci naznačit že každý to vidíme jinak i když třeba stejně... a taky si myslím že oba přístupy jsou správné a důležité protože až společně tvoří celek...:))) | ||
13.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
předevšim by mě zajímalo jestli tohle máš odněkud,byť třeba částečně přejatý nebo nemáš po večerech nic lepšího na práci než tohle sepisovat:))) jinak skládám poklonu,jsem tak unavená čtením,že se nezmůžu na to s tím polemizovat....je to totiž oblíbený téma debat s mejma kámošema v hospodě a při podobných příležitostech,ale takhle jsme to nikdo nepropracovali a asi ani nechceme-pak bychom měli všichni stejnej názor a nebylo by o čem diskutovat... takže s tebou nesouhlasim už z principu,promiň.... | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
občas mi příjde že mě jen to snění drží nad vodou :) | ||
04.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
křídla jsem opravila (promiňte,na tohle jsem strašnej dobytek:) třítečková oddělení slok smazala ale to že mi zase tolik chybí tam nechám,na to mi nešahejte o))) | ||
03.01.2003 00:00 | K dílu: Můry | Morgana |
na krizích bejvá pěkný,že z nich občas vyjde něco tak dobrýho jako tohle...* | ||
05.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
doufam,že víš ,že jsem to nemyslela až tak doslova s těma názorama...především tvoje si moc ráda poslechnu:)) jo a asi budu potřebovat zopakovat tvou přednášku o bezpečných pádech-moje koleno hraje asi 3 barvami:)) | ||
03.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
gramatika není zrovna moje hobby takže to podle toho vypadá,občas se snažim ale dělat mezeru za čárkou se asi vážně nenaučim...pardon:) | ||
03.01.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
víš,doteď mi vyčítali nezdravý pesimismus... tak já fakt nevim asi se vykašlu na cizí názory:) | ||
19.04.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
je to realita,bohužel hnusná realita ale jestli má někdo z vás chuť alespoň trochu těm dětem pomoci,tak navštivte výstavu Jana Šibíka (jeho reportáž byla k vidění v Reflexu a později i ve stanu na Václaváku),která je momentálně putovní a je spojená s charitativní sbírkou (ve spolupráci s UNICEFem)-peníze půjdou na hračky a školní pomůcky další informace najdete v Reflexu nebo na http://lucka.site.cz/ | ||
20.11.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
tak tohle je přesná odpověď na otázku kterou mi před 2 měsícema položila (vyčítavě) jedna blízká osoba -proč píšu na Písmaka...zřejmě se mi ale přes veškerou snahu nepovedlo ji to vysvětlit a byl z toho celkem konflikt,kterej sice už pominul ale někde ve mě je jizvička která na něj nezapomene... a proto a přesto sem budu just psát...:))) | ||
18.10.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
jejda,koukám že jsem tady rozpoutala diskuzi o něčem úplně jiným než jsem chtěla... jestli jsem špatně zařadila,omlouvám se,popravdě jsem vůbec netušila do jaký kategorie s tím,tak pardon... na netu jsem samozřejmě hledala,ale tam jsou jen oficiální informace školy a mě zajímá spíš trochu jinej pohled... aj tak dík vám všem:) | ||
25.09.2002 00:00 | K dílu: panicky naziskinheadská | Morgana |
paráda,paráda,paráda... strašně bych to chtěla slyšet zhudebněný...!!! | ||
25.09.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
az jsem z toho vseho zapomela odskrtnout tip:) | ||
25.09.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
někdy mě vážně děsně štve,že po přečtení tvých slov se mě slova nedostávají!!!! ale nejspíš je to dobře:) děkuji:) * B. | ||
17.09.2002 00:00 | K dílu: Touha | Morgana |
ikdyž jsem to četla už tolikrát na papíře,i tady je v tom pořád ta samá síla.... a někdy se vážně bojím,že to výtvarný ztvárnění,o který jsi mě požádal,nedokážu zvládnout úměrně | ||
09.09.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
kaštánky jsou jedna z mála věcí který mě na podzim dokážou zahřát,přehrabuju se ve spadaným listí,který krásně šustí a hledám ty krásný hebký hnědý poklady...a pak je nosím po kapsách a rozdávám kamarádům a známým a lidem,který chci potěšit-snad se mi to daří.....už je čas vyrazit,děkuji za připomenutí:)))) | ||
01.09.2002 00:00 | K dílu: VZKAZ NA LEDNIČCE | Morgana |
řekla bych,že ta poslední závorka to celý shrnuje a že tvá druhá polovina má neuvěřitelně krásný smysl pro humor a hlavně pro to jak ze všedního udělat nevšední a že bejt chlap,tak ti ji mooc moc závidím no,vlastně závidim aj takhle ale budiž ti přáno:))) | ||
02.09.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
Dost možná máš pravdu,asi to není zajímavý a chytrý nápad umělce,nejspíš jsem potrhlá puberťačka s deníkem.... je to tak-jsem ve svejch skorodvaceti zamrzlá někde na úrovni třináctiletý puberťačky,žel bez deníku,zato s parádní depresí...o tom to mělo být víš,proto v prologu zmiňuju to volání o pomoc Zřejmě bych to měla změnit na indispozici... | ||
12.08.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
víš,ono to vůbec není o sebevraždě... | ||
12.08.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
ona to snad ani báseň není.spíš takovej výkřik do tmy... proto asi ta opravdovost. dik:) | ||
12.08.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
rekla bych,ze je fakt,ze skoro vsechna dilka jsou nekomu venovana,takze jedina moznost je to co pise Mahoney,pokud je to ovsem technicky realizovatelne... | ||
07.08.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
at uz to myslis vazne nebo ironicky,pravda je,ze asi i ja sama nechci dosahnout zaceleni a uzdraveni-moc se toho bojim...tak nevim co je lepcejsi:) | ||
07.08.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
neboj se nic... ta rana se rozhodne nezacelila a nejspis ani v nejsblizsi dobe nezaceli,je tu totiz par lidi ktery na tom pracujou a vzdycky kdyz hnisa,tak ji rozskrabou dokrvava...takovy kolobeh doufam,ze me to dozene napsat neco dobryho,kdyz uz to k nicemu jinymu dobry nejni:)) | ||
22.07.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
jo jo.presne tak proc mluvit,kdyz nikdo neposloucha... | ||
22.07.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
Johanku bohužel neznám,takže inspirace ani opičeníse v tom není... | ||
14.05.2003 00:00 | K dílu: | Morgana |
no vzhledem k tomu ,ze to visi tady a muze to cist prakticky kdokoli a muj vztah k tomu za tech 5,5 roku ponekud zvlaznel mas moje svoleni dat si to na tu vasi drbnu at uz tim sledujes cokoli,trebas to nako prispeje k necemu dobrymu:) | ||
22.07.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
no prave ze nevim jestli to bude prepis nebo vlastne pokracovani,je to takovy neuzavreny-asi proto,ze je to ze zivota...sama zatim nevim dekuji za povzbuzeni,jakmile bude neco dalsiho,dam vedet... | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: a tak to bude bude jednou zase | Morgana |
vazne me zaujala ta forma,myslim ze tomu dava smrnc! | ||
18.05.2002 00:00 | K dílu: Čaroděj-konec příběhu | Morgana |
nevim proc,ale slovo hyeny v souvislosti s lidmi se mi v posledni dobe vybavuje stale casteji...:( carodejove a carodejky jsou casto odsouzeni k nepochopeni,samote,naslednemu pocitu nepochopeni a zneuziti a touze po pomste,vsak vis jak...zrejme proto,ze vidi svet z prilis mnoha uhlu proto je mozna lepsi nebyt carodejem a nevlacet tak na bedrech tihu celeho sveta... zaslouzis TIP | ||
16.03.2000 00:00 | K dílu: " | Morgana |
začíná se mi to líbit a jsem zvědavá k jakému konci to dojde... co se týče pravopisných chyb,tak si nemyslím,že by při psaní vadily...podle názorů anonyma a jemu podobných by se např.dyslektici vůbec nemohli zapojovat do literatury a to by určitě byla škoda..nejde o to jestli to napiší správně,ale o to jak to cítí.. | ||
12.03.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
krutá pravda... není to reakce na výstavu J.Šibíka? | ||
10.03.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
co mi zbývá než souhlasit a ... TIP | ||
08.03.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
dočetla jsem... bylo to dlouhý a úmorný ..stejně jako je úmorný pochopit tebe...pokouším se ... ps:ale stálo to za to | ||
24.02.2000 00:00 | K dílu: VŠEDNÍ DEN | Morgana |
MOC MOC MOC MOC MOC líbí... | ||
23.02.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
dočetla jsem... a líbí .. |
||
12.04.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
ani nedejcham,takze ani nemuzu komentovat :) | ||
26.03.2002 00:00 | K dílu: Zmyšlení | Morgana |
libi. vsak vis proc... | ||
07.04.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
drahé Prokletí životem kráčím nepříliš rozkošně-jak říkáš každodennní probuzenní je vo kejhák...jak kdy,ale převelice často je to tak že by člověk radši nebyl...proto bych někdy ráda vstoupila do toho tvého kouzelného světa o kterém píšeš-tam co nejsou moje strarosti a strasti..také děkuji:))) B. | ||
06.04.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
někdy bych si moc přála být v tom světě o kterém píšeš,vidět ty obrazy vlastníma očima...a tak si je alespoň představuju a nechávám se hladit po dušince...děkuji ti mnohokráte za to že mi to umožnuješ:) tvá stará známá B. | ||
05.02.2002 00:00 | K dílu: | Morgana |
vyhledem k intenzite tveho psani neni divu,ze budes jeste dlouho po suplikach,kapsach,taskach a na spouste dalsich zahadnych mist nachazet zazloutle blocky a papiry s neco radky mame se na co tesit:)))) | ||
29.01.2002 00:00 | K dílu: Duhová | Morgana |
zkus prosim zmenit barvu 3.radku/nebo pozadi/je to vcelku necitelny-teda pokud to neni zamer-v tom pripade to nech -o hlubsi kritiku se pokusim potom... ...jinak obdivuju tvou kreativnost:) | ||
02.03.2002 00:00 | K dílu: zatracení | Morgana |
ja ho nenavadela...dokonce jsem mu par veci dala pozdej i precist... | ||
09.01.2002 00:00 | K dílu: zatracení | Morgana |
dost mi to pripomina neco co jsem tu kdysi publikovala a pak jako vsechna sva ostatni "dilka" smazala -nekdy ti to dam precist,kdyz budes chtit B. | ||
15.02.2000 00:00 | K dílu: Nádražní konce | Morgana |
kurz " Loučení snadno, rychle, nehloupě" ?! taky bych potřebovala ale kde to učí??? TIP |
||
13.02.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
líbí..přesně dle mého vkusu... | ||
13.02.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
nevzdávej to...kdoví,třeba někdy někde najdeš ve zdi bránu... | ||
12.02.2000 00:00 | K dílu: JAK SE Z DÍVKY STALA ŽENA (do 18 nepřístupné) | Morgana |
bože odpusť nám,(ne)víme co činíme...proč jen jsem tak proklatě lidská a vzpomínky mě tak bolí..???? | ||
09.02.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
líbí...co dodat TIP |
||
02.02.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
závidím... | ||
23.01.2000 00:00 | K dílu: Temnota | Morgana |
dobrej návod jak se "nepřejíst " toho co máme rádi... | ||
18.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
kam na tak skvělý nápady chodíš??? | ||
16.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
je to ode mě a přiznávám,že ten mužský rod je vzhledem k prologu trochu paradoxní,ale mám ve zvyku zapisovat tímhle stylem...měnit už to v tomhle dílku nebudu,snad si to nějak přeberete | ||
16.01.2000 00:00 | K dílu: Děkuji Nikolaji Vasiljeviči a Daniile Ivanoviči | Morgana |
mám moc ráda Charmse.. ..jo líbí se mi to...pokračuj! |
||
16.01.2000 00:00 | K dílu: Pro opravdu otrlé - á la Bukowski | Morgana |
nemaž to byla by to škoda.. !!! |
||
16.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
dlouhý,zvláštní,ale... dobrý | ||
13.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
co víc dodat?...TIP | ||
12.01.2000 00:00 | K dílu: … R.A.K.O.V.I.N.A … | Morgana |
beze slov.. | ||
11.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
...krása... | ||
11.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
krásný zaříkadlo?! | ||
10.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
pro Prokletí:co je záviděníhodný..? | ||
08.01.2000 00:00 | K dílu: | Morgana |
zvláštní..možná by se mi příjemně usínalo,kdyby mi to někdo procítěně četl..stálo by to za zkoušku | ||
10.12.2001 00:00 | K dílu: Když spíš | Morgana |
je to tak pekne veselý ... doufám,že nečučíš celý noci do stropu jako já když nemůžu spát :)))))))))))))))) | ||
13.11.2001 00:00 | K dílu: | Morgana |
Drahe Prokleti. Tim jak se divas na svet jsem myslela to,ze si vsimas veci,udalosti a obrazu ktery mnoho z nas opomiji a proto je dobre ze si jich vsimas a pises o nich (alespon pro me ano). A k tomu zvratu v v.-dnes ,kdyz jsem to cetla znovu,uz tam neni citit tak intenzivne... viděl jsem krásné dívky s košíky ovoce shnilého a zapáchajícího snad tedy pochopíte, proč jsem odjistil a beze slova zmáčkl kohoutek nejdriv ty krasne divky a ovoce(ac shnile)...a pak nejdnou odjistis a strilis...kdyz si to predstavim jako filmovou sekvenci,skupinku hybajicich se obrazu,pusobi ten vystrel na me necekane-to byl ten zvrat...omlouvam se ,ale nedokazu to dost dobre popsat...asi to bude subjektivitou lidskeho chapani,coz je vlastne dobre -kazdy pak najde v dile neco noveho a neobjeveneho...moc mi to keca :) papa | ||
10.11.2001 00:00 | K dílu: | Morgana |
moc se mi líbí hlavně první část v. -působí na mě nečekaným zvratem,kterej tam zároveň jakoby zapadá ...nevim jak to popsat... především jsem ráda,že jsou na světě lidi který se dokážou dívat na svět očima jako ty.. | ||
10.11.2001 00:00 | K dílu: Fatálne zamilovaný Naso | Morgana |
ať vám co nejdýl vydrží !!! | ||
03.11.2001 00:00 | K dílu: | Morgana |
pane kyvadlo, kam vy na ty překrásné obrazy pořád chodíte??? člověka tak zvláštně hladí až lechtají na dušičce... hlubší kritiky nejsem schopna,je mi líto,můžu soudit jen z lidskýho hlediska,ne jako profesionál-snad i to stačí... tip | ||
03.09.2001 00:00 | K dílu: | Morgana |
občas jsem se zapomínala nadechnout... vite co je zajímavý-samota je často jedinou věrnou osudovou přítelkyní a průvodkyní životy většiny z nás a přesto někdy nemáme nic společného-ani ji ne | ||
02.01.2000 00:00 | K dílu: báseň | Morgana |
Z A J Í M A V É | ||
02.01.2000 00:00 | K dílu: ... PF 2000 ... | Morgana |
všem jen to co si přejí...a maličko odpuštění pro mě,za mé hříchy | ||
02.01.2000 00:00 | K dílu: .... LOUČENÍ .... | Morgana |
o tom začátku tisíciletí má MM pravdu,ale až na tuhle chybu by to nebylo špatný-kdyby ta chyba nebyla hlavní myšlenkou... |