21.02.2018 14:47 | K dílu: Upřímný blázen | Alexka |
Zvědavče díky, ale přece když vím, že je to nutné, neznamená, že za ně rozhoduju, nebo jsi rto myslel jinak?
Kočkodane, já bych ale uvítala, kdyby se upřímně odvázal :-
Gora, tak pobavilo... hm... díky za upozonění, chyby později opravím
Dodola, férový obchod, dobrý nápad, možná inzerát ještě pozměním :-)
Haijin, nemusels komentář mazat, vystihnul totiž podstatu věci. Děkuju |
||
21.02.2018 07:29 | K dílu: Jak šel Honza dělat přijímačky na Univerzitu Karlovu | Alexka |
Kdo není flegmatik není moderní? To mě nenapadlo. Možná máš pravdu... taky k nám do práce nastoupila jedna flegmatička, tak jsem ji velmi rychle probrala :-) |
||
21.02.2018 07:27 | K dílu: Dovolená je nebezpečná | Alexka |
Jo jo, je to náročné... ale když se člověk snaží, třeba to půjde, asi je potřeba to párkrát zopakovat. Děkuju |
||
21.02.2018 07:23 | K dílu: Ezoterická léčba | Alexka |
Upupa, ano, lidi chcou především věřit v zázrak. Vystihnuls to přesně. zázraky jsou takové jednoduchí a pohodlné, určitě jednodušší, než když člověk musí sám makat. |
||
21.02.2018 07:19 | K dílu: Být "in" je stále těžší | Alexka |
Ostrich díky za skvělý kometář.... Jestli se překotný vývoj někdy ustálí... já bych řekla, že ne, že všechno bude ještě rychlejší a překotnější a jde z toho na mě pomalu hrůza |
||
28.09.2017 07:27 | K dílu: NIČ 2 | Alexka |
Máš to napsané tak, že čtenář musí číst, je zvědavý, jak to bude dál, proč se to všechno tohle děje a jak to všechno dopadne…. Jenže nakonec se čtenář to PROČ nedozví. Tím pádem je pro mě závěr nepochopitelný. Nevím jestli spadnul na hlavu, nebo se zbláznil, nebo je jen „unavený životem“… proč nepoznával lidi? nevěděl jak se jmenuje? kde bydlí? … já bych to ráda věděla, protože jinak je to fakt dobrý |
||
26.09.2017 21:19 | K dílu: Být "in" je stále těžší | Alexka |
Srozumeni, tak to jsi moc šikovná... mě ani nenapadlo jít někam na pobočku :-( |
||
25.09.2017 15:01 | K dílu: Být "in" je stále těžší | Alexka |
Danny, to já potom asi znám jen takové ty kosmonauty (co kdysi jako první chodili s mikrofonem u sluchátek a když šli po ulici a telefonavali, bylo to jako kdyby mluvili sami se sebou) |
||
25.09.2017 14:59 | K dílu: Být "in" je stále těžší | Alexka |
Aleši, to jsi trefil přesně :-))) |
||
25.09.2017 14:50 | K dílu: Být "in" je stále těžší | Alexka |
Upupa, máš pravdu, každý si vyrábí po svém a my abychom se z toho pos... dík za návštěvu, mám radost, že sis dobře početl. (Vím, měla bych se u tebe zastavit, ale fakt toho mám teď hodně. To jen na vysvětlení :-))
Gora, tak jsi prostě chytřejší :-)
Gábi, ano, přesně tak, jednou to muselo prasknout, děkuju i tobě
Yan, to jsi dobrý, že si s tím rozumíš. Nevím, co by se mnou udělalo, kdyby se mi na displeji objevila taková hatmatilka... asi bych ho prodala :-) Danny, děkuju. Jsi nejspíš výjimečný ajťák, co potvrzuje pravidlo :-) |
||
24.09.2017 22:12 | K dílu: Krátký život ministranta | Alexka |
Upupa, díky. to, že "dokážem presne popísať chlapčenskú dušu" je pro mě velká pochvala. |
||
24.07.2017 07:51 | K dílu: Jistota z mrazáku | Alexka |
Takže to znáš i z vlastní zkušenosti.... no, nevím, tak jak jsou genově podmíněné choroby, které neovlivníš (hemofilie), tak jsou i takové, jejichž vznik lze do jisté míry ovlivnit (např. cukrovka). stejně tak existují i černoši s depresemi, jenže ti nežijí v Africe, ale v USA :-) naučit děti myslet i na druhé, ale podle mě lze. pokud je někdo "vrozený" sobec, povede se to asi jen do určité míry, ale to neznamená, že se o to matka ani nepokusí, že mu nebude vtloukat do hlavy, že existují i jiní na které by měl myslet je to složité, není všechno jen černé nebo bílé |
||
23.07.2017 20:16 | K dílu: Jistota z mrazáku | Alexka |
Jo, geny jsou svinstvo. Teď jsem viděla na youtube video o tom, jak rodina adoptovala kluka. strali se o něj úplně stejně jako o dceru, jenže kluk v pubertě začal lumpačit a došlo to tak daleko, že zabil a byl odsouzený k trestu smrti. když už byl na své kriminální cestě, dozvěděl se, že i jeho otec čeká v base za vraždu na smrt. |
||
23.07.2017 20:09 | K dílu: Jako vyhaslá sopka | Alexka |
Děkuju. Máš pravdu, ta kámoška se nezmění |
||
23.07.2017 20:07 | K dílu: Zánik švédské trojky | Alexka |
Upupa, já ti nevím, ale myslím, že pokud je jeden národ, který upřednostňuje nějaký druh chování, lze to nazvat i mentalitou toho národa, ne? sám píšeš, žes nepoznal větší namyšlence… řekla bych, žes jen jinak popsal to, o čem jsem psala já. Ten důraz na individualitu se prostě musí v něčem odrazit. Afričani mají jinou psychologickou stavbu těla? Tomu asi dost přesně nerozumím, ale pak pokračuješ o depresích… mé vysvětlení toho, prosč nemají deprese je právě v tom, že se dokážou radovat z maličkostí - z toho, že si obstrarali jídlo na další den (zjednodušeno), kdežto tady u nás, kde takové „primitivní“ starosti nemáme, se nemůžeme ani z takových primitivností radovat. Máme všechno a stejně nám pořád něco chybí, stejně nejsme spokojení, pořád se za něčím ženeme, jenže nemáme šanci to chytit. Tak to vidím já. To ostatní (schopnost se bavit, vůdcové….) … nevím, tomu fakt nerozumím, o tom se do debaty pouštět nebudu Moje odpověď nerouškovi byla typicky ženská? Možná… mě přijde, že špatně pochopil to, o čem jsem psala ( asi jsem špatně napsala, jinak by samozřejmě pochopil správně) |
||
23.07.2017 19:49 | K dílu: Nemá to šťávu | Alexka |
:-) OK, někdy to tak tedy zkusím |
||
14.07.2017 18:14 | K dílu: Nemá to šťávu | Alexka |
Asi jednou jsem zkoušela psát jen tak, co z toho vyleze, ale bylo to jen takové plácání na místě, jakési myšlenky, pocity, no hrůza. Takže vím, že musím vědět, o čem chci psát. Co se týče přepisování… to mi přijde normální, ještě se mi nestalo, že bych byla spokojená s prvním textem. Myšlenka, že ještě nenastala doba, aby lidi pochopili… no, je to pěkný, ale nemyslím si, že bych zrovna já byla pokroková, ale myšlenka je to pěkná. :-) Díky |
||
10.07.2017 08:23 | K dílu: Její vina | Alexka |
Díky za názory a nápaday, určitě se nad tím zamyslím, určitě si s tímto textem dám ještě práci :-) |
||
10.07.2017 08:21 | K dílu: Zpackaný život | Alexka |
OK, beru, ale až někdy později, do té doby to odsud raději sundám |
||
10.07.2017 08:20 | K dílu: O tom, proč je tráva ze Srnčí loučky léčivá | Alexka |
Upupa, díky vidíš, já Pavlovem snad jen jednou projížděla a na Nových Mlýnech byla asi dvakrát, vždycky jen na odpoledne, ale je tam fajn, to jo. Tak snad se ti tam bude líbit i letos :-) Panenku už jsem četla, ... proč takové texty vždycky končí smutně.... |
||
10.07.2017 08:15 | K dílu: Panenka | Alexka |
Pěkná pohádka…. Smutná. Jako by to bylo o tom, jak by se vám to líbilo. Mít vedle sebe takovou poslušnou panenku, co neremcá, skoro nic nechce, jí maso, pije pivo… ale stejně nakonec… jako, že i taková panenka vás nakonec stáhne ke dnu? …je to takové beznadějné… Asi jsem špatně pochopila, teď jsem si všimla, že balada… tak to potom jo, to ten závěr takový musí být |
||
08.07.2017 09:18 | K dílu: Tohle asi nechce nikdo slyšet | Alexka |
Upupa, řekls to dobře - lékaři nám prodlužují život, tím samozřejmě i stáří. (ale ne všichni mají hnusné stáří, někteří si ho užívají - jistě ... jen do určité doby. Myslím, že my ale žádné stáří mít nebudem, protože dřív než budeme moct do důchodu a aspoň trochu si ho užít, tak umřem :-() |
||
08.07.2017 09:15 | K dílu: Ještě nezemřeš | Alexka |
Goro, děkuju, je to milé, že bys chtěla mít povídku v PM, ale ne. Myslím, že by tam měly být díla propracovanější, lepší atd. |
||
03.07.2017 08:49 | K dílu: úvaha o nešetrném zvěrolékaři | Alexka |
Trošku drsný :-) |
||
03.07.2017 08:47 | K dílu: Prvý pánsky magazín | Alexka |
Zajímavá vize, pobavilo :-) |
||
03.07.2017 08:44 | K dílu: úvod? | Alexka |
Upupa, jo pošli, jsem zvědavá O tomhle se dá psát asi donekonečna,
Mimochodem.. 10 let je výkon, musíš být tolerantní, mít pevné nervy, často být nad věcí, nepřipouštět si spoustu věcí, atd... |
||
03.07.2017 08:41 | K dílu: Ještě nezemřeš | Alexka |
Upupa, děkuju, já to napsala, když jsem se dozvěděla o tom, jak se jedna rodina z ničeho nic ocitla před takovým problémem. Nikdo netušil, čemu se jejich příbuzný věnuje a jak vlastně na tom je. Bylo mi z toho tenkrát dost smutno... a nasraně |
||
03.07.2017 08:37 | K dílu: U nás v Kocourkově | Alexka |
Upupa, díky, poslouchat lichotky je fajn :-) |
||
03.07.2017 08:35 | K dílu: Proč být blond | Alexka |
Já si myslím, že je nutné si sám ze sebe občas utahovat.... jinak by ten život byl příliš vážný |
||
03.07.2017 08:33 | K dílu: Jak na chlapy a jejich zlozvyky | Alexka |
Květoni :-)), nevím, nevím... tohle asi nepůjde Gora, ano každý máme svoje mouchy a není nadto se s nimi svěřit Upupa, díky, za pochvalu i sondu do bordelářských duší. :-) Taky znám asi dva, možná tři muže, co jsou schopni uklidit, takže máš pravdu, jen si myslím, že pořádkumilovných mužů je přece jen méně. |
||
01.07.2017 07:52 | K dílu: Tohle asi nechce nikdo slyšet | Alexka |
Srozumění, děkuji :-) |
||
01.07.2017 07:51 | K dílu: Dotek | Alexka |
Goro, tahle miniaturka se ti povedla, čekala jsem na závěr, jestli přijde nějaké překvapení a ono jo :-) četla jsem si i debatu o artoze a artritidě, tak tady je jeden odkaz. http://www.zelenahvezda.cz/pacientska-sekce/p-ortopedicke-problemy/rozdily-mezi-artrozou-a-artritidou
|
||
01.07.2017 07:42 | K dílu: MOJE MÁMA, SESTRA A JÁ | Alexka |
Zvláštní souhra náhod... tak snad i vy dvě budete takové čupr babičky, jako vaše matka :-) |
||
01.07.2017 07:37 | K dílu: Štěmbera | Alexka |
Pěkné, děti jsou úžasné |
||
30.06.2017 18:36 | K dílu: Ještě nezemřeš | Alexka |
Lakrove, nejsi první, komu se to zdá málo ... tak to bude asi pravda, jak už jsem psala v jiném komentu, popřemýšlím o tom Vymezených šedesát let? možná bych si měla něco podobného každý den říkat, aspoň bych se neflákala :-) |
||
30.06.2017 08:50 | K dílu: Love story v roce 3548 | Alexka |
Tohle mi zvedlo náladu, skvělé! |
||
29.06.2017 15:17 | K dílu: Pozdrav z budoucnosti | Alexka |
Pěkná povídka, smutný konec. Jinak, já děti strašila jen tím, že posbírám rozházené hračky (které si nechtěly uklízet) a odnesu je cigánům - možná dětem do domova by bylo lepší, a jedna moje známá je strašila tím, že odejde pryč ona |
||
29.06.2017 15:06 | K dílu: Ještě nezemřeš | Alexka |
Keithe, potenciál... to je možný, budu o tom přemýšlet. Díky za čtení |
||
28.06.2017 08:16 | K dílu: Sladká smrt | Alexka |
Celkem pěkně napsané, dobře se četlo.... jen... spíš mi to příjde jen takové vyprávění, kdy jen popisuješ, co se děje, postavy jako by nežily, a pak ... mě hřbitov napadnul celkem brzo |
||
28.06.2017 08:12 | K dílu: Tělesná cesta | Alexka |
:-) Bezva nápad! To shánění stavebních prvků se mi líbí
|
||
28.06.2017 08:06 | K dílu: Doprava | Alexka |
Pěkně jsi to napsal Koukám, že tam mají pěkný chaos... nevím, nevím, jestli by se mi tam líbilo |
||
28.06.2017 08:03 | K dílu: Ještě nezemřeš | Alexka |
Děkuji vám přátelé, jsem ráda, že se vám tento můj úlet líbil :-) |
||
28.06.2017 07:59 | K dílu: Není kde si spravit oko! | Alexka |
Květoni, díky Musím přiznat, že i já nasobě už pozoruju zpomalující se metabolismus, kdo ví co bude za pár let... A jasně, jsou i tací, kteří potřebují ženskou za něco chytit a těm se jistě dnešní trend líbí :-) |
||
27.06.2017 15:07 | K dílu: Není kde si spravit oko! | Alexka |
Díky všem!
Goro, právě to, že dnes vlastně neuvidíš děcko samá ruka samá noha, mě dost nemile překvapilo. Oni jsou ty děcka vlastně chudáci, než by matka poslouchla "já mám hlad, co bude k večeřiů tak jim raději koupí rychle párek v rohlíku a tím jim doslova zacpe hubu. :-(
Dodola, ano vím, původně jsem to v textu dokonce měla, ale pak mi toho přišlo moc a řekla jsem si, že bych to mohla sepsat na dvakrát. Tak uvidíme, možná budě něco na to téma (snad jsem si to v zápalu všechno nesmázla)
Kočkodane, tak to bys mohl na příští festival přijet, bych si spravila oko ;-) Upupo, i ty lichotníku jeden :-) Agáto, taky cítím, že ten závěr není úplně to pravé ořechové, ale lepší jsem nedala.
|
||
08.06.2017 19:31 | K dílu: Tohle asi nechce nikdo slyšet | Alexka |
Jasně, že jsem to popletla já. Hned to jdu opravit, má být jen Milena |
||
08.06.2017 19:31 | K dílu: úvod? | Alexka |
Jo, měl by to být jen úvod k něčemu delšímu. A vůbec se, Lakrove, nemusíš ompuvat. Prostě ti to nesedlo, to se stává. Díky za názor |
||
08.06.2017 19:28 | K dílu: O tom, proč je tráva ze Srnčí loučky léčivá | Alexka |
Lakrov, díky.... ani jsem si toho úkolování nevšimla Napravím |
||
06.06.2017 16:38 | K dílu: Tohle asi nechce nikdo slyšet | Alexka |
Adriano, ano, vím, váhala jsem kam zařadit.... no zatím nechám tak, i ty úpravy, pokud budou, tak až někdy později. Díky za názor |
||
28.05.2017 19:59 | K dílu: úvod? | Alexka |
má to teda v hlavě trochu jinak, ale uvidíme |
||
28.05.2017 19:58 | K dílu: Poslední naděje lidstva | Alexka |
Četlo se parádně, a to navzdory tomu, že těm odborným výrazům houby rozumím. Dokonce jsem z toho pochopila, že já, žít v pětadvacátém stoletím, bych skončila v transu :-) |
||
28.05.2017 18:59 | K dílu: úvod? | Alexka |
Ten kurs vaření je Goro, docela dobrý nápad. To bych mohla dál použít. Díky Kočkodane, popravdě... mně by nějaký oplatek taky nestačil, plně toho chlapa chápu :-) |
||
27.05.2017 10:45 | K dílu: Velikonoční | Alexka |
tak takhle to asi většinou bývá. Ráno jsou všichni ještě v pohodě a usměvaví, aby pak později tu atmosféru dokázalo několik jedinců úplně zničit. Právě z toho důvodu, že někteří kluci fakt holky řezali a spousta z nich to brala jako příležitost se opít, nemám Velikonoce dodnes ráda. Napsalas to moc pěkně .-)
|
||
27.05.2017 10:34 | K dílu: Dominikovy třešně a jahody | Alexka |
takové msutné i veselé vzpomínání zároveň. Mě se to líbilo. |
||
26.05.2017 16:27 | K dílu: Tohle asi nechce nikdo slyšet | Alexka |
No jo, paměť je prevít... takových nadšenců je, Kočkodane, asi víc ;-) |
||
26.05.2017 05:36 | K dílu: Tohle asi nechce nikdo slyšet | Alexka |
Možná jo... já pořád váhala, kam to zařadit. Jako čistokrevná povídka mi to nepřijde, ale klidně přeřadím |
||
25.05.2017 13:44 | K dílu: O tom, proč je tráva ze Srnčí loučky léčivá | Alexka |
Díky Ano, Goro, bohužel... nemám v poslední době vlastní nápady, tak jsem se vrhla na pověsti :-) |
||
25.05.2017 13:25 | K dílu: intelektuální úvaha z kuchyně | Alexka |
:-) |
||
25.05.2017 13:24 | K dílu: Katka | Alexka |
Co mě přimělo? Ani přesně nevím.... asi to množství tipů u prvníha díla :-) |
||
13.05.2017 13:29 | K dílu: Katka | Alexka |
Tak tahle se mi líbila! I když je taááák dlouhá a řadím ji spíš do červený knihovny, přečetla jsem na jeden zátah! Fakt dobrý :-)
|
||
13.05.2017 07:20 | K dílu: Skvrna II - Výlet | Alexka |
Četla jsem už včera. Moc mě to nebavilo, přišlo mi to jako nějaké tlachání u kafe – alespoň ten úvod, dost jsem přeskakovala. Pokud je to součást něčeho delší, asi bych u toho usínala. |
||
13.05.2017 07:16 | K dílu: Osobní vlastnictví drahých poloviček | Alexka |
Jo, Lakrove, je to asi marný, nic s tím neudělám, ale zjištění, že i jiní jsou na tom podobně mě tak trochu uklidnilo. Díky |
||
07.05.2017 10:35 | K dílu: Pastýř Kuba a Nový dvůr | Alexka |
K3, je to původní pověst, jen jsem ji trochu přepracovala (dopíšu to nahoru) |
||
06.05.2017 14:41 | K dílu: Ovoňaj mi zadok | Alexka |
Jenže mně to vtipný nepřišlo :-( |
||
06.05.2017 14:41 | K dílu: Ortel | Alexka |
špatně se to čte, snažila jsem se, ale nejde to. máš tam divně šroubovaný věty. Hned ten úvod: „Když otevřel oči, obraz byl rozmazaný.“ Podle toho, jak to máš napsaný, je to jako by se díval na nějaký obraz, který někdo rozmazal. „Chvíli tak ležel na volantu, než se mu obraz zaostřil. Zvedl hlavu ze zakrváceného volantu" - 2x volant brzy po sobě, určitě by se dalo přeformulovat„Když se podíval na sedadlo spolujezdce zjistil, že sedadlo není vůbec na svém místě, pokud se ovšem za správné místo považuje úroveň předního skla" - ta druhá věta je dle mého zmatečná, buď tam máš špatně spojku nebo nevím, a vůbec tam být nemusí. každý ví, kde je sedadlo spoluhezdce. „Sedačka byla scvrklá a půlka opěradla zírala ven v místě, kde kdysi bývalo okno." - fakt může půlka opěradla zírat ven? Nebylo by lepší, že trčela? Sorry, dál jsem to nedala :-( |
||
06.05.2017 14:16 | K dílu: Ovoňaj mi zadok | Alexka |
cítím z toho jakousi naštvanost, nebo co, řekla bych, že autor psa nevlastní :-) Nějak nevím, co bych k textu jinak řekla |
||
06.05.2017 14:13 | K dílu: Její vina | Alexka |
Lakrove, já původně chtěla vraždit, ale nakonec se z toho vyklubala nešťastná náhoda. Možná proto se ti to zdá "rozpolcené". Časem se na povídku určitě ještě mrknu. Díky za názor |
||
06.05.2017 14:10 | K dílu: Pastýř Kuba a Nový dvůr | Alexka |
Kočkodane, o to víc mě těší, že ty jsi vůbec komentoval :-)
Goro, já mám radost, že ty máš radost. Třeba na štengar taky dojde :-) |
||
05.05.2017 14:26 | K dílu: Osobní vlastnictví drahých poloviček | Alexka |
K3, ano, jasně, že "všichni jsou stejní" platí jako každé jiné pravidlo - tzn. existují výjimky. Ty jsi toho zářným příkladem :-) Díky za čtení |
||
01.05.2017 18:51 | K dílu: Osobní vlastnictví drahých poloviček | Alexka |
Děkuji vám všem uctivě Srozumeni, Diano, ano máte pravdu, to je taky dost ošemetné téma. Oni, když si oblíbí nějaké své kousky, tak se s nimi velmi těžko loučí Gora, taky jsem čekala a jak vidím, dočkaly jsme se :-) Aleši, dosud jsem si myslela, že tohle pouze jednostranná záležitost. Možná by ses mohl o nějakou zkušenost s námi podělit ;-) Kočkodane, pořádkumilovné písmačky mohou hromadit, to se přeci nevylučuje ;-) co ale určitě není podle mě dobré, je hromadit vztek. Ten člověka dokáže i skolit, bacha na to |
||
01.05.2017 18:42 | K dílu: Lanovka | Alexka |
Wow, to je nápad! Taková lanovka by se mi taky líbila :-) |
||
12.04.2017 17:16 | K dílu: Zpackaný život | Alexka |
Goro, díky :-) |
||
12.04.2017 10:28 | K dílu: Na Západe nič nového | Alexka |
:-) dobrý nápad (kdyby to bylo o něco kratší, vůbec by mi to nevadilo. K závěru jsem pokukovala, kolik textu mi ještě do konce zbývá) |
||
06.04.2017 15:55 | K dílu: Její vina | Alexka |
Aleši, díky za čtení a tip :-) |
||
06.04.2017 06:43 | K dílu: Její vina | Alexka |
Goro, díky, vidím, že jsou tam ještě mouchy
Kytii, happy end by byl asi lepší, ale takhle jsem tě aspoň překvapila
Kočkodane, abych to uvedla na pravou míru, nepsala jsem podle skutečnosti, nikoho takového naštěstí neznám. Tu osůbku lituju |
||
05.04.2017 20:36 | K dílu: Ašád a Ačner na výstavě | Alexka |
Přijde mi dost smutný, že "Viktor Len na ni sice zapomenout nemohl, nicméně o ni ztratil zájem, neboť se jednak ukázalo, že je nádor v těle Ačner maligní a jednak se náhle v Lenově blízkosti objevila jiná, asi dvacetiletá, půvabná zlatokopka. " Myslím, že to už je moc. Ty jména mi vrtaly hlavou :-) Jen se mi nechce věřit, že by se tak ty holky oslovovaly i po letech |
||
05.04.2017 20:29 | K dílu: Růžové Samoty | Alexka |
Tohle se ti, Goro, povedlo. Až mráz běhá po zádech.... |
||
05.04.2017 16:12 | K dílu: úvaha z večírku | Alexka |
a co potom s těmi těžkými |
||
26.03.2017 09:25 | K dílu: Náčelník a ti ostatní | Alexka |
Tohle se mi celkem líbilo :-) |
||
26.03.2017 09:23 | K dílu: Běhání a Venušiny kuličky | Alexka |
Dík za čtení, jsem ráda, že to některé z vás pobavilo. Někde jsem četla, že čtení má být i poučné, tak jsem ráda, že někteří se i něco dozvěděli :-) |
||
17.03.2017 08:18 | K dílu: Vlaštovka a Mořeplavec | Alexka |
Dá se říct, že se mi to líbilo. Jako červená knihovna mi to nepřišlo, nebylo to dle mého dost naivní a zamilovaný… máš to podaný spíš realisticky :-) Ve čtvrté části jsem trochu přeskakovala,. Pak mi vadilo to přecházení z er do ich formy, zdálo se mi to docela chaotický. Například v závěru to máš dokonce v jedné větě: „Proto jsem si ji naposled prohlédl (vštípit si do paměti, jak stojí přede mnou, černé šaty, rozcuchané vlasy a trochu rozmazaná řasenka; ale proč vlastně, když je konec?) a šel k oknu.“
Ale jinak fajn |
||
14.03.2017 19:58 | K dílu: Nemá to šťávu | Alexka |
agáto, asi si vezmu příklad z toho tvého přístupu, to bych chtěla mít :-)
zdendo, právě, že to řekli nezávisle vidím taky jako velkou pravdu. JInak ti moc děkuju, protože teď, když vím všechno, jsem díky tobě nejchytřejší a běda jestli z toho nic nebude :-) |
||
13.03.2017 20:24 | K dílu: Nemá to šťávu | Alexka |
:-) Kočkodane, já bych asi radši v této situaci brala: Autor musí podusit čtenáře ... |
||
13.03.2017 18:14 | K dílu: Nemá to šťávu | Alexka |
:-)) |
||
13.03.2017 17:42 | K dílu: Nemá to šťávu | Alexka |
Jo a ne... ta verze, co je tady, je jen taková osnova :-) |
||
23.02.2017 16:07 | K dílu: Zánik švédské trojky | Alexka |
Děkuji orane, ano, cesta je cíl.
Tak jasně, že jsem uvažovala jen o jednom aspektu reality, ono psán o všech najednou asi dost dobře nejde. Spíš by mě zajímalo, jak víš neroušku, co si umím nebo neumí představit Já ale nenapsala, že motivem lékaře k přestěhování byl odpor k blahobytu, jasně jsem uvedla, že si vzal emigrantku a pak se přestěhoval (mám napsáno, že jsou jedinci, kteří touží po něčem jiném, spíš bych řekla, že o stylu života se svou ženou diskutovali) a dost pochybuju o rozmnožovací strategii. Taky nesouhlasím s tím, že je údělem živočichů být sám – člověk je tvor (jak jistě všichni víme) společenský, tudíž společnost ke svému životu potřebuje. Proto se jim experiment nepovedl. Ženy nabízí sex za společnost a sociální vazbu? Možná některé, ale ono to stejně není nadlouho. Taky si myslím, že člověk se od zvířat liší tím, že své pudy dokáže ovládat. Taky by se dalo diskutovat o tom, jestli je rozum sluha vůle, nebo vůle je sluhou rozumu… I když s většinou toho, cos neroušku napsal, nesouhlasím, jsem ráda, že ses zastavil a nechal svůj názor. Díky |
||
16.02.2017 16:11 | K dílu: Bez peněz nelze být člověku šťastným... | Alexka |
no, nevím…mě se ten úvod zdál neúměrně dlouhý vzhledem k ostatnímu textu… jinak se povídka četla celkem fajn Když na to někdo má, tak ať si příbuzné pohřbí třeba ve zlatě, tak jako bývali pohřbíváni faraoni v sarkofágech. Nesouhlasím s tím, že se nejedná o krádež, když rakev vykopou a nebožtíka přemístí, podle mě je to pořád krádež, navíc taky znesvěcení hrobu.. na to musí mít jeden žaludek... a zdůvodňovat si tuto činnost nějakou charitou… |
||
16.02.2017 14:57 | K dílu: Zánik švédské trojky | Alexka |
Díky za návštěvu a za tipy :-) |
||
15.02.2017 21:16 | K dílu: Podrž mi kočku | Alexka |
Pobavilo :-) Zaujal mě hned název a nelituju, že jsem rozklikla. krom toho, že by se ženská měla vdávat kvůli vdovskému důchodu, mě zaujala i myšlenka, že "S matkou má člověk být jen co snese." - měla jsem v plánu se stavit u dcery, tak nevím, jestli si to ještě nerozmyslím :-)
|
||
12.01.2017 12:08 | K dílu: Vrba | Alexka |
V závěru docela velká náhodička :-) ale jinak pěkný, pěkný, suprově se četlo :-) |
||
06.01.2017 08:36 | K dílu: Na službě | Alexka |
No, já se přiznám, že dávám za pravdu Zdendovu komentáři. Snažila jsem se tuto povídku číst několikrát, ale bohužel nedočetla. Vadilo mi přesně to, co Zdenda popisuje. |
||
05.01.2017 15:15 | K dílu: Promiskuitní lékaři | Alexka |
Sleduj, sleduj a pak mi dej Fialko vědět :-) |
||
05.01.2017 15:14 | K dílu: Tolik jsem ji miloval | Alexka |
Lakrove, já to myslela vážně. Jdu si pro polštářek , brek :-( |
||
05.01.2017 06:01 | K dílu: Tolik jsem ji miloval | Alexka |
Luzz, jsem ráda, že ses zastavila. Souhlasím s tvou výtkou, že je moc schematické (už někde dole jsem myslím psala, že to určitě rozvinu), i s tou poslední větou jsem si nebyla moc jistá. Ale co se týče naznačení příčin jeho chování.... myslím, že je jich tam víc než dost. On chtěl být ten, kdo vydělává - něktěří to pro uspokojení svého ega potřebují a ona ho neposlechla. on byl ten king, co všechno zvládne. Sám se z té krize dostával tak, že si nadělal dluhy, zbouchnul milenku, naštěstí ale žena měla tu výhodnou pojistku, která měla všechno vyřešit. Nevím, jak říkáš, takových exotů je... Za tvůj názor jsem ale ráda, díky :-) |
||
05.01.2017 06:01 | K dílu: Tolik jsem ji miloval | Alexka |
Luzz, jsem ráda, že ses zastavila. Souhlasím s tvou výtkou, že je moc schematické (už někde dole jsem myslím psala, že to určitě rozvinu), i s tou poslední větou jsem si nebyla moc jistá. Ale co se týče naznačení příčin jeho chování.... myslím, že je jich tam víc než dost. On chtěl být ten, kdo vydělává - něktěří to pro uspokojení svého ega potřebují a ona ho neposlechla. on byl ten king, co všechno zvládne. Sám se z té krize dostával tak, že si nadělal dluhy, zbouchnul milenku, naštěstí ale žena měla tu výhodnou pojistku, která měla všechno vyřešit. Nevím, jak říkáš, takových exotů je... Za tvůj názor jsem ale ráda, díky :-) |
||
04.01.2017 19:11 | K dílu: Jako vyhaslá sopka | Alexka |
Dodola, chápu to tak, že ses poučila i pobavila :-) Díky |
||
04.01.2017 12:07 | K dílu: Tolik jsem ji miloval | Alexka |
Proč je to hodně naivní? |
||
04.01.2017 08:51 | K dílu: Rozhovor o tom, proč je dobré odjet na druhý konec světa | Alexka |
Ha ha, já si taky myslím, že odjíždět nemusí, ale v pralese pod vodopádem je to určitě lepší. Díky Agáto |
||
04.01.2017 08:49 | K dílu: Tolik jsem ji miloval | Alexka |
:-) Agáto, já si myslím, že jsem to dokázala napsat jen proto, že jsem si to celé vymyslela a že jsem se nikdy s nikým podobným nesetkala. Myslím,, že kdyby mi někdo něco takového prováděl, že bych to nedokázala |
||
03.01.2017 21:27 | K dílu: Tolik jsem ji miloval | Alexka |
Asi nějací takoví existujou a říká se jim narcistní siciopati (jsem si zjistila :-)) |
||
03.01.2017 20:58 | K dílu: Tolik jsem ji miloval | Alexka |
:-) Agáto, já ten komentář od K3 chápala přesně tak, jak vysvětluje, takže všechno je ok. Chtěla jsem povídku napsat jako záporná postava, ale možná jsem to přehnala. Počkám ještě, jestli se objeví další názory. Každopádně vám za ty, co se zatím objevily, děkuju |