05.06.2018 11:26 | K dílu: Vóda na surovinu | KlubkoRedaktorůSyčí |
jsou tam dvě sprostý ostatní je spisovné pojmenování orgánů ;-) |
||
27.02.2018 11:48 | K dílu: Sci-fi poezie | KlubkoRedaktorůSyčí |
Ha, mi to nultý přepsalo, když jsem se snažil zde na písmáku vložit širší řádky odrážek. Jináč vtip textu je o tom co píše Danny. |
||
16.02.2018 16:17 | K dílu: Byl jsem stvořený pro radost | KlubkoRedaktorůSyčí |
tak to jseš dobrá, beze srandy! Jen jestli to je spíš hádanka než poezie... |
||
23.06.2017 21:53 | K dílu: Radosti letního vlaku | KlubkoRedaktorůSyčí |
jo přistoupili mám a ve výstupu hrubím :-) |
||
23.05.2017 13:18 | K dílu: Hledat bájné zvíře | KlubkoRedaktorůSyčí |
Hodnotitelé, nebyl jsem spokojený, především druhá strofa mi tříštila celistvost výpovědi. Asi. Libí se vám druhá verze víc? |
||
19.04.2016 22:08 | K dílu: Metro pole | KlubkoRedaktorůSyčí |
Nedělám to, ale projednou. Měnil jsem na oko bere, ale vrátil jsem. Moje oko, vaše oko, jejich oko, všechno jiný svět. moje oko vidí podzemka v madlech se houpat... |
||
16.03.2016 16:14 | K dílu: Na sociálních propastech | KlubkoRedaktorůSyčí |
Kurva kdo ještě může psát o lásce? Taká prefláklá téma! |
||
14.03.2016 12:25 | K dílu: Dvě o vesmíru a strachu | KlubkoRedaktorůSyčí |
chyba ale jako že dada nechám :D |
||
04.03.2016 12:45 | K dílu: Dvě o vesmíru a strachu | KlubkoRedaktorůSyčí |
To ani nemusí, Američené, Australené by mohli povídat. |
||
22.02.2016 15:06 | K dílu: Milý Písmáku | KlubkoRedaktorůSyčí |
S jedním tvrzením o poezii jsem ti nesouhlasil, ale už nepamatuju a číst znova a reptat ti tady... No já bych to dělat nemohl. Jednak cit pro hodnocení kvality nemám kdovíjak vyvinutý. Možná je tak malý, že jej ani nevidím. Druhak, aby jsem zde byl schopný fungovat musel jsem úplně přestat reagovat pod svými texty. A ostatní hodnotím zřídka. (Prostě přecitlivělý ubožák). A proto opáknu co již někteří přáli. Odstup a nadhled od některých komentářů, ti přeju! |
||
05.02.2016 20:07 | K dílu: příliš malý holokaust | KlubkoRedaktorůSyčí |
Na rozdíl od pana prezidenta já se musím omluvit, že jsem se mýlil. O chytání dětí jsem slyšel v audioknize od tamního autora. Takže dementuju svoje spojení prokazatelně lovily, zůstává jen, že prokazatelně rožnily. |
||
05.02.2016 17:52 | K dílu: příliš malý holokaust | KlubkoRedaktorůSyčí |
Ženský, myslíte si že jste lepší zvířat? Nebo, že lidstvo prošlo tisíci let kulturního vývoje? Za Ukrajinského hladomoru 1920-1933 byly zaznamenány skupiny, které lovily a rožnily jiné lidi. Hojnost je to co umožňuje "lidskost". |
||
04.02.2016 13:36 | K dílu: příliš malý holokaust | KlubkoRedaktorůSyčí |
Jenže naprostá většina těch uprchlíku by souhlasila s větou "příliš malý holokaust" A pak je otázka, je bezpečné pomáhat těm co tebou pohrdají? Je bezpečné být tolerantní k těm co jsou k ostatním netolerantní? Domnívám se, že je hnusné - nebezpečné lží podněcovat nesnášenlivost. Je hnusné a nebezpečné ignorovat pravdu o lidech a jejich společnostech. Tip, text oslovuje. |
||
17.01.2016 23:25 | K dílu: Nejlepší? české básně 2015 počtvrté | KlubkoRedaktorůSyčí |
Ano, je to krásná báseň. I ta první o hrobech. S Jinovatou jsem zde byl ještě hůř než se Zborou a nemyslím si, že Jinovata básnicky je silný, ale vypadá to, že vybírat (minimálně když nemusí kalkulovat předpojatost) umí! |
||
17.01.2016 19:00 | K dílu: Nejlepší? české básně 2015 počtvrté | KlubkoRedaktorůSyčí |
Já jsem s autorkou jednou mluvil osobně. Napůl z legrace nabízela do placu čarodějné splnění věcí budoucích. Usmál jsem se a řekl jsem, že chci být šťastný. Celé čtení se na mne zlobila... Je to "šamanka" a můj výklad, les je něco přirozeného, přetrvávajícího mystického a my se všemi těmi dveřmi a technikou jen projíždíme světem, který nevnímáme. Sice naše technika les otravuje, svědí, ale jen dočasně. jsme krátko věcí - kontury. Přirozený les se snaží nás vtáhnout, ale jsme neúrodní. Semana stromů jen oprášíme... Tolik můj skromný pokus. |
||
10.01.2016 20:00 | K dílu: Jaké to je být takovým plotem? | KlubkoRedaktorůSyčí |
pozměněno. |
||
01.01.2016 19:10 | K dílu: PF nčb 2015 poprvé | KlubkoRedaktorůSyčí |
Ta báseň o svícnu nemusí mít úplně jasný, dohledatelný smysl. Stačí, žy vyvolá, nakope pocity. Ovšem báseň Mimi si dle mého soudu nezadá. Možná měla štěstí výstřelu jen tak a v cestě byl kříž essa, nebo borová šiška. A pokud nešlo o náhodu proč v nej. není Mimi, ale Svoboda, což se dostáváme k závěru rozmluvy... |
||
03.12.2015 23:05 | K dílu: no a co my s tím? | KlubkoRedaktorůSyčí |
No myslím, že vám nejde o to aby se lidi nezábijeli. Tahle myšlenka nebyla hodná vašeho komentáře. Přijatý mír se proměnil v diplomatickou agresi s náznaky "ty zmanipulovaný blbečku" prostě sluníčko dokáže... slunceblunce plestáš až druhé reakci první LKRI smazala... |
||
03.12.2015 22:47 | K dílu: no a co my s tím? | KlubkoRedaktorůSyčí |
Máte slovo ČT myslím vyjádření neradikálního muslima, který to formuluje diplomaticky. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/215411030520035 s kontextem od 43:00 do 47:30 I kdybych s vámi souhlasil a byl jsem tedy rasistický hajzl kterým máte právo opovrhovat, proč jednoho chcete potlačit a k jiným hlásajícím nenávist (čeho jsem a budu daleko i ve chvíly kdy mnozí sluníčkáři budou toužit po krvi) projevujete lásku? |
||
03.12.2015 22:43 | K dílu: no a co my s tím? | KlubkoRedaktorůSyčí |
Máte slovo ČT myslím doslovné vyjádření neradikálního muslima, který to vyjadřuje diplomaticky. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/215411030520035 s kontextem od 43:00 do 47:30 I kdybych s vámi souhlasil a byl jsem tedy rasistický hajzl kterého máte právo nenávidět, proč jednoho nenávidíte k jiným hlásajícím nenávist (čeho jsem a budu daleko i ve chvíly kdy mnozí sluníčkáři budou toužit po krvi) projevujete lásku? |
||
03.12.2015 16:17 | K dílu: no a co my s tím? | KlubkoRedaktorůSyčí |
já taky nechci aby jsme po sobě házeli kamení, ani si nemyslím, že jsme nadřazení (20 bodový rozdíl IQ může být důsledkem prostředí a výchovou). Jen si myslím, že současný vývoj právě k tomu čeho se bojíš musí vést, a to pro lidskou podstatu. Lyrykova pohádka právě i s tímto vědomím pracuje, ale nakonec se převáží k širokému přijímání, kdežto já spadnu do přesvědčení, že z toho boudou všichni neštastní. Mimochodem pokud se zeptáš Muslima jestli je lepší člověk než ty nevěřící, nebo křesťanka nebo... pak ti odpoví, že je lepší. Většina muslímů řekne, že si přeje smrt všech židů a zbytek si to přeje dipomomaticky jen vduchu. Což já nepřeju smrt nikomu. Lidstvo ani není schopno respektovat jeden (dva) zákony. Lidský život je nedotknutelný a každý kdo od teď vezme druhému...je zločinec a všichni se spojíme aby byl uvězněný (i na doživotí). Ani na tomhle zásadním a jednoduchém se lidstvo nikdy nedohodne... LKRI taky se omlouvám a mír přijímám pčesto nebudu se vyjadřovat dál na Písmáku a tipy vzácně... |
||
02.12.2015 15:47 | K dílu: no a co my s tím? | KlubkoRedaktorůSyčí |
LKRI, ano to je jeden ze zjednodušujících argumentů a to přes jistotu, že náš postoj je krásný a jako takový bude ve všech dějinách pokládán za ten dobrý. Takovou jistotu mají vždy stoupenci totalitních směrů. Jistě jsem stádový když jdu s názorem proti naprosté většině lidí co vydávají poezii ať knižně nebo časopisecky a jejich netolerance mi už dnes dělá problémy. Jistě jsem stádný když zde dám svůj názor sem, proti názorové většině. Vaše agrese je opravdu projevem tolerance, podle hesla kdo nejásá s námi, jásá proti nám. Ch jo. Opravdu lidi si lžou do nadřazené krásy až hanba. PS. jsem blbej, že jsem se nechal zlákat, abych projevoval myšlenky a názory. Musím být důsledný, jinak budu dohnaný na těhle serverech v obraně kopat dokola aniž by si třeba dotyčný zasloužil. |
||
02.12.2015 13:29 | K dílu: no a co my s tím? | KlubkoRedaktorůSyčí |
Já jsem k člověku - lidstvu natolik přísný, že můj světostoj se naklání k antimultikulti. Ovšem je mi líto, že člověk není takový, jak si nalhává. |
||
02.12.2015 00:44 | K dílu: no a co my s tím? | KlubkoRedaktorůSyčí |
Ty, myslím si, že tohle je opravdu dobrý. Já se nejen na písmáku v komentářích téměř nevyjadřuju... možná by to měl někdo redaktorsky zručný proškrtat. |
||
23.10.2015 21:46 | K dílu: Otevřené doporučení vládě ohledně zahraniční politiky! | KlubkoRedaktorůSyčí |
mně se líbí židé a stačí aby jednou hab vyhráli a arménská (první moderní) genocida bude o proti tomu chlapekou šťouchanou. :( |
||
23.10.2015 15:00 | K dílu: Otevřené doporučení vládě ohledně zahraniční politiky! | KlubkoRedaktorůSyčí |
Josephino, scénář v úvaze předpokládá, že na zapadní hranici nemáme sebevědomé germány, kteří chtějí větší životní prostor. Úvhaha předpokládá, že na západní hranici máme muslimský stát s muslimským právem a s touhou, aby všichni lidi na světě poznali ten nádherné pořádek a víru v Aláha. Utíkající Germáni jsou ti co se nepodvolili a nemají myšlenky na dobývání, ale na pouhou záchranu sebe a svých hodnot. |
||
22.10.2015 16:40 | K dílu: Otevřené doporučení vládě ohledně zahraniční politiky! | KlubkoRedaktorůSyčí |
Ale bude to strašny až uhodí mrazy. Všechny zákony o emigraci půjdou do hajzlu, protože statisícům bude hrozit smrt. Pak bude snad snadné vzít si svého běžence domů. Je to těžký. Na jednus tranu si zaděláváme na problém pro naše potomstvo a nemám iluze, že najednou rozdílní budou k sobě spravedliví, přející, tolerantní viz úvaha. Je jen otazkou času kdy se začneme s potomky migrantů mydlit úplně natvrdo. Myslet si, že najednou teď lidstvo bud jiné, když deset tisíc let... Na druhou stranu máme v sobě i to pomoct jinému člověku... Chyba se stala tehdy když miliony muslimů došli k závěru, že sem se dostanou snadnu a bude jim zde líp. A Merklovka tomu zasadila korunu a teď NSR počítá s vyhoštění statisíců. Ch jo. Ale já nemám potomky a pořád píšu a opravdu doufám, že stihnu zemřít než se lidstvo úplně posere. Stačilo by, aby si upšoukla nějaká sopka silou jednou za desettisíc let a jsme v hajzlu. Myslíme si kdoví co nejme za morální krasavce, ale člověk se za stotisíc let nezměnil. Viz moje báseň. Vize pečenému člověku zmizí rty já jen abys nebyl překvapený
dilema – sníst souložit – souložit a sníst – souložit porodit a sníst luxusně cítit zmizely rty nad nutností |
||
19.04.2014 19:02 | K dílu: Diktáty milovaných (tvar ze sítí) | KlubkoRedaktorůSyčí |
Janino v době kdy víc lidí poezii píše než ji čte a tržně se drží granty, jinač by zanikla a protože se nikdo nevyplatí ... v takovém prostředí a s člověkem jaký je je opravdu důležitěší se kamarádit než mít kvalitní text. To že dobré věci se nakonec prosadí sami je už pouhá idealistická blbost. A ještě dodám, že podle egilova rozboru co je korupce, je jasné že poslanci co dostali dobrá místa za hlasování nebyly korumpovaní. A kdyby tak to dostali přece z lidského kamarádstí a to je všude, tak o co jde? Ale máš pravdu. Proč se rozčilovat. Jen ať si lidstvo jede v tom co nevyhnutelně přinese miliardy mrtvých. Což je egile zkratka, abys zase nedělal ze mě idiota. |
||
19.04.2014 12:29 | K dílu: Diktáty milovaných (tvar ze sítí) | KlubkoRedaktorůSyčí |
Navíc sám k Janině hořekuješ jak jsi si ve Tvaru dělal zle když jsi... Tak jak to je? Nedáváš mi vlastně zapravdu?! |
||
19.04.2014 11:31 | K dílu: Diktáty milovaných (tvar ze sítí) | KlubkoRedaktorůSyčí |
Milý egile souhlasím s tebou, že autoři poezie jsou většinou narcisní. Je to jedna z motivací proč lidé píší. Orwell uvádí čtyři. Já to seškrtal na moje významné tři a egocentrická motivace v nich je. Dál mě ale sere tvé -domnívám se úmyslné- zjednodušení mého názoru o korupci. Chceš abych vypadal jako úplný debil a magor. Navíc jsi moji esej četl, takže to považuju za sprostou a zákeřnou agresi. Dál mě sere, že pod čarou tvé poznámky každý odtuší, že já jsem ten co si myslí a píše slabě. Jsou čtyři možnosti. Z osobní averze nejsi soudný. Jsi soudný a nevýslovně podlý. Jsi soudný a já píšu špatně. Nebo neumíš rozpoznat kvalitu mých textů. Já jsem si zde získal k tobě také averzi, jako k většině zdejších kritiků ap. Jenže nikdy jsem nepřestal uznávat tvoje texty. Takže už jsem uplně vysrané tvoje hovno |
||
18.04.2014 15:36 | K dílu: Diktáty milovaných (tvar ze sítí) | KlubkoRedaktorůSyčí |
Neboj Jani, tohle nemá šanci postoupit. A právě na to co píšeš, z toho si utahuju. Ale na druhou stranu musím přiznat, že stále mé texty nikde nevytisknou krom H_aluze. A to dokonce v Tvaru jsem některé básně posílal přes tamní redaktorku Antošovou, krerou zaujal můj přednes a dvakrát o něm psala. Na jednom čtení měl vystoupit Borzič, ale nepřijel. Pak možná...? Dřív bych si z toho dělal těžkou hlavu a i z neúspěchu tady na Písmáku a myslel si, že píšu zle, ale dnes sei spíš domnívám, že jde především o známosti a pak teprve o kvalitu textu. Což je lidská sociální spolupráce (pak kdy jde o spolupráci a kdy už o korupci - viz poslední esej). V přetlaku textů ani nejde jinak. ;-) Tož asi tak. |
||
18.04.2014 11:56 | K dílu: Diktáty milovaných (tvar ze sítí) | KlubkoRedaktorůSyčí |
Jo a protože to zjevně vyhraje, musím dát avízo egilovi |
||
28.02.2014 13:29 | K dílu: ze skla stírám | KlubkoRedaktorůSyčí |
Prosecký dobrý! |
||
21.02.2014 22:32 | K dílu: z vězení | KlubkoRedaktorůSyčí |
ach jolano bože konečně jsem prozřel v tuposti a mlčet bych měl pro dobro lidu a vytříbený sluch váš lížu paty v křeči |
||
22.09.2013 08:22 | K dílu: Seber si na dlani člověka | KlubkoRedaktorůSyčí |
Diana ulovila zebru ;-) |
||
21.09.2013 09:24 | K dílu: Adamov je | KlubkoRedaktorůSyčí |
tobě taky hezký den a díky za postřehy. |
||
21.09.2013 09:01 | K dílu: Adamov je | KlubkoRedaktorůSyčí |
Promiň Můro jsme jiní. Já neumím se vracet a přepracovávat dokola texty, když mi sama nepřijde potřeba a většinou jednou co se vytratí už je navždy fuč. Pak redaktoři občas-často :D něco škrtnou. Ten můj by přemýšlel o poslední sloce. |
||
09.06.2013 12:00 | K dílu: T(h)ree | KlubkoRedaktorůSyčí |
První - druhé mi možná chybí lepší znalost slovenštiny. Ad parohy ty se nosí již od školky. :D |
||
22.05.2013 16:40 | K dílu: Obratník pštrosa | KlubkoRedaktorůSyčí |
"pštros" jde po myšlence - nevšedně jde a to asi zaujalo |
||
10.05.2013 13:31 | K dílu: XXXXXXXX | KlubkoRedaktorůSyčí |
Správně by byla bez názvu, nebo by byla Nejistota - vlahá ... ale to by se název zde opakoval a vzhledem, že se musí na něco kliknout. |
||
25.04.2013 10:42 | K dílu: Blahopřání Jakubovi | KlubkoRedaktorůSyčí |
Poezie Jakuba řeháka se mi povětšinou líbí! Ale pomýlený Jinovato. Zdejší prostředí je korupční jak prase a to že cti-izen s vámi "peče" od počátku a je pravděpodobně členem "party" neodpářeš i kdybys si namlouval cokoliv. Navíc jakákoliv cena s růstem jejího významu slábne na objektivitě. (Znovu upozorňuji že básně Řeháka mohu). Například Nobelovka za literaturu by se měla jmenovat cena politického kalkulu. A to že za vědecké obory dostane cenu spíš člen velkého a mocného státu než malého je jasné. A vůbec za nehorázné považuju tvrzení, že zdeší prostředí je blahodárné jak Šaratice na zácpu. Vaše partička a mnohých nafoukanost a svévolná nadřazenost k nečlenům partičky (redakce čtení ap.) může být pro talent devastující. Tahle nadřazenost "já jsem někdo a ty tomu nerozumíš" může klidně talent zadutpat-udusit. Předpoklad úspěchu zde ale i tisku jakožto vlez-doprdelectví je také básnicky negativní podnět pokud se jej dopouští básník který by měl naopak tepat. Hezký je tvůj koment na literární.cz. K textům (mylím šéfredaktora Psí víno) |
||
07.04.2013 20:55 | K dílu: Život je to mezi dvojčaty | KlubkoRedaktorůSyčí |
Ivčo to je jen sebestředný moje smrtelnost moje dvojče | ||
02.04.2013 21:06 | K dílu: Život je to mezi dvojčaty | KlubkoRedaktorůSyčí |
http://cs.wikipedia.org/wiki/Higgs%C5%AFv_boson |
||
01.04.2013 09:41 | K dílu: podvod | KlubkoRedaktorůSyčí |
kocoure vzhledem k lyryka a lyrika ten text má nechtěně ftip. Jo tyhle podvody jsou hnusný - ale jsme lidi. Příslušníci tlupy si poskytují výhody, kamarádi si pomáhají svrhnout vůdce, nebo získat výhody a ti co tohle slušné nedokáží, podvádí.
|
||
31.03.2013 18:19 | K dílu: Profesionalizace Písmáku | KlubkoRedaktorůSyčí |
hi hi hihi hy hy hyhy hyjé iá iá iá |
||
16.01.2013 09:16 | K dílu: … | KlubkoRedaktorůSyčí |
snake_01 jo opravil jsem. Stává se mi to když nezapřemýšlím - zde jsem dokonce několikrát mimo pc přemýšlel jestli tam mám es nebo zet ale když jsem zde byl nevzpomněl jsem si a mě to prostě nepraští. |
||
15.01.2013 19:45 | K dílu: Antidepresiva | KlubkoRedaktorůSyčí |
Jestli ti to přijde bez nápadu pak nechápeš. |
||
15.01.2013 11:35 | K dílu: Žiadne stretnutie nie je náhodné | KlubkoRedaktorůSyčí |
Jako text písně by patřil mezi ty nehloupé :-) |
||
16.12.2012 10:50 | K dílu: Dlouhověkost konce světa | KlubkoRedaktorůSyčí |
husy občas uletí |
||
15.12.2012 18:30 | K dílu: Dlouhověkost konce světa | KlubkoRedaktorůSyčí |
Aforizmus (z gr. vymedzenie) je stručný výrok, ktorý obsahuje vtipnú myšlienku. Je to filozofická forma, ktorá výstižne a pregnantne formuluje myšlienku, názor, nápad v niekoľkých vetách alebo dokonca len jednou vetou. |
||
13.12.2012 08:44 | K dílu: Moje máma | KlubkoRedaktorůSyčí |
A krom laciné, podbízivé fráze za kterou tě všichni budou plácat po zádech co přináše text pro čtenáře? Kde je poezie po vystřihnutí kyče? |
||
06.12.2012 23:12 | K dílu: z plechu | KlubkoRedaktorůSyčí |
Me se zase ty závorkový líbí. Vždycky se dá všechno pokazit a pokazit se dá s jistotou naopak vylepšení nikdy není jisté. Štestí je jen tehdy když víme že se nám vede a nemusí.! Víš že já jsem jinde, ale ta sladká opravdovost vanilkových rohlíčků! |
||
02.12.2012 17:34 | K dílu: Opěry výběrů (prolog) | KlubkoRedaktorůSyčí |
Já bych si položil a odpíchnul na otázce proč se někdo stane členem klubu. Klub se nám snaží namluvit, že mají rádi poezii a chtějí zde pro ni pracovat a tak si utrhnou od svého volného času a obětují se! Pro dobro pro poezii – dobráci! Jistě každé konání člověka je sloučeninou pohnutek, jak vědomých, tak podvědomých, ale upřímně kdo bude věřit v altruismus protkaný láskou ke slovu jako hlavní pohnutce našich ušlechtilých osobností v redaktorském klubu?
Říkám ne, ne, ne! Člověk musí mít jisté vlastnosti když touží po moci, touží být vidět, mít vliv na ostatní! A tyto vlastnosti jsou hybnou silou, proč někteří „se zde obětují“ pro lásku k literatuře. A s osobním nasazením zde čtenářům ukazují kdo píše kvalitně a kdo nikoliv. Zatímco jiní jsou prostě zbabělými lenochy. Nebo jen prostě nechtějí psát „kvalitnější“ texty založené na vlivu. Nechtějí být vidět za tuhle cenu. Netouží ovládat a manipulovat s jinými! Prostě lenoši a proti nim altruisti redaktorů.
Ale nástin postojů celkem odpovídající mimo prvotní důvody proč je něco špatný a něco ne a proč se redaktor tolik obětuje. |
||
30.11.2012 15:03 | K dílu: Ztracený dopis Hany H. Richardovi M. | KlubkoRedaktorůSyčí |
Starej hajnej Müler byl asi tyranský sadista a synu hol těžko se dnes žije. (I když nedávno říkal jak na něj s láskou...) Nejvíc milují své matky děti v dětských domovech. hezky jsi to napsal pro ně! |
||
26.11.2012 20:33 | K dílu: xxx VI.; xxx VII.; xxx VIII.; xxx IX.; xxx X. | KlubkoRedaktorůSyčí |
Taky dobrý pro mne minulý lepší, ale je nejsem až tolik smeroplatný hodnotitel. |
||
23.11.2012 14:48 | K dílu: vzpomínka na růžovojmennou | KlubkoRedaktorůSyčí |
jolana. patří k mým oblíbenějším autorům na písmáku. V jejích textech je cítit osobní zaujetí. (Je to člověk za textem a jeho nutnost.) Jenže se snaží mlet všechny otřepané rekvizity básní a splácat je do sebe. Chybí tomu konkrétní rána, jen se to mele a mele v nekonkrétnu. Nevím jestli se bojí být úplně otevřená? Taky jako by čím déle pomele tím líp. Já jsem to vydržel něco přes půlku pak mě přestal text bavit. egile měl bys držet konzistenci v názoru. |
||
18.11.2012 16:53 | K dílu: a vlastně se neznáme | KlubkoRedaktorůSyčí |
A pak hurá do krásného prázna do falešnosti jsi úplně mimo |
||
17.11.2012 18:40 | K dílu: Křest Neosvitel | KlubkoRedaktorůSyčí |
At se vydaří. Přeju upřímně tak jako upřímně každý svůj úspěch dám klubku redaktorů sežrat. |
||
17.11.2012 09:39 | K dílu: Otáznik | KlubkoRedaktorůSyčí |
jemná poetika první strofy v druhé je už převážila potřeba vyslovit myšlenku přímo už jsem četl jakto že mi to nenapadlo už tehdy? |
||
17.11.2012 09:35 | K dílu: z podzimu | KlubkoRedaktorůSyčí |
Když se podaří rozlousknout (mně hloupému po nápovědě) pak je to úžasná báseň. Cyklus věčného znovuzrození, světla a zimy. Nazírání dál a těšení se z nevyhnutelného světla v koutech kde klíčí. Až nakonec existenc báseň. |
||
16.11.2012 09:47 | K dílu: o slepotě | KlubkoRedaktorůSyčí |
jde o to kdo je vlastně ten oslepený? jako poezie pro mne ujde |
||
14.11.2012 17:59 | K dílu: z odpoledne | KlubkoRedaktorůSyčí |
Jak jsem už psal sladký to je až ažžžž brrr ale opravdovost! až závist jak Týnce tak můře. |
||
12.11.2012 19:20 | K dílu: z listopadu | KlubkoRedaktorůSyčí |
i loudám se pohrabat nafoukané listí je jemná poetika a asi zaslouží si pozornosti |
||
12.11.2012 18:37 | K dílu: z listopadu | KlubkoRedaktorůSyčí |
Hele smrtihlávku však víš, že každej jsme na obrácené straně lyriky a někdy to prostě musí být znát ve vychutnání |
||
12.11.2012 17:37 | K dílu: z listopadu | KlubkoRedaktorůSyčí |
tohle místo se milíbí až jsem mu uvěřila i žluté květy na stromech |
||
08.11.2012 15:42 | K dílu: Mazání cizích reakcí | KlubkoRedaktorůSyčí |
Swen je egil? No tak to jsem nepoznal. Texty co jsem četl něco měly do sebe, ale přišly mi tak tlačené do sladka a žadný kouzlo navíc. |
||
08.11.2012 09:54 | K dílu: Výzva (nadějným) písmákům | KlubkoRedaktorůSyčí |
Me to nasměrovalo do dalších vrstev úvah a dost možná i některé další čtenáře. Tenhle text má svoji hloubku. (snad i záměrnrnou) |
||
07.11.2012 09:09 | K dílu: mezi národní bdění | KlubkoRedaktorůSyčí |
ús-mně-vné |
||
05.11.2012 11:13 | K dílu: Odpozorováno | KlubkoRedaktorůSyčí |
druhá je hezkej citát |
||
03.11.2012 11:20 | K dílu: xxx I.; xxx II.; xxx III.; xxx IV.; xxx V. | KlubkoRedaktorůSyčí |
No tobě jen, že by mohlo zajímat Smrtihlávku :-) |
||
03.11.2012 09:58 | K dílu: xxx I.; xxx II.; xxx III.; xxx IV.; xxx V. | KlubkoRedaktorůSyčí |
Rozhodně nejsem člověk který ti dá tip na oplátku, ale je pravda, že dík tomu jsem se na tvůj text podíval. Ač jsem dys dys a ve slovenštině je to pro mne daleko těžší vnímat, jsem přesvědčený, že tohle patří k tomu dobrému co občas jde si na písmáku přečíst. Bohužel ti dělám asi medvědí službu, ale nedá mi to a pokusím se tě zviditelnit a pošlu avíza některým zdejším mocipánům - arbitrům kvality, kteří na jednu stranu opravdu něco vědí a cítí, ale na druhou...!
|
||
01.11.2012 11:45 | K dílu: a vlastně se neznáme | KlubkoRedaktorůSyčí |
psal jsi že jsi tady několik let k dalšímu se už nevyjádřím protože bych musel používat argumenty které by vypadaly sebestředně |
||
01.11.2012 10:49 | K dílu: a vlastně se neznáme | KlubkoRedaktorůSyčí |
Psal jsi, že než jsi se začal radit se zdejšími kritiky (mocipány nad ... říkám já) nikdo tě nečetl, nikdo o tebe nezavadil... Z toho mohu vyvodit. že jen tehdy budeš navštěvován- když budeš psát podle rad (což vlastně ty jim dáváš pocit že umí) a z toho je pak jasné, že se může vytratit to proč jsou básně opravdu přínosem. |
||
01.11.2012 10:33 | K dílu: a vlastně se neznáme | KlubkoRedaktorůSyčí |
Nápadité a NEOTŘELÉ metafory. Není důležitá forma, ale člověk za textem, nebo vážná potřeba k člověku-lidem před textem. To je to co by mělo být na prvním místě. Jenže pokud se nebudeš ohýbat podle zdejší "elity" nebudeš tolik čtený, jak jsi mi koneckonců napsal. A to je právě to, že cíl proč psát musí být jiný. Posoudit kdy tak děláš si netroufnu. Já od zdejších arbitrů nemám ten dar. :-) Jen cítím, že možná někde? Za talent a nápaditost rozhodně tip.
|
||
26.10.2012 00:14 | K dílu: zimní-konečná | KlubkoRedaktorůSyčí |
poč je tam či? či Šivu proč je tam jako? a páral jako moly nahlodaný svetr dalo by se hledat bez jako a najít?
ateista tipuje |
||
26.10.2012 00:09 | K dílu: komu není dáno shůry | KlubkoRedaktorůSyčí |
těžký námět na opracování aby žila poezie pereš se slušně |
||
24.10.2012 22:46 | K dílu: Poučení z krizového vývoje | KlubkoRedaktorůSyčí |
:-) |
||
24.10.2012 22:09 | K dílu: Ještě | KlubkoRedaktorůSyčí |
autorka spolutipováním ale zde od kurzivy vtip ironie a tedy i jistá zásluha pozornosti-kvality |
||
24.10.2012 22:05 | K dílu: Pocta budoucím mořeplavcům | KlubkoRedaktorůSyčí |
nejsem naladěný na stejnou vlnu |
||
24.10.2012 22:00 | K dílu: Biografy | KlubkoRedaktorůSyčí |
není špatný. pro mne násilný když už bylo podobně v hlavě hledat život - taky poslední tři řádky bych škrtnul.
Ale to je jen pocit amátéra.
|
||
24.10.2012 21:55 | K dílu: Variace na kozu | KlubkoRedaktorůSyčí |
:-) kdo jsi ... hoď sebou o kamen |
||
24.10.2012 21:53 | K dílu: Poučení z krizového vývoje | KlubkoRedaktorůSyčí |
matematika nesedí a tak se ptám jestli rudé je... |
||
24.10.2012 21:51 | K dílu: na Červeném kopci | KlubkoRedaktorůSyčí |
tvoje plus je vždy hravý vtip
pak jsem si řekl kde je největší tma :D |
||
17.10.2012 09:42 | K dílu: Víc než je slina | KlubkoRedaktorůSyčí |
Lucie na jednu stranu obsahově víc v textu být nemůže než je. Sexuálně divoká touha uspokojit zasravená rozumem. Každý řádek by byl jen dalším obrazem k řečenému. Na druhou stranu ti rozumím. Já jsem chtěl taky pokračovat. (V sexu pokud nedojde k orgazmu je potřeba pokračovat a ten by text stejně nevyvolal :-)) )Jenže jsem chtěl aby dotyčná neměla "bolest" že ač sygnály zkus to (asi by odmítla) byly evidentní protějšek akci směrem k S nevyvinul. Tahle báseň měla takhle pohladit co nejdřív a další obrazy divoké touhy mě nenapadaly. Na třetí stranu, kdybych chtěl později nějaký obraz dopsat, musel bych zažívat podobné... |
||
16.10.2012 16:46 | K dílu: Totem.cz vydává knihu a vyhlašuje soutěž o texty do ní | KlubkoRedaktorůSyčí |
No mne zajímá jak lidé myslí na druhé při svých činech to máš pravdu. A zde je to dvojsečné se zájmem jinde bez zájmu, hezké i škaredé... Děkuji za milou reakci. |
||
14.10.2012 08:16 | K dílu: Totem.cz vydává knihu a vyhlašuje soutěž o texty do ní | KlubkoRedaktorůSyčí |
Co na tuhle reklamu majitel písmáku dero? |
||
10.10.2012 16:02 | K dílu: Lítosti papilár | KlubkoRedaktorůSyčí |
Omlouvám se. Já se poslední dobou nedokážu dlouhodobě soustředit na čtení, ani na světová jména co píší lehce, ale první dva odstavce povídky jsou hodně lyrické, hravé a nápadité. |
||
09.10.2012 16:30 | K dílu: Přežijí potomci? | KlubkoRedaktorůSyčí |
Zůstanou je vyvolení, doprdele kdybych to věděl tak se do té soutěže přihlásím. |
||
08.10.2012 12:58 | K dílu: Studnice studu | KlubkoRedaktorůSyčí |
líbí se mi námět a část s plícemi bez jako |
||
05.10.2012 18:57 | K dílu: sestřihy z dopisů | KlubkoRedaktorůSyčí |
hm jako by mezi řádky nemohla být nosná, jako by mezi řádky musela být jemná...? nevím jestli má jeřáb origami ještě nějakou symboliku i tak mi stačí... | ||
03.10.2012 17:47 | K dílu: 5 signálních obrazů do vzduchu vezdejšího | KlubkoRedaktorůSyčí |
No koukám že se ti na výběrech vyrazila tvoje hrozba nepřátelstvím. :-) | ||
03.10.2012 17:36 | K dílu: Poslední dobou se mi líbilo | KlubkoRedaktorůSyčí |
Chceš psát dvakrát až třikrát lepší poezii? Staň se redaktorem! A naopak. Chceš psát tak mizerně, že nebudeš vůbec navštěvován arbitry kvality? Dokaž jim jak jsou malí a pro svou malost neschopní hodnotit... | ||
02.10.2012 12:39 | K dílu: Čtení a ze čtení; nesečtený v ubytovně; benefikce | KlubkoRedaktorůSyčí |
to je že jsem neposlal k zprávě avízo. To jekdyž píšeš pod svoje dílo a chceš aby dotyčný dostal to žlutý upozornění musíš nejdřív v okýnku --nikomu-- označit dotyčnýho tak že na něj klikneš ten zmodrá a pak dáš odeslat. Pokud chceš poslat avi víc lidem v okně podržíš při označování druhého klávesnici ctrl. stejně tak třetího čvrtýho. až máš všechny dáš odeslat. | ||
02.10.2012 12:30 | K dílu: Čtení a ze čtení; nesečtený v ubytovně; benefikce | KlubkoRedaktorůSyčí |
Jo avi | ||
02.10.2012 12:30 | K dílu: Čtení a ze čtení; nesečtený v ubytovně; benefikce | KlubkoRedaktorůSyčí |
Dám to časem do událostí. Jinak klikni si třeba nahoře vedle autor KlubkoRedaktorůSyčí, vyjedou ti informace o uživateli a dole jsou díla. Tam klikni na pozor nekupovat a v antianonci dostaneš zatím několik odpovědí. | ||
02.10.2012 12:12 | K dílu: Čtení a ze čtení; nesečtený v ubytovně; benefikce | KlubkoRedaktorůSyčí |
aha i s komentem, že se zeptáš třeba jinde, mi dal dohromady, že jsi s ústí nad labem a chodíš na akce H_aluze... :-) | ||
02.10.2012 11:44 | K dílu: Čtení a ze čtení; nesečtený v ubytovně; benefikce | KlubkoRedaktorůSyčí |
Tohle jsou opracovaný zážitky z benefice H_aluze v Praze a přespání na půl cesty domů v České Třebové. Synu šibečníka ty příjdeš na program v Maxu? | ||
18.09.2012 17:35 | K dílu: vyšly NEOSVITLY | KlubkoRedaktorůSyčí |
teda musím upřesnit co je na tom špatnýho když kamarád kamarádu... da kšeft za tři miliardy v ceně jedné a on mu to zas někdy vrátí. jsme přece lidi ne! | ||
18.09.2012 16:17 | K dílu: vyšly NEOSVITLY | KlubkoRedaktorůSyčí |
Martinez a Larkov jenom pro vyvolounou elitu. (Všichni se diví, že svět je plný svinstva, jak je to možné? vždyŤ lidi jsou pouze zjistní ) | ||
13.09.2012 13:21 | K dílu: otrávený nečas | KlubkoRedaktorůSyčí |
zombi jenže oni jsou sakra masití a ovary pod bradou se lesknou omastkem když kážou zákon ale je třeba se zabívat rozkladem demokracie |