29.06.2003 00:00 | K dílu: | pabouk |
škoda, že tu lidi málo čtou delší věci... | ||
29.06.2003 00:00 | K dílu: | pabouk |
moc, moc pěkné..................... | ||
23.06.2003 00:00 | K dílu: Co taky bolí | pabouk |
šup do NEJ | ||
19.05.2003 00:00 | K dílu: Probuzení | pabouk |
žejo :)) | ||
25.03.2003 00:00 | K dílu: Odhalení, pro ni. | pabouk |
he he :)) akorát za všechny pabouky musím protestovat proti utrhnutí dvou nohou a drastickému snížení jejich množství o 25% | ||
16.02.2003 00:00 | K dílu: Dvacet malých černoušků hraje hru se slovy | pabouk |
škoda, že nepíšeš ohlasy, měl bys větší čtenost - ovšem když jen vkládáš díla, zůstáváš téměř neviditelný ještě, že se nechovají všichni jako Ty - to by byl Písmák plný děl a zcela bez ohlasů - byl by mrtvý * | ||
16.02.2003 00:00 | K dílu: Miluji Tě a Ty ne? | pabouk |
kurňa, zatraceně dobrý WiruZ: když někdo nepíše kritiky, nesmí se divit, že není čten - momentálně má tento autor 61 ohlasů, já píšu šedesátý druhý, ale sám jich napsal pouhých dvanáct! už takhle dostává mnohem a mnohem víc, než sám dává, nezdá se Ti? | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
No, samotný návštěvy bez kritik natož tipů... to neni až tak zlý. Mně spíš vadí, že se opět jako už před časem mrší editace díla. Zmizí české znaky a do díla zalezou kritiky (a zmizí pod dílem!!). To mi přijde výrazně horší... :-/ | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Mimochodem, ""dovoluji si tě upozornit, abys sbírku publikoval až po té, co ji fakticky naplníš díly" je češtinský nesmysl. Stejně jako odporování není vyhrožování. Zdá se, že máš docela problémy s významem slov. | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Vidím, že se asi neshodneme. "A laskavě mi nevyhrožuj" není vůbec platforma pro hledání společného hlediska, pouze další ukázka tvé arogance. Nikdy jsem si nemyslel, že sdělení, že sbírku nesmažu a doporučení, aby ses věnoval něčemu smysluplnějšímu, může být vyhrožování. Udivuješ mě stále víc, ty "z vůle Oldovy" policajte, ale nikoli v příjemném smyslu. Styl všech tvých dopisů ani náhodou nezní jako nějaké "přátelské doporučení", to bych reagoval jinak. | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Jo, Nuiťo, svědomitých byrokratů jsem za svůj život poznal už tři ty... kopce. | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Dobře, možná někde zmíněno bylo (asi ne moc viditelně) - ale stejně nechápu uplatňování jakéhokoliv pravidla zpětně. Je mi vcelku jasné, že je potřeba udělat něco s přehršlí prázdných sbírek, ale TAHLE očividně fungovala. (Aspoň myslím, že průměr 3 výběry a 32.5 tipu na prózu je známkou dostatečné životaschopnosti této sbírky.) Mimochodem - vím, že je to v podstatě prkotina, ale jde mi o princip. Cítím se bezdůvodně omezován někým, koho v podstatě vůbec neznám. | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
A navíc to ani nemůžu editovat - při editaci mi zmizí české znaky a do díla mi nalezou i ohlasy pod ním... ale hlavně, že mam dost děl ve sbírce :-/ | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Když má mít sbírka x děl, tak je mít bude! Aspoň předvedu nesmyslnost pravidla. | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
to si piš! :o))))))))) | ||
04.07.2002 00:00 | K dílu: Plagiátorstvo? | pabouk |
no tys tomu dal korunu | ||
06.07.2002 00:00 | K dílu: Novinky do 26.6 | pabouk |
Dobře - poslední poznámka: PRÁVĚ PROTO, že jsem nechtěl (a ani nemohl, když se děj má odhalovat na přeskáčku) použít názvy Část 1, Část 2, jsem použil sbírku. Společným znakem tedy není nicneříkající zastřešující název, ale právě ta příslušnost k té sbírce (ostatně - kdo to četl, ví, že jsou to pevně související, na sebe navazující díla - to považuju za důležitější znak než obdobné názvy). Tolik jen na vysvětlenou, myslím, že už jsme se jinak vcelku domluvili. | ||
05.07.2002 00:00 | K dílu: Novinky do 26.6 | pabouk |
Mimochodem - co je "sbírku pozastavit"?? To bys ještě mohl upřesnit. | ||
05.07.2002 00:00 | K dílu: Novinky do 26.6 | pabouk |
Asi se nepochopíme (víc rysů sbírky?? kterých, probůh?), navrhuju s tím přestat. | ||
05.07.2002 00:00 | K dílu: Novinky do 26.6 | pabouk |
O.K., v tomhle věcném tónu už jde diskutovat. Nechápu, v čem se liším od Prokletího, to, co jsem zde publikoval, je výrazný dvoudílný celek. Ohlasy čtenářů, které mi přišly do zpráv, mě utvrzují v tom, že mám pravdu a asi by se ti moc nelíbily. Navíc PRÁVĚ PROTO, že se bavíme o (řekněme) pokusu o literaturu, mi přijde nesmyslný požadavek na rozdělení povídky na víc částí. Povídka má svoji danou skladbu s určitým vyvrcholením na konci, tady se tedy opravdu neshodneme. Co je jak oblíbené s tím nesouvisí? Myslím si, že ano. Těžko lze označit za zbytečnou a hodit do jednoho pytle s prázdnými a jednodílovými tu sbírku, která má tolik kladných ohlasů, kolik má. Ani tady se neshodneme. Argumentuješ sbírkami, které nemají žádné dílo nebo mají jedno. Jejich smysl opravdu nevidím také, ale NECHÁPU, JAK S TÍM SOUVISÍM. Nápad s tím, že nehotové sbírky nebudou vidět na hlavním panelu, je výborný (přece jen ti musím připsat bod :)) ), tím se problém řeší beze zbytku. | ||
05.07.2002 00:00 | K dílu: Novinky do 26.6 | pabouk |
Vyhrožování upoutávkou, to si nech patentovat :-/. | ||
05.07.2002 00:00 | K dílu: Novinky do 26.6 | pabouk |
Znova opakuju, že to vzniklo dávno před nově vzniklým pravidlem.
Neřekl jsem, žes byl neslušný, řekl jsem "více slušnosti by neškodilo", to JE NĚCO JINÝHO. Považoval bych například za vhodné uvést, žes byl jmenován správcem sbírek a POPOROSIT o to nebo o to. Znělo by to výrazně jinak než "dovoluji si tě upozornit, abys sbírku publikoval až po té, co ji fakticky naplníš díly."
Přiznávám, že mám máslo na kebuli, sám jsem pak už vůbec nereagoval slušně, ale to byla reakce, která ve mně vznikla na (podle mě) neopodstatněný požadavek napsaný nevhodnou formou.
A jinak - to jako chceš říct, že musim dávat před dílo vždycky upozornění: POZOR, K TOMUHLE PATŘÍ JEŠTĚ DALŠÍ DÍL, neni NÁHODOU jednodušší spojit je logicky sbírkou? Beru, že sbírka byla vymyšlena pro jinou věc, ale co má být? Nesmím zaplácnout komára novinama proto, že byly noviny vymyšlený na něco jinýho??? Navíc tady prostě neni zavedeno "dílo na pokračování", takže použít sbírku je logická náhražka. NECHÁPU, PROČ BY NEMOHLA SBÍRKA VZNIKAT PRŮBĚŽNĚ, PROČ BY SMĚLA BÝT PUBLIKOVANÁ JEN AŽ BUDE ZCELA HOTOVA (to by taky nakonec mohla být publikována jedině posmrtně, nikdy přece nevím, kdy mě ještě něco nenapadne). PROSTĚ TO NECHÁPU, NEPŘESVĚDČIL JSI MĚ ANI JEDINÝM ARGUMENTEM. |
||
04.07.2002 00:00 | K dílu: Novinky do 26.6 | pabouk |
Limit tří děl pro sbírku považuji za velmi nešťastný, vytvářím zde například něco jako román na pokračování, nechápu, proč bych měl čekat až na třetí část, abych to mohl spojit. To i u televizních seriálů spojují jen první dvě části. :-/ Nezapomnělo se náhodou, že tu není jen poezie? Za ještě mnohem nešťastnější považuji to, jakým způsobem se "správce sbírek" chová, myslím, že více slušnosti by bylo na místě. :-/ Posílat problémy a náměty člověku, který odmítnutí nazývá "vyhrožování"?? To ty případné problémy radši překousnu. :-/ Btw. JosefeTupý, věta "dovoluji si tě upozornit, abys sbírku publikoval až po té, co ji fakticky naplníš díly" je češtinský nesmysl a po mém důrazném protestu toto obrátit na "...jsem to psal spíše jako podnět k zamýšlení" je směšné. | ||
01.06.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
inu, první byla lepší | ||
01.06.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
:) ten konec je fakt boží! :) * | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
hele, to se v životě přihoděj horší věci než jedna matura (tu jsem uděla i já!) :)) ale palce držim, to jo | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Hledání jehly v kupce sena | pabouk |
:) | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Pod lavinou | pabouk |
fakt, oprav si ten překlep :) * | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Košile | pabouk |
no to je mi jasný, že se nevrtáš v koši špinavýho prádla... :) | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Košile | pabouk |
a kterak to děláš, génie? :-o | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Košile | pabouk |
kdo to tady píše pod mým nickem, sakra?????? :(( | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Košile | pabouk |
zašívací klišé, nebo který? | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Košile | pabouk |
Já snové moc rád a tohle se mi líbí moc. Výborně napsáno, má to odpich a pěkný jazyk. *** | ||
14.06.2003 00:00 | K dílu: | pabouk |
Ale ne... Agáto, nedávej tip z trapnosti... Pokud se konce týká - původně jsem měl v úmyslu pokračovat v příběhu dál, proto tam byl naznačení dalšího vývoje - ale nápady mezitím odešly jinam... | ||
03.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
A nejhorší je, že jsem se původně přihlásil, abych napsal další díl. Proč jenom musim bejt takovej cholerik?? Teď abych se šel uklidnit nějakou tupou ( to není narážka :o)) ) hrou... | ||
03.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Dabi, mohlas to napsat veřejně. :) | ||
03.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Chápete někdo, proč mě jakýsi Josef Tupý nevybíravým způsobem vyzývá ke smazání této sbírky kvůli tomu, že má (zatím) jen dvě části?? PROTESTUJI PROTI NEODŮVODNĚNÉ BUZERACI AUTORŮ! | ||
26.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Nikdo :)). Ostatně těch 23 aktivních nicků by nenašel ani Sherlock Holmes. Nemluvě pak o těch vedlejších. :o)))))) | ||
21.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Quoniam: Díky moc, to je to co jsem potřeboval. :) Takže od začátku: oddělující čáry - chtěl jsem to co nejvíc zpřehlednit s ohledem na délku, která je na zdejší poměry přece jen dost nadprůměrná. Na papíře by nebyly. Obrázek navíc - máš pravdu... nechal jsem se unést... Great kinder... - také cítím, že máš pravdu. Přemýšlím, jak to udělat, zatím to nevím, jakmile dostanu ten správný nápad, opravím. Odstavec "Bála jsem se..." JE neukotvený. Myslel jsem to tak, že jde o letmé setkání, kde ona jen částí svého já komunikuje a druhou částí řeší sama sebe... měl jsem na mysli její tápání... asi se mi to nepovedlo vystihnout. Skončit u "odjakživa" - máš asi pravdu, je to logičtější v daném příběhu. Pointa - už jsem vysvětlil. Bezprizornost: ano, možná tam je. Já to opravdu nevnímám tak zcela jako povídku, ale kategorie "zkušební balonek, jestli je to takhle dostatečně čtivé a můžu se s klidným svědomím pustit do psaní" tu není :))). Je to něco takového, jako vysvětlují v Pulp Fiction "pilot". Pustí se to mezi lidi a buď se zjistí, že lze pokračovat, nebo se to odpíská. Z tohoto důvodu jsem vděčný jak těm, kteří mi to pochválili, protože můžu psát dál, tak Tobě, protože mi ukazuješ, co vylepšit. Díky! | ||
21.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Petulo, díky moc. Máš možná pravdu, původně to opravdu končilo před tím posledním modrým úsekem slovem "rozumět". Určitě by to stačilo. Pak mě však kdosi požádal o pointu a já ji poslušně dodal, teď tu tedy je - a sám si nejsem jist, jestli je organická, ale už je tam... Stejně se to časem asi změní v něco většího, když se vše povede.... :) | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Tedy, Quoniame, četl jsem od Tebe i delší kritiky :o)) | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
už jsem se lek :)) | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Musím říct, že jsem v šoku - z počítače doma jsem viděl písmo velikánské jako na plakáty a nešlo víc zmenšit - zatímco z práce to vidím... spíše skoro nevidím... jako ukrutné blechy. :(( Auuu.... ty prohlížeče.... :(( | ||
19.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Díky, hodně jsem se bál, že ta snovost bude lidem vadit... Uffff, to se mi ulevilo :) | ||
19.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Ty Wiki jedna, Ty mi děláš neobjednanou promotion??
:(
Mně to bylo hned divný, že to někdo čte...
Atalanta, Šílená, Dabi, misak: díky moc, jste stateční, že jste to dočetli. :) Ď. ☼ |
||
18.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Alibabo, pořád mam 5x míň paciček než Ty loupežníků! :)) | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: Ach, ta grafika ... | pabouk |
:o)))))))) dobrý! tomu říkám pointa! * | ||
06.07.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
hůůůůůůůůůůůůůůů Nuiťo 41 | ||
19.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
pěkný sen, Idrile :) **** a Niuťa pěkně hučí :) hůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů Nuiťo | ||
08.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Za slovem "zrakovou" mi vypadlo "soustavu"! Pardon. | ||
08.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
Na jednom z kvítečků ležela včelička. Nebyla ještě mrtvá, ale zas tak moc jí nescházelo. Ještě škubala levou prostřední nožkou, jako by chtěla naškrábat své poslední přání, svůj vzkaz rodnému úlu. Své hlavní sdělení však již napsala svým zadečkem, kde jí nyní cos podstatného citelně - ach, přecitelně chybělo. Její znavená zádíčka byla zažlucena jemným práškem - ne, to nebyl pel nevinnosti, naopak, to byl pel - roznašeč života, který teď rázem bez užitku spočíval na jejích bedrech. To pavouk ji uchvátil, pracovitou dělnici. Skočil na ni ze zálohy, vědom si své převahy jednoho páru nohou a mnoha, mnoha očí... Co však znamená takováto převaha? Nic než klam. Sebeklam, jehož klapky celou jeho mohutnou zrakovou zakryly závojem uspokojení dravce, jenž zahlédl snadnou kořist. Ach, ta snadnost, ta byla jen zdánlivá a tuze, tuze zrádná... Ještě nestačil ani rozevřít svá kusadla k útoku na včelku a již se mu sama prudce rozevřela v bolestné křeči. Šíp krutého utrpení projel pavoukovi jeho nehezkým tělem. Červený zášleh nesnesitelné bolesti zatemnil veškeré jeho vnímání, jen jediné ještě stačil pochopit: tohle je konec. S jedovatou zbraní nepřítele hluboko a nenávratně v sobě, svalil se pavouk zemřít do ústraní, aniž tušil, že zde v této kruté bitvě není vítěze, jen poražených. | ||
29.06.2003 00:00 | K dílu: | pabouk |
Díky za ocenění, které jsi tomu dala, když jsi uvěřila, že jde o mé zážitky. :) | ||
24.03.2003 00:00 | K dílu: | pabouk |
ulito, Birlibána znám, ale není to opsáno, zamontoval jsem tam totiž vzpomínku na svůj opravdový úkryt | ||
18.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
děkujuuuuuůůůůůůůůůůůů :) | ||
01.02.2002 00:00 | K dílu: Bříza není Bříza !!! | pabouk |
Maixner hraje roli statečného rozvědčíka kpt.Minaříka. Role Ludmily nebyla dosud obsazena. Star, s níž se počítalo, se totiž stala tato nemilá příhoda: nezkontrolovavši teplotu vody skočila do svého bazénu, a když s nemilým překvapením zjistila, že tato jest neúměrně vysoká, bylo již pozdě. Srazil se jí silikon... Je mi líto, že nemám lepších zpráv... | ||
19.01.2002 00:00 | K dílu: Bříza není Bříza !!! | pabouk |
:o))))))))))) | ||
13.01.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
no to si piš, že mu to přeju!!! :)) * | ||
13.01.2002 00:00 | K dílu: Jak to je skutečně s místní cenzurou? | pabouk |
knihovník: logika "nikomu jsem nic necpal. Kliknutí na odkaz si mohl KAŽDÝ rozmyslet." je stejná jako logika exbicionisty "žádnou jsem nenutil, aby se na mě koukala" je to zvrácená logika | ||
04.01.2002 00:00 | K dílu: CENZURA NA PÍSMÁKU | pabouk |
Modona: jak jsi přišla na to, že knihovník měl snahu diskutovat o tématech, která mu nejsou lhostejná?? Pokud si pamatuju, neustále diskutoval na jediné téma: jak jsme omezení a jak ho nechápeme. :-/ No... diskutoval... to je trochu silné slovo, ale budiž. | ||
14.12.2001 00:00 | K dílu: Písmácké čtení v Brně - Věrohodné dějiny! | pabouk |
duchaplné zjevy :)))) alina to rozštípla! :)) | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: Písmácké čtení v Brně - Věrohodné dějiny! | pabouk |
hermit: když je někdo pěkné kvítko, může být i vy výkvětu (dokud nezvadne) :)))) | ||
14.04.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
myslíš?? | ||
14.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
Jo? Tak to je prů.. é ... švih. Já perem už netento, já to ťukam do kompu... | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
Máš pravdu, Šebestová, je to trapný. No - neni každý den posvícení, někdy přijde i zatemnění... :( Pokusim se napsat něco míň trapnýho, jestli to zvládnu... | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
no dovol? pabouk a hmyz??? to snad nemyslíš vážně! a co polidštilo wopičku fakt nevim, ale asi nic | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
průměrně | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
nožiček má jenom vosum... :( | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
ale NÉ nožiček... VOČIČEK!!!! | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
jasně že mam postřeh - víš kolik má pabouk nožiček??? | ||
12.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
Hubertexy, vyjste prostě magoři. :)) | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
Ferda Mravenec i M.Dušín, stejně jako ostatní vzoři, byli vzory pouze během své pracovní doby. Jakmile padla, přešli k civilnímu (= i sprostému) chování. Kdyby býval pan Fišer, potažmo pak Čermák namaloval o jeden obrázek v komiksu víc, divili byste se, co by tam kdo pronesl. Totéž platí o Sekorovi. Ostatně celá množina rapových a hip-hopových textů původně vznikla z obrázků "po ději". :)) | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: ...dospělost | pabouk |
ano... | ||
13.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
no, když to chceš brát takhle vyhraněně - tak asi jo | ||
12.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
úplněk v patách... tý jo :)) * | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: Ztracená individualita | pabouk |
zapadat... | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: Jak se plní přání | pabouk |
t | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: Haiku (ne)věrných.. | pabouk |
ne že by moc haiku... ale je to silné... moc | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: Momentka | pabouk |
:)) | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: Akrostich pro Michaelu... | pabouk |
moc pěkné | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: Cestička v dešti | pabouk |
mokrý tip | ||
15.04.2002 00:00 | K dílu: Opilcova balada | pabouk |
hezké, jednoduché a příjemné | ||
20.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
a v Yetiiinky věřim taky :)) | ||
20.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
zoo, díky, vždy jsem doufal, že ve mne kdos uvěří... ;-) | ||
20.05.2002 00:00 | K dílu: | pabouk |
no, moc toho z Tebe vidět neni :) | ||
14.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
Za "klaním" NEMÁ být čárka!!! To je OMYL! | ||
14.12.2001 00:00 | K dílu: | pabouk |
Možná, že se klaním, jelenům a laním, spíše to však shrnu: obdivuji srnu! |